gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Kwestia zasad - WFB => Wątek zaczęty przez: wojo w Styczeń 03, 2006, 06:00:38 pm

Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 03, 2006, 06:00:38 pm
Czy po dodaniu do krasnoludzkiej machiny małego i dużego inżyniera zwiększa się unit strength maszyny?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Styczeń 03, 2006, 06:02:14 pm
TAK
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 03, 2006, 06:21:40 pm
Dzięki, a czy w sytuacji, kiedy maszyna ma normalną załogę (trzech brodaczy) to po stracie załoganta maleje jej US?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Jerzyn w Styczeń 03, 2006, 06:30:43 pm
jasne ze tak
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 03, 2006, 08:02:07 pm
Mam w załodze krasnoludzkiej armaty dużego inżyniera. Daje armacie możliwość zadawania k6 ran zamiast k3. Uzbrojony jest w rusznicę. W zasadach napisane jest, że kiedy zajmuje się obsługą machiny nie może korzystać z osobistej broni strzeleckiej (pistolet i rusznica) w fazie strzelania. Czy jego reakcją na szarżę przeciwnika, może by stand&shot?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Styczeń 03, 2006, 08:54:44 pm
jaknajbardziej tak  :)  , to tak jak ze zwykłymi łucznikami w swojej fazie zajmuja sie strzelaniem ale nie przeszkadza im to jeszcze troche postrzelać jak ktoś sie w nich ładuje :)
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: SkaVen6 w Styczeń 03, 2006, 09:07:01 pm
tak
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Styczeń 03, 2006, 09:51:13 pm
a ja bym troche pokombinowal...

Tura 1.

Krasie:
Krasiowy bolec strzela. Kraś deklaruje oczywiscie uzycie bs4 szefa. niewazne czy trafia czy nie

Bestie:
Szarza czymś tam. W tej turze uzyl juz swych umiejetonsci - nie moze robic stand and shoota (bo nie moze strzelac z broni palnej jesli w tej ture uzyl swych umiejetnosci "artlyeryjskich")...co najlepsze - ten punkt widzenie przedstawil mi krasiowy gracz!
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Styczeń 03, 2006, 11:23:37 pm
W sumie na tej argumentacji mucha nie siada. Cofam swoje zdanie  :roll:  . Chociaż możnaby sie upierając rozgraniczać ture swoją i przeciwnika że niby jedna do drugiej nic niema... ale to z lekka naciągane by było.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: rroghl w Styczeń 03, 2006, 11:40:36 pm
@ szafa
Nie zgodze sie z tobą.
Przykład: łucznicy strzelają w swojej fazie shootingu. Bestie szarżują, łucznicy robią s&s. Według tego, co mówisz wynikało by, że strzelają dwa razy w ciągu "tury" (rozumiejąc turę tak jak ty rozumiesz tzn tura łuczników + tura bestii), co jest naturalnie nie możliwe.
Dlatego też uważam, że inżynier jak najbardziej może zrobić s&s, nawet jak wykorzystywal swoj bs strzelając z maszyny.
Mogę się mylić ;) ale jest prawie pewny tego, ze tak jest
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: MariuszGGG w Styczeń 04, 2006, 08:00:48 am
Cytat: "szafa@poznań"
a ja bym troche pokombinowal...


Inzynier w swojej turze nie może robić dwóch rzeczy na raz. W twojej turze ma już wolne, bo nie strzela wtedy z armaty...
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Styczeń 04, 2006, 10:13:29 am
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

ale upieral sie nie bede - ot taka refelksja na temat "obslugiwales maszyne - nie mozesz strzelac" - IMHO wydaje sie sluszna...
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Gogol w Styczeń 04, 2006, 10:19:10 am
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: mlepkows w Styczeń 04, 2006, 10:36:19 am
Cytuj
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

I tu się niestety mylisz. Dlatego, że pojęcie "turn" nie jest zdefiniowane. Możemy mówić "gramy 6 tur" ale też "moja tura" i "twoja tura". Argument, że przy Twojej interpretacji nikt nie może robić s&s (bo przecież nie może strzelać 2x na turę) uwidacznia jedyny słuszny punkt widzenia.  :arrow: można robić s&s inżynierem obsługującym maszynę.

Maciek
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Matt w Styczeń 04, 2006, 01:13:42 pm
Cytat: "Gogol"
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:

punkt dla Gogola.
a krasiowi gracze niech przestaną się sami wałować - wcale nie dostali niewiadomo jak mocnego armylista.

skoro juz jestesmy przy maszynach.
czy załoga maszyny moze poruszac sie "double pace" jak skirmiszerzy czy raczej musi maszerowac? czy po trudnym terenie chodzi z modyfikatorami?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Styczeń 04, 2006, 02:19:00 pm
wiesz matt to jest wlasnie najlepsze - pytam bachamta czemu nie robi S&S na moje psy z pistolcy - a on że gadali o tym z chase`m i że chase przedstawil taka interpretacje co potem potweirdzil w klubie ;]

a z tym double pace tez mnie zastanawia - przeciez nie sa skirmiszerami!
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Bigpasiak w Styczeń 04, 2006, 02:29:47 pm
na jakiej podstawie mieli by się poruszać podwójnym ruchem? z resztą jeśli mówimy o poruszaniu z maszyną to nawet maszerować im nie wolno... poruszają się normalnie jak każdy inny unit chyba że w zasadach do maszyn i załogi jest napisane inaczej :!:
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Matt w Styczeń 04, 2006, 02:32:26 pm
no też nie widze podstawy a kupa graczy gra tak jakby załoga po ucieczce od maszyny dostawała zasadę "skirmish".
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 04, 2006, 03:59:36 pm
To wszystko piękne co tu piszecie. Potwierdza moje interpretacje, ale muszę potwierdzić parę rzeczy, żeby być pewniakiem  ;)

1. Czy przeciwnik po wygraniu combata może otaczać maszynę?
2. Czy załoga po wygraniu combata może ścigać wroga?
3. Mam defendet obstacle. Na maszynkę szarżuje model zadający automatycznie rane w base-to-base contact. Czy zadaje ranę załogantom?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: M.T. w Styczeń 04, 2006, 04:00:52 pm
1. Tak
2. Nie
3. Tak
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Gogol w Styczeń 04, 2006, 06:11:33 pm
Cytat: "Matt"
Cytat: "Gogol"
Poza tym co ciekawe to co powiedziałes prowadziło by do sytuacji w której jeśli gracz dwarficki zaczynał (miał 1 ture) to nie może robić s&s bo bestje szarzują w tej samej pełnej turze co on strzelał z maszyny np tura 3 krasia wali z bolca na bs 4 potem tura 3 bestji szarża no i niema s&s bo to ta sama tura ... ale gdyby to bestje zaczynały gre to mamy sytuacje tura 3 krasia wlai z bs 4 z bolta a potem tura 4 bestji i nagle moze robic s&s bo to już inna tura ... bezsęs  :lol:

punkt dla Gogola.
a krasiowi gracze niech przestaną się sami wałować - wcale nie dostali niewiadomo jak mocnego armylista.

skoro juz jestesmy przy maszynach.
czy załoga maszyny moze poruszac sie "double pace" jak skirmiszerzy czy raczej musi maszerowac? czy po trudnym terenie chodzi z modyfikatorami?



Akurat zostawiłem RB w klubie ale z tego co pamiętam załoga bez maszyny jest skirmiszem więc mogą double pacem iść .... tzn pisało coś w stylu "they form a skirmishing unit" czy jakoś tak  :)
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Matt w Styczeń 05, 2006, 05:29:40 pm
moze zajrzyj lepiej do tego RB... bo "cośtamgdzieśtamjakośtam" jest imho mało satysfakcjonujące ;)
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 05, 2006, 05:51:24 pm
Czy ktoś może dokładnie wyjaśnić lub podać gdzie jest opisane w rulesbooku na czym polega defendet obstacle u dwarfów, bo nie mogę tego nigdzie znaleźć :?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Matt w Styczeń 05, 2006, 06:09:45 pm
defended obstacle to defended obstacle, czy u dwarfow czy gdzie indziej... o ile nie latasz, trafiasz na 6 w to co stoi za nim dopoki nie wygrasz combatu, potem juz normalnie.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: M.T. w Styczeń 06, 2006, 06:50:47 am
Poza tym można wybrać czy się goni przeciwnika czy nie, nie trzeba rzucić na wstrzymanie.
Chociaż załoganci nigdy nie mogą gonić.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Styczeń 22, 2006, 03:46:20 pm
Jakie wymiary powinny mieć podstawki pod machiny krasnoludów?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: High Elf w Styczeń 22, 2006, 07:37:28 pm
A jakie bretoński trebusz? :/
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: b_sk w Styczeń 22, 2006, 08:21:34 pm
Naprawdę tak trudno zajrzeć do tematu przyklejonego u góry?

a) Podstawki pod maszyny nie są wymagane, jednak przy strzelaniu z broni typu katapulta przyjmuje się, że zajmują obszar nie mniejszy niż podstawka 40x40 mm. Zaleca się umieszczanie maszyn na takich właśnie podstawkach.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: radek_nazgul w Styczeń 23, 2006, 08:48:54 am
Cytat: "szafa@poznań"
mi chodzi o to ze nie ma oddzielnej tury dla kazdego z graczy - wowczas dawaloby nam to 12 tur a gramy przeciez 6...

ale upieral sie nie bede - ot taka refelksja na temat "obslugiwales maszyne - nie mozesz strzelac" - IMHO wydaje sie sluszna...

 W takim razie przenosi sie to tez na speary - jak sie w swojej turze poruszyles i zostales zaszarzowany w przeciwnika to nie mozezesz bic z 2 rzedow...
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Zox w Styczeń 28, 2006, 06:59:41 am
Niedziwię się że mówią że Polacy wszystko próbują przekręcić w zasdach...  :?

(a tak żeby niebyło wątpliwości: może robić S&S. Chodzi o to że niemoże użyć BS-a a potem jeszcze strzelić - jest to ładnie ujęte bodajże w 6ed. PL ab do Dwarfów.)
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 19, 2006, 03:32:24 pm
Niedawno była mowa o podstawkach,  a ja właśnie chciałem zapytac na jakiej podstawce powinienem umieścić Hellcannona, i czy można go wystawiać na górkach, nawet takich gdzie długośc górki jest zdecydowanie mniejsza od długości figurki, bądź podstawki?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 19, 2006, 11:16:26 pm
Dziękuję Jacku za link, ale gdyby był tam podany rozmiar podstawki pod Hellcanonna to bym nie pytał. Sęk w tym że Hellcannon nie zmieści się na podstawce 40x40 mm. Czy mam go umieścić na podstwce 100x100, czy moge dowolnie wybrac wielkość.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: JJ w Luty 19, 2006, 11:56:25 pm
Cytat: "Kieł"
Dziękuję Jacku za link, ale gdyby był tam podany rozmiar podstawki pod Hellcanonna to bym nie pytał. Sęk w tym że Hellcannon nie zmieści się na podstawce 40x40 mm. Czy mam go umieścić na podstwce 100x100, czy moge dowolnie wybrac wielkość.



http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=10232&highlight=hellcannon+base

Ilość moich słów niewielka - zmęczenie  duże.

http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.php?t=5813&highlight=hellcannon+base
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 20, 2006, 11:20:38 am
Dziękuję za linki.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 24, 2006, 08:06:31 pm
Chciałem zapytać czy jezeli jakis unit szarżujący w hellcanonna ma węższy przód niż on sam to czy możan tak dostawić załoge aby nie stykała się z przeciwnikiem. Przykład:

L-lanca bretońska
H-hellcannon
Z-załoga

       LLL
       LLL
       LLL
       HHHZZZ
W zasadach jest powiedziane że załoga może być dostawiona po którejkolwiek ze stron. Czy w pokazanym wyżej przypadku musze co najmniej jednego załoganta dostawić z lewej strony żeby stykał się corner to corner z lancą?
Zasady mówią że szarża jest wykonywana na maszynę, a że ta maszyna walczy to do niej sie dostawia przeciwnik, a załogę dostawia się po bokach.
Nie ma wspomniane że musze dostawić maksymalną liczbę modeli do walki, bo wtedy bym musiał dostawiać sie jak salamandra (skinki po środku, salamandry na krawędziach) czyli dwarfy pierwsze do walki, a hellcannon  po boku, co by było sprzeczne z zasadą Hellcanonna.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 27, 2006, 05:38:10 pm
Miałem nadzieję że jak ludzie wrócą z Krakona to znajdzie się osoba, która zna odpowiedź na postawione przeze mnie pytanie.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kensiorek w Luty 27, 2006, 05:43:35 pm
to ze hel stoi w srodku a obsluga z boku niezwalnia cie z zasady dostawienia max modeli do walki .  Jesli to jest lanca tak jak napisales to ma front 75mm a helka 50 wiec ja smiem twierdzic ze dostawisz dzialo + 3 zalogantow.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Shino w Luty 27, 2006, 07:29:43 pm
mnie sie wydaj, ze musza sie zmiescic z lewej strony helki

masz skirmish i musisz sie dostawic do przeciwnika


jakby ktos mogl wkleic dokladne zasady dostwiania warfow do hellki to bylo by wszystko jasne...
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kensiorek w Luty 28, 2006, 05:27:04 am
Cytat: "Shino"
mnie sie wydaj, ze musza sie zmiescic z lewej strony helki

masz skirmish i musisz sie dostawic do przeciwnika


jakby ktos mogl wkleic dokladne zasady dostwiania warfow do hellki to bylo by wszystko jasne...
dlaczego sadzisz ze 2 zalagantow mozesz ustawic poza walka kiedy maja szanse byc btb z przeciwnikiem ?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Shino w Luty 28, 2006, 07:04:52 am
lanca sie styka z pierwszym modelem. Z tego co jest pokazane na rysunku jest to hellka. Inni skirmisherzy sie dostawiaja op bokach.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kensiorek w Luty 28, 2006, 08:23:26 am
to nie tak dokonca . Normalnie jak szarzujesz to zaloga wystepuje do przodu bronic maszyny w przypadku hela maszyna broni sie sama :) wiec szarzujesz na maszyne jako calosc nie ma znaczenia za najblizej byl np zalogant zgodnie z swoimi zasadami helka zawsze jest w srodku i zawsze jest w walce i jest to jedyne odstepstwo od zwyklych zasad ,jesli zostaje jakies miejsce to zaloga dostawia sie rowniez do walki .
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 28, 2006, 10:27:38 pm
Tak Kensiorku masz rację. Mi po prostu wydawało się że w tej sytuacji nie można stosować zasady dostawiania jak największej ilości modeli do walki bo to wykluczałoby stawianie Helki w środku. W zasadach wyjasnione jest to następująco: Chaos Dwarfs act as war machine crew in combat, but will line up on either side of the Hellcannon instead of in front of it.
Wedle tej zasady trzeba ich dostawić do walki jak każą załoge, a jedyna różnica to jak wspomniano wcześniej stają oni po bokach maszyny. Jedyna sytuacja w której załoga nie będzie w walce to przypadek gdy przeciwnik ma mniejszy front od Hellki (która ma 60 mm) i przeciwnik zaszarżuje maszynę nie dostawiając żadnej ze swoich krawędzi corner to corner do podstawy maszyny. Jeżeli zaszarżuje dostawiając jedną z krawędzi do krawędzi podstawy Helki to wciąga automatycznie jednego z załogantów do walki. W tym momencie wynikło kolejne moje pytanie. Czy w opisanej przed chwilą przeze mnie sytuacji, gdy np heros na koniu zaszarzuje Helkę i dostawi ctc to wciągnie załoganta do walki to czy kierując wszystkie (lub część) ataków w tego załoganta może zabić całą załoge, nawet gdy reszta stoi po drugiej stronie maszyny, gdyż i tak by się z nim nie stykala?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kensiorek w Marzec 01, 2006, 08:20:25 am
Z dostawianiem jest maly problem bo albo traktujemy zaloge + maszyne jako skirmisz i wtedy jak ladnie pokazano w ktoryms cytacie to atakujacy decyduje jak sie dostawia albo nie wtedy atakujacy szarzuje na jak najkrotszej lini i nie ma wplywu na rozstawienie.
Co do walki to zaloga to zwykle modele wiec rany przechodza dalej nawet jesli ich linia jest przedzielona dzialem
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Ataman w Marzec 02, 2006, 12:12:32 am
Nawiązując do Hellcannona:
Czy Diabolic Splendour daje równierz Warda dla krasnoludów? Niby nie powinien, bo wg. zasad giftu to ten ward zastępuje tylko demonic aurę, ale spotkałem się z graczami, którzy mieli inne zdanie na ten temat...  :?
Wałek?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kensiorek w Marzec 02, 2006, 06:30:28 am
Niedaje warda na zaloge nie wiem kto mogl wpasc na taki pomysl



I teraz inne pytanie :) czy helka liczy sie jako jednostka demoniczna czy nie?? Czy mozna do niej dolaczyc hero mortali?? CZy mozna do niej dolaczyc demona ??
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Marzec 02, 2006, 10:09:52 am
Przed chwila zajrzałem do Storm Of Chaos. Hellcannon nie ma zasady Daemonic jako model. Ma tylko Daemonic Aura i Daemonic Attacks. Do tego załoga i fakt że może być wystawiany tylko w armi której generał jest mortalem wskazuje na to że Hellcannon jest tak jakby mortalem.
Właściwie różnica między mortalami i demonami wg fluffu polega na tym że demony nie umierają, a jedynie zniszczona zostaje ich powłoka w tym świecie a one zostają odesłane. W tym przypadku model jako taki zostaje zniszcony doszczętnie, jednak we wnętrzu jest demon który własciwie zostaje odesłany. Zmierzam do tego że każdy demon może powrócić w tej samej formie z powrotem, a w przypadku Hellcannona  trzeba najpierw go zbudowac i ponownie zakląć w nim demona. To oznacza że Hellcannon jest mortalem gdyż jest niszczony w "realnym" świecie.
Sorry jeżeli zamąciłem, po prostu chciałem odnieśc zasadę gry do fluffu.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Ataman w Maj 13, 2006, 10:02:27 pm
Hellcannon w wyniku misfire'a zzera zaloge i wpada w klocek kawalerii (z tej samej armii). Do tego kombatu dolacza sie (szarzujac w hellcannona) lord na smoku z przeciwnej armii. I teraz czy gracz który do niedawna jeszcze kontrolowal machinodemona ma prawo wybrac po kim hellek bije, czy tez odbywa sie to w drodze losowania, czy tez musi bic po tym w co juz wczesniej zaszarzowal? A jesli nadal bije po swoich (z takich czy innych wzgledow) to jak to liczyc do CR?

Prosze uargumentowac swoja odpowiedz :)
Dzieki za help.
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Sydney_Kmin w Maj 16, 2006, 07:45:37 pm
Co według was lepiej brać do armii Imperium? Więcej dział czy więcej mortarów? Ja uważam że lepsze są działa. (Pewnie przez moje odchylenia od statystyk gdy strzelam z mortara ;])
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: wojo w Sierpień 09, 2006, 02:24:40 pm
1. Czy hellcannon mozna wyzwać na pojedynek?
2. Czy po przegraniu walki i oblaniu testu Ld hellcannon dostaje dodatkowe rany jak inne demony?
Tytuł: Machiny wojenne - pytania
Wiadomość wysłana przez: Shino w Sierpień 09, 2006, 02:30:41 pm
1) nie jest hero ani championem wiec nie

2) hellka jest unbreakable wiec nie oblewa testu ld raczej ;)