Autor Wątek: uscislenia sedziowskie  (Przeczytany 155334 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #810 dnia: Listopad 15, 2009, 08:35:06 pm »
No ale wiemy że pojazdy same sobie, tak jak i szwadron nie zasłaniają. Przy predatorze wiadomo jest że jego wieżyczka jest ograniczona zgodnie z jej ruchem, a lascannony są ruchome czy sztywne? Nie wiem sam, bo nie widziałem oryginalnych FWowych lasek na vendecie.

pzdr!
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Nathaniel

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #811 dnia: Listopad 17, 2009, 08:04:45 am »
No ale wiemy że pojazdy same sobie, tak jak i szwadron nie zasłaniają. Przy predatorze wiadomo jest że jego wieżyczka jest ograniczona zgodnie z jej ruchem,

ale w podreczniku masz narysowane pola ostrzalu ze sponsonow Predatora i Lemana. Na zadnym z rysunkow pojazd nie moze strzelac sam przez siebie...  :doubt: :neutral:

a lascannony są ruchome czy sztywne? Nie wiem sam, bo nie widziałem oryginalnych FWowych lasek na vendecie.

sztywne, ja mam FW laski na V, moge pokazac paluchem w Paszczy ;)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #812 dnia: Listopad 17, 2009, 11:43:12 pm »
Hmm, ale jesteś pewien że te lascannony to są sponsony? Nigdzie nie jest napisane że są nimi, co innego tyczy się heavy bolterów które można dokupić i jest ewidentnie napisane że są sponsonami. Ja wiem że wiercę dziurę w brzuchu, ale to może być często kwestia sporna (tu masz rację że przez hulla ciężko będzie strzelać).

Ps. W Paszczy Lwa (pub) wyglądasz bardziej uczesany niż na tym awatarze  :D
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Nathaniel

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #813 dnia: Listopad 18, 2009, 07:37:50 am »
Hmm, ale jesteś pewien że te lascannony to są sponsony? Nigdzie nie jest napisane że są nimi, co innego tyczy się heavy bolterów które można dokupić i jest ewidentnie napisane że są sponsonami. Ja wiem że wiercę dziurę w brzuchu, ale to może być często kwestia sporna (tu masz rację że przez hulla ciężko będzie strzelać).

coz, nie jest napisane ze sa sponsonami, ale tez nie sa hull mounted. wiec ja bym traktowal jako sponson z 90 stopniowym polem ostrzalu do przodu.

Ps. W Paszczy Lwa (pub) wyglądasz bardziej uczesany niż na tym awatarze  :D

ale sie mocno staram, moze kiedys upodobnie sie bardziej ;)
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Marcus76

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #814 dnia: Styczeń 26, 2010, 06:32:06 am »
a ja w związku z sytuacją z ostatniego turnieju mam pytanie:

czy Warboss na motorze ma covera jeśli przyłączy się do pieszego oddziału ?

pojawiły się różne zdania na ten temat :)

Offline gilthanas

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #815 dnia: Styczeń 26, 2010, 07:07:26 am »
a ja w związku z sytuacją z ostatniego turnieju mam pytanie:

czy Warboss na motorze ma covera jeśli przyłączy się do pieszego oddziału ?

pojawiły się różne zdania na ten temat :)

IMHO ma, bo ten cover to specjalna zasada orkowych motorow i nie jest rownoznaczny z coverem calego unitu, ktory uzyskuje sie za przeslone terenowa, czy innych jednostek. Tak jak jeden model w unicie moze miec inva, tak nie widze przeszkod, dlaczego jeden model z zasada specjalna nie moglby miec covera.
A ninja knows no fear.

Offline sonic_

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #816 dnia: Styczeń 26, 2010, 08:02:45 am »
A ja widzę przeszkodę. Dołączony do unitu, jest traktowany jak jeden unit, który, żeby mieć covera musi mieć 50%+ modeli w coverze.

Offline Yedli

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #817 dnia: Styczeń 26, 2010, 08:24:56 am »
Rulebook nie dopuszcza sytuacji, w których tylko niektóre modele mają covera. W tej kwestii obowiązuje majority. Morał z tego taki, żeby warbossów na bike'u nie dołączać gdzie nie trzeba.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline karlvant

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #818 dnia: Styczeń 26, 2010, 08:26:13 am »
Można na to spojrzeć też tak, że to nie jest bycie w coverze, bo zdecydowanie warboss coverze nie jest, tylko zasada specjalna tego modelu, która daje mu pewien save.

Offline Yedli

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #819 dnia: Styczeń 26, 2010, 08:31:16 am »
Tylko że to nie jest pewien save, a cover save. A cover działa jak wyżej. IMHO oszywiście.  8)
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #820 dnia: Styczeń 28, 2010, 10:31:24 pm »
jest szansa, żeby LŚ się tym zajęła?

Offline Ketchup

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #821 dnia: Luty 22, 2010, 08:05:54 am »
Mam takie pytanie:
Czy zdolność tyranta hive commander - ta część, która daje + 1 do rezerw działa jak jest on właśnie w rezerwach??
W codexie jest napisane, że póki tyrant żyje mam ten bonus (rozumiem, że jeśli jest w rezerwach to też żyje). Dla porównania lictor ma wyraźnie napisane, że jego bonus do rezerw działa dopiero jak on jest w stole.
Czekam na odp.


PS: znalazłem ten temat http://www.liga40k.com/viewtopic.php?t=530 i wszystko się wyjaśniło.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2010, 03:07:35 pm wysłana przez Jarog87 »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline oseas

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #822 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:02:54 pm »
Cześć, czy mogę wziąć inqiego do BT ale bez mocy, tylko z hoodem?
EDIT: Prosiłbym o wypowiedzenie sie większej ilości osób, ponieważ spotkałem się z różnymi opiniami.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2010, 08:56:53 am wysłana przez oseas »

Offline Yedli

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #823 dnia: Kwiecień 28, 2010, 10:20:24 pm »
Tak.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Asmodean

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #824 dnia: Kwiecień 29, 2010, 10:22:38 am »
możesz, bo w opisie BT stoi, że "may not include models with psychic powers" - znaczy psyker sobie może być byle bez czaru :)
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

 

anything