gildia.pl

Działy archiwalne (fora nieaktywnych gildii na portalu) => Forum LARP => Wątek zaczęty przez: Wojt-as w Marzec 14, 2005, 04:25:11 pm

Tytuł: LARP Poznań sobota 2 kwietnia FORT IV ul. Syrenia
Wiadomość wysłana przez: Wojt-as w Marzec 14, 2005, 04:25:11 pm
Kolejny LARP ASG tym razem w klimacie Warhammera 40000 odbędzie się 2 kwietnia na terenie Fortu IV przy ulicy Syreniej. Proszę o nieorganizowanie żadnych strzelanek w tym rejonie. Wszystkich chętnych zapraszam, wszelkie szczegółowe informacje prześlę na maila.

Tłem scenariusza jest wykrycie działalności kultu Genokradów działającego na planecie Dniepr III będącej pod panowaniem Imperium.

Przewidujemy role:
Członkowie komisji Administracji Imperium (kaznodzieje, skrybowie, technicy itp.), strój jak w systemie.
Miejscowa ludność, strój typowo trapersko-alpinistyczno-turystyczny lub góralski.
Przywódcy kultu, strój, ba kostium Hybryd i Maga (będzie ciężko ale mam kilka rozwiązań więc mogę pomóc)
Gwardziści, rola dla najlepiej wyposażonych w broń graczy, należy przesłać dane o uzbrojeniu wyjątek stanowi Medyk.
Role są proporcjonalnie rozdawane więc kto pierwszy ten lepszy.

Zasady ogólne
1. Trzeba się zarejestrować aby usprawnić scenariusz. Rejestracja zakończy się we wtorek 29 marca. Ci którzy nie zdążą dostaną proste role.
2. Wstęp 10zł (nie dotyczy NPCów)
3. Każdy zarejestrowany dostanie mailem instrukcje przed grą aby usprawnić grę.
4. Dopuszczona jest wszelka broń ASG i AEG. Uwaga amunicja będzie racjonalizowana. Maksymalna ilość kulek w magazynku AEG i gazówek wynosi 30 sztuk a zasób amunicyjny zależny od sytuacji.

Zasady walki:
Każdy gracz posiada pasek życia i pasek operacyjny. Pierwsze trafienie obojętnie serią czy pojedyńczym strzałem zmusza  gracza do ucieczki do bazy lub padnięcia na ziemię i prowadzenia walki w pozycji leżącej (może się tylko czołgać dopóki medyk się nim nie zajmie).
drugie trafienie zmusza do zerwania paska operacyjnego i postać jest nieprzytomna (nic nie może robić) w tym momencie mżna przechwycić nieprzytomnego (czyli wziąć do niewoli lub odprowadzić do szpitala- potrzebne nosze lub pomoc kolegi ostatecznie na plecy delikwenta)

Zasady Specjalne:
1 Pole siłowe
 Będą postacie (prowadzący grę) które chroni pole siłowe. przebić je można tylko w walce wręcz.

2 walka wręcz
zerwanie paska powoduje powalenie

3 power fist
powala automatycznie przy dotknięciu wroga i ignoruje pancerze

4 sztandar pułkowy
gwardzista w odległości 10 metrów od sztandaru ignoruje pierwsze trafienie

5 Komisarz
nie lubi tchórzy, rozstrzeliwuje uciekających których prowadzi do boju

6 medyk
dokleja paski operacyjne lub przeprowadza operacje

7 fanatyzm
kultysci nie uciekają tylko po trafieniu zrywają pasek, nie tracą przytomności dlatego aby ich powstrzymac trzeba trafić ich ponownie

8 hybryda
hybryda działa jak sztandar tylko że na kultystów

9 pancerz
zależnie od klasy dodaje paski operacyjne

Przewidujemy też miejsce dla innych postaci ze świata WK 40000 tylko prosimy o wcześniejsze info o wprowadzeniu ich do gry

Koresondencję proszę kierować na adres:
wojt-as@o2.pl
Tytuł: LARP Poznań sobota 2 kwietnia FORT IV ul. Syrenia
Wiadomość wysłana przez: Wojt-as w Marzec 23, 2005, 07:40:02 pm
Ważne!
Do ASG dopuszcza się tylko ludzi po ukończeniu 18 roku życia. Dlatego proszę młodszych o wstrzymanie się.