gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Wątek zaczęty przez: Falki w Październik 25, 2002, 09:34:24 am

Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Październik 25, 2002, 09:34:24 am
Na stronie GW w dziale Khemri zmieniła się strona - wreszcie zamiast starych informacji z Ravening Hordes i linków do sklepu, który i tak nie sprzedawała już do nich figurek są zapowiedzi, kilka zdjęć nowych modeli, ale też kilka nowych informacji o zasadach. Np. charioty mają mieć możliwość formowania oddziałów (to było) działających jak fast cavalry :shock: No i ciekawostka - jak Tomb King prowadzi armię, to charioty są w core'ach, a jak robi to Liche High Priest, to są w specialach...

Warto zajrzeć, polecam:
http://www.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/khemri/khemri.htm
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Październik 25, 2002, 02:13:37 pm
Ja należe do szczęśliwców którzy już widzieli kodex do Khemri... bardzo pobieżnie co prawda... ale mam do powiedzenia jedno: MASAKRA!!! dla wszystkiego co żywe... Vampirów też...brr
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Październik 25, 2002, 02:21:00 pm
Czy może wiesz coś o zasadzie Scurge? Słyszalem ,że tombsi mogą podwajać ataki i ruszać się z podwujnym move raz na bitwe
Tytuł: Khemri c.d.
Wiadomość wysłana przez: Falki w Październik 25, 2002, 02:21:59 pm
Jak na razie nie widziałem książki, ale od ostatniego postu pojawiły sie już na sieci bardziej szczegółowe opisy - na "masakrę" to nie wygląda, ale będą ok. Najbardziej chyba podoba mi się ten wielki skorpion, którego można wystawiac jako scouta ;-)
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Październik 25, 2002, 02:40:58 pm
jakie moze buc uzbrojenie ich kawalerii :?:
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Październik 25, 2002, 02:45:11 pm
Cytat: "Urithandir"
jakie moze buc uzbrojenie ich kawalerii :?:

Lekka kawaleria ma tylko łuki, a ciężka  :?: podobno ma lekkie zbroje, tarcze i włócznie.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Październik 25, 2002, 03:03:39 pm
no coz nie sa to black knightci :(
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Październik 25, 2002, 05:27:34 pm
ale jakei za to figureczki sa obledne! dostalem orgazmu, jak ogladalem zdjecia z games day czy skads. najbardziej podobaly mi sie te gigantyczne szkielety z kosmicznymi kosami, oraz jakis liche czy ktos, z przepieknie pomalowana czacha. no wlasnie, paleta barw i pomalowanie bylo takie, ze z wycienczenia zjechalem do bazy.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: wste w Październik 25, 2002, 05:41:19 pm
Byłem na pokazie Szyndlera:

1) Ogólnie armia byłaby do dupy gdyby nie
a) Arka - To jest naprawdę mocne, ale działa raz na turejako Bound Spell z poziomem 2k6 - nic trudnego do zdispelowania
b) Charakterów i magii z nimi związanej.
Skullchaka nie jest zła.

Ogólnie armia jest ciekawa i ma pare ciekawych zasad np. że szkielety trafiają ZAWSZE na 5+.
Jednak to nic specjalnego, nie będzie to armia trudna do pokonania.

Niewiele więcej udało się Nam (uczestnikom tego pokazu, który się odbył w Bellonie we wtorek) wyciągnąć od grubego. Był bardzo dyskretny i prosiak nie chciał dać abooka do obejrzenia.

Co do samego pokazu, to każdemu polecam pokazy z Panem Szyndlerem ! Jego opisy("UUUU idzie zagłada Chaosu" czy "tak ich dogonili, ża aż dzielnym elfom kity poucinali")oraz szyndleryzna (jego wersja języka angielskiego) to coś czego nie da się przegapić !
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: wste w Październik 25, 2002, 05:42:34 pm
Cytuj
"Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko..."


jak w piosence kazika:" szur szur  szur to idą umarli"  :wink:
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Październik 25, 2002, 06:17:12 pm
co do scourge... to jest coś co działa podobnie... ale jest to scroll nie dipelowalny za 40-50pkt.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Październik 25, 2002, 06:19:24 pm
achaa... jeszcze ciężka kawaleria:
napenwo nie są to black knighci.... ws2 bs2 light armour.... blee.. ogólnie niegrywalne:P
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Październik 25, 2002, 06:27:13 pm
musi byc w tej armi cos grywalnego :?  moze ushtabi
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Październik 26, 2002, 12:35:13 pm
Khemri nie są do dupy, jak twierdzi wste ale brakuje im do skavenów lub imperium dużo. Da się zrobić fajną armię ofensywną ( Ushtabi, charioty wszystko przyśpieszające w fazie magii), ale wersja, którą zaprezentował Znany i Lubiany Artur Szyndler jest słąba.  Opieranie defensywy na kościanch łucznikach, skullchace i magii nie wydaje się (prócz magii właśnie...) efektywne, a z pewnością nie jest efektowne. W sumie uważam, iż są silniejsi niż DE, ale nie powinny za często wygrywać( oczywiście wszytko zależy od gracza, ja mówię tu tylko o średniej). A na koniec jeszcze kilka cytatów Nieocenionego:
" Działo kolejowe o mało co nie osmaliło pióropuszy Mrocznym Eldarom"
"deep strike - atak z głębin" ( delfiny kontratakują!!!)
"knajci chaosu" ( pisownia zgodna z wymową)
I wiele, wiele innych. Niech nam żyje!!!
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: wste w Październik 26, 2002, 03:39:51 pm
finfarin - znowu problemy ze zrozumieniem tekstu,. Powiedziałem byłaby. Czy ta różnica jest dla Ciebie wyczuwalna ?

Co do Ustabi to nie wiadomo jacy będą naprawdę.

Co do przyśpieszenia to na pewno się uda jak się spotkasz z armią magiczną. Życze szczęścia !
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Loremaster w Październik 27, 2002, 06:12:20 pm
To co co wygrzebałemłem z sieci informacje które ktoś przeczytał z army booka)

Tomb King- nie będzie żadnego podziału na ery( miało być coś jak bloodline z VC czy Honours z HE),jest unbreakable
Curse- model który zabije king zdaje Ld test jeżeli nie zda dostaje d6 ran bez ward i armour saves( nie wiem czy działa na jednsotki odporne na psychologię)-fajne na orków itp.
Może rzucać jeden czar( ruch albo dodatkowe ataki) raz na turę z power level d6
Jeżeli jest generałem kawaleria i charioty są w corach

Hierophant- może rzucać dwa z czterech dostępnych czaów( wszkszeszanie, ruch dodatkowy,pocisk,dodatkowy strzał/atak) z power level 3d6 raz na turę

Hero
Tomb Prince-słabszy Tomb lord, bez curse ma lekkie zdolności magiczne
Liche Priest - 1 z 4 czrów power level 2d6
Icon Bearer coś jak Wight Lord może być BSB

Core
Cavalery-light armour,tarcza, spear
light cavalery-tylko łuki
light chariots-fast cavalery,mogą mieć comamnd,T4  W3, mogą być w formacjach dają charakterom +1 do sv

Special
Tomb Guard-podbni do Grave Guard ich atakisą magiczne
Ushabti-T4 S6 LD10
Tomb Scorpion-killing blow,poison deep strike
Bone Giant-5+ sv dodatkowy atak za każdego zadanego wounda, 4 ataki
Skull Catapult- bije magiczne, wzbuca panikę
Casket of the Souls - w kazdej turze magii  bound z power level d6 wzbuca terror, zniszczona jeżeli opuści ją Liche Priest. działa jak krzyk banshee
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Piotr Mazurowski w Październik 28, 2002, 07:10:37 am
Cytat: "Vatt'ghern"
ale jakei za to figureczki sa obledne! dostalem orgazmu, jak ogladalem zdjecia z games day czy skads. najbardziej podobaly mi sie te gigantyczne szkielety z kosmicznymi kosami, oraz jakis liche czy ktos, z przepieknie pomalowana czacha. no wlasnie, paleta barw i pomalowanie bylo takie, ze z wycienczenia zjechalem do bazy.


Taaa, chociaż, jak powszechnie wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, to ja pozwolę sobie stwierdzić, że nie wszystko w Khemri wygląda IMHO ładnie. Np te kosmiczne kosy to jest jakiś nieporozumienie. Podobno są skopiowane ze Star Treka  :D
W figurkach GW daje się ostatnio zauważyć tendencję, że wszelka broń jest robiona tak, że powstaje coś maksymalnie niepraktycznego, czym nie dało by się walczyć. Zaczęło się przy DE - te wszystkie powykręcane miecze - ale Khemri to jest szczyt. Skrzyżowanie kosy z łopatą u Ushtabi, czy taki pokręcony powiększony sierp u liche priesta - moim zdaniem tragedia.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Październik 28, 2002, 02:31:23 pm
Rzeczywiście, byłoby ciężko ale armia magiczna powstała kosztem braku jednostek do ww, strzelający, czy czegoś tam jeszcze. Poza tym zawsze można liczyć na dwa miscasty przeciwnika w dwóch pierwszych turach, co nie wste?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: wste w Październik 28, 2002, 02:38:52 pm
Można : ) Armia może nic specjalnego, ale myśle, żę grało sie tym będzie bardzo fajnie.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Bastor w Październik 28, 2002, 02:54:39 pm
Powiem krotko bo mnie krew zalala jak po 20 minutach pisania tutaj o Khemri wywalilo mi korki...  :evil:

1. Khemri juz mialem w lapskach - sa niezli - ale do przegietych to im jeszcze daleko...
2. Maja dosyc ciekawe zasady magii:
- kazdy bohater umie rzucac czary
- sa to boundspelle z poziomem jaki wypadnie na rzuconych kosciach
- nie maja power dicow ale konkretna ilosc kostek na kazdy czar (np. Lord-Magier moze rzucic w rundzie 2 czary (lub jeden 2x) z poziomem 3d6 reszta jest duuzo slabsza.
- nie losuja czarow tylko maja je znane od poczatku
- czary sa 4:
>dodatkowy ruch
>dodatkowy shooting/hth
> leczenie (ale tylko do poziomu poczatkowego)
> cieniacki magic missil

Ciekawa zasada jest to, ze musza czarowac w odpowiedniej kolejnosci (od najslabszego w hierarchi do Casketa - Najwyrzszego Artefaktu). jak pomylisz kolejnosc - sorry! Wszystko pominiete juz sobie nie poczaruje...  :wink:

Co do jednostek...
Tu maja troche PRZERYSOWANYCH... ale mysle, ze to w praniu wyjdzie...

- Giant Scorpion
M7, WS4, S5, T5, W4, At4
jest Construktem (Sv5+, -1 wond od "rozsypywania" od CR przy przegranej walce)
Poisoned Atack
Killing Blow
Podkopuje sie tak jak skavenscy tunelowcy.
Jest specialem
i kosztuje tylko 85 pkt.

Tymczasem sie zwijam z netu - ale jutro dopisze reszte!
Tymczasem.
Wasz Skavenski Szpieg  8)
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Październik 28, 2002, 03:05:24 pm
Cytat: "Piotr Mazurowski"


Taaa, chociaż, jak powszechnie wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, to ja pozwolę sobie stwierdzić, że nie wszystko w Khemri wygląda IMHO ładnie. Np te kosmiczne kosy to jest jakiś nieporozumienie. Podobno są skopiowane ze Star Treka  :D
W figurkach GW daje się ostatnio zauważyć tendencję, że wszelka broń jest robiona tak, że powstaje coś maksymalnie niepraktycznego, czym nie dało by się walczyć. Zaczęło się przy DE - te wszystkie powykręcane miecze - ale Khemri to jest szczyt. Skrzyżowanie kosy z łopatą u Ushtabi, czy taki pokręcony powiększony sierp u liche priesta - moim zdaniem tragedia.


IMHO to siciagneli ushtabi[szakala] z filmu mumia 2 [nawet kosy podobne :D ] pamietacie armie króla skorpiona?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Solitaire w Październik 28, 2002, 05:16:38 pm
Cytat: "Piotr Mazurowski"
Taaa, chociaż, jak powszechnie wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, to ja pozwolę sobie stwierdzić, że nie wszystko w Khemri wygląda IMHO ładnie. Np te kosmiczne kosy to jest jakiś nieporozumienie. Podobno są skopiowane ze Star Treka  :D
W figurkach GW daje się ostatnio zauważyć tendencję, że wszelka broń jest robiona tak, że powstaje coś maksymalnie niepraktycznego, czym nie dało by się walczyć. Zaczęło się przy DE - te wszystkie powykręcane miecze - ale Khemri to jest szczyt. Skrzyżowanie kosy z łopatą u Ushtabi, czy taki pokręcony powiększony sierp u liche priesta - moim zdaniem tragedia.

Tutaj poprę Vatt'gherna. Chłopaki mają ładnie i ciekawie wyglądać. A to czy dałoby się walczyc czy nie też jest dyskusyjne - pamiętaj, twój punkt widzenia jest ludzki, Imperium nie ma powykręcanych broni, ale kto wie, może po 5000 lat treningu taka kosmiczna kosa jest całkiem skuteczna. :D
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Raistlin w Listopad 01, 2002, 08:13:50 pm
No nie wiem czy te kosy sa calkiem nie uzywalne.
A teraz z innej beczki gdzies na forum na portencie bodajze w  poscie o erach dla tombkingow ktos napisal jezeli wrog miscastuje to khermi moze rzucic jeden ze swoich czarow, pomyslcie cascet to bound spell, a skoro to w torze wroga to nie bedzie mozna tego dispellowac, ech, taka arka na gorce i tak 3/4 armii wroga ja widzi...........buuuuuuuu
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Raistlin w Listopad 02, 2002, 08:14:22 pm
tutaj tez to napisze

MAM LISTE MAGICZNYCH PRZEDMIOTOW DO TOMB KINGOW
ORAZ STATSY SPECJAL CHARAKTEROW SETTRY I ASP QUEEN
KTO CHCE NIECH MI ODPOWIE

WYSLE PARU OSOBOM I NIECH INNI SLA DALEJ
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Urithandir w Listopad 02, 2002, 08:32:12 pm
skad to masz? mógłbyś mi to pszesłać?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Raistlin w Listopad 02, 2002, 09:00:25 pm
daj maila, a mam z porteneu na forum jest post o magicznych przedmiotach, napisalem zeby mi koles przeslal (mad dog)
no i przeslal
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: wste w Listopad 03, 2002, 08:05:48 pm
wste@o2.pl - prześlij prosze
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Shinji w Listopad 03, 2002, 10:12:33 pm
Przedmioty są niezłe np:
Blade of Setep 50 pts
No normal armour saves. v magical armour 1st hit discounted but magic armour destroyed

I cos takiego możesz dac zwykłemu herosowi
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Listopad 04, 2002, 11:30:27 am
juz sie przestraszylem tego przedmiotu, ale zajrzalem szybko do ksiegi elfow i sie okrzepilem. mieczyk do zdejmowania sejvow kosztuje 40 pkt, a magiczna zbroje moge zniszczyc na dwa sposoby: z ring of corin, ale wtedy wyjdzie drozej, choc lepiej, albo z czaru. nie jest wiec tak zle, jak sie balem
Tytuł: Icon of Rakaph
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 04, 2002, 05:04:30 pm
To jest Banner - Można to wpakować do oddziału szkieletów albo Tomb Guardów. Daje oddziałowi możliwość zrobienia reforma, zanim są deklarowane szarże, po reformie może szarżowac normalnie. Kosztuje 40 pkt.

Szybka kawaleria na flance? Samotny mag uciekający sprzed oddziału? Orzeł na tyłach? Wardancerzy na flance? Tysiące możliwości i jedno rozwiązanie - ikonka!!! Super.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Listopad 04, 2002, 07:12:36 pm
taa, a powiedz mi jeszcze ze to common item, to sie pochlastam
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 05, 2002, 06:26:58 am
Cytat: "Vatt'ghern"
taa, a powiedz mi jeszcze ze to common item, to sie pochlastam

Nie wiem, co masz na myśli - to jest Banner, z pewnymi restrykcjami w uzyciu. Ale jest naprawdę dobry.

A tak z innej beczki - czy ktoś ma parametry tych czterech bound spelli, które mogą rzucać magowie Khemri? Jak dotąd dotarło do mnie tylko jak się je rzuca, ale CO ONE DOKŁADNIE ROBIĄ? Ile szkieletów można ożywiać, jaki dodatkowy ruch (czy można robić reforma), jaki magic missile?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 05, 2002, 07:25:40 am
Dodatkowy ruch: Dowolna jednostka może się ruszyć z podwójnym movementem ale nie może w czasie tego ruchu szarżować tylko raz na ture oddział może sie ruszyć "magicznie" one use per scroll.
Summoning: Na początku tury wskrzeszarz D6x10 punktów do oddziału, ożywieni mają takie samo uzbrojenie jak reszta oddziału. Działa na: warriors, cavalery, tomb guards lub charioty. one use per scroll.
Missle... no i czegoś takiego nie znalazłem
Tytuł: No,no...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 05, 2002, 07:57:29 am
To nieźle, że można wskrzeszać Tomb Guardów. Charioty to słaby pomysł, za duża szansa, że się nie uda nic wskrzesić. Ale Tomb Guards...
Ten dodatkowy ruch jest słaby... Daleko mu do Vanhela...
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Listopad 05, 2002, 09:34:19 am
zdaje sie, ze common items mozna brac garsciami do jednej armii. wyobraz sobie teraz, ze nie jedna, a kilka jednostek ma cos takiego. to dopiero cos!
Tytuł: "Common items" nie są aż tak "common" ;-
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 05, 2002, 10:16:29 am
Cytat: "Vatt'ghern"
zdaje sie, ze common items mozna brac garsciami do jednej armii. wyobraz sobie teraz, ze nie jedna, a kilka jednostek ma cos takiego. to dopiero cos!

To by była jakaś nowa reguła. AFAIK nawet War Banner (czy jakikolwiek magiczny przedmiot) może być tylko jeden w armii, wyjątkiem są scrolle i Power Stone'y (plus niektóre przedmioty w poszczególnych armiach, jak warpstone tokeny). Ale jak dla mnie jeden taki banner wystarczy.

To może być naprawdę ciekawe - można ustawić oddział w dwóch szerokich rankach (dzięki temu jest daleko od przeciwnika), a w swojej turze zrobić reforma na dużo ranków o szerokości 4 modeli. Nawet jeśli bedzie to wykonane wokół środka oddziału, to twój pierwszy rank będzie co najmniej o 2-3 cale bliżej do przeciwnika, niż był w poprzedniej turze... Czyli przeciwnik cię nie da rady zaszarzować, a ty jego - i owszem.
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Listopad 05, 2002, 10:23:55 am
nie? hmm... zdawalo mi sie, ze common items to po prostu pewna klasa przedmiotow, o podobnych atrybutach magicznych. w zwiazku z tym, ze dajmy na to broni o cechech sword of might jest jak psow, mozna brac ich kilka. co do power stonow i dispell scrolli, to one maja inna ceche. otoz jedna postac moze brac ich kilka, no i tez kilka roznych bochaterow moze ich brac. moze stad wynika to zamieszanie. moglbys to sprawdzic, bo moj podrecznik znajduje sie aktualnie u kumpla, a gryzie mnie ta kwestia? z gory dzieki.
Tytuł: Rules
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 05, 2002, 10:29:34 am
Cytat: "Vatt'ghern"
nie? hmm... zdawalo mi sie, ze common items to po prostu pewna klasa przedmiotow, o podobnych atrybutach magicznych. w zwiazku z tym, ze dajmy na to broni o cechech sword of might jest jak psow, mozna brac ich kilka. co do power stonow i dispell scrolli, to one maja inna ceche. otoz jedna postac moze brac ich kilka, no i tez kilka roznych bochaterow moze ich brac. moze stad wynika to zamieszanie. moglbys to sprawdzic, bo moj podrecznik znajduje sie aktualnie u kumpla, a gryzie mnie ta kwestia? z gory dzieki.

Nie mam podręcznika pod ręką, ale mam Army Buildera, i jak dam dwóm oddziałom War Banner, to mam konflikt - ten program ma błędy, ale nie aż takie. Poza tym pamiętam już jakąś dyskusję o tym - albo na forum GW Website, albo w FAQ-ach na ich stronie - tam było właśnie zdanie "Common Items aren't that common!".
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 05, 2002, 02:30:18 pm
Commonów po jeden na armię oprócz power Stonów i Dispell scrolli... to że są common znaczy że może je brać każda armia oprócz krasnali!!

Już wiem jak działa magic Missle 3D6 z siłą 2
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Loremaster w Listopad 05, 2002, 02:58:33 pm
Tylko dla piechoty bleeeeeeeeeeee
Szkielety po to im dawać itak nic to im nie pomoż.
Banner przydatny tylko dla Tomb Guardów jeśli ich bierzesz to spoko ale zależy to jakie będą mieli zasady i uzbrojenie.
Nie wiecie czy Tomb King and prince mogą mieć h.armour i great weapon???
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 06, 2002, 10:15:59 am
Cytat: "Loremaster"
Tylko dla piechoty bleeeeeeeeeeee
Szkielety po to im dawać itak nic to im nie pomoż.
Banner przydatny tylko dla Tomb Guardów jeśli ich bierzesz to spoko ale zależy to jakie będą mieli zasady i uzbrojenie.
Nie wiecie czy Tomb King and prince mogą mieć h.armour i great weapon???

Szczegóły wyposażenia characterów nie są mi znane.
Dlaczego nie warto brać szkieletów? A widziałeś kiedyś szkielety, które pogoniły Chaos Warriorów? To łatwe. A free reform daje ci mase możliwości - nie trzeba przecież szarżować po nim. Można po prostu się "zreformować", a potem się ruszyć. Ustawiasz oddział pod szarże przeciwnika, ale w taki sposób, że jak zaszarżuje, to dostanie w następnej turze atak z flanki i bye, bye.
Żeby Tomb Guardzi byli grywalni, to dla mnie muszą mieć T4, heavy armour, shielda i jakąś sensowną zasadę specjalną (słyszałem, że mają mieć hatred - wolę Killing Blow, ale z braku laku...).
Tytuł: Army Deal
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 06, 2002, 01:06:16 pm
Na stronie GW jest już Khemri Army Deal (jak dla mnie strasznie drogi, jak wszystkie poprzednie - bo kosztuje 125 funtów).

Pudło ma w składzie 2 priestów, Tomb Kinga, Battle Standard Bearera, Skull Chukkę, 1 box szkieletów (teraz jest tylko 16 sztuk, szkoda),  5 chariotów (ciekawe, podobno są po 3 w samodzielnym boxie, jak oni zrobili z tego 5?) i 8 kawalerzystów. Aha, jeszcze 3 Ushabti - oficjalna pisownia brzmi "USHABTI", chociaż spotykałem się z róznymi wersjami.

Ja chyba nie będę malował tych figurek w sposób polecany przez GW - nie podobami się ten błekit, jest taki trochę... gejowski.[/img]
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 06, 2002, 01:08:12 pm
Cytat: "Ulthran"
Już wiem jak działa magic Missle 3D6 z siłą 2

Strasznie biedny magic missile. Ciekawe, komu to może krzywdę zrobić... Goblinom? Nie mogli chociaż zrobić siły 3?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 06, 2002, 01:36:28 pm
Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 06, 2002, 03:21:19 pm
Cytat: "Ulthran"
Falki pomyśl jakby tem missle miał 3 siły wczodził ze scrolla nawet 12(!) razy w grze... weźmy statystykę
siła 2: strzelamy do zwykłych ludzi z savem 5+ wchodzi 10-11 trafień. 3-4 ranią 1 max 2 trupy x 12 wychodzi ok. 15 trupów
siła 3: to samo 10-11 trafień 5-6 ranią 2 max 3 trupy x 12 wychodzi 25-27 trupów

No właśnie, i to by było w nim piękne ;-)) czemu inne armie mają 2d6 z siłą 5, albo przechodzące d6 z siłą 6, czy coś w tym stylu, a Khemri ma 3d6 z siłą 2 jako jedyny "direct damage"?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 06, 2002, 04:41:14 pm
zdaje mi sie czy narzekasz na magię khemri??? weź pod uwagę że to jest SCROLL i nie trzeba kostek ani rzutów no i najważniejsze... spróbuj to zdispellować :twisted:
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Shinji w Listopad 06, 2002, 05:26:25 pm
Bez rzadnych problemów( scrole tez mozna dispelowac):P wyrzucvasz wiecej nie przeciwnik
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 06, 2002, 05:57:14 pm
wiem że można... ale rzucisz więcej jeżeli graczowi khemri na tym będzie zależało i rzuci np. 4 kostkami... o ile nie będzie miał pecha...
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Raistlin w Listopad 06, 2002, 06:17:11 pm
aaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaa
teraz przeciez kermitki :D nie beda mialy skroli
beda rzucaly bound spelle
wezcie to pod uwage
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Ulthran w Listopad 06, 2002, 07:06:52 pm
no tak to też prawda...
Tytuł: Magia Khemri
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 07, 2002, 06:51:39 am
Ja właściwie nie powinienem się wypowiadać, bo nie widziałem książki, więc te wszystkie plotki o magii Khemri nie są na 100% pewne, ale załóżmy na chwilę, że są.
Mam Lorda-Priesta i dwóch zwykłych, i do tego Casket. Rzucamy spelle w kolejności od niskiego priesta - czyli obaj rzucają coś-tam z power levelem 2d6 - to są 4 kości. Potem "duży" priest rzuca 2 razy coś-tam z pwr lvl 3d6 - to już lepiej, bo razem mamy 10 kości. Potem Casket - to jest razem 12 kości... Niby dużo... Trzeba pamiętać, że przeciwnik będzie sobie na bank zostawiał 2-3 kości na Casket (chyba, że mu nie zależy, to nawet lepiej). A można pomyśleć o jakichś zwykłych bound spellach...

A propos, jeżeli Staff of Ravening to jest odpowiednik tego czaru, który mają zwykli magowie (damage się zgadza - 3d6 z siłą 2), to bedzie on miał zasięg 18 cali. Siłę to bym jeszcze przebolał, ale jak czymś takim zdjąć obsługe machiny?
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Loremaster w Listopad 07, 2002, 02:53:13 pm
To nie będzie skuteczne na armie typu chaos i he cavaler czy bretonia misslem im  nic nie zrobisz jedne co to cascket i przyzywanie a charioty masz w specialach lepiej wziąć coś tkiego

Tomb Lord plus ward na 4+ i ta broń co wali bez save
i trzech priestów lub dwóch priestów + tomb prince masy chariotów ushtabi,scorpion,skull catapult i casket może gigant
Tytuł: Khemri Tomb Kings są już bardzo, bardzo blisko...
Wiadomość wysłana przez: Falki w Listopad 07, 2002, 03:02:48 pm
Cytat: "Loremaster"
To nie będzie skuteczne na armie typu chaos i he cavaler czy bretonia misslem im  nic nie zrobisz jedne co to cascket i przyzywanie a charioty masz w specialach lepiej wziąć coś tkiego

Tomb Lord plus ward na 4+ i ta broń co wali bez save
i trzech priestów lub dwóch priestów + tomb prince masy chariotów ushtabi,scorpion,skull catapult i casket może gigant


Zgoda, taka armia magiczna nie będzie skuteczna na ciężką kawalerię. Ale na inne rzeczy... Zresztą ja chciałem (głośno myśląc) stwierdzić, czy ta magia się w ogóle do czegokolwiek nadaje.

Casket może być niezły na kawalerzystów - już Banshee im trzepią tyłki, tylko że ich krzyku nie można dispelować...