gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Kwestia zasad - WFB => Wątek zaczęty przez: szafa@poznań w Wrzesień 07, 2006, 03:48:56 pm

Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 07, 2006, 03:48:56 pm
czy tak jak poprzednio tego typu czary wypakowujace herosow do walki:
- zakazuja uzywac broni tarczy?
- daja magiczne ataki
- i teraz najelpsze:P czy mozna na herosa rzucic ten czar wiecej niz raz? Juz widze beastlorda 9 ataków albo i 10, oraz S9...
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Schtrasny w Wrzesień 07, 2006, 07:58:58 pm
Ścisła lektura tekstu doprowadza do wniosków:
- zakazują broni i tarczy,
- nie jest napisane, że dają magicznego łupnia,
- IMO można, bo nie jest napisane, że nie. Wszakże należy wziąć pod uwagę, iż jest to czar Pozostający w grze.


(a propos Ręka Prochu daje magiczny atak?)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: ksuM w Wrzesień 07, 2006, 09:15:43 pm
Robi go silnym jak niedźwiedź.
Ale nie znaczy to, że ma magiczne szpony...

A z rzucaniem dwa razy to chyba zdrowy rozsądek podpowiada, że nie można...
Skąd ta chęc przeginania taka okropna?  ;)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 07, 2006, 09:53:13 pm
e tam od razu przeginania - po prostu poczatek edycji to trzeba system wycisnac do maksa zeby wiedziec do jakich granic mozna sie posunac :D

jesli nic o magik atakach nie pisze - to nie daje

a jesli nic nie pisze o dwukrotnym rzucaniu - to mozna - walic logike - rules are rules - staje sie jeszcze silniejszy po prostu :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: ksuM w Wrzesień 07, 2006, 10:10:17 pm
Ale pamiętajcie, że staff od darkoth jest traktowana jako magiczna broń!
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Khain w Wrzesień 07, 2006, 10:45:21 pm
a mozna wogole na goscia rzucic 2 x remains in play?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: thurion w Wrzesień 07, 2006, 11:03:39 pm
IMO

1. tak
2. tak
3. nie

..
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 08, 2006, 05:25:23 am
Cytat: "thurion"
IMO

1. tak
2. tak
3. nie

..


za mało, daj jakies argumenty :P szczegolnie na 2 i 3 :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: thurion w Wrzesień 08, 2006, 09:28:17 am
argumenty :P

2) skoro jest to magiczny czar rzucany na typ, to moim zdaniem ma magiczne efekty...

3) mozna rzucac wiecej niz jeden remains in play na typa? ten sam ?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 08, 2006, 11:26:49 pm
Cytat: "thurion"
argumenty :P

2) skoro jest to magiczny czar rzucany na typ, to moim zdaniem ma magiczne efekty...

3) mozna rzucac wiecej niz jeden remains in play na typa? ten sam ?


2. podobny czar lighta i chyba ognia ma wyraznie napisane ze daje magiczne ataki (w 6 ed.). YTutaj nic nie ma. niestety :/

3. gdzie pisze ze nie? Moj matematyczny mozg dokonuje takiej operacji: rzuc czar - jesli sie uda dodaj konkretny bonus. Powtorz operacje innym magiem, brak komendy stop, jesli sie uda dodaj ten sam bonus jeszcze raz. :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 10, 2006, 04:15:43 pm
1)ten czar zabrania uzywania sprzetu-to pisze przy pelnym opisie czaru z tego co pamietam z dzisiejszej lektury
2)w zasadzie dyskusje czy model moze byc objety 2x tym czarem sa raczej zbedne
bo moze
ale efekt bonusowy dodaje sie tylko 1 raz,czar beast anger dodaje "+" do charakterystyk...i kilka takich czarow na 1 modelu sprawi ze po prostu trzeba je bedzie osobno dispellowac

per analogiam-> jezeli w walce wrecz masz po swojej stronie 2 warbannery to bonus jest tylko +1

3)i IMO nie sa to magiczne ataki,bo kolowi nie wyrastaja pazury tylko wzmacniaja mu sie miesnie itp.
magiczne ataki ma sie m.in z mieczyka z lore of fire czy tez Pha's Illumination(w opisie czaru jest napisane ze pojawia sie magiczny majcherek i to nim walczysz-nie uzywajac innych przedmiotow)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Schtrasny w Wrzesień 10, 2006, 08:26:19 pm
a Ręka Prochu daje magiczny atak?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 10, 2006, 09:51:37 pm
a nazwa orginalna...
bo po Dzidomiocie i Głazocisku mam zlasowany mozg...
tak samo jak po Nosorożniku

ale to bardziej kwestia przyzwyczajenia :oops:
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 10, 2006, 10:29:40 pm
Cytat: "QUASSIMODO"
1)ten czar zabrania uzywania sprzetu-to pisze przy pelnym opisie czaru z tego co pamietam z dzisiejszej lektury
2)w zasadzie dyskusje czy model moze byc objety 2x tym czarem sa raczej zbedne
bo moze
ale efekt bonusowy dodaje sie tylko 1 raz,czar beast anger dodaje "+" do charakterystyk...i kilka takich czarow na 1 modelu sprawi ze po prostu trzeba je bedzie osobno dispellowac

per analogiam-> jezeli w walce wrecz masz po swojej stronie 2 warbannery to bonus jest tylko +1



zły przyklad. nie ma 2 warbannerów, nie mozna miec. wyjatek to krsiowy run, ktory ma wpisane "multiple of this rune " wiadomo. czar nie ma "multiple of this spell has no effect"...gdzie ipisze ze bonusa sie nie kumuluje? Jak mam sword of battle (+1A) i frenzy (+1A) to mam tylko jeden z tych bonusów?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Shino w Wrzesień 10, 2006, 11:16:50 pm
czy jak grasz slaaneshem i rzucisz 2x frenzy to dostajesz +2 ataki w sumie? to jest analogicznie...
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 11, 2006, 06:21:11 am
Cytat: "szafa@poznań"


zły przyklad. nie ma 2 warbannerów, nie mozna miec. wyjatek to krsiowy run, ktory ma wpisane "multiple of this rune " wiadomo. czar nie ma "multiple of this spell has no effect"...gdzie ipisze ze bonusa sie nie kumuluje? Jak mam sword of battle (+1A) i frenzy (+1A) to mam tylko jeden z tych bonusów?


w parowce mozna miec juz 2x warbanner na strone
mozna miec 2x frenzy-nie kumuluja sie

zreszta podobnie jest z czarem doom of darkness->(nie pamietam zeby mial napisane ze tylko 1 raz moze byc rzucony na oddzial)
sam czar daje -3 do wartosci LD...np 9LD-3 da nam 6
kolejny czar doom of darknes daje wartosc -3LD... bierzemy nasz LD czyli 9 -3 ->6

identycznie jest w przypadku beast angera
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: sokles w Wrzesień 11, 2006, 06:52:59 am
Ano, w Bears Angerze jest wyraźnie napisane że dodaje do charakterystyk więć nie ma możliwości kumulowania efektu.
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 11, 2006, 09:18:46 am
@ shino: frenzy  jako cecha psychologiczna daje +1 atak. Nie ma roznicy ile razy je dostaniesz...tutaj nie ma nic o tym że tylko raz mozna to rzucic, anie ze efekt dwoch sie nie kumuluje - dostajesz bonus i nie widze problmu zeby bonus dostac jeszcze raz...


@quassimodo - parówka jest wymysłem graczy, zasady gw nie rozważają w ogole takiej opcji jak pary. To wszystko kwestia organizatora czy np. napisze sobie że sie kumuluja 2 warbanery, albo ze sie nie kumuluja, a ja np. zawsze pisze ze nie wolno powtarzac magic itemów. "home rules" parówki (bo na dobra sprawe tak należy je traktowac) traktujesz jako wyznacznik zasad? smieszne...

czemu doom and darkenss ma sie niby nie kumulowac? dostajesz -3 ld, masz 6, dostaniesz jeszcze raz to masz 3. Nie wiem jakiej matematyki was uczyli, ale u mnie 9-3-3=3, a nie 6...

@ sokles - argument "tak bo tak"  - rownie smieszne :P pisze ze dostajesz bonus. to to dostaje. Rzucam jeszcze raz - nie dostaje po raz kolejny. to logiczne i spojne - nie ma komendy break jak powiedialby  matematyk :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Ehx-ray w Wrzesień 11, 2006, 11:47:22 am
więc czemu jak skaveny mają podwójne frenzy (czar frenzy na plague monkach) to mają death frenzy (unit dostaje D3 woundów co ture...)
to inne mają mieć inaczej?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 11, 2006, 12:00:21 pm
bo death frenzy ma w opisie wpisane wprost ze drugi raz rzucenie powoduje inny, specyficzny efekt. Zwykle frenyz tego nie ma - tylko sakvenski czar.
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Schtrasny w Wrzesień 11, 2006, 04:15:43 pm
Cytat: "Schtrasny"
a Ręka Prochu daje magiczny atak?
Cytat: "QUASSIMODO"
a nazwa orginalna...
bo po Dzidomiocie i Głazocisku mam zlasowany mozg...
tak samo jak po Nosorożniku

ale to bardziej kwestia przyzwyczajenia :oops:

Hand of Dust
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zinczuk w Wrzesień 11, 2006, 08:54:27 pm
czytam i coraz większe mam oczy ze zdziwnienia, ale już gram wiele lat więc przywykłem do prób wkładania tak orginalnych wałów jak dwa razy ten sam czar na kolesia
to tak jak z magidznym mieczem z czeu fire, (rozumiem że na czerodzieja można rzucć dwa razy bo ma dwie ręce a na czerodzieja chaosu tyle razy ile ma rąk ?? )
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zox w Wrzesień 11, 2006, 08:58:21 pm
A co to ma za znaczenie ile ma rąk?  :?  Jest to gdzieś w opisie czaru ze sie rzuca tyle razy ilema sie rąk? :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zinczuk w Wrzesień 11, 2006, 09:23:13 pm
i do tego zmierzam kwestia podejścia do grania na zasadach zdrowego rozsądku, w sumie nie ma powiedziane że nie można dać magowi więcej mieczy niż ma rąk czyli kierując się logiką szafy można mu dać unlimited mieczy aż do osiągnięcia maxa w statystykach z tym że nie mam maxymalnej liczby ataków  i dalej jak ktoś już jest niedzwiedziem to kolejny czar powoduje że staje się on niedzwiedziem do kwadratu, i tak dalej :)gdzie tu zdrogy rozsądek, no tak nie jest napisane na czarze żę można być niedzwiedziem do kwadratu ....ale jak się bardzo chce nagiąć zasade to można....
kolejny przykład czy jak na jedostkę ze strachem rzucamy czar powodujący strach to sieje ona w sumei terror (cały czas biorąc logicznie) spotyka się jednostka z podwójnym strachem z jednostką ze zwykłym strachem ..
no i teraz matematyka jednen strach kasuje się z drugim no i zostaje strach magiczny, czyli jednostak z jednym strachem powinna testować strach od jednostki z podwójnym strachem
...też czysta matematyka skoro się już na to powołujemy a w podręczniku jest napisane że strachy się znoszą a co zrobić z dwaoma strachami ????

[/url]
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zox w Wrzesień 11, 2006, 09:28:17 pm
Nie ma dwóch strachów, pytałem nawet kiedyś o to na forum.
Tzn: nie było :P

Poprostu jednostka zaczynała wzbudzać strach, jesli już wzbudzała to czar nie miał efektu bo dawał jej coś co już ma :P (tak jakby rzucić unbreakeable na jednostke z unbreakeable, przykład może nie trafny ale dobrze obrazujący).
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zinczuk w Wrzesień 11, 2006, 09:31:27 pm
i tak samo jest z dwoma identycznymi czarami "pozostającymi w grze" chociażby przez analogię do historii ze strachem, ale patrząc matematycznie i logicznie na WFB można dojść do wszystkiego....
, to jak z pytaniem skąd bretończycy biorą lance do drugiej szarży :)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Shino w Wrzesień 11, 2006, 10:06:38 pm
ale ze strache to nie jest dobry przyklad bo te czary w takim przypadku sprawiaja, ze jednostka wzbudza terror zazwyczaj...

ale rzucic taki czar na terroryste i zfearoutnumberowac smoka to by bylo cos :)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 11, 2006, 10:10:14 pm
Cytat: "Zox"
Nie ma dwóch strachów, pytałem nawet kiedyś o to na forum.
Tzn: nie było :P

Poprostu jednostka zaczynała wzbudzać strach, jesli już wzbudzała to czar nie miał efektu bo dawał jej coś co już ma :P (tak jakby rzucić unbreakeable na jednostke z unbreakeable, przykład może nie trafny ale dobrze obrazujący).


podobnie sie ma z tymi czarami,strach sie nie kumulowal,te bonusy tez nie
kazdy z tych czarow daje bonus do bazowych charakterystyk...a te sie nie zmieniaja nawet jakby byly pod wplywem kilkunastu czarow tego typu
tak sie ma sprawa chyba z wszystkimi czarami dodajacymi bonusy do charakterystyk
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 12, 2006, 12:09:59 pm
Cytuj
kazdy z tych czarow daje bonus do bazowych charakterystyk...a te sie nie zmieniaja nawet jakby byly pod wplywem kilkunastu czarow tego typu
tak sie ma sprawa chyba z wszystkimi czarami dodajacymi bonusy do charakterystyk


gadasz jakies wymysły nie wiem skąd. Skad bazowe statystyki? skad ci sie wzielo ze sie nie zmienia? zmyslasz...

skad wiesz ze tak sie ma sprawa? pisze to gdzieś albo coś?

dlaczego dwa razy ten sam czar ma sie nie kumulowac, a wszystkie inne rzeczy mają sie kumulować, np. frenzy i dodattkowe ataki z innych czarow, np. popychaczki we, czy z sztandarow, np. banner of butchery? Savage majacy banner of butchery dostaja tylko jeden bonus do atakow (za fenzy)  a za sztandar juz nie?
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Kozisyn w Wrzesień 12, 2006, 12:35:43 pm
zapodajcie opis z nowego angielskiego hardcover rulebooka

przeczytajcie opis czaru

zastosujcie zasade RAW

powodzenia ;)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Wrzesień 12, 2006, 12:45:18 pm
Czyli z kumulacją koleś zamienia sie w czterołapnego niedźwiedzia?


frenzy i dodatkowe ataki z INNYCH czarów sie mogą kumulować bo to dwie różne rzeczy IMO , podaj mi przykład gdzie sie coś kumuluje co pochodzi z tego samego źródła? GW mam wrażenie przyjeło generalnie zasade by nie dodawać bonusów z tych samych źródeł. Przykłady: bonus za szeregi, sztandary, szarze z boku, popychaczki, sam koncept że mag nie moze rzucić czaru dwa razy  :p  , nie można urzywać dwuch magicznych broni ... itp.
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 12, 2006, 12:46:11 pm
Cytat: "szafa@poznań"
Cytuj
kazdy z tych czarow daje bonus do bazowych charakterystyk...a te sie nie zmieniaja nawet jakby byly pod wplywem kilkunastu czarow tego typu
tak sie ma sprawa chyba z wszystkimi czarami dodajacymi bonusy do charakterystyk


gadasz jakies wymysły nie wiem skąd. Skad bazowe statystyki? skad ci sie wzielo ze sie nie zmienia? zmyslasz...

skad wiesz ze tak sie ma sprawa? pisze to gdzieś albo coś?

dlaczego dwa razy ten sam czar ma sie nie kumulowac, a wszystkie inne rzeczy mają sie kumulować, np. frenzy i dodattkowe ataki z innych czarow, np. popychaczki we, czy z sztandarow, np. banner of butchery? Savage majacy banner of butchery dostaja tylko jeden bonus do atakow (za fenzy)  a za sztandar juz nie?


jezeli w banner of butchery by pisalo ze daje frenzy to chyba na oddzial savage by to nie dzialalo-> 2x bardziej frenzy byc nie mozna(chyba ze pisze tak w zasadach->np skavy)
tam banner daje dodatkowy atak na jezdzca

wiec masz niejako bonusy z roznych rzeczy-egro
nietrafiony argument
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 12, 2006, 01:38:40 pm
Cytuj
GW mam wrażenie
fajnie, interpretujemy zasady na podstawie  wrażeń. nie ma zasady "bonus z tego samego źródła sie nie kumuluje, ot co. Pisze wyraznie: 1 magizna bron. najlepszy bonus za szeregi. jeden raz licz bonus za bok. kika runów battle nie ma dodatkowego wefektu. Przy tym czarze tego nie ma...

I o to mi wlasnie chodzi - jak cos sie perfidnie NIE  kumuluje zawsze jest to WYRAZNIE napisane: NIE KUMULuJE SIE. tutaj tego nie ma.

aha, tutaj zrodlo jest inne bo czar rzuca inny magik ;)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Ehx-ray w Wrzesień 12, 2006, 02:20:08 pm
Remains in Play. This spell can be cast by the Wizard on himself while he is in close combat. He becomes as and powerful as a mighty bear. He adds +3 Attacks, +2 S and +2 T to his characteristics. he cannot wield a weapon whilst using this spell.

Once cast, the spell lasts until the end of the next combat engagement which the Wizard takes part in, until it is dispelled until the Wizard chooses to end it /which he can do at any time), attempts to cast another spell or is slain.

Dla mnie to jest jasne- (can be cast by the wizard on himself) wiec możesz to zrobic tylko raz, bo inny czarodziej nie może rzucic nie na siebie tego czaru, a czarodziej pod wpływem  czaru też (the spell lasts until........he attempts to cast another spell)
Pozdro
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 12, 2006, 02:24:36 pm
dałeś stary opis ;) teraz brzmi odrobinke inaczej...
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Bagrada w Wrzesień 12, 2006, 04:01:58 pm
hmm.. no coś w tym jest.. i jak tak sie zastanowić to second sign tez mozna wielokrotnie...  :roll:

Chociaż prawie na bank przy najbliższym faq zostanie to poprawione :P
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 12, 2006, 05:48:49 pm
Cytat: "Bagrada"
hmm.. no coś w tym jest.. i jak tak sie zastanowić to second sign tez mozna wielokrotnie...  :roll:

Chociaż prawie na bank przy najbliższym faq zostanie to poprawione :P


podobniez naczelna zasada jest niemoznosc przerzucania przerzucanych kostek
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 12, 2006, 08:23:22 pm
ale dostajesz kilka razy przerzuty i masz ich wiecej...

jak tak patrze to poza wyjatkami gdzie czar daje konkretny efekt (np. frenzy czy odpornosc na pycholige lighta) to efekty czarów sie ladnie kumulują...np głupi wall of fire rzucny na ten sam oddzial - sa dwei sciany i dwa razy hity...
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Sartarius w Wrzesień 13, 2006, 04:04:04 pm
Ja znalazłem coś takiego:
Cytuj
Q. Can a single enemy unit be affected by multiple 'Remains in Play'
or lasting effect spells which do not specifically state that
this is allowable / outline the affects?

A. There's no problem with casting multiple spells on the same unit,
and normally the effects will be cumulative – i.e 2 Flames of The
Phoenix would each have chances of causing damage. On one-off effects,
such as Rain Lord, then the effect is a blanket rule which won't be
improved with multiple castings – in this case, you can't make them
any wetter with two spells than you can with one.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team


Co prawda odnosi się do 6 edycji, ale chyba się to nie zmieniło?

Pozdrawiam
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zox w Wrzesień 13, 2006, 04:12:02 pm
Zawsze można sie przyczepić dopisku przy tym direwolfie "WARHAMMER 6TH EDITION CORE RULES" ;) ;)



Ciekawe jest zę już sie pojawił dział "WARHAMMER 7TH EDITION CORE RULES

Coming Soon!"
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: thurion w Wrzesień 13, 2006, 04:51:36 pm
Cytat: "Zox"


Ciekawe jest zę już sie pojawił dział "WARHAMMER 7TH EDITION CORE RULES



to daj jakis link.. bo ja tych direwolfow nigdy znalezc nie moglem..
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Zox w Wrzesień 13, 2006, 04:54:54 pm
http://www.geocities.com/mi_whplayers/dwfaq.html
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: QUASSIMODO w Wrzesień 13, 2006, 05:18:37 pm
Q. Can a single enemy unit be affected by multiple 'Remains in Play'
or lasting effect spells which do not specifically state that
this is allowable / outline the affects?

bardziej sie mozna przyczepic do istoty pytania...
jezeli uznajesz swojego maga za enemy unit...
to jakby nie o to chodzilo...

bo to co bylo odpowiedzia na to pytanie jest jaknajbardziej sluszne,i sie nie zmienilo...
pamietam jak na oddzial krasnali wlecialo oslepienie,mistress of march i howler wind...i szly dzielne krasnale 0,75" ;)
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Sartarius w Wrzesień 13, 2006, 05:40:37 pm
Hmm, zawsze można stwierdzić, że to pytanie zostaje zadane przez gracza grającego przeciwko temu magowi. Dla niego będzie jak najbardziej enemy :lol: .
Ale to już kombinowanie pod górkę, tak na serio to nie mam pomysłu, jak to próbować wyjaśnić. Najlepiej po prostu sobie darować rzucanie tego x2, a jak nie - zawsze jest święte "na 4+" ;)

Pozdrawiam
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: szafa@poznań w Wrzesień 13, 2006, 09:07:05 pm
przede wszystkim lepiej rzucić dwa razy na inne cele zazwyczaj. raczej nieczesto bedzie 2 razy rzucanie na ten sam cel...mimo to - ja jestem przekonany że jest to legalne itd.

-> kolejny przyklad - czar nurgla dajacy -1T do konc gry - czy ktos uwaza ze mozna go rucic tylko raz na całą bitwe? wtedy bylby turboplewny...
Tytuł: Bears angers, lore of beast
Wiadomość wysłana przez: Devor w Wrzesień 13, 2006, 09:44:05 pm
Cytuj
(...) He becomes as and powerful as a mighty bear.(...)

staje sie silny jak niedzwiedz. drugi raz jak stanie sie silny jak niedzwiec nic sie nie zmieni, bo juz taki jest. widze to tak, ze kolejne proby rzucenia tego czaru 'nadpisuja' efekt poprzedni, czyli mozna zucic raz drugi, ale nic to nei da...

hmm.. chyba tego 'and' nie powinno tam byc, ale cuz... cytowalem  ;)