Autor Wątek: uscislenia sedziowskie  (Przeczytany 174927 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline el kornikus

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 06, 2005, 11:10:41 pm »
jezeli jednostka posiadajaca ikone zostanie otoczona ze wszystkich stron to co sie dzieje z demonami które udało mi sie przywołac w tej turze? czyy one gina czy tez czekaja do nastepnej tury w której bedzie mozna przystawic duży placek tak by stykał sie z podstawka modelu z ikoną?

Offline jachu_ka

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 07, 2005, 07:16:09 am »
wrzucilem na liste ale moim zdaniem normalnie sie przyklada i jesli sie nie zmieszcza to gina.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline jachu_ka

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 07, 2005, 10:21:08 am »
poki co wszyscy sa tego samego zdania- przykladasz normalnie (tylko ze placka musisz trzymac w powietrzu  ;) ).

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline śmigło

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 07, 2005, 11:17:07 am »
w sumie milo, bo sie dowiedzialem, ze summoning odbywa sie na zasadach summoningu, a nie nowego deep strike'a, bo tak ostatnio ktos mi usilowal wmowic.
we charge traidition with being an exuse for idleness, unpersonality and regression"
b.a.n.
"we destroy you"
b.d.n.

Offline razzit

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 07, 2005, 11:39:06 am »
FAQ 4.0.1 mówi:
Daemons may be summoned to Icon Bearers that are engaged in close combat (though it may be difficult to place the Daemons.

A z kolei kodeks mówi:
When placing Daemons on the Ordnance template, models which cannot be placed on the table [...] are destroyed.

Czyli kwestia jest wyraźnie opisana.  :)
ziecku w kolebce kto łeb urwał chytrze...

Offline BORS

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 07, 2005, 02:12:49 pm »
z nowego PKZ:
Cytuj
14. Imperial Guard nie może wystawiać jednej części plutonu w Infiltracji, a drugiej w Deep Strike. Doktryna pozwalająca na Deep Strike (Drop Troops) musi być wykupiona dla wszystkich oddziałów wchodzących w skład plutonu - nie można robić Deep Strike tylko niektórymi oddziałami.
Wiem o co wam szło, ale to co napisaliscie jest błedne. Drop Troops się nie kupuje, jest za darmo. Zamiast wyjaśniac, takie sformułowanie tylko zaciemnia. proponuje napisać to jakos inaczej, najlepiej w konsultacji z jakimś gwardzista (chyba sa jacyś wśród sędzów?)
I nie napiszcie przypadkiem ze trzeba kupic infiltrację dla calego plutonu bo to jest niezgodne z FAQ IG.
pzdr
BORS
PS. pisze to dla jasności a nie dla tego że się z tym nie zgadzam (choć się nie zgadzam ;) )
[Podpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu] - Marsz Wolności Trwa

Offline Vodecki

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 07, 2005, 10:45:46 pm »
Cytuj
Imperial Guard nie może wystawiać jednej części plutonu w Infiltracji, a drugiej w Deep Strike. Jeśli armia korzysta z doktryny DT, to z deepstrike'u wchodzi na raz caly slot (np. pluton piechoty, szwadron sentineli, pluton dowódczy, drużyna weteranow), nie można podzielić slota tak, aby niektóre drużyny z plutonu Deep Strike'owaly, a pozostałe nie.


teraz jest już tak ....po konsultacji z Gwardzistą  ;)



Offline fkoval13

Latanie nad terenami?
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 16, 2005, 09:49:54 am »
Mam drobne pytanie. Jak jest z zasada latania nad terenami?
Poniewaz na ostatnim turnieju poznalem kilka wersji gry i troche to zagmatwalo mi jasnosc. Po tlumaczeniach Jachu mniej wiecej rozumiem. Ale moze trzeba zeby inni tez to zrozumieli :) .

Poznane wersje:
1. Pojazd latajacy moze sie uniesc w gore zawisnac wysoko i strzelac do wszystkiego na stole bo widzi wszystko :D .
2. Tak jak wyzej ale tylko pod warunkiem ze zawisnie nad jakims terenem.
3. Znowu jak wyzej pod warunkiem ze wisi nad lasem, a jesli stanie na czyms co ma wysokosc np. 2 to ma wysokosc 5 (jako ze sam ma wysokosc 3).
4. Pojazd nie widzi nigdy tego co znajduje sie za lasem czy terenem o wysokosci 3.

Wiem ze glupie pytania ale jak na 5 bitew dostaje sie 4 odpowiedzi to troszke to smutne...

Offline jachu_ka

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 16, 2005, 10:06:13 am »
pojazd moze zawisnac nad terenem i tyle. widzi i jest wtedy widziany przez wszystko co nie jest schowane za innym terenem o size trzy. nie ma zadnego sumowania rozmiarow.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Eman

  • Gość
uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 16, 2005, 10:37:23 am »
Heyka !!!
Cytuj
pojazd moze zawisnac nad terenem i tyle. widzi i jest wtedy widziany przez wszystko co nie jest schowane za innym terenem o size trzy. nie ma zadnego sumowania rozmiarow

Chce tylko przypomniec - w podreczniku na pierwszym miejscu wymieniany jest ciagle MODEL EYES VIEW, a wielkosci terenow kaza uwzgledniac jedynie w pierwszej kolejnosci, gdy chodzi o arrea terrainy. Nie popadajmy w skrajnosci.
Cze !!!

Offline trej

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 16, 2005, 12:30:58 pm »
i skimer jest na wysokosci szczytu terenu nad ktorym wisi na potrzeby LOSu

Offline chrobry

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 05, 2005, 10:10:21 am »
BA/Army of Death

Czy bionike mozna laczyc z ignore  injury?

Czyli koles napier sprawdza armour sejwa, potem bionice i potem ingore injury z Death Company

Czy bionica w polaczeniu z mantlem daje dodatkowego sejwa na bronie S=2T?

Offline jachu_ka

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 05, 2005, 12:00:04 pm »
Cytat: "chrobry"
Czy bionike mozna laczyc z ignore  injury?


polaczyc sobie mozesz ale uzywac jednoczesnie nie- i jedno i drugie rzuca sie po oblanym sejwie a sejwa oblewa sie tylko raz. poza tym tak stoi w codeksie chaosu.

Cytuj
Czy bionica w polaczeniu z mantlem daje dodatkowego sejwa na bronie S=2T?


tak, bo nie zachodzi instant.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Vodecki

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 08, 2005, 06:18:58 pm »



Offline Asmodean

uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 15, 2005, 06:28:17 pm »
Cytat: "PKZ"
9. Immobilizowane Rhino naprawia się w w fazie strzelania na całą grę


o co w tym chodzi :?:
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

 

anything