gildia.pl
Gildia Mangi i Anime (www.manga.gildia.pl) => Forum Mangi i Anime => Wątek zaczęty przez: Alix w Czerwiec 12, 2005, 02:22:34 pm
-
Co o tym sadzicie? Jaka animka i jaka manga..?
-
Czy to temat tendencyjny? Chyba jasne, że głosy będą podzielone i wszyscy raczej nie przyznają jednogłośnie "Tak, to Wolf's Rain jest najlepsze ze wszystkich anime." Niewiele trzeba wyobraźni, aby domyślić się, jakie kłótnie wywoła ten temat, chyba, że wszystko skończy się na wymienianiu tytułów...
Moim zdaniem na miano najlepszego anime zasługuje Neon Genesis Evangelion. Żasden tytuł mu nie dorównuje chociaż w połowie. Clayman_ proszę, nie odzywaj się. ;)
-
Mmm, napisalam ten temat z niezdrowej ciekawosci, a nie z checi wszecia klotni;)
Po prostu chce zobaczyc jakie animki/mangi sa w tej chwili popularne i lubiane , i tyle.
Nie mam nic przeciwko wymienieniu kilku tytulow :p
-
Po prostu chce zobaczyc jakie animki/mangi sa w tej chwili popularne i lubiane , i tyle.
to się zdecyduj - chesz najpopularniejsze czy najlepsze? no chyba, że uważasz, że to się zazębia ale wtedy nie mamy o czym rozmawiać
wg mnie najlepsza manga:
:arrow: Riki-Oh
:arrow: Koroshiya 1
anime:
:arrow: Daimos
cały ten nowy, komputerowo generowany crap nie umywa się do prawdziwie dobrej, wartkiej akcji (co z tego, że cholernie schematycznej) a wymienione mangi to dobra odskocznia od wszystkich tych love hin czy innych łzawych historyjek dla nieudaczników
btw
a NGE to dobra seria tyle, że bez przesadyzmu. jedne ją zobaczy, załapie chwilę refleksji ale aby żerować na pseudo-filozofii i bawić się w nadinterpretacje, które tylko pogrążają rozmówcę? nie to chyba nie o to chodziło chłopakom z Gainax
-
to się zdecyduj - chesz najpopularniejsze czy najlepsze? no chyba, że uważasz, że to się zazębia ale wtedy nie mamy o czym rozmawiać
Najlepiej oba. A wymieniaj to co chcesz.
-
Aha, jeszcze jedno:
najpopularniejsze czy najlepsze? no chyba, że uważasz, że to się zazębia
nie! za kogo ty mnie masz?!
-
btw
a NGE to dobra seria tyle, że bez przesadyzmu. jedne ją zobaczy, załapie chwilę refleksji ale aby żerować na pseudo-filozofii i bawić się w nadinterpretacje, które tylko pogrążają rozmówcę? nie to chyba nie o to chodziło chłopakom z Gainax
Obiecałem sobie, że nie będę wszczynał kolejnej dyskusji na temat Evangeliona i spróbuję się powstrzymać. ;) Jakby co, odsyłam do tematu o NGE.
Dodam jeszcze inne tytuły anime, które mi się bardzo podobały, jednak są w poczekalni do tytułu "the first":
- Full Metal Alchemist - nie wiem dlaczego, ale na pozór bardzo schematyczne anime, ale potrafi czasem złapać za serce albo gardło... ;)
- Naussica The Valley of the Wind - bardzo stare anime, jednak diabolo klimatyczne i oryginalne.
- Dragon Half - wiadomo.. za nieprzeciętny humor :D
anime:
Daimos
Popieram, Daimos może nie jest najlepszy pod względem technicznym, albo nawet żadnymm.. ale dla kogoś z sentymentem do animek z Polonii 1 to pozycja numer uno.
-
anime:
:arrow: Cowboy Bebop
:arrow: NGE
:arrow: GiTS
:arrow: wszystkie filmy Miyazakiego
:arrow: Read or Die OAV
:arrow: Serial Experiments Lain
manga:
:arrow: Majin - Devil -
:arrow: Eden
:arrow: Agharta
:arrow: Koudelka
:arrow: komedyjki: Azumanga Daioh, Today in class 5-b
i pewnie jeszcze masa innych.. wybralam pozycje, ktore przyszly mi od razu na mysl, bez zbednego wysilku, zeby przypomniec sobie jakis tytul : P
-
Najlepiej oba. A wymieniaj to co chcesz.
aha czyli temacik z rodzaju - wpisz cokolwiek a i tak nikt się nie przyczepi
nie! za kogo ty mnie masz?!
za założycielkę bzdurnego tematu?
aha, jeszcze jedno:
edytuj posty
-
Mangi:
:arrow: Claymore - piękna kreska, interesująca fabuła, ciekawe przedstawione pojedynki, bardzo dobrze nakreślone postacie. Cudo :D
:arrow: Indigo Blue - bardzo realistyczne i ciekawe graficznie
:arrow: Darkside Blues - niesamowity świat i klimat
:arrow: Golgo 13 - sensacja pierwsza klasa
anime:
:arrow: Utena - świat, klimat, postacie
:arrow: Darkside Blues
:arrow: Yotoden - przełomowe i klimatyczne
:arrow: Haibane Renmei -niezwykle nastrojowe i bardzo ładne
-
wpisz cokolwiek a i tak nikt się nie przyczepi
bo po co mialby sie do czegokolwiek przyczepiac, niech powie co lubi, w tym poscie tylko o to mi chodzi
Darkside Blues - niesamowity świat i klimat
zgadzam sie, mi tez sie podobalo:)
-
anime:
przede wsystkim:
-NGE
-Cowboy Bebop
i masa innych(zwlaszcza filmy Mamoru Oshii)
a i ostatnio Samurai Champloo bardzo mi sie spodobal (to tak jesli chodzi o nowosci)
manga:
hmm tu nie mam specjalnego doswiadczenia:
-Eden
-Blame
-NGE
aha czyli temacik z rodzaju - wpisz cokolwiek a i tak nikt się nie przyczepi
no chyba tak, tylko czemu ma to sluzyc? tak kazdy sobie wpisze co chce i nikt nie bedzie sie mogl poklocic? eee rzeczywiscie glupie troche;)
-
Dziwi mnie ze na forum wszyscy rwa sie do walki.. A ja wlasnie mam ochote na relaks :p
-
manga - Berserk, fajna jatka :)
-
1.EVA zdecydowanie evangelion !!!
2.GiTS
mang stanowczo za malo czytalem z ktorych czytalem to:
X-CLAMP ale jak mowie malo ich bylo...
-
Manga:
:arrow: nausica - bylo juz anime, ale to co innego :p ,
:arrow: ghost#1, Appleesead i inne,
:arrow: ranma - bez komentarza :D ,
:arrow: 3x3 Eyes - no po prostu to jest COS <anime tyz :p >,
:arrow: stare dobre Oh! My goddes - co to duzo mowic: sentyment.
Anime
:arrow: wspomniana juz Utena <jednym slowem ach>, Lain,
:arrow: Kaze toki no uta - nie wiem czemu, strasznie ciezkie do ogladania, nie wiem czy kiedykolwiek w zyciu to jeszcze obejrze, ale to cos czego sie nie zapomina :p ,
:arrow: Ai no Kusabi - klimat, cyberpunk,
:arrow: Dragon Pink i wspomniany juz Dragon Half - <no comment> :p ,
:arrow: Bubblegum Crisis 2032 i Crash - genialny klimat, muzyka i w ogule,
:arrow: Puni Puni Poemi oraz Excel Saga - <patrzDragon Pink>.
Wiecej nie pamietam <na razie :badgrin: >.
-
Najlepsze anime:
Sailor Moon :D kocham ten serial no i dochodzi jeszcze sentyment to juz 10 lat :D
-
Najlepsze anime:
Sailor Moon :D kocham ten serial no i dochodzi jeszcze sentyment to juz 10 lat :D
ME TOO :D . O rzeczach oczywistcy sie nie mysli :p . Ach, te stare dobre czasy ^^.
-
stare dobre czasy to dla mnie Muminki, Pszczolka Maja, Hello Kitty, a nie jakas banda wrzeszczacych nastolatek na szpilkach ratujacych świat : P
-
a nie jakas banda wrzeszczacych nastolatek na szpilkach ratujacych świat : P
Haruka biegała na szpilkach bo ją do tego zmusili ;) I bardziej była zainteresowana Michi niż ratowaniem świata :p
-
Haruka biegała na szpilkach bo ją do tego zmusili ;)
pewnie dlatego tak wrzeszczaly : P
I bardziej była zainteresowana Michi niż ratowaniem świata :p
w taki sposob wychodza na swiatlo dzienne niecne plany i to, czym sie dziewczynki zajmowaly zamiast ratowac ludzkosc..
-
i to, czym sie dziewczynki zajmowaly zamiast ratowac ludzkosc..
Wybór całkowicie zrozumiały. Gdybym była na miejscu Ruki to tez raczej bym się intersowała Michiru a nie losami świata ;)
-
MAnga:
Kenshin
Inu-Yasha
Fushigi Yuugi
KKJ
Wspomnienia Demona
Gunsmith Cats
Anime
Fushigi Yuugi
Księżniczka Mononoke
Noir
The Vision of Escaflowne
DB
Slayers
GTO
Hellsing
Ghoust in The Shell
:D
-
Ghoust in The Shell
Aj. :roll: :o
-
Najlepsze mangi jakie przeczytałem:
Akira
Black Jack
Tu dedektyw jeż
Poza wyżej wymienionymi nie spodobały mi się żadne inne, które czytałem a było ich sporo :( .
Amerykański komiks RULEZ :D
Nalepsze anime jakie obejrzałem:
Kroniki Riddicka: Mroczna Furia
Akira
Ghost in the Shell
Animatrix
Street Fighter
Samurai Shodown
Armitage III: Polymatrix
Księżniczka Mononoke (i inne ze studia Ghibli)
Ale ogólnie mówiąc anime stawiam dużo wyżej niż mange ;)
-
Amerykański komiks RULEZ :D
Podaj choć jeden argument.
-
Podaj choć jeden argument.
Z wielką przyjemnością, juz podaję. Jest wiele argumentów.
Po pierwsze mangi mają przeważnie strasznie głupią fabułę. Jakieś nie wiadomo o czym ględzenie vide Oh my goddes i wiele innych (podkreślam - nie zawsze)
Po drugie mangi są strasznie monotematyczne ( oklepany schemat - wielkie roboty, fantasy, magical girls itd)
Po trzecie przeważnie nie podobają mi się rysunki - mangacy idą najmniejszą linią oporu i przeważnie nie rysują nawet tła :roll: (vide Sailor Moon and X-Clamp).
np dla rysownika komiksu amerykańskiego tło jest tak samo ważne jak postać na pierwszym planie.
Jest jeszcze wiele powodów jednak nie będę ich już tu wymieniał.
Jednak na szczęście są wyjątki vide Akira :D albo Black Jack(chyba najlepsza manga), którego "fani" mangi zbluzgali bo postacie miały za małe oczy i rysunki były za "amerykańskie" :roll: . A gdyby zainteresowanie ze strony czytelników było większe mogli wydać tą wspaniałą mange. Jednak przedstawiciele Waneko mówili że była to najmniej lubiana manga z Mangamixu - oficjalne info od Waneko :cry: :cry: :cry: . Szczerze mówiąc nie rozumie większości fanów mangi i waszego "środowiska" - jak mogliście np dopuścić do upadku Mangazynu Mr Jediego(chociaż nie jestem zbytnim entuzjastą mangi to kupowałem) a takie lipne Kawaii (lipne po zmjanie redakcji) to kupujecie (wiem, wiem też już upadło).
Black Jack RULEZ :D
-
Z wielką przyjemnością, juz podaję. Jest wiele argumentów.
:lol:
Po pierwsze mangi mają przeważnie strasznie głupią fabułę. Jakieś nie wiadomo o czym ględzenie vide Oh my goddes i wiele innych (podkreślam - nie zawsze)
Z tym się zupełnie nie zgadzam, gdyz jest mnóstwo mang z ciekawą fabułą. Wystarczy się trochę rozejrzeć. Niekoniecznie na polskim rynku.
Po drugie mangi są strasznie monotematyczne ( oklepany schemat - wielkie roboty, fantasy, magical girls itd)
A co powiesz o całym amerykańskim mainstreamie - superbohaterowie w trykotach?
Owszem są pewne wyodrębnione gatunki mangi, ale jest ich wiele więc i tak daje to większą różnorodność niż w przypadku komiksu amerykańskiego cierpiącego na syndrom superbohatera. Poza tym gatunek narzuca pewne ramy ale niekoniecznie ogranicza. Przykładowo w historiach samurajskich mamy tytuły z zupełnie różnych półek: Kenshin, Lone Wolf, Yotoden, Mugen no Juunin.
Po trzecie przeważnie nie podobają mi się rysunki - mangacy idą najmniejszą linią oporu i przeważnie nie rysują nawet tła :roll: (vide Sailor Moon and X-Clamp).
np dla rysownika komiksu amerykańskiego tło jest tak samo ważne jak postać na pierwszym planie.
Dla mnie pisanie, że mangacy nie rysują teł jest błędne. Owszem są mangi, w których dominuja puste kadry ale jest też mnóstwo takich, gdzie tła są bardzo dopracowane. Spójrz sobie choćby na Darkside Blues, Golgo13 czy Claymore.
Czasem to, że postać jest sama na kadrze ma np. podnieść dynamikę rysunku. Twórca skupia się wtedy na oddaniu ruchu a nie na detalach otoczenia, które w tym momencie nie odgrywają tak istotnej roli.
Komiks to nie ma być przecież album z fotografiami.
-
Amerykański komiks RULEZ :D
Podaj choć jeden argument.
jest w nim mniej bishonenow
-
jest w nim mniej bishonenow
Czy Wy chlopaki przepraszam macie jakiś kompleks ;) ? Zresztą, mnie na przykład typowi bishouneni zupelnie się nie podobają. Zdecydowanie wolę kolesi pokroju Golgo, Ryo, Manjego.
-
Czy Wy chlopaki przepraszam macie jakiś kompleks ;) ?
nie skadze znowu. tylko ze niektorzy sa tak piekni i slodcy ze az chce sie takiego dotkliwie skopac ;)
-
Czy Wy chlopaki przepraszam macie jakiś kompleks ;) ?
nie skadze znowu. tylko ze niektorzy sa tak piekni i slodcy ze az chce sie takiego dotkliwie skopac ;)
ja bym sie skoncetrowal na "OLD BOYowskich" metodach wymierzania kary;).doslownie wylamalbym im ten "usmieszek" :badgrin:
-
Rany, skąd tyle bezinteresownej agresji ;) ? Stosując zasadę analogii: mnie takie do przesady kawaii i cycate bishoujo też irytują, ale żeby od razu bić ;) ?
-
Po drugie mangi są strasznie monotematyczne ( oklepany schemat - wielkie roboty, fantasy, magical girls itd)
no, a amerykanie tylko świrują na punkcie ratowania prezydenta, gadających kotów/psów/zwierzyny i superbohaterów, ktorymi sypia z rekawa na zawolanie :roll:
Po trzecie przeważnie nie podobają mi się rysunki - mangacy idą najmniejszą linią oporu i przeważnie nie rysują nawet tła :roll: (vide Sailor Moon and X-Clamp).
tlo tworzy fabule, ale nie moze odwracac uwagi czytelnika od prezentowanej tresci. w Cloverze Clampa tla nie ma w ogole, czy to źle? nie, bo jest tam nie potrzebne.
Szczerze mówiąc nie rozumiem większości fanów mangi i waszego "środowiska" - jak mogliście np dopuścić do upadku Mangazynu Mr Jediego(chociaż nie jestem zbytnim entuzjastą mangi to kupowałem) a takie lipne Kawaii (lipne po zmjanie redakcji) to kupujecie
widocznie jestesmy tak beznadziejni, ze najlepiej wytrzaskac nas po cycach i zapomniec o fandomie.
widzisz, shitty polish fans zorganizowalo akcje kolaboracyjna i zniszczylo shitty polish manga magazin, bo shitty polish fan tak naprawde nienawidzi wszystkiego co jest shitty manga from Japan. :roll:
jesli cos mozna z latwoscia znalezc w Internecie, a zapotrzebowanie na wiadomosci o m&a dla starszych czytelnikow, nie jest tak duze ze wzgledu na niewielka grupe starszych wiekowo fanow, to upadek MangaZynu, w prezentowanej formie i cenie, byl tylko kwestia czasu. MangaZyn nie byl idealny, Kawaii nie bylo idealne, Anime+ nie jest idealne, a przecietny shitty polish fan, po obejrzeniu idealnych krągłości bohaterek japonskich kreskowek, nigdy nie bedzie potrafil przyzwyczaic sie do nieidealnego swiata i wytworow ludzkosci.
-
Coś mi się widzi że rozmowa zeszła na inne tematy ;)
No jak dla mnie z anime to zdecydowanie najlepsze jest NGE!!!
Podobały mi się też Ninja Scroll i S.E. Lain
Mangi nie za dużo czytam ale w porządku są NGE i Hellsing.
-
Anime? Hellsing...zdecydowanie Hellsing. Za klimat, muzyke, XIIIDywizję Papieska im. Judasza Iskarioty i za to, ze wszyscy tak naprawde wiedzą, ze Alucarda sie nie da położyć więc sie nawet nie stresują oglądając anime;]
A co ejst lepsze amerykanski komiks czy japonski..Cięzko powiedzieć, amerykanie maja Lige Sprawiedliwych ale to w azji wymyslono Power Rangers itd...Z kolei z anime jest takie, zeby daleko nie szukać Ghost in the Shell a w USA Arkham Asylum..Wszedzie sie znajdzie gnioty jak i perelki..:/
-
Hm..najukochansze mangi:-Nana
-Parakiss
-Minto na bokura
i wiele innych..
najlepsze anime wg mnie?..:-Gravitation
-Puni Puni Poemi
-Flcl
i inne...
-
Anime:
1. RahXephon
2. NGE
3. GiTS
Mang nie czytuję.
-
Ulubiona Manga: Tu Detektyw Jeż.
Ulubione Anime: Cowboy Bebop.
-
Ulubione anime: Chrono Crusade zakonnica + demon w akcji.
maga - brak prawie nie widziałem żadenej.
-
ulubione anime : hellsing,[ + za muzykę]
co do ulubionej mangi się nie wypowiem bo za mało ich czytałam.
PS. Skąd wy bierzecie te rzadkie tytuły, wiele z wymienionych tu są to mangi nie wydawane w Polsce :cry: . A wiem, że rysunki są świetne, bo część gdzieś widziałam. Mogę gdzieś ściągnąć z netu całe mangi w formie elektronicznej? :p
-
Mogę gdzieś ściągnąć z netu całe mangi w formie elektronicznej? :p
Możesz, ale na forum Gildii - o tym nie rozmawiamy. Takie ogólne założenia - Skanom - mówimy zdecydowane NIE ;)
Jeśli czytasz skany - to się tym nie chwalisz - ani nie dajesz linków do stron, gdzie one występują.
-
najlepsze anime:
Akira i Ghost in the shell
Manga
Akira i Naruto
wkazdym razie taki jest moj gust :) 8)
-
Potrzebuję waszej pomocy. szukam 17 odc X Clamp. mam pozostałę i do kolkcji brakuje mi tego jednego. czy mógł by mi ktoś wysłąć link albo dać jakieś namiary z kąd moge ściągnąć
-
Kilka postów wyżej Admin napisał:
Możesz, ale na forum Gildii - o tym nie rozmawiamy. Takie ogólne założenia - Skanom - mówimy zdecydowane NIE ;)
Jeśli czytasz skany - to się tym nie chwalisz - ani nie dajesz linków do stron, gdzie one występują.
Co do najlepszych to :
Manga - HellSing :D
Anime - NGE :D
-
PS. Skąd wy bierzecie te rzadkie tytuły, wiele z wymienionych tu są to mangi nie wydawane w Polsce :cry: .
Trzeba się trochę rozejrzeć, poszukać, a nie tylko ograniczać się do tego co oferują mangowe wydawnictwa. Zwłaszcza, że ich tytuły raczej nie są najwyższych lotów.
-
Inuasha!!!!!Love Hina!!!Dragon Ball!!!Great Teacher Onizuka!!!<-------- Pierwsze najlepsze
-
mnie sie bardzo podoba manga ktora aktualnie czytam - death note. a co do anime bede sie powielac - akira
a co w tym zlego ze jesli ktos nie ma tyle $$ zeby sobie kupowac mangi , ktore chcialby miec i sciaga sobie ich skany??tak wiem zawsze mozna isc do emipku i tam sobie poczytac :D
-
a co w tym zlego ze jesli ktos nie ma tyle $$ zeby sobie kupowac mangi , ktore chcialby miec i sciaga sobie ich skany??
Skany to nie to samo co tomik. Ani nie wyglądaja tak dobrze, ani nie pachną jak oryginały. Nie ma nic piękniejszego niż tusz oryginalnego tomiku pieszczący nozdrza ;) Poza tym skany pozbawione są dodatków (typu kolorowe wkładki czy np. figurki).
-
Zgadzam sie z tym ze `skany to nie to samo co tomik `:] ale one tez maja swoja plusy mozesz np. sciagnac sobie mange ktora u nas `narazie` jest niedostepna no i przy tym oszczedzasz , troche $$ zostaje ci w kieszeni :P
-
Zgadzam sie z tym ze `skany to nie to samo co tomik `:] ale one tez maja swoja plusy mozesz np. sciagnac sobie mange ktora u nas `narazie` jest niedostepna no i przy tym oszczedzasz , troche $$ zostaje ci w kieszeni :P
Ja nie kupuje polskich wydań. Jedynie oryginały.
A pieniądze i tak mi w kieszeni nie zostają, bo nawet jeśli najpierw przeczytam skanlację, to i tak potem kupie tomik :) Najczęściej i tak kończy się na zakupie tomiku bez czytania skanlacji, bo mało mnie interesujących tytułów jest poskanowanych.
-
Jezeli kupujesz orginaly to musisz szastac niezle japonskim, koreanskim etc .
-
Jezeli kupujesz orginaly to musisz szastac niezle japonskim, koreanskim etc .
Tylko japońskie. Nic koreańskiego.
Ja nie szastam, ale mam osoby, które szastają ;)
-
Z anime Air & Kanon, Elfen Lied, Full Metal Panic Fumoffu, Mahoraba, Rozen Maiden, Mahou shoujo lyrical Nanoha, School Rumble, moze jeszcze Onegai Twins.
Z mang Berserk, Angel Sanctuary, Kare Kano, Ichigo 100%, Mahoraba, I''s, z wydanych w polsce GTO, Love Hina, Hellsing.
-
Anime - zdecydowanie NGE
z anime to jeszcze Berserk, Slayers
-
Anime? Hellsing...zdecydowanie Hellsing. Za klimat, muzyke, XIIIDywizję Papieska im. Judasza Iskarioty i za to, ze wszyscy tak naprawde wiedzą, ze Alucarda sie nie da położyć więc sie nawet nie stresują oglądając anime;]
;)
Dobrze mówi. Zdecydowanie Hellsing :) Kieedyś, dawno, dawno temu DragonBall 8)
-
moim zdanie nalepszą anime jest Great Teacher Onizuka
a nailepszą mangą jest Neon Genesis Evangelion
-
Neon Genesis to już kult. Full Metal Alchemist ma wspaniałą fabułę (anime płynną i czystą animację z przejrzystą grafiką utrzymaną w pięknej kolorystyce), nie można też pogardzić Hellsingiem. Poza tym najlepszą schizofreniczną serią było ukochane Lain, jeżeli ktoś wie o co chodzi :badgrin: Czysta schizofrenia, ale opłaca się obejrzeć.
-
nailepszą mangą jest Neon Genesis Evangelion
Manga NGE byłaby dobra w oderwaniu od anime, jako samodzielny tytuł, ale jako Evangelion to słaaabo się ma do filmu, spłycenie fabuły, "papierowi" bohaterowie, ogólnie trochę mało spójne. Ale gdyby anime nie istniało, to byłby to numer jeden.
A co do Lain to jest tak schiozofreniczne, że czacha mi wysiadła. Podchodziłem trzy razy, raz nawet dotarłem do 10 odcinka. Ale się nie poddam i spróbuje raz jeszcze! :badgrin:
-
Trzymaj się! To tylko trzy odcinki jeszcze :D A zakończenie nie jest nawet takie pokręcone, jak się spodziewać można. Da się je nawet ZROZUMIEĆ, o ile mózg nie zlasował Ci się od poprzednich 12 odcinków 8)
-
Nu jeśli idzie o mangę to naruto rządzi. Ten komiks jest niesamowity i mimo że ciągnie się już przez 17 tomów ( o Polsce mówię ) to nadal intersuje jak przy pierwszym numerze. Do tego trzeba dodać swietny rysunek (niesamowicie dokładny, bez żadnych zamaszystych nieprzemyśanych pociągnięć ), oryginalne postacie ( każda jest inna, zarówno pod względem wyglądu jak i charakteru ), wspaniały świat, i zasady nim rządzące. Naprawdę kupa dobrej przygody.
-
Mówi się o Naruto, że to następca Dragon Balla :D No i fakt, sceny walk są niezłe. Przy tym dodać fabułę głębszą od "Pokonać Najsilniejszego Przeciwnika" i mamy gotowy hit. Popieram, Naruto wymiata. W wersji orginalnej Naruto Return (kolejna seria!) już się pojawił :badgrin: Pyszniutko.
-
Najlepsze anime:
-Slayers
-Dragon Ball
-Gundam Wing
-Akira
Jestem raczej początkującym w tej kwestii, więc zatrzegam sobie możliwość zmian :);)
-
a oglądał ktoś "Wolf's Rain" ??
skończyłem wczoraj anime.....to jest po prostu piekne....polecam gorąco każdemu
-
Jeśli chodzi o mangę, to aktualnie czytam Mahou Sensei Negima. Niezłe jest, daje dużą dawkę emocji.
-
Jeśli chodzi o mangę, to aktualnie czytam Mahou Sensei Negima. Niezłe jest, daje dużą dawkę emocji.
:D Dużą dawkę śmiechu, manga jest po prostu śmiechu warta (w pozytywnym znaczeniu). ;)
-
Najlepsze Anime:
-Get Backets
-Full Metal Alchemist
-School Rumble
Kolejność przypadkowa. Niezbyt często czytam mangi więc sie nie wypowiem.
-
Dla mnie oczywiscie NGE poniewarz jestem baaardzo ograniczny w ilosci ogladanych anime to moge wymienic jeszcze tylko jedno GTO nawet dobry humor jak dla mnie!!
-
wymieniles 2 anime które lecą na Hyperze ;) . Wg. mnie puszczanie w TV w kółko tych samych animów odbiera im swoją oryginalność, nie ma to jak obejrzenie na kompie świeżuteńkiego odcinka, który dopiero co ujrzał światło dzienne ;) . To wszystko IMHO of kors :mrgreen:
-
Najlepsze anime:
-GITS
-Kenshin OAV
-Tactics
Najlepsza manga:
-Alichino
-Angel Sanctuary
-Jiraishin
-
Dla mnie de best Anime to:
Akira !! prawdziwa perla, od lat niemoge sie napatrzec :)
Memories, swietne klimatyczne trzy historie
X - The Movie, fajna kreska i niezle sparingi
Manga: przyznam sie ze czytalem tylko jedna - AKIRA 8)
-
Hmm... Jeśli chodzi o mangę to do moich ulubionych pozycji zaliczam "Detektywa Kindaichi". Świetny kryminał, choć jest w nim parę rzeczy których można się przyczepić - jak zawsze ;). Są ciekawe, "niewyjaśnione" sprawy, intrygujące morderstwa i fabuła rzeczywiście wciąga. Cóż więcej potrzeba dobremu kryminałowi?
Gdyby jednak do mangi zaliczyć także komiks Stana Sakai - "Usagi Yojimbo" - to wskoczyłby na pierwsze miejsce. Ten komiks nie ma sobie równych - genialne historie, opowiedziane na nowy, świetny sposób legendy i mity samurajskie/japońskie. Poza tym prosta ale dająca masę przyjemności oku kreska, mistrzowskie panowanie nad kadrem. Ech, mógłbym się jeszcze długo rozwodzić nad tym komiksem :D
A jeśli chodzi o anime to według mnie na pierwszym miejscu króluje Kenshin. Powodów jest wiele, więc wymienię tylko niektóre z nich - fabuła, sam pomysł, sceny walki, wzruszające momenty, no i nade wszystko akcja jest osadzona w Japonii za czasów (jeszcze samurajskich ;) ). Porażką (mówiąc tak przy okazji) są wszelkie inne wersje kenshina - czyli serial TV i pełnometrażowy film :?
-
Najleprze u mnie to:
1-NGEVA
2-dr-slump
3-GTO
4-DragonBall
5-Gundam Wing
A z anime to:
1-NGEVA
2-Lastexile
3-GTO
4-DNA2
5-Gundam Wing
6-Appleseed
-
moje ulubione mangi to
:arrow: Eden
:arrow: Hellsing
:arrow: Lone Wolf and Cub
:arrow: I"S
i można dodać do tego Usagiego mimo iż to jest raczej amerykański
A moje ulubione anime to
:arrow: GiTS
:arrow: Akira
:arrow: Shuffle (taka fajna komedyjka jakby ktoś nie znał)
:arrow: Hellsing
:arrow: NGE
:arrow: Dragon Ball (manga mi średnio podchodzi)
do tego można doliczyć Animatrixa
-
manga
1. Eden
2. Ghost in the Shell
3. Lone Wolf and Cub
4. Akira
5. Hellsing
6. Vagabond
anime
1. Hellsing
2. Ghost in the Shell
3. Spirited Away
4. Akira
5. Dragon Ball Z
6. Vampire hunter D
-
Do ulubionych mang dodaję jeszcze:
:arrow: Strawberry Shake Sweet - za kreskę, romantyzm i humor
:arrow: Shi Ga Futari Wo Wakatsu Made - za całokształt (nie ma to jak dobrze zilustrowany i przemyślany yuri doujin) :)
-
Cóż ja nie umiem wybrać 1 rzeczy ale za to moge polecić kilka: <uwaga lista będzie długa>:
1. troche bardziej :)
air
Akira
Animatrix
Berserk
Beyond the Clouds
Blood the last vampire
Cowboy bebop
Cowboy bebop knocking on heaven door
Elfen Lied
Flcl
Ghost in the shell
Ghost in the shell 2 Innocence
Ghost in the shell s.a.c 2
Ghost in the shell: stan alone complex
Grobowiec świetlików
Gunslinger.Girl
Hellsing
Howls moving castle
Kino no tabi
Lapulta: castle in the sky
Last exile
Mononoke hime
Nausicaa Of The Valley Of The Wind
Neon genesis evangelion
NGE – End of Evangelion
Ninja scrol
Noir
Otengi teacher
Perfect blue
Ruroni kenshin – reminiscense
Ruroni kenshin - seisouhen
Samurai champloo
Serial experiments lain
Spirited away: w krainie bogów
Tenkuu no escaflowne
Vampire hunter D-bloodlust
Wolf`s rain
no i to by było na tyle, GORĄCO POLECAM :D
-
Lista długa, to może by tak jakieś uzasadnienie? :roll:
-
I to jeszcze alfabetycznie ułożone
czyżby ctrl+c/ctrl+v?
-
jak widać są to tytuly z mojejwlasnej osobistej najelpszej listy :!: nic tylko oglądać.
A dlaczego jest ich tak duzo daltego że każdy z nich bardzo mi się podobał, dla mnie gatunek nie ma wiekszego znaczenia czy to komedia czy dramat liczy się jak wykonany PO PROSTU JEŚLI PO OBEJŻENIU OSTATNIEGO ODCINKA MOGE Z CZYSTYM SUMIENIEM POWIEDZIEĆ ŻE TO DOBRA RZECZ DODAJE JA DO TEJ LISTY. Cóż po dwóch latach ogłdania nazbierało się tego troche :D :D
ps.
lista stale sie powieksza tak wiec spodziewajcie się <w przyszłości> nowej znacznie obszerniejszej listy ;)
-
Dread, wywal proszę ten nasz spam. Jeśli oczywiście masz ochotę.
Wywalam. Dla tych co nie widzieli, to usunąłem właśnie osiem postów gdzie kolega Qraq tłumaczył koledze Wujkowi zasady dotyczące kultury wypowiedzi na forum, słowem Qraq chociaż przez chwilę chciał poczuć się jak moderator :)
Z tego co widzę Wujek trochę poprawił swojego nieregulaminowego posta, ale pozostaje życzyć trochę kultury osobistej w wypowiedzi. Odbierz PW, Wujek.
-
Moja kolej by coś napisać.
Anime:
Full Metal Panic
Cowboy Bebop
Crest of the Stars
Tenchi Muyo
El Hazard
Manga:
Slayers
Record of Loddos War - Chronicles of Heroic Knight
Inu Yasha
Love Hina
Maho Sensei Negima
-
Do mangi dopisać jeszcze Hellsing :D
-
nie podawałem jeszcze?to teraz podam:
anime:
1)RahXephon
2)Argento Soma
3)Blue Gender
4)Nadesico(+nadesico the movie)
5)Haibane Renmei
6)Now and Then, Here and There
7)...cos o czym na pewno zapomnialem,a co mi sie podobało ;)
Manga:
1)Eden
2)Tosihue no Hito
3)Ai Ren
4)Blame!
5)OMG
6)Hellsing
7)Love Hina
*lista może ulec zmianie bez uprzedzenia ;) *
-
Filmy:
Ogólnie oglądam mało animacji, więc za dużo tego nie jest.
GITS
"Księżniczka Mononoke"
Komiksy:
Kolejność przypadkowa, ale znacząca.
"Eden"
"Kozure Okami"
"Akira"
"Tu Detektyw Jeż"
"Zapiski Detektywa Kindaichi"
"Great Teacher Onizuka"
-
Najlepsze anime:
-Evangelion
-Saikano
-Serial Experiments Lain
-Elfen Lied
-Vampire Princess Miyu
Najlepsza manga:
-Vampire Miyu
-Video Girl
-Evangelion
-
Ulubione mangi:
-Beck - ciekawa historia, bardzo realistyczne postacie, dużo smaczków i odniesień do rzeczywistości. W przeciwieństwie do wielu innych mang w każdym chapterze coś się dzieje i akcja idzie do przodu.
-Berserk - bo to najlepsza manga ever made.
-Tenjo Tenge - głównie za świetną kreskę i laseczki, ale fabuła też niczego sobie
-Hajime no Ippo - genialne oddanie dynamiki pojedynków. Humor. Nie nudzi mimo 75 tomów, żaden inny tasiemiec tak nie wciaga.
-stuff od Urasawy (Monster, 20th Century Boys, Happy itp.) - niekonwencjonalne pomysły, zaskakująca fabuła. Nigdy nie wiadomo co czai się za rogiem :)
Ponadto:
-Fist of the North Star - Kenshiro to kozak nad kozaków. Bruce Lee i Madmax w jednym rozwalający wszystko co stanie mu na drodze. Fabuła raczej schematyczna i momentami głupiutka, ale ten tytuł coś w sobie ma.
-Vagabond - najlepsza manga o samurajach. Bez sekretnych ninjutsu, demonów i innych pierd***. Prawdziwa walka + trochę przemyśleń na różne ciekawe tematy. Atutem jest realistyczna kreska.
-Shamo - sam nie wiem. Po prostu lubię ten tytuł. Ciekawa fabuła i bohater, który nie zostaje kolejnym obrońcą wszechświata?
-Alita - dobre polskie wydanie. Jedna z moich pierwszychg mang
-Ichigo 100% - głupia komedyjka typu fajtłapa i milion lasek, ale zdecydowanie moja ulubiona z tego gatunku. W przeciwieństwie do innych tego typu laski są ultrafajniutkie.
-stuff od Oh!Great'a (Air Gear, Majin Devil, Himiko Den, Burn Up Excess) - uwielbiam kreskę tego pana
Ulubione anime:
-Cowboy Bebop - jak ktoś oglądał to wie czemu. Genialne.
-Beck - dobry przykład jak nie zepsuć mangi robiąc z niej anime. Całkiem dobry OST
-Kenshin OVA - momentami wzruszające, a tak ogólnie bardzo fajne.
-Samurai Champloo - moje dwa ulubione klimaty razem (JP+HH). Super soundtracki.
-Gungrave - sterasznie zalatuje mi CB. Szkoda, że w późniejszych odcinkach pojawiają się różne dziwne potworki, ale i tak fabularnie jest to jedna z lepszych pozycji ostatnich lat
-Berserk - głównie ze względu na fascynacje mangą. Poza tym angielski dubbing całkiem niezły.
-Daimos ;] - toż to klasyka. Jak można nie lubieć Daimosa z włoskim dubbingiem i polskim lektorem, któremu zdarza się nie nadązyć, albo mówić coś zupełnie innego :]
-
Z anime:
NGE - no co ja poradzę, to anime jest wspaniałe!
Full Metal Panic: Fumoffu - lekkie, miłe, śmieszne, sympatyczne (:
Bleach - jak dla mnie ma swój urok; nie ukrywam że fabuła to uzasadnienie dla kolejnych pojedynków, ale twórcy Naruto odwalają kawał dobrej roboty (chociaż ostatnio jakby mniej...)
Akira - co tu dużo gadać. Akira super jest i kropka.
-
Najlepsza manga:
1. NGE
2. GTO
Najlepsze anime:
1. NGE
2. GTO
3. Last Exile
4. Gilgamesh
Lista krotka ale tresciwa.
-
Na dzień dzisiejszy będą to:
Anime
-Gunslinger Girl - według mnie niedoceniona seria ze słabą fabułą, ale za to świetnymi postaciami naprawdę pozwalającymi się ze sobą zżyć
-Spirited Away, Tonari no Totoro - filmy ze Studia Ghibli, czysty optymizm zamieniony w animację i umieszczony w baśniowej otoczce
-Ghost in the Shell - cyberpunk z najwyższej półki, do tego z elementami filozoficznymi
-Akira - po prostu świetne sci-fi, warto zauważyć, że powstał w 1987, a pokazuje problemy, które pojawiły się w dzisiejszym świecie dopiero niedawno. Pogratulować twórcy umiejętności przewidywania.
Manga
Cóż, nie czytałem aż tak dużo mangi, ale powiem jedno - Eden jest świetny.
-
Wymieniam, tylko moje naj, naj tytuły.
filmy
-1-Gits 2 Innocence
seriale
-1-NGE
-2-Cowboy Bebop
manga
-1- Eden
-
Filmy:
Mało takich było ale zaryzykuje że End Of EVA.
Seria TV:
NGE
Onizuka
Hellsing
Manga:
X
Eden
-
Film:
Vampire Hunter D
Seria TV:
Neon Genesis Evangelion
X
Air
Manga:
Chobits
-
film :
"agamaru"'
"my boyfrend is type B" :oops:
"hero " śliczny
anime
"ruchomy zamek hauru" :arrow: wszyskie produkcje tegoż reżysera.
"onegai techer"
"kenshin "
"biya"
"magiczne zwierciedełko"
mangha:
"eden"
"chobits"
"X"
"sailor moon" przez sentyment manga jest lepsza od anime <bez dwóch zdań> ;)
-
ruchomy zamek hauru
spirited away
wszystko co widziałem z NGE :D
GTO ( widziałem niestety kilka odc )
Hellsing ( też tylko kilka)
-
Anime:
- Cowboy Bebop
- Trigun
- Berserk
Manga:
- Eden
- Akira
- Lone Wolf and Cub (dopiero 1 tom się ukazał, ale zapowiada się przyzwoicie :)).
-
:) najlepsze anime ? Moim zdaniem Noir , bo jest wieloplaszczyznowy a jak sie wglebic to mozna z niego wyciagnac wiele ciekawych wnioskow odnosnie zaleznosci miedzyludzkich . Poza noir Read or Die (ten 3 odcinkowy) i Kodocha , jezeli chodzi o komedie , jak to obejrzalam to w pierwszej chwili nie wiedzialam gdzie jestem , goraco polecam chociaz wydaje mi sie ze to taka klasyka ze wiekszosc z was juz je widziala
-
Najlepsze anime:
:arrow: Neon Genesis Evangelion
:arrow: Naruto
:arrow: Slayers
:arrow: Dragon Ball
:arrow: Great Teacher Onizuka
:arrow: Card Captor Sakura
:arrow: One Piece
Najlepsza Manga:
:arrow: Neon Genesis Evangelion
:arrow: Chobits
:arrow: Dragon Ball
:arrow: Great Teacher Onizuka
:arrow: Slayers
:arrow: Naruto
:arrow: Video Girl Ai
-
Ok. Postanowiłem dorzucić swoje ulubione tytuły. Poukładam je według mojego osobistego uznania dla tych serii.
Anime:
1. The Place Promised In Our Early Days – To pozycja dla mnie całkiem nowa i zapewnie jeszcze do końca emocje po niej nie opadły, ale na dzień dzisiejszy bez wahania nadaję jej pozycje nr.1
2. Shingetsutan Tsukihime
3. Haibane Renmei
4. FLCL
5. Onegai Twins & Onegai Teacher (Podam to jako jeden tytuł ponieważ obie serie są ze sobą mocno powiązane no i nastroje po nich są te same)
6. Read Or Die - Tv & OAV
7. Applessed 2000
8. Hellsing
9. Gunparade March
10. Armitage Polymatrix & Dualmatrix
Mangi:
1. Eden
2. Gunnm
3. Love Hina
To tyle.
-
Ja dołączam do mojej listy
Manga:
Hellsing
Anime:
Hellsing
Naruto
Fullmatal Alchemist
Full Metal Panic
Elfen Lied
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
To ostatnie jest fajowe :p
-
Anime:
1. wszystko z Evangeliona :)
2. Helssing (OAV)
3. Karas
4. Gits 1 i Sac
5. Gundam Seed i Destiny
6. Final Fantasy VII: Advent Children (chyba mozna pod anime zaliczyc)
7. Fullmetal Alchemist
8. Vampire Hunter D: Bloodlust
9. Blood - The Last Vampire
Manga:
1. Eden
2. Fullmetal Alchemist
3. Neon Genesis Evangelion
4. Hellsing
5. Akira
-
Manga:
:arrow: OMG (ale tylko pewnego momentu, gdyż później straszne nudy się zaczęły)
:arrow: Tu detektyw Jeż
:arrow: Locke Superczłowiek
:arrow: X - Clamp
:arrow: Eden
:arrow: VGA
:arrow: NGE
:arrow: Akira
:arrow: GITS
:arrow: Battle Angel Alita
:arrow: GTO
Anime:
:arrow: Tsubasa/Capitan Hawk/Die tollen Fußballstars (jak zwał tak zwał ;) )
:arrow: NGE
:arrow: Ninja Scroll
:arrow: Yotoden
:arrow: Mononoke Hime
:arrow: Last Exile
:arrow: Slayers
:arrow: GTO
:arrow: Gigi la trottola (po włosku chyba tak to się pisze...)
:arrow: Akira
:arrow: Ranma 1/2
:arrow: Schin-chan :D
:arrow: Pokemon (żart :lol: )
Jak sobie coś jeszcze przypomnę, to dopiszę!
-
Film :arrow: ,,Grobowiec Świetlików'', ,,Księżniczka Mononoke''
Serial :arrow: FLCL, ,,Cowboy Bebop'', NGE, ,,Melancholy of Haruhi Suzumyia''
Manga :arrow: ,,Samotny Wilk i Szczenię'', NGE, GTO, ,,Akira'', ,,Hellsing''...
Jest jeszcze kilka jednoodcinkowców takich jak ,,Cat Soup'', ,,Kakurenbo''czy ,,Pale Cocoon'' ale to raczej ciekawostki.
Pozdrawiam.
-
Oglądał ktoś Melancholy of Haruhi Suzumiya ?
Sam byłem zaskoczony że to takie świetne anime.
Oczywiście jak ktoś lubi takie postacie jak Haruhi.
Komedia szkolna ale inna niż większość.
-
Oglądał ktoś Melancholy of Haruhi Suzumiya ?
Sam byłem zaskoczony że to takie świetne anime.
Oczywiście jak ktoś lubi takie postacie jak Haruhi.
Komedia szkolna ale inna niż większość.
Widzę, że przegapiłeś moment, w którym to zachwycaliśmy się, co poniektórzy na forum, tym anime :)
-
Czyżby.Bo nie widzę takiego tematu.
I dziwne to że wszyscy parę chwil po premierze się zachwycają danym anime.
Jakby nie było wcześniejszych anime do obejrzenia.
A to tylko wyjdzie i już prawie każdy ogląda oczywiście nielegalnie.
-
Trochę nie rozumiem Twoich zastrzeżeń. W sumie to w ogóle ich nie rozumiem :? A tematu nie ma, bo temu akurat anime spoilerowanie szkodzi straszliwie.
-
To tylko takie ogólnie stwierdzenia. :)
I ja czegoś nie rozumiem.
Jeśli ktoś by nie oglądał to po co ma wchodzić w temat o danym anime.
Żeby się narażać na spojlery.
Ja na swoim przykładzie to mówię.Gdyż ja nigdy nie wchodzę do tematu o anime którego nie oglądałem.
A jeśli już to na parę chwil i tak żeby nic ważnego nie przeczytać.
A możesz powiedzieć przynajmniej gdzie były rozmowy o tym anime ?
-
MoHS to jedno z lepszych anime, które widziałem. Rozmowa wyszła chyba w kontekście obrazka, jaki zamieścił Wilk, potem ja poleciłem mu to anime chyba w Dziale. Tematu celowo nie założyłem, bo to jest takie anime, że im mniej wiesz przez obejrzeniem, tym lepsze jest to anime.
-
Ja tak samo podchodzę.Nie chcę nic wiedzieć o anime które chcę obejrzeć.
I tak samo było teraz.
Słyszałem coś że może pod koniec tego roku jakaś kontynuacja wyjdzie.
Nie wiem ile to prawda.
-
To jest prawda. Drugi sezon jest w produkcji. Niestety nie wiem kiedy dokładnie ma nastąpić premiera.
-
Uważam, że zdecydowanie jednym z najlepszych anime jakie miałem okazję obejrzeć było Bounen no Xamdou.
Anime świetne fabularnie, a zarazem rewelacyjnie skonstruowane. Czyli kilka równoległych wątków i pokazywali po trochu z każdego.
Więc nie było w ogóle nudne dzięki temu.
Poza tym anime często było dynamiczna i po prostu piękne wizualnie. Muzyka również bardzo dobra.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5842 (http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5842)