gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Konfrontacja => Wątek zaczęty przez: LuinThorondor w Luty 02, 2005, 12:26:15 am
-
Witam!
Od jakiegos czasu przygladam sie temu systemowi i nie mam pojecia jak sie zabrac do komponowania armii :? Nigdzie nie znalazlem charakterystyk modeli, a przeciez bez sensu jest kupowac kota w worku. Moze cos przegapilem :?: Bede wdzieczny za wskazowki.
-
www.rackscan.net - polecam ;)
Ale przede wszystkim zacznij od wyboru armi jaka Ci się najbardziej podoba - potem pomogą Ci ludzie, którzy też zbierają tą nację
-
witam nowego :]
z tego co widze armie już wybrałeś? :]
ja ze swej strony polecam angielskojęzyczną strone
http://confrontation.voidgamers.com/
-
Jakby potrzebne były informacje a propo armii gryfow to mogę służyć pomocą
Just send pm ;)
-
a najlepiej zawitaj na http://forum.mythos.pl i tam popytaj się ludzi
-
Podobno ma się pojawić jakis zbiór zasad do Konfrontacji? A i jeszcze jedno - czy w RagNaRoku sa statystyki modeli?
-
Podobno ma się pojawić jakis zbiór zasad do Konfrontacji? A i jeszcze jedno - czy w RagNaRoku sa statystyki modeli?
Słyszałem ze ma wyjść coś takiego razem z uwzględnieniem faqa oraz paroma zmianami w samej mechanice gry podobno
-> zmiana tabelki woundowania na taką która zwiekszałaby rolę Str i Resa
-> jakieś zmiany w dywinacji usprawniające ją
-> mozliwe że coś zmienione z mutagenem
A wiec byłyby to bardzo mile widziane i taki podręcznik z miłą chęcią bym sobie sprawił =)
Co do ragnaroka to statystyki są na kartach w blisterach tak jak w konfrze
jedyne co jest w pudle to karty dowódców liders of ragnarok gdzie sa tacy wojownicy jak np Inkwizytor Thateurius
->
-
Poczytałem sobie o tych zmianach na forum Mythosa, kórcze ten nr. z dodawaniem do rzutu na trafienie współczynnika ataku strasznie upraszcza grę, nie będzie juz kombinowania z ustawianiem trudnosci
-
kórcze ten nr. z dodawaniem do rzutu na trafienie współczynnika ataku strasznie upraszcza grę, nie będzie juz kombinowania z ustawianiem trudnosci
Ale z drugiej strony zabezpiecza przed takimi sytuacjami jak opisana poniżej wiec jeśli chodzi o klimat gry to myśle że to pasuje całkiem :)
W tej chwili miecho z Atakiem 2 walczące z elitą posiadającą obrony 4 zawsze atakuje tamtą elitę na 2+ podczas gdy tamta paruje ją na takim samym rzucie w rezultacie przekraczając wynik miecha armatniego o 2
W analogicznej sytuacji na nowych zasadach miesko stara się jak najlepiej uderzyć <nie zna się na mechanice nie wie ze wystarczy z premedytacją ustawić na 2+ pranie> i ciska kością a parując to nalezy osiągnać taki sam wynik Wiekszość ciosów mieska bedzie wyprowadzana z trudnością 5/6 -> rzut 3,4 średnio co daje nam odpowiedniże że elita paruje go w dalszym ciągu na 2+ i dopiero potężniejsze ciosy moga zagrozić
Możliwość ustawienia ataku na 2+ zwieksza szansę mieska w walce z lepszymi i tak naprawdę bardzo często w niektórych walkach te 1 czy 2 defa wiecej nie stanowi różnicy a na nowych to już jest coś :)
-
Dabi .... wrecz odwrotnie ... ta zasada wlasnie zwieksza role miecha - tak deklarowalo sie na 2+ , lepszy bronil na 2+ i byl spokoj .... teraz nie musi deklarowac , rzuci np 5 i 6 - na starych zasadach lepszy paruje na 2+ i tak , na tych na 3+ i 4+ ... i jak to niby wedlug Ciebie zwieszky role defa ?? :/ :?
-
Zwiekszy i to mocno teraz to tak naprawdę w walce ze słabszym przeciwnikiem to def jest malo przydatny
Stare Atak 2 bije Def 4
Atak 2 na 2+ Def 4 2+ paruje szanse w walce są równe pomimo 2 punktów różnicy
A taki atak bedzie wyprowadzal zawsze bo inne wyniki są nieopłacalne ;)
Nowe Atak 2 bije Def 4
Rzut k6 na atak gościa z AT 2
1 - pudło
2 - obrońca kontruje na 2+ paruje na 2+
3- obrońca kontruje na 3+ paruje na 2+
4- obrońca kontruje na 4+ paruje na 2+
5- obrońca kontruje na 5+ paruje na 3+
6 -obrońca kontruje na 6+ paruje na 4+
I tak dalej ...
No chyba widać różnicę :/ Nie ma premiowania miecha (miecho miechem aby wiecej) bo takie miecho ma poważne problemy z tarfianiem dobrego wojownika ciosy wyprowadzane słabo będą bez problemu kontrowane a ciosy które robią się trudniejsze do sparowania to dopiero się zaczynają przy wynikach 5,6 (o ile 3+/4+ to taki kosmos wyjąć taki atak)
Tak wiec jest wyraźny wzrost znaczenia tej statystyki przy tego typu walkach a jednocześnie oddane został fakt że nadzwyczajnym fartem nawet pijany goblin czy morbid puppet jest w stanie wyprowadzić atak który będzie nie do obrony (co wcześniej przy deklaracjach było po prostu nieopłacalne
Teraz jasne ? ;)
Nastapią dobre czasy dla elitarnych jednostek i armii ;) [/quote]
-
heh .... zobacz Dabi - ile razy widziales , zeby ktos w takiej sytuacji zadeklarowal trafianie inaczej , niz na 2+ ?? ja jeszcze ANI RAZU .... wiec ten z defem 4 paruje na 2+ tak samo .... niezaleznie od rzutow drobiazdzka... a wedle tego systemu drobiazdzek ma o wiele wieksza szanse cos zrobic gosciowi z defem 4 .... policz prawdopodobienstwo - mysle , ze zdecydowanie wzrasta szansa , ze gosc z defem 4 nie sparuje jakiegos ataku - nadal jest ona mala , ale wieksza niz teraz .... gdzie tu wzmocnienie defa ?? :?
takie miecho ma poważne problemy z tarfianiem dobrego wojownika
nyo wlasnie nie ma zadnego problemu , trafianie zostaje takie samo , a parowanie bedzie trudniejsze w 1/3 rzutow ....
-
policz prawdopodobienstwo - mysle , ze zdecydowanie wzrasta szansa , ze gosc z defem 4 nie sparuje jakiegos ataku - nadal jest ona mala , ale wieksza niz teraz .... gdzie tu wzmocnienie defa ?? Confused
No taka jest różnica że takie misko po rzuceniu 2+ ataku będzie kontrowane na 2+ i oberwie raczej na pewno mieczem dopiero przy rzutach dobrych coś zyskuje. te zasady sa uczciwsze bo nie wypaczają ich decyzje graczy (bije zawsze na 2+ bo dlatego że jestem słaby aby stać się równym wojownikiem = nieco dziwne)
-
kontrowanie staje sie jeszcze trudniejsxze , bo w opisanej sytuacji posiadacz mieska nie bedzie deklarowal 2+ tylko na oko 4+/5+ , wiec obronca broni 2+/3+ a kontruje 4+/5+ .... wedle tych plotek miecho ciagle trafia na 2+ , co byloby kontrowane na 2+ , ale jak rzuci 3 to na 3+ , jak 4 to na 4+ itd..... nie wiem , chwile temu wstalem , ale dla mnie nowe zasady zmniejszaja role defa .... ;/
-
kontrowanie staje sie jeszcze trudniejsxze , bo w opisanej sytuacji posiadacz mieska nie bedzie deklarowal 2+ tylko na oko 4+/5+ , wiec obronca broni 2+/3+ a kontruje 4+/5+ .... wedle tych plotek miecho ciagle trafia na 2+ , co byloby kontrowane na 2+ , ale jak rzuci 3 to na 3+ , jak 4 to na 4+ itd..... nie wiem , chwile temu wstalem , ale dla mnie nowe zasady zmniejszaja role defa .... ;/
Tylko, że teraz teraz każdy może kontrować kiedyś mogli tylko wybrani. Co prawda kontrowanie zależy od trafienia i niektórych ciosów to nie opłaca się kontrować a parować ale to nie jest jakieś obcięcie defa.
teraz mięcho dopiero będzie miechem i tego jestem pewny. Liczyłem to i przeprowadzałem walki nie ma tak że walczy teraz wojownik o 2 levele słabszy z drugim jak równy z równym
Potestuj to sam to zauważysz :P)
-
potestowalem , policzylem prawdopodobienstwo i nadal cholercia wydaje mi sie ze rola defa zmalala... ekh ... poczekamy do nowej edycji i zobaczymy kto ma racje ...
-
CO mam kupić do armi alchemików, czy w konfrontaci podobnie jak w WHFB wychodzą nowe edycje??
-
Witaj
Po pierwsze wydaje mi sie ze najlepiej zrobisz kupujac to co ci sie najbardziej podoba. na tej stronie znajdziesz statystyki poszczególnych modeli (http://confrontation.voidgamers.com/)
Edycje nowe nie wychodzą tak jak w WFB ale szykuje sie poprawka zasad niedługo.
W kofrontacji co miesiąc są wypuszczane modele do mniejwiecej wiekszości armi. Oczywiście można bez nich grać i wygrywac ale są one zazwyczaj tak niesamowite ze chce sie je miec :))
-
Jakieś przykłady ??:D tych modeli??
-
Miot Heresiarchy - hybrydy są bardzo dobre
Wojownicy Świtu - tez chyba sie opłacają skoro ich tyte ludzi wystawia
YSIS Żmija - ja bym ją kupił dla samego modelu :)) jest cholernie ponętna
Klony Centurusa - chyba sa mocni patrząc na statystyki
Wojownicy Skorize - najlepsi skauci w grze
i to chyba podstawka :))
niewiem jak chcesz grać wiec ciezko mi określić co moge poradzić :)
no i niech alchemikowi gracze sie wypowiedza :))
-
http://confrontation.voidgamers.com/channel/dirz :/ podsaj mozę mi linki stąd :D
I co myślisz o arkeonie?? -fajna figurka :D
Odezwij się do mnie na gg :D
-
od góry jak pisałem :))
http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Alchimistes/hybrid.html
http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Alchimistes/guerrier_de_laube.html
http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Alchimistes/ysis.html
http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Alchimistes/centurus.htm
http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Alchimistes/skorize.html
co do arkeona to też sie raczej opłaca, nie raz po mnie przeszedł :))
-
Sporo informacji o Alchemikach można znaleźć także TUTAJ (http://www.mythos.pl/forum/viewtopic.php?t=19&sid=4db49bbae79543aea9efc63238425ea7)
-
och dzięki że mi powiedziałeś...
Zdaje się że od ponad miesiąca tam zaglądam :D