gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WH40K => Wątek zaczęty przez: jachu_ka w Czerwiec 26, 2004, 04:44:50 pm

Tytuł: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Czerwiec 26, 2004, 04:44:50 pm
Celem zachowania porządku i przejrzystości tego forum, a także by ułatwić życie nowym i dotychczasowym użytkownikom, prosimy o przestrzeganie poniższych zasad.

1. Prosimy trzymać się tematu- mały offtop nikomu nie zaszkodził ale trzeba znac umiar.
2. Przed stworzeniem nowego tematu, prosimy sprawdzić, czy nie istnieje już podobny.
3. Prosimy o unikanie multipostingu. Gdy się pomylisz lub gdy chcesz dodać 2 słowa, wystarczy użyć opcji "zmień".
4. Nie będziemy tolerować obrzucania inwektywami innych użytkowników, szczególnie nowych użytkowników.
5. Forum to nie chat. Prosimy sprawy takie jak umawianie się na bitwy czy prośby o przesłanie plików kierować na priv lub e-mail.
6. Nie będziemy tolerować wulgaryzmów, ani też słów uznanych powszechnie za obraźliwe.
7. Prosimy o darowanie sobie postów, których jedyną treścią jest zgodzenie się z postem powyżej. Nie będziemy też tolerować BUMP'ów.
8. Prosimy nie poruszać spraw niezwiązanych z Warhammerem 40K, szczególnie religii i polityki.
9. Prosimy o wrzucanie rozpisek na Forum Rozpisek 40K.
10. Ogłoszenia o wszystkich turniejach poza MASTERAMI i CHALLENGERAMI prosimy wrzucać do tematu o turniejach.
11. Nie odpowiadać na pytania dotyczące zasad gry, jeśli nie ma się absolutnej, 100% pewności. Każdy post wprowadzający użytkowników w błąd może skończyć się ostrzeżeniem.
12. Na forum nie poruszamy kwestii związanych z wszelkiego rodzaju nielegalnymi akcesoriami/źródłami do gry WH40K. Otwarta dyskusja na tematy eMula, PDFów kodeksów, odlewów itp. będzie ścigana i karana ostrzeżeniami, które w konsekwncji mogą prowadzić do permanentnego bana.
13. Uprzejmie prosimy o pozostawianie kwestii organizacyjnych forum WH40K (zamykanie tematów, ich przenoszenie, usuwanie itp) jak również kwestii wszelkich upomnień i ostrzeżeń dla innych użytkowników moderatorom. W przypadku chęci zasugerowania czegoś moderatorom, prosimy o wysyłanie prywatnych wiadomości któremukolwiek z nas, a nie pisanie tego na forum publicznym.
14. Prosimy zwracać uwagę na czytelność pisanych przez siebie postów. Szczególnie na literówki i na rażące błędy gramatyczne. Dysleksja i dysgrafia naprawdę nie są problemem - wystarczy chociażby autokorekta z Worda. Brak przestrzegania tej zasady jest postrzegany jako ignorancja i brak szacunku dla czytelników tego forum i może nieść ze sobą przykre konsekwencje dla piszącego.

Konsekwencjami nieprzestrzegania powyższych zasad mogą być słowne reprymendy, ostrzeżenia (do 2), a także zbanowanie konta.
Dziękujemy serdecznie za współpracę.

CZERWONY KOLOR CZCIONKI ZAREZERWOWANY JEST DLA MODERATORÓW
Tytuł: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Bartuul w Grudzień 28, 2006, 09:58:05 am
Update 28.XII.2006:
Skompresowałem wszystkie zasady w jeden post. Uprzejmie proszę o przestrzeganie.
Nowe punkty dodawane będą na bieżąco i użytkownicy będą o nich informowani.
Wszelkie uwagi dotyczące moderowania i moderatorów mile widziane.
Tytuł: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Bartuul w Grudzień 31, 2006, 02:07:37 pm
Update 31.XII.2006
Dodałem punkt 14.
Pzdr
Tytuł: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Bartuul w Styczeń 06, 2007, 11:29:37 pm
Update 07.I.2007
Cytat: "Regulamin"
3. Prosimy o unikanie multipostingu. Gdy się pomylisz lub gdy chcesz dodać 2 słowa, wystarczy użyć opcji "zmień".
7. Prosimy o darowanie sobie postów, których jedyną treścią jest zgodzenie się z postem powyżej. Nie będziemy też tolerować BUMP'ów.


Posty łamiące powyższe zasady będą usuwane bez ostrzeżeń i bez uzasadniania. Po prostu pisanie za każdym razem próśb o przestrzeganie tych zasad nie prowadzi do poprawy sytuacji, a czytanie tych uwag nie ułatwia innym użytkownikom przeglądania forum. Stąd tak a nie inaczej.
Pzdr
Tytuł: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Bartuul w Grudzień 31, 2007, 08:31:42 am
Z powodu braku czasu zrezygnowałem z pełnienia obowiązków moderatora na forum 40K. Dzięki dla wszystkich osób, którzy w tym czasie ułatwiali mi życie. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Eman w Czerwiec 17, 2009, 09:23:18 am
Heyka !!!
Moderator do Forum WH40k potrzebny od zaraz - jakby ktos byl chetny, niech pisze na priva.
Cze !!!
Tytuł: Odp: Zasady forum WH40K
Wiadomość wysłana przez: Eman w Czerwiec 18, 2009, 02:41:42 pm
Heyka !!!
Dziekuje wszystkim za zgloszenia - nowymi Moderatorami zostana MiSiU i Wosho (decydowala kolejnosc zgloszen, bo zglosili sie sami zacni Ziomale) - jak tylko moja prosba zostanie zmielona przez adminow.
Cze !!!