Autor Wątek: LIGA LOTR'A- Warszawa  (Przeczytany 178052 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Glorfindel

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 01, 2004, 08:17:20 pm »
Cytuj
Co Jak każemy grać 15-latkowi z wami 'starymi wyjadaczami", nie bedzie co z niego zbierać. Dlatego lepeije tak jak Michał pisałe, Trzymac pdozał na wiek, aż do fazy play-off. I dopiero wtedy losować pary normalnie
.

nie beddzie losowania
przy 8 graczach 1 gra z 8, 2 z 7, 3 z 6, 4 z 5
taką formule stosuje się na całym świecie w rozgrywkach sportowych

Cytuj
Co do punktów to myślę, że optimum to będzie 600 pkt.


problem polega ze 2 razy po 600 nie daje 1000
a jak mamy sie podpiąc pod lige ogolnopolska to 1000 byc musi :cry:

Cytuj
I ta zasada, że siły zła mogą wystawic wiecej modeli :/

bedziemy sie tego trzymac rękami i nogami ;)
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Haldir z Lothlorien

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 01, 2004, 08:22:58 pm »
Czyli dalej chcesz grać w dwócg grupach wiekowych??.

Bo myślę, że to jest klucz do sukcesu ligii. I tego się będę trzymał rękami i nogami;) :D
b]Mitril [/b] się zbliża

Offline spot

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 01, 2004, 09:49:15 pm »
Zdaje się, że Xioze - "stary wyjadacz" grał na bazyliszku i zremisował swoje ostatnie spotkanie z .... nastolatkiem.
Mam pytanie następującej treści:
Na jakim poziomie mielibyśmy ustalić granicę wieku? Czy sama próba ustalania granicy wieku nie doprowadzi do tego, że wszyscy będą chcieli się na siłę odmłodzić?
"Staruchów" naliczyłem około 6 sztuk. 8 byłoby marzeniem.
A ile byłoby "młodziachów" i czy byłoby ich na tyle dużo, żeby miał sens cały ten podział?
Jak sprawa ta jest rozwiązywana w innych miejscach w Polsce? Może moglibyśmy skorzystac z ich doświadczeń?

I jeszcze jedna sprawa:
proponuję byśmy oszczędnie korzystali z banku scenariuszy, który, jak poinformował Glorfindel liczy sobie w chwili obecnej 12 sztuk. Niech będzie tak by na danym turnieju rozgrywane były tylko 3 scenariusze. Wyniki będą bardziej obiektywne - jeśli każdy zagra i Dobrem i Złem 3 razy w takich samych układach. Kwestią otwartą pozostaje dobór ewentualnych scenariuszy na turnieje listopad i grudzień.

Czy możemy zaproponować termin turnieju listopadowego i czy może to być 20 listopada?

Offline xioze

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 01, 2004, 10:06:22 pm »
Cytuj
Zdaje się, że Xioze - "stary wyjadacz" grał na bazyliszku i zremisował swoje ostatnie spotkanie z .... nastolatkiem

Święta prawda i to nawet remis na lekką moją niekożyść :)
Co do liczby graczy to liczymy na ponad 20 osób z tego w grupie starszej 8-12
Staramy się kożystać z doświadczeń innych lig jak również wyrównać dysproporcje miedzy rozpiskami nietyle młodszych graczy co osób posiadających mniejsze możliwości wystawiania większych liczebnie armii.
Co do terminu to najpierw sala ale o tym będziemy mogli mówić pod koniec tego tygodnia- poprostu musimy pogadać z paroma osobami.
Może jakieś spotkanie osobiste celem uzgodnienia szczegółów pod koniec tygodnia -Piątek ,Sobota -w Paradoksie :?

Offline Darulus

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 02, 2004, 07:47:14 am »
Zgadzam się ze stwierdzeniem, iż należy zmodyfikować army list, uwagi dotyczące Isengardu lub Dol Aramonth są jaj najbardziej zasadne. Powinna sie tym zająć jedna osoba. Oczywistym jest, że w przypadku takiej listy należy wziąść pod uwagę książkę, film oraz zdrowy rozsądek ewentualnie "chłposki zdrowy rozum". Jednocześnie moim zdaniem niedopuszczalne są zmiany zasad, takie modyfikacje mogłyby spowodować niedomówienia. Natomiast w przypadkach zasad wątpliwych decydujący głos miałby oczywiście sędzia.
Ponadto mam dwie uwagi dotyczące sczegółów regulaminu.
Po pierwsze Rohan 50% figurek może mieć throwing weapon. Uzasadnienie: jako jedyny Rohan nie ma "zwykłych" włóczni do wsparcia podczas walki wręcz, w związku z tym ma inny ważny element w postaci właśnie broni miotanych, tj. włóczni (oszczepów). Nie można więc tej armii pozbawić jej podstawowego atutu (piszę to jako gracz nastawiony przede wszystkim na grę stroną złą).
Po drugie (tutaj mam już swój interes) armie zła mogą mieć maksymalnie 60 figurek przy 500pkt. Uzasadnienie: olbrzymia siła ognia dobrych łuczników, oraz taktyka użycia sił zła tj. nastawienie się na przewagę liczebną wynikająca z jakości złych łuczników oraz generalnie odmiennej "filozofii złych sił zbrojnych zła" np. słabe morale, mała ilość bohaterów czy też gorsze ststysyki obrony lub walki. Jest to też rozwiązanie klimatyczne ponieważ czy to książce, cz też w filmie, strona zła działa zawsze z przewagą liczebną.

Offline Lu-trz

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 02, 2004, 08:37:36 am »
Uważam, że optymalny czas bitwy to 2h. Półtoragodzinne będą zbyt krótkie.  Ilośc bitew - 4. Reszta jest OK 8).
 swoją drogą - straszna ta globalizacja ...

Offline GICO

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 02, 2004, 01:32:55 pm »
do pomocy przy kreowaniu sojuszy moze słuzyć spis armi klimatycznych według TLA. ni mówi że musimy się nim kierowac ale mozna skorzystać z nigo i WD i stworzyć naszą rospiske amii klimatycznych.

http://www.thelastalliance.com/?pid=campaignarmylist&catid=6&subid=47

edit: Chciałem jeszcze dodać że powinnismy promować ludiz którzy mają jkais konkretny talent i jak np udało by im się przerobić modele (skonwertować) na coś co odpowiadało by pierwowzorowi to takiej osobie powinismy dopuścić figurke do gry (np faramir na koni z rycerza minas tirith) albo rycerze minas tirith z jeźdzców rohanu. przy założeniu że podsawą jest figurka GW.
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

Offline Haldir z Lothlorien

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 02, 2004, 02:36:54 pm »
Graince wieku roponuje , tak jak Glorfindel mówił mi, na 16 lat.

Ponieważ gracze LOTR'a dizlą sie na gruoy wiekowe do 16 lat i potem powyżej 20

GICO wszystko OK tyle, że ta rozpiska nie uwględnia np; Army of Dead ;/
b]Mitril [/b] się zbliża

Offline Osqar

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 02, 2004, 03:09:05 pm »
No wiesz...
Ja wpadam w środek tej dziury którą stworzyłeś ;)
b]Beware the elves...[/b]

Offline Haldir z Lothlorien

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 02, 2004, 03:22:02 pm »
zdażają sie niedobitki między 17-20 rokiem życia :D:D

Ale to mniejszość
b]Mitril [/b] się zbliża

Offline DRowMaX

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 02, 2004, 04:49:47 pm »
Qscar przyjedziesz z Gdańska :P Powodzeni życzę...ja też chce być w przepaści:P
óżkolwiek piszesz, chroń się pisać stylem podłym

Offline Osqar

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 02, 2004, 07:07:02 pm »
Było g, było j, a teraz ktoś znalazł w moim nicku C :P
BK :P

Nie no, pewno że nie przyjadę :)
Za dużo bym PKP kasy oddał :P
Ja po prostu obaliłem twierdzenie Haldira ;)
b]Beware the elves...[/b]

Offline spot

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 02, 2004, 07:30:13 pm »
Czy na obecnym etapie można stworzyć jakiś protokół rozbiezności/zbieżności?
Jak się wydaje wiele kwestii nie podlega żadnej dyskusji, kilka zostało juz wyjaśnionych a kilka w dalszym ciągu budzi wiele emocji - no i na tych się skoncentrujmy 8)

Offline CINEK

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 02, 2004, 07:42:01 pm »
Haldir widze, że lubisz teorię wielkich liczb :P
Przez twoją teorię Osqar i inni jeszcze będą długo spadać i mogą sobie zrobić krzywde:P

Offline Haldir z Lothlorien

LIGA LOTR'A- Warszawa
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 02, 2004, 08:26:47 pm »
tak kocham liczby dlatego z reguły mam 3 z matmy :P

Co do wieku to mam lat 16 :P I jestem z tego dumny:P:P

Co do kwestiii i regulaminów. To myślę, że podział wiekowy jest niezbedny bo bardzo dużo <16 gra w Lotr'a.

nitk nie zmusza nikogo do gry w danej kategorii wiekowej. Ja np: chciałbym się zmieżyć z kimś starszym, i przegrać w końcu (9 m-cy bez przegranej męczy:P) to moje marzenie :)
b]Mitril [/b] się zbliża

 

anything