trawa

Autor Wątek: uscislenia sedziowskie  (Przeczytany 223876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eman

  • Gość
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #735 dnia: Grudzień 15, 2008, 10:54:54 am »
Heyka !!!
W dziale Downloads na stronce ligowej pojawil sie update PKZtow:
http://liga40k.com/dload.php?action=category&id=2
Cze !!!

Offline Vladdi

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #736 dnia: Grudzień 16, 2008, 10:26:08 am »
Rozumiem ze biorac pod uwage ostatnio wpisany pkz i argumenty za umozliwieniem strzelania walkerom po ds Monolith mozne rowniez strzelic po dsie?

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline sokles

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #737 dnia: Grudzień 16, 2008, 10:31:12 am »
Rozumiem ze biorac pod uwage ostatnio wpisany pkz i argumenty za umozliwieniem strzelania walkerom po ds Monolith mozne rowniez strzelic po dsie?

vladdi

Czy Monolit jest Walkerem albo Fastem?? Chyba nie. Strzelać po deepie mogą tylko Walkery albo Fasty, nic więcej w PKZecie nie jest napisane.

Offline Yedli

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #738 dnia: Grudzień 16, 2008, 10:56:03 am »
Inna sprawa że gdzieś na krawędzi pamięci świta mi, że Monol ma jakis zapis o strzelaniu plackiem po ruchu. Obecny FAQ się w ogóle do tego nie odnosi, a w tej edycji dex ma pierwszeństwo. Ale dokładnie tego zapisu nie pamiętam, w domu będę musiał sprawdzić.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Vladdi

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #739 dnia: Grudzień 16, 2008, 11:36:40 am »
Czy Monolit jest Walkerem albo Fastem?? Chyba nie. Strzelać po deepie mogą tylko Walkery albo Fasty, nic więcej w PKZecie nie jest napisane.

Znam pkzeta, ale wiem tez dlaczego walker moga strzelac po ds - bo nie moga sie ruszyc w criusing speed. Monol tez nie moze. czy pkzet nie powinien uwzgledniac rowniez monola? Nie bez powodu nie pisze o tym w temacjie "faq".

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Miły

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #740 dnia: Grudzień 16, 2008, 11:54:17 am »
Dokladnie, jak pisalem na sedziowskiej Monol ma w zasadach ze moze sie ruszyc max 6 cali ruchu wiec chyba nie ma bata aby sie ruszal criusing speed ;)
Pozdrawiam
M

Offline Yedli

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #741 dnia: Grudzień 16, 2008, 11:55:21 am »
Znam pkzeta, ale wiem tez dlaczego walker moga strzelac po ds - bo nie moga sie ruszyc w criusing speed. Monol tez nie moze. czy pkzet nie powinien uwzgledniac rowniez monola? Nie bez powodu nie pisze o tym w temacjie "faq".

Walkery mają zasadę że po ruchu mogą strzelać jakby były stacjonarne. Niektórzy ludzie wyciagnęli z tego takie wnioski, jakie są w PKZ. Dlatego myślę, że warto zajrzeć do zasad Monola w kodeksie (w tej chwili go przy sobie nie mam).

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Eman

  • Gość
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #742 dnia: Grudzień 16, 2008, 11:56:18 am »
Heyka !!!
Znam pkzeta, ale wiem tez dlaczego walker moga strzelac po ds - bo nie moga sie ruszyc w criusing speed. Monol tez nie moze. czy pkzet nie powinien uwzgledniac rowniez monola? Nie bez powodu nie pisze o tym w temacjie "faq".

vladdi
Walker moze strzelac po DS, dlatego, ze ma specjalny zapis, ktory (teoretycznie) pozwala mu zawsze strzelac jakby byl stacjonarny. Jezeli Monol ma taki zapis, to tez moze strzelac, jezeli nie - to nie moze. Nie ma to nic wspolnego z niemozliwoscia ruszenia sie z Cruising Speed.
Cze !!!

Offline Vladdi

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #743 dnia: Grudzień 16, 2008, 12:04:07 pm »
Dziekuje o taka odp mi chodzilo:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline marcinkk

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #744 dnia: Grudzień 18, 2008, 07:07:04 am »
Monolit ma zasadę specjalną "ponderous" - nigdy nie rusza sie wiecej niż 6". Dawniej jeszcze po unieruchomieniu nie rozbijał się (bo była taka zasada) tylko opadał na ziemię zamieniając się w stacjonarny pojazd.

Offline gilthanas

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #745 dnia: Grudzień 18, 2008, 09:02:48 am »
Monolit ma zasadę specjalną "ponderous" - nigdy nie rusza sie wiecej niż 6". Dawniej jeszcze po unieruchomieniu nie rozbijał się (bo była taka zasada) tylko opadał na ziemię zamieniając się w stacjonarny pojazd.
To ze sie nie rusza wiecej niz 6'' tutaj nie ma znaczenia. Zasada deep strike'u pojazdow mowi, ze pojazd liczy sie jakby byl poruszony na cruising speed a nie ze sie rusza z cruising speed. Walker normalnie tyle sie nie moze ruszyc, ale ma zasade ze zawsze strzela jakby byl stacjonarny. Jezeli monolit mialby zasade, ktora zawsze pozwala mu strzelac to strzelac po deep strike'u by mogl.
A ninja knows no fear.

Offline Alien_Fly

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #746 dnia: Marzec 13, 2009, 07:30:37 pm »
Mam pytanie odnoście techmariana (chodzi o codex BT), a dokładnie połączenia servo-harnessa z jump packiem, niby nie ma że nie można ale z drugiej strony troche to głupie...Jak Wy na to patrzycie?
Kill 'em all and let the Emperor sort 'em out I say.

Offline Błotnik

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #747 dnia: Marzec 13, 2009, 09:22:25 pm »
Do całkiem niedawna było w FAQ, że można bez problemu to połączyć [tylko wymodelować trudno].
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!

Eman

  • Gość
Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #748 dnia: Marzec 25, 2009, 02:43:59 pm »
Heyka !!!
Na Stronie Ligowej mozna pojawila sie aktualizacja PKZtow i URP:
http://liga40k.com/dload.php?action=category&id=2
Cze !!!

Offline DemonKM

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #749 dnia: Marzec 29, 2009, 06:53:34 am »
Witam!

na jednym z forum zadano pytanie:
"Co do rakietek to jest tak,że rakietka leci od strony Twojego pojazdu,zatem trzeba rozpatrywać czy ma cover czy nie."

Oraz moje pytanie które się do tego dokłada, jak to jest ostatecznie ustalone z sms? czy przeciwnik ma cover czy go nie ma?
Był swego czasu z tym problem i mimo tego, że na zachodzie grają inaczej, w Polsce graliśmy, że przeciwnik nie ma covera jak jest za przeszkodą.

Może warto by to wrzucić do pkz, bo to w sumie dość stary problem, a załatwiło by to wszystkie pytania.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2009, 06:57:52 am wysłana przez DemonKM »