gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Forum Rozpisek => Rozpiski - W40k => Wątek zaczęty przez: Cisza w Styczeń 20, 2005, 08:57:34 am

Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 20, 2005, 08:57:34 am
SpaceWolves Army [1800]

[HQ] RPriest: MCrafted FrBlade, BPistol, frag, Wolfpelt, Belt of Russ - 145
[EL] WGuard Leader: LClaws, Wolfpelt, frag - 54
[TR] BClaws (11) 2x pfist, 1x pweapon - 186
[HS] LandRaider Crusaider - 265

[HQ] WolPriest: MCrafted THammer, Wolfpelt, SMBike - 178
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

[HQ] VDreadnought: AssCannon, HFlamer, EA, SL - 173

[EL] Dreadnought: AssCannon, StBolter, EA, SL - 113

[EL] WScouts (4) Meltagun, Meltaboimbs - 82

[TR] GHunters (6): Meltagun, PFist, 5x Bolter - 132
Rhino: EA, SL - 58

[EL] WGuard Leader: PFist, BPistol, SMBike - 66
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

PTS: 1800
MODELA: 39

Tac: Wszystko do przodu i skauci na plecy - LRC w chmurce za rhino, bike boostują na flankach, wspomagający ogień dreadów człapiących do hth no i  scouci mający zamieszać coś na plecach przeciwnika.  Jak dojedzie LRC to chłopaki szarżuja w chmurce.

opcja: wywalić oba dready, scotów i WGLeadera na biku a dodać 2 predatory ze sponsonami na laskach (lub Vindy ale zabraknie pts na spirytus maszynowy do nich :(  ) i WGBattle leadres na biku z FrBladem jako 3ie HQ

Wszelkie uwagi mile widziane.  :D
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: chrobry w Styczeń 20, 2005, 01:02:54 pm
Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach

Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.

Dalej HQ

HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  

A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 21, 2005, 09:18:28 am
Cytat: "chrobry"
Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach
Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.


jak ich pchasz w droppodzie to daj im coś do strzelania, przecie se nie zaszarżują po wylądowaniu, 2 fisty to IMHO zadużo i nieopłacalne, to ma raczej spowodowac by przeciwnik się zastanowił, czy warto na nich szarżować, ewentualnie by oni mogli zaszarżować - wystarczy 1

Cytat: "chrobry"

Dalej HQ
HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  


Spróbuj odstrzelić Radka w chmurce (działa jak smokelauchers, ale możesz rzucać co turę) dodatkowo osłanianego przez rhino (pewnie tylko w pierwszej turze  :badgrin: ). Jest to napewno znacznie utrudnione .
Niewiem, czy zwróciłes uwage ale squad w LRC to BClawsi, a oni moga mieć 1 pweapon na każdych pięciu w oddziale, tam jes 11 więc moga już mieć 3 :badgrin: . Pozatym, oddział prowadzony przez RPrista i WGLeadera szarżując w chmurce uderza jako pierwszy (z wyjatkiem fistów) więc powinien być wstanie wyciąć każdy oddział przeciwnika  (oby).

Cytat: "chrobry"

A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

o co chodzi ??

Cytat: "chrobry"

Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

sam pomysł może i dobry, ale to kosztuje... dodatkowe 76 pts

Cytat: "chrobry"

Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

uparłes się na te naszyjniki... moze i sa dobre, ale mi punktów nie starcza
chyba, zę wywale drugiego dreada

Cytat: "chrobry"

Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach

spodki tu to może i całkiem niezły pomysł...   :idea:  ale dodatkowe 60 pts
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: chrobry w Styczeń 21, 2005, 09:53:35 am
1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy


2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.


3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

Ogolnie wiadomo o co chodzi. Powodzenia
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 21, 2005, 10:28:33 am
Cytat: "chrobry"
1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy

jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował

Cytat: "chrobry"

2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.

Radek w drugiej turze dojedzie do HTH, jak nie to pech....
Rhiniacz ma dać cober, czy obsured jak to sie teraz nazywa i w efekcie glana zamiast penetracji (gdyby chmurka zawiodła)

Cytat: "chrobry"

3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

nad artificerką się zastanawiam.  dla mnie radek z HQ i BC to jedyna sensowna opcja wykorzystania 2 slotu Troops, obowiązkowego zresztą (może zmienię zdanie po kilku grach).

Cytat: "chrobry"

4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

scouci mają generalnie zdejmować czołgi i pojazdy , ewentualnie z czymś powalczyć w hth. na pojazdy napewno lepiej zadziałają bomby

Cytat: "chrobry"

5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

z WS 4 przeważnie trafiasz 2 ataki z 4ech, z naszyjnikiem około 2,6 ataku
statystycznie różnica jest, a w praktyce i tak decyduje losowość, ponieważ za mało masz modeli z necklace i za mało ataków generują, żeby miało to  jakieś znaczenie - tak przynajmniej ja uważam.
Pzdr!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: chrobry w Styczeń 21, 2005, 10:47:50 am
jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował
no chyba ze spadniesz cal od nich

A sprawdz taka rozpiske:

1 x Grey hunterzy 7 z metla i 2 fisty w dropie
5 x 8 BloodClaws + 2 fisty w dropach
Lord z runa, shieldem na bajku z hamerem, + ew. WTN
Runepriest z shieldem, frostem, artificierka na bajku, chooser of the slain
Wolfpriest z fistem artificierka, bajk + ew. WTN
1 Scouci j.w.
3 x 1 Tornada

57 modeli, 15 fistow (w tym 13 niewyciagalnych), szybkie
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 21, 2005, 03:05:03 pm
Cytat: "chrobry"
jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował
no chyba ze spadniesz cal od nich

A sprawdz taka rozpiske:

1 x Grey hunterzy 7 z metla i 2 fisty w dropie
5 x 8 BloodClaws + 2 fisty w dropach
Lord z runa, shieldem na bajku z hamerem, + ew. WTN
Runepriest z shieldem, frostem, artificierka na bajku, chooser of the slain
Wolfpries, bajk + ew. WTNt z fistem artificierka
1 Scouci j.w.
3 x 1 Tornada

57 modeli, 15 fistow (w tym 13 niewyciagalnych), szybkie


Sorry, choć pomysł faktycznie cekawy to armia z zerową mobilnością. Jak wylądują to juz na piwechotę będa musili ganiać, a nie wszystko dogonią

 BloodClaws MUSZA mieć jakiegoś dowódcę, czy to HQ, czy chociaż WGuard Leadera, bo inaczej HEADSTRONG ich zmusi do szarżowania na wszystko co się rusza ;) doadanie takich 5ciu Panów to

HQ - nie dawaj shieldów tylko druga broń do HTH,  
WolfPriest ma poweweapon i inva więc dołóż mu młotek lub PFista (jak chcesz)
WolfLord z frostbladem i belt of Russ + bpisto, meltabombs i fragi(albo młotek jak chcesz miec wiekszego powera :) )
RunePriest może mieć shielda frostblade i swojego kruka, będzie dobrze działać (nie wpadłem na to sam :D ) no i fragi oraz meltabombs

i na Imperatorea, nie dawaj im Naszyjników!!!! Mają %WS i wiekzość czasu tłuka na 3+ więc lepiej wrzuć im master crafted weapon, napewno znacznie bardziej się opłaci

Nie masz nic do wyjmowania  pancernych pojazdówy (1 melta), nie do wszystkiego doszarżujesz, a AssCannony nie rozwalą wszystkiego. Pomijając już fakt, że odstrzelą ci je max w 2 turze.  A zanim nie zlecą Twoim marini na spodkach, to już i HQ może nie być jakby się ktoś za nie poważnie zabrał
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Styczeń 22, 2005, 09:43:35 am
ja tam na wilkach sie nie znam za bardzo ale mam jedno małe ale...
Weź pod uwage opierając swoje przeżycie w dużej mierze na chmurce że teraz większość armii SM ma librariana który ma psychicchooda..Więc możesz sie przeliczyć...
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 23, 2005, 03:20:24 pm
niestety ale masz rację ...
zauważyłem  :(
Ale myślę, że armie z librarianem to bedą głównie armie HtH, więc słabe w strzelaniu, i raczej bez dużej liczby ciężkich broni... :/
musze wrescie potestowac tą rozpę
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Styczeń 24, 2005, 06:53:23 am
Hmm...Potestowac na pewno...
Ale myslę że Librarian jest też niezły do kontry dla defensu...
Przykładowo z mocą fear of darkness może zmuszać do ucieczki oddziały co defensowi sie niejako przydaje a w combacie jest naprawdę niezły...
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 24, 2005, 08:25:15 am
Nie wiem co będzie istotniejsze: 10 Ld u szefa czy kontra z ksiięgarzem
takie coś też się pewnikiem pojawi.
Nie da rady na wszystko się nastawić, ale chyba powinienem dodać jeszcze smokeLauchers na LRC (bo chyba nie ma w standardzie  :o )

Z drugiej strony, SW tylko na bikach, bez piechoty i dreadnoughtów jakos mi się nie widzą... więc trzeba kombinować.
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Styczeń 24, 2005, 08:31:22 am
SL koniecznie:)On z urzędu ma EA ...
Pamietaj że zawsze może wziąć dwóch do kontry:)
Wypakuje Epistolariusza a Dowódca bedzie tylko do LD :)
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 24, 2005, 04:04:25 pm
wiesz, taki porządnie do HtH złożony librarian to jest ok 180 pkt. Nie wykluczam, że ktoś go wrzuci do armii, ale nie spodziewałbym się tego az tak nagminnie...
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Styczeń 24, 2005, 04:12:42 pm
180 to optymistyczna wersja :)
Na Twoim miejscu bym sie spodziewał :)
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 25, 2005, 08:19:53 am
No, masz rację. Prędzej będzie to 200-220 pkt, + szmoce
a swoja drogą, to nie wliczają się one w 100 pkt limit wargeru przypadkiem (nic jakos o tym nie widziałem, ale gdyby tak, to mogłoby troche ograniczyć librarianów  :roll: )
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 25, 2005, 12:04:40 pm
Heyka !!!
Cytuj
180 to optymistyczna wersja

Dlaczego  :?:  Moj jest wart 171 ... albo na maksa 181 ... Powyzej 200 punktow to juz jest wybitnie przepakowany sprzetem i mocami ...
Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: chrobry w Styczeń 25, 2005, 12:26:19 pm
hehehe.

Za 235 mozesz zlozyc takiego:

Fist + Storm Shield, Bajk, Veil of Time, Terminator Honors, Adamantite Mantle

Mily co?
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 25, 2005, 12:35:23 pm
Heyka !!!
Cytuj
Fist + Storm Shield, Bajk, Veil of Time, Terminator Honors, Adamantite Mantle

Dodaj jeszcze Familiara, bo inaczej spotykasz dajmy na to BA Librariana w szarzy i sie konczysz z Force Weapona ... Poza tym IMHO jest wybitnie za drogi i moze zginac od przypadkowej salwy od chalasniczego squadu z 2 plasmagunami ...
Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 27, 2005, 08:37:41 am
Słuchajcie, a da się "zrobić" księgarza z furious chargem ??
chyba gdy ma command squad, to można im oraz jemu wykupić ta umiejętność, al enie jestem pewny. Taki Pan z familiarem w szarży wyciagałby 7 I i nasuwał z forceweapona z S5, a dodajmy do tego, powiedzmy Veil of Time i już się robi miło...  :D
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: trej w Styczeń 27, 2005, 09:05:07 am
Cytat: "Cisza"
nasuwał z forceweapona z S5, a dodajmy do tego, powiedzmy Veil of Time i już się robi miło...  :D


Na szczescie nie w tej samej turze :)

Zeby sprzedawca jedynego slusznego atlasu galaktyki dostal furiusa musi miec command skald i tu pojawia sie wuchta problemow z kosztem pktowym na czele. Po za tym z tego co wiem to taki comand skald moze byc tylko transportowany nie moga miec motorow ani jp.

IMHO lepiej samotnego bez fouriusa
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 27, 2005, 09:27:00 am
Heyka !!!
Cytuj
Zeby sprzedawca jedynego slusznego atlasu galaktyki dostal furiusa musi miec command skald

Zawsze mozna miec Obwoznego (a wlasciwie to oblatanego) Sprzedawce JSAG pochodzacego z Baala i miec fouriusa na bazie  :evil:  :badgrin: A i wtedy mozna miec ekipe akwizytorow rowniez oblatanych (na packach)... Same plusy - mowie Wam  :evil:  :badgrin:  :evil:

Cytuj
IMHO lepiej samotnego bez fouriusa

A jesli chodzi o tych nie z Baala, to of course bez FC, ale na pewno z Familiarem - +1 do I za 10 punktow to na prawde dobra inwestycja.

Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: trej w Styczeń 27, 2005, 01:37:00 pm
Ci z Baala to inna liga  :D

A familiar jest bardzo przydatny to fakt zwlaszcza ze nie spowalnia tak jak niektorzy folowers w chaosie
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 27, 2005, 02:04:05 pm
Heyka !!!
Cytuj
A familiar jest bardzo przydatny to fakt zwlaszcza ze nie spowalnia tak jak niektorzy folowers w chaosie

Sorki za off-topic, ale nie moglem sie powstrzymac jak czytam nasze posty ;) Dzisiaj na firmowej liscie pogadankowej toczy sie dyskusja o uzywaniu makaronizmow w mailach/rozmowach, no i oto przyklady maksymalnie zmakaronizowanych wypowiedzi, jakie mozna tutaj uslyszec:

Cytuj
Właśnie, zamiast truć na "wszystkich" stargetujcie wasz efort na
zasajnowanych golach.

albo
Cytuj
Dokladnie! W przeciwnym razie wasz superwajzor zrewiuuje impakt tego mailowania na Wasze taski.


Przy powyzszym tekst
Cytuj
Familiar ... nie spowalnia tak jak niektorzy folowers w chaosie
jest tak na prawde lajtowny  :lol:

A tak juz na powaznie - to true true ... Familiar to jest obecnie jeden z przydatniejszych "wargerow" dla Bibliotekarzy.

Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 27, 2005, 02:35:54 pm
Cytat: "Eman"
A tak juz na powaznie - to true true ... Familiar to jest obecnie jeden z przydatniejszych "wargerow" dla Bibliotekarzy.

Cze !!!


Nom, przyda się, szkoda że u SW tego nie ma...
ale za to Chooser of Slain daje +1 A w hth (jeśli nie ma się drugiej broni do HTH co prawda)

A tak BTW, musieli Libririanów doładowywac tym sprzętem ? mam na myśli psychichood i force weapon w standardzie. Ja bym wolał, coby byli tańsi i bez tych zabawek :|
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: trej w Styczeń 27, 2005, 02:56:26 pm
Cytat: "Cisza"
A tak BTW, musieli Libririanów doładowywac tym sprzętem ? mam na myśli psychichood i force weapon w standardzie. Ja bym wolał, coby byli tańsi i bez tych zabawek :|


wierz mi ze gracze od eldarow i ts tez :D
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 28, 2005, 07:28:59 am
Heyka !!!
Cytuj
Ja bym wolał, coby byli tańsi i bez tych zabawek

No to wez policz ile kosztuje taki Librarian po odjeciu ceny sprzetu liczac po kosztach z starego kodesku ... IMHO to rewelacyjna sprawa, ze Librariani maja taki sprzet na bazie.
Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 28, 2005, 08:24:11 am
widzisz jakiś sens używania force weapon na przykład ?? z S5 to jeszcze mogłoby być.... Jedyny plus to taki, że można zrobić 2 HQ w standardzie power weapon + thunderhammer.
Psychic hood raczej nikt nie używał, teraz będą mieli wszyscy, no i przy nowych mocach może byc nieraz przydatny, ale sadzę, że gdyby bibliotekarze nie mieli tego już na starcie, nie wiele osób by w ten sprzęt inwestowało, podobnie force weapon. jasane, że punktowo wychodzi taniej. bo hood to 25 a force weapon to chyba 40 nawet było, ale nie wolałbyś żeby 3W bibliotekarz kosztował powiedzmy 80 pts bez sprzętu zamiast 105?
BTW jeszcze jedna dziwna imho rzecz: czemu droższy bibliotekarz ma droższe moce ??
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Styczeń 28, 2005, 08:50:23 am
bo ma wiecej liderki.
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 28, 2005, 09:37:36 am
Heyka !!!
Cytuj
BTW jeszcze jedna dziwna imho rzecz: czemu droższy bibliotekarz ma droższe moce ??

Poza tym ta druga cena dotyczy jedynie mocy kupowanej jako druga. Jak Epistolariusz kupuje pierwsza moc (tzn. zmienia podstawowa na inna), to placi pierwsza (nizsza) cena, jak chce dokupic druga moc, to bierze druga cene.
Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Eman w Styczeń 28, 2005, 09:42:12 am
Heyka !!!
Cytuj
widzisz jakiś sens używania force weapon na przykład ?? z S5 to jeszcze mogłoby być.... Jedyny plus to taki, że można zrobić 2 HQ w standardzie power weapon + thunderhammer.

Co Ty kurcze za bajki opowiadasz  :oops:   :?:  Jaki sens uzywania Force Weapona  :oops:  :?:  Ja osobiscie uzywalem Force Weapona nawet w 3ciej edycji ... Jak nie widzisz sensu uzywania Force Weapona, to w ogole zrezygnuj z Librariana ...

Cytuj
Psychic hood raczej nikt nie używał, teraz będą mieli wszyscy, no i przy nowych mocach może byc nieraz przydatny

Moze byc nieraz przydatny ...  :o  Zagraj z Thousand Sonsami czy Eldarami i powiedz, ze Psychic Hood "moze byc nieraz" przydatny ...

Cytuj
3W bibliotekarz kosztował powiedzmy 80 pts bez sprzętu zamiast 105?

No i co  :?:  Za dodatkowy sprzet i tak byc zaplacil tyle punktow, ze glowa boli. Tak masz Force Weapon, bierzesz Veil of Time i jestes skuteczniejszy niz np. uzbrojony w Lightning Clawy. IMHO niedoceniasz Librarianow i zbednie narzekasz - dla mnie Librarian jest obecnie wyborem obowiazkowym.

Cze !!!
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Vodecki w Styczeń 28, 2005, 10:07:13 am
Cytuj
Moze byc nieraz przydatny ...  Zagraj z Thousand Sonsami czy Eldarami i powiedz, ze Psychic Hood "moze byc nieraz" przydatny ...

no niestety masz racje  :p  Eldarzy strasznie nie lubią psychic hooda  :(
Cytuj
No i co  Za dodatkowy sprzet i tak byc zaplacil tyle punktow, ze glowa boli. Tak masz Force Weapon, bierzesz Veil of Time i jestes skuteczniejszy niz np. uzbrojony w Lightning Clawy. IMHO niedoceniasz Librarianow i zbednie narzekasz - dla mnie Librarian jest obecnie wyborem obowiazkowym.


true, taki gość z Veil of Time to strzaszny morderca  ;)  zwłaszcza że jeszcze można dać mu fista i wtedy jest w stanie zjeść MC na śniadanie   :D
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: Cisza w Styczeń 28, 2005, 12:48:58 pm
Dobra, dobra ... przekonałeś mnie (chyba)
Zastanowię sę, czy narazie nie posłąć SWilczków do konta i nie pograc soie zwykłakami z jakims Traitem, czy dwoma. Na pewno łatwiej mi bęzie złożyć po d nich rozpę niż pod SW.
Tytuł: WH40k SpaceWolves Army [1800]
Wiadomość wysłana przez: jachu_ka w Styczeń 28, 2005, 01:23:24 pm
Cytat: "Vodecki"
true, taki gość z Veil of Time to strzaszny morderca  ;)  zwłaszcza że jeszcze można dać mu fista i wtedy jest w stanie zjeść MC na śniadanie


jesli zdazy uderzyc to pewno tak  :roll: