gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Konfrontacja => Wątek zaczęty przez: rubens23 w Maj 12, 2005, 10:43:02 am

Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: rubens23 w Maj 12, 2005, 10:43:02 am
Serdecznie zapraszam na turniej organizowany przez Kielecką Ligę Konfrontacji który odbedzie się w Kielcach 21 maja.

Rozpiski 450 pkt. + 100pkt. sideboardu. Brak wymogu pomalowanej armii (bedą dodatkowe punkty za pomalowanie). Proxy i wydruki kart są zabronione. Rozegrane będą 3-4 bitwy z limitem czasowym około 80-90 min. na grę.

Wpisowe 15zł w całości przeznaczone bedzie na nagrody . Całośc bedzie miała miejsce w szkole podstawowej nr.12 mieszczącej się na ulicy Wspólnej 17
Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: viral w Maj 16, 2005, 12:04:17 pm
rozmawialem dzis z kumplem i dowiedzialem sie ze w kielcach gra sie na szojusze czy w turnieju tez bedzie mozna brac sojusznikow ?
Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: Vallarr w Maj 16, 2005, 12:49:32 pm
Cytat: "VOSTOK"
ARMIA
   Armia: 450 punktów (wartość tą można przekroczyć o 15 ap.), w tym maksymalnie 135 pkt. w sojusznikach i najemnikach.
   Zaplecze: 100 punktów (nieprzekraczalne w żaden sposób) dowolnych jednostek, czarów, cudów, artefaktów. Przed bitwą można dokonywać wymiany pomiędzy armią a zapleczem pod warunkiem, że po takiej wymianie nie zostaną złamane żadne zasady (tzn. czarodziej nie przekroczy limitu czarów, artefakty trafią do właściwych bohaterów, nie zostanie przekroczony limit punktów itd.) a z armii głównej zostanie wycofane co najmniej tyle punktów ile zostało pobranych z zaplecza.
   Ograniczenia: Koszt żadnej jednostki (wraz z czarami, artefaktami, zdolnościami itd.) nie może przekroczyć 200 punktów.

PUNKTACJA
   Punkty Duże: Otrzymywane za zwycięstwo w bitwie, szczegółowa punktacja rozpisana przy każdym scenariuszu
   Punkty Małe: Wartość punktowa wszystkich zabitych przez gracza jednostek, brana pod uwagę tylko w wypadku remisu w punktach dużych.


BITWY
   Czas: 90 minut na bitwę
   
SCENARIUSZE

1.Przebić się!
   Cel: przedostać jak największą ilość jednostek za połowę przeciwnika.
   Zasady: Jednostki można wystawić maksymalnie w zasięgu szarży od środka stołu. Zwiadowcy muszą zostać wystawieni dalej niż ich zasięg szarży od krawędzi stołu po stronie przeciwnika.
   Jednostka, która dotrze do krawędzi stołu po stronie przeciwnika i nie jest związana walką wręcz pod koniec tury, zostaje usunięta ze stołu i odłożona na bok (nie jest traktowana jako strata, więc nie może wrócić za pomocą zdolności reinforcements itp.). Ta figurka przebiła się.
   Punktacja: 1 duży punkt za każde pełne 100 punktów jednostek , które się przebiły
Gracz traci 1 punkt (minimalnie 0) za każde pełne 100 punktów wrogich jednostek, którym pozwolił się przebić

2.Kontrola
   Cel: Zajęcie i utrzymanie ważnego strategicznie elementu planszy
   Zasady: Na środku stołu umieszczony zostaje element dekoracji (drzewa, ruiny wzgórze) – cel scenariusza.
   Żadne jednostki nie mogą być wystawione na terenie celu
   Cel kontroluje w danej turze gracz który posiada na jego terenie jednostki o większej wartości punktowej.
   Punktacja: 1 duży punkt za każdą turę oprócz pierwszej w której kontroluje się cel
   Gracz traci 1 duży punkt (min 0) za każdą turę, oprócz pierwszej, w której cel kontrolował przeciwnik
   1 duży punkt jeśli wygrywający gracz nie pozwolił aby cel ani razu przeszedł pod kontrolę przeciwnika

Zamieszczam póki co dwa scenariusze - dwa pozostałe musza przejśc kontrolę jakości :).

W razie jakichś pytań zapraszam an priv lub GG 4302668
Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: viral w Maj 16, 2005, 01:27:35 pm
nooo
to chcialem wiedziec i na pewno mnie nie ma w takim razie
powodzenia tym kto tam gra
Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: Vallarr w Maj 16, 2005, 01:34:20 pm
Twoje prawo , tylko czemu ?  :?
czyzby armie Piotroslava tak odstraszaly ? czy tez moje gryfy ? :/
Tytuł: Turniej 21.05.2005
Wiadomość wysłana przez: rubens23 w Maj 17, 2005, 12:11:04 pm
Oto wszystkie informacje dotyczace turnieju

Armie na 450 pkt. można przekroczyć o maksymalnie 15 pkt. Sojusznicy 30%. Koszt żadnej jednostki (wraz z czarami, artefaktami, zdolnościami itd.) nie może przekroczyć 200 punktów. Sideboard maksymalnie 100 pkt.

1. Wojna podjazdowa

CEL: Sprowadzić do rany krytycznej 50% jednostek przeciwnika (zaokrąglane w górę, jednostki przyzywane w czasie gry na pole walki nie licza się). Gracz który osiagnie ten cel jako pierwszy jest uznawany za zwycięzcę. Jeśli nie dojdzie do roztrzygnięcia w czasie przewidzianym na rozgrywkę to zwycięzcą jest gracz który bedzie blizszy 50% pułapu.

Do zdobycia sa 2 duze punkty, 1 w przypadku remisu.

Przed rozstawieniem gracze rzucają d6. Gracz z niższym wynikiem wystawia się pierwszy na wskazanej przez przeciwnika połowie.

2. Księzycowy kamień.

CEL: Zebrać jak najwięcej księżycowych kamieni i powrócić z nimi do swego punktu bezpieczeństwa

Na potrzeby tej bitwy stół będzie podzielony na dwie strefy rozstawienia – po jednej dla każdego z graczy oraz strefę neutralną na której umieszczone będzie 5 księżycowych kamieni.
W kazdej strefie rozstawienia będzie znajdował się punkt „bezpieczeństwa” do którego będzie należało donieść księzycowe kamienie. Scenariusz wygrywa ten z graczy który jako pierwszy będzie miał w swym punkcie bezpieczeństwa 3 księżycowe kamienie.

Jesli przed upłynięciem czasu przewidzianego na rozgrywke zaden z graczy nie bedzie posiadał 3 kamieni w swym "punkcie bezpieczeństwa" to zwycięzcą zostaje gracz który zgromadził ich więcej w swym punkcie.

Zasada specjalna kamieni: Figurka może jednoczesnie nieśc tylko jeden kamień. Porusza się wtedy o nie wiecej niż swój współczynnik MOV. Nie może uzywac zdolności FLIGHT ani żadnych czarów, specjalnych zdolności, artefaktów modyfikujacych poruszanie sie po stole. Figurka może podnieść kamień stykając się z nim, nie będąc zaangażowana w walkę wręcz pod koniec rundy. Figurka która niesie kamień może go upuścić w dowolnym momencie. Jednostka przenosząca kamień w czasie walki nie moze przeznaczać kości na atak, nawet jeśli z jakiegoś powodu musi (war-fury, rage of the desert itp.). Wszelkie kości ataku uzyskane za pomocą zdolności, czarów, lub przedmiotów są anulowane. Dodatkowo żadna jednostka nie może zostać wystawiona w zasiegu szarży od kamieni (zasady ta nie dotyczy jednostek ze zdolnością SCOUT).

Do zdobycia 2 duże punkty, 1 w przypadku remisu. Dodatkowo 1 duży punkt jeśli przeciwnik na końcu rozgrywki nie posiada żadnego księzycowego kamienia w punkcie bezpieczeństwa.

3.Przebić się!
Cel: przedostać jak największą ilość jednostek za połowę przeciwnika.
Zasady: Jednostki można wystawić maksymalnie w zasięgu szarży od środka stołu. Zwiadowcy muszą zostać wystawieni dalej niż ich zasięg szarży od krawędzi stołu po stronie przeciwnika.
Jednostka, która dotrze do krawędzi stołu po stronie przeciwnika i nie jest związana walką wręcz pod koniec tury, zostaje usunięta ze stołu i odłożona na bok (nie jest traktowana jako strata, więc nie może wrócić za pomocą zdolności reinforcements itp.). Ta figurka przebiła się.
Punktacja: 1 duży punkt za każde pełne 100 punktów jednostek , które się przebiły
Gracz traci 1 punkt (minimalnie 0) za każde pełne 100 punktów wrogich jednostek, którym pozwolił się przebić

4.Zabójstwa
Cel: Zabicie dwóch konkretnych jednostek wroga
Zasady: Każdy z graczy wybiera z armii przeciwnika dwie dowolne jednostki, i określa która z nich jest celem pierwszorzędnym dla przeciwnika a która drugorzędnym. Wystawiamy jednostki w sposób standardowy.
Gra kończy się jeśli po którejś ze stron zginą oba cele
Punktacja: 2 duże punkty za zabicie celu pierwszorzędnego
1 duży punkt za zabicie celu drugorzędnego

Gracz traci 2 duże punkty (min 0) jeśli pozwolił by przeciwnik zabił jego cel pierwszorzędny i 1 duży punkt (min 0) jeśli pozwolił by przeciwnik zabił jego cel drugorzędny

Nagrody

Jesli na turnieju zjawi 18 osób to pula nagród (15zł od osoby) będzie dzielona w nastepujący sposób

1 miejsce 50% + nagroda niespodzianka ( któraś z publikacji Rackhama)
2 miejsce 30%
3 miejsce 20%

Jeśli na turniej stawi się 24 uczestników to nagrody będą wyglądały następująco:

1 miejsce 25% + Pudło Rag'Na"Rok
2 miejsce 50%
3 miejsce 25%