gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Wątek zaczęty przez: Wilkołak w Luty 11, 2005, 02:44:17 pm

Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 11, 2005, 02:44:17 pm
Jakiś czas temu zacząłem zbierać armię krasnoludów. Mam już
pudło plastików - nie sklejone
10xThunderers
10xHammerers + comand grupe
organki
flamera
kowala i lorda
od kumpla kupie jeszcze boxa plastików i co kupować daleJ?? Zastanawiałem się nad kupieniem 2 pudła młociaży ale nie wiem czy lepiej nie kupić boltów albo innego regimentu... Proszę o pomoc!
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Luty 11, 2005, 03:02:29 pm
w zasadzie to co masz to dobra podstawa. a to co musisz kupic ...to musisz kupic i tak - zalezy tylko od ciebie w jakiej kolejnosci :D

kowal i lord muszą być. podobnie jak klocuszek zwyklakow. podobniejak strzelcy, 10 to absolutne minimum nawet na male punkty (powiedzmy 1000-1200). Hamerersi to dobry wybor, ale 13 to malo - co ze stuborna gdy fear outnumber - 20 musi byc...te organy i flamer troche mieszjaa - to dwa ray a wystawiasz jeden...

wiec plastikow od kumpla kup i zrob troche kusznikow, potem koniecznie maszynki - katapulty przede wszystkim oraz działa. no i hamerersi wiece, choci niektorzy wola żelazołamaczy ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 11, 2005, 04:46:06 pm
Ja bym obstawił Hammerersów (o ile się generała do nich wstawia) mają stubborn a jak walczą z tarczą to save gorszy tylko o jeden od Ironów. Co do zakupów to maszynki. Chyba że równolegle zacząlbyś Armię Slayerów zbierać, wtedy to lista zakupów się robi naprawdę prosta.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 11, 2005, 04:51:46 pm
slayerów raczej nie bo zamierzam zacząć zbierać DE więc to byłoby trochę za dużo jak na mój portfel...
czyli hammererów i  ile?
10 plastików na kusze reszta na wojaków...
i jakieś maszynki... tylko teraz jakie?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Gotrek w Luty 11, 2005, 05:14:53 pm
Hamkow dokup do 20, maszynki - ze 2 stone'y, cannon i moze 2 bolczyki. To bedzie juz w zasadzie komplenty park maszyn na 2k.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 11, 2005, 05:19:51 pm
Do 20 znaczy żebym miał 17 figórek i 3 z comanda = 20 czy żeby było 20 po dołączeniu generała? (generał na pewno do nich idzie, a 20 +1 głupio wygląda) bo to jednak trochę zmienia kwotę...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 11, 2005, 05:26:05 pm
Co do maszyn to racja, ale Hammerersi już nie wejdą. Najpierw zastanów się nad tym jaki styl gry Ci pasuje poten nad rozpiską. Wtedy będzie najłatwiej Ci podjąć decyzję co kupić najpierw. Chodzi o to żeby nie doszło do sytuacji że kupisz same machiny, potem dojdziesz do wniosku że wolisz walkę wręcz i będziesz musiał poczekać na fundusze na regony do hth. Najpierw musisz kupić to z czego będziesz najczęściej korzystał. Z czasem zbierzesz wszystko.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Gotrek w Luty 11, 2005, 05:27:04 pm
Generalnie najlepiej jak masz 19 (liczac juz command group) + Lord.

Ale - jak masz juz 10 i w tym CG, to chyba taniej wyjdzie batalion 10 kolesi niz 3 blisterki (ale glowy nie dam - choc malo warta :D ). No i zawsze dodatkowy model - a tych nigdy duzo :)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 11, 2005, 05:31:40 pm
młociarzy mam 13 w tym comand grupe więc 2 blisterki i mam 19 + lord (też mam) i to koniec (z tego co zrozumiałem) z hammererami
a co do charakteru armii lubie hth ale do przeciwnika nie dojde więc potrzebuję czegoś co przeciwnika sprowokuje żeby podszedł do mnie + flamer lub organki na małe odlgłości. I teraz pytanie co jest najlepsze do tego celu?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 11, 2005, 05:35:51 pm
Sorry za podwójny post.
Teraz zdecyduj czy jeden oddział elitarny Ci wystarczy. Jeżeli tak to może dwie balisty, cannon i stone thrower. Jednak sam nie gram, więc nie jestem pewien czy to dobre ustawienie, na pewno uniwersalne.[/list]
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: sas w Luty 11, 2005, 06:34:59 pm
krótkie przemyslenia a propos krasi bo ostatniej bitwie ...

klocki sa do dupy ... jak juz masz tych hammów to ich ewentualnie jako warriorów wystawiaj
kusze niepotrzebne, lepiej strzelców
i póki masz kase i checi pomysl nad kislevem ... :)
same krasie sa za malo mobilne ... ;(
i pomysl nad mountain rangerami :)

chyba, ze masz zamiar stac i strzelac tylko ale to tez takie srednie ...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: p_a_f_c_i_o w Luty 11, 2005, 08:15:27 pm
Eee tam klocki nie są złe, pozatym trzymają klimat zdyscyplinowanych krasi. :D
Weź do walki to co masz - hammerersów i warriorów, w specjalach poza hammeresami weź katapulty i możesz ładnie regony kasować, jak również i rydwany (w środku templaka podwójna siła pamiętaj) , z rarów organki na skirmisze albo górali - podobno są warci swojej ceny.
A w corach wojownicy raz   :D  i masa gromowładnych czy jak im tam.  :D
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 12, 2005, 10:45:03 am
tak apropo górali gdzie można znaleźć jakieś opisy tej jednostki
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kieł w Luty 12, 2005, 10:51:22 am
Ich opis i zasady są w 298 numerze White Dwarfa.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 12, 2005, 10:58:33 am
a mógłby mi ktoś podesłać te pare stron (zeskanowane)?? bo 30 zł wole wydać na blisterek figórek niż jeden artykół w WD...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 12, 2005, 12:21:39 pm
Podaj adres mailowy, to ci podesle. Nie mam skonfigurowanego outlooka i nie moge skorzystac z opcji maila na forum.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 12, 2005, 12:23:34 pm
wilk-olak@tlen.pl lub alfa666omega@wp.p  -  jeśli dużo zajmuje to na tlen
dzieki
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Hargrim w Luty 12, 2005, 04:27:57 pm
LuinThorondor moglbys mi tez podeslac? moj mail to hargrim@o2.pl
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 12, 2005, 08:49:36 pm
Wilkolak i Hargrim: dajcie znac czy doszlo.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Wilkołak w Luty 12, 2005, 10:16:35 pm
doszło dzięki
a jeszcze jak jesteś taki dobry ;) mógłbyś podesłać resztę stron z krasnoludami z tego WD?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 12, 2005, 10:25:12 pm
Niestety mam tylko ta jedna.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Hargrim w Luty 13, 2005, 06:27:09 am
dziekowac, dziekowac doszlo :)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Johnny w Luty 13, 2005, 12:16:43 pm
Proszę niech mi ktoś również podeśle scan gorali , prosze.

ekrund@op.pl
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Neverwinter w Luty 13, 2005, 12:18:27 pm
Ja tez bym prosil
Fkozlovski@tlen.pl
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 14, 2005, 08:01:18 am
Więc tak...klocki są super i zawsze się sprawdzają ... :p  zresztą jak sie jest Krasnoludem to chyba sie trzeab liczyć z tym , że sie gar na klockach i tyle...
Hammerersi SUPEr jednostak i warta swej ceny,  Stubborn na 9 5WS 4T i 6S no to jest coś ...więc to dobry wybór

Jako Core... nieskończoność Thunderesrów, najlepszy chyab Core w grze... są drodzy jak chlera, ale super... ja zawsze biorę przynajmniej dwie 12, a jak się da to i 16 jedna która składa się w klocek

Kusznicy, niby fajnie, niby 30" ale -1 do AS to mało a i nie mają +1 do Hita na bliski... no ogólnie jak ktoś lubi

Zwykli wojowie też super... zależy z kim grasz

No i oczywiście KATAPULTY, minimum dwie, najlepiej trzy, lub dwie klopy i dwa bolce...
w Rarze ... Mountain Rangersi...wymiatają ...

No ale to wszystko zależy od włąsnych, indywidualnych predyspozycji :p  ;)
Pozwodzenia
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: POmidor666 w Luty 14, 2005, 12:01:30 pm
Cytat: "Kubasa"
Więc tak...klocki są super i zawsze się sprawdzają ... :p  zresztą jak sie jest Krasnoludem to chyba sie trzeab liczyć z tym , że sie gar na klockach i tyle...
Hammerersi SUPEr jednostak i warta swej ceny,  Stubborn na 9 5WS 4T i 6S no to jest coś ...więc to dobry wybór

Jako Core... nieskończoność Thunderesrów, najlepszy chyab Core w grze... są drodzy jak chlera, ale super... ja zawsze biorę przynajmniej dwie 12, a jak się da to i 16 jedna która składa się w klocek

Kusznicy, niby fajnie, niby 30" ale -1 do AS to mało a i nie mają +1 do Hita na bliski... no ogólnie jak ktoś lubi

Zwykli wojowie też super... zależy z kim grasz

No i oczywiście KATAPULTY, minimum dwie, najlepiej trzy, lub dwie klopy i dwa bolce...
w Rarze ... Mountain Rangersi...wymiatają ...

No ale to wszystko zależy od włąsnych, indywidualnych predyspozycji :p  ;)
Pozwodzenia


Praktycznie w całości postu zgadzam się z moim przedmówcą z jedym wyjątkiem: bolce to średnia sprawa - cieszą jak trafią, a że trafiają żadko...

powodzenia
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 14, 2005, 12:21:58 pm
fakt..bolce..żadko trafaiją ...ale.... za to są tanie..nie mają NIGDY Misfire, więc ich nie stracisz bez sensu... no a jak się ma 4 to już 2 średnio trfaią ... no oczywiśćie opłaca się tylko gołe bez runów..żeby nie było szkdoa..ustawiasz na rogach, lub jakoś sensowenie... i już się boją wszystkie Giganty, Smoki, rydwany itp. No ale to zależy... w kazdym arzie Bolce są niedoceniane..... a tanie i mogą naieszać.... i dobrze jest też na 4 Bolcach, Klopie i Hammkach... no ale to zależy od stylu gry gracza....

W raże w sumei nic poza Muntanami sie brać nie opłaca... bo za drogie a nic nie robi...Organki niby fajne..ale wystarczy w pierwszej turze przypadkiem wyrzucic Misfire...i już nie postrzelają sobie..i 125P idzie w las..już lepiej za to Kupić Thunderesów lub Scrolle ... na Runesmitha....

Genareł dla mnie zawsze Lord..ale są tez tacy co preferują samych Runesmithów....chociaż to nie dla mnie :badgrin:  8)  :p ..nie poto jestem Kraśkiem...żeby jako generała wystawiać jakieś plewy Aye... :badgrin:  8) ... no ale ZAWSZE bierz na maxa Thunderersó..+1 na bliski zasięg -2 do AS no i +4As z CC i 4T, 4WS i 9Ld czego chcieć więcej i to w Corach... na Specjali Hammków bpo jednak S6 jest bardzo wazne ... no i resztw według uznania .... no i jakiś sensowny sztandar.... bo BSB musi być ... żeby mieć przerzut... Ld na Stubbornie... no i do boju....  :badgrin:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Johnny w Luty 14, 2005, 12:40:24 pm
Nie zgodze się co do rarów.
Że oprócz MR nic tam  nie ma.
Co do organków to sie zgodze nie ma rewelacji maszyna strzeli 2- 3 razy na gre max
Ale za to flame cannon to jest coś , bardzo dobra maszyna , warta swoich 140 pkt, nigdy nie wybieram sie na bitwe bez niego :)

Ale tak na prawde kazdy gra troche inaczej i ma inne podejscie do rozpiski jaka tworzy , wiec spotkasz się z roznymi ocenami jednostek i ich przydatności.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 14, 2005, 01:01:03 pm
dokładnie..dlatego takei tematy....są średnio sensowne..bo każdy ma swoje upodobania i doświadczenia z określownymi oddziałąmi... no i bywa różnie...dlatego ..no ale jak jest temat..no to warto się wypowiedzieć... :badgrin:  :p  co do Ogniopluja... no nie sądze, żeby był wart aż 140 P... no fakt, czasem tam się sprawdza..ale za bardzo losowy, mały zasięg ( jak sie nia ma szczescia ) no i duża zawodność...za 140P... no to ja dziękuje....i do tego super łatwy cel...dla wszelkeigo roszaju ..kopaczu, scorpionów i lataczy... no a za ta samą liczbe pujnktów...można mieć 10 dzielnych thunderersó..którzy już moga cos tam zamieszać.... no ale OCZYWIŚCIE każdy gar tak jak i czym lubi.... a to tylko moje zdanie ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Dastor w Luty 14, 2005, 07:41:16 pm
Czy MR są w końcu oficjalni, czy nie?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Tytus w Luty 14, 2005, 08:15:16 pm
ni (albo jeszcze ni- trzeba cierpliwie czekać na uściślenia sędziowskie)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Snorri Redbeard w Luty 14, 2005, 09:50:30 pm
hej,
witam wszystkich po całkiem długiej przerwie. Może mi ktos w dwóch lub trzech słowach napisac o co chodzi z ytymi MR? miałem spora przerwe z wfb i widze że swiat ruszył z miejsca. A tak wracając do tematu to bolce sa całkiem niezłe. Ich siła lezy głównie w tym że sa tak nie doceniane. I nie zgodze sie że nie powinno sie dawac im run. ja swoim 2 zawsze daje tak: na jednym jednen hit na 2+ (czy jakos tak) a na drugim zwiekszam siłe. I sobie poluję na samotnych lordów i smoki. To trafienie na 2+ potrafi czasem odmienic losy gry (kiedys, tak juz z rok bedzie, grałem z VC kumpla, przegrywałem ostro ale trafiłem generała na wingedzie własnie na 2+ i sie gosciowi pół armi posypało, uratowałem remis...)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 15, 2005, 07:08:56 am
No witamy zahibernowanego brata krasnoluda..... :p  :badgrin:
Więc tak.....

Co do Mountain Rangersów... no to co tu dużo mówić to najciekawsza i najbardziej mieszająca jednostak jaką GW dla Kraśków stworzyło.... :p  jeszcze są średnio oficjalni, tylko w kampani Bugmana, ale u nas w większości turnijów są dopuszczalni :p  :badgrin: ... chłopcy są boscy
Statystyki zwykłych Kraśków ale teraz uwaga:
Mają Scouta , Skirmish no i najważniejsze.... mogą być zamiennie uzbrojeni albo w Kraskowe handguny, albo ...UWAGA UWAGA..w Mega-guny :badgrin:  armatogany... każdy z nich a możesz mieć max 10...wali wtedy kostką artyleryjską na ilość automatycznych Hitów z S3 i -1do AS no i statystycznie wypada tak około 22 trafień  :badgrin:  :p  i to na tyłąch wroga... ogólnie wszystko wymaitają ... ale po strzale... NIC niemogą robić przez cała ture, bo ładują guny :p ... no i jeszcze muzyk ma Mountain Horna.....raz na bitwe jak zawyjesz to cała kawa w zasięgu 24" testuje panike :badgrin:  :p .... goście kosztują 15 za sztuke i 16 z tarczami... ogólnie POLECAM - jak to sie mówi :p  8)  ;)

Co do Bolców i Runów.... też mam zawsze dylemat czy dawac runy czy nie..a jak doszedłęm do tego, ze nie...no tak iż ...Bolca siła to jest to, że JEST TAKI TANI, a z runami za 25 czy 50 P to już kosztuje parwie tyle co Klopa... wiadomo, ze runy są super.... np. +1 do S i kasujesz rydwany, no ale mimo wszystko... zalezy od pzreciwnika ,ale na turniju chayb lepiej dac te punkty na Dispell Scrolle, bo goły Bolce to potęga... nawet jak Ci zjedzą ...to tracisz 45P a nie np 100 :badgrin: ... i oto chodzi... no ale runy są super..tylko drogo wychodzi...a z tym trafianiem na +2 to wiesz jak jest....działa ( przynajmniej u mnie ZAWSZE ) prawo Marphiego - czyli jak mam trafiać  na +2 to jest zawsze jedynka... :badgrin:  :badgrin:  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Gotrek w Luty 15, 2005, 10:59:02 am
MR wywalaja ilosc hitow rowna artyleryjce/2. A jak bedzie misfajka - dostajesz hita S3, -1AS i ten pan juz nie strzela do konca bitwy.


Generalnie kolesie sa fantastyczni, wreszcie krasie maja dobrze wywarzona, wyceniona i dzialajaca jednostke!! :badgrin:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 15, 2005, 11:36:38 am
tak właśnie... chłopcy są wymiatjacy mega elita 8)  :badgrin:
15P +1P za tarcze
Skirmish, Scaut
Max. 10 modeli
Muzyk może mieć Mountain Horna - raz w grze cała kawa w zasięgu 24" od rogu testuje panike :badgrin:
No i Blanderbusty... Aye...czyli artyleryjka przez 2 z S3 - 1 do AS
MASAKRA total.... chłopcy są mega czadersy... i mieszasja równo na tyłąch wroga...

A no i oczywiście Stand and Shota robią  :badgrin:  :p

Nawet 5 kawy się posypie... ciężkiej... nie wspominajac o tym że na flance są super wsparciem.... no ale na tyłąch sprawują się najlepiej ;)  :badgrin:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 16, 2005, 07:11:16 am
Cytat: "Kubasa"
...a z tym trafianiem na +2 to wiesz jak jest....działa ( przynajmniej u mnie ZAWSZE ) prawo Marphiego - czyli jak mam trafiać  na +2 to jest zawsze jedynka... :badgrin:  :badgrin:  ;)


...w wiekszości wypadków tak właśnie działa ten run lub jak już trafie to na wondzenie wypada jedynka...tak więc u mnie nosi on miano MASTER RUN NIE TRAFIANIA NA 2+...na turnieje wystawiam bez runów...i muszę powiedziedź że jak coś zdejmą to sprawia o wiele więcej radości, niż wtedy kiedy są "orunione" :D
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 07:51:50 am
dokładnie... niedosć,że więcej radośći daje taki goły 45P Bolec, bo jak coś zrobi to super radocha...a jak mało zrobi, to szlak człowieka nie trafia zaraz, że 100P zmarnowane... gołe Bolce to potęga... narunione...też...ALE TYLKO JEŚLI jest ich 6 i bez Klop... co tez bardzo lubię, zalezy kiedy....wtedy się nastawiasz na Bolce... i napakowujesz 4 runami, dwa gołe ... i JAZDA :D  :badgrin: ... żaden Gigancik, czy smoczysko, szczególnie DUŻE latacze, nie ma prawa bytu..wiadomo o jakie runy chodzi :D  :p .... no i wogóle....6 Bolców to już jest innasprawa, jeśli dwa TO TYLKO GOŁE i wesołe ja często mam 3 gołe... bo to 3 maszyny w cenie jednej :p  :D
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 16, 2005, 08:49:17 am
Moze mi ktoś powiedzieć jak dziala ten rune of luck i czy tylko hero moze go uzywac? :?:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 08:55:45 am
TAK tylko Hero może go używać.... działa tak,że JEDNORAZOWO w grze możesz przerzucić , kązdy rzut kością ... np. na AS czy Hita...raz w grze ;)  8) co jeśli masz Warda na +4 i AS na +1 robi z Lorda Nieśmiertelnego np.  :badgrin: ale przydaje się tez oczywiście w innych okolicznosćiach przyrody :p  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 16, 2005, 09:10:25 am
no właśnie tak przy okazji zapytania o Luck'a czy majac go, inżynier może przerzucić nietrafienie z bolca który używa jego BS? I jeszcze jedno odnośnie przerzutu misfajera na cannonie o ile oczywiście jest załagantem - w końcu to jego być albo nie ... :D
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 11:59:33 am
na Bolcu na bank może przerzucić .... na działku nie sądze :roll:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Ogoo1 w Luty 16, 2005, 12:02:35 pm
A to jakaś różnica jest?

Z tego co wiem, to może przerzucać zarówno w dziale jak i w bolcu. Przerzucanie scattera bądź artyleryjskiej jest jak wiadomo zabronione!

Pozdrawiam
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 12:14:45 pm
no się właśnie zastanawiam... :roll:  no bo na bolcu... to ON OSOBIŚCIE CELUJE i to jego Rune of Luck... bo bezpośrednio z nim związany rzut.... no a na dziale... no to juz nie jest takie oczywiste... bo to jednak działo...ale faktycznie jak przemyślałem no to jest załogantem, czyli to też "jego " rzut....czyli też możesz przerzucić Misfire na dziale.... tak mi się wydaje ...faktycznie ... i zgadzam się z przedmówcą, ze to faktycznie bez różnicy, bo chociaż w Bolcu chodzi o celowanie czyli wiadomo..no to jednak jest w tym drugim przypadku załogantem...czyli .. może...  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 16, 2005, 12:54:26 pm
Cytat: "Ogoo1"
Przerzucanie scattera bądź artyleryjskiej jest jak wiadomo zabronione!

Pozdrawiam

...nie tak do końca zabronione...mamy swoje runy pozwalajace na taki przerzut ...  :D to po pierwsze, po drugie - zastrzegam że są to jedynie moje przemyślenia - może przerzucić za pomocą luck'a wynik na k6 przy misfajerze niż samą kość misfyera...ale graby uciąc sobie nie dam... ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 01:27:46 pm
no oczywiśćei , że tylko WYNIK a nie Scatterke... nie można przerzucać Misfire bo do tego inny run służy... jedynie wynik na tabeli Misfire 8)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Luty 16, 2005, 01:39:25 pm
czy rune of luck daje tylko przzut k-szóstki?? jesli tak, to nie ma marzyc ani o przezucaniu artyleryjki, ani skaterki, a nawet k3...niedawno byla na ten temat dyskusja w dziale zasad - anthony reynolds bodajze stwierdzil ze k6 to tylko i wylacznie k6 a nie cokolwiek co na niej bazuje...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 16, 2005, 02:01:35 pm
no to własnie PISZE, że nie ma szans... :evil:  :p  tylko te które są K6... to wiadomo futrzaku ;) .... chociaż wiesz co jest napisane... NIE ŻADNE K6 tylko.....  to re-roll any single dice roll once during the game....... więc he he he ...  :p  :badgrin:  :badgrin:  8) JAK DAL MNIE TO KAŻDĄ KOŚĆ...ale tylko BEZPOŚREDNIO związaną z "nosicielem" Rune of Luck...TYLE 8)  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Moczul w Luty 16, 2005, 05:54:27 pm
No to jak jestesmy juz przy Rune of Luck, to czy Mistrz Run na Kowadle Zaglady moze przerzucic kosc determinujaca liczbe PD??
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Neverwinter w Luty 16, 2005, 06:54:24 pm
Jasne że może, bo to on je "osługuje"  :) .
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Luty 16, 2005, 07:01:14 pm
....hmmm cóż bym dał gdyby slajerzy mogli być po pięciu w odziale - byli w corach i w skirmiszu  :cry: ...... ;-).... armia naprawde byłaby wzmocniona solidnie  :D ...

.....apropo rune of luck - czy generał posiadający RofL może przerzucić test Ld oddziału który kozysta z jego Ld - który jest 12 cali od generała ?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Moczul w Luty 16, 2005, 07:26:25 pm
Cytat: "Neverwinter"
Jasne że może, bo to on je "osługuje"  :) .


Gdyby to bylo takie jasne i oczywiste to bym nie zadawal tego pytania. Moje watpliwosci wynikaja z zapisu w AB "During his own Magic phase the Dwarf player reseives D6+2 PD", a opis RoL mowi, ze mozna go uzyc tylko do przerzutu rzutu bezposrednio zwiazango z jego posiadaczem. Tu powstaje kolejne pytanie, czy po smierci Mistrza Run, Kowadlo nadal generuje D6+2 PD??
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 17, 2005, 12:50:04 am
Moim zdaniem to kowadlo generuje PD. Tak wynika z tego cytatu. Co wiecej, dalej jest napisane: "the Runelord uses the powers of Anvil of Doom...". Tak wiec kowadlo bez Runelorda nadal generuje PD. A jako,ze Runelord wykorzystuje tylko moc kowadla to moze przerzucic kosc jedynie podczas wykuwania runa/u (jak kto woli  ;) )
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 17, 2005, 07:16:19 am
zgadzam się  z pzredmówcą ...
- to kowadełko generuje kości a nie Runesmith ( on generuje tylko Dispell )
- i moze przerzucić tylko kucie... bo on je "obsługuje " :badgrin: bezpośrednio ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 17, 2005, 07:41:58 am
Cytat: "LuinThorondor"
Moim zdaniem to kowadlo generuje PD. Tak wynika z tego cytatu. Co wiecej, dalej jest napisane: "the Runelord uses the powers of Anvil of Doom...".

jak najbardziej słuszne założenie...skoro Anvil generuje 2 + D6 to tylko tych kości można uzywać do wykuwania run...pozostaje zatem pytanie czy 2 kości podstawowe mogą wejść do PD? Moim zdaniem nie...czytaj wyżej... mogą sie one przydać jedynie do rozproszenia czaru przeciwnika pozostającego w grze...ale zaznaczam są to jedynie moje przemyślenia :)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 17, 2005, 07:55:05 am
no to jest dylemat.... spotkałem się już z obydwoma przypadkami... czyli gracze grali, że się dodaje do reszty powera i że się nie dodaje....ale zgodnie z zasadami..., myślę, że się nie dodaje, bo kowadło generuje, kości tylko i wyłącznie dla siebie :roll:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 17, 2005, 08:48:02 am
A czy to przypadkiem nie zostalo juz rozstrzygniete w jakichs oficjalnych FAQach :?:  Tak mi sie wydaje, ze gdzies o tym czytalem. Stwierdzono tam, ze te dwie kosci "za armie" sa dodawane do tych generowanych przez kowadlo. Glowy nie dam, ale tak cos mi sie wydaje. Kowadlo przeciez gromadzi energie pochodzaca z wiatrow magii, a te dwie podstawowe kosci to tez wiatry magii. Dobrze by bylo gdyby okazalo sie to prawda. Moze wreszcie kowadlo zaczeloby spelniac w armiach jakas role. Co ja mowie! Zaczeloby sie w ogole pojawiac, bo tej pory to tylko u Moczula je widzialem :!:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 17, 2005, 08:56:42 am
w FAQ'ach było jedynie potwierdzenie, że armia Krasnoludów bez kowadła generuje 2 kosci podstawowe. To samo jest w uscisleniach sędziowskich na październik...nic zaś co migłoby sugerować, że można z nich korzystać wykuwając runy...  :(
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 17, 2005, 09:03:45 am
nie ... nie ..no mi nie oto chodziło.... MI SIE WYDAJE że te 3 kości przechodża na kowadło..te z armii...  ;)  mi chodziło oto, ze jak np. mamy jakiegoś innego maga w armi który generuje Power dice np. DoW no to nie dodaje mu sie kośći z kowadła które kowadło wygenerowało a nie zurzyło...tak mi sie wydaje, ale kowadło ma te dwie z armi... tak mi sie wydaje..poszukam :roll:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Luty 17, 2005, 12:12:58 pm
cyatau nie pamietam ale z kowadlem jest na bank tak:

- samo generuje k6+2 kosci; i tylko ono moze je zuzyc
- masz tez dwie pozostale kosci na power jak kazda armia, ale nie moze ich uzyc kowadlo; mozesz nimi np. rozpraszac remains in play`e
- jesli kupisz np. prawdomówce, to te jego 3 kosci mozesz wykorzystac razem z 2 armijnymi, ale ponownie tylko on moze ich uzyc, i nie mozesz przezucic kosci maga na kowadło!!
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 17, 2005, 01:39:23 pm
hmmmm, no tak... jak wyjasnimy jeszcze sprawę lokowania strzałów w Anvil i w obsługe to myslę, że wszystkie wątpliwości odnośnie tego krasnoludzkiego cudu bede miał z głowy :D
najpierw na 5-6 obsługa? a co trafi to na 5-6 Rune Lord?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: LuinThorondor w Luty 17, 2005, 03:08:29 pm
Cytat: "szafa84"
- masz tez dwie pozostale kosci na power jak kazda armia, ale nie moze ich uzyc kowadlo; mozesz nimi np. rozpraszac remains in play`e


No to kowadla wracaja na poleczki :cry:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 18, 2005, 07:30:55 am
tam gdzie jego miejsce ..... NIESTETY :cry:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: deagle w Luty 18, 2005, 08:53:51 am
smutne aczkolwiek prawdziwe...niemniej taka interpretacja powinna sie znaleźć w uściśleniach sędziowskich, by już więcej nie pojawiało się wątpliwości...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 18, 2005, 09:24:18 am
amen......!!!! :oops:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kothaar w Luty 18, 2005, 08:18:17 pm
Lord(General) gromril, shield, Mrune of Spite, 3xRune of Cleaving,Rune of stone 255 pts
Tahne - ABS(Stromni Redbearer), gromril 188 pts
Runesmith 1 - gromril, shield, Mrune of Balance, 2xRune of Spellbreaking 155 pts
Runesmith 2 - gromril, 3xRune of Spellbreaking 155 pts

Core
2 x 12 Thunderers, sb, shields 380 pts
1 x 10 crossbowmen, shields 130 pts
1 x 16 warriors, cg, heavy a, shields 169 pts

Special
2 x Stone thrower +
2 x Rune of Accuracy, 2x Rune of Penetrating, 1 x Rune of Burning 275 pts
2 x Bolt thrower +
2 x Mrune of Skewering, 1x Rune of Penetrating 1 x Rune of Burnig 170 pts
14x Hammerers, sb, m, shields 228 pts

Rare
1x Gyrocopter 140 pts

Tutaj kazali mi wrzucić to wrzucam, czekam na komentarze i uwagi.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: p_a_f_c_i_o w Luty 18, 2005, 09:58:10 pm
Według mnie:
Nie inwestuj tyle w herosów, bo i tak ich większość armii robiących przed nimi w portki ich omienie - eh te wolne krasznoludki...
A wogóle po co lord? Chyba nie dałeś się nabrać na magiczną silę LD10?  ;)
Runesmith jeden styknie  z runą +1DD przeciwnik -1DD.
Crossów zamień na thunderersów - zrób może 3 regony po 10...
Za mało hammeresów według mnie i wywal gyro. :)
pozdro600
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kothaar w Luty 18, 2005, 10:29:56 pm
Zamaiast lorda dać jakiegoś bohatera? Może pokusić sie o wziecie maszynki Malakaja, tylko zdaje sie, że w rarach nie mozna na turnieju mieć niczego co wykożystuje slot bohatera.
Zastanawiałem sie nad wymianą gyrocoptera na mountain rangerów ale zasad do nich jasnych na piśmie nie mam. Wiem ze mają te wymiatajace strzelby i 10 kosztuje 170, Jakby ktoś posiadał i chcial sie podzielic to bardzo mile widzane.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: p_a_f_c_i_o w Luty 18, 2005, 10:40:48 pm
Witaj ponownie.
Teraz zauważyłem dopiero błąd w rozpisce - na obu bolcach są master-runy tak nie wolno  :?  - jeden dany master run na armie pamiętaj!
Oba bolce podładuj do S7 - będą ściągać rydwany.
Z herosów zostaw thana do hammerersów i runesmitha z runem balansu. ;)
W rarach weź albo organki albo górali - ich zasady w tym poście rozsyła jakiś ziom - poproś go to Ci podeśle.
pozdro bracie krasznoludzie
krasnale górą!!! ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kothaar w Luty 18, 2005, 10:51:29 pm
Zasady znalazlem, fakt były wczesniej. Zamienie ich z Gyrocopterem, zrobia racze wieksze zamieszanie. Przy okazji figórki trzeba samemu skonwertować czy maja<GW> zamiar je sprzedawać ?
Błąd z runami prosto się poprawi obu dajac + 1 do siły a tylko jednemu strzal na plus 2+.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: bless w Luty 19, 2005, 07:06:17 am
Panowie, na forum rozpisek z takimi sprawami....
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kothaar w Luty 19, 2005, 08:51:43 am
To przeklejcie, kazali mi tu wrzucić a forum rospisek zauważylem dopiero dziś rano.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 09:47:59 am
Czy to prawda ze ciezka zbroja zabiera 1'' M nosicielowi? Ostatnio przez to przegralem. (moi hammerersi nie zaszarzowali odzialu khorna z rune of slowness).  :(  Ale i tak wygralem ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: M.T. w Luty 19, 2005, 10:00:01 am
Cytat: "piko"
Czy to prawda ze ciezka zbroja zabiera 1'' M nosicielowi? Ostatnio przez to przegralem. (moi hammerersi nie zaszarzowali odzialu khorna z rune of slowness).  :(  Ale i tak wygralem ;)


W 5 ed  było, że model z ciężką zbroją i tarczą  ma -1M, ale nawet wtedy Dwarfy nie miały tej kary.
(Model z M2...  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: )
No, a teraz nie ma takiej zasady.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 10:11:43 am
czyli moi hammerersi i inne modele z heavy armour i tarczą tez mają niezmodyfikowany ruch? :?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: M.T. w Luty 19, 2005, 10:13:52 am
Jasne, że nie. Mają swój tradycyjny M3.
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 10:18:45 am
To mnie oszukał (miałem szanse na zwycięztwo).  W sumie szkoda jego
jego chaos wariors ruszali by sie tylko 3'' :)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 19, 2005, 12:41:56 pm
jka Dwarfiak może mieć kare za ciężko zbroje..przeciez on w niej śpi :badgrin:  :p  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 06:13:29 pm
Czy moze mi ktos powiedziec jak zabic 10 chaos knights of khorne choosen z lordem?                                                                   Dochodza w trójke zabjaja mojego lorda w hammeresach i jego trzech kolegów, poganijąc moj klocek w 2 tuze a potem zabjajac calą armie poslugując sie tylko lordem chaosu. Poprostu niewiem jak mocno bym w nich strzelał i tak prawie polowa odzialu dochodzi i zabja calą moja armie w mgnieniu oka!!!!!!(totalna poraszka) :(  :evil:
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Luty 19, 2005, 07:45:53 pm
banał. potaktuj ich po prostu (tych trzech co niby dojdom) z mountain rangnesów. dla ulatwienia: czekasz az sie zblizom na odleglosc szarzy (10-13 cali) a trzymasz swoich rangerow tuż pod  hamersami. no i podłazisz i stukasz z 10 garłaczy - 24 hity stednio, 8 rani, 2-3 przez sejva i juz jest dobrze. potem lord (daj mu sv na 1+ z rerolem i warda na 4+ - i pokaz khornika ktory zje go w jedna ture...) 5 khornikow nie ma szans pojechac dobrze ustawionego klocuszka hamerersó - tym barziej jak z boczka w kolejnej turze wjedzie 20 wariorosow (postaraj sie by byli po drugiej stronie młociarzy...
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 08:01:20 pm
Latwo powiedziec ale moi wrriorsi tez sa zajeci walka z khornem a po drugie jaka szarza od boku jak on mi ich juz w 1 tuze myje ze nic nie zostaje z klocka 20 nie mowiąc juz o moim lordzie ktory zazwyczaj przy jego rzutach dostnie dwa killing blow.A własnie Wybronil prawie wszystkie 16 ran z 2 organek(dostal tylko jedna) i zabil 5 hmmow przy 7 atakach. A tak na marginesie to tych moutain rangers mozna wystawic bez zgody rywala?
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Johnny w Luty 19, 2005, 09:15:08 pm
Nie no to musicie grac na stole 15x15" jak dochodzi w pierwszej turze.

Oni nie sa takim problemem , wrecz sa ciency, wez gyro i wodz go za nos:)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 19, 2005, 09:26:27 pm
nie chodzi mi o to. Chodzi mi o pierwsza ture walki wrecz a gramy na stole 48'' na 48''. Z tym gyrosem to dobry pomysl ale jaezeli moutain rangers nie mają juz oponent aproval to wezme ich i organy
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: p_a_f_c_i_o w Luty 19, 2005, 09:53:11 pm
Póki co górale potrzebują zgody przeciwnika...
Ale ziom...co Ty piszesz?
Jak on Ci wymiata cały regon w ture? Ja tego nie kumam...
Jak Ty wystawiasz tych wojowników klanowych - heavy armour i shields?
Może warto zainwestować w bardziej przewidywalne maszyny niż organki?
Rozdrap mu tą konnice gromiarzami zanim do Ciebie dojedzie by na klate przyjmować resztki a nie wjeżdżających świeżutkich rycerzy z uśmiechami na ustach.  ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 20, 2005, 08:10:15 am
Ty mnie zle zrozumiales. Doszlo tylko trzech bo on nie dotykal kostek ja mu pare ładnych central stonami zrobilem i poskladalem pięciu i raz cnonem mu przywalilem. A jak ci mowie ze na 16 rana z organek zucal na 4+ to wszystkie wybronil procz Jednej. jak do jego drugiej kawalerii strzelalem z thundereres to mi nawet dobrze szlo. Wtedy wielki bląd zrobilem bo nie mialem sztandara armii i nie przezucilem sobie tego break test ktory mi  nie wylazl wylazl na 8. Potem z belta go pociaglem to zostal tylko lord ktory juz w pierwszej tuze zabil mi moich thunderesow.(z jego zutami na kosciach wszystko jest mozliwe)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 20, 2005, 10:21:20 am
takk jak napisał brat futrzak :badgrin:  8)  TO JEST NIE MOŻLIWE, zeby w pierwszej Turze walki pojecha KLOCEK HAMMERERSÓW..nie wiem jak wy graliście..i jakiego miałesLorda..ale to jest niewykonalne..prawie....żeby 3 Chałasów pojechało w pierwszej turze combatu klocek 20 Hammkó..no nie wiem co powiedzić :?  :shock: ... ale podpisuje sie pod tym co napisał futrzak... GROM plus dobrze ustawiony..klocek Hammerersów :p powodzennia ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: piko w Luty 20, 2005, 01:09:13 pm
3 CHAOSU Z LORDEM !!!!!!!!!!!!!! kTORY MIAL KILLLLLLINNNNNG BLOWWWWW Z 6 ATAKAMI(TRAFIL 4/6 I DOSTALEM DWA KILING BLOWY) I NIE DALEM SHILDOW HAMMERERSOM ZABIL MI PIECIU BO KONIE ZABILY 2 A POZA TYM NIE MIALEM SZTANDARA ARMII I OCZYWISCIE MOSIALEM UCIEC BO MI LD ZMNIEJSZYL SIE DO 5
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 20, 2005, 02:13:16 pm
no.....hmmmmm ..no to miałęs pecha..ale nie miałęs warda na Lordzie ?? :? ..no bywa..A HAMMERERSOM zawsze dawaj tarcze... no miałeś pecha, że Ci zdjoł lorda w pierwszej turze..inaczej by się posypali..a BSBS musi byc ... dla przerzutów Ld... no najlepiej wal do czegoś takiego z klop..no i na koniec z Mountain Rangersów..plus Lord z Wardem nie mają prawa dojechać..wiesz każda bitwa jest inna... Lordwoie Chaosu sa mega powersy... ale raz jemu się uda raz Tobie..najwazniejsze, zeby wszytko zrobić co sie da... i nie mieć sobie nic do zarzucenia 8) ..... ustawić się też tak możesz.....a jedną ture MUSISZ USTAC Hammkami... że przed nimi 10 Thunderersó... goła za 140... no i stand-and-shota zrobią ... Chałasy ich zjedza i overanują w Hammków... i najlepiej ... Lordem wypłacac z Master of Swifnes.... i przynajmniej jednego zdjąć..no dasz rade..... 8) no i ostrzał, ostrzał i ostrzał ;)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Morfaer w Luty 21, 2005, 12:28:32 pm
Krasie maja bardzo fajny klimat i zawsze mnie kręciły choc w sumie gram czyms innym :)

ale mam pytanko do was jako kraskowych generałów...

Na Gringniego po co dajecie runa na bolt throwerach? po kiego grzyba przeciez wtedy zczyna się opłacać na to atakować a jak masz w swojej strefie rozstawione 4 boltytak żeby dwa były na jednej stronie rozstawienia a pozostałe na drugiej jejku i to kosztuje 180 pkt 4 bolce czy wiecie co to może zrobić? masakra a stone thrower? no boska maszynka z przerzutem i unbrekable no rewelka jaka lekka jazda Ci to ubije co? a latacze? no bez jaj nie sa wstanie moje carriony zawsze by się od tego odbjały gdyby nie fear a tak co Ci zrobi :) scorpion może mieć problem aby to zlikwidowac w jednym ataku :)

no i BSB musi być musowo no hamerersi jejku no rewelacyjna jednostka miód malina :) stuborn i lordzik jedynej rzecy której nalezy się obawiać to fear out number no ale po to macie strzelanko żeby tego fear outnumber nie było prawda :)

no i nierozumiem jednego na cholerę wam 10 thunderesów? nie lepiej 12 w ważnej chwili składaj asię w klocek i znów fasty latacze mają problem bo macie +2 za ranki mi już nie raz łucznicy khemryjscy boki uratowali za szarże od boku to sa rewelacyjne jednostki :)

no i np 16-18 kuszników z tarczami sa droższi od clansmenów to fakt ale jaki power nie dosyć że strzelają to jeszcze są równie dobrzy jak clanowcy :)

no i rangerzy rewelka :)
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 21, 2005, 12:34:28 pm
Morfear... ja się nie będe wypowiadał... bo wiesz jakie jest moje zdanie..wiesz, że ja tak gram ... i uważam to za jedynie słuszne...czemu reszta tak nie gra..no nie wiem... każdy ma swój styl
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Morfaer w Luty 21, 2005, 12:40:29 pm
Tak Kubasa ale my również ciebie przekonywalismy do tego rozwiązania bo uczepiłeś się że zrobisz ofens krasnoludzki :) co musielismy wybic Ci z głowy :)

pozdro
Tytuł: Pomocy z Krasnoludami...
Wiadomość wysłana przez: Kubasa w Luty 21, 2005, 01:42:45 pm
:evil:  :evil: oooo nie nie nie ... tak mi tu nie pisz... DLA MNIE OFFENS KRASKOWY TO PODSTAWA... i zawsze będę chcial tak grać..ale wiesz realia są takie, jakie sa czyli nie wygra sie turnijów, ani bitrew turniejowych Kraśkami...na samej piechocie :? ...co zrobić.... no co nie znaczy, że w bitewkach towarzyskich ..grać tak nie lubie... no ale wracając...do potęgi Bolców sam doszedłe...zawse uwarzałem, ze wyeliminowanie maxymalne efektów loswych na maszynach to potęga... czyli mniej rzutów..wieksza skutecznośc... i od zawsze o tym trąbiłem... od zawsze tez gram na hammerersach 8) , co do bolców jeszcze....to fakt, ze nie mogłem się zdecydować ...czy z rynami czy bez..ale jak sobei pogadaliśmy i trochę potestowałem..to już wiem ..że Bolce tylko gołe..chayb że same Bolce czyli 6np. wtedy już bym dawal kilka runów... no ... ja chciałęm grać INACZEJ Kraśkami..Bartes.. no ale co zrobić.. nie można niestety..wyłączyć z arsenału Kraśkowego maszyn... jesli nie chce sie najwyzej remisowac na turniejach..dlatego... offensywne kraslki..ZAWSZE ale tylko rekreacyjnie :p  ;) ... dla mnie zawsze było i zawsze bedzie TRZONEM mojego korpusu... HAMMERERSI których uwarzam za najlepsza jednostke Kraskowej ppiechoty... lepiej soie dużo radzącą niż Ironi... szczególnie z BSB który jest obowiązkowy... a SKŁADANIAE W KLOCEK...Kuszników i Thunderersó..no to wiesz... obmyśliłe... po kilku bitewkach... które udowodniły...że 12 kraśkowych wojów..niezaleznie jakich...moze odbić praktycznie wszystko..jesli sie zamieni w klocek...  8) .... Więc ..reasumując... moja recepta.. :
12 Thunderersów ( minimum 2 )
20 Hemmerersów - i niech się martwią
Klocek strzelcó...nie zwyklakó , zalezy jak starcza punktówlepiej Thunderersó ale Kusznicy tez super..zawsze 16
BsB
Runesmithów 2 i ZAWSZE LORD jako Generał
no a reszta to jak kto woli....i jak pasuje... ale jedna Klopa musi być... ;)
najlepiej 2 Klopy i dwa Bolce ....
albo 3 Klopy zamienie z 6 Bolcami
Pozdrowionka ;)  8)