gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Forum Rozpisek => Rozpiski - W40k => Wątek zaczęty przez: MiSiU w Kwiecień 27, 2010, 06:40:25 pm

Tytuł: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Kwiecień 27, 2010, 06:40:25 pm
Stwierdziłem, że strasznie mi ta armia podoba, zdecydowanie ciekawsza od Kieosu a przy tym można spokojnie złożyć ją na zasadzie "Counts as" z chaośników (już mam milion koncepcji na konwersje). I tak sobie złożyłem swoją wariację na temat - może nie do końca odkrywczą ale coś od siebie dodałem.

Szef na wilku - standard - 275

Runek, kruk, błyskawica, paszcza - 110

Runek, huragan, paszcza - 100

Lone Wolf - Meltabomba, Wulfen - 40

5 Skejtów, melta - 85
WG - Fist, combi-melta - 43

7x GH, melta, szmata, Wulfen - 135
WG, fist - 38
Rhino - 35

7x GH, flamer, szmata, Wulfen - 130
WG, combi-flamer, fist - 43
Rhino - 35

5x GH, melta - 80
Rhino - 35

Tajfun - 90

Tajfun - 90

Predator, laski - 105

5x L.F., 4 missilki - 115
Rhino - 35

5x L.F., 3 missilki, laska - 130

Razem 1749.

Trochę mało lasek jak na mój gust i przyzwyczajenia no ale mam kilka pomysłów i wariacji na temat. Anyway chętnie wysłucham komentarzy.

Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Breaker w Kwiecień 27, 2010, 07:14:46 pm
wywalasz runka, lonewolfa i masz idealnie rospiske racy z DMP. bardzo mocna, twarda i solidna rospe... nic dodac nic ujac, ta roznica jednego troopsa nie powinna Ci przeszkadzac w ogole, chociaz ja bym wolal lonewolfa w wersji terminator ze stormshieldem i fistem. wg mnie drugi runek jest bez sensu, lordowi obcialbym ta mega droga sage i za te punkty dopakowal ktorys squad GH
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Wołek w Kwiecień 27, 2010, 07:24:36 pm
Według mnie za słabe są te składy gh. Ale może skrzywienie bo ja używam po 2 fisty. No i masz tylko 3 troopsy w tym 1 mega miękki :wink:
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Kwiecień 27, 2010, 08:50:52 pm
Fisty na GH? Z 1 atakiem? Szkoda punktów jak dla mnie. A co do 3 troopsów to po Kieosie jestem przyzwyczajony. A co do komentarza poprzedniego to: po pierwsze primo, wiem jak rozpiska Racy wyglądała na DMP bo z nim grałem, ale wolałbym raczej konkretne uwagi a nie powielanie schematów. A drugi runek wg. mnie jest niezbędny...
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Kwiecień 27, 2010, 08:54:43 pm
Ja miałem na DMP troche inna rozpiske (do znalezienia w wiadomym temacie) i sprawdzila mi sie kapitalnie, mialem 2 remisy i 3 wygrane
Jezeli chodzi o sugestie, to nie jestem autorytetem, bo w karierze gralem wilkami 5 razy - 5 razy na tegorocznym DMP, ale


1) bralbym 2 x rune priesta, obydwu dalbym blyskawice, jednemu paszcze a drugiemu huragan (uswiadomiono mi, ze oddzial po huraganie musi rzucac dangerous terrain w kazdej fazie - ruchu, runu i szarzy, wiec to jest mocarne). Natomiast mozliwosc dolaczenia rune priestow z blyskawicami do 5ciu gh z palnikiem (ewentualnie melta i ewentualnie power weaponem) daje swietny oddzial - strzela na nieograniczony zasieg trzymajac sie bokow stolu wyciaga boki pojazdow, scoruje i zaszarzowany bije 15 atakow + 4-7 z power weapona
2) Lone wolf rzeczywiscie wydaje sie najsensowniejszy w terminatorce i z chainfistem z tarcza, ewentualnie combi-melta
3) Nie bralbym preda - latwo go wylaczyc - a za to do oporu fangow (to jest 18), wystawilem w konfiguracji 4 lascannony, 11 misli, sprawdzily sie swietnie
4) Rowniez jestem zachwycony wilkami a counter attack to najlepsza umiejetnosc na swiecie
5) Lord akurat ma bardzo rozne performancy, ja wystawialem z frost bladem i saga wojownika
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: mlodyrs w Kwiecień 27, 2010, 09:30:25 pm
Zastanów się nad wzmocnieniem GH kosztem lone wolf'a, w tej konfiguracji jakoś zupełnie go nie widzę.

Zastanowiłbym się też nad wymianą preda z laskami na razora z laską i laski dla LF.
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Kwiecień 27, 2010, 10:52:29 pm
A tak w temacie, to ja planuje na Battlecanonie grac czyms takim:
Rune priest - blyskawica, paszcza
rune priest - blyskawica, burza (to z 3d6) i chooser


Wolf guardzi
Cyclone z chainfistem
cyclone z clawem
terminator bazowy
terminator z clawami
2 kulolapy,
2 combimelty


Wolf guardzi
Cyclone z chainfistem
cyclone z clawem
terminator bazowy
terminator z clawami
1 kulolap,
2 combimelty
W obydwu oddzialach kazdy inny wszyscy rowni :smile:
5 gh z melta i wg z combi-melta + rhino - dozer
5 gh z melta i wg z combi-melta + rhino - dozer
5 gh z palnikiem
5 gh z palnikiem
6 fangow - 4 misle, laska + kulolap
6 fangow - 4 misle, laska + kulolap
5 fangow - 3 misle, laska + kulolap


Tyle weszlo na 1750, armia przetestowana raz, zloila BA Pierre`a jakies 15  : 5


Co myslicie?
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Kwiecień 28, 2010, 06:57:20 am
Nie do końca widzę co u Ciebie robi kontrę lub np. bije motonoby. Paszcza zginie i zostaje Ci paru WG.
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Wosho w Kwiecień 28, 2010, 08:03:13 am
To samo mu mówiłem, brak mobilnej kontry ;)
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Kwiecień 28, 2010, 01:12:16 pm
Pomysle, najpewniej wyrzuce albo jeden score albo 5tke z cyclonem i nawrzucam fistow :)
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: sokles w Kwiecień 28, 2010, 01:48:15 pm
6 fangow - 4 misle, laska + kulolap
6 fangow - 4 misle, laska + kulolap
5 fangow - 3 misle, laska + kulolap

Szkoda że to standard jest, nie tak powinny wyglądąc Wilki, nie tak ;)

Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Eman w Kwiecień 28, 2010, 02:02:22 pm
Heyka !!!
Zastanów się nad wzmocnieniem GH kosztem lone wolf'a, w tej konfiguracji jakoś zupełnie go nie widzę.
Same here, nie widze sensu brania Lone Wolfa w takiej konfiguracji.
Za punkty wzmocnij GH albo dodaj jakiegos lachona do Fangow.
I tak BTW - Pred Wilkow na Lachony/Auto to 105 punktow?
Cze !!!
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Raca w Kwiecień 28, 2010, 02:04:49 pm
Nie 120 normalnie
105 to z jedna linkowana laska bez sponsonow, mysle ze misiu sie pomylil bo nie widze sensu wystawiania takiego  :wink: 
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Zly w Kwiecień 28, 2010, 05:14:01 pm
Nie do końca widzę co u Ciebie robi kontrę lub np. bije motonoby. Paszcza zginie i zostaje Ci paru WG.

motonoby dostają na twarzy trzy miliony rakiet i się zwijają;)
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Emeryt w Kwiecień 28, 2010, 06:19:45 pm
a kto teraz jeszcze używa motonobów? ;/
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: MiSiU w Kwiecień 28, 2010, 06:54:25 pm
True z tym predem walnąłem się. A co do LoneWolf'a to w moim odczuciu koleś jest coś warty jedynie jako śmieciuch, bo płacić więcej punktów za kolesia z WS4 to bezsens, nawet za przerzuty To-Hit. A tak może się przemykać gdzieś bokiem (np. w Rhinosie po L.F. albo i za nim) i może go ludki zignorują :wink:
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Wołek w Kwiecień 28, 2010, 07:00:50 pm
True z tym predem walnąłem się. A co do LoneWolf'a to w moim odczuciu koleś jest coś warty jedynie jako śmieciuch, bo płacić więcej punktów za kolesia z WS4 to bezsens, nawet za przerzuty To-Hit. A tak może się przemykać gdzieś bokiem (np. w Rhinosie po L.F. albo i za nim) i może go ludki zignorują :wink:
Hola Hola ;D
On ma ws 5 ;D
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: PaulShin w Kwiecień 28, 2010, 07:25:42 pm
E, nie kumam jak ci WG są, ile w końcu tych cyklonów jest.  Można mieć jeden za każdych pełnych 5. :doubt:
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Kwiecień 28, 2010, 08:13:48 pm
Mozesz miec jednego cyclona za kazde 5 modeli, te 4 pozostale modele nie musza miec terminatorek. W mojej rozpisce jest 20 wolf guardow, 2 dolaczonych jest do GH i 3 lapie kule u long fangow
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: afruniu w Kwiecień 29, 2010, 09:10:24 pm
zauważam, że jak się gra nie swoją ulubioną armią, przychodzą człowiekowi do głowy najgorsze aberracje  :wink: nikomu nic nie wytykam, ale np taką wersją wilków, jak np Raca, to nic osobistego, (wuchta strzelania), to jakoś mi się wydaje, że nie uchodzi. natomiast na DMP złożyłem takie takich BT, że nawet z gwardią wygrałem pojedynek ogniowy  :wink:
przyznam, że chodzą mi po głowie koncepcje bladzi na 6 czołgach, 1-2 librze z "buuu" i preffered, dredzie w podzie (libra lub furioso, też buu), jakieś scoringi i może priest.
narka
 
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: PaulShin w Kwiecień 29, 2010, 09:14:10 pm
Aaa spoko, tak są napisani, że się nie połapałem. Koszmar, tyle cyklonów. :P

Tak z ciekawości, czy ktokolwiek używa Fenrisian Wolfów? Ja zamierzam spróbować. :D I generalnie czy coś oprócz Fangów i ew. Landka w HS? :doubt: A Wolf Prieści? Kombinuję sobie takiego jednego właśnie..
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Kwiecień 30, 2010, 12:07:34 am
Ja sie z kolei zastanawiam czy nie wyrzucic lascannonow, melt mam dosc na pozbycie sie landkow, wagony mozna utluc z flanki, w combacie albo po prostu strzelajac do nich tymi 2 tuzinami krakow i nie przychodzi mi do glowy zadna armia z savem na 2+, ktorej nie mozna po prostu zapestkowac frag mislami - co myslicie?
Ponadto, chcialbym zapytac, przy zalozeniu, ze chce miec na te punkty 2 oddzialy z 2 cyclonami, jak ich skonfigurowac? Wydaje mi sie ze 2 power weapony, fist, chainfist i 2 combi-melty to rozsadna konfiguracja, z drugiej strony drugi fist za duzo kosztuje i oddzial w ogole zaczyna puchnac punktowo - czy to rzeczywiscie potrzebne? Chodzi o to, zeby oddzial rozsadnie bronil sie przed wszystkim poza super koksami do hth
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Wołek w Kwiecień 30, 2010, 05:27:41 am
Ja sie z kolei zastanawiam czy nie wyrzucic lascannonow, melt mam dosc na pozbycie sie landkow, wagony mozna utluc z flanki, w combacie albo po prostu strzelajac do nich tymi 2 tuzinami krakow i nie przychodzi mi do glowy zadna armia z savem na 2+, ktorej nie mozna po prostu zapestkowac frag mislami - co myslicie?
Ponadto, chcialbym zapytac, przy zalozeniu, ze chce miec na te punkty 2 oddzialy z 2 cyclonami, jak ich skonfigurowac? Wydaje mi sie ze 2 power weapony, fist, chainfist i 2 combi-melty to rozsadna konfiguracja, z drugiej strony drugi fist za duzo kosztuje i oddzial w ogole zaczyna puchnac punktowo - czy to rzeczywiscie potrzebne? Chodzi o to, zeby oddzial rozsadnie bronil sie przed wszystkim poza super koksami do hth

Ja bym zostawił laski. To w sumie jedyny argument na oblity na odległóść szczególnie że zbyt chętnie do dziury nie wpadają ;)
Tytuł: Odp: Nowe wilczki - 1750
Wiadomość wysłana przez: Josef Knecht w Maj 01, 2010, 11:37:10 pm
Po przemysleniu, najpewniej zostawie cos takiego:


  HQ

 
Rune priest – wolf tail talisman,  chooser / 115
Rune priest – wolf tail talisman,  saga of the beast slayer / 115

 
ELITES

 
Wolf guards:
Terminator armour, cyclone missle  launcher, chainfist, storm bolter / 78
Terminator armour, cyclone missle  launcher, power weapon / 63
Terminator armour, power fist, storm  bolter / 43
Terminator armour, power weapon, storm  bolter / 33
Wolf guard – combi-melta, bolt pistol  / 23
Wolf guard – combi-melta, bolter / 23
Wolf guard – bolter / 18
Wolf guard – bolt pistol / 18 / 299

 
Wolf guards:
Terminator armour, cyclone missle  launcher, chainfist, storm bolter / 78
Terminator armour, cyclone missle  launcher, power fist / 73
Terminator armour, power weapon,  combi-melta / 48
Terminator armour, power weapon, storm  shield / 48
Wolf guard – combi-melta, bolt pistol  / 23
Wolf guard – combi-melta, bolter/ 18
Wolf guard – bolter / 18
Wolf guard – bolt pistol / 18 / 299


Inquisitor – null rod, tarot /  55

TROOPS


5 x grey hunter – flamer / 75


5 x grey hunter – flamer / 75


5 x grey hunter – melta / 80
Wolf guard – combi-melta / 23
Razorback – twin-multimelta, dozer  blade / 45

5 x grey hunter – melta / 80
Wolf guard – combi-melta / 23
Razorback – twin-multimelta, dozer  blade / 45

HEAVY SUPPORT


6 x long fang – 5 missle launchers /  140 + wolf guard / 18
6 x long fang – 5 missle launchers /  140 + wolf guard / 18
6 x long fang – 5 missle launchers /  140




Wydaje mi sie, ze nie potrzebuje lascannonow, moge sporo na tym zaoszczedzic.
Przy 23 mislach na ture, oblity sie w koncu zloza (jeden oddzial termosow ma null roda, a drugi 4+ huda + 2 x 5+ wolf tail talisman), na landki mam pol tuzina melt i chainfisty, lemanow za wiele nie jezdzi, nawet orki maja solidnie pod gore - straszne porno :smile: