gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: drachenfeles w Czerwiec 25, 2003, 11:05:37 pm
-
Zmiana ankiety, wynikiem zeszłej w Mordheim PL nazwy charakterystyk zostały przetłumaczone.
Dla niewtajemniczonych poniższy link zabierze was wprost na oficjalną stronę settingu Karak Azgal.
http://www.strike-to-stun.com/Mordheim/Karak_Azgal
-
ja glosowalem ZA tlumaczeniem. Niech bedzie oficjalnie jak w WFRP
-
ja jestem za nie tłumaczeniem na polski bo człowiek już przyzwyczajony M, WS itd., bo głupio brzmi "ten pocisk zadaje D6Żyw".
-
Ten pocisk zadaje k6 punków obrażeń, jak dla mnie nie brzmi głupio.
Druga sprawa to rozdzielenie prac, kto jakie bandy albo zasady chciałby napisać? mamy do wyboru dowolne, oficjalne bandy oraz listę dodatkowego ekwipunku dla bohaterów.
-
ale D6W brzmi lepiej, a ja mógłbym się zająć middenheimem
-
oraz może da Orkaz
-
ale D6W brzmi lepiej, a ja mógłbym się zająć middenheimem
nie uzywa sie chyba d6w...ale smieszne bylo by k6zyw ;)
-
ja wole k6
-
Jestem zdecydowanie za nie przetlumaczaniem nazw cech.
-
wow, jak duzo osob glosuje ;)
-
no nie? jak tam idzie pisanie?
-
wejdz na GG teraz. moj numer 1841841
-
Jak potrzebujecie pomocy, to moge przetlumaczyc Norsow.
-
Norsi już są.
Skolo, niestety mam kłopoty z gg, nie akceptuje hasła, napisz co i jak.
-
W takim razie z checia pomoge przy innej bandzie
-
dracon pisze łowców czarownic, skolo opętanych.
ja dotychczas skończyłem gladiatorów, skaveny, middenheim, krasnoludy, zielonoskórych, siostry sigmara, norsów i nieumarłych. Z podręcznikowych band został jeszcze marienburg i reikland.
-
dobra w takim razie pisze sie na reikland, jesli mozna.
szczegoly ustalimy na gg: 2353862
-
ok, jak uda mi się je uruchomić to zastukam.
-
Zmiana ankiety, głosujcie szybko ;-)
-
i co drach??Nadal GG nie dziala??
Bo chce pomoc!!!!!!
-
Co jest juz zrobione ??
Lub inaczej co jest rozdzielone?
Proponuje serwis z wiadomsciami na ten temat (ktore bandy sa jeszcze do wizecia).
-
ja was moge duchowo wspierać :D
-
OK aktualnie gotowe bandy:
- Reikland
- Middenheim
- Marienburg
- Siostry Sigmara
- Kislev
- Remas
- Trant
- Miragliano
- Norsi
- Jaszczuroludzie
- Nieumarli
- Skaveny (eshin)
- Zielnoskórzy
- Zwierzoludzie
- Mroczne Elfy
- Gladiatorzy
- Gildia gorzelników
- Gildia inżynierów
- Gildia górników
- Krasnoludzcy łowcy skarbów
- Krasnoludzki kult zabójców
Ponadto niezależnie powstają:
- Kult opętanych (Skolo)
- Wojownicy Cienia (Nemo)
- Dracon też coś chciał pisać, ale nie wiem do końca co
jak kogoś nie wymieniłem to skargi proszę kierować poniżej ;-)
-
cos nowego w temacie? opetanych przygotuje do konca miesiaca mysle. nie ma mnie w domku od jakiegos czasu, wrocilem z lublina wczoraj, od dzis jestem u swojej dziewczyny i nie moge nic pisac. jak tylko powroce do normalnego swiata to zaczne pisac.
ps. dzieki Pawel za bande, umieszcze jak bede w domku:-)
-
ok... jak jeszcze temat akutalny... nie wiem czy ktos gra, ale przetlumaczyc nie zaszkodzi gang lesnych elfow. Sam nimi gram, nie sa przegieci jakby co :)
czekam na odp :)
-
dodatkowe bandy będę dorzucał, jeżeli okażą się w porządku.
-
sa w porzadku, sam nimi gram z kumplami i nikt nigdy nie powiedzial ze sa przegieci, sam zobacz: http://modena.intergate.ca/personal/trentm/gaming/mordheim/woodelves.html
bo te jakies lesne elfy na gildii juz sa, ale one sa beznadziejne po prostu.
Lucznik, Scout i Lider maja takie same statystyki nie liczac LD i I...
Paranoja... Wardancer ma tyle WS to kiepy lucznik...
-
Rzeczywiście, całkiem zbalansowani jednak wydają się trochę za tani, kosztują prawie tyle co ludzie, a są jednak elfami. Mimo wszystko wrzucę ich (może kwestię cen przedyskutuję z autorem).
-
drachenfeles uwierz mi nie sa tani... Zauwaz ze elf bow 35 gc, a zwykly long bow 15. A miecz tez by wypadalo dac, nie mowiac juz dodatkach. Wardancerom tez wypadaloby dac 2 miecze, liderowi moze tez? Powaznie sa akurat ! Zrob sobie przykladowa rozpiske sam zobaczysz.
-
Nie wątpię w drogie wyposarzenie, ale np taki swordwarden kosztuje 45 podczas gdy champion 35 a champion ma same trójeczki poza WS w charakterystyce. Z resztą zrobię sobie rozpiski i zobaczę z czym to się je.
-
a u WE lider kosztuje 75 GOŁY, dac mu wszystko to co potrzeba to wychodzi okolo 120, ma wprawdzie 5 bs ale reszta statystyk normalna niz superowego :) Ja zrobilem i zagralem wcale nie jest taki wypas :)
-
co to jest "stash" w AB? denerwuje mnie to
-
treasury mówiąc inaczej tam wpisujesz ekwipunek, który posiada banda pozostałe złoto itp. U mnie tego nie ma i raczej nie będzie, a tak poza tym to szybkość powstawania nieco zmalała, ale powoli zmierzam ku końcowi prac nad PL, może chcesz demo?
-
hm....a mozesz umiescic to demo na yahoo forum?
-
mogę, ale nie będę aktualizował dobra?
A tak na marginesie, jeżeli ktoś chce żeby jakaś banda znalazła się w AB, np jego własnego autorstwa to niech da znać, jak będzie fajna to wrzucę.
-
witam, znalazlem fajna armijke na necie do lesnych elfow, fani powinni byc zadowoleni. Uprzedzam TO NIE JEST ARMIA MOJEGO AUTORSTWA, ale pewnie autor nie bedzie mial nic przeciwko, zeby umiescic ja w AB.
http://modena.intergate.ca/personal/trentm/gaming/mordheim/woodelves.html
gralem nia wiele razy, nie jest przegieta a gra sie milo.
-
"Stripling" - niezła nazwe tych henchmenów ;) haha
-
witam, znalazlem fajna armijke na necie do lesnych elfow, fani powinni byc zadowoleni. Uprzedzam TO NIE JEST ARMIA MOJEGO AUTORSTWA, ale pewnie autor nie bedzie mial nic przeciwko, zeby umiescic ja w AB.
Już ją umieściłem, rozmawialiśmy na ten temat, jeśli się nie mylę?
Bandy których nie ma w AB mordheim, a są w AB mordheim pl:
- Leśne elfy
- Krasnoludy klanowe
- Gildia najemników
- Wataha norsów
w najbliższym czasie wrzucę jeszcze wyznawców khaina i uzupełnie inne bandy.
-
A czy masz drachu w plikach najemników z tilei?
-
pewnie, ale zamast pytać zassaj sobie plik z yahoo.
albo kliknij tutaj (http://groups.yahoo.com/group/mordheim-pl/files/AB%20Mordheim%20PL/mordheim_pl_v1p3.ab)
-
jednak nazwy charakterystyk tłumaczone? (2minuty się zasatnawiałem co robi w mordce US (Unit Strenght), a to umiejętności strzeleckie) Brakuje u tileańczyków pik! Ale ogólnie to very gut! (no oprócz nazw charkterystyk) I kiedy będą najemnicy (hired swordzi)?
-
nareszcie, ktoś znalazł błędy :-D
nazwy charakterystyk są przetłumaczone tj. w WFRP.
Zajmę sie hired swordami i dramatisami, jak skończę wszystkie bandy.
-
nie martw się tym błedem bo nawet w angileskich plikach do AB jest ten błąd.
I jej tez brakuje w liscie ekwipunku na gildii
-
a czy ja wyglądam na zmartwionego?
nie wierzę w istnienie programów, które nie mają błędów (tzn błędów w trakcie powstawania), tylko że ten właśnie wynikał z tej pomyłki, o której mówisz. Kopot w tym, że na oryginalnej liście nie ma żadnych pik, są rapiery których rzeczywiście nie dodałem.
-
są spójrz w tym pliku na stronie GW (ostatnie strony lustrii to są bandy)
http://www.specialist-games.com/mordheim/assets/unofficial/Lustria5.pdf
strona 22:
EQUIPMENT LIST
Hand-to-hand Combat Weapons
(...)
Pike . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 gc
-
no chyba, że tak. Ja patrzyłem na stronie głównej lustrii.
-
Nowy plik do zassania tutaj (http://jan.polkowski.webpark.pl/mordheimpl_v1p5beta.ab)
Brakuje jeszcze dramatisów, hired swordów i ekwipunku.
Pozatym wszystko gotowe.
Prosze was o pomoc w szukamiu błędów i formułowaniu FAQ, jeżeli będzieci mieli jakieś pytania to prosze piszcie do mnie.
-
Nikt nie znalazł błedów, no nie róbcie sobie jaj.
-
Ja na razie jeden, przy tym linku mam errora 404 :(
Pozdrawiam
-
Głupie yahoo, już działa.
-
Nowy pliczek już do zassania tutaj (http://jan.polkowski.webpark.pl/mordheimpl_v1p6beta.ab)
-
Oto moje spostrzeżenia:
1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....
2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.
3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?
4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?
5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)
6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.
-
1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....
To weź do łapek dwuraka, a za pas miecz, powalcz tak przez 30 sekund, a potem zamień broń.
2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.
Może będzie to narazie betka
3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?
nie ma 70% ekwipunku, będzie w późniejszej wersji.
4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?
Przy zasadach broni miotanej
5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)
w krórymś z TC dodali tą zasadę do szkieletów.
6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.
MSave to save przeciw pociskom, (Missile Save) a zgodnie z TC szkielety mają go na 6+, a wzrośnie on do 5+, gdy dać takiemu lekki pancerz, albo tarczę.
Dzięki za uwagi
-
Ja na razie jeden, przy tym linku mam errora 404 :(
Pozdrawiam
tez mialem tu errora 404, na webparku. pozniejszy link jest prawidlowy.
-
1. w rule booku stoi że model może nosic przy sobie do dwóch broni ręcznych a w tym pliku ab nie można zrobić takiej konfiguracji, przecież można mieć dwuraka i miecz i wybrać sobie sposób czym sie bedzie walczyć....
To weź do łapek dwuraka, a za pas miecz, powalcz tak przez 30 sekund, a potem zamień broń.
przepraszam bardzo ale jak sie używa broń to w danej walce korzysta sie tylko z jednej broni... jeżeli bedzie kolejny kombat to mogę zmienić na inną i dlatego w rule booku napisane jest że można dźwigać do dwóch broni ręcznych - tak samo jak w WFRP. Z dwurakiem to jest zły przykład...bo np. mam tarczę , mam dager i miecz. w jednej walce walcze daggerem i mieczem , a w drugiej walczę juz tylko mieczem i bronię sie tarczą. Taka kombinacja ekwipunku powinna być możliwa.
2. nie ma opcji stash to trzymania zdobytej kasy, kamieni oraz przedmiotów.
Może będzie to narazie betka
3. duże błedy w ekwipunku np gdzie jest "laleczka szczęscia"?
nie ma 70% ekwipunku, będzie w późniejszej wersji.
4. Tomb Guardian : skąd wiesz że nie ma ujemnych modyfikatorów za ruch i zasięg przy oszczepie ?? podaj stronę w rule booku pliz?
Przy zasadach broni miotanej
lookne ..
5. TG: Skąd masz tę zasadę że jak się strzela do szkieleta to ma sv na 6+ niemodyfikowany ( to jest zasada ale skąś chyba innąd)
w krórymś z TC dodali tą zasadę do szkieletów.
Nie mam TC więc sie zapytałem ... dla mnie to dziwne dlaczego np w angielskiej wersji o tym nie wspomniano?
6. co to jest opcja w tabeli Msave??? Moje szkielety mają Msav +5 to chyba jakiś błąd.
MSave to save przeciw pociskom, (Missile Save) a zgodnie z TC szkielety mają go na 6+, a wzrośnie on do 5+, gdy dać takiemu lekki pancerz, albo tarczę.
a Tego nigdzie nie znalazłem, nawet w najnowszych Q&A oraz na up na stronie GW oraz w annualu. Sorry że sie czepiam ale trzeba mieć podkładkę wiesz o czym mówie
Dzięki za uwagi
to jeszcze takie jedno pytanie:
jakoże gram TG to w ekwipunku (tak samo jak Njevelin) powinen być do wyboru rydwan. oczywiście że dana postać nie bedzie na nim jeździć gdyż musi mieć taka umiejętność, ale w liście umijętności akademickich znajduje sie taka rzecz a nie mam rydwanu.
pozdr.
-
(...) np. mam tarczę , mam dager i miecz. w jednej walce walcze daggerem i mieczem , a w drugiej walczę juz tylko mieczem i bronię sie tarczą. Taka kombinacja ekwipunku powinna być możliwa.
ależ jest, można mieć dwie bronie ręczne, albo broń ręczną i tarczę, a sztylet można mieć zawsze.
a Tego nigdzie nie znalazłem, nawet w najnowszych Q&A oraz na up na stronie GW oraz w annualu. Sorry że sie czepiam ale trzeba mieć podkładkę wiesz o czym mówie
hmm... jestem pewien, że gdzieś to znalazłem... O mam, setting Karak Azgal :-)
jakoże gram TG to w ekwipunku (tak samo jak Njevelin) powinen być do wyboru rydwan. oczywiście że dana postać nie bedzie na nim jeździć gdyż musi mieć taka umiejętność, ale w liście umijętności akademickich znajduje sie taka rzecz a nie mam rydwanu.
Jest, pojawia się dopiero, gdy dasz któremuś z bohaterów umiejętność powożenia nim.
-
Okiej dzięki za odpowiedzi . Bedę szukał dalej... :lol: i tak wszystko wychodzi w praniu znaczy sie w graniu:-)))
-
właśnie, dlatego jestem wdzieczny za pomoc w znajdowaniu goblinów... eee to znaczy błędów :D
-
chyba byki ;-)
-
To może gory :? albo minotaury :? :twisted:
-
Drachu skad mozna miec plik do AB Mordheim PL?
-
z AB, można zasać przez program do update. A jak nie to z www.datafilesrus.com albo ze strony Lone Wolf'a
-
Ja jestem za tłumaczeniem wszystkich zasad jak leci ale zostawilbym przy kostkach D6 no ale to K6 to tak zbytnio mi nie wadzi...
-
Nie znosze tłumaczonych zasady i nazw... raz że zasady mają OD RAZU inną interpretację a dwa jak to fatalnie brzmi jak ktoś mówi: moim szczuroczłekiem Nocnym Begaczem zaatakuję twojego Myśliwego (jeager)... koszmar...
Co do ankiety to ZAGOSOWAŁEM N I E ! Ciągłe dabaty na temat zasad, dopuszczania to turniejów itp. zraziły mnie to NIEOFICJALNYCH band... (nie mówiąć, że jak ktoś zagra lizardami z dowolną bandą to nawet 17 skavenów z procami nic nie zdziała)...
Można dać nieoficjalne bandy ALE tylko kiedy będą w osobnym dziale (jak zasady krytyków broni prochowej). czyli Mordheim - oficjalne, Lustria - Skaven Clan p., Lizardmen, DE etc... bo mieszanie tych band powoduje ciągłe niedomówienia!