gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WH40K => Wątek zaczęty przez: Kelvan w Styczeń 11, 2012, 12:15:59 pm

Tytuł: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Kelvan w Styczeń 11, 2012, 12:15:59 pm
http://www.megaupload.com/?d=7UPWRN6W (http://www.megaupload.com/?d=7UPWRN6W)
lub
http://oron.com/n1kkpa9kq8gi (http://oron.com/n1kkpa9kq8gi)
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: afruniu w Styczeń 11, 2012, 01:08:14 pm
Kelvan, Ty lepiej powiedź co Ci powiedzieli o kolejnych dexach  :wink:
pozdro!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: karlvant w Styczeń 11, 2012, 01:31:37 pm
Na ile wiarygodne jest źródło?
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Kelvan w Styczeń 11, 2012, 02:30:13 pm
Afruniu
Przykro mi ale o następnych kodexach nic nie wiem bo przestałem się interesować po Necronach.

Karlvant
Na źródło daje 95%. Wyszło od beta-testera. Możliwe, że to świadomy myk GW by po ocenie publiki jeszcze coś w ostatniej chwili poprawić (jak np. dreadknighta).


Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: gilthanas w Styczeń 11, 2012, 03:51:28 pm
Calkiem mozliwe, testerom trzeba placic i wszystkiego nie wylapia. Publiczne beta testy sa skuteczniejsze i za darmo :smile:
Troce pokrecone te zasady, ale wyjdzie w praktyce co z tego bedzie. Na pewno wszystko sie wywroci do gory nogami. Ciekawe, ze motory maja dawac bonus do T tylko w strzelaniu, ale za to liczy sie to do instantow. Dodatkowo przyspieszenie i trudniejsze trafianie moga sprawic, ze bedzie sens wystawiac motory. Musze powoli podbierac dziecku motory, ktore mu do zabaw wczesniej dalem  :evil:
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Jezo w Styczeń 11, 2012, 04:46:46 pm
Na razie sprawdziłem tylko jedną rzecz i jeżeli to co mam przed oczyma to prawda to TAK, WELCOME BACK DEATH COMPANY!!!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: PaulShin w Styczeń 11, 2012, 05:35:18 pm
Jest tego tak dużo, że zastanawiam się czy w ogóle jest sens to czytać. >.>
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Kelvan w Styczeń 11, 2012, 05:39:16 pm
To zależy KIEDY chcesz się nauczyć nowych zasad i pod nowe zasady kupować figsy.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: metalfan w Styczeń 11, 2012, 07:14:46 pm
Wolałbym tych potwierdzonych na 100%, czyli najlepiej w wersji papierowej. Co poniektórzy pewnie uczą się tych zasad od czasów pierwszych plotek sprzed 2 lat i za wiele z tego chyba nie wynika :biggrin:


Wszystko i tak wyjdzie na papierze jak się nasze osobiste przemyślenia skonfrontuje z przemyśleniami przeciwnika z dodatkiem turlanych po stole kostek :wink:


Chyba zajrzę z ciekawości - pierwsze wieści, które być może są tego warte...
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Styczeń 11, 2012, 07:31:27 pm
Poczytałem tak wstępnie i może być ciekawie. Ale już wiem, ze niektóre rzeczy niekoniecznie mi się spodobają jak zostaną tak jak jest w tym PDF-ie :
Evasion - premiuje mobilność - za bardzo  :razz: . Z drugiej strony jak można uzyskać ev większą niż 5 ? Bazowo zawsze jest 3, +1 za ruch i jinx-a to 5, a tabelka przewiduje do 10  :lol: . No i nic to nie daje w walce krótkodystansowej, bo do 12" i tak wróg ignoruje kary do trafienia za ev.
Zasady pojazdów - nieco przekombinowane IMHO ( chociaż szwadrony czegoś cięższego wreszcie mogą mieć sens  :biggrin: ). Na tyle na ile się wczytałem wychodzi mi dość duże ścięcie ilości broni jakich pojazd może użyć.
+1 atak za bronie assoultowe - tak, bo szaraki potrzebują wzmocnienia  :roll: .
Stopniowane zasad - obejmuje nieco za dużo pozycji jak dla mnie. W batlu stopniowaniu podgalają 2, może 3 zasady, tutaj mam wrażenie ze co druga  :razz: .
Ale też kilka rzeczy które zapisał bym in plus :
Nie ma killpointów  :biggrin: .
Straggemy - bardzo fajna idea, jeśli rzeczywiście jest 1 pkt na każde 1K to te najbardziej gięte stają się dostępne dopiero na naprawdę kosmiczne pkt.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 11, 2012, 08:24:33 pm
Na moje oko - to fake jest.
Mocno skomplikowane i podobne do orginalnych fake'owe rzeczy juz widzielismy - chocby praktycznie kompletny kodeks do BA, ktory okazal sie byc wielkim zartem jakiegos ziomala.
A nie chce mi sie wierzyc, ze ma to cokolwiek wspolnego z 6ED, bo stopien skomplikowania tych zasad przypomina bardziej 2ED, czyli bylby zwrotem o 180 stopni w polityce GW. A ta polityka ma za zadanie zarabiac im kase ...
Taki stopien skomplikowania po pierwsze od razu podnioslby docelowy wiek gracza (mniej kasy), do tego rozgrywka przedluzylaby sie - wiec sila rzeczy trzeba by grac na mniejsze punkty, zeby to mialo jakikolwiek sens (mniej kasy). I oczywiscie - skomplikowane zasady powoduja, ze trudniej wejsc komus nowemu w ta zabawe - again, mniej kasy.
Podsumowujac - fake.
Cze !!!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: karlvant w Styczeń 11, 2012, 09:13:51 pm
Twoja argumentacja jest dobra, ale jednak to koszmarnie duży dokument jest. Nieporównywalnie wiekszy od tamtego kodeksu BA.
Jakby wywalić niektóre z elementów, to system nie jest już taki skomplikowany. To mogłaby być wczesna beta.
No i na pierwszy rzut oka interesująco boostuje eldrarów, że chciałoby się, by to było bliskie prawdy.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: mlodyrs w Styczeń 11, 2012, 09:16:58 pm
Ja poczekam na nowy rule book. Nie mam czasu na zajmowanie się potencjalną podpuchą.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Yedli w Styczeń 11, 2012, 09:19:35 pm
Fake czy nie-fake, finalne zasady to nie są, a diabeł i tak tkwi w szczegółach. Mi na czytanie tego szkoda czasu.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 11, 2012, 09:22:57 pm
Tak BTW, to mam jeszcze dwa argumenty, na poparcie tezy, ze jest to fake:
- GW NIGDY nie robilo beta-testow poza studiem. Wszystkie poprzednie przecieki, nie byly od testerow, tego jestem pewny na 100%; Nie sadze wiec, ze nagle wpadli na to, ze mozna by testowanie zlecic komus z zewnatrz;
- polityka GW dotyczaca przeciekow ulegla ostatnio powaznemu zaostrzeniu - i jest to zaostrzenie w skali - wczesniej byla Holandia z hashbarami, a obecnie Korea Pn. a hashbary zamieniono na obozy pracy. Powod maja dosyc oczywisty - maaaasa kasy. Wedlug roznych plotek, dostali licencje na Hobbita, maja dostac/juz dostali materialy (tak, aby gra ukazala sie razem z filmem - again maaaaaaasa kasy) z filmu, pod warunkiem, ze pokaza, ze stac ich na dochowanie tajemnicy. Wiec nagly wyciek 6ED jest ekstremalnie malo prawdopodobny.
IMHO of course.
Cze !!!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Angron w Styczeń 11, 2012, 09:58:03 pm
Z jednej strony to, co mówi Eman wydaje się jak najbardziej sensowne, a z drugiej strony to wygląda jak masa pracy. Jeżeli komuś chciało się to zrobić tylko dla głupiego dowcipu, to powiem klasycznie: 'get a life'. :D Ja tak czy śmak zabieram się do lektury - z czystej ciekawości. ;)
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: matus_the_1st w Styczeń 11, 2012, 10:07:43 pm
Edytorsko wygląda podobnie do "przecieku" 5-edycyjnego Rulebooka i trochę do kodeksu GK.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Kelvan w Styczeń 11, 2012, 10:35:23 pm
A ja myślę że to beta. Z racji tego, że nie ma updajtu do Necronów, który jest pisany pod 6 edycje i większość info w becie nadaje mu sens.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: the best of IG w Styczeń 11, 2012, 10:36:04 pm
Cóż, "kodex" GK sprawdził się w 95%, zobaczymy po premierze RB ile w istocie się potwierdziło i tutaj.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: trej w Styczeń 12, 2012, 06:55:21 am
a z drugiej strony to wygląda jak masa pracy. Jeżeli komuś chciało się to zrobić tylko dla głupiego dowcipu, to powiem klasycznie: 'get a life'. :D

Może ktoś, komu zamarzyła się praca w GW przygotowal jak CV i list motywacyjne razem wzięte. Ludzie nie takie cuda potrafią wymyślić próbując dostać tą jedną-jedyną pracę.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 12, 2012, 08:48:47 am
A ja myślę że to beta. Z racji tego, że nie ma updajtu do Necronów, który jest pisany pod 6 edycje i większość info w becie nadaje mu sens.
Jest za to kompletnie bezsensowny update do Tau, ktorzy maja wyjsc za chwil kilka, jeszcze przed 6ED ...
Cze !!!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Yedli w Styczeń 12, 2012, 09:29:29 am
Zawsze można przyjąć że w trakcie testów nowy deks Necronów był dostępny, a Tau jeszcze nie.  :lol:
Swoją drogą ciekaw jestem czy fluff w nowych Tauach rozwija wątek antyfarsightowy, czy generalnie jest po staremu + jakieś nowe przydup-rasy.
 
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Picek w Styczeń 12, 2012, 12:39:30 pm
Niema updeatu dla bt ktorzy maja wyjsc zauwaz wiec wynika z tego ze bt przodem
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: afruniu w Styczeń 12, 2012, 12:45:51 pm
dobry prognostyk. zastanawiałem się właśnie nad tym, co następne wyjdzie. wychodzi, że BT ;)
ja tam podchodzę na tyle spokojnie do tych zapowiedzi, że nawet w link nie raczyłem kliknąć  :wink:
człowiek jak się uprze, to i tak to ogarnie  :biggrin:
pozdro!
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 12, 2012, 12:49:44 pm
Taaaa ....
Cytuj
It was done on a home edition of the program that GW use the professional version of, this version was 1.5 vs the 1.6 that GW use for all their other (older) published files. The files origin is Glasgow not Lenton unlike all their published files and the file author is named Robert Smithe, not GWPLC like all their other published files.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Yedli w Styczeń 12, 2012, 01:25:16 pm
To się chłopina narobił.... Kiedy on na to czas znalazł?  :lol:
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 12, 2012, 02:15:27 pm
Nudzil sie chlopina w robocie pewnie ;) ;) ;)
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Yedli w Styczeń 12, 2012, 07:41:39 pm
Straszny ten capitalizm - ludzie z nudów w pracy podręczniki do 40k piszą.  :shock:
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Marios w Styczeń 13, 2012, 07:34:25 am
Na pierwszy rzut oka, stopień skomplikowania zasad rzeczywiście dość spory. GW raczej by w coś takiego nie poszło.
Dajcie znać jak już na stówę ktoś wyczyta, że to fejk bo nie wiem czy czytać ;P
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 13, 2012, 09:22:00 am
Na 99% to fake.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Kelvan w Styczeń 13, 2012, 11:30:51 am
Ano. Sorry za zamieszanie. A już się ucieszyłem. Ale ktoś jest pi****lonym nolifem...  :evil:
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Spejs w Styczeń 13, 2012, 08:32:20 pm
Nie chcę zapeszać, ale moim zdaniem jeżeli ktoś uważa że to jest fejk to będzie bardzo zaskoczony w te wakacje. Wczytałem się dosyć dokładnie w tego pdf-a i rzuciło mi się w oczy zbyt wiele rzeczy które w niektórych codexach były bez sensu, a z tymi zasadami działają i nagle stają się oczywiste (hint: Bones of the Seer Barona z DE, nanoscaraby Imotekha, Deathmarki i wiele wiele innych).
Nie napalam się specjalnie, ale jeżeli tak ma wyglądać 6 ed. to będę bardzo bardzo szczęśliwy.
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: Michaelius w Styczeń 14, 2012, 04:34:06 pm
Na 99% to fake.


Aaaa to wyjasnia czemu update byl napisany prostym zrozumialym i klarownym jezykiem ;)
Tytuł: Odp: ZASADY 6 EDYCJI + UPDATE CODEXÓW
Wiadomość wysłana przez: krawat w Styczeń 30, 2012, 12:10:53 pm
bez sensu nie można pdfa ściągnąć na smartfona... :p
a jak demony wypadają na tle tych bajek?
pozdrawiam
krawat