Autor Wątek: Anime - Błaganie o pomoc  (Przeczytany 5309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aver

Anime - Błaganie o pomoc
« dnia: Grudzień 28, 2004, 02:12:57 am »
Hej ludzie , od niedawna zaczełem być zapalonym miłośnikiem mangi :), jednak jestem nowy w tych klimatach i mam pytanie dotyczące 2 rzeczy:
A) Proszę o podanie tytułów jakiś fajnych anime (Nie mam kogo pytać o zdanie a nie chcę wydać kasy na jakąś kompletną bzdurę) - do tej pory obejrzałem Triguna , Hellsinga , Evangeliona , Ghost in the shell oraz kilka Anime pełno metrażowych - wszstko to mi się arcy podobało.
B) Gdzie w polsce można kupić anime (Nośnik dowolny CD / DVD / VHS) otóż jak narazie zakupuję z angli ale to mnie za dużo kosztuje :( - i jak nie znajdę innego źródła to będę musiał sobie odpuścić :(.

Pozdrawiam Aver
 good general does not lead an army to destruction just because he knows it will follow.

The Tactica Imperium

Offline Clayman_

Anime - Błaganie o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2004, 09:20:33 am »
nie martw sie,ktos tu zaraz przyjdzie i powie ze anime najlepiej ukrasc z sieci i zarzuci cie tona torrentow
:<Życie bez rzadów Tuska jest dla mnie niczym...>:.

Offline Raven99

Anime - Błaganie o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2004, 09:24:24 am »
Doookładnie Clayman :P Może nie jest to porawne politycznie, ale w naszym pięknym kraju uważa się że rysunkowe serialiki są dla dzieci, i ciężko jest coś dostać. Ale jakiś czas temu czytałem, że wyszedł Cowboy Bebop (moje ulubione anime :) ) w edycji DVD. Rozejrzyj się, może znajdziesz :)
ar never changes...

Offline graves

Anime - Błaganie o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2004, 09:35:31 am »
Cytat: "Raven99"