gildia.pl
Gildia Komiksu (www.komiks.gildia.pl) => Komiks - tematy ogólne => Komiksowa TOP Lista => Wątek zaczęty przez: pookie w Marzec 31, 2003, 10:47:57 pm
-
Po raz kolejny wybieramy najlepsze komiksy danego miesiąca. Nie udało się jeszcze przygotować odpowiedniego plugina do php, dlatego zostajemy przy starej ankiecie, ale ... Proponuję Wam rozwiązanie przejściowe - Poza głosowaniem w ankiecie na jedną pozycję, spróbujcie w swoich postach przyznawać punkty według schematu : 1 miejsce - 5 punktów, 2 miejsce - 3 punkty, 3 miejsce - 1 punkt. Będę co tydzień podliczał i podawał Wam aktualne wyniki, a na koniec miesiąca sporządzę szczegółowe zestawienie. Rezultat może różnić się od tego, którego odbiciem będzie ankieta, ale powoli przyzwyczajajmy się do nowego głosowania. :)
-
To, co chciałem zakupić - zakupiłem (poza Origin... może w tygodniu dotrze do Paprykarzolandu...).
1 miejsce - Kaznodzieja - czysta rozrywka, a do tego zamknięta historia (5-cio częściowa historia rodziny Jesse'a)
2 miejsce - Sandman - trzyma poziom, ale za mało w Domu Lalki Morfeusza.
3 miejsce - Drugie 48 stron - "Górsky, nie błaznuj" :D . Najlepszy komiks rozrywkowy od... od pierwszej części.
Na czwartym byłby pewnie Amazing Spider, ale się nie załapał do pierwszej trójki.
-
A wiec mistrzostwa rozpoczete ;)
Miejsce medalowe sa nastepujace:
1. Dwie podroze z Fellinim - absolutny moj zwyciezca w tym miesiacu. Pozostale komiksy po prostu zdeklasowal.
2. Sandman: Dom lalki, czesc I - zastanawialem sie czy w ogole przyznawac drugie miejsce ze wzgledu na roznice miedzy Sandmanem a Fellinim, ale jednak dalem. Scenariusz jednak jest bardzo dobry.
3. Hellboy: Prawie kolos - mimo skandalu z okladka nowy HB zasluguje na jeden punkcik.
-
numero uno - "kaznodzieja" - wiele ciekawych pomyslow scenarzysty, poza tym genialny klimat i po prostu swietnie mi sie to czyta
numero duo - "spider-man" - cieszy mnie powrot na polski rynek tego bohatera, do ktorego (co tu duzo mowic) mam duzy sentyment
trzecia pozycja to "hellboy" - seria utrzymuje wysoki poziom, chociaz ostatni album jakis taki cienki (oczywiscie tylko fizycznie)...
-
Uwga ogólna - wszystkie posty nie będące zestawieniami, bądź wskazaniami najfajniejszych tytułów będą usuwane. Częśc już została wycięta przez CD Jacka i moją osobę. Dyskutujcie o konkretnych tytułach w oddzielnych topicach. Uwagi typu - "jeszcze nie wiem, pomyślę, za mało kupiłem" spotka ten sam los.
-
1 miejsce: Dwie podróze z Fellinim(bezapelacyjnie najlpeszy)
2 miejsce: Kaznodzieja
3 miejsce: Amazing Spider-man
-
1. JEZ JERZY 3 - EGZORCYSTA;
2. KLIK 1;
3. OVERLOAD
-
Ten miesiąc to dla mnie przedewszystkim:
Jeż Jerzy Egzorcysta - jak tu się nie uśmiechać?
Oveload (Status 7) - za Wa-we przyszłości i inne smaczki
Ekspedycja - z nostalgi choć nie tylko
-
1. amazing spider- nowe dobre serie trza wspierać :D
2. origin
3. hellboy "prawie kolos"
-
1. Hellboy - To samo co wyzej. HB chudszy i oszukancza okladka, ale nadal HB.
2. Incal - Jedna z najbardziej znanych serii s-f otwarta.
3. Technokaplani - W koncu seria pokazuje pazur.
-
Mam nadzieję, że nie wyrzucicie mnie z forum za ten głos ale znowu oddałem go na KiK. Dlaczego? Ano dlatego, że tylko ten album kupiłem w tym miesiącu czego przyczyną jest moja puściutka kieszeń a chcę dla potomstwa uzbierać całą serię. Z tej przyczyny nie przyznam miejsc dwa i trzy :cry:
-
1. Dwie podróże z Fellinim
2. Incal - przed Incalem #1 - Pożegnanie z ojcem
3. Kaznodzieja #3 - Aż do końca świata
-
1. Kaznodzieja #3 - Aż do końca świata
2. Sandman: Dom lalki, czesc I
3. Pielgrzym #2
-
1.kaznodzieja
2.amazing spiderman
3.produkt
nominowane,acz tylko przejrzane:overload, JJ-egzorcysta,hellboy, drugie 48 stron
-
Dużo dobrych rzeczy było w marcu i wybrać jedną rzecz... Chciałem zagłosować na Felliniego - to zapewne największe wydarzenie komiksowe, a także - może przede wszystkim - FILMOWE minionego miesiąca. Ale zagłosowałem na "Objawienia i omamy" Owedyka bo ten komiks naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Czegoś podobnego chyba jeszcze w polskim komiksie nie mieliśmy i trzeba popierać. :)
Podobały się również:
- "Kaznodzieja"
- "Sandman"
- "Klik"
- "Amazing SM"
- "Kajko i Kokosz"
- "Ekspedycja"
- "Jeż Jerzy" w pełnometrażowej historii :D
-
Komboj, możesz swoją top 3 podać.
-
1.Kaznodzieja
2.Dwa sny Felliniego
3.Sandman
-
1. Porady Praktycznego Pana
2. Dwie podroze z Fellinim
3. Sandman - Dom Lalki 1
-
Sam jestem zaskoczony swoim wyborem ale cóż: :D
1. Kaznodzieja #3 - Aż do końca świata
2. Sandman #3 - Dom lalki, część 1
3. Hellboy #5 - Prawie Kolos
-
pookie
do kiedy możnna głosować?
-
Głosować można do końca kwietnia. Ostatniego dnia każdego miesiąca ok. godziny 23 stara lista będzie zamykana i zastępowana nową. Macie czas.
-
Komboj, możesz swoją top 3 podać.
Nawet z wyborem trzech najlepszych nie będzie lekko :? No dobra:
1. Objawienia i omamy
2. Dwie podróże z Fellinim
3. Kaznodzieja: Aż do końca świata
Zabrakło miejsca na Sandmana, Klika i inne perełki, ale najchętniej to bym zagłosował na połowę wydanych w marcu komiksów. To był dobry miesiąc. :)
-
1. Kaznodzieja (w tym miesiacu nawet Sandmana zmiótł :shock: )
2. Sandman
3. Technokapłani
A dalej: Fellini, Hellboy, Pielgrzym2, Ekspedycja...
W sumie ten miesiac obfitował w porządne pozycje- przeczytałem większość tego co sięukazało- pomijając tylko to co i tak wiem, że mnie nie zainteresuje. Dobry miesiac.
-
Najlepszym komiksem z powyższej listy,który kupiłem i na który oddaję głos jest "Sandman-dom lalki"!!!-niesamowity, inspirujący i STRASZNY!!!
Szkoda ,że grubasek obcięty na dwoje... :?
... a najlepszym komiksem,ktory PRZECZYTAŁEM i kupiłem w tym miesiącu, (ale nie ma go na liście nowości ) są "niebieskie pigułki" :wink:
-
no dobra wreszcie udało mi się przeczytać wszystkie komiksy z marca :) i werdykt jest taki:
1. Sandman 'Dom lalki 1' - absolutnie bezkonkurencyjny i nie do pobicia; gęsta, wielowątkowa fabuła i klimat miażdżą
2. Przed Incalem 'Pożegnanie z ojcem' - zaskoczył mnie ten tytuł swoim brutalnym klimatem - ale jest o wiele, wiele bardziej przekonujący niż Technokapłani czy Megalex. Fabuła i rysunek na bardzo dobrym poziomie.
3. Klik - z 3-im miejscem miałem problem dopóki nie przeczytałem Klika - spodziewałem się komiksu erotycznego z fabułą będącą beznadziejnym pretekstem do pokazania golizny, a tu proszę: fabuła nawet fajna, logiczna, lekka, o dziwo zabawna (tylko nie wiem czy w sposób zamierzony :) ). W ogóle nie czułem że jest tylko pretekstem do pokazania erotyki. Duże pozytywne zaskoczenie.
-
przeczytałem/kupiłem 30 albumów, niezły miesiąc
1. Kaznodzieja #3
2. Sandman #3
3. Jeż Jerzy Egzorcysta
znajde trochę czasu, to dodam wyróznienia :)
-
Dawno nie zaglądałem, ale na listę głosować trzeba.
1. Hellboy - coś mało dostał głosów. Ciekawe.
2. Sandman
3. Preacher
-
1. Objawienia i Omamy
2. Podróże z Fellinim
3. Jeż Jerzy - Egzorcysta
-
Oto dotychczasowe wyniki :
1. Kaznodzieja #3 - 46 punktów
2. Sandman #3 - 28 punktów
3. Dwie Podróże z Fellinim - 27 punktów
4. Hellboy #5 - 14 punktów
5. Jeż Jerzy - Egzorcysta - 12 punktów
Amazing Spider-man #1 - 12 punktów
6. Objawienia i omamy - 10 punktów
7. Przed Incalem #1 - 9 punktów
8. Porady Praktycznego Pana - 5 punktów
9. Klik #1 - 4 punkty
Overload - 4 punkty
10. Origin #5 - 3 punkty
11. Technokapłani #2 - 2 punkty
12. Ekspedycja - 1 punkt
Pielgrzym #2 - 1 punkt
Produkt #16 - 1 punkt
Drugie 48 stron - 1 punkt
-
1. Kaznodzieja
2. Sandman
3. Amazing SM :o)
-
1. Porady Praktycznego Pana (kocham Baranowskiego :oops: )
2. Dwie podróże Felliniego i Manary
3. Kaznodzieja
Zaglosowalbym na "Ballade o Edwardzie" tez, bo mi sie okrutnie podoba. Ale, ze maczalem paluszki przy powstaniu tego wydawnictwa, wiec nie bede uprawial prywaty :)
-
1.Kaznodzieja t.3 - coś genialnego, połączenie sielanki z horrorem! mniam :wink: .
2.Sandman t.3 - już nie moge doczekać się kontynuacji. A to już tuż, tuż :D . A będzie jeszcz większa niż cz.1 tom 3
3.Spiderman - fajnie że pojawił się już drugi raz u nas Starczynski, Romita jakoś nie za bardzo pasuje, ale pożądne wydanie (w końcu fun-media i kolory to nie dalekie skojarzenia) zasługuje na numero 3
-
nr 1 kaznodzieja- za odwage Ennisa i konsekwentne rozwijanie tematu "Apokalipsa na amerykańskiej pipiduwie'
nr 2 srebrny medal od pitupita dla "Klika" Manary- za najśmieszniejsze porno jakie dotyhczas skonsumowałem
nr 3 "festiwal czarownic" trohe z sentymentu a trohe za świetną zabawe ...po hardkorowym horrorze i ginekologicznym hwilami Kliku tszeba pszeciesz trohe odsapnąć i powspominać te polowania na stare wydania i wycinanie odcinkuf ze świata młodyh pare dekad temu...aah młodość....:)
-
Nr 1. - Dwie podróże z Fellinim - zaskoczył mnie ten komiks pozytywnie (a to lubię)
Nr 2. - Kaznodzieja #3 - Aż do końca świata (Jest coraz lepszy -prawdziwy odlot)
Sandman #3 - Dom lalki, część 1 - (Całkiem dobra część -chociaż 4 podoba mi się bardziej, może dlatego, że to dokończenie wszystkich zaczętych tu wątków)
-
1 Kaznodzieja - nareszcie zaczeło sie cos dziać bo przez pierwsze dwa numery troche dziwiła mnie jego popularność.
2 Sandman - na swoim poziomie
3 Dwie podróże z Felinim - ocene tego komiksu w punktacji obniża jego cena
Na podium nie zmieścił sie Inkal
-
Koniec głosowania. Oto wyniki:
1. Kaznodzieja #3 - 70 punktów
2. Sandman #3 - 38 punktów
3. Dwie Podróże z Fellinim - 36 punktów
4. Hellboy #5 - 14 punktów
Amazing Spider-man #1 - 14 punktów
5. Jeż Jerzy - Egzorcysta - 12 punktów
6. Objawienia i omamy - 10 punktów
Porady Praktycznego Pana - 10 punktów
7. Przed Incalem #1 - 9 punktów
8. Klik #1 - 7 punktów
9. Overload - 4 punkty
10. Origin #5 - 3 punkty
11. Technokapłani #2 - 2 punkty
12. Ekspedycja - 1 punkt
Pielgrzym #2 - 1 punkt
Produkt #16 - 1 punkt
Drugie 48 stron - 1 punkt
Kajko i Kokosz "Festiwal czarownic" - 1 punkt
Tematu nie zamykam, możecie komentować wyniki.
-
uff... co tu komentowac ? w rankingu kaznodzieja zdecydowanie zdeklasowal konkurencje (i prawidlowo, bo byl to rzeczywiscie najpelszy komix tego miesiaca)
cieszy wysoka pozycja spidera (szkoda zeby ten pierwszy numer mialby byc rownoczesnie ostatnim), troche dziwi niska overloada (imo, zdecydowanie lepszy od poprzedzajacego go breakoffa)
-
Moim zdaniem nowa forma głosowania zdała egzamin. Wyniki są bardziej czytelne. Lepiej widać co nam sie najbardziej podobało, co mniej a co było tylko średnie lub słabe. Przy poprzedniej formie głosowania wiekszość pozycji nie dostała by ani jednego głosu. A i konfliktów nie było. Tylko Pookie trochę sobie policzył...
Dobrze by było gdyby wydawcy brali tą listę pod uwage przy kolejnych planach wydawniczych. Choć nie wiem czy nasza punktacja przekłada sie na wyniki sprzedaży
-
Amazing Spiderman - równie dobry co fenomenalny Ultimate - dobrze że panowie (i panie?) z Fun Media nie spoczęli na laurach całkowicie (co z nowym Ultimate spiderem?) i wreszcie wzięli się za wydawanie komiksów z nowej fali Marvela.