gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => LOTR => Wątek zaczęty przez: tukan90 w Czerwiec 10, 2004, 02:45:53 pm

Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: tukan90 w Czerwiec 10, 2004, 02:45:53 pm
To mój pierwszy temat na tym forum więc wszystkich WITAM
Jak w temacie nie wiem co dokupić d mojej "armi" isengardu, a że mi sie niezabardzo chce przekopywać przez tematy(mam troche mało czasu).
moja "armia" która mam:

25 uruk-hai miecz+tarcza
25 uruk-hai pika

czekam na gazetke z 10 urukami, a za niedłuuugo bedzie lurtz niedawno zamówiłem prenumerate ale jak narazie jej nie przysyłają czekam trzeci tydzień :bored: ...  

Napiszcie mi co moge jeszcze dokupić żeby moja armia była klimatyczna.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 10, 2004, 03:42:38 pm
no dobra, za namową zmieniam temat na Isengard

podstawa Armii Białej Dłoni to Uruk-hai, czyli trzon masz już niezły, pozostają tzw "strzelacze" zainwestuj w kusze (uruki) lub łuki (orki lub gobosy) aby cała armia trzymala się kupy będziesz potrzebowal ok 3-4 kapitanów. Na koniec obowiązkowo Saruman i Grma.
Dalszy rozwój to już twoja własna inwencja, możesz uzupełnić armię o oddziały wargów lub berserkerów, ciekawym rozwiązaniem są równierz szamani uruk-hai w roli wspomagających dowódców.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Glorfindel w Czerwiec 10, 2004, 11:14:14 pm
Cytat: "drachenfeles"
aby cała armia trzymala się kupy będziesz potrzebowal ok 3-4 kapitanów. .


to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała
(z tym że szamani to tylko na duże bitwy)
jesli jeszce potrzebny heros to tylko Lurtz
a za punkty za kapitanów kupuj berserkerów
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 10, 2004, 11:47:55 pm
dlaczego mada fuka nikt nie wspomina o "Wildmen of Dunland" Przecież oni też należą do isengardu, wszyscy na nich leją z góry. A tak na prawde dwuręczne miecze za 5pkt to nie jest taki zły wybór. za 15pkt. mamy bereskera z trzema ranami który ma 3 ataki z siłą 3 (jesli dobrze pamiętam). Według mnie to zaleta tych jednostek.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Glorfindel w Czerwiec 10, 2004, 11:55:15 pm
sorry ale nie masz za grosz racji

1. to tylko F3 i -1 do wyniku walki= przegrywają większośc walk
2. D3 i od trafienia z S3 schodzą na 4+ a nie  6+ jak berserker (czyli 3 razy częściej) chciłbym kiedyś zobaczyś bohaterska szarże wildmenów na elfich luczników=masakra :)
3.berserkerzy nie uciekają a dunlandczycy tak
4 można wystawić jednego jak 5p wolnych zostanie i nie ma co z tym zrobic ;)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 11, 2004, 12:05:51 am
faktycznie dunlandczycy i inni barbarzyńcy nadają się tylko do armi klimatycznej, bo skuteczności nie mają za grosz, może jakby byli po 3 punkty.

Cytuj

to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała


przecierz nie wystawisz ich na raz, a nie do każdej rozpiski pasuje Saruman.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Glorfindel w Czerwiec 11, 2004, 12:49:39 am
Cytat: "drachenfeles"

Cytuj

to tylko strata punktów!!!!
Saruman i szamani w zupełności wystarczą żeby armia nie panikowała


przecierz nie wystawisz ich na raz, a nie do każdej rozpiski pasuje Saruman.


saruman i jeden szaman utrzymują w miejscu font  o szerokości 18 cali
szerszego Ci nie potrzeba - chyba ,że na duże bitwy ale wtedy i punktów na wystawienia więcej :)
BTW nie rozumiem dlaczego miałbym ich nie wystawic na raz?
kosztują tyle co 4 kapitanów

a rola Sarumana na polu bitwy jest nie do przecenienia
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Czerwiec 11, 2004, 07:44:01 am
Co do twojej armi 50 uruków czy też 60 to dobra liczba i na pewno ci wystarczy nawet na bitwe na 1000 pkt (chyba że będziesz chciał na większe, ale to już masochizm IMO)

Obojętnie co byś robił zacząłbym od skowertowania ok 4 sztandarów i 2-3 kapitanów, aby zawsze mieć z czego wybrać (ew jeśli jesteś przy gotówce możesz sobie kupić Commanda Uruk-Hai)
Potem IMO masz II warianty rozwoju, możesz zacząć od obojętnie którego ale potem powinieneś wypełnić też pozostały
I Wariant:
Magia: Czyli w pierwszej kolejności Saruman i Grima
Oraz Szamani
II Wariant:
Kusznicy
Berserkerzy
Ale tutaj obojętnie czy najpierw wybierzesz berserkerów czy kuszników radze kupić najpierw sporo jednego a potem dopiero drugiego, chyba że dysponujesz sporymi środkami i możesz kupić dużo i tego i tego naraz
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 11, 2004, 11:05:35 am
zamiast uruk-hai command polecam uruk-hai trackers z FotR (podkomendni Lurtza) blisterek zawiera 3 metalowe figsy idealnie pasujące na kapitanów.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Snorri Redbeard w Czerwiec 11, 2004, 11:59:09 am
Jesli chodzi o konwersje:  odjechany sztandarowy wychodzi z pikmena któremu przlepisz "coś" do piki. pracy na 30 sekund a sztandaroiwy jest lux.
Mowa jest o sarumanie, właśnie z tym kolega mam najwięcej problemów, gram najczęściej na ok. 500 pts, bo po tyle z bratem mamy figsów, więc można grac codziennie. Jak wstawie sarumana to liczba uruków spada drastycznie, a trzeba jeszcze wepchnąć ze 3 berserkerów. I nagle jest mnie mniej od elfów z last alliance i nie mam nic do powiedzenia. Tylko że saruman jest tak potężny że bez niego też jest ciężko.  Baaaaaaaaardzo trudny wybór.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 11, 2004, 12:55:19 pm
hmm.. ludzie tylko narzekają i narzekąją (sam przy okazji to robie). Nie wiem kto z was grając wystawia tylko jeden typ wojaka?? Chyba nikt nie podniósł ręki na sali.

Wild men nie jest słabą jednostką co wy gadacie. gażdy napisał jak to schodzi po strzale bo ma mało obrony. a przecież nie musi stać w pierwszej lini. Podam bardzo efektywną taktyke nimi według mnie. Jest to też rozwiązanie problemu małej ilości wojów, przy wykorzystaniu sarumana.

Trzeba podać że 2 * WM= 1 * uruk-hai +pika
wild man ma możliwość wyboru miecza dwóręcznego lub jednoręcznego.

Ustawiamy pierwszy szereg uruków z tarczami, drugi uh z pikami , wtrzecim tez piki. Gdzie niegdzei w drugim szeregu lub na tyłach powini być powciskani bereskerzy i WM z dwórękami. Nie atakujemy WM-ami samotnie. przyłączamy ich do pojedynków z Tarczownikami UH.

Konkluzja. W walce mamy uruka z siłą 4 z F 4 i gościa z dwórękiem (i zaleta miecz jest dobra bo zazwyczaj na kościach lećą rzuty 3,4,5 po doliczeniu bonusu). Taki zestaw jest dobry na trzebienie słabszych łuczników i innych jednostek z mniejszym D, podczas gdy bereskerzy zajmują się twardszą chołotą. Dzwią mnie wypowiedzi gości którzy patrzą na statystyki i od razu z miejsca mówią, że jednostka jest słaba bo ma takie sobie statystyki. Chodzi o zestawienie całej armi a nie pojedyńczych jednostek.

Na koniec wystarczy podziwiać co zrobi przeciwnik. Wykorzysta łuczników do zdejmowania słabszych jednostek (bdzie próbował nas zmiękczyć ilościowo) bo z każdą turą małe czołgi zblizają się do nich. Czy pozwoli się zasypać hmarą jednostek. i jak ktoś się nie zna na Taktyce tylko na cyferkach to mogę się założyć. Że leją mu dupsko co 3 partię.
Bo Nie liczy się tylko liczenie ale też myślenie.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Glorfindel w Czerwiec 11, 2004, 01:37:10 pm
Cytuj
Wild men nie jest słabą jednostką co wy gadacie.


jest najsłabszą jednostką w grze.Nawet gobosy biją ich na głowę

Cytuj
Ustawiamy pierwszy szereg uruków z tarczami, drugi uh z pikami , wtrzecim tez piki. Gdzie niegdzei w drugim szeregu lub na tyłach powini być powciskani bereskerzy i WM z dwórękami.


no to świetna taktyka pod warunkiem,że masz 2 razy wiecej punktów niż przeciwnik :bored:
koszt jednego takiego rzędu to ''zaledwie'' 33p ciekawe ile ich wystawisz???
aha no i pamiętaj, że masz jesze tych dzielnych wildmenów i berserkerów wystawic...

proponuję Ci napisać o radę do Lu-trza. Na pewno wyjaśni Ci jak skutecznie grać Isengardem. (sam coś o tym wiem ;) ) - ja nie będe łamał praw autorskich przedstawiając Ci jego przemyślenia ;)
no chyba że chce zachować swoją wunderwaffe na jakiś turniej ;)  

Cytuj
Konkluzja. W walce mamy uruka z siłą 4 z F 4 i gościa z dwórękiem (i zaleta miecz jest dobra bo zazwyczaj na kościach lećą rzuty 3,4,5 po doliczeniu bonusu).

 :? o co tu chodzi?
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: xioze w Czerwiec 11, 2004, 02:45:11 pm
Powiem tak szkoda że Lu trz nie stosuje tej rozpiski z pikami ....oj szkoda :cry: .Mój Rohan by znacznie żadziej dostawał po tyłecznku ;)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 11, 2004, 04:50:08 pm
ej ludzie próbuje wam wyjasnić dokładnie jak może wyglądać zastosowanie wildmenów. Krótko mówiąc streszczenie dla mniej inteligentnych. Że odpowiednie wykorzystanie ich razem z miecznikami daje miażdzący efekt. Cytujący mnie też nie zabłysnął inteligencją, bo uczepiłeś się trzech rzeczy a sam dodałeś 11+10+10 i wyszło Ci 33 no brawo. I być może dlatego przegrywacie bo stosujecie same szablonowe zagrania.  :bite:
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: MiszkA w Czerwiec 11, 2004, 06:44:40 pm
hmmm, uruk z tarcza = 11 + 2x uruk z pika = 22 = 33 pkt - chyba hjednak nei masz racji Gico...
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: CHam-solo w Czerwiec 11, 2004, 09:00:49 pm
Niestety Gicio nie masz racji co do wildmanów. Są po prostu słabi i mięciutcy jak kaczuszka, wszystko ich rani na 4+ (bez łuków). Z takim niskim defencem to bardzo szybko przestaną istnieć i przeciwnik doprowadzi Cię do break pointu. A jako wsparcie do uruków lepiej wystawić orki, są odrobinę twardsi.

BTW. I tak nic nie pokona zielonej fali z najgłębszych jaskiń Morii :twisted:
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 11, 2004, 09:58:50 pm
ale armia nie jest wtedy kilatyczna. i rzeczywiście pomyliłem się nie wiem dlaczego ubzdurało mi się tak z tymni pkt. Nie będe edytował postu bo to mój błąd. Ale klimatycznej armi z mordorem nie skleczisz.

To od każdego zależy czy gra np. urukami z goblinami, bo potrzebuje zywych tarczy, czy lamerskimi Krasnoludami (za 9 pkt mają prawie takie same statsy jak GotFC tylko 2cm mniej ruchu ale +1 do odwagi) Bodyguard nie powinien kosztować 2 pkt. tylko jeden. Ich koszt powinien być podniesiony. Ale to tak po za teamtem.

Nie stworzy się klimatycznej armii isengardu z Mordorem. Nie lubie takich mieszanek. Ale ile głów tyle zdań i opini. Nie chciałem tutaj żadnych kłutni wszczynać tylko zwrócć uwage innych na ten tak często pomijany element.
Sprawdze jak w praniu daja sobie rade i dopiero wtedy wysune odpowiednią opinie. fakt powini mieć obniżony koszt o 1 albo obrone +1 zamiast F3 lub co innego podwyższone
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: CHam-solo w Czerwiec 11, 2004, 10:13:23 pm
Orki w isengardzie to nie mieszanie klimatu. jak pamiętamy z filmu i książki orkowie w isengardzie występowali stadnie (co prawda z mordoru wyemigrowały).
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 11, 2004, 11:03:33 pm
dokładnie, jedyne co nie pasuje do isengardu to trolle
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: fisha w Czerwiec 12, 2004, 12:49:55 pm
Nazgul też nie najlepiej wygląda w armii Isengardu, ale Polak potrafi !! :)

EDIT: Mówiłem ogólnie :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: MiszkA w Czerwiec 12, 2004, 02:08:52 pm
Cytuj
To od każdego zależy czy gra np. urukami z goblinami, bo potrzebuje zywych tarczy, czy lamerskimi Krasnoludami (za 9 pkt mają prawie takie same statsy jak GotFC tylko 2cm mniej ruchu ale +1 do odwagi) Bodyguard nie powinien kosztować 2 pkt. tylko jeden. Ich koszt powinien być podniesiony. Ale to tak po za teamtem.

Sorry za offtop, ale zamiast zwyklych krasnali z bronia reczna lepiej wystawic khazadow, ktorzy za 11 pkt maja gorszy ruch, ale w zamian S4, C4, oraz mozliwosc krozystania z broni dwurecznej, a to jest nie do przecenienia.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 12, 2004, 02:29:46 pm
Cytuj

Nazgul też nie najlepiej wygląda w armii Isengardu, ale Polak potrafi !!


mowa była o jednostkach, nie bohaterach.
W isengardzie poza kapitanami mamy tylko sarumana, grimę, ugluka, lurtza i sharku.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 12, 2004, 02:53:03 pm
Cytat: "drachenfeles"
Cytuj

Nazgul też nie najlepiej wygląda w armii Isengardu, ale Polak potrafi !!


mowa była o jednostkach, nie bohaterach.
W isengardzie poza kapitanami mamy tylko sarumana, grimę, ugluka, lurtza i sharku.


i widl mana chieftaina :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Lemartes w Czerwiec 12, 2004, 02:54:23 pm
Oj GICO ale sie uparles na tych WM
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Rav-SD w Czerwiec 12, 2004, 03:09:00 pm
Jezu, dajcie mu wystawiać Wildmenów. To jego sprawa co wystawia byle tylko trzymać się zasad. A jak wystawia WM to respect for him, a jeśli jeszcze nimi wygrywa to podwójny respect :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: fisha w Czerwiec 12, 2004, 06:45:49 pm
Zejdźmy może już z WM :)

Długo już nie było nowości do wojsk Isengardu. Co chcielibyście dodać do swojej armii ? Jaką figurkę ? I darujcie sobie narazie posty o kapitanie berserkerów :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: MiszkA w Czerwiec 12, 2004, 06:52:09 pm
Moze Króla Wildmanow?  :lol:  :lol:
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 12, 2004, 07:31:52 pm
Isengard ma wszystko czego mu potrzeba, może brakuje jeszcze gwardii przybocznej sarumana.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Czerwiec 12, 2004, 07:32:23 pm
Chyba jednak na razie Wildmanów nie skończymy :p
Zwróćcie uwagę na ciekawą opcje berserkerów barbarzyńców w AB.
Fight o jeden gorszy od uruka, obrona o 3( :bored: ), odwaga większa o 3. Ale koszt niższy o pięć punktów...na 300 punktów 23 uruki z mieczami, na 37 dunlendczyków.

Mógłby wyjść uruk, dowodzący atakiem na Helms Deep
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Czerwiec 12, 2004, 08:05:33 pm
Hmmm kapitan kuszników byłby ciekawszy np trafiający na 3+, byłoby coś ciekawego do ubijania
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Corum w Czerwiec 12, 2004, 08:35:37 pm
Gwardia przyboczna?
No cóż, gwardi raczej jako takiej nie było i nie powinno być, w koncu Saruman był najpotężniejszym czarodziejem, sam potrafi sie obronic (mowie tu o ksiazce/filmie).

A pod Jarem, co dziwne, nikt nie dowodził urukami, a przynajmniej kapitana zadnego ani w ksiazce ani w filmie nie bylo.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Glorfindel w Czerwiec 12, 2004, 08:47:36 pm
mogli by wygladać tak:

F5
S4
D7 (heavy armour)
A1
W1
C4
bodyguard
koszt 14p.
a jako figurki mozna by użyć metaowych uruków z Fellowshipa
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Czerwiec 12, 2004, 08:59:13 pm
Imo statsy okej, ale chyba mało by takie coś wystawiał co najwyżej 2 na bohaterów, fight może i na 5 ale co ci z tego jak przewage przeciwnik będzie miał taką że hoho
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Czerwiec 12, 2004, 09:01:31 pm
Cytat: "Corum"
A pod Jarem, co dziwne, nikt nie dowodził urukami, a przynajmniej kapitana zadnego ani w ksiazce ani w filmie nie bylo.


Sądzę, że uruk, który wydawał rozkazy stojąc na skale, mógł być kapitanem...
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Corum w Czerwiec 12, 2004, 09:05:54 pm
hmm, prawda, zapomnialem o tym.
Ale zapytam sie: zostal nazwany?
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Czerwiec 12, 2004, 09:36:00 pm
Nie, ale dla GW to nie jest chyba jakiś wielki problem :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Czerwiec 12, 2004, 09:38:18 pm
Nie został, to był po prostu uruk który wlazł na skałe i chciał się pochwalić swoim świeżym oddechem
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Czerwiec 12, 2004, 09:53:25 pm
A jak pokazuje historia właśnie z takich bezimiennych bohaterów twórcy epopei najczęściej kreują niezwyciężonych herosów :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 12, 2004, 11:15:24 pm
Cytuj

Gwardia przyboczna?
No cóż, gwardi raczej jako takiej nie było i nie powinno być, w koncu Saruman był najpotężniejszym czarodziejem, sam potrafi sie obronic (mowie tu o ksiazce/filmie).


tu się mylisz, byli w książce i byli ludźmi, stanowili załogę orthanku, gdyż sarumen nie ufał ani orkom, ani półorkom, ani urukom.

Cytuj

mogli by wygladać tak:

F5
S4
D7 (heavy armour)
A1
W1
C4
bodyguard
koszt 14p.
a jako figurki mozna by użyć metaowych uruków z Fellowshipa


no... nie, bo byli ludźmi, ale można by się pobawić w konwersję, a pozatym wcale nie byli wielkimi wojownikami, tylko strażnikami orthanku

Cytuj

A pod Jarem, co dziwne, nikt nie dowodził urukami, a przynajmniej kapitana zadnego ani w ksiazce ani w filmie nie bylo.


dowódca nie został wymieniony, pewnie dlatego, że było ich z pod setkę, jakżda gromada barbarzyńców miała swojego (nie tylko z dunlandu przybyli, jak nam GW kit wciska) swoich licznych dowódców miały orki, półorki i uruki.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 13, 2004, 12:12:23 am
szkoda że Gw nie zrobiło coś z tymi trackersami co są w blisterach. Figurka jest tylko nie chiało im się statystyk dorabiać. Mogli by mieć z 4 cm ruchu wiećej obrony o jeden mniej i taki sam koszt punktowy.
w filmie ciezko było ich dogonić a nawet zatrzymywali sie na postojach.
taka figurka nieźle mogła by na mieszać na polu bitwy. Tania, mobilna, i w miare szybka figurka która może zwiazać w walce bohaterów odciągając ich, oraz zrobić wypad na łuczników.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 13, 2004, 10:39:26 am
trackersi to byli zwykli uruk-hai z tą różnicą, że nie nosili cięzkich pancerzy i mieli łuki. A poruszali się bez przystanków bo byli uruk-hai oni tak mogą.
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Lemartes w Czerwiec 13, 2004, 11:27:07 am
No niepowiem trackerzy mogli by byc ciezcy dla krasnali sa szybcy i bardzo latwo by bylo im kogos okrazac i bysmy mieli  np 3 kostki do 1 :| to moze bolec
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: CHam-solo w Czerwiec 13, 2004, 03:07:49 pm
Cytuj
trackerzy mogli by byc ciezcy dla krasnali sa szybcy i bardzo latwo by bylo im kogos okrazac i bysmy mieli np 3 kostki do 1  to moze bolec

Stary gobliny to najwolniejsze jesdnostki w grze a okrążam przeważnie 5 do 1. Nie trzeba szybkiego woja do okrążania a odrobina pomyślunku...
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Lemartes w Czerwiec 14, 2004, 06:45:16 am
hmmm. ale zaznaczam ze bede miec krasnale :)
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: GICO w Czerwiec 14, 2004, 01:40:28 pm
hmmm... ja już nie będe się odzywał chyba odnośnie moich odczuć na temat LOTR-a. Bo z miejsca krytyka na każdym kroku. powiedziałem że mogli, a nie że muszą. Czasami ignorancja niektórych osób mnie dobija :cry:
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: CHam-solo w Czerwiec 14, 2004, 06:28:18 pm
Ignorancja ignorancją, ale każdego można okrążyć. Nawet jazdę na wargach kraśkami. To nie jest zbyt trudne, wystarczy nie wymagający przeciwnik.
I Gicio nie obrażaj się na mnie... :verysad:
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: Ribald w Czerwiec 20, 2004, 10:15:27 pm
Ale gobosami nie okrążasz dlatego, że stosujesz wymyślne manewry, ale dlatego, że jest Cię trzy razy więcej i przeciwnik nie jest w stanie wystawić tak szerokiego frontu :P
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: CHam-solo w Czerwiec 22, 2004, 09:48:36 pm
To zupełnie inna sprawa. i oto się nie czepiaj. jak się przeciwnik wbija w podkowę z gobosów to jego wina. nie moja taktyka.
na głupocie trza korzystać :P
Tytuł: Isengard
Wiadomość wysłana przez: tukan90 w Czerwiec 25, 2004, 07:39:17 pm
WoW jak duzo odpowiedzi :eek:
wielkie THX wszystkim kturzy pomogli nowemu(czyli mnie) :)