Autor Wątek: Jaką armie wybrać  (Przeczytany 25547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lord_Masciarz

Jaką armie wybrać
« dnia: Grudzień 13, 2004, 08:40:19 am »
CZe... w tej chwili gram w Władce kończe zbierać 2 armie i ... trzeba się rozgląać za innym systemem... Moji 2 kumple dawno pożucili włądce i zaczeli grać w Konfrontacje...

Napiszcie mi ... jakią Armie wybrać.... i moze nawet jakie figurki... kupić  - niezapomnijecie podać ceny takiej armi na 300pkt
 mam was w... znaczy się jak chcecie pogadać to piszcie na GG2375154


http://www.gracz.com.pl/ -> Najlepszy i najtańszy sklep internetowy
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1491768

Offline Alchemik

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2004, 08:53:39 am »
Widzisz. Jak mamy co cokolwiek doradzić jak nie wiemy jaka armia ci sie podoba, jak lubisz grac itp?

Wejdź sobie na strone producenta http://www.rackham-store.com/index_us.htm
i strone dystrybutora http://www.mythos.pl

i pooglądaj figurki jak ci sie coś spodoba to możesz popytać jakie jednostki warto brać.
Kieruj się własnym gustem.

Koszt armii to  mniejwięcej 1 pkt = 1 zł  (oczywiście zdarzają sie wyjątki tak w jedną jak i drugą stronę)

Witam nowego gracza :]
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Lord_Masciarz

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 13, 2004, 09:07:00 am »
Podobająmi się... Gryfy... ale nibi gra już1 kumpel


A LWY?? teżfajnei wyglądają... doradź co musaił bym kupić i w jakiej kolejnośći aby mieć turniejową armie??


No to powiedz mi coś o Lwach, gryfach i alchemikach
 mam was w... znaczy się jak chcecie pogadać to piszcie na GG2375154


http://www.gracz.com.pl/ -> Najlepszy i najtańszy sklep internetowy
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1491768

Offline Dabi

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 13, 2004, 09:53:21 am »
Witam gracza
Co do wyboru i budowy  armii to na początku
1) Poszukaj w sklepach internetowych jak wyglądają modele.
2) Dowiedz się co nieco o fluffie
3) Pomyśl jaka koncepcja prowadzenia walki Ci odpowiada

Co do tych 3 wybranych stron

I - Gryfy

- Sam nimi gram :)
- klimaty templariuszy , inkizycji , fanatycznej wiary, łowów na czarownice a także działań tajnych służb :) -> raczej klimat dark fantasy
- mają najwiekszą liczbę możliwych sojuszy z armii światła
- swoja siłę wspierają w dużej mierze na dobrym rozwoju technologii (sporo jednostek wyposażonych w broń palną, dobre pencerze )
- dobre pancerze (jest to najlepiej opancerzona ludzka armia biorąc pod uwagę średnią wartość Resa)
- to tylko ludzie wiec mają dość mało silnych jednostek
- drogi koszt punktowy modeli (modele gryfów mają dość spory koszt punktowy wiec zazwyczaj przeciwnika jest wiecej)
- są bardzo kapłańską armia
- nienajlepiej radzą sobie na polu magii
- ich specjalna zdolność jaką jest Fanatyzm jest uznawana przez niektórych za najsłabszą w grze , niezwykle jednak jest ona klimatyczna i czasami można ją wykosztystywać całkiem skutecznie
- bardzo dobra dyscyplina porównywalna tylko z dyscypliną krasnoludów z Tir na Bor bardzo ułatwia wygranie rzutu taktycznego  
- są chyba armią niezbyt prosta do gry
- niezbyt opłacalni bohaterowie (drodzy w stosunku do swojej siły ale też nie bez przesady)
- niektórzy marudzą że wręcz nadająca sie tylko dla klimaciarzy

II Lwy
- armia ludzka do której najbardziej pasują określenia odważni, bohaterscy obrońcy ludzkości (dla mnie najbardziej "dobra" armia z do tej pory wypuszczonych przypominająca mocno swoim klimatem heroic fantasy - palladyni, rycerze na koniach, potężni magowie)
- najlepsi magowie gry (po stronie światła) o ile nie najlepsi w całej grze
porównując do niektórych ras to deklasuja ich swoim ksoztem jak i zdolnościami
- dość dobry wybór jednostek zarówno tych liniowych jak i elit
- wiele jednostek wyposażonych w świete pancerze i bronie ( zabijają na dubletach)
- armia ma zdolność swoją bravery na która lwy narzekaja chyba mocniej niż Gryfy na fanatyzm
- dośc mało jednostek szturmowych ( silni scouci , dobre statystyki w ataku -> poza rycerstwem )
- Res dość solidny
- Siła jednostek dość sympatyczna zważywszy na świete bronie
- czarowanie wymaga nieco wprawy wiec raczej nie jest to armia armia którą od razu prosto jest wygrywać.

III Alchemicy
- armia złożona ze sztucznie stworzonych potworów, ludzi którzy wchodzą w jej skład już dawno powinni pzrestać nosić to miano -> jeden z głownych motorów działań Ciemności w świecie wróg flufowy Gryfów
- klimaty filmów w stylu alien, technofantasy na całego, metal szczepiany w ciało, chemikalia płynące zamiast krwii, jakaś inność.. itp
- armia najbardziej uniwersalna ze wszystkich dzieki mutagenowi i dobrym jednostkom  (moze być zarówno doskonała w offensie jak i defensie)
- posiada duże potwory które mogą naprawdę wiele namieszać
- solidny spory Res
- duża siła modeli wieksza niż u ludzi
- dobra magia
- dość niski koszt punktowy modeli przy dobrych statystykach
- mutagen zdolność armijna jest jak to wielu będzie twierdzić jest przegięta i w istocie tak jest zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę całokształt armii
- bardzo duży wybór jednostek
- bardzo mało plewnych jednostek
- armia niezbyt trudna w prowadzeniu (ze względu na potencjał oraz przede wszystkim na wrzechstronność)
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline CZys

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2005, 12:59:00 pm »
a moglibyscie powiedzie cos na temat elfów cynwalijskich?

bo wlasnie zastanawiam sie nad zbieraniem konfy i nie wiem co kupic na sam poczatek
ylko martwe ryby płyną pod prąd.

Offline Dabi

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 30, 2005, 01:50:13 pm »
parę faktów na temat Cynwalli

-> Jest to armia nowa i ciągle szybko się rozwija (oczekiwany war staff, bohater mnich oraz nowa wersja bojowych konstruktów)  

-> Jest to armia elitarna (droga punktowo) Zazwyczaj przeciwnik będzie miał przewagę liczebności nad elfami ale te płacą w końcu za swoje  dość rzadkie zdolności i możliwości jakie one dają

-> jeśli chodzi o herosów to jest to jeszcze bardziej widoczne. Są oni dość drodzy punktowo posiadają jednak dość wiele ciekawych umiejętnosci

-> cała armia jest niezwykle mobilna (12.5 cm ruchu na każdej jednostce)

-> zdolność specjalna elfów jest uważana za jedną z lepszych (Koncentracja) powoduje ona, że elf po deklaracji gracza może podnieść na czas jednej tury jakiś z wybranych współczynników o wartosć koncentracji. Sprawia to że armia jest dośc uniwersalna
 
->  przyzwoita dyscyplina w połączeniu z dobrą mobilnością pozwala dość łatwo kontrolować pole potyczki

->  magia elfów jest w nowej edycji jedną z lepszych (w mojej opinii) ścieżek. Znaleźć można w niej zarówno bardzo dobre czary wspierające jak i coś ofensywnego

-> Siła i Res (odporność modelu będąca wypadkową jego kondycji i pancerza) są dość przecietne (szczególnie w przypadku Resa) ale niezbyt niskie  (podstawowa piechota ma 6 tyle co piechota np Lwów aelitarni Asararzy mają już 9)
Pozatym duzy wpływ ma na to heliastic equipment

-> heliastic equipment to bronie (zarówno do walki wręcz jak i do strzelania i pancerze które są podatne na działanie czarów ze ścieżki Solaris . Ekwipunek heliastic z obudzoną mocą za pomocą czarów jest naprawdę potęzny (zadaje bardzo duże rany/bardzo dobrze chroni przed ranami itp)

 -> elfy mają najwyższą średnią inicjatywy ze wszystkich armii (zapewnia to przewagę w walce )

-> mają wiele dość rzadkich umiejętności (ich siła walka polega bardziej na umiejętnościach (skillach typu finta, oburęczność niż na brutalnej sile)

Są zaawansowane technologicznie przejmujac wiedzę po starożytnej rasie która potrafiła łaczyć maszyny z magią. W armi elfów walczą takie napędzane magia automaty np. żywe zbroje dzierżące miecze nieznające strachu walczą ramię w ramię z normalnymi elfami
Są one ludem raczej tajemniczym i nieufnym posiadają jednak sojusz z innymi "cywilizowanymi" armiami światła (z Gryfami , Lwami i niewydanymi jeszcze Sphinxami nie utrzymuja kontaktów z barbarzyńcami Sessair)

Po wiecej informacji zapraszam na forum Mythosa skupiające wiekszość graczy w Polsce

http://forum.mythos.pl/
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Achilles

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 22, 2005, 03:55:05 pm »
Jeśli kochasz klimaty średniowecznego chrześcijaństwa nie wachaj się KUPUJ GRYFY! Warte swego...  :D . A jeśli elfy to cymbałki... To zależy od ciebie jaki gust lubisz ;]. Konfrontacja ma to do siebie że ukazuje bardziej niż inne systemy twoje uczucia. (Pewno ktoś mnei źle zrozumie ;p)

A z koleji może to cię zaciekawi (od znajomych z forum mythosa, ludzie the best form the best form the best :D):



Może alchemików?? =P
img]http://img70.imageshack.us/img70/4055/28uh2.jpg[/img]

Offline Hellraiser

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 05, 2005, 09:05:13 am »
Witam

Od jakiegoś czasu zastanawiam sie, nad konfrontacją.
Po obejrzeniu figurek zdecydowałem, że będę grał alchemikami, barbarzyńcami sessair, albo krasnoludami mid-nor.

Moglibyście coś powiedzieć o tych rasach? Najbardziej zależy mi na barbarzyńcah i krasnoludach, bo o alchemicy już są opisani.

pozdro
url=http://r3.bloodwars.pl/r.php?r=9772]obczaj to :D[/url]

Offline Dabi

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 05, 2005, 10:51:03 am »
To forum niech nie zraza Cię do tej gry że nikt w nią nie gra bo po prostu ludzie się przenieśli :)

Co do armii to nieco się one pozmieniały w związku z wydaniem 3 edycji (a raczej z ich atutami i wadami) teraz jest lepszy balans

Ale skrobnę słów parę

Mid Nor

-> armia której wygląd oscyluję gdzieś na granicy pomiędzy dziecięcymi koszmarami a groteską

-> są to demony które wykorzystują ciała zabitych w boju krasnoludów aby pozszywać sobie z nich nowe ubranko. Ciała wojowników Mid Noru to tylko marionetki demonów a kawałki ich dusz zaklęte są w laleczkach jakie noszą te figurki przy sobie

-> Armia jest aktualnie najlepiej wyszkoloną w operowaniu magią kapłańską.

-> dużo tanich i grywalnych bohaterów często o solidnych umiejętnościach bojowych

-> magiczną potęgą ustepują Acheronowi i Lwom ale to dalej jest silna ich broń

-> zdolność specjalna possesed pozwala na czesciowe ignorowanie bólu odniesionych ran

-> armie jest z jednej strony powolna (7.5 cm ruchu na standardowych jednostkach) z drugiej strony całkiem mobilna (jednostki z 15 ruchu czy też 12.5)  a wiec z tą ruchliwością nie jest tak źle

-> armia posiada porządne strzelające jednostki altyleryjskie (Fire Spittery)

-> jest raczej armią masową która nie posiada wielu drogich elitarnych jednostek (poza wyjatkami w postaci herosów i Cyklopa)

-> dość niska dyscyplina powoduje że cieżko im osiągnać przewagę taktyczną na polu bitwy z niektórymi armiami

-> nie jest na pewno banalna w graniu

-> aktualnie wyszły Kolonie Mid Noru które są packiem kart z dodatkowymi zasadami dla Mid Noru (coś jakby podfrakcje z własnymi bonusami w armii Mid Noru)

-> nie miałem przyjemności potykać się z Mid Norem niestety

Barbarzyńcy Sessair

-> Armia w klimacie celtyckim typowo (druidzi, fianny, berserkerzy, kult Danu Matki ) należaca do sił światła

->  Zdolność rasowa jest wybitnie ofensywna -> war fury polegająca na tym ze model zapomina o obronie całkowicie i atakuje wściekle dodając sobie dodatkowy atak

-> Kelci to armia o tanich dobrych ofensywnie ( dobra inicjatywa atak i siła) jednostkach ich wadą jednak jest ich delikatność (nienajlepsza obrona i res) Wiec zazwyczaj trup ściele się gesto.

-> magia Keltów - szamanizm jest dość potężna. Posiadają dobrych i tanich magów wyspecjalizowanych w magii żywiołów. Znajdują się tam zarówno b dobre zaklęcia wspomagające oraz czary typowo bojowe.
Bardzo dobrymi jednostkami są ich warrior magowie -> druidzi rozdający  amulety swoim wojownikom (zapewniają różne ciekawe zdolności)  

-> Kelci są armią dość liczną o tanich podstawowych wojownikach dodatkowo wspomagając się wiekszymi bestiami bedącymi elementem ich armii -> Minotaury zapewniającymi słusznąs iłe do przełamywania przeciwnika oraz Centaury dla osiągnięcia szybkości

-> armia nie grzeszy zbyt wysoką dyscypliną wiec z armiami karnymi takimi jak Gryfy czy Tir na Bor raczej nie uda się wygrywać taktyki

-> armia posiada również swój pack kart zapewniający podział na podfrakcje

-> rzadko potykam się z Keltami

Po wiecej informacji zapraszam na forum Mythosa  -> http://forum.mythos.pl/
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Kokos

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 05, 2005, 02:10:31 pm »
cze !
zamiezam zacząc grac w konfrotacje tylko nie wiem jaka armia wybrac
patrzylem juz figsy ale wciąz nie wiem czym grac?

Offline _Wychwethyl_

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 05, 2005, 07:36:08 pm »
www.mythos.pl/forum/index.php

Tam przychodz z takimi rzeczami bo forum tutaj umarlo smiercia naturalna   :)
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline Romano

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 18, 2007, 11:44:27 am »
Mam problem z wyborem armii możecie mi je opisać  :?:  :?:

Offline _Wychwethyl_

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 18, 2007, 07:58:31 pm »
http://www.fenris.com.pl/forum

Zapraszam na to forum, bo tutaj wlasciwie nikt juz nie pisze :)
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline Romano

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 19, 2007, 12:46:38 pm »
Dzięki. Na pewno wpadne :)

Offline Ten Gobo

Jaką armie wybrać
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 05, 2007, 08:17:49 pm »
mam takie pytanko....po co grac w konfe skoro armie na format turniejowy sklada sie za 350pln...to jest jakies 400ptk (kumpel mial z teog mzoe 6 modeli....wilkolakow...inne armie podobno wystawiaja po 12-15) skoro można za 500-600 miec juz armie do WFB i móc jeszcze w Mordheima grac?? macie niewiele drożej skirmisha i bitewniaka...szczegolnei teraz jak maja byc malowane figurki w sprzedazy (mowie o konfie), przeciez to porażka... a poza tym i tak ladniejsze modele sa z reapera niz z rachama...
trzeżcie się gniewu zielonego motłochu! // kupie limitowane modele!! w szczególności:

bsb bretki
bsb lizaków
bsb szczurków ;]