Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Konfrontacja
[RAG] Nieoficjalny podręcznik
veyDer:
Jeden oddział w ciągu tury może otrzymać jedną taktykę. Jego charakterystyki są od tego momentu modyfikowane. Oddział nie może otrzymać taktyki, jeśli któraś z jego charakterystyk miałaby w ten sposób spaść poniżej 0.
Agresywna
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Inicjatywa 6
Efekt: At+1, Obr-1, Wyt-1
Atak siłowy
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Atak 6
Efekt: Ini-1, Sił+1, Obr-1
Bastion
Dostępna dla: oddziału na poziomie 0, który nie może podczas tury zmienić poziomu
Moment aktywacji: podczas wykonania rozkazu "Marsz"
Test: Dyscyplina 6
Efekt: Ruch-2.5, Obr+1, Wyt+1
Blokowanie
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Obrona 6
Efekt: Ini+, At-2, Obr-1
Brutalność
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Atak 7
Efekt: Ini-1, At-1, Sił+2, Obr-1
Ochrona
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Obrona 6
Efekt: At-1, Wyt+1
Pierwsza Krew
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Inicjatywa 6
Efekt: Ini+1, At-1, Sił-1
Szybkość
Dostępna dla: oddziału na poziomie 0, który nie może podczas tury zmienić poziomu
Moment aktywacji: podczas wykonania rozkazu "Bieg"
Test: Inicjatywa 6
Efekt: Ruch+2.5, At-2, Sił-1, Obr-2, Wyt-1
Uniki
Dostępna dla: oddziału, który został zaszarżowany, lub z którym przeciwnik wszedł w zwarcie
Moment aktywacji: podczas wykonania wrogiego rozkazu
Test: Obrona 7
Efekt: Ini+2, At-3, Sił-2
Wytrwałość
Dostępna dla: oddziału w walce wręcz
Moment aktywacji: podczas przydzielania rozkazów
Test: Dyscyplina 6
Efekt: At-1, Obr+1
Nawigacja
Idź do wersji pełnej