gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Wątek zaczęty przez: 'Szary' w Październik 05, 2006, 09:27:13 am
-
TURNIEJ PAR
Warhammer Fantasy Battle
Termin: 13 października, piątek
Miejsce: Bard, ul. Batorego 20
Limit: 2x 750 pkt
Czas: godz. 15 00 – 21 00, 3 bitwy po 1,5h każda
Płatne: 5 zł od osoby. Cała kwota przeznaczona jest na nagrody.
ZGŁOSZENIE DO TURNIEJU
Obowiązuje ograniczenie do 10 par Każda para, która zgłosi się najpóźniej 2 dni przed turniejem otrzyma +2 pkt. do klasyfikacji generalnej.
Zgłoszeń można dokonywać osobiście w sklepie, lub telefonicznie dzwoniąc pod numer: (012) 632 07 35
Wszyscy uczestnicy turnieju winni mieć ze sobą:
· Czytelną rozpiskę armii (jej brak oznacza dyskwalifikację !)
· Podręcznik do swojej armii
· Odpowiednie figurki
· Kości
· Miarkę calową
· Wzorniki
W trakcie turnieju Sklep nie wypożycza żadnego asortymentu !
ZASADY KOMPOZYCJI ARMII
· Można łączyć dowolne armie, ale nie takie same rasy.
· Ograniczenie do 6 poziomów magii na sojusz. Bound spelle liczą się jako 1 poziom.
· Układ jednostek na armie: max. 2. bohaterów, min. 2 Core, max. 2 Special, max. 1 Rare.
Każdy oddział Special musi być inny !
· Dogs of War jako jednostki Rare z wyjątkiem tych zajmujących dodatkowo slot hero. Regiments of Renown mogą być używane przez każdą armię zgodnie ze swymi zasadami.
· Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
OCENA MALOWANIA
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona podstawowa ocena pomalowania armii. Wyciągana jest średnia z obu armii.
· + 2 za pomalowanie powyżej 50% modeli
· + 4 za pomalowanie 100% modeli
· + 3 za wymodelowane podstawki
· + 3 za szczegółowość malowania
· + 2 za posiadanie adekwatnych figurek
· + 1 za posiadanie wszystkich w.w. atrybutów do gry
ROZGRYWKA
Stosujemy zasady 7 edycji !
Gramy 3x scenariusz Pitched Battle.
We wszystkich bitwach obowiązuje następująca procedura rozpoczęcia gry:
Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej decyduje czy wybiera stronę czy rozpoczęcie. Zwycięzca tego rzutu rozstawia się pierwszy.
Gra w sojuszu:
o Oddziały sojusznicze nie powodują panik.
o Podstawowe kości Power i Dispel generowane są przez sojusz, a nie każdą armię z osobna.
o Generał i Sztandarowy Armii respektowany jest tylko przez własne jednostki.
Zdobyte ćwiartki i sztandary liczymy +50pkt.
Za zabitego wrogiego generała +50pkt.
-
Szary,to troche dziwne że jeżeli powiedziałem że jestem na liście rezerwowej,a chłopaczki które również były w pierwszej 5 z ubiegłego miesiąca i oni zagrali a ja niemogłem :( a z cheecią chciałem zagrać na 7 edycje
-
W imieniu Barda jak i własnym chciałbym wszystkim uczestnikom podziękować za tak liczne przybycie i stworzenie miłej atmosfery sportowej rywalizacji :D
A oto i upragnione wyniki:
Miejsce Imie Ksywka Nazwisko Armia Klub Miasto Punkty
1 Łukasz Niedziel Niedzielski Dwarfs Legion Kraków 62
1 Maciej Gruby Marosz Lizardmen Legion Kraków 62
2 Oskar OsKsC Górka High Elves Legion Kraków 55
2 Damian Dydu Drzystek Wood Elves Legion Kraków 55
3 Marcin Gilotyna Tomasiewicz Empire Legion Kraków 50
3 Jan Kleszczyński High Elves Kraków 50
4 Marcin Narewski Lizardmen Kraków 40
4 Julian Kupczyński Bretonnia Kraków 40
5 Bartosz Khain Wójcicki Ogre Kingdoms Legion Kraków 38
5 Marcin Czarny Czarnowicz Dark Elves Legion Kraków 38
6 Łukasz Rudzki Bretonnia Kraków 33
6 Jarosław Olek Dwarfs Kraków 33
7 Przemysław Krupiński Lizardmen Kraków 26
7 Grzegorz Nowak Dwarfs Kraków 26
8 Mikołaj Włodek Bretonnia Krakowska Rota Najemna Kraków 21
8 Jan Sitek Empire Krakowska Rota Najemna Kraków 21
8 Jakub Martyna Wood Elves Kraków 21
8 Jakub Giełdoń Orcs & Goblins Kraków 21
10 Andrzej Halek Bretonnia Zakopane 20
10 Michał Krawczyński Dark Elves Kraków 20
-
Wystawiliśmy z Dydem klimatyczny sojusz braci z Ulthuanu i Loren :
skład HE
mag 2lv seer ,channeler ( wybierałem shadow lub metal )
mag 2lv , RoF , silver wand ( high magic )
2x5 sh bez tarcz :p
2 boolce
skład WE
noble z HoDem
10 łuczników
8 dryiad
5 scautów z bannerem of Zenith ( obcinanie marszu w 12 calach ;) )
treeman
Pierwsza bitwa i sojusz WE + O&G
Nasi przeciwnicy nie zabardzo mieli jakas taktyke ...
Scouci od pierwszej tury obcinali marsz 2 pakom dryiad i jakims orkom , sami zabezpieczyli nam flanke .
Przeciwnicy szli i szli , a mysmy strzelali i magowali :p
Wynik 20 : 0 dla nas :D
Druga bitwa Imperium na maxa strzelające + bretka z trebuchetem , która sie nie modliła :o
To była na prawde świetna bitwa pełna radosnych zasakakujących zwrotów akcjii :) Jedna z nich : mój mag rzuca 6-tke z metalu na 4 kościach wynik 1,1,6,6 jako , ze zadał juz sobie wcześniej rane to postanowiłem przezucić wszystkie koście zgodnie z scenariuszem .Wynik przezutu : 6,6,6,1 . Ilośc modeli objetcyh działaniem czaru 9 i cały oddział kawalerii wyparował . W ostatniej turze spadła kasandora na 18 cali miazdząc moją i Dyda armie . A szkoda bo dobrze pociskalismy ....
Wynik 10:10 nieznacznie na nasza korzyść :p
Trzecia bitwa i 2 stół dwóch młodych chłopaczków : bretka + lizaki
Szczerze mówiąc ta bitwa była z góry rozsztrzygnięta ;) Strzelaliśmy , magowaliśmy walczyliśmy jak lwy i ostatecznie 17 :3 :x :arrow: nienawidze pegazów .
Ostatecznie dało nam to 2 miejsce . Następnym razem będzie lepiej to jest złapiemy Niedziela i dostanie po tyłku :D
Wielkie dzieki dla Szarego za bardzo dobrą organizacje turnieju :) Bawiłem sie świetnie .
-
2 pierwsze miejsca-4rech legionistow. Gratki chlopacy!
Szcunek dla Szarego za zorganizowanie kolejnego dobrego turnieju w bardzie i przesiadywanie z zamulajacymi battlowcami do 21 (pewnie nie dostajesz za to nadgodzin :) ). Pisz kiedy nastepny turniej to na pewno wpadne. :)
-
Biedne dzieci które spotkały na swej drodze Groobego i Niedziela;(P (Nie mówiąc już o innych uczestnikach;P
-
Chłopaki dajecie rade :)