Autor Wątek: uscislenia sedziowskie  (Przeczytany 155327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pajak

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #825 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:02:37 pm »
mam pytanie.. ile scatteruje Land Raider z assaultowcami w środku? Mają zasadę Desent of Angels (czy jakoś tak) i czy ta zasada działa na ich dedicated transport :)
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline Eman

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #826 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:04:29 pm »
Heyka !!!
Na moje oko - nie dziala. To w koncu zasada oddzialu/packa, a nie Land Raidera ;)
Ale ponoc na zachodzie o tym mocno dyskutuja ...
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline pajak

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #827 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:09:25 pm »
no niby tak ale transport ewidentnie dokupuje się do składu.. nie zmienia mi to jakoś nie wiadomo jak ;) ale ciekawe :)
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline Nathaniel

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #828 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:14:10 pm »
Imho - Landek nie ma w SWOICH zasadach Descend of Angles tylko zasade deep strike. Nigdzie nie jest zaznaczone ze zasada DoA dziala na transporty jak w wypadku infitracji i scouta.
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline Eman

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #829 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:14:25 pm »
Heyka !!!
no niby tak ale transport ewidentnie dokupuje się do składu.. nie zmienia mi to jakoś nie wiadomo jak :wink: ale ciekawe :smile:

Tak of course, ze transport dokupuje sie do squadu - ALE Descent of Angels jest ewidentnie zasada wynikajaca z posiadania packa (patrz opis packa ze zbrojowni). Jak masz transport to po pierwsze primo nie ma juz packa, a po drugie primo tak po prawdzie to nie deepuje sie oddzial, tylko transport. W innym przypadku - Assaultowcy w Rhinosie tez mogli by robic Deepa - prawda? :wink:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline pajak

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #830 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:30:56 pm »
jak najbardziej przemawiacie do mnie :).. nie mam zamiaru się spierać :)

(akurat assaultowcy w rhinosie nie mogli by się deepować bo nie mają zasady deep strike)
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline Eman

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #831 dnia: Kwiecień 29, 2010, 01:39:03 pm »
Heyka !!!
(akurat assaultowcy w rhinosie nie mogli by się deepować bo nie mają zasady deep strike)
Assaultowcy (na packach) jak najbardziej moga sie Deepowac - ale generalnie o to mi chodzilo - w sensie takim, ze Deep Landka jest jego osobna zasada i nijak sie ma do Deepa i Descent of Angels oddzialu, ktory w nim sie Deepuje :smile:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline tomekjar

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #832 dnia: Maj 03, 2010, 05:16:19 pm »
Zasada Descent of Angels jest dawana przez Jump Packi, więc po ich zdjęciu oddział tej zasady nie ma.
Poza tym DS robi Landek, a nie Assaultowcy. Tak samo się ma sprawa z Drop Podem.

Mówiąc krótko: wszystko co nie jest na Jump Packu scatteruje 2d6 i nie ma przerzutu na rezerwy. Spójrzcie sobie na opis Jump Packa na stronie 62.


Offline Jezo

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #833 dnia: Maj 04, 2010, 10:02:08 am »
uwazam ze jak siedza w DP albo LR to nie dziala niestett :wink:
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline khaoz

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #834 dnia: Sierpień 19, 2010, 08:00:57 am »
Czesc!
Jesli to juz gdzies zostalo wyjasnione bardzo przepraszam, nie udalo mi sie znalezc:

1. Co w przypadku Valkirii/Vendetty stanowi "Hull"? Czy jest to jedynie czesc transportowa + kokpit, czy tak naprawde caly model?
2. Pytanie wynikajace z pierwszego - czy Valkiria/Vendetta moze skonczyc swoj ruch majac jakas czesc modelu poza stolem(patrzac w rzucie 2d, przy zalozeniu ze podstawka jest na stole)?
309th Naval Infantry

Offline Nathaniel

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #835 dnia: Październik 07, 2010, 12:56:21 pm »
1). tez mialem te watpliwosci kiedys, ale machnalem reka i traktuje caly model jako hull (tak naprawde ma to znaczenie tylko przy blastach, afaik)
2). oczywiscie ze nie  :smile:

<edit> ale mam refleks, jesli nieaktualne prosze o delete  :roll:
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline morkai

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #836 dnia: Październik 13, 2010, 01:29:07 pm »
Takie małe pytanko w kwestiach demonicznych celem upewnienia się.
Oddział Plaguebearerów. Tak powiedzmy 10ka. Mają Ikonę. Zrzucają się w ruiny - przy pierwszym lepszym ostrzale robią od razu gone to ground, żeby mieć np. 3+ save...
Rozumiem, że ikona jest aktywna w następnej turze, right?

Offline Hem'Ahn

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #837 dnia: Październik 13, 2010, 01:50:59 pm »
Tak i to niezależnie od tego czy lądujesz w ciężkim, robisz GTG czy cokolwiek innego. Nigdy nie możesz korzystać z ikony, która przybyła w tej samej turze.
Michałku
PKGB Sztab

Offline gilthanas

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #838 dnia: Październik 13, 2010, 02:20:54 pm »
Ogolnie jednostka spinowana jest traktowana normalnie, scoruje, zajmuje znaczniki i z biernych zdolnosci jak np. ikona moze korzystac.
A ninja knows no fear.

Offline _Jankiel_

Odp: uscislenia sedziowskie
« Odpowiedź #839 dnia: Styczeń 17, 2011, 10:35:02 am »
Dwie sprawy, pierwsza może głupia i oczywista ale praktyka jest dosyć różna
 
- czy walkery (defiler) mogą strzelić z ordnance i pozostałych broni jednocześnie? Imo, nie - ordnance kasuje możliwość strzału z pozostałych broni i nie ma tu znaczenia, że walker zawsze jest traktowany jak stationanary i może strzelać ze wszystkiego
 
- czy infiltratorzy w dedykowanym transporcie mogą korzystać z outflank, imo nie, bo skoro w transporcie tracą infiltrację, to tym samym tracą outflank, który jest konsekwencją infiltracji

 

anything