gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: G O N Z O w Lipiec 31, 2006, 10:37:24 pm

Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Lipiec 31, 2006, 10:37:24 pm
W dniach 24-27 sierpnia 2006 roku w Lublinie odbędzie się XXI Ogólnopolski Konwent Miłośników Fantastyki Polcon 2006.
W ramach konwentu odbędzie się turniej(e) Mordheim. Cała impreza trwa od czwartku do niedzieli więc najrozsądniejszym czasem na Mordheim jest piątek i/lub sobota. Proponuję 2 turnieje (piątek i sobota) lub luźne granie z ludźmi z różnych zakątków Polski (piątek) i turniej w klimatach Chaosu (sobota).
Jaki układ Wam pasuje? Kto się pojawi?
Zapraszam do stukania w klawiaturę :)

http://paradoks.net.pl/forum/viewtopic.php?t=201
http://www.polcon2006.prv.pl

LUBELSKIE STOWARZYSZENIE FANTASTYKI „CYTADELA SYRIUSZA”
I GIMNAZJUM NR 10 PRZY UL. WAJDELOTY 12 W LUBLINIE
ZAPRASZAJĄ NA
TURNIEJ MORDHEIM „CHAOS HAPPENINGS”

 
Start – sobota 26.08.06 godzina 9:00 (zapisy od godziny 8:30)

Regulamin turnieju:
1. Organizatorem turnieju jest Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza”
2. Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony www.mordheim.com), oraz Mordheim Annual.
3. Turniej odbywa się w formie kampanii.
4. Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie:
-   figurki (gra „proxami” jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG”),
-   oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami),
-   wydruk bądź xero  oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał,
-   miarkę i kilka k6.
5. Rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc)
6. Początkowa banda może posiadać tylko jednego najemnika.
7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać
wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników itp.
8. Zgłoszenia można przesyłać na
adres: ligamordheim@o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię,
nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating
bandy). UWAGA: Liczba  graczy ograniczona - 24 osoby. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju, ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie nieparzysta liczba graczy.
9. Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych
(LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń obuchowa.
10. Do turnieju dopuszczone są warbandy:
• Mercenaries:
-   Reiklanders z Mordheim Rulebook
-   Middenheimers z Mordheim Rulebook
-   Marienburgers z Mordheim Rulebook
• Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
• Witch Hunters z Mordheim Rulebook
• The Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
• The Undead z Mordheim Rulebook
• Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
• Orc & Goblins z 2002 Annual
• Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
• Ostlanders z 2002 Annual
• Averlanders z 2002 Annual
• Kislevites z 2002 Annual
• Beastmen Raiders z Empire In Flames
• Carnival of Chaos z Empire In Flames
 
oraz Hired Swords:
• Pit fighter z Mordheim Rulebook
• Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
• Halfling Scout z Mordheim Rulebook
• Warlock z Mordheim Rulebook
• Freelancer z Mordheim Rulebook
• Elf Ranger z Mordheim Rulebook
• Troll Slayer z Mordheim Rulebook
• Imperial Assassin z 2002 Annual
• Tilean Marksman z 2002 Annual
• Beasthunter z Empire In Flames
• Highwayman z Empire In Flames
• Roadwarden z Empire In Flames
• The Arabian Merchant z Town Cryer 22 *
• Kislev Ranger z Fanatic Magazine
• Halfing Thief z Fanatic Magazine
• Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
• Elf Mage z Fanatic Magazine  
12. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
13. Turniej przewiduje 5 bitew 1 vs 1, każda do 80 minut, jeżeli gracze nie zdąża skończyć bitwy w 80 minut wówczas bitwa kończy się remisem
Bitwa 1 –  Burza Chaosu
Bitwa 2 –  Skarb Bogów Chaosu
Bitwa 3 –  Krew dla Boga Krwi!
Bitwa 4 –  Ołtarz Chaosu
Bitwa 5 –  Opetany!

GRY 1-3:
Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry” zdobytych przez graczy w ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (a)
GRY 4-5: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry” posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco.
a) w pierwszej grze każdy z graczy posiada”0” punktów z gry więc decyduje tylko rating
Po każdej bitwie następuje 20 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp.
W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu,
w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy). **
14. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:
• Wygrana – 7 pkt
• Remis – 3 pkt
• Przegrana – 1 pkt
• wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak
i przegranego.
• za OoA 2 herosów przeciwnika – 0,5 / za każdych 2 herosów (do max. 1 na bitwę)
• za zakończenie zwycięstwem bitwy w czasie do:
20min – 1 pkt, 30min – 0,5 pkt,
• PUNKTY KARNE – WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 1 punktem Karnym (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 3 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.
 

15. KLASYFIKACJA KOŃCOWA
•   O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry” i „WP”. Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
•   W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP”.
•   W przypadku takiej samej ilości punktów „WP”, o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry”.
•   W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry”, o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
•   W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.
* przedmioty z rynku Foreign Wares nie obowiązują
** Gracze nie mogą się spotkać ze sobą dwa razy po kolei.




1. Burza Chaosu
   Wśród ruin Mordheim szansa spotkania wrogich band jest bardzo duża. Niektórzy nie zwracają na siebie uwagi, inni nie przepuszczą okazji do dobrej bijatyki. Im więcej wrogów wyeliminujesz tym większy obszar do poszukiwań Wyrdstona. Lecz cóż to za dziwne chmury nagle pojawiły się nad miastem..?

Teren

Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub
podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Rozstawienie i rozpoczęcie gry

Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne

Na początku każdej tury, w której nic się nie dzieje rzućcie D6 – przy wyniku 1-3 rzućcie ponownie i sprawdźcie skutek:

1 - Błyskawica Spaczenia zaczyna zmierza do ziemi w poszukiwaniu ofiary i uderza w stojącego wojownika, który ma najwyższy armour save. W przypadku kilku wojowników o tym samym armour save, błyskawica uderza w jednego z nich (losowo wybranego). Wojownik otrzymuje uderzenie z S5 bez rzutów obronnych. Efekt trwa jedna turę.
2 – 3 - Z nieba zaczynają spadać ryby. Teren staje się śliski. Wszelki ruch zmniejszony jest o połowę. Efekt trwa całą rundę.
4 - 5 - Kurz Spaczenia zmieszał się z parą wodną na terenie miasta i wytworzył dziwne wyglądające chmury, z których zaczyna padać żrący deszcz. Deszcz wżera się w każdego członka warbandy, który znajduje się na otwartym (nie osłoniętym od deszczu) terenie zadając natychmiastowo obrażenie z S2 (obowiązują rzuty obronne). Efekt trwa całą rundę.
6 - Bez efektu

Koniec gry

Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. Przeciwnik wygrywa.

Punkty Doświadczenia

·   +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
·   +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
·   +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
 
2. Skarb Bogów Chaosu

   Krążą plotki, że jeden z budynków zawiera ogromny skarb. Która z band odnajdzie go jako pierwsza i co tak naprawdę on zawiera?

Teren

Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub
podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Rozstawienie i rozpoczęcie gry

Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne
Pierwszy bohater wchodzący do budynku rzuca k6 jeśli wypadnie 1-3 należy rzucić ponownie i wynik skonsultować z poniższą tabelą:
1 - budynek czcicieli Slannesha.
Bohater od tej pory podlega zasadzie głupoty.
2 -3 - budynek czcicieli Tzentcha.
Bohater, który wszedł do budynku pod wpływem silnej aury magicznej, która się w nim znajdowała zyskuje ochronę przeciw magii na 5+. Dotyczy również czarów wzmacniających. Nie dotyczy modlitw Taala i Sigmara.
4 -5 - budynek czcicieli Nurgla.
Bohater od tej pory podlega zasadzie frenzy.
6 – koszmarne wizje
Bohater pod wpływem okropieństw, które ujrzał podlega zasadzie Harted.

Wszyscy wojownicy w bandzie(ale nie zwierzęta) wiedzą czego szukają. Za każdym razem, gdy wojownik wkracza do budynku, który nie był wcześniej przez nikogo odwiedzony, gracz rzuca 2k6. Gdy wypadnie 12 to wojownik odnalazł skrzynię z skarbem. Budynki w strefach rozstawienia obu band nie są przeszukiwane. Jeżeli został tylko jeden budynek nieprzeszukany na polu bitwy i nadal nie wylosowano 12-tki, to w tym budynku automatycznie znajduje się skrzynia. Wojownik musi przenieść skrzynię przez własną krawędź stołu. Skrzynia redukuje Szybkość jednego wojownika o połowę. Dwóch lub więcej wojowników może nieść skrzynię bez kar do poruszania się. Skrzynia może być reprezentowana przez dowolny żeton. Jeżeli wojownik niosący skrzynię zostanie zdjęty z placu boju, połóż skrzynię obok niego. Każdy model wielkości człowieka może ją podnieść, gdy zetknie się z nią podstawką. Banda, której uda się donieść skrzynię do własnej krawędzi może po zakończonej bitwie rzucić kostkami w poniższej tabeli, by sprawdzić, co ona zawiera. Dla każdego przedmiotu należy wykonać oddzielny rzut kostkami.

Przedmioty Szansa na k6
3k6 ZK Zawsze
k3 kawałki Wyrdsona 5+
holy/unholy relic 5+
wyrdstone pendulum 5+
Karty Tarota 5+
Ciężka zbroja 4+
Miecz 3+


Koniec gry

Gdy jedna z band doniesie skrzynię poza swoją krawędź lub nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. W drugim przypadku zwycięska banda dostaje zawartość skrzyni.

Punkty Doświadczenia

·   +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
·   +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
·   +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
·   +2 Za znalezisko. Jeżeli bohater znajdzie skrzynię to zyskuje 2 PD.


Punkty Generalskie

·   +1 Za wyniesienie skrzyni.
 
3. Krew dla Boga Krwi!

   Zapach krwi unoszący sie nad zrujnowanym miastem zwrócił uwagę jednego z ulubieńców Khorne. Brutalny Bloodletter pojawia się przybywając z Królestwa Chaosu, aby poświęcić jeszcze więcej krwi dla swego mistrza.

Teren

Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub
podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Rozstawienie i rozpoczęcie gry

Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, kto jako pierwszy wybiera ćwiartkę stołu. Gracz, który wystawia się jako pierwszy ustawia swoich wojowników w jednej z ćwiartek stołu. Może wybrać dowolną. Drugi gracz rozstawia się przeciwległej ćwiartce, lecz nie bliżej niż 14" od najbliższego wroga. Każdy gracz rzuca kostką. Do wyniku dodaje podstawową Inicjatywę dowódcy swojej bandy.
Gracz z wyższym wynikiem zaczyna jako pierwszy.

Zasady specjalne
Każda banda jest w posiadaniu 3 kawałków Wyrdstona na początku bitwy.

Podczas pierwszej walki, w której weźmie udział więcej niż 2 przeciwników pojawia się Bloodletter.

   M   WS   BS   S   T   W   I   A    Ld
Bloodletter   4   6   0   4   3   1   6   2+    10

specjalne reguły:

Lęk: Bloodletter wzbudza strach.
Save: Posiada Daemonic armour save 4+.
Psychologia: Odporny na psychologię.
Piekielne Ostrze: Bloodletter jest uzbrojony w miecz Hellblade, który automatycznie spowoduje obrażenie krytyczne, przy rzucie 4+ na trafienie.
Demon zawsze ustawia sie do walki tak, by jednocześnie móc zaatakować jak największą liczbe przeciwników. Jeśli istnieje kilka opcji takiego ustawienia, to demon wybiera potężniejszych przeciwników (wyższy WS). W pozostałych przypadkach decyduje los lub sędzia. Po zakończeniu swojej pierwszej walki Bloodletter będzie zawsze biegł po najprostszej drodze w kierunku najbliższej walki by się do niej włączyć. Demon ma kilka Ataków o liczbie równej, co do liczby jego przeciwników (w dół do minimum 2 Ataków). Nieważne jak wielu wojowników jest włączonych w walkę - demon będzie atakował każdego przynajmniej raz. Przeciwnicy nie mogą dobijać członków innych warband, jeśli w walce jest Bloodletter – są zbyt zajęci tym, by najpierw wykończyć wspólnego wroga! Jeżeli po zakończeniu walki, w której bierze udział demon nie będzie żadnych trwających walk na stole, wówczas zniknie on z placu boju, by pojawić się przy kolejnej walce, w której bierze udział więcej niż 2 przeciwników.

Koniec gry

Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. Rozbita banda przegrywa bitwę.

Wyrdstone
Każda z band zyskuje tyle Wyrdstona ile miała na początku bitwy, minus jeden za każdego
bohatera, który został zdjęty z placu boju w czasie bitwy, zaokrąglając do zera. Dodatkowo
zyskuje jeden kawałek Wyrdstona, za każdego wrogiego bohatera, który został zdjęty z placu
boju, do maksymalnej liczby kawałków Wyrdstona, które posiadała wroga banda na początku
bitwy.

Punkty Doświadczenia

·   +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
·   +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
·   +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
·   +2 Za OOA Bloodlettera

Punkty Generalskie

·   +1 Za OOA Bloodlettera
·   +0,5 Za zgromadzenie większej ilości Wyrdstona
 
4. Ołtarz Chaosu

   Zapach krwi unoszący sie nad zrujnowanym miastem zwrócił uwagę jednego z ulubieńców Khorne. Brutalny Bloodletter pojawia się przybywając z Królestwa Chaosu, aby poświęcić jeszcze więcej krwi dla swego mistrza.

Teren

Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub
podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'. Na środku stołu stoi makieta przedstawiająca ołtarz.

Rozstawienie i rozpoczęcie gry

Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne

Na środku stołu znajduje się ołtarz niewiadomego bóstwa Chaosu. Każdy wojownik (nie zwierzę), który styka się podstawką z ołtarzem, może próbować go zniszczyć. Trafienie jest automatyczne. Po zdjęciu ostatniego Wounda (nie ma Knocked down ani Stunned) W miejscu ołtarza pojawiają się 4 kawałki Wyrdstona (z którego był zbudowany), rozrzucone w odległości 2 cali od siebie. Wojownik może podnieść Wyrdston, gdy będzie stykał się z nim podstawką w fazie recovery. Wojownik może nieść dowolną ilość żetonów bez kar do ruchu. Wyrdston nie może być przekazywany pomiędzy wojownikami. Jeżeli wojownik, który niósł Wyrdston, został zdjęty z placu boju połóż żetony w miejscu gdzie on się znajdował. Ołtarz może być zniszczony tylko wtedy, gdy na stole są 2 warbandy – w przeciwnym wypadku bitwa kończy się a ołtarz pozostaje. Na ołtarz nie działają ataki strzeleckie i magia.

   M   WS   BS   S   T   W   I   A    Ld
ołterz   0   0   0   0   5   4   0   0    0


Koniec gry

Gdy jedna z band nie zda Testu Rozbicia bitwa się kończy. Rozbita banda przegrywa bitwę.

Wyrdstone

Każdy wojownik, zyskuje jeden kawałek Wyrdstona, za każdy żeton, który jest w jego posiadaniu na końcu bitwy.

Punkty Doświadczenia

·   +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
·   +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
·   +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
·   +1 Za Wyrdston. Jeżeli bohater lub stronnik jest w posiadaniu Wyrdstona na końcu bitwy, to zyskuje 1 PD.

Punkty Generalskie

·   +1 Za rozbicie ołtarza Chaosu
 
5. Opętany!

   „Wejście do tego przeklętego miasta musiało się jakoś na Nas odbić” – pomyślał Hans – „ale DLACZEGO JA!!!” Krzyk bólu rozdarł ulice Mordheim. Oddaleni nieco towarzysze z niesmakiem spoglądali na trzecią rękę wyrastającą z ropiejącego boku Hansa...

Teren

Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub
podobny kawałek terenu. Sugerowane jest ustawienie stołu wielkości 4' na 4'.

Rozstawienie i rozpoczęcie gry

Każdy gracz rzuca kostką k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje, czy rozpoczyna grę jako pierwszy, czy wybiera krawędź stołu. Następnie gracze ponownie rzucają k6 w celu określenia, który z graczy wystawia swoje modele jako pierwszy. Gracz, który wyrzuci więcej decyduje, czy chce wystawić się jako pierwszy, czy woli, aby zrobił to przeciwnik.

Zasady specjalne

Jeden z dowolnie wybranych bohaterów (nie dotyczy opętanego, wampira, Sigmarite Matriarch, Warrior priesta) zostaje opętany przez złego ducha. Od tej pory nie może korzystać z broni i pancerza, ale może wciąż używać takich przedmiotów jak Lucky Charm i Rabbit Foot. Jego statystyki należy zastąpić statystykami possesseda.

   M   WS   BS   S   T   W   I   A    Ld
possessed   5   4   0   4   4   2   4   2   10
Opętany wzbudza strach. Każdy gracz może wybrać mu dwie podstawowe mutacje, które będzie posiadał opętany.
demoniczna dusza (demon soul)
Mutant zyskuje rzut obronny na 4+, przeciw efektom czarów i modlitw.
wielkie szczypce (great claw)
Jedna ręka mutanta zakończona jest wielkimi szczypcami. Nie może w niej trzymać broni, ale zyskuje jeden dodatkowy atak w walce wręcz z modyfikatorem +1 do Siły.
racice (cloven hoofs)
Szybkość wojownika wzrasta o 1 punkt.
macka (tentacle)
Jedna ręka mutanta zakończona jest macką. Może nią opleść przeciwnika w walce wręcz, tym samym redukując jego Ataki o 1 (do minimum 1). Mutant decyduje, który z ataków przeciwnik traci.
żrąca krew (blackblood)
Jeżeli wojownik otrzyma ranę w walce wręcz, to wszyscy przeciwnicy będący w kontakcie z modelem otrzymuje cios o Sile 3 (bez trafień krytycznych).
kolce (spines)
Dowolny wojownik będący w bliskim kontakcie z mutantem otrzymuje automatycznie cios o Sile 1, na początku każdej fazy walki wręcz. Kolce nigdy nie powodują obrażeń krytycznych.
ogon skorpiona (scorpion tail)
Mutant zyskuje ogon skorpiona, który pozwala mu na wykonanie dodatkowego ataku z Siłą 5, w każdej fazie walki wręcz. Jeżeli trafiony wojownik jest odporny na truciznę, to Siła ataku zostaje zredukowana do 2.
dodatkowa ręka (extra arm)
Mutant zyskuje dodatkowa rękę, w której może dzierżyć dodatkową broń jednoręczną. Daje mu to dodatkowy atak w walce wręcz. Ewentualnie może w tej ręce trzymać tarczę lub puklerz. W przypadku Opętanego, zyskuje on dodatkowy atak, ale nadal nie może używać broni.
straszny (hideous)
Mutant wzbudza strach.
Opętany nie może znajdować się bliżej niż 8” od sojuszniczych modeli (reprezentuje to strach i odrazę, jaką wzbudza w swoich dotychczasowy towarzyszach). W fazie rozstawienia należy go umieścić na poziomie gruntu, przez całą grę musi się na nim znajdować, nie może się wspinać i wchodzić po schodach na wyższe poziomy. Opętany zaczyna fazę ruchu jako pierwszy.

Cel scenariusza

Celem jest zabicie opętanego przeciwnika.

Koniec gry

Gra kończy się, gdy jeden z Opętanych zostaje zdjęty z placu boju. W tym scenariuszu nie obowiązują testy rozbicia. Jeżeli obaj opętani znajdują się na placu boju a limit czasu upłynął, wówczas rozgrywka kończy się remisem.

Punkty Doświadczenia

·   +1 Za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę to zyskują 1 PD.
·   +1 Dla przywódcy za zwycięstwo. Dowódca zwycięskiej bandy zyskuje 1 PD.
·   +1 Za wroga ściągniętego z akcji. Każdy bohater zyskuje 1 PD za każdego wroga, którego uda mu się wyeliminować z gry (zdjęty z placu boju).
·   + 2 Za ooa opętanego przeciwnika

Punkty Generalskie

·   +1 za OOA opętanego przeciwnika

Zgłoszeni:

Krzysztof „Gonzo” Badowski
Lublin (LSF „Cytadela Syriusza”, „Czoko Hunters”)
Reilkand
RT 108

Paweł „Motor” Fiutka
Lublin (LSF „Cytadela Syriusza”, „Czoko Hunters”)
Skaven Clan Eshin
RT 96

Paweł „Nahar” Hoffner
Łódź („Treasure Hunters”)
Marienburg

Ludwik Kopiec
Lublin (LSF „Cytadela Syriusza”, „Czoko Hunters”)
Marienburg

Kamil „Miszczu” Jasak
Kraków („WKW”)
Kislev

Sebastian Gabryś
Kraków („Treasure Hunters”)
Middenheim
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 01, 2006, 10:20:41 am
A może 2 dniowy turniej??

Podoba mi się też pomysł luznych gier przed właściwym turnieju.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 01, 2006, 10:34:24 am
powinienem sie pojawić w sobote
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 01, 2006, 10:47:51 am
Dziś w WOK-u bedziemy z Gonzem ustalać co i jak. Zainteresowanych zapraszam.
Puki co stoję w miejscu ze scenariuszami, bo komp mi płata figle;/
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 01, 2006, 11:24:12 am
Cytat: "Mistrz wałków :)"
A może 2 dniowy turniej??

Obawiam się, że może to nie pasować dużej części graczy ze względu na czas i kasę :(
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 01, 2006, 11:36:23 am
... i pracę.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 01, 2006, 09:29:03 pm
Dwudniowy turniej ma taki plus, że można rozegrac więcej bitew a minusy już podaliście .
 ... dlatego jestem za turniejem w sobote.
 W piątek natomast luźne gry, ewentualnie jakiś mały nie oficjalny turniej(np. par) ;) lub testowanie eraty :shock:  jeśl takowa wyjdzie :p
    No i oczywiście granie w noc przed turniejem bo to taka mała lubelska tradycja :D
 Motor ile masz już scenariuszy?
pozdro ;)
 P.S.       - Po co są kulki?
              - ... ano po to by w nie lecieć! ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 02, 2006, 01:47:00 pm
Mam dwa w głowie, bo komp się spieprzył i nie mogę nic pisać w wordzie;/
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 03, 2006, 08:52:51 am
W sumei musze porozmawiać z Musleyem. Bo bus do lublina z 15zł x2 + 20 za wejscie to nie wychodzi tak duzo. Jeszcze jak  by jechała mocna ekipa z kraka to czemu nie! ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 03, 2006, 09:23:52 am
Podobno nagrody na turniej ufunduje sklep "Krzyś" i "Jama", a więc będzie o co walczyć!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 03, 2006, 10:42:35 am
No to szykuje się turniej na bogato ;) Zielony nie ma na co czekac wpadaj :D
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 03, 2006, 11:02:54 am
Na bogato jak zawsze!  :D
 ... a dokładasz jeszcze 20zł i masz 4 dni na Polkonie !!
pozdro ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 03, 2006, 12:46:27 pm
Wypytam sie chłopaków i wam odpowiem jak to będzie z tą silna ekipa z Krakowa :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 03, 2006, 06:30:43 pm
Ja jużsobie wolne w robocie na 26-27 sierpnia zaklepałem  :arrow: wymyśliłem wesele :lol:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 04, 2006, 03:28:08 pm
Cytat: "Mistrz wałków :)"
Wypytam sie chłopaków i wam odpowiem jak to będzie z tą silna ekipa z Krakowa :)

ja czuje sie krakowskim graczem! ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 04, 2006, 03:41:26 pm
Narazie chetny jestem tylko ja!
Czy zespół jaki stworże z wami (Musleyn,Zielony) mozna juz nazywać silna ekipą?? :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mad Hamster w Sierpień 04, 2006, 10:46:07 pm
Cytat: "Mistrz wałków :)"
Narazie chetny jestem tylko ja!
Czy zespół jaki stworże z wami (Musleyn,Zielony) mozna juz nazywać silna ekipą?? :)


jak najbardziej tak
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 06, 2006, 01:32:17 pm
przeciez nie wiesz jak gramy!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mad Hamster w Sierpień 06, 2006, 01:56:10 pm
Ale wiem jak gra Kamil. A Ty i Musley napewno nie jestescie cieniasami. Gracie dosyc dlugo i jestescie tym zainteresowani. To wystarczy.

Poza tym macie turbany !
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 06, 2006, 02:29:53 pm
Cytat: "Mad Hamster"


Poza tym macie turbany !

tak jestemy wielkimi wojownikami Allaha!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 07, 2006, 07:18:56 am
Dlatego jako wielcy wojownicy Tuaregów, powiniście przybyć do Lublina i pokazać niewiernym jak sie walczy! :D  ;)
pozdro
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 07, 2006, 12:08:50 pm
Aż załuje ze niezdaże skonwertowac mojego marienburskiego Arab teamu.
Musi on poczekac az dokoncze inne 5 band :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 07, 2006, 02:45:48 pm
Nie dokończysz ale chociarz wreszcie sie pojaw u nas na turnieju :))
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 07, 2006, 05:49:39 pm
Cytuj
Ale wiem jak gra Kamil. A Ty i Musley napewno nie jestescie cieniasami. Gracie dosyc dlugo i jestescie tym zainteresowani. To wystarczy


Dziekuję  :D  (postaram sie was niezawieść)

Cytuj
Nie dokończysz ale chociarz wreszcie sie pojaw u nas na turnieju )


Jest szansa.. jest szansa..
A tak powazniej. Czy wrowadzacie ocenne hobbistyczna, czy mozna bez stresowo przyjechac i wypróbowac swoje nowe (niepomalowane) bandy?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 07, 2006, 05:55:23 pm
... hymm .... wydaje mi się, że będą dwa rodzaje punktacji : na najlepszego generała(punkty tylko z gry) i osobno ocena hobistyczna ( malowanie, konwersje, test wiedzy o Mordheim, itp) ale  to  nic pewnego :oops: .
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 07, 2006, 05:59:12 pm
Czy te konkursy tyczą się tej samej bandy?? Czy mozna grac jednym a do konkursu malarskiego wystawić drugie???
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 07, 2006, 06:00:33 pm
Zapewnie będzie tak jak pisze Ludwik. Tak było zawsze. Możesz spokojnie przyjezdzac z czarnulkami, bądź szarakami i nie powinno być problemu.

Zazwyczaj tyczyło się to tej samej bandy
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 07, 2006, 06:10:43 pm
Cytat: "Mistrz wałków :)"
Czy te konkursy tyczą się tej samej bandy?? Czy mozna grac jednym a do konkursu malarskiego wystawić drugie???

 A co chciałbyś nie? :D  :p
 
Na pewno nie będzie można grać proxami .
 Zresztą zerknij na regulamin turnieju Dzieci rogatego szczura kilka tematów niżej, bo nie sądze żeby regulamin polkonowy w znaczący sposób się od niego różnił :lol:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 07, 2006, 06:15:19 pm
Nigdy nie grałem proxami..

Moim mażeniem był zoagrac niepomalowana bandą (testy przed WM), a do konkursu Hobbistycznego wystawic pomalowaną.

Ok... Juz się z tego pomysłu wycofuję.
Chyba zagram czymś pomalowanym z starszych band (malarz nie wyrobi się na 25)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 07, 2006, 06:27:46 pm
Turniej na 90% będzie 26  więc twój malarz ma dzień więcej :D  chyba, że przyjedziecie w piątek na tz. luzne granie.
 
...  nikt się nie obrazi jak zagrasz nie pomalowaną bandą ale wtedy nie będziesz miał raczej możliwości wygrania konkursu hobbistycznego :D
pozdrawiam
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 07, 2006, 07:20:58 pm
Mój malarz nie jest pewien czy zdąży na WM :)

Cytuj
... nikt się nie obrazi jak zagrasz nie pomalowaną bandą ale wtedy nie będziesz miał raczej możliwości wygrania konkursu hobbistycznego  


W takim razie dmuchając na zimne, zagram czyms wymalowanym :)

Szczerzepowiedziawszy mam wiekszą ochotę zagrac z wami na Polkonieniz na WM.:)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 07, 2006, 11:44:23 pm
Cytat: "Mistrz wałków :)"
W takim razie dmuchając na zimne, zagram czyms wymalowanym :)

Szczerzepowiedziawszy mam wiekszą ochotę zagrac z wami na Polkonieniz na WM.:)

Czekamy, czekamy... :)

Z oceną będzie na 99% tak jak już pisał Ludwik: oddzielnie generalskie, oddzielnie hobbistyczne ale jedną warbandą. Oczywiście najlepiej zgarnąć obydwie nagrody :D
Jutro (dzisiaj) pogadam z Motorem apropo scenariuszy to może trochę się naświetlią sprawy :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Slayer_Lublin w Sierpień 09, 2006, 10:55:21 am
Spoko jak coś to na mnie na turniej (najprawdopodobniej) możecie liczyć ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 09, 2006, 01:32:21 pm
Cytat: "Slayer_Lublin"
Spoko jak coś to na mnie na turniej (najprawdopodobniej) możecie liczyć ;)

Nie myślałem, że bedzie inaczej! W końcu to turniej w klimatach Chaosu, więc nie mogłoby zabraknąć Beastów... Chyba, że grasz inna warbandą?

P.S. Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
zmieniło się miejsce konwentu [Dom Kultury Lubelskiej Spółdzielni Mieszkaniowej (ul. Wallenroda 4a) oraz Gimnazjum nr 10 (ul. Wajdeloty 12)] oraz ustaliliśmy, że wjazd na całość (4dni) wyniesie tylko 40zł!
Dostępne są również wjazdy jednodniowe :)
więcej na: www.polcon2006.prv.pl
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Slayer_Lublin w Sierpień 09, 2006, 03:20:38 pm
Cytat: "G O N Z O"

Nie myślałem, że bedzie inaczej! W końcu to turniej w klimatach Chaosu, więc nie mogłoby zabraknąć Beastów... Chyba, że grasz inna warbandą?


Oczywiście że beasty :]

lipa bo nie grałem chyba od turnieju 'Spalić czarownice" więc będzie trzeba sobie przypomnieć zasady chociaż przed Polconem :P   Macie jakieś plany na rozegranie towarzysko jakiejś partyjki ;>
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 12, 2006, 10:52:04 pm
Cytat: "Slayer_Lublin"
Macie jakieś plany na rozegranie towarzysko jakiejś partyjki ;>

Namierzaj Ludwika. Zostawiłem mu troche makiet więc jest na czym grać (jeśli ma czas i chęci).

Dopracowujemy scenariusze - mam nadzieję, że niedługo je zamieścimy.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 15, 2006, 11:21:52 am
Wejściówki na Polcon 2006 dostępne są po 40zł (pełna) i 20zł (dniówka). Osoby, które chciałyby przyjechać tylko na Mordheim mogą dostać  wejściówkę za 20zł (2 dni) lecz nie będą mogły zagłosować na nagrodę Zajdla oraz nie dostaną informatora literackiego i materiałów reklamowych (pamiątkowych plakatów itp).
Nocleg oczywiście free na miejscu.

Pojawiła sie propozycja, żeby wolne granie przenieść z piątku na niedzielę. Co Wy na to? Jeśli ktoś się wybiera - niech da znać.

Turniej odbędzie się w sobotę.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 15, 2006, 03:57:25 pm
Wstepnie od nas wybierają sie takie osoby jak: Ja, Paweł Hoffner i może Seba i Tomek. Nie wiem jak z Musleyem i Zielonym (chcieli jechać).
Jeśli wszyscy się zdecydują to przybedziemy tłumnie :) (w całkiem niezłym składzie osobowym-do pełnego składu weteranów brakowało by nam Misia i Macka).

Natomiast męczy nas jedna sprawa.. Kiedy pojawi się regulamin z scenariuszami. Zostąło już 10 dni!!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 15, 2006, 07:06:54 pm
Mnie nie będzie na Polconie, :(  nie zdąrze wrócić z wakacji
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 15, 2006, 09:43:12 pm
A jak tak bardzo chciałem uscisnąc dłoń człowieka który wygrał Ostlandem turniej!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 15, 2006, 10:25:38 pm
Scenariusze pokażą sie tuż tuż ... jutro najdalej pojutrze :D
 Jutro rano zbiera się kapituła ( Gonzo Motor Hesus ) i wprowadzi ostatnie zmiany i kosmetyczne poprawki :lol:



Co do "luźnego grania" to jednak proponowałbym zostac przy piątku bo będzie można grać do późnej nocki a w niedziele nie!
.... ale dużo też zależy od (mam nadzieje) licznych gości którzy zjawia się na naszym turnieju :D  8)  ;)  ... bo jak będzie trzeba to się do nich ( was )dostosujemy :D
pozdro
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 16, 2006, 10:18:39 am
czeszcz!
na 98% będe ;) nie wiem jak musley
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 16, 2006, 10:51:07 am
W pierwszym poście dostępne są scenariusze!   ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 16, 2006, 11:49:43 am
Poza drobnymi pomyłkami tekstowymi (w drugim scenr. nie ma zasad rozpoczęcia, za to w 4 jest dwa razy je powielono)

Mam pytanie.. Walka bloodfistera jest dosyc niejasna..
Przykladowo Niedziwedz kislewu walczy z 2 orkami i squigiem. Do kogo dostawia się demon. A moze wskakuje miedzy nich?? Jesli tak to co w wypadku jesli model stoją przy scianie?? itd itd.
Nalerzało by to jakoś sprecyzować.

Nie ma tez samego regulaminu rozgrywaek :(
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 16, 2006, 12:49:44 pm
Dzięki Ci, Mistrzu "Bystre Oko" Wałków :)
A jak teraz?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 16, 2006, 03:02:19 pm
Wszystko niebawem się pojawi ;) Gonzo się tym zajmie bo mój komp woła o pomste do nieba :x Teraz mi zadzałał net i nie wiem jak długo jeszcze pochodzi, średnio działa 5 minut, a potem jest kopa. Wiem już co i jak z przejazdem Kraków-Lublin tzn. muszę jeszcze rozkminić rozpiskę którą mi pani na PKS-ie wydrukowała i przedzwonię dziś wieczorkiem do Ciebie Mistrzu.
Pozdro od Gwiezdnego Chłopaka  :D
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 16, 2006, 04:52:58 pm
Dzięki kretek za załatwienie sprawy.

Gonzo.. Teraz to juz mucha nie siada :)

Choć.. (moje bystre oko znów coś dojżało - musze je wydłubać :)).
Nie macie sprecyzowanych krytyków od nozy i batów. Rozumiem że noże bez.. a baty??
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 16, 2006, 06:04:45 pm
Obuchowe - Kamil!

Ja tez sie wybieram - razem z Miszczem, jeszcze tylko ostatnie ustalenia jaki transport.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 16, 2006, 07:07:11 pm
Tak jak Nahar napisał obuchowe z bata, a nóz nie zadaje krytyków.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 18, 2006, 11:13:24 pm
A ja mam jeszcze pytanie - czy possesed moze używać skilli postać z której powstał? Bo staty ma swoje.

No i co z ekwipunkiem - co mu zostaje? Wszystko co podchodzi pod kategorię ekwipunek jak rozumiem.

Na koniec - czy jego broń przepada czy można przełożyć ją na inne modele?
W tym drugim wypadku nie bedzie to ok - bo gracze bedą przyszłego posseseda pozbawiali całego sprzętu PRZED bitwą.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wercyngetoryks w Sierpień 19, 2006, 11:32:07 am
Ale Opętany nie może korzystać z ekwipunku, a co do skilli to jak dla mnie też nie, sam w sobie ma tyle mutacji itd. ze swobodnie da rade :D

Co do przkazywania ekwipunku przyszełego opętanego innym modelom przed ostatnia grą to nie można raczej tego zakazać. Bo gdybym chciał zamienić się z innym modelem ekwipunkiem, ja daje mu miecz on mi pałke itd. Po prostu wymiana lepszego sprzętu na gorszy, a nie pozostawienie modelu bez sprzętu? Poza tym to ostatnia gra takze troche ekwipunku niewiele nam pomoże:P

Ja mam dwa pytanka:
1. Czy Warlock majacy lot może przemieszczać sie 12 cali ze skrzynia??? W opisie czaru jest, że może się przeneiśc w dowolne miejsce w 12 calach, a ruch jest wtedy gdy wykorzystujemy ceche Movment. :roll:

2. Bedziecie respektowac niepisana zasade, aby w pierwszej grze nie grali ze sobą przyjezdni z jednego miasta??? No nie po to tam jedziemy aby tłuć sie między soba juz od samego początku:/

A na koniec, istnieje jakaś lista zgłoszonych itd. i czy bedzie ona uajwniona,banda, rating graczy biorących udział???
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 19, 2006, 12:59:43 pm
AD 2 Ta niepisana zasada zostanie pewnie respektowana :p

AD 1 Co do tego pytania ospowiedzi chętnie udzieli sędzia główny turnieju (Gonzo) :D
 
 ... opętany nie może korzystać z ekwipunku z wyjątkiem Lucky Charma i Rabbit Foota.
 Opętany nie może korzystać z skilli postaci z której powstał, aby było sprawiedliwie ( np.: jedna postać miałby resilienta a druga eagle eye? - która ma większe szanse przeżycia jako opętany?  ;) )
 ... sądze, że będzie można przekazywać ekwipunek opętanego innym.
 
 pozdrawiam
... na reszte pytań odpowie Gonzo gdyż ja nie czuje się kompetentny :D  ;)  :roll:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 20, 2006, 01:03:47 am
Cytat: "Wercyngetoryks"
Ale Opętany nie może korzystać z ekwipunku, a co do skilli to jak dla mnie też nie, sam w sobie ma tyle mutacji itd. ze swobodnie da rade :D

Mi też się tak wydaje ale pewność będę miał jak skonsultuję to z Kretkiem, który będzie wraz z Mistrzem Wałków sędzią.
Cytuj
1. Czy Warlock majacy lot może przemieszczać sie 12 cali ze skrzynia??? W opisie czaru jest, że może się przeneiśc w dowolne miejsce w 12 calach, a ruch jest wtedy gdy wykorzystujemy ceche Movment. :roll:

"może się przenieść w dowolne miejsce w 12 calach" - ale nie ciężką skrzynię (to nie ekwipunek)
Cytuj
2. Bedziecie respektowac niepisana zasade, aby w pierwszej grze nie grali ze sobą przyjezdni z jednego miasta??? No nie po to tam jedziemy aby tłuć sie między soba juz od samego początku:/

Jeśli tylko da radę. Sami również nie chcielibyśmy grać ze sobą mając możliwość grania z osobami spoza Lublina:)
Cytuj
A na koniec, istnieje jakaś lista zgłoszonych itd. i czy bedzie ona uajwniona,banda, rating graczy biorących udział???

O tym jeszcze pogadam z Kretkiem. Pewnie się pojawi jakaś lista. Ja nie będę sędzią więc nie będę zaglądał do zgłoszeń - zrobi to Kretek.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 20, 2006, 12:19:33 pm
U nas juz powzielismy ostatecznie decyzję i wpadamy do was następującym składem.
1.Paweł Hoffner
2.Sebastian Gabryś
3.Sławek Magoska
4.no i oczywście Ja

Liczymy tez na to postarają się dojechać chłopaki z Rzeszowa. Zielony i Musley!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wercyngetoryks w Sierpień 20, 2006, 03:58:45 pm
Cytat: "G O N Z O"
Jeśli tylko da radę. Sami również nie chcielibyśmy grać ze sobą mając możliwość grania z osobami spoza Lublina:)


Super by było gdyby udało się nas tak dopasować. ;)

Cytat: "G O N Z O"
O tym jeszcze pogadam z Kretkiem. Pewnie się pojawi jakaś lista. Ja nie będę sędzią więc nie będę zaglądał do zgłoszeń - zrobi to Kretek.


Fajnie, bo nie chodzi o robienie rozpy pod kogoś, bo ja np. już zgłoszenie wysłałem. Kwestia, żeby wiedzieć czego się spodziewać, jakie bandy bedzie można spotkać. Rozpracowywać bandy przeciwników itd. No ogólnie żeby było o czym gadać podczas jazdy autem, taki przedsmak turnieju, jeden z jego wielu uroków.  :D
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 20, 2006, 05:00:10 pm
Nie mówiąc juz o tym ze miło jest wiezieć jaka będzie frekwencja.. :)
Cytuj
No ogólnie żeby było o czym gadać podczas jazdy autem, taki przedsmak turnieju, jeden z jego wielu uroków.

A wczególności to nam będzie potrzebne.. 5h nakręcania sie przed turniejem :). To jest TO. Najprzyjemniejszy aspekt całej zabawy :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Vatt'ghern w Sierpień 20, 2006, 08:32:59 pm
uwaga! tekst zawiera ortografie, interpunkcje i polskie znaki diakrytyczne (czy jak te cholery sie zwa)! trening czyni mistrza...

A niech to kule biją! Jak już postanowiłem, że pojade w końcu na jakiś turniej (pierwszy w życiu), to mi nagle jakieś głupie wakacje wyskoczyły...

Fakt, że nie mam, nie miałem, i raczej nie będę miał nigdy całkowicie skompletowanej i pomalowanej bandy, ale myślałem chociaż, że mógłbym się wkręcić jako sędzia, wszak pojęcie o zasadach mam, a w dodatku na tym stanowisku zazwyczaj jest wakat.

Szkoda, chciałem podpatrzyć techniki gry najlepszych, by móc bez wstydu kiedyś zaistnieć w turniejowym światku - jako gracz.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 21, 2006, 02:14:11 pm
Skille wojownika, który staje się opętanym wymazują mu się z pamięci... biedaczek :(
W 1 poście wrzuciłem listę zgłoszonych.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Zielony w Sierpień 22, 2006, 05:54:55 am
kurde ja nie jestem pewny, nie wiem czy mi dadza wolne w pracy  :?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 22, 2006, 11:26:48 am
W takim razie spróbuj się upewnić. Szkoda by było gdybyście Z Musley-em nie wpadli  :(
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 22, 2006, 08:21:36 pm
Poproś ładnie szefa i wpadaj, :D serdecznie zapraszamy!! :p
Szykujemy nowe makiety, zakupiliśmy nowe blaty a obfite nagrody już czekają :D  :lol:
 ... a więc nic tylko przyjeżdżać !!  ;)
 pozdro 8)
 P.S. Mój rating jakby ktoś pytał to 118.
  a i jeszcze: czy wiecie, że ponoć Chruszczow ma zamiar zagrać w tym       turnieju skavenami?  :shock:  :badgrin:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 22, 2006, 10:10:35 pm
Cytat: "Mistrz wałków :)"
W takim razie spróbuj się upewnić. Szkoda by było gdybyście Z Musley-em nie wpadli  :(

Szczera prawda...  :(

Chyba wiem jaką rozpiską zagra Chruszczow... ale nie zdradzę, bo szkoda niespodzianki  ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Musley w Sierpień 22, 2006, 10:41:35 pm
Dzisiaj widzieliśmy się z Zielonym - raczej nie dostanie wolnego w pracy. Ja sam muszę zacisnąć pasa - wróciłem dzisiaj z Czech i po pięciodniowym wyjeździe zostało mi niewiele kasy. Znowu nie będę miał okazji zagrać z ziomkami z Lublina :? .
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 23, 2006, 01:00:21 am
No to coraz mniej się robi przyjezdnych. Ja tam twardo jade, w końcu nie tylko dla Mordhiem, ale pierwszy raz będę na Polconie.

Program ogólnie się szykuje ciekawy.

Pozdrawiam
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 23, 2006, 09:23:32 pm
Dobre wieści blaty już ustawione , większa część makiet też już na miejscu :p  Więc jakby ktoś chciał to może od rozpoczęcia konwentu sobie pograć :D

 Sala do grania mieści się w gimnazjum, na drugim piętrze i ma numer 53.
pozdrawiam
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 23, 2006, 11:41:40 pm
Czy mamy zabrać trochę makiet czy też nie? Mamy pod ręką pudło domów na których gramy aktualnie kampanię.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 24, 2006, 10:04:30 pm
... uff... właśnie wróciłem z pierwszego dnie polkonu i jestem padnięty :)




Co do makiet to z chęcią przyjmiemy każdą ilość gdyż jak wiadomo im więcej tym lepiej :D  Więc jeśli macie możliwość zabrania makiet i nie będzie to dla was zbyt uciążliwe to bierzcie ile możecie :D
 ... i z gory dziękujemy za ich przywiezienie i udostępnienie!!
pozdrawiam i do jutra!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Musley w Sierpień 25, 2006, 12:25:22 am
Ach, byłbym zapomniał - życzę udanego turnieju w miłej atmosferze i liczę na jakąś relację :).
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 28, 2006, 11:47:19 am
No i po Polkonie ... całkiem udanym Polkonie.
 Dzięki Musley za życzenia w moim przypadku 100% się sprawdziły :p
Turniej udany, w raczej miłej atmosferze choć było ciut mniej osób niż się spodziewałem. Tu podziękuje wszystkim obecnym na turnieju szczególnie Motorowi, Gonzu i chłopakom z Krakowa ( Sebie, Pawłowi i Sławkowi ) za przybycie, mam nadzieje, że tego nie żałujecie.  ... a Ci którzy nie przyjechali mają czego żałować! :roll:  
pozdrawiam
P.S. ... jakąś relacje z bitew napisze wieczorkiem   ;)
 
  ... a i jescze prośba do Nahara: jeśli możesz i chcesz to prześlij zdjęcia które wykonałeś podczas Polkonu na ligamordheim@o2.pl , z góry dzięki!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 28, 2006, 01:31:06 pm
Licze na jakis foto reportaż.. Podobno Gonzo pstrykał zdjęcia :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wercyngetoryks w Sierpień 28, 2006, 06:36:46 pm
Na Polconie było bombowo, szkoda że tylko 2 dni tam byliśmy. Turniej ogólnie spoko, fajne tereny i gesto rozstawione. Relacji nie będzie, bo byłaby nudna na 5 gier 4 razy grałem ze skavenami:/ Ogólnie jestem zadowolony, choć szczęście nie dopisało...ale forma u mnie zdecydowanie idzie w góre , kolejnym razem podium;)

Poza mordheim było oczywiście sporo atrakcji (ah te planszówki...), za co lubie konwenty RPG. Z ciekawostek mój samochodzik zrobił 622 km za 86 złotych 8) Także wszyscy byli zadowoleni, bo za mały koszt super spędziliśmy weekendzik 300 kilosów od domu, w powrotną  droge zaopatrzyliśmy się w zapas Perły, więc wyjazd jeszcze przez kilka kolejnych dni bedziemy mile wspominać delektujac się jej smakiem :D

To tyle z mojej strony, nie ma się co rozpisywać Ci co byli wiedzą co i jak, a reszta niech żałuje:P

Pozdro dla Kretka, Ludwika i Gonza...oraz dla dziewczyny którą w sobote rano spotkałem w łazience w czerwonej bieliźnie gdy wcierała coś w nogi-koedukacyjne łazienki rządza :lol:...zapraszamy w październiku do Krakowa;)



p.s. w kompie Nahara padła karta graficzna, więc na necie bedzie w bliżej nieokreślonym czasie, także an fotki musicie poczekać
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 28, 2006, 07:01:43 pm
Nom imperza była spoko oko, dzięki za przybycie  ekipy z Krakowa.
Cytuj
oraz dla dziewczyny którą w sobote rano spotkałem w łazience w czerwonej bieliźnie gdy wcierała coś w nogi-koedukacyjne łazienki rządza
Seba dlaczego mnie nie zawołałeś;p;p
Postaramy się wpaść do Kraka na Omth i wziąść ze sobą kilka planszówek , tylko masz przestać ze mną wygrywac we wszystko co się da;p

Część fotek, wyniki i takie tam wrzuci Gonzo. Relację też kiedyś zapodam chociaż  nie wsszystko pamiętam;p
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wercyngetoryks w Sierpień 28, 2006, 07:15:36 pm
Nie wołałem, bo sam byłem w szoku. Od razu jej nie zauważyłem podchodze do zlewu i kątem oka ją widze, rzucam tekstem "moge wejść" :lol: a ona sie uśmiecha i że tak. No ale dość szybko sie odziała i wyszła niestety :cry:

A do do wygrywania we wszystko to nie wspomne jak mnie pojechałeś w Piratów, a ze zdjeciami 2 woundów ratogrowi prze elfa maga to szczęścia troche miałem, bo w kolejnej grze gdzie go używałem ani raz mu strzałki nie wyszły :evil:  
Do kolejnego spotkania ;)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Musley w Sierpień 28, 2006, 07:30:52 pm
Cytat: "Kretek"
Cytuj
oraz dla dziewczyny którą w sobote rano spotkałem w łazience w czerwonej bieliźnie gdy wcierała coś w nogi-koedukacyjne łazienki rządza
Seba dlaczego mnie nie zawołałeś;p;p
Postaramy się wpaść do Kraka na Omth i wziąść ze sobą kilka planszówek

I tych lublinianek rzecz jasna! \m/

Opublikujecie jakieś wyniki?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 29, 2006, 12:20:46 am
Nie ma to jak nie zapomniane wrażenia estetyczne  ??  :D

 Wyniki opublikujemy ... trochę cierpliwości...  ;)
 
 ... a o to obiecany wcześniej mini raporcik:
 Wystartowałem w turnieju Marienburgiem :
 kapitan, kusza, miecz, d.sztylet
 mistrz, para pistoletów pojedynkowych, młot, d. sztylet x2
 młodzik, młot, d sztylet x2
 miecznik, miecz, d. sztylet
 strzelec, długi łuk, młot, d. sztylet x2
 strzelec, młot, d. sztylet x4
 gladiator
 
1) Burza spaczenia
   mój Marienburg vs Marienburg Nahara
 Pierwsza runda spadające rybki ( połowa ruchu), druga runda kurz spaczenia (S2) zchodzą mi dwa modele(!) Naharowi jeden. Potem idzie szybko dwustrony ostrzał i kurz spaczenia od których zchodzi mi jeszcze jeden model. Sprawę kończy garłacz przeciwnika i uciekam rzucając dwie 6 na test rozbicia. Szkoda, że nie doszło do walki.  :roll: Warto dodać, że Marienburg Nahara miał w ekwipunku uziemiacz przeciwko piorunom; jego champion dostał piorunem z S5 i nic mu się nie stało :shock:


2) Skarb bogów chaosu
Marienburg vs Orki (z ogrem) Krzyśka
 Krzysiek w poprzedniej bitwie stracił dowódce więc pomyśłałem, że łatwo sobie poradzę. Myliłem się, moje szczęści poradziło sobie za mnie: wchodze do pierwszego budynku rzucam i znów wypadają dwie 6  :shock: !Dalej idzie łatwo wynosze skarb w między czasie rzucam miecznika i gladiatora na ogra, który leżał na pleckach pod koniec bitwy. W dobiciu przeszkodził mi szaman, który przeprowadził samobójczą szarże na gladiatora! Szaman zszedł Krzyśkowi na amen i biedak zaczynał nową bandą! Ja natomiast opłaciłem gladiatora, kupiłem 2 rusznice znalazłem ciężką zbroje i wynająłem assasina!


3) Krew dla boga krwi
 Marienburg vs Nieumarli Sławka
 Bitwa remisowa pod koniec było bardzo nerwowo ja i Sławek rzucaliśmi routy! ... a zaczeło się tak pięknie! Przejechałem garłaczem po 3 dregach , nekromacie, warlocku i assasinie Sławka  :badgrin: ale zszedł tylko czarodziej, reszcie nic się nie stało :shock: Następnie walka wampira mojego młodzika i ghula przyciąga demona. Skutek wampir schodzi! Tutaj Sławek wziął się w garść : zabija demona, i razem doprowadzamy się do routów, ja Sławka trochę wcześniej bo chyba mu coś zastrzeliłem. Sławek natomiast doprowadza do opuszczenia bitwy przez moich championów. Negatywnym bohaterem bitwy był plewny :x  #@%^*  gladiator, który 5-6 razy nie zdał strachu :shock:  i nie mógł szarżować na zombiaka  :x ! Totalna plewa już nim nie gram!! :evil:


4) Ołtarz chaosu
Marienburg vs Szury Motora
 Po ostatniej bitwie mój stan był kiepski, sądziłem, że nie osiągne już ciekawego miejsca na turnieju. Odbiło się to na grze! Rzuciłem wszystkich do walki oprócz kapitana i strzelca (dwie kusze) stojących na budynku na bande (chyba) 17 skavenów z ratogrem! Następnie
sprowokowałem atak ratogra, ten zabił mi 2 ludzi! ... a potem, ... hymm ... a potem zaczeła się rzeź :badgrin:  :badgrin: ,a  skończyła się nie zdanym testem rozbicia szczurów Motora gdy na stole zostały mu trzy modele! W tym jeden z głupotą (przestał całą bitwe w stał miejscu skrobiąc się po tyłku). Ilość szczęścia wykorzystanego przez mnie w tej bitwie doświadczonemu graczowi pozwoliła by wygrać cały turniej plewną rozpiską.  Cały ten fart wyciągnołem chyba od Motora: po bitwie zgineła mu ponad połowa bandy w tym ratogr i jeden black skaven (nie miał jednego oka a w bitwie stracił drugie :badgrin: )! Motor przed ostatnią bitwą zaczynał od nowa a teraz pewnie gdzieś siedzi i obmyśla skaveński plan zemsty - już się go boje :badgrin:  :lol:


5) Opętany!
 Marienburg vs ponownie Nieumarli Sławka
 Szybko zacząłem, taktyk + sprint na młodzikach z rusznicami. Moj opętany w rogu stołu przeciwnym do tego w którym ustawieni zostali truposze,  opetany Sławka tuz za plecami jego bandy! Sławk pomny swoich doświadczeń wściekle skupił się na zabiciu rusznic, co mu się udało ale dopiero po (chyba) dwuch turach. Tymczasem ja stworzyłem grupę uderzeniową: mistrz, warlock ( nowo wynajęty jak beast hunter, tak tak miałem 5 najmników bo wcześniej doszedł mi hafling!),  gladiator, 2 strzelców i assasin a w obwodzie łowca . Grupa ta nie zważając na ataki zmierzała do opętanego wroga. Odział został ostrzelany przez assasina Sławka a do tego wpił się w niego wampir z ghulem. Tak więc w pobliże opętanego dotarł tylko czarodziej (miecz i szczęście) z gladiatorem ( rozwinietym w atak).
Obydwu przyszarżował opętany (z mackę i krwią) jednak fartownie nic tej dwójce nie zrobił . Natomiast plewna dwójka odając zabiła opętanego kończą tym samym bitwe!!



 Do tego należy doliczyć dwie potyczki drużynowe w Warcrafta i pięcio osobową bitwę ( Motor, Seba, Nahar, Sławek i ja ). Graliśmy na zadania, wygrał Nahar, który pierwszy wykonał swoje czyli zabił trzy modele z mojej bandy. :roll:

pozdrawiam ;)
P.S. .. sorka za wszystkie błędy :oops:  ... trochę późno to pisałem :p
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Musley w Sierpień 29, 2006, 11:02:24 am
O proszę, zajawiliście mnie na grę, bo nie posuwaliśmy figurek z Zielonym od dobrych kilku miesięcy.
Nahar - jak wrażenia z gry Marienburgiem po tak długim okresie gry Witch Hunterami? :)
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Sierpień 29, 2006, 03:06:12 pm
Cytuj
Pozdro dla Kretka, Ludwika i Gonza...oraz dla dziewczyny którą w sobote rano spotkałem w łazience w czerwonej bieliźnie gdy wcierała coś w nogi-koedukacyjne łazienki rządza Laughing...zapraszamy w październiku do Krakowa;)


 OMG!!! Seba ... daj to sobie do podpisu :D:D


Cytuj
Z ciekawostek mój samochodzik zrobił 622 km za 86 złotych


Na Spaczeń masz auto?

Cytuj
...zapraszamy w październiku do Krakowa;)


Podpisuję się pod tym czym tylko mogę. Zapraszamy!!!


Podacie wyniki turnieju?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: G O N Z O w Sierpień 29, 2006, 05:20:06 pm
Ja również dziękuję wszystkim przyjezdnym za pojawienie się na turnieju - nie ma to jak "świeże mięso" :) Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni  8) Teraz jadę nad jezioro - jak wrócę, to może jeszcze coś skrobnę.


Wyniki turnieju Mordheim „Chaos Happenings” na konwencie Polcon 2006

1.   Burza Chaosu.
Igor CoP – Motor SKV (1:8,5)
Przemek MRB – Leszek BST (8:1)
Gonzo RKL – Sławek UND (3:3)
Seba MDH – Maciek SKV (8,5:1,5)
Nahar MRB – Ludwik MRB (7:1)
Staszek SKV – Krzysiek O&G (8:1)

2.   Skarb Bogów Chaosu.
Motor SKV – Seba MDH (1,5:7,5)
Przemek MRB – Staszek SKV (1:8)
Gonzo RKL – Nahar MRB (3:3,5)
Sławek UND – Maciek SKV (8:1)
Ludwik MRB – Krzysiek O&G (9:1)
Igor CoP – Leszek BST (1:7,5)

3.   Krew dla Boga Krwi!
Ludwik MRB – Sławek UND (4,5:4,5)
Seba MDH – Staszek SKV (2,5:9)
Leszek BST – Nahar MRB (10:1,5)
Gonzo RKL – Motor SKV (2,5:8)
Przemek MRB – Krzysiek O&G (9:2,5)
Igor CoP – Maciek SKV (8,5:2,5)

4.   Ołtarz Chaosu.
Staszek SKV – Leszek BST (9,5:1,5)
Seba MDH – Przemek MRB (7,5:1)
Motor SKV – Ludwik MRB (1:8,5)
Sławek UND – Nahar MRB (7,5:1,5)
Igor CoP – Gonzo RKL (1:9)
Krzysiek O&G – Maciek SKV (2:7,5)

5.   Opętany!
Staszek SKV – Seba MDH (9:1,5)
Ludwik MRB – Sławek UND (8,5:1)
Leszek BST – Przemek MRB (10,5:1)
Motor SKV – Gonzo RKL (1:8)
Nahar MRB – Maciek SKV (2:8)
Igor CoP – Krzysiek O&G (12:2)


WYNIKI KOŃCOWE:
1.   STASZEK (SKAVEN) – 43,5            [zwycięstw 5, remisów 0, przegranych 0]
2.   LUDWIK (MARIENBURG MERCENARIES) – 31,5   [zwycięstw 3, remisów 1, przegranych 1]
3.   LESZEK (BEASTMEN RAIDERS) – 30,5         [zwycięstw 3, remisów 0, przegranych 2]
4.   Seba (Middenheim Mercenaries) – 28,5         [zwycięstw 3, remisów 0, przegranych 2]
5.   Gonzo (Reikland Mercenaries) – 25,5         [zwycięstw 2, remisów 2, przegranych 1]
6.   Sławek (Undead) – 24,0               [zwycięstw 2, remisów 2, przegranych 1]
7.   Igor (Cult of Possessed) – 23,5            [zwycięstw 2, remisów 0, przegranych 3]
8.   Maciek (Skaven) – 20,5               [zwycięstw 2, remisów 0, przegranych 3]
9.   Motor (Skaven)- 20,0               [zwycięstw 2, remisów 0, przegranych 3]
10.   Przemek (Marienberg Mercenaries) – 20,0         [zwycięstw 2, remisów 0, przegranych 3]
11.   Nahar (Marienberg Mercenaries) – 15,0         [zwycięstw 1, remisów 1, przegranych 3]
12.   Krzysiek (Orcs & Goblins) – 8,5            [zwycięstw 0, remisów 0, przegranych 5]

Galeria zdjęć pod adresem: http://paradoks.net.pl/view/53
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 29, 2006, 06:07:25 pm
Gratuluje wygranym, widze ze mieliscie niezła impreze. Troche dziwnie wyglądaja wyniki końcowe. Szkoda ze meni tam nie było.

Czy ja dobrze widziałem na fotkach? Igor grał CoP z ratingiem 48? co on tam miał w bandzie?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Sierpień 30, 2006, 08:40:59 am
Mnie zastanawia Seba i jego ... Midenheim :D Ciekawe jakich ciekawych i niespodziawanych rozpisek [i band], będą gracze na oMTH używali.

Właśnie oglądałem fotki. Bardzo udane.

Kto SPONSOROWAŁ turniej?! Świetne nagrody.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 30, 2006, 11:29:00 am
Pora na mój raporcik;)

Po cichu liczyłem na to, że będzie parzysta liczba graczy i w spokoju będę mógł sobie sędziować męczyć graczy i rozdawać worst playe na lewo i prawo :lol:  Niestety stety było nieparzyście więc sobie zagrałem;p

Startowa rozpa dość standardowa:

Assassin Adept  :arrow: FD, Sword
2 x Black Skaven  :arrow:  ekwipunek jw
2 x Night Runner  :arrow: FD, Club, Sling
Rat Ogre
3 x Verminkin  :arrow:  FD, Club

Pierwsza bitwa z Igorem

Trochę się przestaszyłem niby tylko 4 modele Magister, Mutant Beastmen i mega wypasiony Possessed, głównie tego ostatniego pana. Co tu dużo mówić moja pierwsza tura rzucam na zdarzenie losowe i spada deszczyk, efektem czego mój jeden Black jest stunnded a Magister Igora OoA. Pierwszy RT Igor przeszedł drugi nie i wygrałem w głupi sposób :?  

Druga bitwa z Sebą

Dokupiłem Warlocka, który trafił Uzhula i jeszcze coś tam;p Relikwię i Rabbit Foota dla Assassina i chyba jeszcze jakiegoś szczura. Jak Seba słusznie zauważył 3/4 graczy z Lublinia po pierwszej bitwie zaopatruje się w relikwię i króliczą łapkę;p Zakładałem, że Sebastian pójdzie ostro do przodu w końcu to Middenheim banda do HtH tymczasem Seba żezał mnie 2 long bowami i czarownikami (Elfem i Warlockiem). Na szczęscię dość szybko udało mi się wyeliminować pana z rusznicą bo mógłby narobić sporo zamętu wśród mojej dzielnej hordy skaveńskich wojowników;p Seba wziął się ostro za odkrywanie budynków efektem czego jeden z jego Herosów stał się podatny na głupotę, 2 odkryte budynki po stronie Seby u mnie żaden tyle, że ostrzał zdjąl 2 woundy na RO nie dobrze. Przechodzę do ofensywy odkrywam jeden budynek Blackiem trafia Harted szarża w głupiutką panią Seby i idzie do piachu;p drugi budynek odkryty po mojej stronie i Black Skaven Trafia głupotę :? W końcu znajduję skrzynkę i zaczynam powolny odwrót , na środku stołu dochodzi do rozruby trup ściele się gęsto, Seba zdaje swoje RT, a moja dzielny Assassin w końcu dochodzi do wniosku, że trzeba wykonać taktyczny odwrót i moje szczurki uciekają. Bitwa bardzo fajna później Seba zjechał mnie jeszcze w Age of Mythology Warcrafta( tu się zawiesiłem jak Nahar tłumaczył zasady i reset nastąpił dopiero jak Seba podbiłał mi zamek ;) )

3 bitwa z Gonzem

Doszedłem do wniosku, że nie ma co w g... rzeźbić i poszedłem ostro do przodu. Szarża RO w 2 Championów Gonza i pojawia się bloodleter czy jak mu tam ;p Na szczęscie Gonzo go sklepał a ja sklepałem jego Championów następinie padł Elf Ranger (nienawidzę gośćia) i Dowódczyni , ja straciłem jednego Blacka chyba nightai kilku Verminkinów. Generalnie to co Gonzo wysłał do walki to stracił pozostały mu modele na budynkach i 2 łuczników cofających się i rażących strzałami  nawałnicę 3 verminkinów ( :lol: jak to śmniesznie brzmi nawałnica;p). Moja dzielna bandka zdała wszystkie RT Gonzo oblał i wygrana.

4 bitwa z Ludwikiem

Co tu dużo mówić było wyrównanie dopuki Ludwik nie zaczął rzucać 6,5,6,6,6,6,6,6  :? po jednej takiej turze rzutów straciłem Rat Ogra Eshin Sorcerera, który wcześniej spalił Warpfire;/ i jeszcze kilka modeli. Koniec końców moja banda topniała aż zostały mi 3 modele i nie zdałem RT, Ludwi k swoje niestety zdawał;p
Po nie zdanym RT poszedłem na fajkę, później były rzuty na przerzycie i musiałem póść na kolejną fajkę z całej bandy zostało 7 modeli RO padł, Black Skaven stracił drugie oko :shock: czegoś takiego jeszcze nie miałem poza tym zdechła połowa verminkinów, czarownik skaveński. Dlatego na ostatnią bitwę postanowiłem zrobić reset bandy.

5 bitwa z Gonzem

Postanowilem nie oddać latwo skóry przeciwnikowi. Plan był prosty wystawiłem się w końcie i czaiłem się pochowany na Gonza. Gonzo musiał ruszyć do przodu, bo jego rozstawieniu wywnioskowałem , że liczył na rozstrzelanie albo przynajmniej zmiękczenie mojej bandy. Próbowałem zagrać na remis bo do Gonzowego Poissesseda miałem ciut za daleko niestety Gonzo rozkminił mój tajny skaveński plan i podszedł na tyle blisko że wykrywał elfem rangerem (tfu zaraza z tymi elfami) moje pokitrane modele i zaczął strzelać. Czas na atak niestety RO nie zdał 2 testów I na wspinanie i miałbym z głowy Elfa, szarża jednym z Verminkinów i Gonzo jest uboższy o jednego strzelca, w końcu udało mi się wykonać szarże rat ogrem niestety Gonzo przestawił modele tak, że zaszarżowałem Ogre Bodyguarda zdejmując mu dwa woundy i nie tracąc żadnego. Po drodze scisnałem Halfinga (Gonzo miał jeszcze Pit fightera). Tura Gonza i szarża zfrenzowanym Championem z góry na mojego Possesseda, był ustawiony tak że Gonzo mógł dostawić tylko jeden model, w zupełności wystarczyło 5 ataków z morning stara i było po bitwie, posssessed chlapnął jeszcze krwią i zabrał ze sobą do piachu wrednego Championa. ;)

Generalnie turniej uważam za udany mimo 9 lokaty, grało mi się bardzo przyjemnie ze wszystkimi przeciwnikami, szczegółnie miło wspominam multipla w niedzielę rano i mój cichy sojusz ze Sławkiem, który łamaliśmy co turę ;) ja rzucanymi nozami a Sławek Ogniami Uzhula.
PS: Sorka za literówki;p
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Sierpień 30, 2006, 12:19:55 pm
To w końcu czym grał Gonzo?! Possessed [z Elfem?!] czy jakimiś ludźmi z championami? Trochę mnie opis 2 bitew z Gonzem skołował.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 30, 2006, 12:22:32 pm
Reiklandem, w ostatnim scenariuszu jeden z bohaterów zostaje Possessedem z dwiema wybranymi przez gracza mutacjami, traci ekwipunek i wszystkie dotychczasowe skille, celem scenariusza było zaklepanie Possesseda przeciwnikowi.
Ciut niedopracowałem ten scenariusz w przyszłości poprawię błędy;p
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Sierpień 30, 2006, 12:38:04 pm
Ok. Teraz rozumiem. Possessed z krwią i spines wpada w dużą grupę wroga i tylko czeka, aż ktoś go zrani :P:P
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 30, 2006, 01:38:29 pm
Chyba ze przeciwnik go ostrzela.. święconymi wodami (co miało miejsce w przypadku bogobojnych szczórów jednego pana :))
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 30, 2006, 05:39:05 pm
I za to go kochamy :lol:
(http://paradoks.net.pl/galpics/a6b504d3db60dc731fa58144d5aaaf1f.jpg)
PS: Nie jestem gejem.
PS2: Ładnie się przez wakacje opaliłem :?:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 30, 2006, 09:55:33 pm
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :D  :p
 ... pisz Motor za siebie ....  ;)




Cytat: "Motor"
Co tu dużo mówić było wyrównanie dopuki Ludwik nie zaczął rzucać 6,5,6,6,6,6,6,6

 Nie przesadzaj było też pare 4 no i w końcu zdałem kilka testów rozbicia. :D
... a i nie było wyrównanie, straciłem trzech kolesi zanim zrobiłem Ci rzeź, a potem straciłem już tylko '' przypadkiem'' haflinga :lol:  :lol:  :badgrin:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Sierpień 30, 2006, 10:19:18 pm
Motor masz zajebiście hawajską koszule z chińskim smokiem!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 30, 2006, 11:08:39 pm
Ktoś tu wygląda jak Chickita (taki banan) :) - bez obrazy Kretek :) [jest to moje ulubione zdjecie z tego turnieju - żeby nie żec "że jesteście moja ulubiną parą"]
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Sierpień 31, 2006, 08:31:30 am
... mimo, że to nie był turniej ... PAR!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Motorek w Sierpień 31, 2006, 09:25:15 am
hahaha chłopaki bo się zaczerwienię, a Stasiek to już na pewno się zaczerwieni. Koszulka jest w pytę, w zeszłym roku kupiłem ją nad jeziorkiem;p
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 31, 2006, 10:49:03 am
Ja na razie w skrócie opiszę swoje wrażenia.

Przede wszystkim Polcon pokazał nam że da się zrobić turniej Mordheim na konwencie i że jest to genialny w sumie pomysł.

Kwestia chcenia i siły przebicia u orgów (żeby zdobyć sale, żeby podciągnąć Mordheim pod bitewniaki - to znaczy wjazd na 2 dni za połowe ceny, żeby dostać trochę nagród od ogólnych sponsorów konwentu).

Gdybym był w Polsce w listopadzie to na 150% jade na Falkon.

Konwent oferuje masę dodatkowych atrakcji i nocleg za grosze.

Wpisowe raptem 5 pln wiecej niż na oMTH, za to spanie, nocne granie i nagrody co się zowie.

Sam turniej.

Świetne pomysły na scenariusze, może ciut niedopracowne (1 i 5) ale zato niete co zawsze.
Masa terenów, choć rozrzucona po stole (ja to jednak lubie porządne ulice) i masa przeszkadzajek.

Miła atmosfera - naprawdę mało kłótni (poniżej średniej z moich poprzednich turniejów).

Udało mi się zagrać z 4 dla mnie nowymi przeciwnikami.
Raport z bitew skrobnę w okolicy soboty.

Nocne gry w planszówki oraz niedzielny multiplay na maxa klimatyczny dodatkowo powodują że wyjazd do Lublina to jak na razie mój najfajnieszy turniej Mordheim.

W Niedzielę graliśmy One OFF na 500 + 100 i po jednym skillu na herosa. Ja mialem za 720 gc 9 (słownie dziewięciu) Marienburczyków. Wypas sprzęt dwa modele w HA, jeden chempion z rapierem i łamaczem mieczy, dwa modele z BofDP, full opancerzony miecznik (LA, Sh, miecz helmet).
No i Łowca nagród, mój ulubiony HS z TC. Po prostu miodzio.

I tak nawiasem mówiąc to nie wygrałem - bo Ludwik nie zwiał, a ja mu zdjąłem tylko 3 modele (to jest zwycięstwo przy RT). Przynajmnie tak mi się wydaje że nie uciekł. Choć myśle że bym to wygrał (zabił 5 modeli) bo ubiłem opiekuna i misio został sam (pierwsza głupota zdana!).
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Sierpień 31, 2006, 10:06:44 pm
Cytat: "nahar"

Świetne pomysły na scenariusze, może ciut niedopracowne (1 i 5) ale zato niete co zawsze.
Masa terenów, choć rozrzucona po stole (ja to jednak lubie porządne ulice) i masa przeszkadzajek.



 Na Falkon postaramy się dopracować scenariusze tak aby much na nich nie siadła i ustawimy Ci ładne, proste ulice jak z renesansowego miasta :D


 Zapraszamy też na Falkon według oficjalnych zapowiedzi 17-19 listopada. Tym razem turniej będzie w orczych klimatach.
pozdro
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Wrzesień 01, 2006, 09:13:16 am
Na Falcon też pojadę :D
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 01, 2006, 11:04:16 am
a kiedy jest Falkon?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mad Hamster w Wrzesień 01, 2006, 11:11:53 am
oj gesty dym musi wisiec w powietrzu ze nie zobaczyles... zerknij na post Ludwika troszke wyzej. pzdr.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Kapitan_Hak w Wrzesień 04, 2006, 10:10:56 pm
Cytat: "Ludwik"
Tym razem turniej będzie w orczych klimatach.


Brzmi obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że nie zawiodłem się na zielonoskórych na WM :).

A co konkretnie kryje się pod sformułowaniem "orcze klimaty"?
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Wrzesień 04, 2006, 10:22:19 pm
Pewnie chodzi o: "Orka na ugorze"!
Tylko co to jest ten ugor?? Pewnie jakiś nowy rodzj ogra?? :lol:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Wrzesień 05, 2006, 10:32:55 pm
Od pewnego czasu w Lublinie na turniejach nie gramy w podręcznikowe scenariusze . Na każdy turniej wymyślamy ( właściwie wymyśla Motor :D )
 nowe, własne scenariusze. Każdy turniej ma jakąś myśl/kontekst przewodni. Jak do tej pory był turniej w klimatach: łowców czarownic, skaveńskich oraz w klimatach chaosu. Postanowilismy, że w turnieju na Falkonie będą to orcze i goblińskie klimaty.
 Przeczytaj pierwszy post tego tematu to zobaczysz jakie scenariusze wymyśliliśmy na turniej w klimatach chaosu!
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Mad Hamster w Wrzesień 05, 2006, 11:22:45 pm
moje pomysly na scenariusze: animozja dla wszystkich band, stopa gorka wedrujaca po planszy...
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Ludwik w Wrzesień 05, 2006, 11:43:01 pm
... hehe ... dokładnie o tym samym rozmawiałem dzisiaj z Gonzem  :lol:  :lol:  animozja jest dobra :D a o stopie to jeszcze pomyśle....  :badgrin:
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Wojtek_Krz w Wrzesień 06, 2006, 07:18:57 am
Jakoś srednio mi się widzi turniej w klimacie orkasów ale ok, przystosuje się.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Skavenblight w Wrzesień 06, 2006, 10:08:04 am
Orcze klimaty? Fajnie!

Cytuj
Brzmi obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że nie zawiodłem się na zielonoskórych na WM .

...robiąc sobie z szamana trolla w wersji mini.
Tytuł: Mordheim na POLCONie 2006
Wiadomość wysłana przez: Kapitan_Hak w Wrzesień 06, 2006, 11:19:38 am
Cytat: "Skavenblight"

...robiąc sobie z szamana trolla w wersji mini.


Nawet lepszy od trolla, bo rzuca czary (http://ugly.plzdiekthxbye.net/medium/m183.gif)!