gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Wątek zaczęty przez: Łucznik w Marzec 10, 2003, 03:30:13 pm

Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Łucznik w Marzec 10, 2003, 03:30:13 pm
Jaka waszym zdaniem jest najlepsza jednostka Khemri
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 10, 2003, 03:34:30 pm
Zdcydowanie Tomb Scorpion!
Sila 5, wytrzymalosc 5, 4 ataki, poison, killing blow, no i oczywiscie mozliwosc podkopywania sie...
To chyba mowi samo za siebie...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Janek Pietkiewicz w Marzec 10, 2003, 03:36:37 pm
Łucznik, wróciłeś!

Tradycyjnie prosiłbym o sprecyzowanie twojego pytania... Lub chociaż wyjasnienia, co rozumiesz przez "najlepsza".
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 10, 2003, 03:39:02 pm
Hip Hip Hurrrrraaaa ! ! !

wste : )
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: JANKE'S w Marzec 10, 2003, 03:49:18 pm
Scorpionki :wink:
a z chaosu Knici :oops:
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: yanczi w Marzec 10, 2003, 06:43:02 pm
wiesz co lucznik nie wiedzialem ze po tej wizycie na tarhominie szyndler ci taka sieczke z mózgu zrobi !!
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 10, 2003, 08:21:10 pm
Tomb Scropion albo Cakscet of souls... Tomb scorpiony w ilości dóch lub więcej są na prawdę zabójcze a Cascket rozkłada przeciwnikowi całą taktykę...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Marzec 11, 2003, 03:36:09 pm
Skorpiony sa lamerskie (co nie oznacza ze czasem ich nie uzywam), a cascet  - nie przesadzajcie. Mozna to latwo zdispelowac, a jak przeciwnik ma wysokiego lidera, to nawet mu takiej strasznej krzywdy nie zrobi.. Jezeli rozmawiamy o jednostkach, to wg mnie pewnie wygraja rydwany - wieu przeciwnikow je ignoruje (bo co one mi zrobia, sa badziewne) - tymczasem one potrafia zjesc nawet dosc mocny oddzal.. I nie mowie o astronowmicznej liczbie tych wechikulow, wystarczy trzy - cztery.. Jezeli rozpatrzymy tyymczasem jednostke ze wsparciem Charaktera - co jest podstawa w Khemri, to moze regiment 23 szkieletow, l. armour, shield i Banner of Undying Legion, Tomb King z: Collar of Shapesh, Spear of Antarhak i Blue Khepra. Chce widziec, co ich moze zjesc =) Oczywiscie, cos sie znajdzie, ale potezna jednostka.. Jezeli chodzi o kombo dla Tomb Kinga, to proponuje Spear of Antarhak, Collar of Shapesh i Scorpion Armour =)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Marzec 11, 2003, 05:37:51 pm
Cóż dużo zależy do stylu gry. Khemri nie są  samograjką, tam trzeba jednostek dobrze używać. Przynajmiej tak mi sie zdaje.
Ale zawsze warto brać:
- Screaming Skull Catapult- razem ze skull of the foes i koniecznie rzucać czar by strzelałą dwa razy...potrafi być świetna
-Castet- przeciwnik będzie robił wszysatko by ci go rozwalić(i słusznie :wink: )ale i tak warto go brać
-Tomb Giant- hmmm, tu tak pewny nie jestem, ale wydaje się ciekawy
-Tomb Scorpions- na def mus, na ofens też się przyda(opóxnianie marszu itp.)
-charioty- niezłe, choć nei super..ale core, warto brać
Co od reszty to do piechot szkieletowej to się nigdy nie przekonam, scorpion swarms fajne ale chyba są undead więc się smaża, cięzka kawaleria- uuuu save całe 4+! beznadziejni są, lekka i łucznicy- jak masz punkty to bierz, przydają się ...Ushabti-fajni są, ja bym ich brał,ale opinie sa różne.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Marzec 11, 2003, 05:48:56 pm
Do piechoty szkieletowej sie nie przekonasz  :? ? Wiec zycze powodzenia z przeciwnikiem, ktory wystawi tylko piechote szkieletowa  :D + jednostki wsparcia. Przebijaj sie wasc przez 40 zonierzy (max rozmiar dla Khemri) majacych 4+ armour save, tworzacy niebrejkowaly regiment.. Jeżeli jeszcze ten regimencik jest wyposazony tak jak opisaem wcześniej, to jest to naprawde poważny problem. Oczywiście to nie jest jedyny taki oddzial w tej armii.. A druga sprawa - jazda, ta  badziewna z sawe 4+ ma jedna podstawowo zalete: jest makabrycznie tania. I też można ją dożywiać...  :D  Kocham tą armię  8)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 11, 2003, 07:46:10 pm
Cytat: "Finfarin"
- Screaming Skull Catapult- razem ze skull of the foes i koniecznie rzucać czar by strzelałą dwa razy...potrafi być świetna


W połączeniu z magią to to jest mój personalny Numero Uno


Cytat: "Finfarin"
-charioty- niezłe, choć nei super..ale core, warto brać


Core? Jak dla kogo?
IMHO mało przydatne - lepiej wywalić punkty w Heavy Cavalry...

Cytat: "Finfarin"
Co od reszty to do piechot szkieletowej to się nigdy nie przekonam,


Mnie równiez odstrasza masakryczna mobilnośc tych kolesi...

Cytat: "Finfarin"
scorpion swarms fajne ale chyba są undead więc się smaża,


Aleroni nie służą do tego co zwykłe swarmy - od tego masz całą armię unbreakable...

Cytat: "Finfarin"
cięzka kawaleria- uuuu save całe 4+! beznadziejni są, lekka i łucznicy- jak masz punkty to bierz, przydają się ...


Jesteś kolejną osobą którą zwioła nazwa - ci goście nie służą do zażynania chosenów Khorna!
Ci goście służą do posiadania trzech ranków i magicznej zasady Fear-Outnumber na US 32+
Łucznicy są fajni bo przy pomocy magii można mieć ich tak jakby dwa razy więcej ale ich ostrzał jest IMHO raczej rzadko skuteczny.
Lekka kawaleria z kolei jest cholernie droga - piętnaście punktów za badziewiastego łucznika który nie maszeruje i nie ucieka to jednak drogo...

Cytat: "Finfarin"
Ushabti-fajni są, ja bym ich brał,ale opinie sa różne.


Ushaci to jedyna jednostka która tak naprawdę może zrobić kuku w walce - a dzięki magii mogą uderzać dwukrotnie - bardzo użyteczne jak chcemy się szybko pozbyć jaikichś opasłych rycerzyków

Cytat: "Fluffy"
Skorpiony sa lamerskie


Byłbym wdzięczny za sprecyzowanie zdania

Cytat: "Fluffy"
Chce widziec, co ich moze zjesc


Dowolny atak kombinowany? Przy ich mobilności?


Jednostkim której nikt nie wymienił (zadziwiające) są carriony - szarżujące w pierwszej turze i ściągajądce coś strzelającego - im mniej badziewia będzie żyło w turze oponenta tym mniej trzeba będzie kawalerzystów wszkrzeszać...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 11, 2003, 07:49:16 pm
Cytat: "Fluffy"
Przebijaj sie wasc przez 40 zonierzy (max rozmiar dla Khemri) majacych 4+ armour save, tworzacy niebrejkowaly regiment.. Jeżeli jeszcze ten regimencik jest wyposazony tak jak opisaem wcześniej,


Więcej graczy ładujących po czterysta punktów w regony najgorszej piechoty do walki wręcz!!!
Właśnie z takimi armiami chciałbym grać khornem!
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 11, 2003, 07:52:25 pm
Aco ? ? ? Nie lubisz np. 50 slavów z BSB z Banner of the Horny One ? ? ?
Bo ja tambym chciał aby Finf takie rzeczy wystawiał ! ! !

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 11, 2003, 07:57:17 pm
On niestety przedkłada pięć ratlingów i full magic... chlip.
Nad myślenie... chlip chlip.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 11, 2003, 08:05:57 pm
EEEEE... Daj Autiemu spokój. Po prosty nasz maly pragmatyk nie jest do tego predysponowany : ) on jest homo pseudosapiens : )

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Marzec 11, 2003, 09:13:52 pm
Ha ha ha. Bardzo zabawne. Tak gram defesywą głównie. Ale nie musimy rozpoczynać od nowa tego szeroko dyskutowanego tematu? Jak dla mnie niczym to nie jest gorsze od grania armiami kawaleryjskimi Iberales, Wste.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Rondel w Marzec 11, 2003, 09:53:00 pm
Finfarin, pokaz im jak to fajnie jest grac przeciwko armii kawaleryjskiej i przerzuc sie na kawaleryjskich skavenow, co sie bedziesz szczypal.

Szpiegu z wysoka goraczka.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Sony w Marzec 12, 2003, 06:46:51 am
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków. Po drugie duży 30 osobowy klocek pieszych szkieletów jest idealny na Khornitów, należy zastosować prostą acz skuteczną metodę : szkielki na max do przodu Chaos wchodzi (ma zasięg i frenzy resztę sobie dopowiedzcie) nawet jak z 30 zostanie po wyniku walki 1 szkielet jest dobrze, można wskrzesić to raz, a dwa to w swojej turze MUSISZ wejść NA bok Khornitom, najlepiej gigantem + drugi klocek, i elitarna jednostka jest niszczona, jak chłopcy stracą frenzy po przegranej walce Outnombered Fear raczej zadziała prawda ?
Ja na wabia wystawiałen Dark Ridersów parę razy mi się zdażało że jazda wpadała w pułapkę - a gram DE, gorszymi i mniej licznymi od Khemri, a jazdą mumi też to można zrobić, szczyt marzeń Khornicki frenzy rydwan szarżujący w LAS (bo był frenzy)  :D
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: yanczi w Marzec 12, 2003, 03:55:14 pm
dlaczego skorpionu  i giganty sa 2 razy ??(chodzi o plec :) )
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 12, 2003, 06:05:24 pm
Cytat: "Sony"
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków.


Nie nam a takiemu jednemu co jest na F. i uwielbia rzucac kostkami...


Cytat: "Sony"
Po drugie duży 30 osobowy klocek pieszych szkieletów jest idealny na Khornitów, należy zastosować prostą acz skuteczną metodę : szkielki na max do przodu Chaos wchodzi (ma zasięg i frenzy resztę sobie dopowiedzcie)

Faktycznie - bo oponent to zasłony nie używa i da się w to wpakować...
Policz sobie ataki od pięciu khornitów, exalted championa, szarży maruderów na konikach i daemon princa. Jedna tura i zero problemu...
I nie mów mi, że nie wjadę w to wszystko naraz bo mobilność przyśpieszonych szkiletów jest dokładnie taka jak zwykłej piechoty - czyli w porównaniu z kawalerią znikoma...

Cytat: "Sony"
a jazdą mumi też to można zrobić, szczyt marzeń Khornicki frenzy rydwan szarżujący w LAS (bo był frenzy)  :D


Eeeeh. Przyzwyczajcie się, że Khorne to najmniej "samograjna" armia chaosu. A oponent czasami myśli...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Marzec 12, 2003, 10:01:02 pm
Cytat: "Iberales"
Cytat: "Sony"
Panowie, spokojnie, bez podniecania, pogadajcie z Bastorem, gra Skavenami i napisze Wam jak się wygrywa szczurami stosując metodę duże klicki i dużo klocków.


Nie nam a takiemu jednemu co jest na F. i uwielbia rzucac kostkami...


EOT. To jest męczące.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 13, 2003, 09:00:19 pm
Cytat: "Finfarin"
EOT. To jest męczące.


Doprawdy?
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
etc. aż się znudzi wstukiwać <Ctrl>+<v>
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 13, 2003, 09:07:36 pm
Zaręczam, że gra z defensem jeszcze nudniejsza jest

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Marzec 13, 2003, 11:14:51 pm
Cytat: "Iberales"
Cytat: "Finfarin"
EOT. To jest męczące.


Doprawdy?
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
A defensywy są nudne i odmóżdżające!
etc. aż się znudzi wstukiwać <Ctrl>+<v>

Nie prowokuj mnie, w końcu kto wypisał wszystkich x-menów?
Poza tym nie widze w defie nic nudnego- owszem inicjatywa należy do ofensa, ale przy defie  też się dobrze człowiek bawi. I nie jest odmóżdzajacy. ALe to już było wałkowane
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 13, 2003, 11:20:03 pm
Jakoś wierzyć mi się nie chce, że ich ---[WPISAŁEŚ]---.

Tak to już było wałkowane.
Nie mam ochotoy na kolejną porcję argumentow ---[bo tak]---.
Ta gra polega na Inicjatywie bo bez tej nie sposób skutecznie odpowiadać na poczynania oponenta więc niektórzy tworzą armie w których odpowiadać trzeba nie ruchem a turlaniem kostek...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 16, 2003, 12:33:15 pm
Skorpiony są najlepsze. T5 killing blow. A dzięi inkanatacjom prawie zawsze pierwsze szarżują. Ja grałem z Khemri tylko raz (Jabłośnki:-)) i znam ból jaki potrafią sprawić skorpy.
Czy może ktoś powiedzieć cos o Uszapti?? Czy ktos to wystawia?? Czy to mocne??
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 16, 2003, 12:44:52 pm
Jak bym grał (a chrzest bojowy moi Khemri przejdą w piątek) to brał bym U.

Sami w sobie w porównaniu z kosiorami z innych armii są cieńcy ale to jedyna jednostka która ma sporo ataków z siłą sześć - czyli jako jedyna może ruszyć cokolwiek mocnego
Dodatkiem jest to, że dzięki magii mogą uderzać również w turze magii - a wtedy to już przestaje być zabawne a zaczyna boleć.
Steam tanka zjadają w jedną turę  :wink: .

IMHO są lepsi od Giganta bo trudniej ich ubić - można wszkrzesić póki jeden bydlak został na stolea gigant to gigant strzał z działa i po ptokach...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 16, 2003, 05:07:20 pm
Zastanawiam się cały czas czy na drugą armię wybrac khemri czy wampiry. W sumie to więcej wiem o wampirahc i klimat bardziej mi się podoba, ale khemri sa mocne. Pomyślę nad tym ale chyba raczej mój wybór padnie na Wampiry, w końcu klimat przede wszystkim:-))
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 16, 2003, 06:49:52 pm
A co jest mocniejszego u Khemri czego nie mają wampiry?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 16, 2003, 07:49:38 pm
NO myślę że imo wszystko magia jest mocniejsza u Khemri. Jak już mówiłem  grałem tylko raz z khermi i to był jabłoński i on miał z pięć "popychaczek: na rundę. Poza ty mają takie śmieszne jednostki jak scorpy i regony chariotów. 8)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 16, 2003, 08:14:14 pm
Popychaczki i owszem - szkoda, że mało jest co popychać przeciw armii stricte kawaleryjskiej...

Scorpy są dobre na def - i tylko na def, nie przesadzajmy z ich przydatnością, swoje kosztują a rycerza raczej nie ugryzą.

Regony chariotów są słabiuśkie...
Wiesz jak Ci się przydadzą ataki z siłą cztery?
Szczególnie jak oponent będzie odpowiadał z siłą siedem.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 17, 2003, 03:47:09 pm
Skorpy sa bardzo mocne. 4A s S5 to dużo jak na 85 pkt. Nie zapominajmy żę mają jescze takie przyjemności jak tuneling i poison i killing bolw więc nawet na kawalerię sa niezłe. Wiadomo sam skorpioin nic nie zrobi ale we dwójką są groźni...
Nie wiedziałem że charioty khemri mają S4. To rzeczywiście kiepskie są...
CO wg Ciebie jest najlepsze Iberales??
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 17, 2003, 04:35:46 pm
Sorki, ze przerwe zazarta dyskusje malym offtopem... :wink:
Mianowicie, mam pytanie odnosnie Standard of Coursing Word (czy jakos tak):
Czy test ld musza przechodzic tylko jednostki w kontakcie ze standard bearerem, czy z cala jednostka, ktora zakupila sobie taki sztandar?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 17, 2003, 05:30:24 pm
Cytat: "shizo"
Czy test ld musza przechodzic tylko jednostki w kontakcie ze standard bearerem, czy z cala jednostka, ktora zakupila sobie taki sztandar?


IMHO modele tylko w kontakcie z Bearerem...


Cytat: "daysleeper"
CO wg Ciebie jest najlepsze Iberales??


Imho nic nie jest najlepsze.
Khemri są armią która wygrywa nie przepakowanymi jednostkami a koordynacją na polu bitwy - Heavy cavalry jest badziewna ale w połączeniu z Ushabti (samymi w sobie raczej słabiutkimi) od boku (przy pomocy magii bardzo dużo jest możliwe...) wymiata wszystko jak leci.


Jak koniecznie musisz mieć coś co dzaiła jako wygrywacz bitew to możesz wystawić sobie lorda z Blade of Mourning i Cloak of Dunes.
W okolicę podjechać z Banner of Hidden death i wyprysnąć jednostką jedenastu szkieletów na flance (tyłach?) oponenta.
Potem wystarczy dołączyć lorda do regimentu (ruch dwadzieścia) i stanąć na głowie aby weszli do walki w tej turze.
Walka jest na starcie wygrywana o +2 (oponent ma sztandar i outnumber, khemri: sztandar, flankę i dwa ranki) teraz wystarczy ubić kogoś z Blade of Mourning i przez to pomnożyć combata dwa razy.
Piechota zalicza średnio na -8, kawaleria przy odrobinie szczęścia na -6.
Taki mój wygrywacz bitew jednorazowego uzytku...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Łucznik w Marzec 18, 2003, 03:15:57 pm
Dobre jest to że magia Khemri zawsze wychodzi to znaczy że rzaden czrodziej nie wysadzi się w poietrze rzuca się tylko na poziom trudności, i zawsze czary wychodzą więc jak nikt nie dispeluje to to masz wolną ręke.

Jednak Khemri brakuje paru rzeczy
-  Brak wielkiego potwora np. smoka dla generala. Dobry przeciwnik tego typu moze szybko niszczyc cenne jednostki.
- Slabe parametry szkieletów uniemozliwiaja skuteczne stawanie twarza w twarz z równo licznymi wrogami.
- Brak ruchu marszowego. Odpowiednie kontrowanie magia dodatkowego ruchu bardzo spowalnia ta armie.
- Smierc glównego czarodzieja (hierophanta) i wynikajacy z tego powolny rozpad jednostek moze przekreslic dobry wynik w bitwie. Mozna to uniknac ustawiajac generala tak by swym Ld kontrolowal wiekszosc jednostek (w 12").
- Brak fenomenalnych pancerzy. Zyskujemy jednak na koszcie - ta sama jednostka w innych armiach 2 pkt. drozsza za o 1 lepszy pancerz i ... brak wskrzeszania.
- Strzelanie z luków tylko z sila 3.
 :cry:
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Halfing w Marzec 18, 2003, 03:30:02 pm
NO właśnie ostatnio grałem z khemri Bretońńcami i bitwa skończyła się kompletnym wdeptaniem tej armi w ziemię
Skorpiony nic nie zrobiły Gdyżkoleś ustawił markery tuż przed moimi lancami a ja poprostu na nie najechałem
Gigant dostał 9 ran od generała który z overrana wpadł od boku w regon z Tomb Kingiem który walczył z gralami z banner of the Lady
bolał mnie tylko Kaszkiet bo mi 1.5 lancy zjadł
Rydwany się poodbijały
Wystarczy że masz 4 dispell scrolle i jest już po zabawie
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 03:39:04 pm
Nie zgodziłbym się - jako Bretończyk bałbym się panicznie paru brudnych sztuczek sypanych z rękawa Khemri...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Halfing w Marzec 18, 2003, 03:44:46 pm
Cytat: "Iberales"
Nie zgodziłbym się - jako Bretończyk bałbym się panicznie paru brudnych sztuczek sypanych z rękawa Khemri...


Oczywiście jako Bretonnczyk ja też się boję różnych sztuczek ale tutaj wzięłem sprawy w swoje ręce i poprostu go wymanewrowałem
Ps kolo miał armię na 2150 a ja na2000
I moim zdaniem to jest dobry wyczyn a faktem jest to że koleś robi nawet dobre rozpiski i trochę kantuje
Uważam że grajac z khemri poprostu wystarczy zablokować ich magię w dwu kluczowych dla Khemri turach i jest po jabłkach
Dlatego np Chaos Khorna, albo kraśki  mają tak fajnie
Zresztą zwykły Runesmith jest bardzo przydatny bo niedość że dispelluje to jeszcze może trochę lutnąć
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 18, 2003, 03:46:35 pm
Zauważ Iberales, że z tego co wynika z krótkiego raportu Halflinga to jego przeciwnik nie zastosował żadnej z "Brudnych Sztuczek Pana Iberalesa" Gdyby to zrobił to kolega Halfling raczej by inaczej opisywał tą bitwe.

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 03:50:01 pm
Właściwie to wygląda, że przeciwnik raczej średnio wiedział co zrobić z armią...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 18, 2003, 04:31:11 pm
Taaak wystaczy kilka dispeli i khemri leżą, bo ich główna zaletą jest świetna mobilność (oczywiście dzięki magii)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 18, 2003, 04:47:01 pm
Wlasnie od tego sa takie przedmioty, jak Hieratic Jar - przeciwnik dispeluje ci jedna, to ty mu chamsko nastepna... 8)
Moj kumpel, chcac czuc sie w miare bezpiecznie, musial zaopatrzyc sie w 7 kostek dispela, i 2 dispell scrolle... a gral... ORKAMI!
Wyobrazcie sobie, jak to oslabilo potencjal "bojowy" armii, kiedy kilkaset puntkow poszlo na dodatkowe kostki... :twisted:
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 06:49:56 pm
No właśnie - khemri w szczytowej formie magicznej mają pięć automatycznych czarów (popychadeł - które moga być rzucane na tę samą jednostkę aż do skutku) + caszkiet (a każdy kto go zignoruje drogo zapłaci) + hieratic jar.
łącznie 13 kostek plus trzy za jara.
Dispel scrolle przy takiej armii są niemalże bezużyteczne (idą w pierwszej turze...) a kostki coś daja tylko w dużej ilości...

A co do Orków to można pomyslec o wystawieniu full magica orkowego - każdemu włącznie z khemri zrobi się słabiej na sama myśl o tym...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 18, 2003, 07:00:01 pm
I wlasnie od tego sa skorpiony i swarmy... powinny dostarczyc nieco zabawy orczym szamanom...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 18, 2003, 07:06:48 pm
Oj taki max Magic orcowy zabołałby każdego. Dziwię się że nigdy się z czymś takim nie spotkałem na turnieju...
Dispele są potrzebne w ilości 2/3 żeby przetrwać pierwszą rundę. Potem popychaczki sa nieco mniej użyteczne a my i tak w drugiej musimy dążyć do związania sie w Hth.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 18, 2003, 07:08:26 pm
Ja się zdajsie spotkam  piątek prawda Iberales : )

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 18, 2003, 07:09:41 pm
Iberales - z tego co widze, to Ty tez sie bawisz tomb kings.
Jakiej rozpiski uzywasz? Defens? Ofens?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 07:13:10 pm
Cytuj
I wlasnie od tego sa skorpiony i swarmy... powinny dostarczyc nieco zabawy orczym szamanom...



Ble!
Nie mówimy chyba o obrzydliwym goblińskim defensie??? :x

Ja mam na mysli klasyczną i arcychamską orczą ofensywę w której miast lorda wyvernowca występują shamani!

Wyobraźcie sobie Savage orc Big Unz Boar Boyzów (sześciu) wjeżdżających w dowolną rozsądną jednostkę khemri i odpalających najpierw małe Waaagh aby wjechać do walki a potem 'Ere We Go aby uderzyć z pełną ilościa ataków przed turą magii (taki scroll of smiting - tylko lepiej).
Przeliczyliście?
W sumie około 44 ataków z siłą pięć (io trafiających przwie wszystko w khemri na 3+).

I może ktoś mi powie, że im później wydana armia tym lepsza...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 07:17:59 pm
Cytat: "wste"
Ja się zdajsie spotkam  piątek prawda Iberales : )


Raczej nie interesuje mnie Twoje zycie pzywatne z poszczególnymi dniami tygodnia i srednio rozumiem co ja mam z tym wspólnego... :D

Jeśli chodzi ci o to czym zagram w piątek to nie jestem jescze taką świnią aby wystawić to o czym mówiłem przed chwilą...
To będzie klasyczna ofensywa z wyvernem (czterema bolcami i dwoma Diverami... :twisted: ).
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 18, 2003, 07:24:44 pm
Cytat: "shizo"
Iberales - z tego co widze, to Ty tez sie bawisz tomb kings.
Jakiej rozpiski uzywasz? Defens? Ofens?


Bawić to raczej średnio - staram się kombinować przekręty z każdą nową armią aby bgyc przygotowanym na chore pomysły ewentualnych oponentów.
Nie grałem jeszcze TK ani z TK ale wiem czego się po nich spodziewać...

Jakbym grał wystawiłbym (power gamer!):
High priesta dwóch mniejszych i princa z cloak of the dunes (największa wada charakteów Khemri to to, że nie mogą być na kunikach).
jako cory swarma (jednego, góra dwa - służą do zupełnie czegoś innego niz normalne swarmy), dwa kloce po szesnastu kawalerzystów (ranki i outnumber) i może jakieś wspomaganie.
Jako special wziąłbym dwa scorpy, carriony (40' szarży!!!) i Ushabti (jedyni którzy mogą coś zrobić kawalerii).
Jako rare kaszkiet i screaming skull katapultę.

Armia ma ogromne kłopoty z Wampirami nastawionymi na BK.
Wszystko inne płynie łatwiej lub trudniej...


(MWAHAHAHA! ZNOWU JESTEM KAWALEREM!!! :twisted: )
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 19, 2003, 03:51:35 pm
NO niezła ta rozpiska ale cariiony sa na prawdę słąbe. co z tego że maja 40' szarży skoro mają siłę 4
Nie wiem czy o tym wiesz ale możęsz użyć tylko jednej popychaczki na jeden regiment w ciągu tury...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 19, 2003, 04:48:38 pm
Mają siłe 4 ale to bez różnicy jak w 1 turze wpadają w armate czy Warplightning cannona ew. w jakiś mały oddział strzelcow albo samotnego maga. Wtedy siła 4 jest wystarczająca do celów w jakich chesz ich użyć.

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 19, 2003, 05:39:49 pm
Z całym dla kolegów szacunkiem - carriony mają cztery T a nie S...

A jednostka może byc poruszona przez tylko jedną popychaczką na turę - ale rzucać mogę ich tyle ile chcę na te jednostkę - i właśnie tu der hund ist pogrzebany...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 19, 2003, 07:04:00 pm
A moze zmniejszyc jeden z oddzialow jazdy. Drugi zlikwidowac, i za ta kwote kupic klocki szkieletow ze spearami?
Moim zdaniem ta "ciezka" kawaleria nawet od klocka orkowej piechoty sie odbije, i na pewno utrzymie sie krocej od duuuzej jednostki szkieletow (ktora przytrzymie wroga tak dlugo, az nie zjawi sie ciezka jazda szarzujaca z boku)...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 19, 2003, 08:09:53 pm
Brawo - w moim prywatnym rankingu jesteś czwartą osoba która dała się zwieść nazwa tej jednostki - goście służą nie do walki wręcz a raczej do dostarczania ranków i outnumbera tam gdzie ich będę potrzebował - z potencjalnym ruchem 24 nadaja się doo tego w odróznieniu od duuuużych klocków piechoty...

To jest armia która ma jakiekolwiek szanse dojechac kiedyś do oponenta a nie tylko patrzeć zaaferowana jak ten wywala ja turze strzelania w kosmos.

Poza tym: duuuuuża jednostka szkieletów kosztuje duuuużo i taktycznie nadaje się do gry jak, nie przymierzajac, kawałek terenu, zaś podstwową zaletą Khemri jest ich zwrotność i mozliwość niespotykanych jak dotąd koncentracji ataków
(klocek orkowej piechoty? doskonale... wjazd konnych od przodu i princa na piechotkę z Cloakiem, misie położa dwóch orków, bohatyr też dwóch - odda dwóch + sześciu - dziewięć ataków, sześć trafień, trzy woundy, jeden save na 4+. CR Rany: 4:2, Ranki: 3:3, Outnumber: 1:0, sztandar 1:1. Wynik: Fear outnumber... - udało się ale powtarzam, Oni służą do czegoś zupełnie innego niż walka tak sobie, od przodu!).
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Marzec 19, 2003, 09:14:12 pm
Trudno nie przyznac Ci racji, tylko zastanawia mnie, jak chcesz manewrowac oddzialem 16 konnych tak, by mogl on sluzyc do czegos innego, niz do frontalnego ataku?
Poza tym z princem tez nie jest tak milo - mimo, ze moze latac, to szarzowac musi uzywajac swojego normalnego movementu...
Wiem, wiem... od czego sa inkantacje?
Ale jesli przeciwnik zdispeluje?
Wtedy sytuacja nie przedstawia sie juz tak milo - regiment piechoty wdeptuje w glebe princa, i z sadystycznym usmiechem wpada z overruna w Twoja jazde...

PS Ale przyzanc musze, ze rozpiska jest bardzo silna. Niestety nie chce mi sie zmiescic w 2000 punktow (chyba, ze bohaterowie maja bardzo ograniczone ilosci magicznych przedmiotow).
Jaki zakladales prog punktowy dla takiej armii?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 20, 2003, 03:14:20 pm
Cytat: "shizo"
Niestety nie chce mi sie zmiescic w 2000 punktow


To jest z grubsza 2000 - wchodzi jak się ograniczy kloce jazdy do 12 ale to bezsens.
Nie chciałem szlifowac tej rozpiski bo jej na razie nie potrzebuję...

Cytat: "shizo"
tylko zastanawia mnie, jak chcesz manewrowac oddzialem 16 konnych tak, by mogl on sluzyc do czegos innego, niz do frontalnego ataku?


Frontalnego - to znaczy od przodu - tak.
Frontalnego - to jest kokodżambo i do przodu kompletnie bez wsparcia - nie.
W ogóle khemri nie maja dobrego flankera (i dobrze - byli by zdecydowanie zbyt przepakowani)...
Zreszta tak prawdę mówiąc to czas stoi po stronie trupów - oponent nie będzie mógł sobie pozwolić na defensywę jak wyskoczą mu carriony i trzech tunellerów a coś konkretniejszego będzie zaliczać po dwie paniki na turę od SSCatapulty.
Nie jest źle...

Cytat: "shizo"
Ale jesli przeciwnik zdispeluje?


Dispelowanie inkantacji jest bardzo trudne - pokaż mi armię poza Khornem i full magiciem (ten nawiasem mówiąc ściga się po lasach z tunnelerami, więc ma co innego do roboty) która jest w stanie masowo dispelować te popychaczki a przy okazji zatrzymać kaszkiet w n-tej turze (prawdopodobnie trzeciej)...

Cytat: "shizo"
Ale przyzanc musze, ze rozpiska jest bardzo silna


Dziękuję, tak mi się kliklo w AB... :)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 20, 2003, 03:21:28 pm
NO rzeczywiście orpziska wydaje się dość mocna ale sporo zależy od prowadzenia tkiej armii. Khemri jest kolejną armią która wymaga myślania od jej generała... TO mi się podoba...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 20, 2003, 06:14:57 pm
Cóż jest to niewątpliwie ciekawa armia, będąca pewnym wyzwanie dla gracza i posiadająca specyficzny, nie koniecznie każdemu odpowiadający klimat. Ja jednak wole Wampiry : )

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 20, 2003, 06:50:08 pm
ja też :wink:
ale wampirami gra pół polski...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Marzec 20, 2003, 06:51:22 pm
Cóż : ) Dlatego też daję sobie spokój z Bladziami. : )  Spróbuje Carsteinow i Strigoi.

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Łucznik w Marzec 20, 2003, 08:02:24 pm
Szczerze mówiąc ja bym urzył Katapulty,  przeciwko jakij kolwiek kawaleri w fazie magi rtrzelasz na chybił tafił ale w fazie strzelania odległość masz podaną na tacy (oczywiście strzał może się nie udać)
Poza tym armia Khemri ma swoje plusy
*** Na poczatek: Niesamowita ilosc zdolnosci w armii i oddzialach powoduje, ze przeciwnicy nie sa przygotowani do walki z nimi. Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).
*** Wyjatkowo niski koszt punktowy jednostek wzbudzajacych strach, oraz ich grup dowodzenia !!!. Wystarczy wygrac o 1 wynik starcia, by najlepsza elita wroga zaczela uciekac. Uzyskujemy to przez mozliwosc stworzenia jednostek z pelnymi trzema szeregami i sztandarem, z dobrym pancerzem (4+), za znikome punkty.
*** Niespodziewany atak w bok wroga dzieki ruchowi wynikajacemu z magii. Wynik starcia z reguly przesadzony.
*** Mozliwosc uzupelniania strat i leczenia ran w kazdej z jednostek. Przy grze turniejowej przedluzajac gre mozna odtworzyc straty w jednostkach.
*** Dzieki magii mozliwosc poruszania sie ze 150% predkoscia (ruch + podwójny ruch za szarze). W wypadku carionów daje to az ... 40".
*** Mozliwosc zaatakowania od spodu z pod ziemi, az 6 jednostkami (na 2000 pkt), co daje mozliwosc zniszczenia magów i machin wroga bez szans na zablokowanie.
** Niesamowita wszechstronnosc ukladania armii - mozna stworzyc tzw. armie typu (moje okreslenia): kloce piechoty, "full" strzelajaca i czarujaca, kawaleryjska, oraz w 75% typu widmo, czy latajaca. Nikt inny tego nie potrafi.
** Przy nastawieniu sie na magie mozliwosc, ze decydujace o grze czary zawsze wyjda. Z góry znane inkantacje. Zbyt duzo czaruja, by móc to skontrowac bez przeogromnej liczby dispel scroli.
** Mozna jej zaufac w bitwie, bo jednostki odporne na panike, a czarodzieje nie popelniaja bledów przy rzucaniu inkantacji. Nie mówiac juz, ze jednostki nie uciekaja.
** Mozliwosc wyjatkowo dokladnego strzelania z katapult (bez pudla przy drugim strzale w rundzie), nie mówiac juz o ich wzbudzaniu paniki.
** Bardzo duza liczba dobrych sztandarów magicznych i mozliwosci ich umieszczenia w jednostkach. Dla starszych graczy jest to pierwszy powód okreslajacy sile armii.
** Bardzo dobre przedmioty magiczne i opcje uzbrajania dowódców w bron dwureczna. Najlepszy przedmiot to ten, który umozliwia latanie (Cloak of the Dunes).
** Zdolnosc do pokonania armii wroga w jednym momencie, dzieki udanemu odpaleniu "skrzyni dusz", lub przynajmniej utrudnianie jej czarowania.
** Ogromna wytrzymalosc i zywotnosc dowódców, oraz jednostek elitarnych. Toughness 4 lub 5 po 3 -5 "zyc" i strach mocno utrudniaja ich wybicie.
* Mozliwosc popsucia taktyki wroga, kiedy z kilku deklaracji szarzy czesc sie nie powiedzie z powodu wzbudzania strachu.
* Mozliwosc ostrzeliwania wroga ogromna iloscia strzal przy znikomym wydatku punktowym (240 strzal za 1000 pkt co runde).
* Lucznicy moga poruszac sie - oddalac sie od wroga - utrzymujac zasieg. Po ruchu do przodu moga strzelac o 4 - 8 cali dalej.
* Mozliwosc czarowania przez nie czarodziejów (Tomb Kings i herosów). I to bez dodatkowego kosztu za zdolnosci czy przedmioty magiczne.
* Zdolnosc pomszczenia bohatera klatwa. Widzialem ginace od tego drogie jednostki jazdy lub szamanów za 350 punktów.
* Wyjatkowa mobilnosc jednostek dzieki zdolnosci - szybka kawaleria, a nade wszystko mozliwosc stworzenia ich tak duzo, by szachowac wroga, wybierajac do ataku
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Łucznik w Marzec 20, 2003, 08:04:49 pm
Więc wystarczy jakąś kolwiek jednostke przeciwnika nie odporną na strach zatakować i zabić tylko jednego rzołnieża ( mieć przewage w wyniku walki) a jednostka jest złamana i zbiera się do ucieczki
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 20, 2003, 08:47:29 pm
Cytat: "Łucznik"
Szczerze mówiąc ja bym urzył Katapulty,  przeciwko jakij kolwiek kawaleri w fazie magi rtrzelasz na chybił tafił ale w fazie strzelania odległość masz podaną na tacy (oczywiście strzał może się nie udać)


Buahaha! Rotfl. A ja bym po prostu strzelał - bez lamerstwa, za to celnie.
I tak trafisz tylko jedną trzecią strzałów więc odległość dużo nie zmienia...
 
Cytat: "Łucznik"
*** Na poczatek: Niesamowita ilosc zdolnosci w armii i oddzialach powoduje, ze przeciwnicy nie sa przygotowani do walki z nimi. Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).


Khem - know your enemy.
Ilość zdolności?
Znaczy się undead?
Bo tak się składa, że to jedyna...
A jak działa poszczególna jednostka to co innego - równie łatwe do nauczenia jak u innych armii...

Cytat: "Łucznik"
*** Wyjatkowo niski koszt punktowy jednostek wzbudzajacych strach, oraz ich grup dowodzenia !!!. Wystarczy wygrac o 1 wynik starcia, by najlepsza elita wroga zaczela uciekac. Uzyskujemy to przez mozliwosc stworzenia jednostek z pelnymi trzema szeregami i sztandarem, z dobrym pancerzem (4+), za znikome punkty.


Zaledwie dziewięć punktów za osobnika o prawdopodobnie najgorszych statystykach do walki wręcz i mobilności porównywalnej do kamienia?
Mało???
Co do fear outnumber - po po pierwsze to jeszcze trzeba ten combat wygrać a przy pomocy tych arcytanich szkieletów może się okazać, że oponenta jest więcej i lepiej walczy...
Nie trzeba chyba dodawać, że walczyć będzie się na warunkach przeciwnika...

Cytat: "Łucznik"
*** Niespodziewany atak w bok wroga dzieki ruchowi wynikajacemu z magii. Wynik starcia z reguly przesadzony.


A jak ty sobie wyobrażasz flankowanie wrogiej kawalerii przy pomocy ruchu osiem? (kawaleria) lub, nie daj panie Boże, piechoty?

Cytat: "Łucznik"
*** Mozliwosc zaatakowania od spodu z pod ziemi, az 6 jednostkami (na 2000 pkt), co daje mozliwosc zniszczenia magów i machin wroga bez szans na zablokowanie.


tyle, że zaledwie jedna trzecia figure poleci tam gdzie chcesz... reszta pofrunie (a przy krawędzi to ryzykowne) gdzieś dalej
pominę aspekt wystawiania "sześciu jednostek" (z tego co wiem pięciu...)
i braku czegokolwiek do wygrania bitwy...

Cytat: "Łucznik"
** Niesamowita wszechstronnosc ukladania armii - mozna stworzyc tzw. armie typu (moje okreslenia): kloce piechoty, "full" strzelajaca i czarujaca, kawaleryjska, oraz w 75% typu widmo, czy latajaca. Nikt inny tego nie potrafi.


Eeeeh, prawie wszyscy tak mogą, wiesz?

Cytat: "Łucznik"
** Bardzo duza liczba dobrych sztandarów magicznych i mozliwosci ich umieszczenia w jednostkach. Dla starszych graczy jest to pierwszy powód okreslajacy sile armii.


Których?
I ile jednostek może nosic te "doskonałe" sztandary???

Cytat: "Łucznik"
** Bardzo dobre przedmioty magiczne i opcje uzbrajania dowódców w bron dwureczna. Najlepszy przedmiot to ten, który umozliwia latanie (Cloak of the Dunes).


A ja powiem o braku dobrych Enchanted Itemów, Arcanów, solidnego sava, i wątpliwej przeżywalności charakterów...


Cytat: "Łucznik"
** Ogromna wytrzymalosc i zywotnosc dowódców, oraz jednostek elitarnych. Toughness 4 lub 5 po 3 -5 "zyc" i strach mocno utrudniaja ich wybicie.


Których???
Bo ja widze tylko bardzo przeciętne statystyki (bohater z T5? każdy ork tak ma...), nedznego savea i brak solidnego transportu (poza cloakiem - nędzny substytut normalnego latania...)
Co do przerzywalności jednostek to współczuje opnentowi - to musieli byc jacyś anemicy jeżeli nie potrafili sobie poradzić z najgorzej walczącymi jednostkami w grze...


Cytat: "Łucznik"
* Mozliwosc ostrzeliwania wroga ogromna iloscia strzal przy znikomym wydatku punktowym (240 strzal za 1000 pkt co runde).


Jak dla mnie to cholernie dużo... - za badziewiaste BS2 i S3? Zdecydowanie zbyt dużo...

Cytat: "Łucznik"
* Lucznicy moga poruszac sie - oddalac sie od wroga - utrzymujac zasieg. Po ruchu do przodu moga strzelac o 4 - 8 cali dalej.


A widzisz jakieś konsekwencje na oplu bitwy z ruchu o cztery cale?

* Mozliwosc czarowania przez nie czarodziejów (Tomb Kings i herosów). I to bez dodatkowego kosztu za zdolnosci czy przedmioty magiczne.[/quote]

To jest jak wiara w promocje telefonii komórkowej - dostajesz coś za darmo.
Za tę jedną banalną do skontrowania inkantacje płacisz bardzo słono - zresztą popatrz sobie...

Cytat: "Łucznik"
* Zdolnosc pomszczenia bohatera klatwa. Widzialem ginace od tego drogie jednostki jazdy lub szamanów za 350 punktów.


To ciekawe - bo ja nie...

Cytat: "Łucznik"
* Wyjatkowa mobilnosc jednostek dzieki zdolnosci - szybka kawaleria, a nade wszystko mozliwosc stworzenia ich tak duzo, by szachowac wroga, wybierajac do ataku


Mobilność? Przy ruchu 8? Bez marszu?
Przyśpieszeni są tak szybcy i diablo mobilni jak normalna kawaleria!
A tej nie musi niańczyć Liche priest!
Prolem z popychaczkami polega na tym, że eżeli chcemy skoncentrować się na jednym czarze to ten niemal na pewno wyjdzie, jezeli zaś chcemy przyśpieszć całą armi to okazuje sę, że przeciwnik bez problemu kontruje kluczowe inkantacje zostawiając te drugorzędne.
Imho lekka kawaleria jest raczej sąbowita...


Bylibyśmy wdzięczni za mniej rewelacji w stylu pana AS a więcej wynikających z wiedzy o grze...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Marzec 20, 2003, 08:48:11 pm
Pół polski gra wampirami bo Wampy mają to czego nia ma nikt inny. Połączenie świetnego likamtu z rozwałką, i uniwerslanością (różnorodnością)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Marzec 20, 2003, 08:52:08 pm
Ja już mam dość tej łoryginalności...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 02, 2003, 06:09:13 pm
Witajcie!

 Taka uwaga dla Ciebie, Łucznik.. Te watpliwej slusznosci tezy moglem przeczytac na rownierz watpliwej jakosci stronce pana ASa.. Wiec jezeli sie odzywasz, to bardzo prosze, prezentuj raczej wlasna opinie, a nie imperialistyczna propagande..  :?  Dla Ciebie Iberales tez slowko: Aczkolwiek nie jest to armia niepokonana (Khemri), tym niemniej w rekach dobrego gracza moze naprawde wiele.. Wiec nie mieszaj jej tak bardzo zblotem, gdyz Kermity naprawde moga ugryźć  :D  Jest w tej armii kilka fanych jednostek, Tomb King wbrew temu co mowisz jest bardzo tnaim herosem jak na swoje cechy.. Jak rownierz istnieje kilka magicznych zabawek mogacych namieszac przeciwnikoi.. Co bys powiedzial na Tomb Kinga ze Scorpion Armour, Spear of Antarhak i Collar of Shapesh, dzialajacemu we wspolpracy z innym oddzialem? Chociaz w tej chwili jest to dosc plewiaste kombo.. Zbyt popularne.. Oczywiscie do obu panow: Bez urazy  8)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Kwiecień 02, 2003, 06:30:51 pm
Cytat: "Łucznik"
Przez nieznajomosc tej armii wróg moze przegrac wiele bitew (bez porazki w kampanii promocyjnej).


jestes, koles, albo zbyt tępy, albo zbyt bezczelny zeby wyciac ten fragment o kampanii promocyjnej- jesli juz zrzynasz cos od kogos to rob to z glowa. pomijam fakt ze zrzynasz to od ASa czyli caly tekst jest o kant dupy potluc. risSspekt!

a muminki tak naprawde opieraja sie na magii, konkretniej tych cholernych inkantacjach. z reszta mozna sobie spokojnie poradzic.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Kwiecień 02, 2003, 06:35:43 pm
Takie postępowanie - jak Pan Tucznik - jest ostatnio dość popularne na tym forum. Inna osoba - nie będę mówił kto - zamieściła na forum rozpiskę dokładnie zerżniętą (razem z nazwą i taktyką) z artykułu Vladdiego z Gildii : )   : ) Nawet nie zauważyła, że jedt tam parę karygodnych błędów i pogwałceń zasad : ) Niech żyją tacy jak Łucznik !

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 02, 2003, 07:14:39 pm
Cytat: "Fluffy"
Dla Ciebie Iberales tez slowko: Aczkolwiek nie jest to armia niepokonana (Khemri), tym niemniej w rekach dobrego gracza moze naprawde wiele.. Wiec nie mieszaj jej tak bardzo zblotem, gdyz Kermity naprawde moga ugryźć  :D


Jakbys poczytał trochę wcześniej to doszedłbyś do wniosku, że mówię dokładnie to samo - w rękach dobrego gracza Khermity są zabójcze i niemalze nie dają szans oponentowi.
Ale stwierdzenia typu charakterystycznego dla pewnego odrzającego hobbi Menazera po prostu mnie denerwują - stąd moja odpowiedź, poza trym nie mieszałem z błotem Khemri a pewne kategoryczne stwierdzenia które dla mnie zbyt pachniały bełkotem AS'a...

Cytat: "Fluffy"
Tomb King wbrew temu co mowisz jest bardzo tanim herosem jak na swoje cechy..
i
Co bys powiedzial na Tomb Kinga ze Scorpion Armour, Spear of Antarhak i Collar of Shapesh, dzialajacemu we wspolpracy z innym oddzialem

Ajnc: zaledwie 270 punktów za bohatera na piechotę?
Promocja jak w supermarketach...
i
Co bym powiedział?
Powiedziałbym smacznego Sword of the Heroes...
Tak się składa, że IMHO największą siłą Tomb Kinga jest jego potencjalna siła siedem - a uzywanie w zamian jakiegoś badziewiastego zaostrzonego kija?
Bez komentarza...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 03, 2003, 01:51:32 pm
Hmm.. Owszem, na Bretonie z czyms takim bym nie wyskoczyl. Tak samo wymiatajacy megasiepacz (psychopata typu Vampire) spokojnie by go zalatwil.. Ale zwroc uwage na fakt, ze bohater w Scorpion Armour nie ma zabijac.. On ma przetrzymywac w pojedynke regiment, ktory kosztuje dwa razy tyle co on.. A jak zrobi komus kuku to tym lepiej =) Grywalem tak wyposazonym panem, koles potrafil przetrzymywac i systematysznie wycinac samojeden regimenty warte po 500 - 600 punktow.. Mozna sie jeszcze sprzeczac, w jakiej sytuacji dojdzie do czegos takiego, ale tam =) Na wszystko sa systemy. =) Ciesze sie Iber ze podzielasz w kazdym razie moje zdanie o Kermitach.. Moze bedzie kiedys okazja sie nawzajem pozabijac =)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 03, 2003, 08:44:34 pm
Jakie to czarujące...

Służę...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Błaszczu w Kwiecień 04, 2003, 03:46:30 pm
trupy do piachu :P
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Kwiecień 04, 2003, 04:50:32 pm
tos sie wykazal... :?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Błaszczu w Kwiecień 04, 2003, 05:03:06 pm
no pewnie a co innego można o truposzach napisać ? ;] paskudne trupy i tyle ręka Inkwizycji ich dosięgnie!!  8)  Chwała Imperium !!
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Kwiecień 04, 2003, 06:22:43 pm
Khemri są armią bez klimatu!! jakoś mi się nie podobają. Taka mieszanka starożytnego Egiptu z undeadami z V edycji... KISZKA powiadam KISZKA
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Lubie placki1 w Kwiecień 04, 2003, 07:46:14 pm
Zbierając we miałeś coś jeszcze we łbie ale teraz mogę stwierdzić że masz tam tylko sieczkę
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Kwiecień 05, 2003, 12:29:53 am
Cytuj
Zbierając we miałeś coś jeszcze we łbie ale teraz mogę stwierdzić że masz tam tylko sieczkę

To do Daysleepera?  Lubieplacki1 dlaczego mam nieodparte skojarzenie że jesteś dawno zaginionym bratem-bliźniakiem Łucznika? Szczegoły w następnym odcinku.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: wste w Kwiecień 05, 2003, 06:13:56 am
Może się spotkacie w "Wybacz mi" Cała Rodzinna Trójeczka Finf ? ? ?

wste
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: yanczi w Kwiecień 05, 2003, 06:49:19 am
Cytat: "Finfarin"
Cytuj
Zbierając we miałeś coś jeszcze we łbie ale teraz mogę stwierdzić że masz tam tylko sieczkę

To do Daysleepera?  Lubieplacki1 dlaczego mam nieodparte skojarzenie że jesteś dawno zaginionym bratem-bliźniakiem Łucznika? Szczegoły w następnym odcinku.

A moze to nowe konto lucznika...Bo nadal sciemnia ze zdjeciami...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Kwiecień 05, 2003, 10:37:14 am
Cytuj
Cytat:
Zbierając we miałeś coś jeszcze we łbie ale teraz mogę stwierdzić że masz tam tylko sieczkę

To do Daysleepera?

Ja nigdy nie zbierałem WE i tym bardziej nie mam w głowie sieczki więc to raczej nie do mnie!!
A swojej opinii o Lubie Placki 1 nie wyrażę, bo nie znam aż tylu przekleństw
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Finfarin w Kwiecień 05, 2003, 01:34:34 pm
Cytuj
Ja nigdy nie zbierałem WE

Nie wiesz co tracisz ;)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Lubie placki1 w Kwiecień 05, 2003, 03:13:15 pm
Sorki to nie było do ciebie daysleeper tylko do łucznika
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Błaszczu w Kwiecień 07, 2003, 10:11:54 am
miało być o TK wiecie moze jak sie gra na nich Imperium ?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 04:37:50 pm
Skeletons Attack 2000 Pts  -   Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 268 Pts
     Casting Order (x1); General; Light Armour
     Destroyer of Eternities [70]
     Collar of Shapesh [25]

1 Tomb Prince @ 151 Pts
     Casting Order (x1); Great Weapon; Light Armour
     Golden Ankrha [45]

1 Liche Priest @ 135 Pts
     Casting Order (x1)
     Cloak of the Dunes [20]

1 Liche Priest @ 148 Pts
     Casting Order (x1)
     Dispel Scroll [25]

     1 Skeletal Steed @ [8] Pts

38 Skeleton Warriors @ 440 Pts
     Spear&Shield; Light Armour; Standard; Musician
     Banner of the Undying Legion [25]

     1 Champion @ [10] Pts

4 Skeleton Light Horsemen @ 84 Pts
     Normal Bow

     1 Champion @ [14] Pts

     5 Skeletal Steed @

2 Tomb Swarm @ 90 Pts

3 Ushabti @ 195 Pts

23 Tomb Guard @ 318 Pts
     Light Armour; Shield; Standard; Musician

     1 Champion @ [12] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 76


Total Army Cost: 1999
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 04:38:20 pm
a co powiecie na taka rozpiske?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: daysleeper w Kwiecień 21, 2003, 05:04:02 pm
Słaba... nawet bardzo. Z Tomb Kingów można wycisnąć o wiele więcej...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 05:09:16 pm
Hmm... no to moze jakies argumenty?...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 21, 2003, 05:44:44 pm
Masz tylko dwa klocki i jakieś wątłe do nich wsparcie.
Niezrozumiałym dla mnie faktem jest uzywanie Destroyer of Eternities na tak słabo chronionym lordzie - go byle ciul może położyc trupem...

Armi brak mobilności - przy dwóch inkantacjach nawet moja Bretonnia bez większego problemu sparaliżuje twój ruch - a skoro magią i tak nic nie zrobisz to po co ładować w nią tyle punktów...

Nadal nie rozumiem idei wystawainia klocka za czterysta punktów który w szóstej turze przebywa pas ziemi niczyjej i, uwaga, JUŻ W SIÓDMEJ może zaszarżować oponenta!
Że niby nikt ich nie sciągnie?
Nawet gobliny bez większego problemu będa z nimi CR wygrywac z czasem zmieniając oddział w kupke kości
O walce z Khorniarzami w ogóle nie wspominam...
W jakiej formacji ich wystawisz?
5x8?
I liczysz, że bedziesz w stanie skutecznie zasłonić pietnastocentymetrową flankę?

Boję się tylko uszatych bo z całej armii tylko oni sa w stanei uszkodzić rycerza...
Tyle, ze w przypadku ich mobilności...
O tym, że uszatych jest całych trzech nie wspomnę...
puff - to tyle jeśli idzie o argumenty...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 08:49:59 pm
Wiec jak wyobrazasz sobie granie klockami szkieletow? I jak mozna bardziej zabezpieczyc tomb kinga dajac mu Destroyera?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 21, 2003, 08:55:01 pm
Nie dawać mu destroyera!
I nie brać klocków piechoty!
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 09:32:41 pm
ven more skeletons...2000 Pts  -   Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 273 Pts
     Casting Order (x1); General; Shield
     Spear of Antarhak [35]
     Collar of Shapesh [25]
     Scorpion Armour [40]

1 Tomb Prince @ 151 Pts
     Casting Order (x1); Great Weapon; Light Armour
     Golden Ankrha [45]

1 Liche Priest @ 135 Pts
     Casting Order (x1)
     Cloak of the Dunes [20]

1 Liche Priest @ 140 Pts
     Casting Order (x1)
     Dispel Scroll [25]

24 Skeleton Warriors @ 225 Pts
     Standard; Musician

     1 Champion @ [10] Pts

15 Skeleton Warriors @ 138 Pts

     1 Champion @ [10] Pts

5 Skeleton Light Horsemen @ 77 Pts
     Normal Bow; Musician

     5 Skeletal Steed @

23 Tomb Guard @ 318 Pts
     Light Armour; Shield; Standard; Musician

     1 Champion @ [12] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

4 Ushabti @ 260 Pts

3 Ushabti @ 195 Pts

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 75


Total Army Cost: 1997
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 09:33:17 pm
ore skeletons...2000 Pts  -   Tomb Kings Army

1 Tomb King @ 273 Pts
     Casting Order (x1); General; Shield
     Spear of Antarhak [35]
     Collar of Shapesh [25]
     Scorpion Armour [40]

1 Icon Bearer @ 75 Pts
     Battle Standard; Light Armour

     1 Skeletal Steed @ [8] Pts

1 Liche Priest @ 160 Pts
     Casting Order (x1)
     Cloak of the Dunes [20]
     Hieratic Jar [25]

1 Liche Priest @ 140 Pts
     Casting Order (x1)
     Dispel Scroll [25]

24 Skeleton Warriors @ 250 Pts
     Light Armour; Standard; Musician

     1 Champion @ [10] Pts

14 Skeleton Warriors @ 135 Pts
     HW&Bow; Musician

     1 Champion @ [10] Pts

4 Skeleton Light Horsemen @ 84 Pts
     Normal Bow

     1 Champion @ [14] Pts

     5 Skeletal Steed @

23 Tomb Guard @ 318 Pts
     Light Armour; Shield; Standard; Musician

     1 Champion @ [12] Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

4 Ushabti @ 260 Pts

1 Bone Giant @ 220 Pts
     2ndWeapon; Heavy Armour

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 4

Models in Army: 75


Total Army Cost: 2000
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 09:35:23 pm
Wiec moze cos takiego?
W pierwszej wersji mamy glowny odzial TG, klocek szkieletow do zatrzymywania innych regimentow i wsparcie w postaci 2 oddzialow Ushabti...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 09:36:26 pm
W wersji 2 zamiast 1 oddzialu Ushabti mamy giganta z przyczepionym do niego BSB...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 09:38:33 pm
Bylbym zapomnial o malym regimencie szkieletow, ktory moze np ostrzelac skirmiszerow albo lekka kawalerie. Poza tym mozna np. wymienic hieratic jar albo scrolla na sztandar (wskrzeszanie d6 szkieletow)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 21, 2003, 10:10:40 pm
A co gdyby tak dać cloak of the dunes lordowi wraz z balde of Mourning i zająć się nabijaniem CR?

Bo milczeniem pominę użyteczniość piechoty...
naprawde na twoim miejscu przerzuciłbym sie na cięzka kawalerię...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 21, 2003, 10:15:17 pm
Jeszcze przed chwila twierdziles, ze trzeba go bardziej chronic, a cos takiego chyba duzej ochrony mu nie da...

PS A JA CHCE PIECHOTE! 8)
Chociaz te namiastki klimatu niech sie zachowaja... :)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 21, 2003, 10:19:20 pm
Ale wtedy przestaje byc narażony na wrogie uderzenia- po prostu szarżuje od strony z której nie ma charakteów wroga i zabija...
Jak boisz się czarów uderzających z niebios albo ostrzałyu to trzymasz go do ostatniej chwili w regonie ale, na litość Boską, nie walcz w tym klocku bo to samobójstwo...

A to, ze chcesz piechote to powodzenia ale pomóc ci nei jestem w stanei bo sensu w tym nie widzę...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 05:30:57 pm
Dlaczego samobójstwo?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 22, 2003, 05:34:06 pm
No to moze inaczej - co proponujecie wystawic przeciwko orkowej ofensywie (20 wolf riders, 15 savage orc boyz, 2 x 30 night goblins, lord na wywernie, 2 goblinskich szamanow, czarny ork na swini, 2 x goblin chariot, 4 x spearchucka, )?
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 22, 2003, 05:36:16 pm
Bo wtedy to oponent ma inicjatywe i to on moze przeznaczyc odpowiednie siły do zniszczenia TK...
A ponieważ oddział z TK w ten dsposób prawie na pewno przegra walkę to równiez i w następnej turze oponent bedzie uderzał pierwszy swoim dwurakiem czy innym Sword of the Heroes - i wtedy prawdopodobnie go ubije...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 05:36:21 pm
Masz jakiś pomysł na przejście 39 szkieletów z save 4+, Banner of Undying Legion i Tomb Kingiem, Crook & Flail of Radiance (Always strike first), Collar of Shapesh (Przerzut wounda na przyjacielski model w  prom. 4 cali na 4+) i jeszcze jakąs zabawką (do wyboru/koloru)? Sądzę, że byłby to problematyczny oddział..  8)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 22, 2003, 05:39:45 pm
Cytat: "Fluffy"
Masz jakiś pomysł na przejście 39 szkieletów z save 4+, Banner of Undying Legion i Tomb Kingiem, Crook & Flail of Radiance (Always strike first), Collar of Shapesh (Przerzut wounda na przyjacielski model w  prom. 4 cali na 4+) i jeszcze jakąs zabawką (do wyboru/koloru)? Sądzę, że byłby to problematyczny oddział..  8)


To, ze jest ich 40 to kłopot jedynie dla ciebie bo prawie nie sposób czyms takim manewrować...
O rankach nie wspominam bo już mówiłem...
Bohater ma cztery ataki jako pierwszy ale z siła zaledwie pięć więc dużo rycerzy pewnie nie uszkodzi...To, że przeżuca wounda na kolegów w ogólnym rozrachunku bynajmniej nie poamga bo z CR i tak dostaną...
To nie jest przoblematyczny oddział - to jest bardzo martwy oddział który czeka na oponenta który zgarnie za niego kupę punktów...


Pomysł?
Dobry charakter ubija Lorda a w tej grze niemalże każdy jest w stanie zabić szkieleta...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: shizo w Kwiecień 22, 2003, 05:44:58 pm
5 atakow. To po pierwsze. Poza tym w nastepnej turze rycerze nie maja juz takiej sily, i w tym momencie przejmuja inicjatywe szkielety (wystarczy, ze wygraja o 1 punkt).
Jesli bardzo potrzebujesz tej maewrowosci, to wrzuc SB z sztandarem, ktory pozwala na free reforma...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 05:50:22 pm
Ot, i kolega znalazł szybką radę.. Zresztą Tomb King też ma swoje dwie inkantacyjki =)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 22, 2003, 06:10:11 pm
Ale tu nie chodzi o zwroty a o te zabójcze 4" na turę!

Powiedzmy sobie to tak - taki klocek i tak zawsze zostawia się na sam koniec gry gdy będzie walczył w pełnym okrążeniu...

Szkieltami bez ranków bardzo trudno wygrać nawet o jeden punkt...

Poza ty mówiąc o zabójstwie charaktera miałem na myśli goscia z dwurakiem nie z lancą.
Jesli idzie o utratę inicjatywy u kawalerii to obawaim się jednak, że lance na szkielety tak naprawde wcale nie sa niezbędne...

BTW - ja mobilnosci nie potrzebuję - to Ty potrzebujesz...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 06:13:11 pm
Khemri mobilne jest.. A swoją droga.. Są przecież jeszcze inne zabawki w armijce. Słyszałeś o skorpionach? A wiesz, co takie dwa skorpiony robią nawet ze sporym klockiem kawalerii?  :twisted:
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Iberales w Kwiecień 22, 2003, 06:16:00 pm
Dostają baty bo nie zdejmują ranków...

I, nie, Khemri nie jest mobilne...
Nawet kawalerie bez popychaczek wloka się niemiłosiernie...
Im naprawde potrzebna jest magia na 13 kostek...
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 06:16:20 pm
Otóż wystaczy, jeżeli te dwa skorpiony powstrzymają Twoją kawalerię na dwie tury (możliwe), przy okazji przypadkiem załatwiając herosa z dwurakiem (nie problem). Taki kloc piechoty spokojnie sobie podejdzie, i zaszarżuje.. Dwie inkantacje TK, po jednej od dwóch - trzech liczy.. I może okazać sie, ze oddział ten jest jednak szybszy niż te 4'' =)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Fluffy w Kwiecień 22, 2003, 06:20:44 pm
13 kości potrzebne jest w mnomencie, gdy przeciwnik ma czterech magów + full load dispel scrolli. A wspominałeś o characterze z dwurakiem.. Moj GG to 2320130, z przyjemnością podyskutuję o zaletach i wadach Khemri. Zapraszam.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Filip SB w Kwiecień 24, 2003, 09:05:06 am
Coś z innej beczki

Mam propozycje i chyba was to ucieszy.
Najważniejsze to wymyślic sobie imiona dla Bohaterów. Wiele jest dodatków dla dwarfów, ludzi i elfów

Poniżej podaję link do Arabskich Imion oraz do ich znaczeń w języku angielskim !!!


Ja je wykorzystałem do tworzenia swoich rosterów i naprawde teraz już można tworzyć historię...

Pozdrawiam
Arabian Names (http://www.20000-names.com/male_arabian_names.htm)
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: Cubbas w Kwiecień 24, 2003, 09:26:34 am
A podaj Waszmości Saracenie, jakież są to te lynky dla krasnych ludów i ludzkich ludzików? Chętnie bym skorzystał, jeśli Waszmość uraczysz.
Tytuł: Tomb Kings
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Kwiecień 24, 2003, 10:12:35 am
http://bugmansbrewery.com/

tu jest dużo o krasnalach.