gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: drachenfeles w Czerwiec 25, 2003, 11:05:37 pm

Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 25, 2003, 11:05:37 pm
Zmiana ankiety, wynikiem zeszłej w Mordheim PL nazwy charakterystyk zostały przetłumaczone.

Dla niewtajemniczonych poniższy link zabierze was wprost na oficjalną stronę settingu Karak Azgal.

http://www.strike-to-stun.com/Mordheim/Karak_Azgal
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 25, 2003, 11:20:46 pm
ja glosowalem ZA tlumaczeniem. Niech bedzie oficjalnie jak w WFRP
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Czerwiec 26, 2003, 07:58:58 am
ja jestem za nie tłumaczeniem na polski bo człowiek już przyzwyczajony M, WS itd., bo głupio brzmi "ten pocisk zadaje D6Żyw".
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 26, 2003, 09:03:36 am
Ten pocisk zadaje k6 punków obrażeń, jak dla mnie nie brzmi głupio.

Druga sprawa to rozdzielenie prac, kto jakie bandy albo zasady chciałby napisać? mamy do wyboru dowolne, oficjalne bandy oraz listę dodatkowego ekwipunku dla bohaterów.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Czerwiec 26, 2003, 09:07:23 am
ale D6W brzmi lepiej, a ja mógłbym się zająć middenheimem
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Czerwiec 26, 2003, 09:09:24 am
oraz może da Orkaz
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 26, 2003, 09:48:53 am
Cytat: "Dracon2"
ale D6W brzmi lepiej, a ja mógłbym się zająć middenheimem


nie uzywa sie chyba d6w...ale smieszne bylo by k6zyw ;)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: warmer w Czerwiec 26, 2003, 11:40:09 am
ja wole k6
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: NemoOne w Czerwiec 26, 2003, 12:24:23 pm
Jestem zdecydowanie za nie przetlumaczaniem nazw cech.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 29, 2003, 09:49:01 pm
wow, jak duzo osob glosuje ;)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 29, 2003, 10:03:52 pm
no nie? jak tam idzie pisanie?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 29, 2003, 10:09:27 pm
wejdz na GG teraz. moj numer 1841841
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: NemoOne w Czerwiec 29, 2003, 10:13:50 pm
Jak potrzebujecie pomocy, to moge przetlumaczyc Norsow.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 29, 2003, 10:53:55 pm
Norsi już są.
Skolo, niestety mam kłopoty z gg, nie akceptuje hasła, napisz co i jak.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: NemoOne w Czerwiec 29, 2003, 10:58:45 pm
W takim razie z checia pomoge przy innej bandzie
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 30, 2003, 12:17:20 am
dracon pisze łowców czarownic, skolo opętanych.
ja dotychczas skończyłem gladiatorów, skaveny, middenheim, krasnoludy, zielonoskórych, siostry sigmara, norsów i nieumarłych. Z podręcznikowych band został jeszcze marienburg i reikland.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: NemoOne w Czerwiec 30, 2003, 10:36:43 am
dobra w takim razie pisze sie na reikland, jesli mozna.
szczegoly ustalimy na gg: 2353862
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 30, 2003, 10:53:49 am
ok, jak uda mi się je uruchomić to zastukam.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 07, 2003, 09:13:47 pm
Zmiana ankiety, głosujcie szybko ;-)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: NemoOne w Lipiec 07, 2003, 09:57:08 pm
i co drach??Nadal GG nie dziala??
Bo chce pomoc!!!!!!
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: nahar w Lipiec 11, 2003, 06:11:11 pm
Co jest juz zrobione ??
Lub inaczej co jest rozdzielone?
Proponuje serwis z wiadomsciami na ten temat (ktore bandy sa jeszcze do wizecia).
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: warmer w Lipiec 12, 2003, 09:02:59 am
ja was moge duchowo wspierać :D
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 12, 2003, 01:48:11 pm
OK aktualnie gotowe bandy:

- Reikland
- Middenheim
- Marienburg
- Siostry Sigmara
- Kislev
- Remas
- Trant
- Miragliano
- Norsi
- Jaszczuroludzie
- Nieumarli
- Skaveny (eshin)
- Zielnoskórzy
- Zwierzoludzie
- Mroczne Elfy
- Gladiatorzy
- Gildia gorzelników
- Gildia inżynierów
- Gildia górników
- Krasnoludzcy łowcy skarbów
- Krasnoludzki kult zabójców

Ponadto niezależnie powstają:
- Kult opętanych (Skolo)
- Wojownicy Cienia (Nemo)
- Dracon też coś chciał pisać, ale nie wiem do końca co

jak kogoś nie wymieniłem to skargi proszę kierować poniżej ;-)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Lipiec 27, 2003, 10:04:16 pm
cos nowego w temacie? opetanych przygotuje do konca miesiaca mysle. nie ma mnie w domku od jakiegos czasu, wrocilem z lublina wczoraj, od dzis jestem u swojej dziewczyny i nie moge nic pisac. jak tylko powroce do normalnego swiata to zaczne pisac.
ps. dzieki Pawel za bande, umieszcze jak bede w domku:-)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: kozi_ck w Sierpień 13, 2003, 09:31:29 pm
ok... jak jeszcze temat akutalny... nie wiem czy ktos gra, ale przetlumaczyc nie zaszkodzi gang lesnych elfow. Sam nimi gram, nie sa przegieci jakby co :)
czekam na odp :)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Sierpień 13, 2003, 10:38:51 pm
dodatkowe bandy będę dorzucał, jeżeli okażą się w porządku.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: kozi_ck w Sierpień 14, 2003, 08:18:15 am
sa w porzadku, sam nimi gram z kumplami i nikt nigdy nie powiedzial ze sa przegieci, sam zobacz:  http://modena.intergate.ca/personal/trentm/gaming/mordheim/woodelves.html

bo te jakies lesne elfy na gildii juz sa, ale one sa beznadziejne po prostu.
Lucznik, Scout i Lider maja takie same statystyki nie liczac LD i I...
Paranoja... Wardancer ma tyle WS to kiepy lucznik...
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Sierpień 14, 2003, 08:49:18 am
Rzeczywiście, całkiem zbalansowani jednak wydają się trochę za tani, kosztują prawie tyle co ludzie, a są jednak elfami. Mimo wszystko wrzucę ich (może kwestię cen przedyskutuję z autorem).
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: kozi_ck w Sierpień 14, 2003, 09:05:30 am
drachenfeles uwierz mi nie sa tani...  Zauwaz ze elf bow 35 gc, a zwykly long bow 15. A miecz tez by wypadalo dac, nie mowiac juz dodatkach. Wardancerom tez wypadaloby dac 2 miecze, liderowi moze tez? Powaznie sa akurat ! Zrob sobie przykladowa rozpiske sam zobaczysz.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Sierpień 14, 2003, 09:11:03 am
Nie wątpię w drogie wyposarzenie, ale np taki swordwarden kosztuje 45 podczas gdy champion 35 a champion ma same trójeczki poza WS w charakterystyce. Z resztą zrobię sobie rozpiski i zobaczę z czym to się je.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: kozi_ck w Sierpień 14, 2003, 09:37:38 am
a u WE lider kosztuje 75 GOŁY, dac mu wszystko to co potrzeba to wychodzi okolo 120, ma wprawdzie 5 bs ale reszta statystyk normalna niz superowego :) Ja zrobilem i zagralem wcale nie jest taki wypas :)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Wrzesień 07, 2003, 10:23:23 pm
co to jest "stash" w AB? denerwuje mnie to
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 07, 2003, 10:28:45 pm
treasury mówiąc inaczej tam wpisujesz ekwipunek, który posiada banda pozostałe złoto itp. U mnie tego nie ma i raczej nie będzie, a tak poza tym to szybkość powstawania nieco zmalała, ale powoli zmierzam ku końcowi prac nad PL, może chcesz demo?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Wrzesień 07, 2003, 10:34:07 pm
hm....a mozesz umiescic to demo na yahoo forum?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 07, 2003, 11:17:38 pm
mogę, ale nie będę aktualizował dobra?

A tak na marginesie, jeżeli ktoś chce żeby jakaś banda znalazła się w AB, np jego własnego autorstwa to niech da znać, jak będzie fajna to wrzucę.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: kozi_ck w Wrzesień 08, 2003, 05:16:39 pm
witam, znalazlem fajna armijke na necie do lesnych elfow, fani powinni byc zadowoleni. Uprzedzam TO NIE JEST ARMIA MOJEGO AUTORSTWA, ale pewnie autor nie bedzie mial nic przeciwko, zeby umiescic ja w AB.

http://modena.intergate.ca/personal/trentm/gaming/mordheim/woodelves.html

gralem nia wiele razy, nie jest przegieta a gra sie milo.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Wrzesień 08, 2003, 05:45:48 pm
"Stripling" - niezła nazwe tych henchmenów ;) haha
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 08, 2003, 06:09:56 pm
Cytuj

witam, znalazlem fajna armijke na necie do lesnych elfow, fani powinni byc zadowoleni. Uprzedzam TO NIE JEST ARMIA MOJEGO AUTORSTWA, ale pewnie autor nie bedzie mial nic przeciwko, zeby umiescic ja w AB.


Już ją umieściłem, rozmawialiśmy na ten temat, jeśli się nie mylę?

Bandy których nie ma w AB mordheim, a są w AB mordheim pl:



w najbliższym czasie wrzucę jeszcze wyznawców khaina i uzupełnie inne bandy.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Wrzesień 08, 2003, 07:13:47 pm
A czy masz drachu w plikach najemników z tilei?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 08, 2003, 09:33:09 pm
pewnie, ale zamast pytać zassaj sobie plik z yahoo.

albo kliknij  tutaj  (http://groups.yahoo.com/group/mordheim-pl/files/AB%20Mordheim%20PL/mordheim_pl_v1p3.ab)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Wrzesień 12, 2003, 08:35:22 pm
jednak nazwy charakterystyk tłumaczone? (2minuty się zasatnawiałem co robi w mordce US (Unit Strenght), a to umiejętności strzeleckie) Brakuje u tileańczyków pik! Ale ogólnie to very gut! (no oprócz nazw charkterystyk) I kiedy będą najemnicy (hired swordzi)?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 13, 2003, 12:14:09 am
nareszcie, ktoś znalazł błędy :-D
nazwy charakterystyk są przetłumaczone tj. w WFRP.
Zajmę sie hired swordami i dramatisami, jak skończę wszystkie bandy.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Wrzesień 13, 2003, 08:30:10 am
nie martw się tym błedem bo nawet w angileskich plikach do AB jest ten błąd.
I jej tez brakuje w liscie ekwipunku na gildii
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 13, 2003, 09:50:10 am
a czy ja wyglądam na zmartwionego?
nie wierzę w istnienie programów, które nie mają błędów (tzn błędów w trakcie powstawania), tylko że ten właśnie wynikał z tej pomyłki, o której mówisz. Kopot w tym, że na oryginalnej liście nie ma żadnych pik, są rapiery których rzeczywiście nie dodałem.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dracon2 w Wrzesień 13, 2003, 10:22:08 am
są spójrz w tym pliku na stronie GW (ostatnie strony lustrii to są bandy)
http://www.specialist-games.com/mordheim/assets/unofficial/Lustria5.pdf
strona 22:
EQUIPMENT LIST
Hand-to-hand Combat Weapons
(...)
Pike . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 gc
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 15, 2003, 12:17:33 am
no chyba, że tak. Ja patrzyłem na stronie głównej lustrii.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Październik 11, 2003, 09:45:06 pm
Nowy plik do zassania tutaj (http://jan.polkowski.webpark.pl/mordheimpl_v1p5beta.ab)

Brakuje jeszcze dramatisów, hired swordów i ekwipunku.
Pozatym wszystko gotowe.

Prosze was o pomoc w szukamiu błędów i formułowaniu FAQ, jeżeli będzieci mieli jakieś pytania to prosze piszcie do mnie.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Październik 22, 2003, 05:27:30 pm
Nikt nie znalazł błedów, no nie róbcie sobie jaj.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Ogoo1 w Październik 22, 2003, 05:29:38 pm
Ja na razie jeden, przy tym linku mam errora 404 :(

Pozdrawiam
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Październik 22, 2003, 06:25:27 pm
Głupie yahoo, już działa.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Styczeń 07, 2004, 08:09:06 pm
Nowy pliczek już do zassania  tutaj  (http://jan.polkowski.webpark.pl/mordheimpl_v1p6beta.ab)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Filip SB w Luty 16, 2004, 10:16:37 am
Oto moje spostrzeżenia:
1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....
2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.
3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?
4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?
5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)
6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Luty 18, 2004, 11:46:49 am
Cytuj

1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....


To weź do łapek dwuraka, a za pas miecz, powalcz tak przez 30 sekund, a potem zamień broń.

Cytuj

2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.


Może będzie to narazie betka

Cytuj

3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?


nie ma 70% ekwipunku, będzie w późniejszej wersji.

Cytuj

4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?


Przy zasadach broni miotanej

Cytuj

5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)


w krórymś z TC dodali tą zasadę do szkieletów.

Cytuj

6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.


MSave to save przeciw pociskom, (Missile Save) a zgodnie z TC szkielety mają go na 6+, a wzrośnie on do 5+, gdy dać takiemu lekki pancerz, albo tarczę.

Dzięki za uwagi
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Luty 18, 2004, 12:04:09 pm
Cytat: "Ogoo1"
Ja na razie jeden, przy tym linku mam errora 404 :(

Pozdrawiam


tez mialem tu errora 404, na webparku. pozniejszy link jest prawidlowy.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Filip SB w Luty 18, 2004, 12:14:06 pm
Cytat: "drachenfeles"
Cytuj

1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....

To weź do łapek dwuraka, a za pas miecz, powalcz tak przez 30 sekund, a potem zamień broń.


przepraszam bardzo ale jak sie używa broń to w danej walce korzysta sie tylko z jednej broni... jeżeli bedzie kolejny kombat to mogę zmienić na inną i dlatego w rule booku napisane jest że można dźwigać do dwóch broni ręcznych - tak samo jak w WFRP. Z dwurakiem to jest zły przykład...bo np. mam tarczę , mam dager i miecz.  w jednej walce walcze daggerem i mieczem , a w drugiej walczę juz tylko mieczem i bronię sie tarczą. Taka kombinacja ekwipunku powinna być możliwa.


Cytuj

2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.


Może będzie to narazie betka

Cytuj

3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?


nie ma 70% ekwipunku, będzie w późniejszej wersji.

Cytuj

4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?


Przy zasadach broni miotanej


lookne ..

Cytuj

5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)

w krórymś z TC dodali tą zasadę do szkieletów.


Nie mam TC więc sie zapytałem ... dla mnie to dziwne dlaczego np w angielskiej wersji o tym nie wspomniano?

Cytuj


6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.

MSave to save przeciw pociskom, (Missile Save) a zgodnie z TC szkielety mają go na 6+, a wzrośnie on do 5+, gdy dać takiemu lekki pancerz, albo tarczę.



a Tego nigdzie nie znalazłem, nawet w najnowszych Q&A oraz na up na stronie GW oraz w annualu. Sorry że sie czepiam ale trzeba mieć podkładkę wiesz o czym mówie

Dzięki za uwagi


to jeszcze takie jedno pytanie:

jakoże gram TG to w ekwipunku (tak samo jak Njevelin) powinen być do wyboru rydwan. oczywiście że dana postać nie bedzie na nim jeździć gdyż musi mieć taka umiejętność, ale w liście umijętności akademickich znajduje sie taka rzecz a nie mam rydwanu.

pozdr.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Luty 18, 2004, 12:28:15 pm
Cytuj

(...) np. mam tarczę , mam dager i miecz. w jednej walce walcze daggerem i mieczem , a w drugiej walczę juz tylko mieczem i bronię sie tarczą. Taka kombinacja ekwipunku powinna być możliwa.


ależ jest, można mieć dwie bronie ręczne, albo broń ręczną i tarczę, a sztylet można mieć zawsze.

Cytuj

a Tego nigdzie nie znalazłem, nawet w najnowszych Q&A oraz na up na stronie GW oraz w annualu. Sorry że sie czepiam ale trzeba mieć podkładkę wiesz o czym mówie


hmm... jestem pewien, że gdzieś to znalazłem... O mam, setting Karak Azgal :-)

Cytuj

jakoże gram TG to w ekwipunku (tak samo jak Njevelin) powinen być do wyboru rydwan. oczywiście że dana postać nie bedzie na nim jeździć gdyż musi mieć taka umiejętność, ale w liście umijętności akademickich znajduje sie taka rzecz a nie mam rydwanu.


Jest, pojawia się dopiero, gdy dasz któremuś z bohaterów umiejętność powożenia nim.
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Filip SB w Luty 18, 2004, 12:54:28 pm
Okiej dzięki za odpowiedzi . Bedę szukał dalej...  :lol: i tak wszystko wychodzi w praniu znaczy sie w graniu:-)))
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Luty 18, 2004, 01:20:16 pm
właśnie, dlatego jestem wdzieczny za pomoc w znajdowaniu goblinów... eee to znaczy błędów  :D
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: skolo w Luty 18, 2004, 09:37:00 pm
chyba byki ;-)
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Firefly w Luty 19, 2004, 01:03:59 pm
To może gory :? albo minotaury :? :twisted:
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: nahar w Marzec 25, 2004, 06:13:48 pm
Drachu skad mozna miec plik do AB Mordheim PL?
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Marzec 25, 2004, 07:25:41 pm
z AB, można zasać przez program do update. A jak nie to z www.datafilesrus.com albo ze strony Lone Wolf'a
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Kwiecień 03, 2004, 05:49:02 pm
Ja jestem za tłumaczeniem wszystkich zasad jak leci ale zostawilbym przy kostkach D6 no ale to K6 to tak zbytnio mi nie wadzi...
Tytuł: AB Mordheim PL
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Maj 01, 2004, 02:11:41 pm
Nie znosze tłumaczonych zasady i nazw... raz że zasady mają OD RAZU inną interpretację a dwa jak to fatalnie brzmi jak ktoś mówi: moim szczuroczłekiem Nocnym Begaczem zaatakuję twojego Myśliwego (jeager)... koszmar...

Co do ankiety to ZAGOSOWAŁEM   N I E !  Ciągłe dabaty na temat zasad, dopuszczania to turniejów itp. zraziły mnie to NIEOFICJALNYCH band... (nie mówiąć, że jak ktoś zagra lizardami z dowolną bandą to nawet 17 skavenów z procami nic nie zdziała)...

Można dać nieoficjalne bandy ALE tylko kiedy będą w osobnym dziale (jak zasady krytyków broni prochowej). czyli Mordheim - oficjalne, Lustria - Skaven Clan p., Lizardmen, DE etc... bo mieszanie tych band powoduje ciągłe niedomówienia!