gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: drachenfeles w Luty 25, 2003, 07:46:40 pm
-
Dobra mam takie pytanie, kto zgłasza się na ochotnika i przetestuje zasady mordheima 2.0 ??
Jest to nadal wersja beta, lecz moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne (zwłaszcza, że jestem współautorem he he)
Oczywiście zasady te nie są powiązane z Genialnym Wytfurcą, jak narazie, ale kto wie...
Chodzi mi o playtest z prawdziwego zdarzenia i konkretne wnioski.
Proszę głównie ze względu na to, by usłyszeć zdanie osób "z zewnątrz"
Zainteresowanych proszę o podanie adresów e-mail i band, którymi chcielibyście zagrać. Dostępne na dzień dzisiejszy:
Middenheim, Kislev, Krasnoludy z Karak Hirn, Krasnoludy z Karak Kardin, Skaveny z klanu eshin, Mroczne elfy, Leśne elfy, Kult Khaina oraz Norsi.
-
no to ja może bym chciał je przetestować :D
mój adres to : dracon2@poczta.onet.pl
-
i ja tez oczywiscie
-
te zasady są super, troche przypomina ad&d (ten Armour Class), ale najlepsza jest szansa na trafienie kogoś przy nietrafieniu :)
-
ja poprosze skolo@gildia.com
-
i ja tez: caer@poczta.fm
-
ja tez poprosze
ph@intertele.pl
-
hej nahar wysłałem ci już raz, nie doszły ??
-
nie doszly (niestety bo mnie bardzo ciekawia)
mail jeszcze raz
ph@intertele.pl
ew nahar@poczta.onet.pl
-
do mnie doszlo OK
-
Ja tez bym prosil :D katecheta666@interia.pl
-
A... wyślij i do mnie. Z braku czasu bardziej interesują mnie wprawdzie wrażenia inncyh testerów, ale chętnie rzucę okiem na zasady i spróbuję skomentować je "konstruktywnie"
drackner@poczta.onet.pl
-
Czy charakterystyki poszczególnych ras zostają te same czy się zmienią? Jeśli zostaną te same to chyba trudniej będzie teraz trafić z łuku. Ogólnie zmiany bardzo pomysłowe i "realne" - tylko nie wiem czy nie okażą się za bardzo skomplikowane (trudniej będzie np, kontrolować komus z przeciwnej bandy obciążenie przeciwnika i jego możliwości wspinaczki).
-
Fakt, te nowe bardziej realane zasady są lepsze i osobiście będe grał w tą wersje. I poczekajcie jeszcze trochę zostały mi jeszcze z 4 linijki tekstu do przetłumaczenia i będziecie mieli je po PL.
-
Charakterystyki zostały zmienione np. przeciętny człowiek ma następujące:
M 4"
WS 4
BS 4
S 3
T 3
W 6
I 4
Ld 7
AC 0
Jak ktoś chce mam gotowe warbandy najemników oraz norsów.
Może zrobię też kartę dla bandy, żeby wszystko było łatwiejsze.
-
6_wound-ow:)A_to_w_takim_razie_pytam:_ile_maja_np_beastmeni_czy_wampiry_ i_jeszcze_jedno_jaki_masz_pomysl_na _szczurki:)
-
pewnie, że mam wszystko mam, tylko nie gotowe :-)
tzn nie na tyle, żeby się chwalić.
-
przepraszam - czy ja też mógłbym zosta pobłogosławiony owym dziełem?
---[iberales@op.pl]---
-
Hmm, trudno mi to o ocenić dopóki nie zobaczę wszystkich warbandów. Elfy będą musiały chyba mieć bazowy BS gdzieś koło szóstki. Poza tym wydaje mi się, że Short Range (do tej pory definiowany połową zasięgu broni) powinien również być uzależniony od rasy. Modyfikator za strzelanie do biegnącej postaci też tylko wtedy kiedy jest na bliskim zasięgu - wdługim dystansie to chyba ma mniejsze znaczenie, zwłaszcza kiedy ktoś biegnie w Twoją stronę
-
Cieszę się, że macie swoje propozycje, ale wszelkie uwagi, zażalenia itp prosze na priva drachenfeles@pf.pl tam się rozmówimy.
-
Na zakończenie Drachu, kto jest autorem wersji 2.0 :?:
-
Głównie ja :oops:
-
moez jak bedziemy grac to zagramy nowe zasady, albo ty stworz sobie swoje krasnoludy, to sprawdzimy je w grze (dalej uwazam ze sa zbyt silni).
-
To może ja sam sobie zrobię Elfy, he, he :twisted:
-
dobra Nilgar zrobie elfy w następnej kolejności.
Nahar a kiedy masz czas? grałem w piątek awanturnikami przeciwko zielonoskórym i 2 razy przegrałem, z czego raz przez głupi rout test.
Wolałbym pograć na naowe zasady... a moje krasnale jeszcze potestujemy.
-
Nie wiem, moze pod koniec tygdnia (czwartek piatek)
na razie jestem w domu w lodzi i rozwijam pit fighterow (5 bitew, w 2 w calosci zostali OoA - zero income!), sa rzezniccy to malo powiedziane.
Ciekawy jestem twoich adventurers, jak ich zlozyles.
-
złożyłem ich raczej zabawnie niż pakernie, np szlachcica wystawiłem za 125gc, sam kosztuje grosze, reszta to sprzęt, także szans nie miałem wielkich z orkasami oni niby też byli być słabi, bo miali trolla ale na trolle wystawiam tylko norsów i koniec.
-
Przyślij mi to też http://fingerdeska@wp.pl[/url]
-
Qurcze wszyscy chcą czytać, a nikt nie chce żadnych uwag/wniosków/protestów/zarzaleń/wyrazów zachwytu (niepotrzebne skreślić) wyrazić.
-
Witam
Poniewaz to mój pierwszy post na grupę witam wszystkich serdecznie :)
Ja też poproszę te nowe zasady
Mój emil: arghor@interia.pl
Pozdrawiam
G.
-
Ja rowniez prosilbym o zasady. khain666@o2.pl
BTW. Witam all
-
Qurcze wszyscy chcą czytać, a nikt nie chce żadnych uwag/wniosków/protestów/zarzaleń/wyrazów zachwytu (niepotrzebne skreślić) wyrazić.
Wszyscy sa tak zachwyceni ze im mowe odebralo Drach ;)
-
taa, a ja jestem chińska cesarzowa.
-
WOW. witamy wiec w naszych skromnych progach Cesarzowo ;) offtopic : wrzucilem Pawel twoj scenariusz, mozna go wiec oceniac. Pracuje jednak nad halflingami oraz gladiatorami, bo dajecie mi sformatowany tak tragicznie word ( nie wasza wina, kod html po czyszczeniu wyglada jak kupa ) wiec nie chce mi sie nad tym siedziec. W niedziele dam halflingi, bo wyjezdzam na weekend. papa
-
daj, daj halflingów, już nie mogę się ich doczekać.
-
Dobra
przetłumacze tilee.
A moze chcesz tekst w np word padzie, albo txt??
Jesli Ci bedzie łatwiej to moge pisac w notatniku...
-
Przetłumaczyłem zasady mordheimu 2.0 na polski jeżeli ktoś je chce to niech bierze są tutaj:
http://dracon2.w.interia.pl/Mordheim_v2.0PL.pdf
-
No moje gratulacje, zmęczyłeś w końcu ten tekst :-)
Do tego całkiem zgrabnie to wyszło, dzięki.
-
Dobra
przetłumacze tilee.
A moze chcesz tekst w np word padzie, albo txt??
Jesli Ci bedzie łatwiej to moge pisac w notatniku...
w wordzie jest ok. poradze sobie z konwersjom. czekam
wrzucam dzis gladiatoruf
tu znalazlem jeszcze inna bande
http://www.thewarp.net/ow/hgcodex/mord5.html
-
Przetłumaczyłem zasady mordheimu 2.0 na polski jeżeli ktoś je chce to niech bierze są tutaj:
http://dracon2.w.interia.pl/Mordheim_v2.0PL.pdf
czy moge wrzucic na gildie? moze wiecej osob sie zapozna i skomentuje w ten sposob.
pzdr
-
wrzucam dzis gladiatoruf
eeekhem... ten tego...
Berseker (berserker)
Krasnolud ma modyfikator +1 do trafienia podczas szarży (nie może być używane razem z Zajadłą szarżą).
Tak się zkłada, że można używać tych umiejętności jednocześnie.
-
Dzięki drachu, myślałem że gorzej przetłumaczę, to dopiwero moje drugie tłumaczenie :)
Skolo wrzucaj na gildie jak chcesz, w końcu nie każdy czyta forum.
I zaczynam już tłumaczyć settlementy do lustri.
-
NAreSZCIE!@ czekam i czekam zeby zakonczyc to dzielo! ;-) wielkopomne
-
Przepraszam - gdzie mogę ściągnąć te zasady? Ewentualnie proszę o wrzucenie mi na maila - piotrzimoch@wp.pl
-
Pewnie jeszcze nigdzie ... :(
Zasady po zeszłorocznej Erracie są na www.specialist-games.com
-
Pytam o te zasady ver 2.0 co każdy na maila dostał :]
-
Nie dostał ... :P
Nie ma zasad 2.0. Nie będzie. Będą erraty. Mniej lub bardziej zaawansowane. Najbliższa będzie zawierać zmiany w zbrojach, tarczach, będzie wzmianka o walce 2 rękami i będą zmiany w krytykach [kosmetyka ograniczająca no armour save].
Mordheim v2.0 to jakiś mit, który powraca regularnie ja przypływ od dobrych 4 lat. :D
-
Czyli chodzi o te zasady o których sam wspomnialem w topicu "Nowe zasady"?
-
To, o których wspomniałeś będą częścią najbliższej erraty.
-
michalodszaf@wp.pl i ja poprosze te nowe zasady cheteni przetetuje na jakims nieszceśniku :lol:
-
NIE ma nowych zasad. To są PROPOZYCJE poprawek. Któraś z wersji będzie tą obowiązującą... ale jeszcze nie teraz.