trawa

Autor Wątek: Wasze początki z RPG...  (Przeczytany 16689 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Petrov

Wasze początki z RPG...
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 04, 2003, 11:40:43 am »
Wszyscy wspominają swoje początki. Też bym chciał, ale dopiero mam zamiar wcielić ideę w czyn (tzn. zacząć grać  w RPG).

Odkąd pamiętam interesuję się fantastyką, rpgami, bitewniakami (nieustannie tworzę swoją gierkę w klimacie postapokaliptycznym - połączenie planszówki, bitewniaka i erpega  :) ). Niestety ma to charakter (jak na razie) platoniczny  :cry: . Przyczyna jest prozaiczna - mieszkam w małej miejscowości, mam tylko dwóch kumpli, których da się wkręcić w RPG. Teraz mieszkam w Siedlcach, gdzie studiuję. Niestety spotkałem na roku tylko jednego gościa, który deklaruje chęć pogrania  :( . W mojej klasie w liceum nikt nie wiedział co to RPG. Jak widać nie mogę za bardzo znaleźć współgraczy.

Teraz zamierzam kupić "Neuroshimę" (to byłby mój pierwszy kontakt z RPG) i grać z tymi dwoma kumplami (może znajdzie się jeszcze trzeci).

Jaka jest minimalna liczba graczy (MG + 2 graczy to pewnie trochę za mało)
ar... war never changes...

Offline Adam Waśkiewicz

Wasze początki z RPG...
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 04, 2003, 12:07:42 pm »
Petrov:
 
 Sprawdź na stronie Puszona, czy w Siedlcach nie ma jakiegoś klubu fantastyki.

 Dwóch graczy może jak najbardziej wystarczyć do grania, ja najlepiej wspominam sesje, na których miałem tylko trzech graczy - łatwiej w takiej grupie zachować spokój i wzglą kontrolę nad wydarzeniami - aktualnie  gram razem z piątką innych graczy (plus MG) i czasem można się pogubić, kto gdzie jest w danym momencie, co robi, etc.

 Pozdrawiam,
 Adam

Offline Petrov

Wasze początki z RPG...
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 05, 2003, 12:14:52 pm »
dzięki
są dwa, ale nie wiadomo czy jeszcze istnieją  :?
niedługo sprawdzę
ar... war never changes...

Offline Bezgrzeszny

Wasze początki z RPG...
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2003, 03:00:47 pm »