gildia.pl
Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Konfrontacja => Wątek zaczęty przez: Papa_Smerf w Styczeń 14, 2004, 03:56:29 pm
-
Zauwazylem ze jeszcze nie bylo topicu o tej armii. Kto z was moze cos zaproponowac, bo zainteresowala mnie ta armia, ale nie mam zielonego pojecia co w tym brac. Mysle nad banda Strohm Knightow na tych ich szczurach, ale nie wiem czy to by przeszlo. Najtanszy model bylby calkiem mocny przy zasadzie Reinforcements, i dzieki niej moge go tez przywrocic gdzie chce na stole.
-
No, niezupełnie gdzie chcesz. Model wracający dzięki zdolności reinforcement musi byś wystawiony w zasięgu szarży przeciwnika.
-
Zbieram Gobliny jest to jak narazie moja druga armia, ale jeszcze zadnej bitwy nimi nie stoczylem :( a armia u mnie wyglada narazie nastepujaco :
Gobliny z mieczem 3x4ptk
gobliny z kulami na lancuchach
Becbunzen 75ptk
Zywa Legenda 225ptk
gtratuluje dobrego wyboru :D i pozdrawiam
-
Po pierwsze - :):):):):) - nareszcie ktoś oficjalnie chce coś poza Alchemami i Wilkami zbierać - gratuluję gustu ;)
Po drugie oto co w najbliższej dostawie będzie do Gobosów:
Gobliny z No-Dan-Kar:
GBCH04 KOBALT the Caustic
GBFI01 XHERUS The Visionary
GBRG01 Goblin Marauders with Sword
GBTR02 Goblin Archers
GBSP01 Goblins with Ball and Chain
GBSP04 Goblin Mutants 2
GBSP05 Goblins with Ball and Chain 2
GBGM01 Goblin Psychomutant 1
GBMG01 Goblin Prophet
GBPE02 Mutant Fishbone Bearer
GBMU01 Goblin Musicien and Brat
Co do doboru jednostek to napewno dość ładnym a przy tym bolesnym dla przeciwnika modelem jest Troll i nowa jednostka arkebuzerów ;).
Zresztą kieruj się przede wszystkim gustem - strategię wypracujesz po kilku grach, tak jest zawsze. Jesteś pionierem i jako takowy to Ty będziesz pierwszym, który odkryje wady i zalety tej armii :)
Pozdrowienia :)
-
Jak przetestuje swoje gobliny (niedziela już blisko) to dam znać :)
Armia ta ma jedną podstawową zaletę - modele są niezwykle śmieszne i urocze :)
-
Jak przetestuje swoje gobliny (niedziela już blisko) to dam znać :)
Armia ta ma jedną podstawową zaletę - modele są niezwykle śmieszne i urocze :)
no i na tym jej zalety sie kończą. Fakt figurki są po prostu wyczesane, ale jakna małe głupiutkie gobole to mimo wszystko dość drogie punktowo. No i ta olbrzymia ilość 2 w statystykach mnie wprost poraża :) .
-
Kolega Feniek jak by to powiedzieć...nie zna się
:D:D
Gobliny to jedna z tych armii, która ma do wyboru od cholery jednostek a przy tym każda ma inną zdolność(poza posiłkami ;) ).
Dla mnie mankamentem jest ich wygląd - dopiero gobliny z nowej edycji w 100 % trafiają w moje gusta reszta to tak pół na pół ;)
Armia silna a to chocby dlatego, że jest uniwersalna pod każdym względem i najtańsza przy okazji.
Jeszcze nie raz przeklniemy te małe zielone potworki jak nam na turnieju nakopią 8)
-
uwierze jak zobacze :) a co do tego czy się nie znam to cóż przejrzałem sobie AB pod tym kontem i musze niestety stwierdzić że tak przerażające to się nie wydają, a zdolność posiłki jest rzenująca- rozumiem jakbyś za każdą utracona figurkę rzucał ale raz na turę i działa na 5+ to troszke jak dla mnie mało za gobola o średnim koszcie 6-7 pkt. Tak więc nie wiem co ty w nich Maciek widzisz (poza modelami), i czemu ich tach wychwalasz - czyżby jakieś uzależnienie od do pokurczy :P :) ??
Pozatym jak już wychwalasz za orginalność to pochwal także śmiałków którzy zaczeli zbierać Celtów zarówno tych "dobrych" jak i opętanych jak i przedstawicieli pozostałych 11 armi :P
A już niedługo kolejne armie wychodza i znów powody do chwalenia nowych graczy :) :P
-
Z Goblinami to jest tak, że tylko pozornie wygladają na słabiutkie ale bersekerzy z kulami, mutanci i psychole, trolle czy szturmowcy to tylko część olbrzymiej machiny połączenia śmieszności i wkurzajacych umiejetności :D Owszem gdyby było tam wiuęcej figurek w moim stylu to napewno była by to 2 armia do mojej kolekcji :)
Kto wie może coś sklecę z tych nowszych wzorów.
PS - Jeśli dla Ciebie Fenrisie np 14 pkt za mutanta do gobosków to sporo przy jego statystykach i umniejetnościach to chyba czas na odstawienie alchemikowego soku z marchewek ;)
-
Wiec, yyy, dziekuje :]
Biorac pod uwage to co mi sie spodobalo z gobbosow i to co ma wyjsc, sklecilem takie o to cus:
Kobalt the Caustic
Cyclops Gong Banger
No-Dan-Kar Goblin Fishbone Bearer
3 Goblin Mutants wersja 2 (ta z mutagenem)
3 Goblin Mutants wersja 2
Dwoch Goblin Psycho-Mutants z Juicy Appendix
3 Goblin with Ball and Chain
2 Goblin with Ball and Chain
Armia pisana na szybko i pod wplywem ukochanego koniaczku :] Powiedzta co myslita o tym rosta. Szczegolnie licze na ocene Berserka, bo cos czuje ze tu czegos brakuje, ale nie wiem czego. A, i wasze zdrowie panowie :)
-
A tutaj je cos co na wilczki wymyslilem:]
Azzoth the Treachorous
Goblin Prophet z Summon Rats
Goblin Prophet z Summon Rats
Goblin Prophet z Summon Rats
2 razy po 3 Buccaneers
4 razy po 3 Goblin Marauders with Clubs
2 Goblin Marauders with Clubs
3 razy po 3 Goblin with Balls and Chains
Banda dziala na zasadzie Pyrusowego zwyciestwa (czy jakos tak ;) ). Blokujemy wilczki Marauderami i Kulkami, by mogli na nie zaszarzowac Propheci i wypalic swoj czar, calkiem klimatyczny - atak z sila 11 za criticala na Prophecie :] Dla mnie calkiem uczciwe :] Tez Buccaneerzy maja calkiem mocne strzaly, bo z sila 5, a strzelanie do kombatu problemu im sprawiac nie powinno :] Azzoth jest po to by dac kopa gdyby byl potrzebny. I jeszcze raz, za wasze zdrowie panowie :)
-
Nie jest źle ale czuę się jak bym widział armię nie Gobosów Alchemików (może tego Ci brakuje :D ) - prawie wszystko z mutacją i co gorsza w każdej chwili może eksplodować w twarz. :twisted:
Goboski mają chyba jako jedyne latajacych magów w postaci psychomutantów a to fajna rzecz, tylko zapoznaj się z najnowszym faq'iem i wysokościami na poszczególnych levelach lotu bo trza wiedzieć czy bedzie zasieg do rzucenia czaru jak przyjdzie nam go z powietrza uaktywnić ;)
Wywalił bym cyklopa bo jest drogi ze względu na gong, który może mieć ale skoro go nie wziąłeś to....no właśnie :) Można zamiast niego wziąść jednego rycerzyka na szczurze jako niezłe i szybkie wsparcie :)
Gobliny z kulami to fajny wybór - pamietaj jednak, że warto je dawać do ataku z inna jednostką - mutanci bedą do tego bardzo dobzi - dajesz war fury fanolom a mutantem podbijasz inicjatywę(oczywiście mutagenikiem :) ) - jak wygrasz to masz 3 kostki fanola plus 2(podbijasz siłe albo atak) mutanta - jak przegraną wyczuwasz nawet gdybyś podbił inicjatywę(np walka z Alchemami ;) ) to mutagenem podbijasz defens i masz 2 mocne kości obrony + 3 kości ataku gobboska z kulami i łańcuchami.
Co do braków to tradycyjnie przydało by sie tu coś strzelajacego - ot tak co by zciągać lub poranić co groźniejszych przweciwników - z tego co widziałem to Ci nowi strzelcy są bardzo groźni.
-
Bardzo dziekuje za uwagi i spostrzezenia :] Popracowalem nad tym i oto co wyszlo:
Kobalt z Chiming Armour
Dwoch Goblin Gas Blower
Dwa razy po 2 Goblin with ball and chain
2 Goblin Mutants
3 Archerow
Dwoch Goblin Psychomutant wersja B z Juicy Appendix i Hysterical Flight
Strohm Knight
Kobalt w swoim pancerzyku i z Fencerem jest miszczowski, obnizamy jego atak i obrone by uzyskac dodatkowe kosci i ustawiamy trudnosc na 2 :] Przez dzwonki na jego pancerzu przeciwnik tego zrobic nie moze :] Fanole standardowo z Mutantami. Za nimi Gazorki by pozbawiac przeciwnika kosci do obrony, lub by oslaniac postep wojsk przed strzelajacymi. Tucznicy jako standardowe wsparcie strzelajace :] strohm knight jako scigacz i silne ramie sprawiedliwosci :] Psychomutant sobie lata i wymiata :] Hysterical Flight otwiera pewne mozliwosci. Mozna ich wystawic do przodu by przeciwnik na nich zaszarzowal i z Flighta poleciec hen wysoko i wystawic wroga na szarze :] Druga opcja to ze nie trzeba tracic ruchu na poczatku i mozna od razu pojawic sie na 2 poziomie. Dzieki temu sa tez bezpiecznie wysoko, z dala od strzelcow przeciwnika. Przyspiesza to atak na wroga :]
No to panowie, besztac ta bande :]
-
Mi się podoba :D - kolorowo i pokombinować można :)
Jedyne zastrzeżenie to po co dawać Hysterical Flight psycholowi z lataniem ?? Czar ten mozesz rzucić tylko w turze ruchu a więc marnujesz jego normalna zdolność - lepiej dać to wersji A z Mutacją ;)
Poza tym psychole są warrior-mage'ami i wartośćmocy ich czarów nie może przekroczyc wartości ich powera - a więc przy 3 powera nie możesz wziąść 2 czarów za łączną wartość mocy 6.
-
Ja tam byłem zadowolony z mojej wariacji z Legionowa - goblińscy piraci:
Piraci z "Kaprawego Szczura" 200 Pkt - Gobliny z No-Dan-Kar Army
1 Kapitan Deuter (Deuter, Zmutowany Goblin) @ 40.0 Pkt
1 Kapelan Xherus (Xherus Wizjoner) @ 34.0 Pkt
Sceptre of Communion [13.0]
1 Obserwator z bocianiego gniazda (Goblin Lucznik) @ 10.0 Pkt
#Krotki Luk [0.0]
1 Bosman (Goblin Bukanier) @ 10.0 Pkt
#Improwizowany Muszkiet [0.0]
1 Mat (Goblin Bukanier) @ 10.0 Pkt
#Improwizowany Muszkiet [0.0]
1 Goblinski marynarz z flaga (Goblin Sztandarowy) @ 9.0 Pkt
Living Standard
1 Mat z gongiem (Goblin Muzyk) @ 9.0 Pkt
3 Lewoburtowi wioslarze (Goblin Marynarz) @ 15.0 Pkt
3 Prawoburtowi wioslarze (Goblin Marynarz) @ 15.0 Pkt
2 Marynarze od lin (Goblin Marynarz) @ 10.0 Pkt
2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt
2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt
2 Gobliny pokladowe (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt
Liczba modeli: 21
Total Army Cost: 186.0
Do tego dochodzi czar za 16 punktów - przyzwanie hordy gryzoni - który okazał się nadzwyczaj paskudny ;)
I stwierdziłem, że w sumie przydałyby się w tej rozpisce ze 2 gobosy z kulami oraz może jeszcze jeden czar dla kapłana - bo posiadanie co rundę 5-6 punktów wiary i jednego czaru (albo 0 jeśli szczury są w grze) bywa irytujące :)
-
Powiem tylko tyle, że łezka mi się w oku zakręciła :cry: :) - naprawdę fajna rozpiska z klimatem - BRAWO :)
-
A tak przy okazji - może ktoś podrzuci mi pomysł co w goblinach jest skuteczne przeciwko bohaterom i przeciwnikom ze zdolnością kontrataku (szczególnie zaś oburęcznością :( ) - bo z tego co mi się zdaje to jest największy ból dla rozpiski 'masowej' ;)
-
Proponował bym takich delikwentów pociapać czarami i (licznymiu u Ciebie ;) ) jednostkami strzelajacymi - polecam nowych goblińskich fuziów ze strzelbami naftowymi czy "gazowników" :D .
"eksplodujace" czary tez potrafia mile zaskoczyc :)
Jak wiadomo ranny heros nie jest już taki straszny.
-
na gazowników wpadłem sam - ten gaz co zmusza do przeznaczenia all kości na atak w sam raz się nadaje do udaremniania kontrataku :)
Których ze strzelbami naftowymi? Nazwa (nawet francuska ;) ) i koszt co więcej ;)
Z czarów to niestety gobliny które chciałbym umieścić w rozpisce (Psychomutant) mają za mało ofensywne, zaś heros który może wziąść te fajniejsze wydaje mi się strasznie drogi :(
Goblińskich strzelców nie będę komentował - choć 2 bukanierów klasycznie biorę :)
Aha - kuszą mnie jeszcze goblinki z kuleczkami oraz mutanci - ale z tych 2 chyba lepsi są 'fanatycy' ;) - szczególnie jeśli mam już mutagen gdzie indziej w armii. Chyba że ktoś zna jakąś lepszą alternatywę na tani oddział szturmowy? :)
-
Fanatycy są wredni - szarża, minusy dla przeciwnika, 3 w atak, do piachu, posiłki, szarża, minusy dla przeciwnika, 3 w atak, do piachu, posiłki...
I tak w nieskończoność :wall:
-
Oto oni
http://rackscan5.ifrance.com/rackscan5/images/jpeg/scans_cartes_c2/gobelins-tirailleurs_gobelins/gbtr03_card(01).fr.jpg
http://rackscan5.ifrance.com/rackscan5/images/jpeg/scans_cartes_c2/gobelins-tirailleurs_gobelins/fusils_experimentaux.jpg
A strzelców nie warto nie doceniać - na ligówce w Paradoxie zadałem Inkwizytorowi z res 11 krytyka strzałem z 1 siły :D
Acha pomysł na kombo z 1 mutakiem i 2 fanolami dałem na początku tego tematu ;)
-
Wiem, ale u mnie zamiast mutaka jest deuter ;) więc żeby mi się opłacało musiałbym wystawić albo max 1 mutaka albo tak z 4 (żeby mieć wtedy 2 kości mutagena).
Co do strzelb - modele ładne, karabinki też wyglądają nieźle. Tylko 22 punkty - dużo jak na moją koncepcję - ale chyba jeden czy 2 się znajdzie jako snajperzy :D
Czy dobrze się doczytałem że przed każdym strzałem rzucasz k6 i potencjalnie możesz zyskać siłe 8 :o :)
-
Właśnie dlatego tyle kosztuje ;) i bodajrze zasieg też sie zmienia ;)
To bardzo nieprzyjemna sprawa :D:D
-
Jeszcze nieprzyjemniejsza może być banda takich gobosków oraz kilku (tak z 2) miotaczy gazu - tworzą oni zasłonę dymną zza której strzelcy wyskakują i strzelają w ruchu :) I dzięki nękaniu można w przypadku jakiejś pieszej armii ofensywnej można tą zaporę cofać 10cm na rundę :)
Gorzej jak się spotka scoutów (ale tu może poradzić dostawienie mięsa armatniego - np. 5-10 goblinów za 4 ptk do uwiązania przeciwnika) albo wilczarzy czy inną szybką rozpiskę ;)
-
Kolejna banda gobosów - niestety wybór niektórych bajerów ograniczony był ilością podobnych modeli jakie posiadam :? (dlatego jest tylko 9 fanatyków z kulami)
Pare rzeczy zostało też zmienionych by lepiej się tym grało w niedzielę :)
Tylko niestety skądś do klasztoru Shao-Gob przypałętały się jakieś gobliny z ciężkiem sprzętem - gazem i karabinkami ;)
Armia dla klimatu elitarnego klasztoru goblińskich wojowników ma modele z niezłymi parametrami (Fanatycy), mutagenami (Deuter) oraz kapłanów rzucających na zwykłych wojowników mutageny :) i podniesienie parametrów :)
Kusi mnie jeszcze trochę by wyrzucić te eksperymentalne strzelby i miotaczy gazu i dać goblińskich mutantów :) ale chyba zostawie ich jakbym trafił na jakąś niebezpieczną armię (wilczarzy na przykład :D ) ;)
Wojowniczy Mnisi z Shao-Gob Gobliny z No-Dan-Kar Armia
1 Lama Xherus, Mistrz Klasztoru (Xherus Wizjoner) @ 56.0 Pkt
Pastoral Komunii [13.0]
Favour [9.0]
Divine Arbitration [6.0]
Primal Strength [7.0]
1 Lama Deuter, Wielki Mistrz Klasztoru (Deuter, Zmutowany Goblin) @ 83.0 Pkt
Korona [25.0]
1 Goblin Muzyk @ [9.0] Pkt
1 Goblin Sztandarowy @ [9.0] Pkt
1 Goblinski Mistrz Klasztoru (Goblin Prorok) @ 39.0 Pkt
Favour [9.0]
Wytrwalosc [12.0]
3 Wojowniczy Mnich (Goblin Fanatyk (A)) @ 24.0 Pkt
3 Wojowniczy Mnich (Goblin Fanatyk (A)) @ 24.0 Pkt
3 Wojowniczy Mnich (Goblin Fanatyk (A)) @ 24.0 Pkt
3 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 12.0 Pkt
3 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 12.0 Pkt
3 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 12.0 Pkt
3 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 12.0 Pkt
3 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 12.0 Pkt
2 Uczen (Goblin Zlodziejaszek) @ 8.0 Pkt
1 Goblinski Miotacz Gazu @ 20.0 Pkt
Sprzatacze No-Dan-Karu
1 Goblinski Miotacz Gazu @ 20.0 Pkt
Sprzatacze No-Dan-Karu
2 Goblin Strzelec @ 44.0 Pkt
Eksperymentalna Strzelba
#Eksperymentalna Strzelba [0.0]
Liczba modeli: 35
Total Armia Cost: 402.0
-
Przyznam, że dotąd grałem tylko raz goboskami i było wtedy zróżnicowanie wieksze niż tu u Ciebie :/
W praktyce wyjdzie czy stworzyłeś samograja czy bardzo słabą i mało odporna na strach rozpę ;)
-
Póki żyje mi komandgrupa to jestem bezpieczny (Dys 9 :) i Odwaga 7 w 25 cm :) ) - jak zejdzie zaczyna się koszmar :giggle:
Zróżnicowanie było większe w poprzedniej armii. I w następnej bedzie - bo planuje na przyszłość umieścić w niej jazdę na szczurkach jakąś :)
-
Póki żyje mi komandgrupa to jestem bezpieczny - przewidziałem tą odpowiedz :giggle: - chciał bym zobaczyć kotłujacych się wokół war stuff'u 33 goblinków :D:D - poza tym co jeśli przeciwnik ma strach na 12 albo co gorsza - jest cholernym martwiakiem z 11 strachu :P
Ale co by nie mówić, brakuje mi tu tej słynnej gobbosiej różnorodności :D
-
mam przecież te 25 cm - zresztą w Legionowie miałem 10 cm i jakoś się gobliny mieściły (co prawda już powoli regiment zaczął się tworzyć :D )
Jeśli przeciwnik ma strach 11 lub 12 to pozostaje mi wyrzucić 5 :) albo atakować grupą goblinów (3 głupie gobosy za 12 punktów w sumie mają razem odwagę 9 :) ), od biedy mogę próbować aktywować 2 grupy gobosów (Odwaga 12 :D ). A niemartwiaki zawsze fanatycy mogą angażować :)
-
Wypaliło jak było widać :D
Za prośbami Maćka ;) moje monotematyczne, powergamerskie goboski zmienią trochę formę - dzisiaj na pokaz do Faberów wezmę pudełko i 2 nowe rozpiski - w każdej coś nowego :)
-
:cheers: Brawo, brawo :D:D - powergameing to to nie jest ale monotematyczne strasznie i dlatego się cieszę ze zmiany Twojej rozpy.
Ja mam już taką, na te Twoje monotonie (jak by co :P ) - 21 modeli i każdy strach na 11 + Dreadful - ale trzymam to tylko na chwilę gdy Ci znowu odbije :D
PS. znalazłem lepszy czar na mutację niż te cudakowania kapłańskie:
Name: Virulent Antigen Path: Technomancy
Gem Type: Darkness Number of Gems: 2
Difficulty: 7 Area of Effect: One figurine
Range: Contact Duration: Until end of game
Frequency: 1 Army Points: 10
Power: 3
Once cast successfully, the Virulent Antigen neutralises the effects of the target's Mutagenic and Regeneration Abilities. The target cannot be healed in any way whatsoever anymore. Any effect previously gotten by the Mutagenic Ability ceases automatically. The Virulent Antigen has no effect on Constructs and Immortal beings.
Fajniutkie co :D
-
Świetne, ale żadna ze zbieranych przezemnie armii nie może brać maga z gemami ciemności i Technomancją AFAIR ;)
Test rycerzy wypadł niepomyślnie - głównie przez pecha - jednemu nie udało się zaszarżować (jego karta była ostatnia :/ ) zaś drugi zginął zanim zadał cios (dublet 6 na jedynym ataku głupiego kelta jaki mógł wykonać :o ). Ale nie zraziłem się tym - wezmę obu też do Paradoxu w niedzielę ;)
No i jutro u Faberów też chyba przetestuje :)
Strachu 11 się nie boje - najwyżej wkręce lepszego dowódcę do rozpiski ;) Zresztą odwaga 7 nie jest zła :)
-
Rycerzykami sie nie przejmyj jak ja grałem przeciwko Gobboskom Trojka to jeden taki przyjemniaczek trzymał się 3 tury w walce z 2 warriorami, reaperem i 2 zombiakami ;)
A pech..no cóż zdarza się każdemu :/
-
Dzisiaj test poszedł lepiej - rycerzyk mimo iż nie zrobił dużo w walce to pięknie blokował Eklipsantke :)
A gazownicy sprawdzili się raz kolejny :) m.in. pomogli uziemić Tyrana Vile-Tis :giggle:
-
ja planuej zakipoic gobliny i chcialem sie poradzic kupuje xerhsusa i 3 fanatykow i... walsnie co ejscze olaca mi sie kupic na poczatek (z tego co jest w mythosie?)? hcialbym tylko jedna propozycje bo nie mnam za duzo kasy do wydania...
-
Hehehe, zajrzałem do tego tematu i przejrzałem go sobie - ciekawie teraz brzmią wypowiedzi Fenrisa z pierwszej strony :giggle: ;)
I tak z ciekawości - co uważacie teraz o tej armii? :)
(tzn. chodzi o rzeczowe wypowiedzi a nie bełkot o 'zielonym brzydactwie z którego się zrobi schabowe' :P )
I skoro Pietrucha może spamować o swoich brzydkich Gryfach, to ja pospamuje trochę o pięknych zielonoskórych :)
Myśle, że wprowadzę najpewniej kolejne zmiany do mojej wesołej rozpiski - działo nie będzie już obowiązkowym wyborem (średnio chce mi się je konwertować, bo podoba mi się oryginalne a brzydkie wystawiać nie zawsze będzie mi się chciało ;) ), pojawią się milicjanci z Klune (równie ciency jak maruderzy ale koszt +50% :wall: - tylko, że po prostu nie mam serca wystawiać tych kilku skonwertowanych figurek jako ostatniej chołoty :giggle: ), więcej gazowników (pojawią się nawet oryginalne wzory ;) ).
Coraz bardziej za to mnie kusi wizja niezniszczalnej masówki - dość średnie posiłki wzmocnić jakimś Prorokiem (tym bardziej że figurka jest cudna a potrzebuje motywacji by ją kupić :) ) z Army of Destiny. Musze jeszcze zobaczyć czy coś o tym w FAQu jest i kto u mnie jest Regular, bo coś mi się widzi, że za to można punktów nie otrzymywać (jak przy posiłkach) :giggle:
Może nawet do Bukanierów wróce, układa mi się pewien 'kuszący' plan właśnie :D
-
Jaka Pietrucha ?? Jaki spam ?? :roll: :silly:
Ale rzec ci musze Szczurze z glebi serca ze darze gobbosy wielkim sentymentem...tak tak ! Nimi to rozegralem z 3 bitwy w battla. Nadal mam moj klocek nocnikow z niezapomnianymi fanolami. W Konfre tez bym tym gral gdyby nie to ze nie chce grac w kazdy system tym samym, a po drugie skonczyla mi sie zielona farba. No i naturalnie po trzecie - jakos nie przemawiaja do mnie modele z konfry. Nie ma to jak urocze krzywe zielone ryje z battla hehehe. Przede wszystkim cenie goblinki (battlowe przynamniej) za to ze to co jak co ale strasznie jajcarska armia. Jak fanole sie wyrywali to az milo bylo koscmi rzucac. Mialo tez sie bande zielonych do Mordheima - jakas tam autorska. Nigdy nie zapomne jak mi big bossa wskutek anima w pierwszej turze jego straz przyboczna zarabala. Nie gralem z tym jeszcze w Konfre ale w niedziele kto wie kogo wylosuje :silly: Jak nie bedziesz sciemnial to zobaczymy czy tez sa z ta armia jaja :mrgreen:
Ach jakiz sentymentalny post udalo mi sie napisac. Mam nadzieje ze sie nie poplaczecie.
-
Ja sie na gobbosach nie znam za bardzo dlatego tez prosze was mili panstwo o ocene takiej rozpiski ( bo z taka zapewne zjawie sie na najblizszej inkwizycji [u'll see dlaczego nie wezme gryfow ;) ]) :
Becbunzen (Szalona maczuga) 75+5 = 80
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Fanole 3*8 = 24
3*Fanole 3*8 = 24
Miotacz gazu 20
Troll 69
-
Becbunzen (Szalona maczuga) 75+5 = 80
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Fanole 3*8 = 24
3*Fanole 3*8 = 24
Miotacz gazu 20
Troll 69
Pierwsza uwaga - masz niską odwagę (5 w 10" od Becbunzena), w przypadku spotkania armii opartej na strachu możesz mieć problemy z ustaniem na stole. Proponowałbym dodać War Staff :)
Strasznie ostro stawiasz na strzelanie i IMHO możesz mieć pewne problemy w walce wręcz - brakuje Ci mięsa armatniego i cały ciężar walki spadnie na fanatyków (co oznacza, że nie zawsze będzie można użyć nimi War fury bez ryzyka natychmiastowego zgonu), którzy w starciu 1:1 mają raczej średnie szanse, bo w walce to przeciwnik ma spore szanse na posiadanie przewagi liczebnej - u Ciebie jest tylko 8 wojowników ;)
-
nie wiem czy to wiecie, ale sie doczytałem że eksperymentalne strzelby to LEKKA ARTYLERIA!!!!! :twisted:
jupi
ale bedzie masakra :twisted:
-
nie wiem czy to wiecie, ale sie doczytałem że eksperymentalne strzelby to LEKKA ARTYLERIA!!!!! :twisted:
Wiem, przebijają cel jak go zabiją :)
Ale na razie nie będę tego stosował dopóki nie pojawi się jakoś Fortyfikacja (i tak słyszałem że różni tacy się uskarżają za moimi plecami na armatkę jak nie potrafią wygrać :P ).
Dlatego następna rozpiska będzie bez zasad fortyfikacji najpewniej. Co wcale nie oznacze że będzie jakaś lightowa...wprost przeciwnie :twisted:
-
Wiem, przebijają cel jak go zabiją :)
Ale na razie nie będę tego stosował dopóki nie pojawi się jakoś Fortyfikacja (i tak słyszałem że różni tacy się uskarżają za moimi plecami na armatkę jak nie potrafią wygrać :P ).
Dlatego następna rozpiska będzie bez zasad fortyfikacji najpewniej. Co wcale nie oznacze że będzie jakaś lightowa...wprost przeciwnie :twisted:
No i bardzo dobrze że się uskarżaja skoro wystawiasz coś o czym nie masz pojęcia jak sie urzywa i ściemniasz przy urzywaniu armatki :P
-
Ja sie na gobbosach nie znam za bardzo dlatego tez prosze was mili panstwo o ocene takiej rozpiski ( bo z taka zapewne zjawie sie na najblizszej inkwizycji [u'll see dlaczego nie wezme gryfow ;) ]) :
Becbunzen (Szalona maczuga) 75+5 = 80
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Goblinski Strzelec (ten z experymentalna strzelba) 3*22 = 66
3*Fanole 3*8 = 24
3*Fanole 3*8 = 24
Miotacz gazu 20
Troll 69
Hmm - jezeli to sa gobliny z eksperymentalnymi strzelbami to sa chyba po 2 w blistrze - tak wiec nie wiem czy x3 jest prawidlowe
-
Hmm - jezeli to sa gobliny z eksperymentalnymi strzelbami to sa chyba po 2 w blistrze - tak wiec nie wiem czy x3 jest prawidlowe
Z tego, co pamiętam, nie mamy ograniczenia na 2 blistery...
-
Hmm - jezeli to sa gobliny z eksperymentalnymi strzelbami to sa chyba po 2 w blistrze - tak wiec nie wiem czy x3 jest prawidlowe
Z tego, co pamiętam, nie mamy ograniczenia na 2 blistery...
Chyba chodzi o to, że sa po dwa w blisterze, więc nie może wziąść trzech na kartę, a nie, że nie może wziąść dwóch blisterów.
-
No i bardzo dobrze że się uskarżaja skoro wystawiasz coś o czym nie masz pojęcia jak sie urzywa i ściemniasz przy urzywaniu armatki :P
Przy armatce ani razu nie ściemniłem :)
veyDer -> widać kolejny błąd w AB. Tak samo jak fakt że gazownicy są po jednym.
-
Skoro tyle osób wrzuca ciekawe rozpiski to podziele się też swoim (jeszcze nie do końca dopracowanym) najnowszym pomysłem:
1 Deuter, Zmutowany Goblin @ 58.0 Pkt
1 Goblin Muzyk @ [9.0] Pkt
1 Goblin Sztandarowy @ [9.0] Pkt
1 Xherus Wizjoner @ 65.0 Pkt
Pastoral Komunii [13.0]
Favour [9.0]
Wytrwalosc [8.0]
Army of Destiny [14.0]
1 Goblin Prorok @ 44.0 Pkt
Army of Destiny [14.0]
Wytrwalosc [12.0]
3 Goblin Fanatyk (A) @ 24.0 Pkt
3 Goblin Fanatyk (A) @ 24.0 Pkt
3 Goblin Fanatyk (A) @ 24.0 Pkt
1 Goblinski Miotacz Gazu @ 20.0 Pkt
Sprzatacze No-Dan-Karu
1 Goblinski Miotacz Gazu @ 20.0 Pkt
Sprzatacze No-Dan-Karu
2 Goblinski Wojownik z Klűne @ 12.0 Pkt
3 Goblin z mieczem @ 12.0 Pkt
3 Goblin z mieczem @ 12.0 Pkt
3 Goblin z mieczem @ 12.0 Pkt
3 Goblin z mieczem @ 12.0 Pkt
3 Goblin z mieczem @ 12.0 Pkt
Liczba modeli: 33
Total Armia Cost: 351.0
Armia w miarę na mase mimo poświęcenia dużej ilości punktów w kapłanów. Bazuje na recyclingu :D - oprócz posiłków mamy masowo używane Army of Destiny przywracające zabite modele na pole bitwy (a przeciwnik nie dostaje za to punktów :giggle: ), a jak zginie ktoś kto nie jest regularem (gas blower) albo regular drugi raz to są szanse że wróci dzięki posiłkom. Podobnie jeśli na rundę strace więcej niż 4 modele.
Dodatkowo uwalnia mnie to od zmartwień o fanatyków - już bez większych rozterek moralnych mogę deklarować furie - jak zginie to zaraz wróci i będzie jeszcze bonus z szarży :giggle:
Co o tym sądzicie? :)
-
Nie chciałbym Cię zmartwić ale ta rozpiska wykorzystuje ten sam bug w polskim ab co moja strzelecka dla gryfów. Army of Destiny to cud ze ścieżki losu, a nie gobliński, więc warrior-monk jakim jest Prorok nie może z niego korzystać według zasad :P Ale Xherus jest już "zwykłym" kapłanem i może go wykorzystać
-
a jak zginie ktoś kto nie jest regularem (gas blower)
Co o tym sądzicie? :)
powinienes do doczytac przed rzeszowem :twisted:
-
Miał to Bartek juz naprawić...no ale na turnieju byśmy Krzyśkowi napewno powiedzieli, że tak ni moźna :giggle:
"oprócz posiłków mamy masowo używane Army of Destiny przywracające zabite modele na pole bitwy (a przeciwnik nie dostaje za to punktów ), a jak zginie ktoś kto nie jest regularem (gas blower) albo regular drugi raz to są szanse że wróci dzięki posiłkom. Podobnie jeśli na rundę strace więcej niż 4 modele.
Dodatkowo uwalnia mnie to od zmartwień o fanatyków - już bez większych rozterek moralnych mogę deklarować furie - jak zginie to zaraz wróci i będzie jeszcze bonus z szarży "
A gdzie tam wyczytałeś, że nie dostaje się za to pkt skoro nawet w opisie cudu pisze, "model wraca tak jak by automatycznie zdał rzut na Posiłki" ??
A za goboski wracające w "normalny sposób" dostajesz pkt.
Poza tym z tekstem "mamy masowo używane Army of Destiny " to też przesadziłeś bo nawet jeśli zapomnieć o tym kapłanie to rzucasz cud tylko raz w turze a więc miał byś góra 2 " wskrzeszonych .
A teraz do rzeczy - chyba ludzie zaczną cię bojkotować za te samograje :P , 33 jednostki - ja jeszcze mogę sobie pozwolić na armię ze strachem na 11 i rozpedzić tych przyjemniaczków ale współczuję Lwom czy Keltom - Krzysiu postaraj się zmiescić chociaż w 25
-
Taaak ! Wywal to Szczurze ! To by byla piekna bitwa. Dzielni templarzy przebijajacy sie przez hordy goblinow ! 33 modele na moje 8 ! Ja chce z tym zagrac !! Wyzywam cie w niedziele !
-
Na starcie - pisałem przecież że nie do końca dopracowane.
Liczyłem że jak dam takiego paskudnego samograja :giggle: to masowo wyłapiecie wszystkie błędy :)
No i nie przeliczyłem się, bardzo dziękuje :)
ałeś, że nie dostaje się za to pkt skoro nawet w opisie cudu pisze, "model wraca tak jak by automatycznie zdał rzut na Posiłki" ??
A za goboski wracające w "normalny sposób" dostajesz pkt.
Poza tym z tekstem "mamy masowo używane Army of Destiny " to też przesadziłeś bo nawet jeśli zapomnieć o tym kapłanie to rzucasz cud tylko raz w turze a więc miał byś góra 2 " wskrzeszonych .
Oki, dostaje punkty.
Ale kapłan może rzucać 2 razy - ma wytrwałość :)
Cóż, rzeczywiście przeoczyłem błąd w AB (robiłem to na szybko), będę musiał zobaczyć czy jest inny kapłan zamiast mnicha (dla którego mam nowe, chore powołanie :D )
A teraz do rzeczy - chyba ludzie zaczną cię bojkotować za te samograje :P , 33 jednostki - ja jeszcze mogę sobie pozwolić na armię ze strachem na 11 i rozpedzić tych przyjemniaczków ale współczuję Lwom czy Keltom - Krzysiu postaraj się zmiescić chociaż w 25
Jakie znowu samograje? To wszystko są armie wymagające od gracza dużo włożenia dużo wysiłku. Żołnierze są badziewni (co było widać w Rzeszowie), trzeba pilnować się ze strachem, żeby coś zabić trzeba ostro pokombinować z gazem.
To samo można powiedzieć o Alchemikach. Taki sam (a nawet większy) samograj :P
Zdecydujcie się :P
Jak wystawiam malutką ;) armię z armatą za 150 punktów to źle :P
Jak wystawiam dużą bez armaty też źle :P
Maćku - chętnie zobacze kiedyś tą propozycje rozpędzenia :)
A jak tak bardzo Wam przeszkadza, cóż, postaram się zrobić coś co zmieści się w 25 modelach (choć będzie cholernie nieklimatyczne z tej przyczyny :P ), mimo że pójście na elite w goblinach nie jest ani klimatyczne ani rozsądne ;)
Piter -> obawiam się, że nie dam rady przyjść na niedziele. Rodzinny obiad wzywa :|
Ale kiedyś bardzo chętnie sklepie Gryfom tyłki. Może jakoś w tygodniu? :D
-
Jakie znowu samograje? To wszystko są armie wymagające od gracza dużo włożenia dużo wysiłku. Żołnierze są badziewni (co było widać w Rzeszowie), trzeba pilnować się ze strachem, żeby coś zabić trzeba ostro pokombinować z gazem.
To samo można powiedzieć o Alchemikach. Taki sam (a nawet większy) samograj :P
No i tu znowu pokazuje się twoj brak wiedzy o tej armii, ale widze po ilości błędów w rozpisce że nie tylko na Alchemikach się nie znasz.
-
strachem na 11 i rozpedzić tych przyjemniaczków ale współczuję Lwom czy Keltom - Krzysiu postaraj się zmiescić chociaż w 25
ja juz na cos takiego opracowalem taktyke ... ustawiasz sie w ladnym pol kolu przy roku i czekasz ... wtedy walczysz 1 vs 1 albo 1 vs 2 i masz duze szanse .... mi tak nawet wychodzilo ale poczulem smak zwyciestwa pobieglem do przodu i zginolem .... ach ta dyscyplina :P
-
No i tu znowu pokazuje się twoj brak wiedzy o tej armii, ale widze po ilości błędów w rozpisce że nie tylko na Alchemikach się nie znasz.
Jasne Fenris, poczytaj dokładniej co pisałem :P
Tym bardziej że te błędy to wynikają z tego, że za bardzo zawierzyłem AB, jakbym miał z tym iść na turniej to sprawdziłbym na SDENie :)
-
tak jak sposób roztawiania min ?!
-
tak jak sposób roztawiania min ?!
O będzie się teraz przyczepiał przy każdej okazji do jedynego błędu jaki wtedy zrobiłem :P
(jak bym wiedział że jest innaczej to bym ci pewnie na bezczela ustawił na wieży działo i 3 miny w tamtym miejscu :P i by się spłaciło znacznie lepiej - bo obaj by najpewniej zdechli i byłaby krótka piłka :P )
-
Spoko spoko
nie tylko z armatka miales problemy z gazem tez jakos wcześniej rzucalej po calym stole wiec jak na razie poczytaj sobie jeszcze zasady swojej armii, poucz się jeszcze swojej armii dokształć się i dopiero wtedy zabieraj głos.
-
nie tylko z armatka miales problemy z gazem tez jakos wcześniej rzucalej po calym stole wiec jak na razie poczytaj sobie jeszcze zasady swojej armii, poucz się jeszcze swojej armii dokształć się i dopiero wtedy zabieraj głos.
Co po całym stole? Coś Ci się chyba ubzdurało i to solidnie.
Gaz zawsze kładłem przy podstawce.
A jak mamy się już jechać personalnie - to na przyszłość zanim zaczniesz się czepiać cudzych armii to doucz się, a nie wymyślasz niestworzone rzeczy (i uważasz że masz na to argumentacje) jak z kosztem wydrukowanym na karcie moich przyzywanych gryzoni.
Dopiero pokazanie oryginalnej karty w Paradoxie wtedy przykróciło Twoje zapędy.
P.S. Tak bardzo boli przegrana, że od tamtego czasu się przyczepiasz goblinów :twisted:
-
Jeśli chodzi o gaz to nie mówi o bitwie ze mna .
A co do karty szczurów to spójrz sobie na to:
http://rackscan0.ifrance.com/rackscan0/images/jpeg/scans_cartes_c1/vermineux-nuee_de_rats/nuee_de_rats.jpg
A do goboli absolutnie nic nie mam
Mam tylko cos do goboli made by szczur
A przegranane jakos specjalnie mnie nie bola bo jak by tak było to juz chyba po walce na której inkwizycji z Pietrucha bym sie załamał
-
Co do gazu - nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek umieszczał gaz gdzie indziej niż w bezpośrednim kontakcie z modelem. Jestem bardzo ciekawy skąd taki pomysł. I takie przekonanie u Ciebie że tak robiłem.
A co do karty szczurów to spójrz sobie na to:
http://rackscan0.ifrance.com/rackscan0/images/jpeg/scans_cartes_c1/vermineux-nuee_de_rats/nuee_de_rats.jpg
eee...do której to edycji? Oficjalne? Wiarygodne źródło?
Bo jakoś karta którą mam (i ta sama jest przy czarze na SDENie) ma co innego na sobie :twisted:
Mam tylko cos do goboli made by szczur
Mnie to dużo raczej nie obchodzi. Gorzej że wyciągasz jedyny błąd który zrobiłem n razy a pozostałe nie wiem skąd bierzesz - zarówno karte szczurów której brak kosztu mi wtedy ostro zarzucałeś jak i teraz ten gaz.
Oraz fakt, że najwidoczniej z braku argumentacji przechodzisz do personalnych.
-
:mrgreen:
Przeciez porazka ze mna to zadna nowosc. Wiadomo ze gromie wszystkich na lewo i prawo i jestem postrachem stolow (zaraz po Robercie i Tomku). Stanowimy zabojcze trio. Jak bedzie turniej 3 na 3 to staniemy tak do boju i rozwalimy wszystkich !!
Jestescie ze mna chlopaki ??
-
Jestem z tobą dzis przerypałem do zera z Mid-Norem Mariosa :)
-
Ależ ja od samego początku zaczołem od personalnych.
Co do karty kutnia była w momecie kiedy tej karty jeszcze nie miałeś ale po jej zobaczeniu przyznałem rację.
Jeśli chodzi o gaz to jest to jak najbardziej do potwierdzenia - chodzi o grę twoją i Tomka (Alchemika)
Jeszcze masz jakies zarzuty??
-
Ej, orkasy Tomka (wg. plotek) ostatnio radzą sobie coraz lepiej :)
-
ja mam:
pisze się kłótnia nie kutnia :P
-
Fenris - jestem ciekaw, skąd Ty wytrzasnełeś tą kartę z kosztem. Starałem się przed chwilą ją znaleźć ale wszystkie jakie znalazłem miały "special" :|
Ja nie mam żadnych zarzutów. To Ty robisz problemy :P
A co do potwierdzenia - żaden problem
-
Jestem z tobą dzis przerypałem do zera z Mid-Norem Mariosa :)
To znakomicie !! Trzymaj Robert poziom !
(Moze zagramy razem zobaczymy kto gorszy hehehe)
-
Cholera, co to ma znaczyć !!!
Zostawić Was na 5 minut i mi tu forum demolują - nawet w MU nie można spokojnie sobie lv nabijać - BASTA!!
Piotrek powiem Ci offtopując - jak uciekasz się do podstępów to nieźle grasz - to powinno Ci poddać jakis pomysł na "umawiane" gry w Paradoksie :P
-
Phi, ja nigdy nie uciekam sie do zadnych podstepow. Gram w otwarte karty, zawsze uczciwie ! Jak chcesz to mozemy sobie zaaranzowac pojedynek 1 na 1 (jak zwykle bez oszustw)
-
Zacząłem zbierać drugą armie - goblinki( małe zielone pasudztwa)
Narazie jedyna rozpiska która mi przyszła do głowy to:
-kobalt the Caustic - 44.pts
-goblin prophet( z summon rats) - 38pts.
-Psychomutant A ( Juicy appendix i Histerizal flight) - 58pts.
-Psychomutant b ( Juicy appendix i Whirlwinds of precision) - 59pts.
-3x Goblin mutant - 42pts.
-3x Goblin archer - 30pts.
-4x Goblin with ball and chain - 24pts.
-2x Goblin rifleman - 44pts.
300pts
( spisałem dane tych kolesi z AB i nie wiem czy wszystko jest ok.)
ps. Czy ktoś mógłby mi rzec coś o działainu gazu?
-
Zacząłem zbierać drugą armie - goblinki( małe zielone pasudztwa)
Narazie jedyna rozpiska która mi przyszła do głowy to:
-kobalt the Caustic - 44.pts
-goblin prophet( z summon rats) - 38pts.
-Psychomutant A ( Juicy appendix i Histerizal flight) - 58pts.
-Psychomutant b ( Juicy appendix i Whirlwinds of precision) - 59pts.
-3x Goblin mutant - 42pts.
-3x Goblin archer - 30pts.
-4x Goblin with ball and chain - 24pts.
-2x Goblin rifleman - 44pts.
300pts
( spisałem dane tych kolesi z AB i nie wiem czy wszystko jest ok.)
ps. Czy ktoś mógłby mi rzec coś o działainu gazu?
Jesli chodzi o gaz to są 3 efekty, kazdy z nich musi byc uzywany osobno.
1. Chmura Dymu - blokuje pole widzenia
2. Gaz Wscieklosci - wszystkie modele pod karta dostaja kosc ataku
3. Gaz Otepiajacy - wszystkie modele pod karta traca kosc ataku
Jesli cos pomylilem to przepraszam - nie jestem specem od Goblinow
-
Dzięki, a co potrafią Goblińscy snajperzy (goblin rifleman lub sharpshooter)?
-
2. Gaz Wscieklosci - wszystkie modele pod karta dostaja kosc ataku
Robercie, sabotażysto jeden ;)
Gaz Wściekłości jest znacznie lepszy - wszystkie modele pod kartą przeznaczają wszystkie swoje kościa na atak :twisted:
Oczywiście na efekt działania gazu odporni są gazownicy :)
Rozpiska ma dwie wady - odwage i dyscypline. Dla goblinów bardzo duże wady. Polecałbym Xherusa z pastorałem kominijnym i chociażby koronę gdzieś wrzucić ;)
A strzelcy są piękni - mają nękanie (efektywne przy walce strzeleckiej z wrogimi strzelcami) oraz losową siłę i zasięg broni (siła od 1 do 8 !! ) :)
-
Sądze że do goblinów pasuje armia małych, strachliwych, zdezorganizowanych poczwarek, ale to rzeczywiście nie jest najlepszy pomysł na armię :(
-
Bierzcie przykład z Krzysia - 30 modeli + niszczyciel gór - wysoka odwaga(korona + war staff) i masa w połączeniu z działem stanowi zabójczą mieszankę - problem polega na tym, że wieje nudą i mało kto cieszy się, że będzie grał z czymś takim ;)
-
Jak dla mnie to problem polega na tym ze to dzialo jest cos podejrzanie zbyt dobre jak na swoje 100 pkt................................ ..................
-
Dlatego trzeba poczekać na angielska wersje bo w tej przetłumaczonej na SDEN'ie jest sporo nieprzetłumaczonego i błędów logicznych - czyt. ban na działko do chwili sensownego przetłumaczenia albo wyjścia angielskiej wersji.
-
A do tej pory polecamy unikanie Szczura na turniejach :P
-
Dlatego trzeba poczekać na angielską wersje bo w tej przetłumaczonej na SDEN'ie jest sporo nieprzetłumaczonego i błędów logicznych - czyt. ban na działko do chwili sensownego przetłumaczenia albo wyjścia angielskiej wersji.
I na koniec ciekawostka - dlaczego w polskim ab w opisie "załoga niszczyciela gór" jest napisane, że żaden załogant nie jest wliczony w koszt NG a obok widzimy, że do działka mamy za 0 pkt dołaczonego sapera, który mając umiejetność strzelecką jest załogantem ??
-
Spox - mogę nie wystawiać jak tak bardzo Wam przeszkadza. Będzie nowy, ciekawy gobliński samograj ;) jak tylko będę miał chwilkę czasu na posiedzenie nad AB :)
-
I na koniec ciekawostka - dlaczego w polskim ab w opisie "załoga niszczyciela gór" jest napisane, że żaden załogant nie jest wliczony w koszt NG a obok widzimy, że do działka mamy za 0 pkt dołaczonego sapera, który mając umiejetność strzelecką jest załogantem ??
Miałem nadzieję, że ktoś będzie znał na to odpowied :/
Krzychu ??
No i co z miną- kiedy je się dokładnie wystawia, bo napisane jest tylko" w fazie zbliżenia"
-
Miałem nadzieję, że ktoś będzie znał na to odpowied :/
Krzychu ??
No i co z miną- kiedy je się dokładnie wystawia, bo napisane jest tylko" w fazie zbliżenia"
Znam - otóż owych załogantów jest 0 sztuk, dlatego nie jest koszt doliczony :giggle:
Co do min - na SDENie jest bodajże że miny są rozstawiane "when it is deployed" przy modelu posiadającym skilla Z czego by wynikało że zaraz po wystawieniu załogi działa
-
Ekhm...hmmm to zdaje mi sie jest glowny temat o GOBOLACH, jakbys Iza szukala ;)
-
Czy mógłby mi ktoś dość dokładnie opisać jak umiejętność bodygardów strohm? i czy są jednostką która może powalczyć, czy tylko taki bzdet?
-
Pana numer jeden już znamy, a pana nr dwa?
(http://www.rackham-store.com/boutique_us/images_produits/GBTR03_2.jpg)
-
Oj ten drugi też jest znany i to już od kilku miesięcy ;)
W końcu są w tym samym blistrze.
-
Taa....
Fajna jednostka, niezle jest jak sie walnie w kolesia s siłą 8, zwykle pozostaje po nim kupa trzęsącego się miecha. A w dodatku masowe figurki( szczegolnie ten z bombą pod stópką)
ps. Czy ktoś odpowie na moje poprzednie pytanie
-
Czy mógłby mi ktoś dość dokładnie opisać jak umiejętność bodygardów strohm? i czy są jednostką która może powalczyć, czy tylko taki bzdet?
Dopóki są w 15 cm od kolesia, do którego zostali wystawieni to mają Bravery.
Dodatkowo jeśli "ochraniany" otrzyma ranę w HtH a jest dodatkowo w kontakcie podstawkowym :P z jednym lub więcej ochroniarzami to może wykonac rzut d6 - na 5+ ranę otrzymuje ochroniarz.
Można wykonać tylko jeden taki rzut na turę(na jednego ochranianego) i musi on być wykonany przed rzutem na Instynkt Przetrwania.
Co do grywalności to nie wiem bo 2 razy w życiu grałem z Gobosami i nie miałem doczynienia z tymi panami.
-
i czy są jednostką która może powalczyć, czy tylko taki bzdet?
Nie używałem ich jeszcze, jak dla mnie są za drodzy ;)
A sharpshooterzy są uroczy - ładne figurki (szczególnie nr.2) i bardzo efektywne nękanie :)
-
A co z resztą sił Ströhm?
rycerze, wojownicy, i cała reszta?
Czy są godni wystawienia?
mam plan zrobić rozpiskę armii której trzonem byli by właśnie żołnierze Ströhm, ale nie jestem pewien co do doboru jednostek.
-
Rycerze są OK pomimo swojego kosztu. Wojownicy też są nieźli (w sumie nie wyglądają w statsach jak gobliny czyli żałośnie ;) ), ale jakoś za nimi nie przepadam - są drodzy, a jak dla mnie ideałem goblińskiego wojska jest im tańsze tym lepsze :giggle:
-
A co moje dorgie Szczury i inne gobbosy myslicie o tej klimatycznej rozpisce Goblinow-Piratow :? :D
Unnamed350 Pts - Goblins of No-Dan-Kar Army
1 Captain Krill @ 70.0 Pts
1 Kerozen the Tentacular @ 53.0 Pts
The Kraken's Companion
Internal Rage [19.0]
1 Black Troll Pirate @ 80.0 Pts
The Arm Ripper
2 Goblin Flibustier @ 14.0 Pts
2 Goblin Flibustier @ 14.0 Pts
2 Goblin Sailor @ 10.0 Pts
2 Goblin Sailor @ 10.0 Pts
2 Goblin Gunner @ 20.0 Pts
#Improvised Musket [0.0]
2 Goblin Gunner @ 20.0 Pts
#Improvised Musket [0.0]
1 Goblin Psychomutant (A) @ 31.0 Pts
Goblin Mutants
Juicy Appendix [6.0]
1 Goblin Sharpshooters @ 22.0 Pts
Total Army Cost: 344.0
-
Klimatyczne- Tak,
Tylko Jiucy Appendix bez mutantów nie działa tak fajnie.