Autor Wątek: Half-Life 2  (Przeczytany 22118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pietia

Half-Life 2
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 01, 2004, 10:51:01 am »
Wychodze od sposobu ukazania gry, bo inaczej to w dzisiejszych czasach juz trudno ze wzgledu na zacieranie sie roznic miedzy gatunkami. Czy Fallout Tactics to gra taktyczna czy erpeg? Przeciez rozwoj postaci itp. wystepuja. Czy Spellforce to ertees czy erpeg? A Warcraft 3? W obu rozwoj postaci jest, elementy erteesowe sa, roznia sie te gry tylko troche naciskiem na jedno i drugie. Czy gdyby do HL2 dodac np. dwie statystyki - sile i zrecznosc i dac grajacemu wybor - czy rozwalic beczke zagradzajaca droge (jesli ma wysoka sile) czy ja przeskoczyc (jesli ma wysoka zrecznosc) to bylby dalej FPS czy juz cRPG? W takim NOOLF wspomnianym juz przeze mnie statystyk postaci bylo prawie tyle co w Bloodlines, jakos nikt go jako cRPG nie reklamowal. FPSow gdzie mozna czasem porozmawiac z ludzmi i wybrac jakas opcje dialogowa tez by sie kilka znalazlo jakby poszukac. A powiazanie tematyczne gry z istniejacym papierowym erpegiem to dla mnie nie jest przekonujacy argument.

W Bloodlines jestem juz w 2/3 gry i moge smialo powiedziec, ze o ile mozliwosci kombinowania jest w nich duzo - wiecej niz w wielu znanych mi erpegach, to jednak przewazajaca czesc gry wymaga bicia wrogow siekiera po glowie lub rozstrzeliwania ich. No, ewentualnie mozna sie poskradac troche. Gram majacym naprawde gadane Ventrue i i tak czesto jestem zmuszony do "agresywnych negocjacji". I co prawda statystyki odgrywaja w tym jakas role, ale samemu tez trzeba sie zdrowo napocic.
uccess is mandatory. Survival is optional.

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Half-Life 2
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 01, 2004, 10:55:49 am »
Radosna wiadomość !!!

Valve udostępniło tryb Deathmatch do HL2. Na razie tylko dwie mapy, ale raczej szybko pojawią sie nowe.

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Half-Life 2
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 06, 2004, 06:03:12 pm »
Zapraszam do lektury

Komentarze mile widziane :)

Offline Dr. Zoidberg

Half-Life 2
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 06, 2004, 07:48:25 pm »
To lubie, rzeczowe recenzje, ale czemu ani slowa o CS:Source???
topy wody pod kilem, ahoj!!!

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Half-Life 2
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 07, 2004, 06:26:17 am »
Dr.Zoidberg --> Dlaczego...proste...Nie jestem CS'owcem. Ginę po kilku sekundach. Nie miałbym o czym pisać. Chyba, że o oglądaniu mapy jako spectator

gość1

  • Gość
...
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 07, 2004, 02:37:04 pm »
ja sie juz o cs`ie nie wypowiadam=p jak wygramy cupa i bedziemy mieli zloty puchar w cb to zaczne=d

gość1

  • Gość
...
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 15, 2004, 06:58:58 am »
ciekawostka:

ciastka?

Offline SquizzZ

Half-Life 2
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 15, 2004, 07:29:49 pm »
Hehe, to chyba jakaś nowa generacja modów do gier... :)
Przepis był pewnie w SDK... ;)
i]Jeśli wydaje Ci się, że coś mogłoby umknąć uwadze niebieskiego piracika, to masz rację - wydaje Ci się :P[/i]

Offline Khorne

Half-Life 2
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 16, 2004, 08:13:28 pm »
ano gierka miodna, gra się miło i nawet fajnie przy średnich detalach
ej dżoe, dokąd idziesz z pistoletem w swojej ręce

Offline zompi

Half-Life 2
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 02, 2005, 05:21:25 pm »
Gra jest... brak słów żeby ją opisać :D
Jeżeli o mnie chodzi, to najbardziej mi się podoba: Muzyka, ciekawa, nieliniowa fabuła, grafika, realizm, ciekawe zastosowania, GravityGun!
A także wiadomości o takich ekstrawaganckich rozwiązaniach, jak przypisanie dosłownie każdemu elementowi wagi, środka ciężkości współczynnika siły tarcia.
Także zastosowanie 40 wirtualnych mięśni do każdej twarzy NPC itp :)
Wiadomo, że smoki nie istnieją, ale każdy z nich na inny sposób."
                              ---Stanisław Lem---

Offline horsie

Half-Life 2
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 02, 2005, 05:55:47 pm »
nieliniowa fabuła
??

Offline Deytonus

Half-Life 2
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 02, 2005, 06:38:12 pm »
Grałem tylko w demko ( 1 etap i Ravenholm), ale jestem porażony . Ten KLIMAT !!!W Ravenholm, jak zombiak wyszedł zza latarni, to nawet nie zdążyłem zareagować i już było po mnie ... A te potworki, co biegają po rynnach i nawiedzony pastor cytujący biblię podczas koszenia potworów - poezja ! Nawet ludzkie wymagania sprzętowe jak za grafikę tej klasy .
 Widziałem tylko dwa etapy, ale już wiem, że na pewno kupię tą grę !

Offline horsie

Half-Life 2
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 02, 2005, 07:03:15 pm »
Nie radzę. Nie umywa się do jedynki, ale klimat może na poczatku tylko zrobić wrażenie, póxniej miałem wrażenie jakbym grał w jakiś tester grafiki ;)

Offline SquizzZ

Half-Life 2
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 02, 2005, 07:41:28 pm »
Cytat: "Bad_Horsie_"
Nie radzę. Nie umywa się do jedynki, ale klimat może na poczatku tylko zrobić wrażenie, póxniej miałem wrażenie jakbym grał w jakiś tester grafiki ;)

Z Twej wypowiedzi wnioskuję zatem, że pogrywając w HL2, cały czas byłeś pod wrażeniem... :lol:

Nawiasem mówiąc, AFAIK w zestawie znajduje się (lub można ściągnąć via Steam) także HL:Source. A nabywca HL2 poza starym, niewątpliwie doskonałym HL-em, będzie miał także całkiem przyjemny "tester grafiki" w postaci dwójeczki... ;)
Zakup taki byłby zatem transakcją z wszech miar atrakcyjną... (tym bardziej że jest juz ponoć multiplayer, a inne mody w drodze...)
i]Jeśli wydaje Ci się, że coś mogłoby umknąć uwadze niebieskiego piracika, to masz rację - wydaje Ci się :P[/i]

Offline horsie

Half-Life 2
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 02, 2005, 07:56:07 pm »
NIe czepiaj się, Miszczu Skrinowych Zagadek, nie chciało mi się edytować posta :lol: