gildia.pl

Działy archiwalne (fora nieaktywnych gildii na portalu) => Forum Centrum Konwentowego => Wątek zaczęty przez: Trochu w Styczeń 04, 2006, 06:11:30 pm

Tytuł: Organizacja konwentu
Wiadomość wysłana przez: Trochu w Styczeń 04, 2006, 06:11:30 pm
Witam wszystkich.Zbieram informacje na temat organizacji konwentu.Mamy w miescie klubik rpg-owy i wpadlismy na pomysł zeby zorganizowac taką impreze.Czy macie jakies rady,doswiadczenia z konwentów w których braliscie udział lub byliscie sami organizatorami,wiecie jak i gdzie znalesc dobre miejsce,czego na konwencie unikac,a co musi byc konieczne.Jak macie cos do powiedzenia to podzielcie się wiedzą i radą ze współbracmi:) Z góry dzieki...Hej!
Tytuł: Organizacja konwentu
Wiadomość wysłana przez: Adam Waśkiewicz w Styczeń 05, 2006, 08:33:41 am
polecam zajrzeć na stronę http://wwff.tvtom.pl/ i zapoznanie się z zamieszczonymi tam poradami (zakładka Poradnik). Strona tyczy się wprawdzie organizowania konwentów nie erpegowych a mangowo-animowych, jednak znakomita większość uwag i sugestii zamieszczonych przez autorów z pewnością Ci się przyda.

 Pozdrawiam,
 Adam
Tytuł: Organizacja konwentu
Wiadomość wysłana przez: Tredo w Styczeń 08, 2006, 05:00:26 pm
Zapraszam do skontaktowania się. Z chęcią udzielę kilku porad. Pomagałem juz przy paru ogólopolskich imprezach oraz mam za sobą samodzielną koordynację imprezy - U-BOTa (odbył się w dniach 15-18 września 2005 w Łodzi)

Sądzę, że kilka rad się znajdzie, a i parę dobrych kontaktów także.