trawa

Autor Wątek: Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów  (Przeczytany 10740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:14:05 pm »
ja mam inną taktykę
zobaczysz jak się spotkamy na polu bitwy :-)

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 21, 2003, 04:51:21 pm »
Cytat: "drachenfeles"
ja mam inną taktykę
zobaczysz jak się spotkamy na polu bitwy :-)


Nie moge sie doczekac, mam juz troche wiecej krasnali!!!!
paweł

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 21, 2003, 06:31:18 pm »
jeszcze jeden problem
liczba atakow hired sword (nie mowie juz o bandzie gladiatorów)
np gladiator ma 2, po zakupieniu do bandy 2/3 (to jest ok jak mysle)
ale bounty hunter ma 2 czy 3 (dwa mieczem i 1 sztyletem, czy 1 mieczem i 1 sztyletem)
z papierow na gildi ja sobie wymysliłem ze ma 2/3 jak gladiator.
Jak postac ma w rozpisce A 2 to to sa tylko podstawowe ataki prawa reka (lub lewa).
trzeba to wszystko ujednolicic w AB
do sprawdzenia jest jeszcze duelista (ja tam wole zeby walczyl sztyletem niz wymachiwal tym smiesznym plaszczem) i zabojca
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 21, 2003, 09:46:09 pm »
Jeżeli model ma A2 i dwie bronie to w AB jest to rozpisane jako: A2/3
czyli 2 ataki bronią podstawową (prawa ręka) plus 1 atak za broń dodatkową. Może zamnienię A2/3 na np: A2+1, czy A1+1 ale tylko jak mi się bardzo zechce, bo to kupa roboty, a i tak jeszcze tłumaczenia mi zostało od groma... no tak z połowa.

Bounty Hunter ma ceche A1, czyli ma zapis: A1/2, co oznacza, że ma 1 atak mieczem plus jeden za sztylet w drugiej ręce.

O co chodzi z zabójcą?? bo z duellistą to nie ja przecierz winien tylko autor duellisty ;-)

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 22, 2003, 12:22:54 pm »
poczekaj
bounty hunter ma 1/2 wg ciebie?
a z ktorego TC on jest i kto go ma.
juz wiem:
Artykuł ukazał się w Town Cryer #13.
Autor: Nick Kyme

bo mi sie wydaje ze powinien miec 2/3
przynajmniej to jest logiczne (tak jak z gladiatorem)
gladiator ma w rozpisce tylko 2 A (sa te korbaczem) a dodatkowy jest gauntletem
jesli kolo za 30 gc ma 3 A a kolo za 40 ma 2 A to jest to moim zdaniem bez sensu (proponuje zrobic nowa ankiete - najpopularniejszy hired sword, i niech zgadne kto wygra...)

kto ma dostep do tego numeru TC???
i jak tam jest
no i jeszcze mozna sprawdzic FAQ na angielskiej liscie Mordheima
jesli jest

no i co Ty na to Drachu
byc moze troche wyjasnia sformulowanie
(nie mam orginalu, ale po polsku tak)
rekawica jest traktowana jako dodatkowa bron i puklerz
mysle ze trzeba to ustalic i juz
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 22, 2003, 05:15:42 pm »
Kwestię gladiatorów i ich gauntletów drążyłem zawzięcie swego czasu, gdy walczyłem dużo z grupą gladiatorów.

Wygląda to tak:
Gladiator ma bazowo 2 ataki nie?
i atakuje 2 razy korbaczem, ale ma jeszcze 'spiked gauntlet' którego może uzywać gdy walczy korbaczem.
Traktujemy go w tym momencie jakby miał 2 bronie ręczne, czyli atakuje 2 razy bronią podstawową (tu krobacz) i raz napięstnikiem, czyli w sumie 3 ataki.

Jednocześnie napięstnik traktowany jest jako broń parująca (parry). Zupełnie jak np miecz, czy topór krasnoludzki.

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2003, 02:48:03 pm »
no tak, ale co z reszta
wiekszosc hired sword ma dwie bronie reczne i 1 A wiec w AB po kupieniu
maja 1/2 A
assasin ma 2/3
duelista 2/3
a moim zdaniem bounty hunter tez powinien miec 2/3
wszyscy oni sa do sprawdzenia w 6 i 13 TC
jak ktos je ma

marudze o tego bounty huntera bo go mam w bandzie i to calkiem fajnego....
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 23, 2003, 08:38:55 pm »
tja zauważyłem :-)

będę się chyba powtarzał, ale:

Bounty Hunter ma cechę A1 tak?
ma dwie bronie, co powoduje, że ma dodatkowy atak tą drugą nie?
co w sumie daje nam 2 ataki na rundę nie?

W AB zapisane jesto to następująco:
A1/2
Gdzyż bazowo ma A1, lecz dzięki drugiej broni ma w sumie 2 ataki.
więc cechę A2 i właśnie to odzwierciedla ten zapis.

Duelista ma bazowo cechę A2 i dodatkową broń, za którą ma dodatkowy atak i jak wyżej wychodzą z tego trzy ataki, czyli AB zapisuje to A2/3

Imperial assasin dokładnie, tak jak wyżej

Pozatym zauwaz ze gdy masz np: miecz tarcze i sztylet to AB nie wie z czego kożystasz i liczy jakbyś miał dwie bronie, niezależnie od posiadanej tarczy.

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 24, 2003, 03:05:24 pm »
ale bounty hunter ma ceche 1 A w AB a nie na stronie gildii gdzie ma 2 A(pytanie ktory jest tym z TC 13 - jak bedzie ten numer na ftp to sprawdze)
z pozostalymi sprawami - masz racje
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 24, 2003, 03:51:45 pm »
Oki sprawdź to, ale wątpię, że ma 2A.

Offline skolo

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 25, 2003, 11:52:32 am »
Łowca nagród z TC ma 2 ataki. Zarowno Groan jak i ja posiadamy ten numer

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 26, 2003, 10:49:20 am »
ZWYCIESTWO
czyli ma 2/3
a ja ma kola ktory ma 2 rozwoje  S4 i T4........
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 26, 2003, 10:58:01 am »
oki to poprawię to w AB.

Offline nahar

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 27, 2003, 04:44:53 pm »
drach sa rownierz bledy w pliku opisujacym zasady z tc 14
umiejetnosci z artykulu o jezdziekonnej sa dostepne tylko po wzieciu riding (co jest ok) i tylko dla leadera co jest juz zle
ja to mam poprawione
jeszcze trzeba opisac zwierzaczki tak aby przypisane byly do odpowiednich band
bo jest np ze giant wolfi i spidery sa do bandy orki i gobliny a czy ktos widzial orka na pajaku (ja dawno temu.....)
powinny byc do band night goblin i forest goblin w/w zwierzaczki
i tego jest troche np jeszcze chaos steed
wszystko powyzej poprwailem, ale mam jeden problem
jesli bierzesz lizardmanow i chcesz zeby jakis bohater jezdzil na cold one to...
moze tylko wodz (chyba ze to zmienisz), ale  cold one ktory jest dostepny jest zly (charakterystyka i to ze kosztuje 0 a nie 100 - zeby to sprawdzic wlaczylem tryb one-off game)
jak w pliku Tc14 poprawisz staty cold one to pojawiaja sie 2 sztuki jeden porawny i drugi ten zly
Ja nie jestem zbyt dobry w obsludze AB creation kit wiec nie umiem znales gdzie jest zapisany ten zly

mam nadzieje ze mnie zrozumiales ;-))), mimo zagmatwania
jak chcesz to ci moge wyslac ten popoprawiany plik tc14 (ale ja mam ciagle eng ver.)


jak wiesz jak mimpomoc to moge to zrobic
bo od razu z artykulem ktory sie wykluwa w przerwach miedzy wkuwaniem dalbym poprawionego AB
paweł

Offline drachenfeles

Army Builder/Mordheim 4.34 - Lista Błędów
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 27, 2003, 05:13:39 pm »
Mam jedną prośbę, zgłaszaj wszystkie błędy pod adres:
CManos@rochester.rr.com

To Christopher Manos jest autorem plug-inu Mordheim do AB.
i jemu nalezy zgłaszać błędy przede wszystkim.
Ja tylko tłumaczę i odrobinę zmieniam ogólne działanie plug-inu na potrzeby wersji PL.
Do mnie będziesz pisał, gdy światło dzienne ujży mordheimPL_v1.0.ab

Co do opisanych przez ciebie błędów to rzucę okiem na wszystko.