trawa

Autor Wątek: Królestwo Ogrów - temat ogólny  (Przeczytany 74506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline thurion

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 05, 2004, 09:12:28 pm »
Cytat: "Chory"
Cytuj
Adrianie...nie zapominaj o magach Tzeentcha...


No fakt tu popełniłem gafe.Ale nie zmienia to faktu że tuż po magach Tzeentcha  są najlepszymi  wojownikami wśro magów.


No tak lepiej... :D  a co do Butcherow jak sie ich wezmie 3 w nastepujacej konfiguracji:
- Hellheart (miscasty za 50pkt)
- 2x Dispell Scroll
- DS + Bound Spell (D6 S4, nie wyczerpuje sie)
to jest i mocna obrona i dosc mocny atak magiczny, zakladajac ze ktos rzuci 3x 2 kosci czar 2D6 S2 no save!!! + 2x po jednej kosci jakies plewy i bound na wyciagniecie kostek...  8)

A brak wardow...maja warda na 5+, tyle ze na 1 przed bitwa nosiciel warda dostaje rane...ale przy 5ciu ranach to taki bol nie jest....A w polaczeniu ze skillem Mountainer (rani sie go co najwyzej na 3+) i z 2 luck gnoblarami czyli dwoma przerzutami na tego warda na 5+ to taki Tyrant z Silą 8...(kolejny przedmiot) i savem na 4+ (i inny...) az taki zly nie jest :)

Barbarossa

  • Gość
Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 05, 2004, 09:26:43 pm »
Naprawdę nie jestem pewien co do tego przedmiotu wyłączającego fazę magii. Bo po pierwsze, i tak ci ludzie będą bruździć czarami rzucanymi z jednej kostki (inne ogry to nawet sporo) - no a  Khemri to wisi. Może dwa scrolle lepsze?

Offline thurion

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 05, 2004, 09:31:32 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Naprawdę nie jestem pewien co do tego przedmiotu wyłączającego fazę magii. Bo po pierwsze, i tak ci ludzie będą bruździć czarami rzucanymi z jednej kostki (inne ogry to nawet sporo) - no a  Khemri to wisi. Może dwa scrolle lepsze?


No jak kto woli...Ale mnie takie coś wystraszyłoby skutecznie od rzucania jakichkolwiek czarów... :(  Bo znajac mojego farta to na 2 kosciach bym mial miscasty...a z jednej to zadko co wejdzie... No i przede wszystkim wylaczasz na jedna ture KOMPLETNIE wazne czary, ktore zawzse sie rzuca z 3+ kosci...Ja bym tam wolal np kometki nie rzucac...niz ryzykowac, tymbardziej ze miscast dziala nawet jesli jest czar iresistible rzucony...najpierw czar a pozniej rzut na tabelke :D. Khemri...armia ogrow nie bedzie miala problemow z Khemri...ani z zadnymi Undeadami...Przynajmniej tak mi sie wydaje 8)

Offline Chory

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 05, 2004, 09:32:12 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Naprawdę nie jestem pewien co do tego przedmiotu wyłączającego fazę magii. Bo po pierwsze, i tak ci ludzie będą bruździć czarami rzucanymi z jednej kostki (inne ogry to nawet sporo) - no a  Khemri to wisi. Może dwa scrolle lepsze?


Niedużo jest czarów które da się rzucić na 1 kostce.A jak już wyjdą ogrowy gracz zdispeluje je swoimi kościami

Offline Shinedredd

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 06, 2004, 08:42:04 am »
Cytat: "Barbarossa"
Naprawdę nie jestem pewien co do tego przedmiotu wyłączającego fazę magii. Bo po pierwsze, i tak ci ludzie będą bruździć czarami rzucanymi z jednej kostki (inne ogry to nawet sporo) - no a  Khemri to wisi. Może dwa scrolle lepsze?

Prawda, tylko ile zaklęć rzucanych 1 kostką zadziała (większość jest na 5+) i zrobi ogrom krzywdę?

co do Khemri, pożyjemy zobaczymy. Póki co wydaje mi się, ze Ogry mogą mieć kłopot z zaklęciami "ruchowymi" Tomb Kingów.
łonął front wiecznym ogniem,
ranił Ojczyzny zew.
Ja zginąłem i wciąż nie wiem,
czy już wzięty Rżew?

Kiedy ty mówisz do Boga - to jest modlitwa,
Kiedy Bóg mówi do ciebie - to jest schizofrenia.

Offline Loremaster

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 06, 2004, 09:12:39 am »
OGry są dobre tak jak thurion napsiał na Khemri i VC bo tracą fear i tylko parę jednotek jestb w stanie im zaszkodzić tzn. BK, smok no i VC nie są tak szybkie jak trzeba

przedmiot one use only na mistcasty to dla defensów mały problem jedna tura armii przy ruchu 5 , pozatym patrząc z mojego punktu widzenia dwa czary w tą czy w tą?? nie jest dużo chyba 2 DS są bardziej uniwersalne , ale czary są super tylko wiadomo co trzeba dispelować no i oprócz tego co daje +1T nie przydtane na defensy.

Tyrant z wardem na 5+ trcohę mało dostanie z armaty i sayonara ale moim  zdaniem hunter jest niezbędny, jest bardziej uniwerslany od butchera bo ten na armie defensywane raczej nie ma czego szukać. blood Dragon z odpowiednimi przedmiotami też chyba nie będzie miał problemów(Cursed book, hert piearcing??)
Ale moim zdaniem największym problemem Ogrów sa rydwany bo oprócz Tyrnata i herosa nie ma siły 7 a herosi są mało mobilni wieć te rydwany będą robić młuckę z Ogrów(siła 5 - brak save'a)
Jeżeli myślisz że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój cień"
-Spartiaci

"Słowa są tylko cieniem czynów"
- Rzymianie

"Jeszcze jedno takie zwycięstwo i jesteśmy zgubieni"
- Pyrrus po zwycięstwie pod Asculum

Offline sokles

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 06, 2004, 09:13:11 am »
Cytat: "Chory"
Cytuj
Adrianie...nie zapominaj o magach Tzeentcha...


No fakt, tu popełniłem gafe.Ale nie zmienia to faktu że tuż po magach Tzeentcha  są najlepszymi  wojownikami wśród magów.


No ja bym stwierdził, że jeszcze pominięto Vampirzych Lordów i Hrabiów ale to szczegół ;)

A co do samych ogrów, mając Hunterów z kotkami oraz wychodzące z tyłu monstra powinni sobie radzic z defensami ale moze byc problem z ugryzieniem0 typowych ofensów np. na smoku czy chariotach...

szafa@poznań

  • Gość
Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 06, 2004, 09:53:35 am »
hmm...czy ktos myslal o kombie 3 butcherow plus hunter. lub 4 butcherow? przywalic butcherzy potrafia, zas 4 takich panow to 10 kostek, czyli 5 czarow, wchodza na 95 % przy rzucie 2 kostkami; do przezucania efektu maiskasta kazdy ma 2 luck gnoblary...

Offline Chory

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 06, 2004, 10:10:55 am »
Cytat: "szafa84"
hmm...czy ktos myslal o kombie 3 butcherow plus hunter. lub 4 butcherow? przywalic butcherzy potrafia, zas 4 takich panow to 10 kostek, czyli 5 czarow, wchodza na 95 % przy rzucie 2 kostkami; do przezucania efektu maiskasta kazdy ma 2 luck gnoblary...


Strone wcześniej jest napisane że ani butcher ani hunter nie może być generałem , więc twoje kombo odpada.

szafa@poznań

  • Gość
Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 06, 2004, 10:11:44 am »
no to zostaje 3 razy butcher plus tyrant/bruiser...

Offline Loremaster

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 06, 2004, 10:21:40 am »
3 razy butcherów?? thurion  o tym pisał. jak dla mnie mało uniwerslane na defensy nie ma za dobrych czarów a hunter jest jak dla mnie niezbędny
Jeżeli myślisz że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój cień"
-Spartiaci

"Słowa są tylko cieniem czynów"
- Rzymianie

"Jeszcze jedno takie zwycięstwo i jesteśmy zgubieni"
- Pyrrus po zwycięstwie pod Asculum

Barbarossa

  • Gość
Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 06, 2004, 10:39:09 am »
Chyba jednak 2x butcher, hunter i bruiser.

Koszt: 360 za magów i 340 minimum za pakerów - 700 pkt. Da się znieść.

z 1300 na unity - 2 gorgery (150), 3 dwójki leadbelcherów (330).
Wciąż wierzę w leadbelcherów - nie jako ogrowe wunderwaffe, ale bardziej jako konieczne wsparcie do zdejmowania rydwanów i innego szybkiego badziewia. Ogry będą miały z tym od cholery problemów.

zostaje 850 pkt - 100 na dwa oddziały małych przyjaciół, po 25 - żywe tarcze, przynęta i jakaśtam szansa, żeby zabić giganta czy inne winged nightmare.

750 pkt to jeden mały oddział ogrów bez niczego i trzy oddziały po 4 ironguty z dwurakami i sztandarami.

Tak sobie wyobrażam moją armię, mniej więcej.

Offline thurion

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 06, 2004, 11:13:44 am »
Cytat: "Barbarossa"
Chyba jednak 2x butcher, hunter i bruiser.

Koszt: 360 za magów i 340 minimum za pakerów - 700 pkt. Da się znieść.

z 1300 na unity - 2 gorgery (150), 3 dwójki leadbelcherów (330).
Wciąż wierzę w leadbelcherów - nie jako ogrowe wunderwaffe, ale bardziej jako konieczne wsparcie do zdejmowania rydwanów i innego szybkiego badziewia. Ogry będą miały z tym od cholery problemów.

zostaje 850 pkt - 100 na dwa oddziały małych przyjaciół, po 25 - żywe tarcze, przynęta i jakaśtam szansa, żeby zabić giganta czy inne winged nightmare.

750 pkt to jeden mały oddział ogrów bez niczego i trzy oddziały po 4 ironguty z dwurakami i sztandarami.

Tak sobie wyobrażam moją armię, mniej więcej.


No bardzo dobre wyobrazenie;) Gnoblarki raczej po 24;P bo tyle bedzie w pudelku :D  no i champion obowiazkowo...jak wpadnie jakis masakrator w gnoblarki i zrobisz chalenga...a on bedzie mial kiepskie rzuty to moze byc ciekawie :p Cala reszta tak dosc standardowo...Ja tam twardo i czołobitnie sklaniam sie do Scraplauncherow...Ale moze nie lubisz futrzanych przyjaciół Ogrów :)

Offline Loremaster

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 06, 2004, 11:14:15 am »
Tylko oprócz 2 gorgery nie masz niczego co może zdjąc maszynki a goście co strzelają według mnie są kiepscy np. rydwanów HE czy golbińskich tym nie ruszysz ale reszta bardzo fajnie wygląda i mióły dodatek nie ma tyranta :)
Jeżeli myślisz że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój cień"
-Spartiaci

"Słowa są tylko cieniem czynów"
- Rzymianie

"Jeszcze jedno takie zwycięstwo i jesteśmy zgubieni"
- Pyrrus po zwycięstwie pod Asculum

Offline Mistrz wałków :)

Królestwo Ogrów - temat ogólny
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 06, 2004, 11:27:50 am »
Powstaje jeszcze problem z armiami ofensywnymi..
Nie masz ani jednego oddziału który mógłby sie przeciwstawić kostce piechoty czy oddziałowi kawaleri..
Bretonia rozniesię cię na kopytach, beastmeni przez szeregi, o chaosie już niewspomnę.. a każdy smok jak wlecie z jednej strony tak skończy nopiero na drugim końcu stołu.
Ja bym przyostrzędził gdzie niegdzie  i postarał sie o 6 osobowe oddziały (często to są dwa punkty do starcia, rząd i liczebność) a tak grupę 4 irongutów masakruje jeden rydwan. A regimentowi piechoty z 3 rzędmi to naprawdę nic nie jesteś wstanie zrobć :(
Magia terz nie nawojujesz.. 8 kostek- śmiechu warte!

Gina bochaterzy i niema czym walczyć!
Kamil. (miszczu)

 

anything