gildia.pl

Gildia Gier Komputerowych (http://www.gry.gildia.pl) => PC => Wątek zaczęty przez: login w Maj 04, 2004, 05:46:51 pm

Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Maj 04, 2004, 05:46:51 pm
Trzecia już gra z serii TW. Zapowiada się wspaniale- rozbudowana rozgrywka, wspaniała(!) grafika. Tylko kiedy wychodzi? Bo od kiedy zobaczyłem screeny to od nowa zapałałem miłością do gier komputerowych... wiecie coś o tym?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Maj 14, 2004, 09:28:15 am
Ja rowniez czekam :) cala seria total war jest genialna :)
gdyby tak zrobic mod do Battla echhh :)
Ciekawy jestem tym bardziej ze wszystko ma byc 3d a jednoczesnie te same wymagania  :eek:
I te slonie  :twisted:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: High Elf w Maj 14, 2004, 05:28:34 pm
no cóż... jeśli Rome będzie taki jak Medieval, i będzie można grać kartaginą to ja... nie wyrobię i 300 zł dam za tą grę.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dark Elf king w Maj 18, 2004, 02:39:43 pm
Czy ja usłyszałem 300?? Nie ja bym tyle ksy nie wydał nawt na NwN 2
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: eska crew w Maj 28, 2004, 08:12:29 pm
ciekawa giera się szykuje nam do pogrania
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: teodorpunk w Czerwiec 15, 2004, 05:07:29 pm
Cytuj
no cóż... jeśli Rome będzie taki jak Medieval, i będzie można grać kartaginą


chyba nie widziales screenow z roma...
http://www.totalwar.com/community/rome.htm

juz sie nie moge doczekac zeby dokopac tym durnym rzymianom :P
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Mythos w Czerwiec 19, 2004, 01:35:28 pm
Ja także nie mogę się doczekać obie gry z serii są męczone przeze mnie prawie co tydzień:) Jak tylko pojawi się w sklepach nie ma bata wydam te 150zl na oryginal.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Lipiec 05, 2004, 11:15:48 am
Premiera polska dopiero w listopadzie... Ta ********* gra spędz mi sen z powiek... Łapię się na tym, że cicho chcę aby wakacje się już skończyły... Co za męczarnia!
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: ManiaC w Lipiec 05, 2004, 12:03:53 pm
Miejmy tylko nadzieje że nie trzeba będzie czekać nie wiadomo ile na ta cudownie zapowiadajaca sie gierke.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Sierpień 23, 2004, 06:46:13 pm
No i wyszło już demo. Waży 163 mg  i można je ściągnąć stąd: ftp://3dgr2d2:7hD3q9K@3dgamers.mirror.internode.on.net/3dgamers/games/rome/rometw_demo_5.5.zip
Dla niezdecydowanych to jest stronka ze screenami:http://www.totalwar.org.pl/?ShowGal=5
Naprawdę warto, gra pójdzie i na średnim sprzęcie(oczywiście na dzisiejsze realia, czyli 256 mb ramu, procesor 1ghz, dobra karta graficzna). Dostajemy w tym demie szanse pokonania Potęgi Rzymu armią Hannibala podczas 2 wojny Punickiej, oraz rozegrania niedeługiego tutoriala. Nie mogę się doczekać premiery Rome: Total War, niemalże odliczam minuty. To po prostu wielka frajda dla każdego, kto lubi historię(także tą alternatywną ; ) i choć trochę gry komputerowe... Ściągać!
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: High Elf w Sierpień 24, 2004, 03:36:02 pm
8) śweitna giera. Kocham ją.

Mam tylko nadzieję że będzie tańsza niż 169zł (tyle kosztowal MTW po wyjściu do sklepów, teraz obniżyli do 99zł)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: teodorpunk w Sierpień 25, 2004, 12:47:44 pm
kocham total wara ostatnio sobie tak odpalilem medievalka, bo nie mialem w co grac i tak sie wciagnalem ze gralem ponad tydzien nonstop...

demko zawaliste jest  :D  tylko mnie jedno zastanawia jak sie bedzie nazywal dodatek do roma? skoro do shoguna byl mongol's invasion a do medievala viking's invasion to moze do roma bedzie vandal's invasion albo gott's invasion... ciekawe.... :twisted:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: High Elf w Sierpień 25, 2004, 07:53:23 pm
Pewnie barbarian invasion  :(
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Sierpień 27, 2004, 11:12:26 am
macie jakieś wątpliwości? SARMATIAN INVASION!
Wszak któż nie słyszał o rodowodzie polskiej szlachty sięgającym rzekomo czasów rzymskich ; ) Gra trochę za szybka, ale to na pewno będzie dało się zmienić(ach ten twórczy moding). Właśnie też sobie zaraz odpale Medievala...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: teodorpunk w Sierpień 27, 2004, 11:20:56 am
O, a propos sarmacji to moze po romie bedzie np CRACOW: Total War ktorego akcja bedzie sie dziac od 15 do 18 wieku w Europie? :lol:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Sierpień 27, 2004, 01:05:37 pm
Pewnie powstanie gra z tej serii dziejąca się w tych czasach. Z czegoś trzeba żyć ; ) Ale czy w Krakowie? Szarża husarii na Plantach byłaby dość ciekawym widokiem...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: zim w Sierpień 27, 2004, 01:21:46 pm
ja jush sie nie moge doczekac tego tytulu. Medieval podobal mi o wiele bardziej niz Shogun. jesli Total War nadal zachowa taka tendencje to od Rome sie chyba nie oderwe poki nie skoncze... jestem wielkim fanem tej serii.
ciekaw jestem czy producecni pojda kiedykolwiek w czasy nowozytne i stworza gre osadzona w ktorejs ze swiatowych wojen...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: teodorpunk w Sierpień 27, 2004, 10:00:09 pm
Zim taka gra osadzona w realiach drugiej czy pierwszej swiatowki nie mialaby juz takiego klimatu... Nie mam nic przeciwko takiej grze ale zeby nie byla oznaczona podtytulem Total War bo to nie bedzie juz to samo...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Sierpień 27, 2004, 10:35:41 pm
poza tym w I i drugiej WŚ ciężko mówić o bitwach podobnych do tych z średniowiecza. Jak zrobisz 300 km okopów, samoloty i łodzie podwodne ; ]? Tu polecam C&C generals. Co innego realia XVII, XVIII czy nawet XIX wieku... Nie mogę się doczekać.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Sierpień 30, 2004, 09:05:29 pm
Dziś ściagnałem sobie demko.
Zainteresowanych zapraszam np. http://fallback-g.kontiki.com/zodiac/servlet/zodiac/action/util.GetContent/rometw_demo.zip?moid=94cc7401-c80f-65de-9505-cf2189402709&fallback=true (polecam ze wzgledu na transfer -ja mialem 250 kbps )

Co moge powiedziec...
ROX :D

Grafa jest super, az przycina :)
Znacznie zwiekszony realizm i szczegolowosc (popatrzcie na szarze kawalerii lub kartaginskich słoni :D )
Wogole MIODZIO!
niestety demko daje tylko 1 bitwę :(
A szkoda... :(

Pozostaje czekac na full
Gratka dla fanów Shoguna czy tez Medievala ;D
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: zim w Sierpień 30, 2004, 09:50:08 pm
Cytat: "teodorpunk"
Zim taka gra osadzona w realiach drugiej czy pierwszej swiatowki nie mialaby juz takiego klimatu... Nie mam nic przeciwko takiej grze ale zeby nie byla oznaczona podtytulem Total War bo to nie bedzie juz to samo...

to ze wspomnialem o takiej mozliwosci wcale nie oznacza ze chce aby tak bylo. w kazdym razie mam bardzo podobne zdanie co Ty :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Sierpień 30, 2004, 11:15:47 pm
chcących pograć w większą ilość bitew w demie odsyłam na www.totalwar.pl i www.totalwar.org.pl
są tu dostępne różne modyfikacje(możliwość rozgrywanie wszystlich możliwych kombinacji bitwy na mapie Trebii Kartaginą, Galami, Juliuszami i Senatem) do dema. Zwiększa przyjamność z demka. Naprawdę.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Październik 05, 2004, 08:51:40 pm
Gra już wyszła w europie zachodniej i stanach więc w pewnych miejscach w zarówno w sieci jak i rzeczywistości jest już dostępna. Powiem tylko tyle, że dla mnie jest wspaniała. Zachęcam do grania, bo to świetna zabawa.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Październik 12, 2004, 08:57:28 am
RTW będzie wielkim przebojem jest nawet multi!!
co totalwar.ortg też należe tam do forum tutaj dopiero dziś zzawędrowałem  :P  
bardziej od RTW polecam medievala total wara gdzie stwożyłem nowy temat bo w MTW można grac godzinami i odświeżać rozrywke (mody - napeloen, XL, BKB, helletic itp...)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Październik 15, 2004, 04:01:45 pm
Rome jest genialny :)
Naprawde bardzo miło mi się gra, mimo kilku mankamentów (ogólnie toporniej i dłużej sie wszystko dzieje niż w Medievalu ).
Gra jest bardzo fajnie rozbudowana (a wogole jak Politykę i negocjacje rozszerzyli... to dopiero coś niezłego )
Ogólnie- szczerze polecam, ja właśnie ide dokończyć podbijanie afryki... :)
Principes, Triari, Equites i genialni Auxiliar Archers do boju! ;D

A co do modów-
pheh... Medek ma już dość duży okres czasu na karku...
Jak Rome bedzie tyle miał, modów bedzie tyle samo, jesli nie wiecej :)
( do samego dema ile sie pojawiło! )
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Październik 15, 2004, 04:42:25 pm
Tak czy siak RTW wiele straciło głównie klimat który w medievalu był największym !!!!  8)  a poza tym jak widze jednostki i wszystkie takie same twarze.... nie wspomne o grywalności  :bored:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Październik 15, 2004, 04:57:56 pm
Masz rację z tymi twarzami... Ale w Medievalu nie było ich wcale ; ] a jednostki miały tylko jeden profil, który przeskakiwał razem z obrotem kamery; ] To ja już wolę Armię Klonów. Grywalność jest niczego sobie. Mi się gra bardzo przyjemnie.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Achilles w Październik 15, 2004, 09:23:38 pm
Taaa login ma racje szkoda tylko że mapa świata została zmieniona na styl Heros 3 lol!
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Filip w Październik 16, 2004, 10:15:56 am
Zna ktos może datę oficjalnej premiery w polsce? Wiem że pirata można już dostać ale wtedy multiplayer by nie działał, a na tym mi zależy najbardziej.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Loremaster w Październik 16, 2004, 04:33:14 pm
21 października o ile nie przesunom
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Październik 16, 2004, 05:25:33 pm
Cytat: "Kronos[CS
"]Tak czy siak RTW wiele straciło głównie klimat który w medievalu był największym !!!!  8)  a poza tym jak widze jednostki i wszystkie takie same twarze.... nie wspomne o grywalności  :bored:

Jakoś utraty klimatu nie widzę ;)
A co do grywalności - no troche męczy te toporne działanie i długie robienie tur :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Październik 16, 2004, 09:27:58 pm
Hehe to chyba nie testowałeś na gorszym sprzęcie :
przesuwanie klataka po klatce a na koniec (kiedy sprzęt już nie może) wychodzi do windowsa :(  ..
Medieval mógł się pochwalić dużo lepszą grywalnością, aczkolwiek zdarzały się "visitit and exit to the winodows" ;)  ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Filip w Październik 17, 2004, 10:15:45 am
Kiedy wychodził medieval sytuacja była ta sama większośc ludzi też miało taki sprzęt że bitwy się przycinały niemiłosiernie więc nie ma o co biadolić. Widzę że jesteś zagorzałym fanem medievala, ale to nie znaczy że Rome'a nie możesz oceniać obiektywnie ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Październik 17, 2004, 01:51:11 pm
co do jednego masz racje jestem zagorzałym fanem medievala i dodatku (VI) i niestety Rome nie przypadł mi do gustu i możnaby powiedzieć że nie jest godny swych wielkich poprzedników --- STW, MTW .... :(
obiektywnie??? hmm... ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dabi w Październik 17, 2004, 02:56:46 pm
Niestety Rzymskie bitwy nie pociagają mnie tak jak średniowieczne.
Sama grafika tego nie nadrobi zapewne pogram ale wolałbym stanowczo Medieval z nową grafiką niż rzymskie legiony i hordy barbarzyńców.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Achilles w Październik 17, 2004, 03:12:20 pm
Hmmm taaa grunwald daje do myślenia, popieram pomysł przedmówcy ;]. Ale bitwy w miastaach są fajne szczegulnie przy zbliżeniu. Miło też się słucha muzy z filmu "TROY". W tedy jest klimat.


Pozdro.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Październik 17, 2004, 05:15:09 pm
Moim marzeniem byłoby FANTASY: Total War :)
Elfy, krasnale, gobliny, ludzie, orkowie i innego tego typu tałatajstwo ;-)

A jak na razie wciąż tworze rzymskie imperium ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Październik 18, 2004, 12:01:28 am
Osobiście mi przypadł RTW strasznie do gustu wreszcie została doceniona rola lekkiej piechoty zaczepnej, jak kawaleria wpada w piechote szarżując z górki to wychodzi drugą stroną, nie da się zdobywać kawalerią mostów etc. i wreszcie dzięki temu że armie nie są przesuwane z prowincji do prowincji da się naprawdę pogłówkować nie tylko na bitwie ale też przed nią (wreszcie da się używać armi zaczepnych) i wreszcie to nie jest tak jak w medievalu że zderzały się dwie armie walczyły walczyły walczyły i wygrywała ta liczniejsza/lepiej uzbrojona a klimat? jak dla cały czas jest i to nawet coraz bardziej :]
Co do klonów... w Medievalu nawet klonów nie było były tylko praktycznie kreski
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Październik 30, 2004, 08:51:09 am
Ale za to jakie kreski!!!!! :P

n9ie powinieneś zapominać o modach do medievala ale przedewszystko o rozwijaniu generałka (solidny plus do meda) bo w Rome wygląda to troche kiczowato :roll:  
Co do Fantasy total war była dyskusja na forum totalwar ale niestety pomysł upadł  :)  ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Październik 31, 2004, 12:30:27 pm
Ej no...

Mówisz o MODZIE

Troche czasu minie...

i do RTW TEŻ będą mody...

;>
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Listopad 06, 2004, 10:13:05 pm
np. Realism mode 3.0 ważący 60 megabajtów i zmieniający min. rozmiar mapy kampanii, czy dodający nowe prowincję. Że o nowych jednostkach, granicach i teksturach nie wspomnę(właściwie to już wspomniałem)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 10, 2004, 04:56:17 pm
Hemm.
Najlepsza gra to taka do której najpierw podchodzisz nieufnie a w miarę tego jak ją poznajesz zaczynasz ja wyznawać.

Na początku denerwowało mnie wszystko - system strategii (znacznie bardziej odpowiedało mi szachowe rozwiązanie logistyki - rzucanie jednostkami w regiony było znacznie klarowniejsze niż kolejne ruszanie każdej jednostki wlokącej się niemiłosiernie), zbyt wielka dynamika walki (przed zainstalowaniem moda byle piechota popidalała jakby mieli w pupach motorki) i chory system ekonomii (w wersji  przed spatchowaniem cały budżet był jedną wielką dziurą a o jakichkolwiek oszczędnościach nie ma o czym mówić)...
Z czasem jednak, uparcie pragnac rzucać włócznią w dzikusów zdołałem się rpzekonać do tego poziomu, zę Peoples General, moja największa miłośc zaraz po Panzer Generalu2 poszedł w odstawkę.
Dziś widzę, zę bąłdziłem a zaprawde wam powiadam - RTW jest grą wielka...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 12, 2004, 12:38:39 pm
A skad tego moda mozna capnac??
Jedyny link jaki znalazłem nie działa :(
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: SquizzZ w Listopad 12, 2004, 10:51:46 pm
Poszukaj tu: http://www.rometotalrealism.com/
lub tu: http://www.totalwar.org

Pozdrawiam. :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 12, 2004, 11:52:35 pm
OK znalazłem działający link...
Teraz czy ktoś wie jakie różnice są miedzy żółtodziobami a jednostkami z doświadczeniem??
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Rav-SD w Listopad 13, 2004, 08:22:55 pm
A ja mam propozycje a raczej pytanie :)  Kto chce zmierzyć się zemna na polu bitwy? Dajcie znać na priva czy maila :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 13, 2004, 11:01:51 pm
Cytuj
Teraz czy ktoś wie jakie różnice są miedzy żółtodziobami a jednostkami z doświadczeniem??


Każda beleczka to dodatkowy punkt w ataku i obronie...
Konni łucznicy z trzema złotymi belkami niosą śmierć każdemu naprzeciw...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: raf w Listopad 14, 2004, 11:25:16 am
Pomocy- problem techniczny: mam 256 pamięci, procesor 2 gh a wywala mnie do łyndołsa zaraz po obejrzeniu demka. Czasem udaje się wejść na główna planszę, ale po włączeniu tutoriala znowu wywala. Jakieś propozycje?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 14, 2004, 06:11:36 pm
Oooo.
Ja mam podobnie - wyrzuca nie w trakcie filmów i z menu głównego. Jak odpalam właściwą grę i przewijam filmy to już wszystko cacy...

Tyle, że ustawianie custom battles wymaga nei lada zręcznosci...


Jak znajdziesz coś co łata ów problem to daj znać...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 14, 2004, 07:12:30 pm
Mi skakało strasznie..Zainstalowałem najnowsze sterowniki i działa..
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: raf w Listopad 16, 2004, 07:49:47 pm
Zainstalowałem najnowsze sterowniki i jedyny efekt to to że wywala mnie wyłącznie przed załadowaniem pierwszej bitwy tutoriala. Ręce opadają. A tak poza tym, wie ktoś jak sformatowac dyska z zainstalowanym Win XP?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 16, 2004, 08:10:30 pm
NOrmalnie..
Jesli chodzi Ci o zmiane systemu..To wkładasz płytke, restartujesz i jazda..A jesli nie systemowa..To bierzesz partition magica np :)

p.s. Która nacja ma najmocniejszą kawalerie?Chcę zagrać dla odmiany kawalerią...:)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 17, 2004, 10:38:35 pm
S A R M A T I A.
 :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 18, 2004, 05:32:53 am
Ale nimi nie da się grać...
Maja tak rozrzucone wojsko ze zebranie ich do kupy zajmuje duzo czasu...
No i samymi konnymi łucznikami to za dużo nie zwojuje...
Czy tylko ja gram na poziomie emperor?? :roll:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 18, 2004, 09:14:22 pm
Nie znasz się... :)
Sa cudowni, klimatyczni i mocni. Początkowe ziemie to faktycznie bieda ale jak tylko opadnie się grecję i stały dopływ pieniądza to jest już z górki...
A do 'samych konnych łuczników' (notabene zdobywają doswiadczenie błyskawicznie bo nieczęsto giną w normalnych bitwach) dodaj jeszcze cholernie mocna kawalerię - czegozresztą sobie życzyłeś...

Nie mów mi, zę wolisz jakiś plewnych partów...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Listopad 19, 2004, 08:04:30 am
Cytat: "raf"
Zainstalowałem najnowsze sterowniki i jedyny efekt to to że wywala mnie wyłącznie przed załadowaniem pierwszej bitwy tutoriala. Ręce opadają. A tak poza tym, wie ktoś jak sformatowac dyska z zainstalowanym Win XP?


pozostaje medieval :)  :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 19, 2004, 12:32:25 pm
Chyba gramy w inna grę :P
U mnie wygladało to tak...
Próba ściągniecia sił w jedno miejsce żeby zaatakować bodajże trację...
Zajmuje to ładnych parę tur...Póżniej atak no i juz lipa..NIe bardzo jest jak zdobyc zamek...Falangi tez nie bardzo ruszysz..A nawet jak coś zdziałasz to po niedługim czasie atakuja Cię ze wschodu jakieś chamuny...
Beznadzieja...
Dziś zagrałem Macedonią...Jest w miarę luz...Maja nawet niezłą kawalerię...
W oblężeniach podstawa to łucznicy...CZy komputer uzywa onagerów??
Jeszcze jeden kweszczyn...Czy liczba gwiazdek ma wpływ na to jak walcza oddziały jak gramy bitwe czy tylko na symulację??
Do tej pory grałem Julianami i był luz..Kartagina w sumie też..Galami...BYło ciężko ale dałem radę...NO ale teraz po urealnieniu jest nieźłe...Jakby się naczył grać:D Choć i tak podstawa to falangi i onagery i rzezasz wszystko...
Kartagina rządzi...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 19, 2004, 02:30:28 pm
Cytuj
Chyba gramy w inna grę


Też mi coś tak mówi...

Cytuj
Póżniej atak no i juz lipa..NIe bardzo jest jak zdobyc zamek...


Czemu? Axemani wywalają dziurę taranem w murze a potem to już z górki...

Cytuj
Falangi tez nie bardzo ruszysz..


Znowu nie łapię... To akurat falanga za wuja wafla mnie nie dogoni...
O zaangazowaniu jełopów z dwóch stron w ogóle nie wspominam - falanga ma zdebilony skrypt walki, buce głupieją błyskawicznie jak tylko dzieje się coś barzdiej nadzwyczajnego jak szarża od przodu...

Cytuj
Dziś zagrałem Macedonią...Jest w miarę luz...Maja nawet niezłą kawalerię...


W sumie fajni są... Moja druga gra była macedonią... :)
Broń biologiczna i okolica w postaci grecja+rodos to wspaniałe okazje do wzbogacenia się niepomiernego.

Cytuj
Jeszcze jeden kweszczyn...Czy liczba gwiazdek ma wpływ na to jak walcza oddziały jak gramy bitwe czy tylko na symulację??


Na morale jak sądzę.

Cytuj
CZy komputer uzywa onagerów??


Nie spotkałem się.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: raf w Listopad 19, 2004, 11:42:00 pm
Chyba znalazłem powód niepowodzenia w uruchamianiu yej gry- karta graficzna 32 MB...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Listopad 25, 2004, 09:31:56 pm
Mimo nienawiści do RTW będe się jeszcze udzielał :)  :)


Cytuj
Jeszcze jeden kweszczyn...Czy liczba gwiazdek ma wpływ na to jak walcza oddziały jak gramy bitwe czy tylko na symulację??


Tak jest to przełożenie na morale żołnieży tzn. im więcej gwiazdek tym mniejsze prawdopodobieństwo że na polu bitwy twoja armie zacznie ulegać panice i uciekać (cholera a jak to potrafi wkurzyć - chyba każdy wie ;) ) .

Cytuj
CZy komputer uzywa onagerów??


Pare razy się zdarzyło ale najlepiej pogrzebać w plikach AI kompa lub chciaż w campmapie by pozmieniać pare rzeczy (te psy to chyba najgorsza rzecz u mnie komp robi je tysiącami).
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Thrawn w Listopad 26, 2004, 01:48:10 pm
RTW mnie wciagnelo jak malo co, chociaz z poczatku mialem oporty, to jednak gdy 3000 Galow zamknalem w okrazeniu i wyrznalem co do jednego, to mi przeszlo, oczywiscie najwieksza zabawa sie zaczyna kiedy postanawiasz podbic Rzym i ziemie pozostalch rodzin, pamietam najwieksza bitwe w Macedonii, mieli przewage liczebna, ale nie ma to jak Urban Cohorts z trzema zlotymi belkami, coz to byl za bal :). Co do sprzetu, to mam raczej slaby, a gra tnie mi sie tylko jak wlaczam jednostki na "huge". Jak gracie Rzymianami to wystawiacie armie z tego co najlepsze, bo ja osobiscie bawie sie w tworzenie legionow na wzor tych, ktore istnialy naprawde, choc czasem mam przez to problem bo w walce z przecienikiem, ktory ma sporo ciezkiej kawalerii to straty rosna. Ogolem gierka jest BARDZO udana, zadna nie wciagnela mnie tak bardzo, od dawna.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 26, 2004, 07:54:12 pm
Qrde a ja dalej nie wiem gdzie włączyć większe jednostki...
I gram po 20 hipków... :roll:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Kronos[CS] w Listopad 27, 2004, 08:38:33 pm
Cytat: "Wosho"
Qrde a ja dalej nie wiem gdzie włączyć większe jednostki...
I gram po 20 hipków... :roll:


Pogrzeb w opcjach  ;)
z tego co wiem będzie tam taki pasek jak sobie go przeciągniesz więcej w prawo liczebność armi wzrasta...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Thrawn w Listopad 30, 2004, 09:49:33 am
W RTW w Video opcjach w Avdenced jest o ile mnie pamięć nie myli "Unit Scale"
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: FeGy1 w Listopad 30, 2004, 10:22:25 am
No tylko wlasnie... jak wchodzisz do opcji graficznych to musisz zaznaczyc swiastaka na opcjach zaawansowanych - wtedy sie otworza... i to jest chyba po prawej stronie pierwsza opcja od gory.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 30, 2004, 10:27:49 am
Jest juz mod 4.1 :)
http://www.twcenter.net/forums/index.php?showtopic=14365
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: FeGy1 w Listopad 30, 2004, 11:18:37 am
Eee MOD czy latka do MODa ?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: High Elf w Listopad 30, 2004, 02:46:13 pm
Ech... inne rodziny fajnie spróbować podbić na początku, mi się udało i miałem Rzym na własność. TO była zabawa. Wg mnie przesadny jest wpływ taktyki na wynik starcia. Aż tak nie było dawniej żeby trzykrotnie mniejsza amria wygrywała bitwę bez strat własnych prawie. Nawet nadzy Galowie zaciukają w końcu takiego legionistę z trzema belkami
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Listopad 30, 2004, 07:50:16 pm
No wyszedł Mod a później patch do niego...
Zalecam ostrożność..Moje savy poszły sie kochać...
 :( No i nie ma Indii...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Listopad 30, 2004, 07:52:19 pm
Cytat: "High Elf"
Ech... inne rodziny fajnie spróbować podbić na początku, mi się udało i miałem Rzym na własność. TO była zabawa. Wg mnie przesadny jest wpływ taktyki na wynik starcia. Aż tak nie było dawniej żeby trzykrotnie mniejsza amria wygrywała bitwę bez strat własnych prawie. Nawet nadzy Galowie zaciukają w końcu takiego legionistę z trzema belkami


A jednak... Polecam historię wielkich zwycięstw...
I stosunki sił armii - pod Kannami chociażby...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Listopad 30, 2004, 09:26:23 pm
Przyznam, że największą frajdę jak na razie sprawiła mi gra Armenią, piekielnie trudno na poczatku, duże kłopoty finansowe na poczatku, dostep jedynie do zwykłych dróg. Gdyby nie to, że zapomniano mnie uprzedzić ze zainstalowanie moda 4.0 wyeliminuje moje saves to bym sobie wjechał do Rzymu.

I musze przyznać, że Armenia ma najlepszą jednostkę w tej grze: Cataphrats Archers, w połaczeniu ze swymi braćmi bez łuków i konnymi łucznikami eksterminują wszystko. Spójrzcie tylko: przy maksymalnym doświadceniu i pojedyńczym poprawieniu jakości broni taka jednostka ma 33 punkty obrony, 19 punktow ataku mieczem i 20 łukiem. Właściwie to można już wtedy grać bez użycia zwykłych Cataphrathów.

I szczeźnij Iberze, nim powiesz coś złego na Partów. Zamierzam właśnie nimi pograć. Wiem jedno, jeżeli oddział pustynnych koczowników na wielbłądach w pojedynke rozprawia się z jednostką konserw, to aż boje się pomyśleć co do powiedzenia mają jednostki Heavy Camels. Przeciez ta armia jest niepokonana (co naszczescie balansuje trudna pozycja startowa i brak tych cholernych paved roads).

Pozdrawiam wszystkich kawalerzystów (piechota to plewy).
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Grudzień 01, 2004, 10:56:53 pm
Na Partię nic złego nie powiem.
Partia rządzi. Przy okazji również radzi i nie zdradza.

A mimo to Sarmatia jest lepsza bo ma lepszy klimat niż jakieś perskie mendy. O.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Grudzień 03, 2004, 01:11:53 pm
Eee tam :)
Macedonia rządzi :)
Od razu mamy Light Lancers...11 Bonusu do szarży robi swoje... :lol:
Tylko tak jakos szybko giną... :roll:
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Grudzień 03, 2004, 04:20:42 pm
Bo opancerzeni są w hełm... :D

Ale zgazam się - to świetna kawaleria, taniutka i dostępna błyskawicznie (a co ważniejsze uzupełnienia mozna zrobić w każdej dziurze)...
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Grudzień 06, 2004, 07:38:17 pm
Nudziarze !
Macedonia przegięta jest, tak jak zreszta i Seleucydzi, gra nimi to prawdziwa nuda.
Spróbojcie Grecją cfaniacy.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Grudzień 07, 2004, 08:18:37 am
Cytat: "Ib"
Bo opancerzeni są w hełm...  


Który w dodatku jest kapeluszem. Skąd to szczególne upodobanie do kapeluszy u Greków w tamtym okresie ?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Grudzień 07, 2004, 11:12:43 am
Co to za dżetelmen bez kapelusza?
Laseczka (z ostrym końcem) i melonik (stalowy) to to co określa modnego meżczyznę owych czasów.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Baldwin w Styczeń 01, 2005, 05:51:41 pm
Ekhem, otóż moje boje jakie toczę w Rome: TW napotkały na taką oto przeszkodę: w roku 207 (p.n.e oczywista) gdy klikam na "Koniec Tury" gra....... po prostu się wyłącza.Zostaję cofnięty do Windowsa.
Wszystkie programy działają,a R:TW mogę uruchomić ponownie bez żadnych problemów...
Kompletnie nie wiem o co tu moze chodzić.Filmiki działają, zakładka Senatu w grze także (wielu userów sygnalizowało problemy związane właśnie z filmikami i zakładką).
Poprzednia kampania w tej grze została przeze mnie doprowadzona do roku 180....
Czy ktoś jest w stanie wskazać mi ewentualne przyczyny tych powtarzających się w tym samym momencie mojej sytuacyjki "logoutów" i dodatkowo wskazać mi możliwe drogi rozwiązania problemu?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Styczeń 03, 2005, 04:47:02 pm
ściągnij patcha i najnowszego realism mode. Ja tak gram i problemów nie mam. Życzę powodzenia.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ibram w Styczeń 03, 2005, 09:47:50 pm
Cytat: "Baldwin"
w roku 207 (p.n.e oczywista) gdy klikam na "Koniec Tury" gra.......(...)
Poprzednia kampania w tej grze została przeze mnie doprowadzona do roku 180....


Ale ukończona? Znaczy tak jest tylko w tej jednej kampanii?
I nie próbowałeś żadnej innej?

W swojej amatorszczyźnie polecałbym przeinstalować grę (co już pewno zrobiłeś - sorry) - zachowując save'y rzecz ciemna.
Co prawda nie mam pojęcia jak to będzie działąć bo jest problem z wersjami - save'y z jednej wersji moda nei rpzechodza do innego ale to i tak warte próby - na zdrowy rozsądek winno działać a grać dalej i tak nie mozesz.
I przy okazji (chyba nawet ważniejsze ;)) delikatnie przeczyść płyty.

Jeśli zrobiłeś to dawno temu to przepraszam za banalne rady ale to jedyne comi do łba przychodzi.


Jak nadal nie działa to zrób format dysku. :badgrin:  
Jak dalej nie działa to masz trefne płyty.  ;)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Filip w Styczeń 04, 2005, 10:55:37 am
Na oficjalnej stronie total war są nowe tekstury dla hoplitów spartańskich, o niebo lepsze niż te prześcierdła :) . Zastanawiają mnie dwie rzeczy  w Rome: czemu pikinierzy z Sacred Band są tańsi niż Silver Shield?? Dlaczego arcani, gladiatorzy i psy są aż tak beznadziejni, (a zwłaszcza ci dwaj pierwsi są aż tak drodzy) za co!?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Baldwin w Styczeń 05, 2005, 03:54:50 pm
Cytat: "login"
ściągnij patcha i najnowszego realism mode. Ja tak gram i problemów nie mam. Życzę powodzenia.


Oficjalny patch (jedyny) już mam ściągnięty i zainstalowany.I nic.

Cytat: "Ibram"

Ale ukończona? Znaczy tak jest tylko w tej jednej kampanii?
I nie próbowałeś żadnej innej?


To było tak:
odpaliłem sobie kampanię I raz.Grałem,grałem, no ale wiadomo - pierwsze podejście więc zbyt pięknie mi nie szło.Ok 180 przestałem wiec grać i zacząłem kampanie od nowa.Szło mi po prostu idealnie,a tu dup! w roku 207 pne wylatuję z gry.Loaduję i znowu.10 prób i 10 razy wyleciałem w tym cholernym 207...
Teraz zacząłem grać po raz III dla odmiany Grecją.Z braku czasu nie dotarłem jeszcze do 207 roku, wiec nie wiem czy mnie wywali...

Cytat: "Ibram"

W swojej amatorszczyźnie polecałbym przeinstalować grę (co już pewno zrobiłeś - sorry) - zachowując save'y rzecz ciemna.
Co prawda nie mam pojęcia jak to będzie działąć bo jest problem z wersjami - save'y z jednej wersji moda nei rpzechodza do innego ale to i tak warte próby - na zdrowy rozsądek winno działać a grać dalej i tak nie mozesz.
I przy okazji (chyba nawet ważniejsze ) delikatnie przeczyść płyty.

Jeśli zrobiłeś to dawno temu to przepraszam za banalne rady ale to jedyne comi do łba przychodzi


No właśnie, mi też to przyzło do głowy.Zrobiłem to o czym piszesz i nic.Dalej mnie wywala...

Pół biedy jeśli zepsuła mi się po prostu ta sytuacyjka.Zagram Rzymem od nowa i znów dobrze sobie wszystko ułożę...

Cytat: "Ibram"

Jak nadal nie działa to zrób format dysku


Jak mnie keidyś ponisie to niewykluczone,że to właśnie uczynię...

No i dzięki za odzew
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Styczeń 07, 2005, 08:09:01 pm
ściągnij ROme Save game editor, uruchom go, otwórz swoją kampanię, zmień datę i wtedy spróbuj.
A w ogóle to polecam ściągnięcie Rome Total realism mode 4.0 i 4.1
to naprawdę duuużo zmienia.
totalwar.org.pl
powodzenia.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dinki w Styczeń 12, 2005, 11:23:10 am
Rozpączęta kampania znudziła mi się juz po kilku dniach. Po pewnym casie monotonne staje się odbijanie kolejnych zbuntowanych osad i ściganie band rozbójników.

Ale bardzo ciekawa jest rozgrywka "Bitwy historyczne".
Szczególnie ciekawe jest wcześniejsze zaznajomienie sie z realistycznym przebiegiem bitwy i porównanie to z komputerową rozgrywką.

Niestety, tą zabawe przerwały mi studia, wróce dopiero do niej w lutym  :(
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Styczeń 18, 2005, 02:58:44 pm
Total Realism 5.0.
Powstaje ciągle Chivalry: Total War MOD. To bedzie coś... Medieval na silniku Rome'a.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: raf w Styczeń 20, 2005, 07:23:26 am
Pytania laika który w końcu odpalił Rome i jest nim zachwycony:
- co to są te mod-y, czy to jakaś forma patchy,
- czy instalacja moda w sytuacji gdy mam, hm, skrakowany plik rome.exe, spowoduje że nie odpalę programu?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: zaan w Styczeń 20, 2005, 08:22:34 am
Cytat: "raf"
Pytania laika który w końcu odpalił Rome i jest nim zachwycony:
- co to są te mod-y, czy to jakaś forma patchy,
- czy instalacja moda w sytuacji gdy mam, hm, skrakowany plik rome.exe, spowoduje że nie odpalę programu?

Ad.1 Są to rozszeżenia do gry. Przykładowo mogą zmienić poziom trudności gry, dodać nowe zadania, jednostki, mapy, itd.
Ad.2 Hmm... jest tylko jeden sposób, żeby się przekonać  :D
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: SquizzZ w Styczeń 20, 2005, 09:46:30 am
Cytuj
- czy instalacja moda w sytuacji gdy mam, hm, skrakowany plik rome.exe

Bardzo bym prosił bez takich kwiatków na forum. :)
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: login w Styczeń 20, 2005, 11:56:22 am
zrób kopię pirackiego pliku rometw.exe, a potem go wlkej. Ale jest to potrzebne z tego co wiem przy patchach, a przy modach nie. Mody podmieniają masę rzeczy innych, ale nie plik exe. Sprawdź totalwar.org.pl
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: raf w Styczeń 21, 2005, 07:47:52 am
Ściągnąłem tego moda, instaluje się bez problemu, tylko nie chce się odpalić kampania imperialna :( Mam za to od razu dostęp do kampanii innymi nacjami. Swoją drogą dlaczego rydwany Brytów jak stoja w miejscu to się kręcą wokół osi rydwanu? Wygląda to kretyńsko bo te biedne konie biegają bokiem wokół osi przechodzącej przez środek rydwanu...

I jeszcze jedno, czy jak mam tego moda wersja 5 to czy zawiera on zmiany wprowadzane wcześniejszymi wersjami?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: zaan w Styczeń 21, 2005, 07:54:51 am
Cytuj
I jeszcze jedno, czy jak mam tego moda wersja 5 to czy zawiera on zmiany wprowadzane wcześniejszymi wersjami?

Si.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Osqar w Styczeń 24, 2005, 08:07:05 am
Niby REALIMS mode...
W takim razie czemu wojsko wyposażone we włócznie produkuje się 2x dłużej niż te w miecze? :P
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: SeeMoon w Luty 03, 2005, 03:07:07 pm
Mam taki problemik. Co ze szczęśliwoscią - miasto wypas, tuż obok stolicy, gubernator cacy i siedi w środku, wojska pod same pachy, tax na low i szcześliwość 100% (światynie itp. są). Czego chcą te ludziki bo o codziennych igrzyskach to mogą pomażyć. - jak uszczęśliwić tych debili, a jak by się niedało to można je przynajmniej jakoś spalić ?
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: wiśnia w Luty 04, 2005, 08:37:19 am
Mój kumpel ma dość brutalną metodę. Wyprowadza całe wojsko z miasta, czeka aż się ludzie zbunktują (jeżeli nie chcą to obniża zadowolenie przez niszczenie budynków), a potem je przejmuje i wybija ludność. Po tym są zadowoleni i płacą dużo kasy (choć ostrzegam, że nie zawsze działa).

Poza tym polecam obejrzenie cech namiestnika, ponieważ zdarzało mi się, że po wyprowadzeniu pana z miasta, ludzie byli bardziej zadowoleni i płacili więcej.
Tytuł: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: SeeMoon w Luty 04, 2005, 09:25:43 am
THX wiśnia - namiestnik jest cacy jak pisałem a sposób bomba - ide pacyfikować ;)
Tytuł: mace windu http://xp.gd/tT
Wiadomość wysłana przez: Beltjqxzbp w Grudzień 04, 2013, 08:58:05 am
canada goose toronto Can be found there canada goose outlet parka (http://xp.gd/tU)  Derfor har vi lagt motel flere interaktive barnesanger i vГҐr Propell-instance. Sammen mediterranean sea animerte eventyr og pedagogiske aktiviteter utgjГёr l'ordre de et digitalt bibliotek mye moro minste.Dette gjГёr Propell-AppduranteВ til mediterranean sea helhetlig lГёsning forВ  foreldre smГҐ barn. 
Canada goose uk Precisely how would need to canada goose outlet parka (http://tinyurl.com/mq54gxb)  Lima Г  los angeles TГёrstВ Drinktips fra TГёrstVi takker Gudmund about oppskriften og Liz via vi fikk feil.I budsjettet ligg det midlar unti to positively postdokrar og ph.deb.-Stipendiatar. l'ensemble des meir om prosjektetHilde Arntsen, Institutt as inmasjons- og medievitskap, Har fГҐtt innvilga personleg postdoktorstipend until prosjektet internet Satire and scouting around for replacement Communicative spots - completely new news media all over Zimbabwean Diasporas. 
stigma rotary cobolt boats scratch and dent caution synonym glovepie socially unacceptable art Neptune Township Schools   Canadian Goose Jackets Is that front Canada Goose Jakker (http://tinyurl.com/mdkb3a5)  AdjЕ™, Au revoir, Avskjed, Farvel, lol det, ' det fint, hei, Lev vel, PДє gjenhЕ™r, PДє gjensyn, Takk as nДє, Vi ses,   
So why should not goose jacket (http://xp.gd/tQ) canada goose clearance  PS: PГҐmelding til ГҐ lese opp begynner en time period fГёr, Og det ser fГёrstemann until mГёlla som gjeld.NГҐr: Fredag klokken 21.00Hvor: LitteraturhusetPris: GratisMer informasjon your girl >>god helg,
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Marzec 01, 2014, 11:42:58 am
Wychodzi na to, że poniewczasie odkryłem Total Wary - wcześniej próbowałem Medievala II, ale mi nie podszedł, za to drugi Rome pochłonął mnie jak wielki błękit. Na zaznajomienie się z mechaniką Rzym, ale po szybkim pojechaniu bliższej i dalszej okolicy stwierdziłem, że jest zdecydowanie zbyt prosto. Toteż mod Divide et Impera, podniesienie poziomu trudności i zrobiło się zdecydowanie ciekawiej. Grając Pontem (Mitrydates!) już po kilku turach miałem walki (nie z własnego wyboru bynajmniej) nie tylko z Kapadocją, ale i dzielnymi Celtami z Galacji oraz Sardes, a dodatkowo bunty niewolników. Tymczasem bityński sojusznik szybko dał się pobić Pergamonowi i tyle było z jego pomocy. Wygrzebanie się z tej sytuacji dało naprawdę nielichą satysfakcję, zwłaszcza że pierwsze bitwy (zanim się coś wybudowało) trzeba było stoczyć właściwie trzema rodzajami jednostek - pozbawionym honoru psom wojny nie ufam. Ale moje chamstwo z włóczniami oraz chamstwo z procami uzupełnione oddziałem dowódcy z rydwanami (w DeI to 27 zamiast 9 jednostek) poradziło sobie doskonale. Kluczem było właśnie dobre manewrowanie rydwanami, które potrafiły zrobić miazgę z jednostek miotających czy lekkiej piechoty przeciwników. Potem te jednostki były uzupełniane lekką kawalerią, galijskimi ciężkimi włócznikami i hoplitami - jako całość nie do złamania :) Szczególnej urody była bitwa o jedno z pierwotnych pontyjskich miast, gdy znienacka przymaszerowały wojska Kapadocji z przewagą liczebną 2,5:1 (w tym w skład mojego 1 wchodził jeszcze motłoch garnizonowy). Szczęśliwie komputer zgubił w czasie tworzenia armii balans i miał za mało piechoty, a za dużo wojska miotającego, co skończyło się tym, że moje dwa oddziały hoplitów przetrzymały wszystkie ataki, by potem się tylko otrzepać, a kawaleria, rydwany i motłoch rozbiły mu całe tyły. Według prognozy automatycznej bitwy miało być miażdżące zwycięstwo komputera, a straciłem może z 15% stanu armii.


Pierwsze godziny gry miodne niesamowicie i w całej rozciągłości ma zastosowanie syndrom "jeszcze jedna tura", ale potem, gdy złapiesz trochę spokoju na ustabilizowanie gospodarki i stworzenie imperium dobrobytu raz, że znów robi się trochę za prosto, dwa - bitwy z udziałem wielotysięcznych oddziałów, choć niewątpliwie epickie, to trwają jednak koszmarnie długo, zwłaszcza etap samego dojścia do wojsk wroga. I robi się to samo co w HOMM, czyli "niech już będzie to quick combat, bo zaraz świta" - tyle że tym samym rezygnujesz z największej frajdy w grze. A dodając do tego długość tur rozgrywanych przez inne frakcje, długość ładowania etc. wychodzi, że nie chce mi się rozgrywać całej kampanii i dążyć do zrealizowania wszystkich celów. Prędzej już rozegram sobie początki innymi państwami, żeby zobaczyć co mają fajnego i zawalczyć o przeżycie z niewielkimi siłami.


Z ciekawszych refleksji jeszcze - postanowiłem, że nie będę w swoich państwach stosował niewolnictwa, bo to niezgodne z moim kodeksem wartości, w związku z tym wszystkich jeńców wyrzynam :P Instynkt mordercy budzi się też w momencie gdy komputer proponuje zakończenie bitwy, zawsze ścigam pozostałe jednostki i rzadko kiedy ktoś ucieknie :D


A kamera kinowa niszczy wszystko co do tej pory widziałem w grach, o!





Shogun II pewnie też kiedyś zagości na kompie, ale na razie pomyślę o zapożyczeniu kilku rzeczy zeń do planszówki, która jest świetna, ale może być jeszcze lepsza :)
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dziex w Marzec 01, 2014, 11:54:45 pm
wcześniej próbowałem Medievala II, ale mi nie podszedł
Rome 1 i Medieval 2 należy traktować jako podstawki pod fanowskie modyfikacje - dzięki temu po kilku(nastu) latach wciąż do nich wracam, podczas gdy Empire i Shogun 2 znudziły mi się po paru dniach.

Rome 1 ma najlepszego moda traktującego o epoce hellenistycznej ever - Europa Barbarorum. Jego jedyną wadą jest to, ze po nim wszystkie inne mody historyczne będą wypadały słabiutko.

Medieval 2, oprócz porządnych historycznych Deus lo vult i Stainless Steel, ma przepiękne i arcyklimatyczne:

Third Age
https://www.youtube.com/watch?v=lky9diYN6Qo (https://www.youtube.com/watch?v=lky9diYN6Qo)

i Call of Warhammer

https://www.youtube.com/watch?v=5AVGNdKiyUA (https://www.youtube.com/watch?v=5AVGNdKiyUA)

Do pełni szczęścia brakuje mi tylko moda rozgrywającego się w Wiedźminlandzie o którym marzę od czasów pierwszego Medievala :/
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dziex w Sierpień 16, 2014, 08:59:02 pm
Rome 1 ma najlepszego moda traktującego o epoce hellenistycznej ever - Europa Barbarorum.
Po ponad 7 latach produkcji doczekaliśmy się (no dobra, twórcy obiecują premierę na 22 sierpnia albo do końca miesiąca) drugiej części robionej pod Medieval 2.
http://www.youtube.com/watch?v=bh0PZkEKHzI (http://www.youtube.com/watch?v=bh0PZkEKHzI)

http://www.moddb.com/mods/europa-barbarorum-2 (http://www.moddb.com/mods/europa-barbarorum-2)
Mapa sięgająca do Indii, ponad 200 pięknych, stworzonych od podstaw jednostek, które w końcu wyglądają jak wojsko z epoki, a nie armie monochromatycznych klonów (docelowo ma być ponad 2x więcej, na starcie brakować będzie m.in. rzymskich legionów po reformach Mariusza ;() 28 nacji, realizm historyczny niespotykany w jakimkolwiek innym modzie (true story, z jedynki można było uczyć się o starożytnej sztuce wojennej).
Osobom zainteresowanym tym okresem historycznym baaaaardzo gorąco polecam.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Listopad 02, 2014, 12:41:54 pm
Sympatyczne :)


Ktoś się orientuje czy wraz z Imperatorem Augustem można powiedzieć, że Rome II jest już w wersji docelowej? Bo założyłem, że zainstaluję go ponownie kiedy tak się właśnie stanie.


I chyba nawet DeI zmierza do wersji 1.0.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: szymon12 w Listopad 05, 2014, 11:25:37 am
Jak dla mnie ROME II jest niedopracowaną grą, gra się za łatwo.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Joneleth w Wrzesień 27, 2015, 02:07:13 pm
Jak oceniacie zakup tejże gry w takiej ofercie:
https://www.humblebundle.com/ (https://www.humblebundle.com/)

Dodam, że:
1. W Total Warach nie lubię rozgrywki na mapie kampanii, a ostatnim Total Warem, gdzie grałem w trybie kampanii był pierwszy Rome;
2. W Total Warach gram przede wszystkim w "kampanie bitewne" (coś jak w Napoleonie), bitwy historyczne, względnie w kampanie na mapie świata, ale okrojonej i z jakimś jednym celem kampanii;
3. W sumie z Total Warów najlepiej wspominam właśnie Napoleona;
4. Wszystkie inne gry z tego bundle mam.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Październik 10, 2015, 07:12:15 am
No godnie to wygląda


Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dziex w Październik 23, 2015, 11:06:54 am

Chaos dla pre-orderowców i jako dlc.
lolson
Pomijam kwestię oddzielnego sprzedawania contentu, który powinien znajdować się w grze w dniu premiery, ale ładowanie lorewise najważniejszej obok Imperium armii w settingu do dlc to absolutnie nowy poziom skurwienia.

Na szczęście jest Call of Warhammer.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Październik 23, 2015, 10:10:04 pm
Abstrahując od wszystkiego - ujowa ta zajawka w porównaniu z poprzednimi
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dziex w Październik 25, 2015, 05:23:31 pm
lolololol
oglądałem sobie angry rant AJ
https://www.youtube.com/watch?v=sIogQDIq4po (https://www.youtube.com/watch?v=sIogQDIq4po)

i przy okazji dowiedziałem się, że w tej grze będą cztery armie do wyboru:
Cytuj
the game will feature four playable core races (Orks, Dwarfs, Empire, Undead)
Ja pi****lę. Warhammer pełną gębą.

Nawet przez moment nie sądziłem, że obecnemu Creative Assembly uda się oddać rozmach Starego Świata, ale te gnoje nawet nie próbują udawać, że kiedykolwiek było to ich celem.
Tytuł: Odp: Rome: Total War
Wiadomość wysłana przez: Dziex w Październik 04, 2018, 06:07:41 pm
Curse of the Vampire Coast Trailer (https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=77BeD05aV7M)

wrzucam bo ten trailer to chyba najlepsza rzecz stworzona przez CA od czasów Medieval 2