gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Wątek zaczęty przez: rals w Październik 23, 2002, 10:24:58 pm
-
Jak jednostke uwazacie za najlepsza [nie wazne z jakiej armi] i dlaczego??
-
Jesli pomieniemy potwory i inne specjale, to dalej sie upieram, ze konnica Chaosu jest najlepsza.
Z odpowiednim Mark'iem , chosen to wojoniek ma 3 ataki z sila 5, zbroja na +1, plus atak wierzchowca z sila 4.
Moim zdaniem w starciu HyH to ciezki orzech do zgryzienia
-
moze i tak, ale mnie bardziej przekonuja Black Knights: immune to psychology, fear, killing blow, 4s, 4t, 2+ s, nie da sie ich zbreakowac, a co za tym idzie bardzo rzadko zdaza sie, ze caly oddzial idzie w piach (tu mi sie cos przypomnialo, ale to do tematu o smiesznych sytuacjach), no i rzecz, na ktora jestem czuly, czyli brak ograniczenia typu 0-1 na oddzialow na armie
-
jesli chodzi o oddzialy (niekoniecznie core) to zdecydowanie Dragon Ogry :twisted:
-
moze i tak, ale mnie bardziej przekonuja Black Knights: immune to psychology, fear, killing blow, 4s, 4t, 2+ s, nie da sie ich zbreakowac, a co za tym idzie bardzo rzadko zdaza sie, ze caly oddzial idzie w piach (tu mi sie cos przypomnialo, ale to do tematu o smiesznych sytuacjach), no i rzecz, na ktora jestem czuly, czyli brak ograniczenia typu 0-1 na oddzialow na armie
No i punkty, punkty... To jest 25 za kolesia, a nie 33 (45 za Chosena, nie licząc Mark of Whatever). Jak się im jeszcze da sztandar, żeby trafiali na 3+, to łamią praktycznie wszystko.
-
no walsnie, myslalem o tym, zeby wspomniec, ale jakos tak zapomnialem
-
No ale chyba teraz nie mowimy o cenie jednostek ,a o najlepszej jednostce.
Pozatym jesli wyjdzie 50-60 za figurke to i tak jest potezna, jesli ma mark Khorne'a to sa freenzy , to co wczesniej napisalem z naciskiem na 3A i S5, naprawde potrafia zamiatac. IMHO dlamnie ciagle zostaje najlepsza jednostka
-
No ale chyba teraz nie mowimy o cenie jednostek ,a o najlepszej jednostce.
Jeżeli mówimy o samych statystykach, bez punktów, to ja w takim razie wolę Dragon Ogry. Wzbudzają strach, T5, dobry save no i z dwurakami mają siłę 7 (nawet z save'a 1+ robi się 5+).
-
army book ma dragusie troche przyciac- o 1 mniej W albo T, najpewniej brak opcji brania dwurakow :( no ale za to 7M i mniej punktow :lol:
-
Jestem za okrojeniem W lub T ale nie ze nie mozna brac dwurakow, to by bylo troche bezsensu... wtedy tez powinni dwuraki obciac ogrom i minotaurom.
Falki, a jesli wezmiemy pod uwage tylko 'core' ? To jaka jednostka?
-
Falki, a jesli wezmiemy pod uwage tylko 'core' ? To jaka jednostka?
Chaos Knights są w core'ach... Chyba wybór jest prosty...
-
Tez mi sie tak zdaje... to moze teraz spobujemy wytypowac najslabsza jednostke (chodz mi sie wydaje ze jest to nie mozliwe do zrobienia, bo nikt nie bedzie wystawial 'nagusow')
-
Nie można mówić o jakości jednostki bez porównywania jej możliwości z kosztem w punktach. Pewnie, że rycerze chaosu są the best, ale ile kosztują?
Moim zdaniem, jeśli weźmie się pod uwagę relację koszt/statystyki to niewiele jednostek może podskoczyć Czarnym Orkom.
-
Mozliwe jest tkaie porownywanie, bo wlasnie takie zrobilismy... to jest wiadomo , tylko gdybanie "co by bylo gdyby", gdybanie o tym kto by wygral w takim pojedynku z core'ow. Teoretycznie to mozna tak poteoretyzowac, w praktyce nie uzyteczne
-
najlepszy core-Chaos Knights
najlepszy special-.... Chaos knights(a jak!)
najlepszy rare... tu jest problem.... knightci to nie rary :( więc może: RBTx2?
-
albo cos z dogs
-
Ulthran, a Dragon-ogry to nie rare??? Czy to special???
-
nie mówiłem że dragonki to nie rare... tylko nie miałem pomysłu co jest najlepsze więc wzięłem 1-sze z brzegu... ale zgadzam się Dragon Ogr's rulesss
-
dragonki miod... pamietam jeszcze jak w 5ed mozna bylo miec nawet lorda dragon ogre.. ten to wymiatal i mogl miec na dodatek magiczny przedmiot
-
CK są bardzo dobzi - w teorii. A praktyka praktyką :twisted:
I tu pojawia się dominacja Black Knightów : )
-
Praktyka to juz rzecz gracza czy dobrze wykozysta dana jednostke czy nie. Czy wysle dana jednostke na odpowiedniego wroga czy pokusi sie na latwy lup.
-
najlepsi są Black Knighci chociaż wypadki chodzą po ludziach bo ostatnio ich Whiete Wolfami imperialnymi zjechałem.najlepsi są:
Hellblaster ( NIECH ZNAJDE KOGOŚ KTO SIE GO NIE BOI!!! ;) )
Black Knight
Steam Tank ( opis patrz Hell ;] )
no i nie wiem co jeszcze. clanraty sa dobre ;]
-
a tam, gadacie bez sensu. najlepsi sa
GLADE GUARDS!!!
i basta!
-
Jeśli idzie o najlepszą jednostkę do normalnej gry to uważam, iż Chosen Chaos Knight's są zdecydowanie przereklamowani:
1. Tytaniczny koszt punktowy = brak ranków i ewentualne straty sprawiają, iż potwornie droga jednostka przestaje być użyteczna
2. Frenzy, Frenzy oznacza, iż jednostka będzie musiała zaszarżować każdego ciula który się im podsunie. Co z tego, iż Knighci mają trzy ataki gdy zaliczą szarżę od boku i jedyny rycerz który mógłby walczyć zostanie zabity wraz z xx kolegami. Frenzy jest fajne dla piechoty: dla kawalerii bardzo trudno nad nim zapanować.
Jako najlepszą jednostkę do walki wytypowałbym, jako fanatyczny bretończyk Grail Knightów:
1. Immune to Psychology oznacza, iż nie uciekną od jednej spartaczonej Leaderki
2. Duża liczba ataków (z racji specyficznej formacji zwanej Lancą) z siłą 6 (dzięki specyficznemu kijowi zwanemu Lancą) zapewni poważne kuku i prawdopodobnie złamanie każdemu normalnemu, walczącemu wręcz przeciwnikowi.
3. Mobilność - 16 cali szarży stawia, moim zdaniem, bretońską kawalerię zdecydowanie ponad każdą inną kawalerię.
4. Szarża od boku w rycerzy nie powoduje zdjęcia ranków - absolutnie genialne biorąc pod uwagę, iż już 10 rycerzy daje +2 ranki
Jeśli idzie o nienormalną jednostkę to poczekajcie na wypasionego Bossa Dragon Ogrów...
-
Jako najlepszą jednostkę do walki wytypowałbym, jako fanatyczny bretończyk Grail Knightów:
1. Immune to Psychology oznacza, iż nie uciekną od jednej spartaczonej Leaderki
2. Duża liczba ataków (z racji specyficznej formacji zwanej Lancą) z siłą 6 (dzięki specyficznemu kijowi zwanemu Lancą) zapewni poważne kuku i prawdopodobnie złamanie każdemu normalnemu, walczącemu wręcz przeciwnikowi.
3. Mobilność - 16 cali szarży stawia, moim zdaniem, bretońską kawalerię zdecydowanie ponad każdą inną kawalerię.
4. Szarża od boku w rycerzy nie powoduje zdjęcia ranków - absolutnie genialne biorąc pod uwagę, iż już 10 rycerzy daje +2 ranki
Zerknij na Black Knightów, oni naprawdę są lepsi, oni zawsze są lepsi...
(no osłodę - kiedyś byli bretończykami :twisted: )
A mobilność Grail Knightów jest przeciętna - Dragon Princes maja 18.
-
Black Knightci to upadli herosi - niekoniecznie bretońscy. A grale chyba jedna - niestety - są troszkę lepsi. Chyba, że armia tematyczna Blood Daragonów... tutaj nie ma co duskutować kto jest najleprzy. BK w formacji lancy :twisted:
-
Black Knightci to upadli herosi - niekoniecznie bretońscy. A grale chyba jedna - niestety - są troszkę lepsi. Chyba, że armia tematyczna Blood Daragonów... tutaj nie ma co duskutować kto jest najleprzy. BK w formacji lancy :twisted:
Ja tam bardziej się Black Knightów boję. Może to dlatego, żę z Bretonią już nie pamiętam kiedy ostatnio grałem. Jednak ten Kiling Blow jest potworny...
-
Killing Blow : ) - taaaak. :twisted:
-
Jeśli idzie o nienormalną jednostkę to poczekajcie na wypasionego Bossa Dragon Ogrów...
Taaa.... oni ostatnio byli wypasieni na maksa, ciekawe jak teraz beda wygladac... az strach sie bac
-
Może nie wybitnie najlepszą , ale i tak świetną jednostką są driady - skirmish , fear , 4s i 4t , świetnie aspekty - na coś , co ma 1 at - bierze się -1 at i po sprawie (tak zarąbałem chosen knights of tzeentch :lol: ) , na cienką piechotę lub coś w tym stylu (skinki :P ) +1 at , na duży t i sv - +1 s i +1t - żyć nie umierać ! i tylko special - szkoda , że teraz mają 1w :cry: .
-
nom wybierasz sobie -1at... albo +1 do siły:) lub +1taf... ale mimo wszystko wszyscy uważają je za coś silnego i przebijają się przez nie np. Chaos Knightami, Black Knightami czy innymi Dragon Princami...):
-
+1 atak albo
+1 siły albo
+1 wytrzymałości albo
przeciwnicy trafiają na 6-tkach.
Proste :D
A niezłe są, przyznaję. Choć trochę drogie...
-
Może nie wybitnie najlepszą , ale i tak świetną jednostką są driady - skirmish , fear , 4s i 4t , świetnie aspekty - na coś , co ma 1 at - bierze się -1 at i po sprawie (tak zarąbałem chosen knights of tzeentch :lol: ) , na cienką piechotę lub coś w tym stylu (skinki :P ) +1 at , na duży t i sv - +1 s i +1t - żyć nie umierać ! i tylko special - szkoda , że teraz mają 1w :cry: .
chosen CK Tzeencha maja 2 A +1 A za steeda, wiec nie wiem jakim sposobem to zrobiles.
-
Przy odrobinie szczęścia wszystko jest mozliwe- zobacz post Historie Wojenne- Śmieszne, Straszne i nie tylko. Czy jakoś tak;)
-
No coz, bylem , przeczytalem i... malo zrozumialem : ) ale moze i dobrze ze nie bede sie zaglebial bardziej szczegolowo : )
-
Mała uwaga do lancy : stanę z boku (1 cal) 3 Dark Ridersami lub inną Fast Cav. i jedyne co możesz zrobić to Reform. Zwykły szyk to oleje lanca nie.
Najlepszy jest chaos. Jak ustoją do drugiej tury to dalej walą z 5st, a inni nie, Najgorszą jednostką są Wiedźmy (skaven kamieniem zabije).
Najlepsi z core : Dark Ridersi lub Cold One(City Garnizon), Silver Helms, Chaos Knight, Klan Bracia a Ratlingiem (cor+Attach).
Special. Chaos Knight(Chosen), Black Guard, Dragon Prince (9M), Driady,
Działa, RBT (City Garnizon).
Rare : RBT, SteamTank.
Niestety ColdOne są słabiutcy, BG vampów jest tańsze i lepsze, jako core, są świetni, zapchają slot i jeszcze mogą coś zrobić.
-
Uprę się tylko by w specjalach dodać jeszcze Swordmasterów.
-
i w specjalach Ushabti oraz w rarach Scorpinoy i Bone Gianty
-
a ja sie upre WhiteWolfów do corów ( innerzy lepsi od chaos knightów w ataku S6 normal S4)
cannony i greatswardów do speciali
hellblastera do rarów
i moze byc :lol:
co do swordfakerów to od skinków schodzą jak psy ... ;]
-
i w specjalach Ushabti oraz w rarach Scorpinoy i Bone Gianty
Uszatki i Bone Giant są tak obleśnie drodzy, że zaliczyłbym ich raczej do największego marnotrawstwa punktów w grze. Szczególnie giant wzbudzac może tylko uśmiech politowania.
-
z tego co wiem to mówimy o sile a nie o punktach...
-
Treeman też jest niezły
-
Treeman też jest niezły
W V ed. był znacznie lepszy. :( Teraz można go już spokojnie wystrzelać z bezpiecznej odległości. Nic tylko przemykać po lasach. :wink:
-
z tego co wiem to mówimy o sile a nie o punktach...
Określenie "najlepszy" musi uwzględniać także koszt jednostki. Efektywnośc punktowa jest istotą jakości jednostek w WFB. A tak poza tym, to fajnego avatarka masz :D
-
no jeżeli tak to cofam uszatki i giganta... ale Skotpion musi być!! :) ktoś gdzieś tu wspominal o GraveGuardach? bo jak nie to ja ich wspominam i mówie że są świetni :P
P.S. Dzięki 2 godziny jakiegoś szukałem :P
-
Do core'ów zlaiczyłbym jeszcze Glade Ridersów - jedyna lekka kawaleria z savem 4+.
-
Do core'ów zlaiczyłbym jeszcze Glade Ridersów - jedyna lekka kawaleria z savem 4+.
To może zdefiniujmy zwrot: "najlepszy z najlepszych" bo mi się coś tutaj nie zgadza...
-
ja proponuje taka definicje:
najlepszy z najlepszych czyli dwolna pojedyncza figurka z core'a wystawiona przeciw innej pojedynczej figurce (core). Lub dowolne tego kombinacje (wazne by obie figurki byly z tych samych slotow).
-
niestety, ta definicja jest niepelna. proponuje nie podchodzic do tego w sferze pojedynczych modelow, ale calych odzdzialow. dlaczego? poniewaz odzdzialy maja dolne granice wielkosci. innymi slowy (fikcyjny przyklad) moze byc tak, ze identyczne cenowo powiedzmy gobliny i szkielety, za ta sama cene moga stworzyc inne odzdzialy: gobliny 1x20, szkielety 2x10. jeden duzy odzdzial nie moze jednoczesnie wejsc z przodu i na flanke, nie moze byc w dwoch miejscach bitwy itp. drugim powodem, ktory sprawia,ze taka klasyfikacja jest sensowniejsza jet to, ze niektore oddzialy sa 0-1. jak by sie przedstawiala armia vampirow, gdyby BK byli tak ograniczeni? albo jak by sie gralo armia HE z samymi Swordmasterami?
-
No ale to troche utrudnia sprawe, bo to ma byc pojedynek, a przeciesz niektore oddzialy maja zasady specjalne ktore maja zastosowanie w bitwach : )
-
jak by sie gralo armia
HE z samymi Swordmasterami?
Myślę, że git! Dorzuciłbym jeszcze Księcia, Smoka i Czarodziejkę ale to już tak żeby był klimat...
-
No ale to troche utrudnia sprawe, bo to ma byc pojedynek, a przeciesz niektore oddzialy maja zasady specjalne ktore maja zastosowanie w bitwach : )
Czasem wybiera się jednostki tylko dla tych umiejętności. :)
Inaczej zostaje suchy profil i nic ponadto. :wink:
WGM, całokształt (może poza wyglądem figurki) powinien być zawarty w jej wartości punktowej, ale to już chyba lekko OT.
-
Hmm. Dużo jeszcze zależy od stylu gry poszczególnych graczy.. Dla niektórych najlepszą jednostką będzie Blac Knight, dla innych kusznik Mrocznych Elfów.. Dobry gracz z każdej jednostki coś wyciśnie =) Ja z kolei powiem, że nalepszą dla mnie jednostką sazwykłe, szare szkielety.. W liczbie kompletnego klocka i jakiegoś nekromanty z tyłu są w stanie wgniesc w ziemię oddziały z o wiele lepszymi charakterystykami.. I co teraz?
-
Miał być regiment bez herosa, a tak to zaraz zaczną się dyskusje w stylu co ja temu Twojemu nekromacie zrobie swoim arcymagiem z Book of Hoeth a swoimi, niech będzie... włócznikami Twoim szkieletom itd. :wink:
-
To zeby dac mozliwosc wypowiedzenia sie kazdemu i porownania wiekszej ilosci, proponuje taki podzial:
1. jedna figurka kontra inna pojedyncza figurka (i tu jedynym ograniczeniem bylo by ze musza byc z tych samych slotow np. core z core)
2. regiment kontra regiment - bez bohaterow, magicznych wspomagan, za taka sama ilosc pkt
3. regiment kontra regiment - z dowolna kombinajca, byle by punktowo podobnie
4. bohater kontra bohater - pojedynek, bez wierzchowcow i innych stworow
5. specjail kontra special
6. najladniejsza figurka (najlepsza z najlepszych bod wzgledem wizualnym i tylko takim)
To chyba wszystko, co o tym sadzicie i jakie sa wasze typy
-
A co z fast cavalry, w wace jeden na jeden przegrywa nawet z goblinami, ale na polu bitwy jest niezastąpiona.
-
Tyle, że to ma być starcie oddziałów a nie pojedynek na taktykę - analogicznie można powiedzieć iż najlepszą jednośtką było by dwadzieścia great cannonów.
Dlatego: Jeden oddział z max 1 charakterem z podaną wartością punktową.
-
najlepszym jest 10 chaos Knightów z boku i kolejnych 10 z tyłu :P
-
Idąc tropem Finfarin'a: trochę trudno ustalić zasady klasyfikacji najlepszej jednostki, bo każda jedna ma inne zastosowanie, a takich rzeczy nie można porównać. Porównujemy Chaos Knights z Black Knights? Jedno i drugie to kawaleria, ale pierwsza to core a druga special. Miało być core z core'm.
Punktowo? Co jest lepsze? 1 Chaos Knight (chosen) czy 7-8 szkieletów, albo 2 Black Knights? Bez sensu.
Nie ma najlepszej jednostki. NIE MA. Przydatność danego oddziału weryfikują bitwy. A często zdarza się sytuacja, że super-extra wydmuchana jednostka dostaje baty od zwykłych leszczy. Są podobno najlepsi? I co z tego? KOMPLETNIE NIC.
-
Heghehog ma w dużej mierze rację,ale ludzie lubią porównywać,oceniać prawie wszystko, od samochodów po oddziały w WFB. Można by powiedzieć np.: Dark i Glade Ridersi są najlepszymi oddziałami fast cavalry, skolej z ironbreakersami niewielu piechurow może się równać bla bla bla, ale to trochę bez sensu bo w końcu dojdziemy do takich kategorii jak hmm, niech będzie najlepsza maszyna wojenna z przedziału punktowego 30- 75....
-
Ależ oczywiście - to nie ma sensu bo tacy byle jacy od boku są lepsi od czegokolwiek innego - ale zawsze można spróbować zasięgnąć cudzej opini o oddziałach i ich możliwościach.
-
Hmm.. Więc Cory: regiment rydwanówz Khemri =) Cory z szefem: może fast cavalry z Khemri wspierane przez licza (dwa razy ruch i dwa razy strzał na niemodyfikowane 5+ =) najłądniejsza figurka: Ładniepomalowany Pan Przemian =) Z Specjali to postawiłbym na coś albo potężnego (Wight Cavalry, Ushabti), albo eteralnego (spirit host).
-
wiecie co gowno prawda i tak najlepsza jednostka jest gigant o czym swiadczy to ze jak przeciwnik widzi u mnie giganta to za kazdym razem staje na rzesach zeby go ukaptrupic. Tak przy okazji moj Tuptus nigdy nei przezywl do konca bitwy :) :)
-
wiecie co gowno prawda i tak najlepsza jednostka jest gigant o czym swiadczy to ze jak przeciwnik widzi u mnie giganta to za kazdym razem staje na rzesach zeby go ukaptrupic. Tak przy okazji moj Tuptus nigdy nei przezywl do konca bitwy :) :)
giant to ostatni @#$&% potyka się o własne nogi i spada na swoje oddziały, a wystarczy na niego wysłac np slauers czy kazadora (każda rana zabija) :twisted: :twisted: :twisted:
-
Hero:Wurrzag (orcs)
Core:Savage orc boyz (orcs)
Special: Slayers (dwarfs)
Rare: Censer Bearers (skaven)
-
Slayers?! Kładą się jak zboże od badziewnych elfich łuków...
-
Hero:Wurrzag (orcs)
Core:Savage orc boyz (orcs)
Special: Slayers (dwarfs)
Rare: Censer Bearers (skaven)
My gramy w tym samym systemie??? W tym samym WHFB w którym Wurzzag nie dorasta do pięt Teclisowi gdzie w Cora'ch są Chaos Knightci??? Gdzie Slayerzy nie mają save'a? i wcale nie sa tak dobrzy w walce??? a w specilach jest duuużo ciekawych rzeczy??? Tam gdzie w erkach sa np. Gigant Spidery lub inne "zabaweczki"... jeżeli nie ten to sorry... jeżeli to właśnie ten to jesteś albo głupi albo slepy...
-
Ale doskonale blokuja! Dzisiaj nawet wampira z oddzialem kawalerii przez cala bitwe trzymali i jeden nawet przyzyl! :D (Brawo Gorim! :) ) Ale i tak najlepsi nie sa :(
-
Hero:Wurrzag (orcs)
Core:Savage orc boyz (orcs)
Special: Slayers (dwarfs)
Rare: Censer Bearers (skaven)
My gramy w tym samym systemie??? W tym samym WHFB w którym Wurzzag nie dorasta do pięt Teclisowi gdzie w Cora'ch są Chaos Knightci??? Gdzie Slayerzy nie mają save'a? i wcale nie sa tak dobrzy w walce??? a w specilach jest duuużo ciekawych rzeczy??? Tam gdzie w erkach sa np. Gigant Spidery lub inne "zabaweczki"... jeżeli nie ten to sorry... jeżeli to właśnie ten to jesteś albo głupi albo slepy...
Ja pisze jak jest WG mnie.
Wg ciebie moze byc inaczej, ale ja sądze ze oni są dobrzy, a Teclisa to do tej pory raz widzialem wiec nie za bardzo moge go ocenic :twisted: :wink:
-
jeżeli to właśnie ten to jesteś albo głupi albo slepy...
Trochę kultury - forum jest miejscem gdzie mamy prawo wyrażać swoje opinie - jakkolwiek głupie czy bezasensowne by nie były - i mamy prawo oczekiwać dyskusji a nie wyzywania od głupoli.
Jeśli idzie o Slayerów to zawsze ich uwielbiałem - gdyby nie to, że są specialem byliby w w niemałże każdej armii dwarfów.
-
byliby w w niemałże każdej armii dwarfów.
Tytułem wyjaśnienia:
Niemałże to małe skorupiaki które nie są małżami.
-
slayerów kocham za klimacik :) no dobra więc nie głupi tylko slepy :twisted:
-
Co do tych knightów.
Jak mozesz to mi podaj ich statystyki.
Ale z drugiej strony wydaje mi sie ze za 8 pkt. nie znajdziesz jednostki która ma 3 ataki na runde i ward save na 6 :D (savage)
-
Slayers?! Kładą się jak zboże od badziewnych elfich łuków...
jaki idiota wystawia slayers na łuczników slayers są do rozwalania potworów,a nie łucznictwa
Na łucznictwo wystawia się ironbreakersów,i łucznictwo może sobie strzelać,a jak im się doda pare miłych runów to łucznicy mogą sobie strzały wsadzić do....... kołczanu :lol: :lol: :lol: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO. A szarża fast cav z boku pomoże tylko im nabić combat res.
Ze specjali to chyba Ushabti.
A z rare zdecydowanie Steam Tank :twisted:
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO. A szarża fast cav z boku pomoże tylko im nabić combat res.
Ze specjali to chyba Ushabti.
A z rare zdecydowanie Steam Tank :twisted:
ja wole rangersów
mają kusze(30 cali,siła 4,)trafiają na 4+ ,sava mają 6+\5+
i greate wepona czyli mają 5 siły i 4 tafa (są foresrers,scouts)
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO.
Tak są silni tylko jeden taki rycerzyk 45pkt. kosztuje +koszt upgrade'u regimentu do khorniarzy kolejne 45pkt.
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO.
Tak są silni tylko jeden taki rycerzyk 45pkt. kosztuje +koszt upgrade'u regimentu do khorniarzy kolejne 45pkt.
o .......!! 45 PUNKTÓW
JA ZATO WYSTAWIAM 4 SLAYERS(11P) ,KTÓRZY ROBIĄ Z TEGO RYCERZA KASZANKĘ
-
Nie knight, tylko zwyczajny warrior (na piechotę) - kosztuje chyba ze 25 punktów.
-
Nie knight, tylko zwyczajny warrior (na piechotę) - kosztuje chyba ze 25 punktów.
To i tak jest chore, jak sobie pomyślisz, że niektórzy characterzy (no dobra, gobliny, he, he) kosztują tyle samo albo niewiele więcej.
Nie mówiąc o tym, że za 25 punktów masz Black Knighta: S4, T4, save 2+, killing blow, lanca... No i drobiazg, wzbudzają strach. WS 3 można łatwo zniwelować Bannerem. Za te punkty nie ma lepszej kawalerii.
-
eee, a niue kossztuje on (Knight) nie 45 tylko 33... i 45 za upgreade... więc piątka bez champa i innych badziewi koszyuje (33x5)+45=210 a nie 45x6 czyli 270... 80pkt. różnicy... :D
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO.
Problem z Wariatami polega na tym, iż jak już zostaną (a na pewno zostaną przez każdą kawalerię) zaszarżowani to byle ciul zminimalizuje ilość tych ataków które z siłą cztery nie zdołają przejśc przez pancerz.
Jeśli idzie o fajne combo to dałbym im halabardy, banner of coś tam (stała Frenzy) i postawił obok gościa z Banner of the Gods (działa nawet na gości Immune to Psychology) - w pierwszej turze dostaną wciry tak jak każda piechota za to na pewno nie uciekną, w następnej turze zaś najprawdopodobniej budą uderzali pierwsi i wpakują oponentowi 19 A z siłą 5.
A to powali każdego prócz 1+ save.
-
a to wszystko za jedyne 345pts. z full commandem... z czego 50% ma szanse na zejście z tego padołu po przyjęciu pierwszej szarży - save 6+, albo żaden... nic wielkiego, tak jakbyś stracił cały reg. maruderów (20), full wypas z 2h weapons...
aha... o ile ktokolwiek ich zaszarżuje, bo zejdą od ostrzału jako jedni z pierwszych.
-
Problem z Wariatami polega na tym, iż jak już zostaną (a na pewno zostaną przez każdą kawalerię) zaszarżowani to byle ciul zminimalizuje ilość tych ataków które z siłą cztery nie zdołają przejśc przez pancerz.
Dlatego oslaniasz taka piechote wlasna kawaleria lub marudami. No ale tu juz wochodzimy na szczebel strategii.
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO. A szarża fast cav z boku pomoże tylko im nabić combat res.
Ze specjali to chyba Ushabti.
A z rare zdecydowanie Steam Tank :twisted:
ja wole rangersów
mają kusze(30 cali,siła 4,)trafiają na 4+ ,sava mają 6+\5+
i greate wepona czyli mają 5 siły i 4 tafa (są foresrers,scouts)
Sa za drodzy w punktach :evil:
-
Rangersi? W której są armii?
-
Dwarfy of course :)
-
Wątpię, czy znalazło by się coś leprzego od Chosen Chaos Warriorów Khorna. 4 ataki z 4 siły wykończą KAŻDEGO. A szarża fast cav z boku pomoże tylko im nabić combat res.
Ze specjali to chyba Ushabti.
A z rare zdecydowanie Steam Tank :twisted:
ja wole rangersów
mają kusze(30 cali,siła 4,)trafiają na 4+ ,sava mają 6+\5+
i greate wepona czyli mają 5 siły i 4 tafa (są foresrers,scouts)
Sa za drodzy w punktach :evil:
rangersi(komandosi) są po (z kuszą) 17 p ale są z kuszą total slayer
-
Czy mnie sie wydaje czy figurki rangersow sa jeszcze nie zmienione na 6ed ?
-
Nie knight, tylko zwyczajny warrior (na piechotę) - kosztuje chyba ze 25 punktów.
Wyjątkowo tanio,hahahahahahaha
:lol: :lol: :lol: :lol:
-
Czy mnie sie wydaje czy figurki rangersow sa jeszcze nie zmienione na 6ed ?
wydaje mi się ,że się zmieniły
-
W sume to wielka szkoda bo jakies... kijowe ;( te topory jakies... blah
-
W sume to wielka szkoda bo jakies... kijowe ;( te topory jakies... blah
za to Baugman jest fajny(ma w 1 ręce piwo ,a w drugiej topur) i pozatym jest spcjalnym bochaterem z cool umiejętnościami
-
za to Baugman jest fajny(ma w 1 ręce piwo ,a w drugiej topur) i pozatym jest spcjalnym bochaterem z cool umiejętnościami
lightowo, to jeszcze brakuje mu skąpo ubranych, uśmiechniętych świnek i kurna walkmana :lol:
-
A czy rangersi nie mają toporów do rzucania, a nie kusz?
-
Albo topór, albo kusza - co kto lubi. Baugman może rzucać piwem :lol:
-
Albo topór, albo kusza - co kto lubi. Baugman może rzucać piwem :lol:
kuszą też :lol: :lol:
-
A czy rangersi nie mają toporów do rzucania, a nie kusz?
topór +3p,4S,6 cali
kusza +5p,4S,30 cali
-
Jak dla mnie rangersi są super, tylko te 17 pkt to zdecydowanie za drogo i chyba lepiej wrzucic zwykłych kuszników lub wojów z dwurakami.
-
Jak dla mnie rangersi są super, tylko te 17 pkt to zdecydowanie za drogo i chyba lepiej wrzucic zwykłych kuszników lub wojów z dwurakami.
w walce na małą liczbę punktów są ciency( 10 z komandem - 200p
20 z komandem - 370p),ale gdy grasz na np. 5 000p to są strasznie opłacalną jednostką, w rzucasz ich do lasu ( są forester) i strzelają z kusz
, a gdy ktoś na nich chce zaszarżować to ma minus do M bo są w lesie ,i wtedy rangersi szarżują z 5 S
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: