trawa

Autor Wątek: [RAG] Pytania o zasady  (Przeczytany 13993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« dnia: Wrzesień 28, 2004, 04:07:17 pm »
Temat ten służyć ma umieszczaniu pytań o zasady gry w Rag'Narok.
Nieoficjalny podręcznik do Rag'Naroka (kompilacja z tłumaczeń XenonWulfa) znajduje się tutaj.
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline QUASSIMODO

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2004, 05:39:22 pm »
a to w jaki sposob undeady dowodza??dyscypliny to oni nie maja za duzo...wiekszosc ma"-" choc na drodze wyjatku moga miec 0
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2004, 05:57:57 pm »
Nieumarli w Rag'Narok

Magowie ze ścieżką Nekromancji oraz Wojownicy Czaszki posiadający artefakt "Rogi Potępienia" mogą wydawać gemy mroku, aby zwiększyć swoją kontrolę nad swymi oddziałami. "Mroczna Władza" ma w grze dwa zastosowania:
1. Dodatkowy rozkaz - za każde 2 gemy mroku wydane przez Dowódcę Armii można przydzielić dodatkowy rozkaz. (Nieumarli nie rzucają na tabelkę dodatkowych rozkazów)
2. Wzmocnienie Dyscypliny - za każdy gem mroku mag z Nekromancją lub Wojownik Czaszki z Rogami Potępienia może otrzymać 1 punkt Mrocznej Władzy - jest to odpowiednik Dyscypliny działający wyłącznie na jednostki ze Zdolnością Nieumarły.

Na początku gry w każdych Rogach Potępienia znajduje się 1D6 gemów mroku (1 nie jest porażką, 6 nie jest przerzucane).

Gemy Mroku zawarte w Rogach Potępienia mogą być zużywane wyłącznie na "Mroczną Władzę".

Mag w kontakcie z Czaszkowym Wojownikiem z Rogami Potępienia może mu przekazywać gemy mroku. W Rogach Potępienia może być maksymalnie tyle gemów mroku, ile wynosi poziom Strachu noszącego je wojownika.

Ghule (i inne jednostki nie posiadające zdolności Nieumarły) mogą mieć jako Dowódcę tylko model nie posiadający zdolności Nieumarły. I odwrotnie.

Nieumarłe oddziały mogą kupować Dowódców oddziałów, ale nie mają oni zmienionych statystyk (czyli nie mają +1 do Strachu).

Nieumarłe oddziały nie testują morale podczas przegranej walki, ale jeśli ją przegrają i ich Dominacja Oddziału nie jest większa od Dominacji Oddziału wroga, nie mogą robić ruchów pościgowych.

Oprócz tego mamy nowy artefakt: Czarny Diament (6 PA). Może go kupić każdy Dowódca oddziału i nie liczy się on do limitu magicznych przedmiotów. Można wystawić jeden Czarny Diament na każde rozpoczęte 500 PA modeli Acheronu w armii. Posiadacz tego przedmiotu generuje 1D6/2 punktów "Mrocznej Władzy" (zaokrąglając w górę, 1 nie jest porażką, 6 nie jest przerzucane) i może je przekazywać Nieumarłym lub "kupować" dodatkowe rozkazy nawet, jeśli sam nie posiada tej Zdolności.
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline Johnny

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2004, 07:28:39 pm »
to magowie umrzykow beda ograniczeni :cry:  :cry:  :cry:

juz nie beda tacy fajni

Offline Tarhuna

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2004, 08:03:14 pm »
Kogo trzeba wystawić do oddziału voraków Pozeraczy aby był muzykiem, sztandarowym?  :)

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2004, 08:08:01 pm »
Wilczarze i Pożeracze nie mają (na razie?) muzyków ani sztandarów...
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline war2bone

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 28, 2004, 08:15:07 pm »
z kad masz te zasady ??? i czy moglbys napisac cos wiecej o manewrach i rozkazach ?
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 28, 2004, 08:16:26 pm »
Bartek a co z tłumaczeniem zdolności bo prawie wszystko się pozmieniało w stosunku do Konfry.

I co sie dzieje z jednostką, która straciła dowódcę i jest poza zasięgiem innego?? Stoi w miejscu??

Czy można strzelać w dowódców w oddziale ??

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 28, 2004, 08:20:18 pm »
Zasady są zebranymi i przetłumaczonymi przeze mnie postami XenonWulfa na liście ragnarok_en. Posiada on francuską wersję Rag'Naroka i robi tłumaczenia z francuskiego na angielski.

Tłumaczenie zdolności zaraz zrobię.

Jednostka, która straciła dowódcę i jest poza zasięgiem innego może mieć przydzielone rozkazy z puli dodatkowych. Mogą one być przydzielane dowolnemu sojuszniczemu oddziałowi na polu bitwy.

Strzelanie wraz z innymi zasadami omówię w najbliższym czasie - postaram się jutro wrzucić wszystko, co udało mi się złozyć do kupy.
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline BeRsErK

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 28, 2004, 09:17:38 pm »
Wygląda na to, że possessed stało się teraz bardzo fajna zdolnością :D

Ale nadal nie wiem jak działa Twardziel w R. na jednostki z 1 raną ??

Acha, co z Bane??

______________________

I z Brutalem?

A

Offline cielaq

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 28, 2004, 09:57:35 pm »
Twardziel działa dokładnie tak samo. W Tabeli Zranień patzysz linijkę wyżej. Tabela co prawda jest inna, ale...
Sprawiedliwość? Kto szuka sprawiedliwości? Zaprowadzimy naszą własną sprawiedliwość - zwyciężając lub ginąc."

"If I advance, follow me! If I fall back, kill me! If I die, avenge me!"

Offline BeRsErK

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 28, 2004, 10:36:53 pm »
Cytat: "BeRsErK"
Wygląda na to, że possessed stało się teraz bardzo fajna zdolnością :D

Ale nadal nie wiem jak działa Twardziel w R. na jednostki z 1 raną ??

Acha, co z Bane??

______________________

I z Brutalem?

A


------------------------------------------------
Jakiś mod mi się wtrynił :P

A to dajcie tabele zranień :) - czyli co - jednostki nadal mają po kilka "ran" jak w konfrze??

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 29, 2004, 10:40:53 am »
Przede wszystkim jedna uwaga - chcąc zachować porządek, edytuję poprzednie posty, żeby wszystkie informacje o tych samych aspektach gry były obok siebie. Dlatego zwracajcie uwagę na daty edycji moich poprzednich postów, czy nie doszło nic nowego.

Cytat: "BeRsErK"
Wygląda na to, że possessed stało się teraz bardzo fajna zdolnością :D


Zgadza się, ta zdolność jest dużo lepsza...

Cytat: "BeRsErK"

Ale nadal nie wiem jak działa Twardziel w R. na jednostki z 1 raną ??

Acha, co z Bane??


Twardziel powoduje, że wynik z tabeli obrażeń (wrzucę ją, jak tylko opiszę strzelanie i walkę wręcz) czyta się linijkę wyżej, a Bane - linijkę niżej.

Cytat: "Alchemik"

______________________

I z Brutalem?

A


Nie wiem, czy Brutal nie został opisany przeze mnie jako "Szermierz" (XenonWulf napisał "Duellist", ale jakoś mi się widzi, że to jednak "Brutal" był...)

Cytat: "BeRsErK"

czyli co - jednostki nadal mają po kilka "ran" jak w konfrze??


Już pisałem, jak obliczać, ile ran ma jednostka - większość gości ma tylko jedną.
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline BeRsErK

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 29, 2004, 10:54:44 am »
No ale mi właśnie chodzi o to co robi Hard Boiled jak model ma tylko jedna R.'ową ranę - musi dostać dwa razy w czapkę?? :giggle:

Offline veyDer

[RAG] Pytania o zasady
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 29, 2004, 11:04:43 am »
Cytat: "BeRsErK"
No ale mi właśnie chodzi o to co robi Hard Boiled jak model ma tylko jedna R.'ową ranę - musi dostać dwa razy w czapkę?? :giggle:


Zobaczysz tabelkę i wszystko będzie jasne :P

Aha, jak już wrzucę tabelkę, wykasuj może te posty ;)
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

 

anything