gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Konfrontacja => Wątek zaczęty przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 10:24:43 am

Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 10:24:43 am
Z tego co widuję na rozpiskach przedstawianych tutaj i grających na turniejach, to naprawdę ciężko tam uświadczyć jakiegokolwiek bohatera. Jeśli już jakiś się pokarze to tylko mag lub gość z dobrą dyscypliną.
Czemu nie urzywacie herosów?
Ja wczoraj wziąlem do ręki listę armii martwiaków i przeanalizowałem dostępnych tam bohaterów pod kontem przydatności. Wynik prawie zwalił mnie z nóg - wszystcy są niezwykle przydatni i obecność chociarz jednego w każdej armii jak dla mnie nieodzowna.
Oto ich analiza:
Sophet Drachus - on to chyba najmniej mnie przekonał, dobry mag i dobry w walce, ale obie te rzeczy nawzajem się wykluczaję, jakby wpakować mu więcej w magię t byłby gut.
Gorgona - świetny mag/negromanta (wzywa puppety na +2) genialny do defensywnych martwiaków i jeszcze to dowodzenie - poezja...
Melmoth - świetny wojownik, dowodzenie i regeneracja robią swoje - zawsze powinien być wystawiany z parze z azaelką - wtedy oboje są za bezcen.
Sephioth - szybki, dobry wojak, dowodzenie 15!!!, ciekawy, może do szybkiego komanda z ciężkich centaurów lub wolfenich zombiaków
Chagall - zdolności ma ciekwe, ale trzebaby go przetestować
Alderan - genialna firurka, dobry woj i super zdolności - nic tylko brać
Ejhin - nie znam cudów jakie może rzucać, ale ma najwyższe dowodzenie w tej armii i ładną figurkę, więc może się przydać...
Azael - podstawowa nekromantka na  200 pkt. na 300 dobra w parze z Malmothem, oprucz tego ma dyscyplinę 4 co w tej armii jest niemalrze szczytam marzeń, a jak da się jes jeszcze the iron to przyzywa marionetkiv na +3 - całkiem nieźle
Crane - tego bym nie brał, chyba że na 1000pkt - za buże ryzyko
Salauel - nie mam pojęcia co o gościu sądzić - nie znam jego cudów :(

Co wy sądzicie o tym zagadnieniu?
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 10:49:09 am
Ja na razie nie wystawiam bohaterów bo na te ilości które gramy (150-200 punktów) nie specjalnie da się ich upchnąć. Dodatkowy problem to taki lęk przed ustrzeleniem takiego herosa - 2x6 z byle kuszy i twoje 70-150 punktów leci do nieba.

Z drógiej strony to może nawet to lepiej że większość z nas tworzy armie oparte o jednostki a nie bohaterów w kombinacjach z przedmiotami magicznymi:)

Ja się teraz będę zabierał do testowania bohaterów orkijskich:)

Acha czy ktoś się może orientuje czy tych bohaterów z klanboxów można wstawiać do standardowych armii czy oni służą do rozgrywania wyłącznie incarnation? Bo jeśli nie to klan box orczy zawiera modele o wartości ponad 400 punktów z przedmiotami i taki wymiot na stole robią:) np. koleś co może w supporcie tygrysy Dirza wystawiać lub szaman któy lata:), nie mówiąc nic o goblinie z garłaczem s7 5/15/- na bliskim trafia automatycznie:)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 12:55:06 pm
Bohaterów z boxa można spokojnie wziąść do zwykłych rozgrywek :)
Co do pytania i analiz Jaskra - nieumarli mają stosunkowo tanich bohaterów i dlatego można się bawić w ich wystawianiwe na turniejowe 300-400 pkt. - np u mnie(alchemicy) wystawia się tych do 80 pkt (a jest ich niewielu i chyba warto zwykłych wojów sobie pokupować)bo reszta jest po 150 a nawet 300 pkt!! Jak zresztą u większości armii(tz wyższych wzrostem ;) )
Jak wydadzą mi boxa z Nemesis to mogę się pobawić w figórkę za 180 pkt bo to cholerstwo trza zabić 3 razy a do tego jest zabójcza i zanim padnie sporo może napsuć ;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 01:08:36 pm
oprucz tego że są tani to mają jeszcze jedną zaletę - wzbudzają duży strach, a dowodzenie pozwala jednoskom w jego zasięgu kożystać ze strachu dowódcy :!: jazda na całego :!:  :twisted:  :!:
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 01:25:30 pm
No nie jestem pewien czy strach się w ten sposób przenosi - ale doczytam zaraz
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 01:26:37 pm
Nie znam tej zasady - ale jeśli to prawda to fajnie;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 01:32:54 pm
Hmm nie jestem pewien bo pisze o przenoszeniu wspolczynnika do swojego testu - a testuja swoja odwage a nie strach??? Moze ktos pomoże w interpretacji?

Odpowiedni cytat:

Leadership / X : all warriors within distance / X of the figurine with this Ability may use its scores in Courage, Fear and Discipline if they have to test one of these characteristics.....
Leadership does not spread Fear to fighters who have a Courage rating on their Reference card and vice versa.
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 01:40:21 pm
No wygląda na to, że jednak strach jest przenoszony z lidera na inne modele ale tylko te, które same wzbudzają strach.
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 01:52:52 pm
No to wynika z drugiego zdania, ale pierwsze mowi o przenoszenia współczynnika do swoich testów - ale to nie ja wykonuje test strachu a przeciwnik i tu sie powiedzmy domagam interpretacji:)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 02:32:14 pm
innego wytłumaczenia chyba nie ma, bo strachu samemu się nie testuje, a co za tym idzie Sophet Drahus rulezzzz!!! strach -12!!!
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 02:36:33 pm
Jak już wielokrotnie pisałem wersja Angielska posiada sporo błędów i trzeba je rozstrzygać między nami graczami ;) o tyle ile rozumiem w jaki sposób bohater w szeregach może sprawiać, że zwykli wojownocy nabierają pewności siebie o tyle nie zrozumiałym dla mnie jest fakt, że potworki w pobliżu wielkiego straszydła stają się potworniejsze :D
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 02:37:53 pm
:) to nie tak jeśli coś wymaga od modelu wykonania testu strachu a model ten posiada zamiast odwagi tylko wspolczynnik strach - patrz wulfeny kontra martwiaki. Wykonujemy test na strach traktując go jak odwagę. W tym momencie obecnosc Wulfena przywódcy wzbudzającego strach przyda się innym wulfenom.

Tak wiec nie wydaje mi się by strach przenosił się na modele i podwyższał ich "poziom straszenia"
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 02:44:33 pm
ja i tak zamierzam trzymać się swojej wersji  :twisted:
a oprucz tego to trzeba się poprostu Roberta zapytać może on będzie miał coś w tej sprawie do powiedzenia :roll:
jeśli chodzi zś o roztrzygnięcie pomiędzy graczami to nie liczyłbym na to - duży konflikt interesów :D
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 02:48:51 pm
Ja się nie martwie tak czy tak mogę sobie armię na strachy lub odwadze bazującej, zbudować ;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 12, 2003, 04:00:41 pm
ja natomiast myślę o armii z Drahusem i hoordą puppetów ze strachem  -12!!!
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 04:09:36 pm
Pytanie już poleciało ale na 99% fear nie podlega tym samym zasadom co discipline więc bym się tak nie podniecał ;)
Poza tym jest jedna wada takiej armii - ustrzelony bohater równa się wiele jednostek tak słabych w walce, że praktycznie każda armia ma zwycięstwo w kieszeni ;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: war2bone w Sierpień 12, 2003, 05:54:40 pm
ja na turnieju wsytawilem migail ..... szkoda ze mi ptk zabraklo i nie dokupilem jej wiecej czarow ale takto sie spisala

co do tego
Cytuj
ja natomiast myślę o armii z Drahusem i hoordą puppetów ze strachem -12!!!


to na 200 ptk wystawisz 9 pupetow i masz wolny ruch wiec mozna cie wystrzelac
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 07:27:20 pm
Po co strzelać wystarczy wysiec w hand'zie :P
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: war2bone w Sierpień 12, 2003, 07:43:45 pm
Cytat: "BeRsErK"
Po co strzelać wystarczy wysiec w hand'zie :P


ta jak sie bym koniem w takie cos walnol .... to by z tego nic nie zostalo .... a 20 m gwarantuje mi ze to ja zaszarzuje
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 07:50:53 pm
Armia może się spawdzić w przypadku walki z gobosami ale też niekoniecznie ;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Vallarr w Sierpień 12, 2003, 09:18:13 pm
tiaaa, najpierw to sobie ztestuj feara na 5+ czy nawet 6+....
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 09:26:02 pm
A co w tym takiego strasznego ??? bioptysta z war stafem i niezdaję tylko na 1.
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 09:53:40 pm
a dla mnie wielu jest nieprzydatnych, taki np. Vorak, super figurka, ale taniej mam o niebo lepszego brontop ridera
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:03:57 pm
Cytat: "Alchemik"
Acha czy ktoś się może orientuje czy tych bohaterów z klanboxów można wstawiać do standardowych armii czy oni służą do rozgrywania wyłącznie incarnation? Bo jeśli nie to klan box orczy zawiera modele o wartości ponad 400 punktów z przedmiotami i taki wymiot na stole robią:) np. koleś co może w supporcie tygrysy Dirza wystawiać lub szaman któy lata:), nie mówiąc nic o goblinie z garłaczem s7 5/15/- na bliskim trafia automatycznie:)


taaaaak jak mi Robert powiedział o tym treserze tygrysków z boxa to od razu moja dusza się uradowała :) muszę sobie zafundować tego boxa
a figurka szamana ze skrzydłami mnie rozwala :)

co to bohaterów orkijskich to lubię Tork'a, ze swoim menhirem może robić counterfiring zawsze, niezależnie od tego czy był już aktywny czy nie, a menhirem wali z siłą 10  :twisted: no i ma powera 3... cicho nie śmiać się, jak na orka to dużo :) tylko punktowo wynosi trochę dużo
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 10:24:09 pm
Ach Trackers of Bran-O-Kor - no tez sie na nich napalilem:) mam nadzieję że zaczną szybko boxy sprowadzać:)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:30:48 pm
Cytat: "BeRsErK"
A co w tym takiego strasznego ??? bioptysta z war stafem i niezdaję tylko na 1.


no dobra, ale nie wszyscy graja alchemikami, strach -12 jest naprawdę przegięty i jak inni mają sobie z nim poradzić?
w ogóle to wystarczyło zagrać chwilę a potem poprzeglądać na nowo charakterystyki aby przekonać się, że armie w confr. wcale nie są tak do końca zbalansowane, można robić bardzo brzydkie przekręty, a pewne współczynniki niektórych jednostek to jakiś niesmaczny żart
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 10:31:40 pm
Jesli chodzi o strach to UWAGA - Przenosi się:) no to martwiaki stają się potężne - Melmoth w polaczeniu z tanimi jak barszcz puppetami ktore montuje Azael - porazajace kombo zwlaszcza jesli wezmiemy pod uwage Blood Brother - czyli Azael i Melmoth w parze sa tanie:)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 12, 2003, 10:33:47 pm
Cytat: "Malekith"
Cytat: "BeRsErK"
A co w tym takiego strasznego ??? bioptysta z war stafem i niezdaję tylko na 1.


no dobra, ale nie wszyscy graja alchemikami, strach -12 jest naprawdę przegięty i jak inni mają sobie z nim poradzić?
w ogóle to wystarczyło zagrać chwilę a potem poprzeglądać na nowo charakterystyki aby przekonać się, że armie w confr. wcale nie są tak do końca zbalansowane, można robić bardzo brzydkie przekręty, a pewne współczynniki niektórych jednostek to jakiś niesmaczny żart


Przykłady proszę:) łatwiej będzie unikać wpadek - a pytanie do biopsisty i warstaffa? On nie jest bohaterem tylko warrior mage wiec nie bedzie pelnego?
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:35:46 pm
Cytat: "Alchemik"
No to wynika z drugiego zdania, ale pierwsze mowi o przenoszenia współczynnika do swoich testów - ale to nie ja wykonuje test strachu a przeciwnik i tu sie powiedzmy domagam interpretacji:)

cóż ja sobie nie wyobrażam jak narazie sytuacji, w której model wzbudzający strach ma wykonywać test na swój strach, ale z drugiej strony sytuacja, że ktos staje się straszniejszy bo gdzieś niedaleko jest ktoś jeszcze bardziej straszny jest głupia :)
proponowałbym napisać na forum jakiejś zagranicznej strony, najlepiej francuskiej i sytuacja powinna być jasna
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:36:34 pm
sorry za spam, sieć mi beznadziejnie dziś chodzi i myślałem, że poprzedni post nie doszedł
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:37:22 pm
ok pytanie z serii dziecinnych: a których herosów uznajecie za najbardziej przydatnych?
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 12, 2003, 10:54:45 pm
Cytat: "Alchemik"

Przykłady proszę:) łatwiej będzie unikać wpadek - a pytanie do biopsisty i warstaffa? On nie jest bohaterem tylko warrior mage wiec nie bedzie pelnego?


bardzo proszę :)
chociażby przenoszenie strachu, bzdetny puppet może sprawić, że wielki heros będzie gubił gacie uciekając w popłochu... znów martwiaki, czyli chowanie się magiem i płodzenie chord puppetów, nieładne zagranie :P
strzelcy gryfów...kto im dał siłę ataku wręcz 6 ???!!! i kto im dał zasięg większy niż ma wielka kusza orków czy też kusza (a właściwie balista :) ) wolfenów?
zaklęcie guardian angel, silna jednostka z czymś takim jest przepakowana (doświadczyłem na własnej skórze), a zaklęcie raz rzucone nie schodzi nawet po zgonie maga
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 12, 2003, 11:06:47 pm
Będzie, będzie bo według najnowszej nakładki(jest na ang. forum - dałem linka wczoraj ) champ nie jest niezbędny jeśli ma się warrior-priesta, który może robić za przywódcę.

Co do siejacych strach puppetów to trza pamietać , że są wolne i słabe a to oznacza, że będziesz miał przynajmniej 1 turę ostrzału, ewentualne szarże tyż należą do Ciebie, no i czary - można np. rzucić mindless i staty herosa idą na pół(strach tyż;) ) i strach już nie taki straszny :D
Z drugiej strony dzięki czarowi zamieniajacemu dyscyplinę na strach i mutacji też mogę stworzyć wodza z 12 fear'a no i mam parę jednostek  z fear'em - może pokombinuję ale to chyba zbyt nudna jak dle mnie koncepcja kocham walkę wręcz a nie uciekajacych przeciwników :P

Przekręty można naprawdę robić, każdą armią czy to stwarzajac dobrą armię w walce wręcz i przy tym strzelajacą gryfów, mutującą alchemików czy znakomitą w ataku orkasów.

Ps czy naprawdę fajnie by Ci się grało armią gdzie masz 9 takich samych modeli plus 2 herosów ;)
Dajcie przykłady jeszcze jakichś pomysłów na triki armijne :D
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 13, 2003, 12:57:34 am
Cytat: "BeRsErK"

Co do siejacych strach puppetów to trza pamietać , że są wolne i słabe a to oznacza, że będziesz miał przynajmniej 1 turę ostrzału, ewentualne szarże tyż należą do Ciebie, no i czary - można np. rzucić mindless i staty herosa idą na pół(strach tyż;) ) i strach już nie taki straszny :D


co do ostrzału to specjalnie mocnym się nie mogę pochwalić, przynajmniej orki maja dość wysoką odwagę, choć już raz mnie zawiedli, pomimo wysokiej odwagi i fanatyzmu jackal warrior zwiał przed tygrysem, choc kto wie, może dzięki temu przeżył  :wink:


Cytat: "BeRsErK"

Z drugiej strony dzięki czarowi zamieniajacemu dyscyplinę na strach i mutacji też mogę stworzyć wodza z 12 fear'a


no ty możesz  :wink:
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: war2bone w Sierpień 13, 2003, 09:36:55 am
Cytat: "Malekith"

no dobra, ale nie wszyscy graja alchemikami, strach -12 jest naprawdę przegięty i jak inni mają sobie z nim poradzić?
w ogóle to wystarczyło zagrać chwilę a potem poprzeglądać na nowo charakterystyki aby przekonać się, że armie w confr. wcale nie są tak do końca zbalansowane, można robić bardzo brzydkie przekręty, a pewne współczynniki niektórych jednostek to jakiś niesmaczny żart


e tam 2 kawalerzystow z jednym guardem + salenitka rozwali ta smieszna armie bez strat .....

co do niezbalansowania to sie nie zgodze ..... na kazde kombo jest jakby antykombo
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 13, 2003, 09:51:38 am
nie no znowu mówicie to tak jakby każdy grał waszą armią :P sorry ja nie mam przepakowanej kawalerii zupełnie odpornej na strach, co do anty kombosów to prosze przykłady, bo powiedzieć jest łatwo
zresztą na turnieju jak się przygotujesz na coś to znowu można mieć wielki problem grając z czymś innym, ale narazie wydaje mi się, że nie ma aż tak strasznie jak w WH, wyniku nie da się z góry przesądzić, i to jest piękne :)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 13, 2003, 11:50:30 am
Z mojego "orczego" punktu widzenia to najbardziej przydatny jest Avangarok i reszta Trackersow - cala banda na scoucie + Tygrysy - żyć i nie umierać.

Z tego co patrzyłem u martwiaków najlepsze kombo to Melmoth i Azael (razem wystawiani - bardzo tani:)

U Alahan Melkior to podstawa - najtańszy mag i w sumie jeden z najlepszych:)

co do reszty to się nie miałem czasu zastanawiać
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Alchemik w Sierpień 13, 2003, 11:59:23 am
Zapomniałem dodać dlaczego Avangarok - dyscyplina 7:) jeśli się pokusimy o War-Staff to 9 i co niech ktoś podskoczy:)

Teraz się doczytałem - w sumie za smieszne punkty przydatny jest Vorak ale 2 Inkarnacja - ma całkiem pożądne statystyki i za 79 punktów mamy jednego z 3 bohaterów który posiada umiejętność Authority - czyli w potyczkach w których się znajduje to gracz który go posiada dzieli walki:) wystarczy po prostu trzymac go razem z bruiserami i 2 jackal warriorami - i nie trzeba się martwić o dyscyplinę:)

Umran Kal jest trochę Drogi tylko do bitew ponad 300 punktow sie nadaje.

Nad Torkiem się zastanawiam za 82 punkty minimum (bo bez kamyka nie ma co brać:) - tyle że najsilniejszy mag u orków (power 3) - inne rasy co prawda kwiczą w tym momencie ze śmiechu (no może nie wszystkie)

Przygotuje moze dwie listy na inkwizycje - jedną z Torkiem i jedną z Vorakiem - zobaczymy:)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 13, 2003, 12:52:53 pm
No cóż każdy mówi o swojej armii bo nie będę się wypowiadać o trikach goblińskich jak nimi nie gram ;)
Zgodzę się z poprzednikami, jest tyle możliwości tworzenia kombosów(i anty) w każdej z armii, że ten strach nie przesądzi o zwycięstwie;)
Poza tym armia nieumarłych ma tyle fajnych jednostek, że naprawdę robić drużynę z 2 bohaterów i 9 mobidów toż to monotonia i marnotrastwo figórek ;)
To przypomina mi armii listy niemców i angoli do alchemików, gdzie biorą wszystko z mutacją i koniecznie przekraczając o 2 do 5 pkt turniejowe 400 aby mieć 5 a nie 4 kostki mutacji - myślałem , że powergaming zostawię za sobą razem z młotkiem i przynajmniej tu będę się świetnie bawił i w miłej atmosferze porzucam kośćmi :P
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 13, 2003, 08:47:42 pm
Avangorok jest odjechany :) bardzo ciekawa postać i figurka miodzio
zastanawiam się jakich nam bohaterów rackham zaproponuje w boxach (trackerów i w amok slayerach- tam jest jeden heros).
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 14, 2003, 07:45:06 am
hej, to znowu ja!!!
ale namąciłem, poprzedniego posta napisałem i od razu wysiadła mi sieć - jest dopiero teraz. drahus ma co prawda strach na -12 ale brak mu dowodzenia :oops:  jedyny martwiaczy bohater z dowodzeniem i strachem -12 to crane (za niego dziękuję)
zauważcie jednak że nie jest to najgorsza rzecz jka może was w walce z martwiakami spodkać  :D
zgadzam sie z opinią że w każdej armii możan tworzyć dzieśiątki perfidnych kombinacji - a do nich dziesiątki kontr-kombinacji (trzeba mieć do tego opisy czarów ale to już inna sprawa...) i naprawdę trudno by było zrobić coś niepokonanego, sądzę że ewentualne zwycięstwa kombowych armii będzie można przypisywać raczej zaskoczeniu niż prawdziwej, niepokonanej sile w nich drzemiącej.
jeśli zaś chodzi o wystawianie 2 bohaterów i hordy puppetów to mija się to z celem i niepotrafiłbym tak grać - jaka monotonia!!! - a oprucz tego to puppety można sobie przecież wezwać... :twisted:
nie do końca zgodzę się z tym że azael i melmoth to najlepsza para bohaterów - gorgona też ma wiele do powiedzenia (dowodzenie, moc 6 i strach na -9, a w dodatku trudna do przypadkowego ustrzelenia :D )
jako że dyskusja trochę odbiegła od tematu proponuję szybki powrót i zajęcie się analizami bohaterów w swoich armiach :)  :P
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 14, 2003, 11:15:07 am
Co tu analizować jak większość moich albo mi się niepodoba albo są mocni tylko w czarach :P Jedyny bohater którego wygląd i statystyki zniewalają to Razheem no ale ten pan kosztuje bagatela 309 pkt :D

A tak na serio to wychodzi idealny do mojej scoutowskiej armii bohater -
Kithairin saar - pewnie będzie w boxie ale już sam pomysł mi się podoba,
6 strzelania, 6/7 siły i 7/6 obrony, 6 lidrki i 8 odwagi, scout, instynkotowne strzelanie(może oddać strzał po ruchu przekraczającym normalną wartość M lub po teście wysiłkowym ale z +3 do trudności i tylko na krótki dystans, czyli 25 cm na trudności....6 ;) tylko na 1 oblewa),
nękanie(możliwość strzelania podczas ruchu :D, mutant i jeszcze jakieć 2 zdolności których nie znam, dodam teraz tylko 12,5 ruchu i mamy idealnego scouta zaczepno obronnego jak granat m1 :P
Acha ten pan kosztuje 160 pkt ale na bitwę 300 pkt coś już można pokombinować ;)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 14, 2003, 09:37:56 pm
już tak nie płacz, :wink:  przesadzasz trochę - nie wszystcy są tacy katastrofalni np ten Arkeon Sanath - dobre statsy, brutalnośc, śwetna mutacja i z tego co pamiętam to ma jeszcze jakieś fajne specjalne zdolności, albo ten kapłan za 27 punktów - chba najtańszy ze wszystkich a zasięg aż 15 cm. nie jest tak źle nie nażekaj... :D
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 14, 2003, 09:46:00 pm
Buuuuuuuuu ja kcem ludzika ze wszystkim na 10 i, zeby byl niezniscalny, buuuuu :P
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Jaskier w Sierpień 15, 2003, 09:13:26 am
nie buuuuuuuuu, tylko brać przykład z wójka Jaskra i zroobić porządną analizę... 8)
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: Malekith w Sierpień 15, 2003, 09:40:09 am
chcesz niepokonane ludziki zgłoś się do AS  :D
Tytuł: Bohaterowie w Konfrontacji
Wiadomość wysłana przez: BeRsErK w Sierpień 15, 2003, 12:38:51 pm
Do taty czyli :P