trawa

Autor Wątek: Loża Hod  (Przeczytany 7550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Icharius

Loża Hod
« dnia: Grudzień 19, 2004, 07:31:30 am »
Witam wrzystkich, od dłuższego czasu wacham sie pomiędzy inkwizycją a lożą. Nawet powiedział bym że jest prawie przesądzonne że za miesiąc zacznę ich kupywać, ALE! Zawsze jest jakieś ale. W moim wypadku chodzi o figurki. Czy mogli byście mi powiedzieć czy są dostępnee i jak można nabyć figurki którch w slepach niewidziałem:
- Templarzy loży hod
- Knight Templarzy loży hod
- Temple Purifier
- Griffin Minelayer
- The Venerable Ambrosius
- Templar of Hod Seneschal
- Bomber - tu stronka do tego http://confrontation.voidgamers.com/confrontation_menu.html?troop_detail=503


Z gUry dziękÓję
upię:
- Knight Templar hod
- Bomber(Griffin Minelayer )
- Święty Ambroży
Za każdą (rozsądną) cenę! Dwóch pierwszych potrzebuję w liczbie więkrzej od 1 i mniejszej od 5

Offline Xeratus_pl

Re: Loża Hod
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 19, 2004, 09:28:01 am »
Cytat: "Icharius"
Witam wrzystkich, od dłuższego czasu wacham sie pomiędzy inkwizycją a lożą. Nawet powiedział bym że jest prawie przesądzonne że za miesiąc zacznę ich kupywać, ALE! Zawsze jest jakieś ale. W moim wypadku chodzi o figurki. Czy mogli byście mi powiedzieć czy są dostępnee i jak można nabyć figurki którch w slepach niewidziałem:
- Templarzy loży hod
- Knight Templarzy loży hod
- Temple Purifier
- Griffin Minelayer
- The Venerable Ambrosius
- Templar of Hod Seneschal
- Bomber - tu stronka do tego http://confrontation.voidgamers.com/confrontation_menu.html?troop_detail=503


Z gUry dziękÓję



w Hybrydzie są:
Venerable Ambrosius
3 Purifiers and their Seneschal tych kupisz również osobno

W Nemesis są:
Griffin Minelayer - Bomber
Knight Templar of Hod

Templariusze Loży Hod to są zwykli templarzy tylko inne statystyki mają i karta do nich jest w Hybrydzie.

Templar of Hod

Templar of Hod
MOV    10  
INI    3  
ATT    3 / 5  
DEF    4 / 8  
SHOOT    -  
COU    3  
DIS    5
xeratus+

Offline dagobert

Loża Hod
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 19, 2004, 09:28:35 am »
wymieione przez Ciebie modele są w następujących boxach


The Venerable Ambrosius
Templar of Hod Seneschal
3x Temple Purifier
+ sporo alchemików w tym aberacja

Templar of Hod Seneschal
3x Temple Purifier


Knight Templarzy loży hod
Griffin Minelayer = bomber
+ model Nemesis

- Templarzy loży hod użuwa się figsów normlanych templarów na tej karcie , która zdaje się jest w którymś z boxów - chba Hybrydzie .

Offline mARIAN

Loża Hod
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 19, 2004, 11:59:11 am »
Cytuj
wymieione przez Ciebie modele są w następujących boxach
The Venerable Ambrosius
Templar of Hod Seneschal
4x Temple Purifier


A nie 3 x Temple Purifier?
lementy terenu do makiet i dioram: www.dhs.icw.pl

Offline Pietia

Loża Hod
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 19, 2004, 12:29:23 pm »
Zdecydowanie 3x. Chyba, ze moj box z hybryda i box z purifierami byly wybrakowane...
uccess is mandatory. Survival is optional.

Offline dagobert

Loża Hod
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 19, 2004, 01:04:24 pm »
Sorry , błąd w druku  :oops:

Offline zim

Loża Hod
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 19, 2004, 01:08:39 pm »
dla mnie Loza ma wlasciwie jednego ale ogromnego plusa ...a nazywa sie on GARELL THE REDEEMER.
 :!: rewelacyjny bohater :!:
no one is placed higher than another
no matter race or creed or gender
(...)
we are all flesh and blood
i am not afraid to speak my mind'

Offline Icharius

Loża Hod
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 19, 2004, 02:19:39 pm »
Dzińdybry .A ja jako począdkujący mam parę pytań co do loży.

1) Czy klimatycznie darknes hunter do nej pasuje?

2) Oco chodzi z minami?

3) Wie ktoś może gdzie może być łatka do AB z pełną lub prawie pełną loża?

3) Ja jestem zwolennikiem Mizerycoridy (źle napisałem wiem), ale Garel też wygląda sympatyczne, i niezwykle zabawnie się nim pewie gra (harrasment z dwumetrową strzelbą), kogo lepiej wybrać>?
upię:
- Knight Templar hod
- Bomber(Griffin Minelayer )
- Święty Ambroży
Za każdą (rozsądną) cenę! Dwóch pierwszych potrzebuję w liczbie więkrzej od 1 i mniejszej od 5

Offline Xeratus_pl

Loża Hod
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 19, 2004, 02:26:31 pm »
Cytat: "Icharius"
Dzińdybry .A ja jako począdkujący mam parę pytań co do loży.

1) Czy klimatycznie darknes hunter do nej pasuje?

2) Oco chodzi z minami?

3) Wie ktoś może gdzie może być łatka do AB z pełną lub prawie pełną loża?

3) Ja jestem zwolennikiem Mizerycoridy (źle napisałem wiem), ale Garel też wygląda sympatyczne, i niezwykle zabawnie się nim pewie gra (harrasment z dwumetrową strzelbą), kogo lepiej wybrać>?



Troche o Loży Hod

Cytat: "http://www.mythos.pl/gwardia/index.php"
Loza Hod
Knight Templar of the Hod
Umiejętności:
-Odwaga
-Fanatyzm
-Pariah
-Szał Bojowy
- Fire of the Temple (Świątynny Ogień ?!)

Wspaniała figurka posiadająca również bardzo fajne umiejętności. Fire of the Temple daje mu (a także wszystkim Templariuszom LH w zasięgu 10cm.) +1Str i +1Att podczas używania szału bojowego. Fanatyzm, Odwaga i Parias to standard jak na LH, niemniej są bardzo miłymi dodatkami.
Statsy Rycerza też nie należą do najgorszych: 7Str i 7Res to naprawdę nieźle jak na Loże Hod. Piątki w Ataku i Obronie, a także możliwość dopakowania tego pierwszego przy Szale pozwalają nam zabić przeciwnika zanim ten zdąży oddać (pomaga nam w tym przyzwoita Inicjatywa 4), jak i skutecznie bronić się.
Odwaga 6 + wcześniej wspomniany fanatyzm z całkiem dobrą dyscypliną (6) pozwolą nam powalczyć z praktycznie wszystkim co strach wzbudza (no może oprócz Abberacji, Daysatisa czy nieumarłych ze strachem na poziomie 12).
Podsumowując – za 38 pkt mamy kolesia, który potrafi ubić największego bydlaka Alchemików, a wraz z kilkoma Templariuszami LH tworzy bardzo ładny zespól ofensywno - defensywny.

Templar of the Hod

Umiejętności:
- Odwaga
- Fanatyzm
- Szał Bojowy

Najwytrzymalsza jednostka LH – mające Res 8, co jak na Gryfy nie zachwyca, lecz nie spodziewałbym się wyższego u Kapturników. Siła 5 to malo jak na ciężkozbrojnych – niemniej przy większej ilości ataków może coś zdziałać (ale atakować Tyrana Pożeraczy czy Gwardii Pretoriańskiej nie radze, chyba, że macie szczęsliwe kostki :D).
Atak 3 (który można podpakować zdolnością Knight Templara) i obrona 4 – co nie zachwyca, ale z war fury stanowi porządną bazę do wszelkich działań. Inicjatywa 3 – czyli standard – nie pomaga, ale i nie szkodzi za bardzo.
Zawieść może współczynnik odwagi (tylko 3) – rekompensuje to troszeczkę bravery i fanatyzm z dyscyplina 5. Nie warto jednak opierać swojej obrony przed „straszydłami” tylko na Templariuszach. Miłym zaskoczenie jest to, że ci panowie kosztują tylko 22 pkt (i jest ich max 3 w oddziale) – co nie jest jakąś straszną ceną jak na Gryfów. Ja osobiście lubię ich używać, ale rozumiem zarzuty tych, którzy nie przepadają za templariuszami – mają tyle samo plusów co i minusów . Nie radzę brać, ani nie brać, ale myślę, że przy obecnej malej ilości figurek do LH są naprawdę klimatyczną i w miarę skuteczną jednostką na której można bazować ofens armii.

Templar of Hod Seneschal

Umiejętności:
-Odwaga
-Fanatyzm
-Pariah
-Sekwencja
-Pistolet Seneszala

Całkiem ciekawy model. Szczególnie fajny wydaje mi się jego pistolet. Daje on nam możliwość wzięcia jednej naszej niesparowanej kostki ataku i zamienić ją na specjalny atak. Rzucamy D6 i kolejno: na 1-2 atak jest tracony i nic się nie dzieje; na 3-4 wykonuje się 1 normalny rzut na zranienie z Str 6; na 5-6 wykonuje się 2 rzuty na zranienie (oba z Str 6). Pozwala nam to na swobodne podzielenie kostek w walce sam na sam w stosunku 1:1 i przy odrobinie szczęścia będziemy mieli 1 kostke obrony i 1-2 zranienia przeciwnika. Oprócz tego zawsze pomóc może zdolność sekwencja, która kosztem Ataku i Obrony może dać nam dodatkowe kostki walki.
Co zaś się tyczy statystyk:
- Atak i Obrona na poziomie 5 – czyli bardzo ładnie co bardzo może pomóc przy walce z herosami i daje solidną podstawę do dodawania kostek kosztem statsów (sekwencja)
- Siła 6 czyli całkiem fajna jak na jednego z „facetów w rajtuzach” :P Może nawet cos ubić w HtH
- Wytrzymałość 6 – typowa dla LH – bardzo mała jak na Gryfy
- Celność 3 – standardzik – żeby tylko pistolety miały większy zasięg :/
- Odwaga 5 + odwaga i Dyscyplina 6 + fanatyzm. Nie będzie miał większych problemów, żeby ustać przed truposzami, keratisami itp.
Jakby nie patrzeć to naprawdę fajny koleś. Co prawda, aż 42 pkt, ale jak na LH (ale i ogólnie całe Gryfy) to świetne statystyki i super skills’y, a wiekszych minusów poza niskim Resem nie stwierdziłem.

Temple Purifiers

Umiejętności:
-Fanatyzm
-Odwaga
-Pariah
-Finta

Uniwersalni panowie. Odważni (Odwaga 4 i Dyscyplina 5 + fanatyzm) i strzelają (Celność 3 i pistolety). Godną zauważenia jest umiejętność zwana Finta. Za każdy swój niesparowany atak Purifier może odrzucić swoja kostkę by usunąć 1 wybraną kość walki przeciwnika. Bardzo przydatna umiejętność jeżeli chodzi o blokowanie i przetrzymywanie przeciwników. Statystyki typowe dla LH: Obrona i atak po 4 (wystarczająco); Inicjatywa 3(mogliby być szybsi biorąc pod uwagę, że nie mają zbroi) ; Siła i Wytrzymałość po 5 – co boli (niestety nas). Dużą ich zaletą jest cena 23 pkt za standardowe statystyki + klika naprawdę przydatnych umiejętności. Jeżeli grasz Lożą Hod to bierz ich – naprawdę warto :D

Mizerykordia (2. Inkantacja Miry)

Umiejętności:
-Słuszna
-Odpornosc/Ogień
-Szał Bojowy
-Wojownik Kapłan
-Wyznawca Merina/10 (2/0/1)

No i nadszedł czas na opisanie mojej ulubionej bohaterki do Gryfów. Nie dość, że śliczna figurka to jeszcze jest (przynajmniej moim zdaniem) najlepszym bohaterem w swoim przedziale punktowym (sama kosztuje 92 pkt).
Szybka (Inicjatywa 5) bardzo dobra wojowniczka (po 6 Ataku i Obrony) mająca możliwość szybkiego rozwiązania starcia szałem. Siła i wytrzymałość niestety tylko po 7, co nie oszałamia jak na Gryfy. Jednak mamy możliwość podrasowania tego pierwszego dokupując jej mieczyk – Hauteclaire. Cholernie drogi (28pkt), ale bardzo przydatny przedmiot - nie dość, że daje jej bonus +2 do Siły (a w sumie 9, czyli bardzo miło) i Zagładę/ Opętany (czyli po prostu miód na Mid-Nory) to jeszcze przed bitwą pozwala jej wybrać 2 z 3 poniższych efektów:

-Wszyscy Wojownicy Loży Hod w promieniu 10 cm dostają bonus +1 do siły
-Razna grę na początku fazy modlitwy wszystkie modele (nawet te ukryte) w zasięgu 10 cm dostają trafienie z Siłą 5 od ognia (a ona sama jest odporna)
-Mizerykordia raz w ciągu gry na początku dowolnej fazy może uleczyć swoje 2 rany

Dyscyplinką nasza bohaterka nie błyszczy, ale 5 to całkiem solidnie. Warto by jeszcze przypomnieć o niesamowicie fajnej umiejętności, jaką jest Słuszność, czyli całkowita odporność na wszelaki strach i przejęcie kontroli przez wroga nad Mizerykordią.
Sam fakt, że „Dziewczyna w masce” jest kapłanką cieszy, jednak nie ma ona dostępu do tych najpotężniejszych cudów. Imho najlepszym wyborem dla niej jest Divine Clemency, który pozwala nam leczyć swoich towarzyszy (jednak tylko jednorazowo każdego), choć i on w porównaniu do innych wypada blado. Wprawdzie są jeszcze 2 cuda, które są zarezerwowane tylko dla Mizerykordii to nie są one najciekawsze.
Pierwsze z nich pozwala nam na zdobycie dodatkowych punktów wiary, drugie natomiast dodaje nasze bohaterce zdolności Brutalny i Mistrzowskie Uderzenie, którego poziom zależy od trudności cudu.
Biorąc jeszcze pod uwagę, że ma ona Celność 4 i muszkiet o zasięgu 20-40-60, a jednym jej większym minusem jest brak zdolności przywódczych to śmiało można mówić, że Mizerykordia jest najlepszym wyborem za tą cenę.

The Venerable Ambrosius

Umiejętności:
-Aury Ambrożego
-Fanatyzm
-Parias
-Słuszny
-Zdolności Przywódcze/10
-Zmysł przeżycia

Śmiało mogę określić go najlepszym bohaterem w kategorii Cena/Jakość. Konkurować z nim mogą jedynie Pytia i Kayl Kartan. Statystykami nie błyszczy (Atak i Inicjatywa po 3 i Obrona 4). W walce wręcz ubić go dosyć łatwo (Wytrzymałośc 6) i nawet ten nieszczęsny Zmysł Przeżycia niewiele mu daje (chyba, że ktoś ma tzw „Szczęsliwe Paluszki” :D). Sam za wiele też nie ubije z Siłą 4. Jednak potęga tego pana leży gdzie indziej. Zacząć należy od tego, że on sam jest odporny na wszelki Strach i ma Dyscyplinę na poziomie 8 (czyli nawet tylko kilka modeli Gryfickich może się z nim równać)!!!. Poza tym jest najlepszym snajperem w grze. Celność 4 i możliwość dokupienia za 13 pkt Super-Strzelby, która ma zasięg 30-55-80, Siłę 7 i możliwość podniesienia jej kosztem trudności strzału (1pkt Siły = trudność strzału +1, ale max 6) czynią ja zabójczą nawet da największych skubańców.
Ponadto wszyscy wojownicy Loży Hod (nawet ci nie posiadający zdolności Parias) mogą korzystać z jego Zdolności Przywódczych. Jeszcze jedną rzeczą, która czyni Ambrożego tak dobra postacią są jego aury. Na początku każdej tury przed rzutem taktycznym może wybrać jedną z poniższych aur (jednak on sam nigdy nie może korzystać z bonusów dawanych przez Aury). Trwa ona aż do następnego rzutu taktycznego.

-Jeden wybrany wojownik w zasięgu 15 cm od Ambrożego może raz na turę przerzucić wynik rzutu na Inicjatywę, Atak, Obronę, Celność, Odwagę lub Dyscyplinę. Drugi wynik musi być zaakceptowany.
-Dla wszystkich wojowników Loży Hod w zasięgu 15 cm „1” w rzucie na obronę nie oznacza porażki.
-Wszyscy wojownicy Loży Hod w zasięgu 10 cm dostają zdolność Zaciekły/1

Podsumowując- za 65 (albo 78) punktów dostajemy strzelca wyborowego, który dodatkowo może wspomagać innych wojowników. Moim zdaniem najlepiej trzymać go blisko całej walczącej grupy, tak by zarazem mógł dawać im profity ze swoich aur, a i przeciwników miał na bliskim dystansie, tak by śmiało mógł podwyższać Siłę strzału i ciągle trafiać na te 2+ czy 3+.

   

_Wychwethyl_
xeratus+

Offline dagobert

Loża Hod
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 19, 2004, 02:44:04 pm »
Cytat: "Icharius"
2) Oco chodzi z minami?

4) Ja jestem zwolennikiem Mizerycoridy (źle napisałem wiem), ale Garel też wygląda sympatyczne, i niezwykle zabawnie się nim pewie gra (harrasment z dwumetrową strzelbą), kogo lepiej wybrać>?


2 - ogółnie o to że wyznaczasz przed rozstawieniem trzy miejsca gdzie moga sie znajdować , ale tylko jedno jest prawdziwe reszta to zmyły - potem stawisz w tym miejscu trzy miny aktywowane przez minera/garrela w jakimś tam zasięgu - słowem fajnie postawić w jakimś wąśkim gardle

4 - Garella - bieganie z dwumetrową strzelbą na harrasiu jest nie tylko śmieszne  ;) i wcale nie jest sympatyczny  :badgrin:

Offline Icharius

Loża Hod
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 19, 2004, 08:02:14 pm »
Dzięki bardzo!

Xeratus ----> Dzięki, ale miałem już przyjemność czytać ten hod'owy text na stronce Twierdzy.

Ejże, Ejże, to zaczepiste są te miny jak ma się na stole pięć kilo górek(jak to gramy z kolegami)! A co do Garella, wciąż niejestem przekonany ... MizeryCOŚTAM ma ten swój mieczyk, z bonusami dla loży ...

PS: Mile widziane odpowiedzi na pytania 1 i 3

Dzięki z góry!

Icharius
upię:
- Knight Templar hod
- Bomber(Griffin Minelayer )
- Święty Ambroży
Za każdą (rozsądną) cenę! Dwóch pierwszych potrzebuję w liczbie więkrzej od 1 i mniejszej od 5

Offline Icharius

Loża Hod
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 19, 2004, 09:01:42 pm »
Aha, i jeszcze jedna sprawa!

Z jaką siłą działają te ładunki i na jaki obszar? Czy w Nemesis i u garella są na nie jakieś specjalne znaczniki?



THX

Icharius
upię:
- Knight Templar hod
- Bomber(Griffin Minelayer )
- Święty Ambroży
Za każdą (rozsądną) cenę! Dwóch pierwszych potrzebuję w liczbie więkrzej od 1 i mniejszej od 5

Offline Dabi

Loża Hod
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 19, 2004, 09:43:55 pm »
Cytuj
Aha, i jeszcze jedna sprawa!

Z jaką siłą działają te ładunki i na jaki obszar? Czy w Nemesis i u garella są na nie jakieś specjalne znaczniki?



Aby je zdetonowac tzreba to zrobić zamiast strzału detonujemy jeden ładunek który wybucha na 2+ nie trzeba miec linni wzroku ale trzeba mieć 15 cm zasiegu do nich.  Promień rażenia to 3 cm pozostałe ładunki w promieniu 3 cm są odpalane na 4+ zadają hit każdemu modelowi w rażeniu z siła 6
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Icharius

Loża Hod
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 19, 2004, 10:28:20 pm »
Dzięki. To wypas jak się defensuje!
upię:
- Knight Templar hod
- Bomber(Griffin Minelayer )
- Święty Ambroży
Za każdą (rozsądną) cenę! Dwóch pierwszych potrzebuję w liczbie więkrzej od 1 i mniejszej od 5

Offline _Wychwethyl_

Loża Hod
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 20, 2004, 02:11:12 pm »
Cytat: "Icharius"
Dzięki bardzo!

Xeratus ----> Dzięki, ale miałem już przyjemność czytać ten hod'owy text na stronce Twierdzy.

Ejże, Ejże, to zaczepiste są te miny jak ma się na stole pięć kilo górek(jak to gramy z kolegami)! A co do Garella, wciąż niejestem przekonany ... MizeryCOŚTAM ma ten swój mieczyk, z bonusami dla loży ...

PS: Mile widziane odpowiedzi na pytania 1 i 3

Dzięki z góry!

Icharius


Odp 1 -  w sumie tak, ale z doswiadczenia weim ze wogole go nie wrto wystawaic u Gryfow zarowno w Lozy jak i Inkwizycji  :)

Odp 3 - najnowsza wersja ABuildera po angielsku zawiera chyba wszystkie mzoliwe jednostki do Lozy  :)

Co natomiast do ostaatniego stwierdzenia to zycze szczescia  :D  Z zasiegiem 20 cm na "czystej" Lozy to sie bardzo podefensujesz  :D
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard