gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: ghost666 w Czerwiec 19, 2004, 05:35:44 pm

Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 19, 2004, 05:35:44 pm
Zabieram sie za organizacje turnieju Mordheim na tegorocznym Zahconie.  odbedzie sie on w dniach 1-3 października (dokładna data zalezy od was) w Toruniu, na forcie IV.
Moje pytanie jest nastepujace - czu są jacys chetni? ostrzegam ze nie bedzie kosmicznych nagród itp tak wiec jedna z zachet do przyjazdu odpada :( . mimo to gorąco zapraszam.
Jesli pojawia sie chetni zostanie wrzucony na forum regulamin, do dopracowania jeszcze.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Czerwiec 19, 2004, 05:51:08 pm
mam nadzieje ze juz wroce z mazur... ale moze wpadne... musze znac regulamin... zasady turnieju.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 19, 2004, 06:16:37 pm
co do zasad - standardowe, ze tak to ujme, bez zasad one-off battle, gracie wylosowany scenariusz - jeden z kilku, które stworze na potrzeby tegoz turnieujy. Jak nie bedzie za duzo ludzi to na wiecej niz 500 gc. Wszystkie warbandy z TC i podrecznika oraz ew. inne, za moim uznaniem :).
mile widziane własne, przywiezione makiety  ;)
jeszcze jakies pytania? :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 19, 2004, 09:03:13 pm
musze wiedziec cos wiecej zeby wrzucic newsa na Gildie
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 19, 2004, 09:10:55 pm
tzn co? masz juz newsa o Zahconie? tzn czy ktos przysłał oficjalne powiadomienie o konwencie?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Czerwiec 19, 2004, 11:46:41 pm
Jak chcecie Turniej to trzeba dac na stronkę jakieś dane: system pkt, jakie bandy mozna brać, scenariusze (chyba ze to niespodzianka), które zasady obowiązują (polecam rulebook + annual). Szczególnie lista band jest mile widziana i sytem licznia pkt i potem kto z kim gra itp.

Misiu 1-3 pażdziernika i jak wrócisz z Mazur? A co z Areną, chyba jakoś wtedy ją robimy (koniec września)?????????
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 20, 2004, 09:14:33 am
spokojnie, spokojnie, ja tylko pytam sie ile osób było by chętnych, zeby móc napisać własnie jakis regulamin etc. w koncu jesli zgłosi sie 10 osób nie bede robił kazdy z kazdym i vice versa - dla 3 os. sprawdzi sie to doskonale :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Czerwiec 20, 2004, 05:42:29 pm
Ja bym się raczej pisał. A z Torunia jakieś bandy będą? Ew. jakie? W Toruniu jest zajebisty Tor rowerowy, paru kumpli sie tam połamało :bite:  :twisted: Pozdro 4 Toruń!
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 20, 2004, 06:10:56 pm
nie wiem jeszcze czy i jakie, ale podejrzewam ze ktoś sie załapie :)
a co do toru - no jest niezłu, nie jeżdze, ale niekiedy przechodze obok  8)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 21, 2004, 04:01:58 pm
czyzby nikt wiecej nie był zainteersowany?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Czerwiec 21, 2004, 08:45:59 pm
Ja jestem, nawet bardzo.
W sumie najwazniejsze pytanie brzmi: ile wjazd?
Bo jak to jest konwent to pewnie wiele.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Czerwiec 21, 2004, 09:31:24 pm
Ja też jestem, ale październik to nienajszczęśliwszy termin.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Czerwiec 21, 2004, 09:57:32 pm
tez mysle ze poczatek pazdziernika to nie jest najlepszy czas na konwetn, ale kto wie-moze jakos uda sie wyrwac do torunia-swoja droga to swietne miasto
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 22, 2004, 08:55:12 am
wjazd AFIAK 15 zł na jeden dzień, a 25 na oba dni konwentu; moze uda mi sie wynegocjowac bilety TYLKO na turniej, ale nie wiem za jaka cene...
co do terminu - nie jest on zalezny odemnie :( wiec nie moge nic z tym zrobić. No a pozatym nie sadze zeby ten termin był az tak nieszczesliwy - to jest w koncu weekend, a sam turniej bedzie raczej popoułudniu, a nie od rana... z rana bedzie szkółka mordheim, wiec zapraszam tych który nie znaja tego systemu, a maja jakies figurki :).

pozdrawiam i ciesze sie z zainteresowania

P.S. zaniedługo wrzuce regulamin i bandy itp
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: skolo w Czerwiec 24, 2004, 09:24:03 am
wrzuc mi tez na priva, bo czesto nie przegladam forum
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 27, 2004, 11:52:22 am
okej, potwierdzam ze turniej sie odbedzie - na jakies 80% aktualnie jest to pewne.
Nie udało mi sie wynegocjowac wejściówek tylko na turniej, a zatem - 12/18 zł na jeden dzien (zaleznie od dnia 12 albo 18).
Czy macie jakies propozycje/wymagania co do regulaminu?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Czerwiec 27, 2004, 12:17:19 pm
hmm... podobnie jak goblikon... w sumie. Bandy oficjalne itp.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 27, 2004, 01:55:02 pm
no dobra, przyznam sie... to pierwszy turniej który organizuje (jak by ktos juz nie zauwazyl), a pozatym nie czytałem regulaminów innych turniejów wiec nie wiem jak powinnien takowy wygladac, aby ktos mi nie zarzucił ze mam pomysłu z kosmosu
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Czerwiec 27, 2004, 02:03:04 pm
http://www.inkwizytor.rsc.pl/liga_wojenny2004regulaminmordheim.htm

oto regulamin jaki zrobilem na wojennego mlotka... taz zebys sie zorientoawl
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Czerwiec 29, 2004, 10:13:29 am
ok, dzieki. Regulamin bedzie za 3 dni
Tytuł: Toruń
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Czerwiec 30, 2004, 12:19:03 pm
Pozdrawienia graczy z torunia.

Jeżeli Misio i Paweł się wybiorą to możliwy jest terz mój udział.

Poczekam jedynie na regulamin i wgtdy będę się decydował..
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 01, 2004, 04:27:47 pm
Każda banda będzie grała jeden raz w I turze zawodów (z wylosowanym partnerem) scenariusz „Poszukiwanie wyrdstonu”. Potem 2 bandy które wypadły najlepiej zmierza się z sobą w otwartej walce, aż do nieudanego rout testu któregoś z graczy. Tak samo mogą zagrać 3 z 4, oraz 5 z 6 o, kolejne miejsca.

Scenariusz(e).
Każda walka rozgrywana jest na stole o 4’x4’. W „Poszukiwaniu...” dodatkowo, oprócz rubinek, rozmieszczone zostaną na stołach znaczniki wyrdstona – po 6 na stół. Żeby takowy podnieść, trzeba wejść w kontakt z nim etc. Walka kończy się w momencie nie zdania rout testa przez jedna z band, albo wyjście jednej z drużyn przez dowolny, nie wrogi, brzeg stołu. W wypadku nie zdania rout’a, warpston pozostający na stole staje się własnością wygrywającego.

Punktacja:
za każdy warpston’e – 10 pt.
za pełen WYSIWYG – 15pt
za pełne pomalowanie – 15pt
za jakość malowania – 0-20pt
za konwersje – 0-3pt/sztukę, ale nie więcej niż 10pt łącznie
za klimat rozpiski – 0-5pt
za przywiezienie 3 (w miarę ładnych ruinek) – 3pt, ale nie więcej niż 6pt

Dopuszczone bandy:

Mercenaries (Reiklanders, Middenheimers, Marienburgers, Averlanders, Ostlanders, Kislevites), Cult of the Possessed, Witch Hunters, The Sisters of Sigmar, The Undead, Skaven Clan Eshin, Dwarf Treasure Hunters, Orcs and Goblins, Carnival of Chaos, Beastmeni.
Inne bandy mogą zostać warunkowo dopuszczone do gry (warunek – przedstawienie mi duuzo wcześniej rozpiski + przekonanie mnie dlaczego mam to zrobić)

Do band mogą być wynajmowani następujący najemnicy:
Pit fighter, Ogre Bodyguard, Halfling Scout, Warlock, Freelancer, Elf Ranger, Troll Slayer, Imperial Assassin, Tilean Marksman, Mule Skinner, Arabian Merchant, Duellist.
Oraz inni za moim przyzwoleniem (j/w)

Rozpiski proszę przysyłać jak najszybciej!


------------------------------------------------------
co wy na to?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 01, 2004, 10:22:25 pm
No to na mnie nie licz i zapewne na naszych członków klubu.

Scenariusze są do niczego jak i zasady
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 02, 2004, 07:36:11 am
własnie po to je tutaj umieszczam, aby dopracować je z potencjalnymi graczami  :roll:

tak wiec - co byście zmienili?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 02, 2004, 04:20:52 pm
Jeśli chodzi o zastrzeżenia to mam  następujące!

Turnieju nie można rozgrywać za pomocą jednego scenariusza!

Scenariusz który ty przyjołeś jest zbyt losowy- za duzo zalerzy od ewentualnego szczęścia.

Za dużailość punktów jest przydzielanan za sprawy nie związane z grą, przezco może dojść do sytuacji w której gracz który wygrał masakrując przeciwnika przegra z zupełnie przeciętnym a to tylko0 z powodu nieco gorzej pomalowanej bandy i z faktu że nie przywiuzł ruinek.

I co najwazniejsze scenariusze muszą być róznorodne, gracze poprostu się znudzą i niebędą  mieć przyjemności w grze.


Jeżeli chcesz mniejwięcej sprawdzić jakie powinny być załozenia konwentu to odsyłam Cię do goblikonu a jeszcze lepiej do naszej stronki i Wojennego Młotka z tego roku. (www.republika/treasure_hunters
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 02, 2004, 05:40:13 pm
okej, ale mam nadzieje ze nikt nie bedzie miał za złe jak "pozycze" kilka scenariuszy...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 02, 2004, 05:45:12 pm
Oczywiscie ze nie!

Ale spróbuj je terz nieco zmodyfikować aby się za bardzo nie powtarzały.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Lipiec 03, 2004, 11:41:27 am
Dużo fajnych scenariuszy jest w dziale NG Scenariusze. Szczególnie, że nikt Ci nie zabrania brać też tych z TC (sporo przetłumaczyliśmy) czy też modyfikowac scenariusze z innych settingów (np z Lustrii).

Są takie scenariusze, które bardzo ciężko wpasować w turniej, ale dla chcącego nie ma nic trudnego. Przede wszystkim muszą być takie żeby można było grać dowolnymi bandami.
Poza tym może zmodyfikować formułe rozgrywek (tylko nie na pucharowa bo nikt nie przyjedzie po to aby zagrać jedną bitwę). Można zrobic tak: każdy z każdym (jak jest mało graczy, potem 4 najlepszych gram multiplayera). Pamiętaj że to Twój turniej i nie musi byc podobnym do innych. Ja osobiście chętnie przyjade jesli tylko będzie do rozegrania co najmniej 5 walk turniejowych dla każdego gracza. I nie będzie to 5 x skirmish. Nie mam żadnych obiekcji, aby na konieć np dać walkę z MEGA potworem na 4 bandy (choć będzie się ona ciągnęła bardzo długo, chyba że wymyslisz jakieś zasady ograniczające. Już tłumacze. Jak dasz np nie budź giganta to wszystkie bandy będą czekały kto go zabije, zeby potem sklepać osłabionego wroga. Ale jak napiszesz, że wygrać moze nie ten co zostaje na planszy po zabiciu giganta (jak jest w orginale) tylko ten CO GO ZABIJE, to już trzeba będzie zastosowac inną taktykę.
Można też dać  scenariusz Tajne zadania. I wiele innych, eskorty , karawany mułów, wozów, krwawe łowy (to tylko przy małej ilości graczy lub jako multi finałowego) itp.

Więc jak widzisz możliwości jest bardzo dużo trzeba tylko pomyśleć. I KONIECZNIE zagraj wszystkie scenariusze zeby sprawdzić czy nie ma tam błędów lub nieścisłość. A jak nie chce Ci się to wrzuć na forum nasz klubik na 100 wytknie wszystkie babole (grając te scenariusze w domciu).
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 03, 2004, 12:32:31 pm
Podpisuje się pod tym copowiedział Paweł w pełni.

Podasz scenariusze a my je w mig  sprawdzimy.
Co prawda nie wiem czy będzie to wymierna ocena ,poniewarz wiele scenariuszy które Nam się wydają proste innym przysparzają wiele problemów.

Natomiast z jakimiś propozycjami napewno trzeba wyjść.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 03, 2004, 01:00:18 pm
IMO lepiej by było, gdyby scenariusze zostały ogłoszone dopiero PO złożeniu rozpisek przez uczestników, uniknie się wówczas tworzenia rozpisek pod scenariusz. I wprowadzi pewien element niepewności, który przydał by się co poniktórym :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 03, 2004, 01:12:51 pm
Cytuj
. I wprowadzi pewien element niepewności, który przydał by się co poniktórym  

 
 



I tu masz rację Drachenfeles!

Ale kazdy kij ma dwa końce...

Po pierwsze wszyscy na ogół decydują  się turz przed samym turniejem na rozpiski co wyklucza szanse sprawdzenia poprawności pomysłów.
Po drugie niektórzy woleli by wiedzieć czy warto jechać te kilka kilometrów :) . Aby nie trafić np. na konwet który jest oparty na zasadach jakie podawano tu na początku :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 03, 2004, 01:17:54 pm
podanie scenariuszy dopiero na Turnieju było by bardzo ciekawe i chyba własnie tak sie stanie... Zasady mimo to zostaną podane tutaj i dosyc długo przed planowanym turniejem.
Scenariusze zapozycze z NG, powinny byc ok.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Lipiec 03, 2004, 03:10:35 pm
FAJOWO!
mówiąc kolokwialnie.

No tylko postaraj sie z tymi scenariuszami i zagraj je z kimś.
A i pytanko:
Czy dopuścisz Piratów???
Jesli tak to ja sie zjawię na 100%.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 03, 2004, 09:53:46 pm
dopuszcze wszystkich (wlacznie z bandami z Lustrii i Arabi, czy jakos tak sie ten setting zwał), ale pod warunkiem ze:
*wyślesz mi rozpiske
*uzasadnisz jak sie dostali do Mordheimu (klimat przedewszystkim 8) )
*usmiechniesz sie do mnie (wiecie, usmiech czyni cuda) :)

takie starania najlepiej zaczac jak najwczesniej. Przyjmuje rozpiski w pliku z AB, koniecznie z najnowszymi zasadami.

co do scenariuszy - powiedziec które w/g was sa fajne - z gildi, to je zagracie. Króka piłka, ze tak powiem. Jak bedzie ich za duzo, to ogranicze do mniej wiecej 12, optymalnie 6.

co do punktowania:
15 za wygrana, po 6 za remis.
do 10 pt (łącznie) za makiety, klimat, malowanie, konwersje itp. co po ile, to sie wymysli później.

kazdy gra z kazdym, potem finałowa walka (pomiedzy 1 a 2 oraz 3 a 4, a jak bedzie sporo ludzi to i 5 vs 6 - o, odpowiednio 1, 2 oraz 3 miejsce), jaki scenariusz, to jeszcze wymysle, ale prawdopodobnie bedzie to monster hunt, z lekko zmienionymi zasadami  :twisted: . Pewnie potworek bedzie jakis wymyslony przezemnie, albo moze bedzie to banda sterowana przez sędziego ot smt. Cos sie zobaczy ;)

pozdrawiam - nikodem

P.S. lepiej..?  :roll:
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 03, 2004, 09:57:58 pm
no to lizardmeni i amazonki odpadają, oni nie opuszczają lustrii, natomiast pozostałe bandy to pod tym względem mają bardziej po drodze do mordheim niż do lustrii.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 04, 2004, 08:29:12 am
drachenfels -> jesli przedstawisz mi naprawde dobre uzasadnienie, to mozesz zagrac i amazonkami, czy tez jaszczurkami  :lol: . Tylko prosze zrób to odpowiednio wcześnie  ;).

zgłoszenia prosze nadsyłac na ghost666@torun.mm.pl, a pomysły jakie, najlepiej, scenariusze z gildi widzicie jako turniejowe prosze rzucić na forum, bo ktoś zawsze moze sie nie zgodzić :)

pozdrawiam
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Lipiec 04, 2004, 11:34:50 am
A dopuściłbys Nomadów (mam figurki arabusów :P ) i Bretonie albo Tileańczyków?!!!? Wiadomo sława Mordheim dociera nawet na dalekie południe i do gorących piasków Arabii!
Gdyby scenariusze planować po złożeniu rozpisek to mógłbyś nawet sie pokusić o jakąś kampanie z fabułą ala Quest!!!
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Lipiec 04, 2004, 11:39:36 am
Nie ma dobrego wytłumaczenia na Amazonki i Lizardy. Te bandy nie opuszczają Lustrii i tyle.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 04, 2004, 11:51:28 am
I tu się w pełni zgodzę z Pawłem.

Tym bardziej że banda Lizardów nie jest przemyślana i przez to jej siła ofensywna jest mocno przesadzona. Kto grał w jesiennej zawierusze bardzo dobrze wie o czym mówie.


Mam za to inne pytanie. Czy dopuscisz (oczywiście po spełnieniu odpowiednich warunków) wesoła kompanie halfingów (zasady na gildi)

Popatrz tylko jak im się śmieją buziaki do Ciebie :)  :)  :)  :)  :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 04, 2004, 12:38:24 pm
Cytat: "Dwalthrim"
A dopuściłbys Nomadów (mam figurki arabusów :P ) i Bretonie albo Tileańczyków?!!!? Wiadomo sława Mordheim dociera nawet na dalekie południe i do gorących piasków Arabii!
Gdyby scenariusze planować po złożeniu rozpisek to mógłbyś nawet sie pokusić o jakąś kampanie z fabułą ala Quest!!!


Nomadów i wszystkich innych dopuszczam, ale najchetniej dopuszczam:
Bandy z podrecznika
Bandy oficjalne - TC i tym podobne
Nie wiem czy bede dopuszczał bandy nie oficjalne, chyba nie... no chyab ze były by bardzo klimatyczne.

Jesli chcesz grać którąś z wymienionych band, to prosze. Dodatkowy punkcik, albo dwa za klimat czekaja :)

o fabule a'la quest myslałem i nie mówie nie... ale najpierw musiałbym wiedziec kto gra, wtedy bym wymyslił ogólny zarys questa i kazdemu wysłał jego "briefing". Najchetniej widziałbym potyczke dobrzy vs źli o jakis mega artefakt ukryty gdzies w mordheimie :).

Cytat: "nahar"
Nie ma dobrego wytłumaczenia na Amazonki i Lizardy. Te bandy nie opuszczają Lustrii i tyle.


wiem ze nie ma, dlatego pisze ze jak ktoś znajdzie Dobre wytłumaczenie, to go dopuszcze  :P

Cytat: "Mistrz wałków :)"
Mam za to inne pytanie. Czy dopuscisz (oczywiście po spełnieniu odpowiednich warunków) wesoła kompanie halfingów (zasady na gildi)

Popatrz tylko jak im się śmieją buziaki do Ciebie :)  :)  :)  :)  :)


raczej tak :), ale najpierw musze sobie cosik o niej poczytać dokładniej, ale podejrzewam ze nie bedzie wiekszego problemu z tym... No a jak bedą fajne figurki i niezła rozpiska, to i pinkcik za klimat spadnie, jak juz mówiłem...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Lipiec 04, 2004, 01:54:42 pm
No to będziemy mieli bardzo ciekawe bandy na Zahconie :) Rozumiem że Dark Elfy, Wiedźmy dark elfickie i Norsmeni też wchodzą w grę? JA w takim układzie biorę się za malowanie i szykuję mały dżihad :lol:  na Toruń - gdyby ktoś jeszcze wpadł z Tileańczykami i Bretonia to miałbym całkowitą Intifade :mrgreen: Zasady Nomadów są na Gildii, niebawem postaram się przesłać rozpiskę :twisted:
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 04, 2004, 02:21:24 pm
no i to sie nazywa dobry gracz! nie ma jeszce pełnych zasad a juz robi rozpiske. Brawa dla tego pana :D :D :D
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 04, 2004, 04:52:47 pm
W takim razie wielce dziekuję za przyjęcie "pokurczów z chohlami"

I nie omieszkam jak najszybciej wysłać rozpiski z krutkim wstępem :lol:
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 04, 2004, 09:04:22 pm
ja nie gram (i nie zamierzam grać) amazonkami ani jaszczurkami, to było stwierdzenie faktu.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 05, 2004, 08:03:38 am
drach - a czy ktoś zamierzał..?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 05, 2004, 10:28:08 am
jako ze przy okazji innej dyskusji wynikla taka sprawa mam pytanie za 100 punktow-czy po bitwach beda rzuty na eksploracje czy nie?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Lipiec 06, 2004, 09:58:25 am
No raczej powinny być :lol: bo innaczej z czego brałbyś korony na rozwój band?!!!?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 10:07:37 am
tez tak mysle ale ghots666 przy okazji dyskusji na temat WYSIWYG stwierdzil ze rozpiska band w czasie turnieju sie nie zmienia bo miedzy bitwami nie rzuca sie na eksploracje a, ze to chyba on jest odpowiedzialny za zasady na tym turnieju wolalem sie upewnic. Ale jako ze w/w nie odpowiedzial jeszcze na pytanie sprawa jest jeszcze otwarta
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 06, 2004, 10:12:07 am
Na jednej z krakowskich kampanii tak właśnie było, bandy nie miały zysków 'at all' do rozegrania każdy miał 5 bitew, fajnie miały elfy które wystawiły 5 kolesi, a w pierwszej bitwie do krainy wiecznych łowów odszedł im 1.
Ja na dzieńdobry wystawiłem 11 wikingów, w trzeciej bitwie dopiero straciłem pierwszego.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 10:34:16 am
szczerze mówiac nie myślałem jeszcze o tym czy bedzie tak czy inaczej. Jesli bedzie to kampania z fabularnym oplotem itp, to napewno pojawia sie rzuty na ekspolaracje itp
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 10:44:15 am
hmm-zastanawia mnie jedno-czy brak zysko nie bedzie przypadkiem powodowal tego, ze bandy beda sie "bukrowaly" tzn unikaly walki jak to tylko mozliwe zeby zminimalizowac straty i np doprowadzic do remisu, bo z tego co pamietam remis byl calkiem korzystny punktowo. Z drugiej strony moze to rzeczywiscie dawac ciekawe efekty, aczkolwiek jesli nie zarabiamy zlotych to po cholere sie do miasta potepionych pchamy?? ;)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 10:48:23 am
goobos -> jesli nie ma zysków, nie ma strat. Czyli jesli gramy bez zysków, to nie tracisz tych, którzy są w bitwie ooa. wiem ze to dziwnie wyglada i własnie dlatego chyba zyski beda...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 11:05:09 am
ok-bo Drachu napisal ze schodzili kolesie. To  wtedy wg mnie zupelnie nie ma sensu-tak jak bys gral caly turniej, ale nie kampanie-wg mnie mija sie to z celem bo to moze rodzic inna skrajnosc-skoro nie licze sie ze stratami bo mi nikt nie odpadnie to robie wjazd nie myslac o niczym. To na pewno dyskfalifikowaloby druzyny strzelajace, no chyba ze z CKM ;)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 11:37:04 am
druzyny strzelajace i tak bede tepił - dlatego jestem niechetny dopuszczeniu np. shadow warriorów, którzy moim zdaniem są naprawde ostro przegieci... :/ ale inne - np. strzelajacy najemnicy itp so juz okej w moich oczkach, chociaz i tak chce zrobic dosyc gesta zabudowe i zalesienie na planszy... dlatego bierzcie makiety ze soba! ten punkt - dwa moga przesadzic o waszej wygranej  :D
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 06, 2004, 11:47:45 am
Shadow Warriorsi są be, zabanować łobuzów!
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 11:51:45 am
:)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 11:54:55 am
ja pomijam to, ktore bandy sa przegiete, bo to z regoly (poza malymi wyjatkami) zalezy od tego kim Ty grasz, ale w przypadku nie zchodzenia kolesiow bo bitwie nikt zdrowo myslacy nie bedzie gral banda stricte strzelajaca, bo to stawia go automatycznie na pozycji przegranej, a duza ilosc budnynkow juz wogole go dobija. Mysle ze rezygnacja ze "schodzenia" spowoduje to, ze gracze bede mniej kombinowac a zaczna robic po prostu zwykla rzez i tu na pozycji wygranej stawia sie bandy do tego stworzone-na orki czy norsmenow. Poza tym troche by to oslabilo klimat na turnieju, bo nie gramy kampanii tylko oderwane od siebie i
bitewki.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 03:26:41 pm
słuchajac zawartych tutaj opini przychyle sie chyba do zagrania kampani... dokładny watek fabularny nie znany, ale napewno dobro vs zło :>
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 03:33:23 pm
wiesz, mysle ze watek fabularny najlepiej zrobic jak juz bedziesz mial rozpiski band-bo np wymyslis dobro vs zlo a tu same dobre bandy sie zjawia i co?? Chociaz mozna tez pomyslec o czyms uniwerasalnym, albo olac watek glowny wogole i uznac ze do miasta potepionych przyjechaly nowe bandy i walcza i dominacje w jednej z dzielnic
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 03:49:46 pm
oczywiscie, dokładny watek fabularny bedzie po otrzymaniu przezemnie rozpiskek, ale ogólnie o pomyśle wspominam
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 06, 2004, 04:15:04 pm
ale w mordheim nie ma 'dobrych' są tylko źli, brzydcy, chciwi i dewoci.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 04:25:51 pm
chciwi i dewoci vs źli i brzydcy. lepiej?
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 04:33:51 pm
zapomniales jeszcze o brzydkich i smiedzacych-krasnoludach ;)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 05:41:55 pm
ekhm... czy wy nie macie innych problemów niz to kto śmierdzi, a kto jest brzydki?  :lol:
juz, robic rozpiski, cobym mógł szybciej scenariusz pisac :D
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 05:47:11 pm
taa-ja ew moge rozpiske przyslac z tym ze nie mam pojecia czy uda mi sie przybyc-poczatek pazdziernika to bedzie hardkorowy czas tym bardziej ze chwile wczesniej wroce z wojazy, ale nie powiem-do Torunia chetnie bym zawital-swietnie miasto-mam nadzieje ze jesli przybede to poziomo konwentu dorowna wysokiemiu poziomowi miasta
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 06:09:19 pm
oczywiscie ze dorówna :) a termin 1-3 października nie jest chyba az tak hardkorowy (pomijajac ze to poczatek roku akademickiego  8) ).  Badz co badz - zapraszam.
a rozpiske mozna juz przysłac :).  beda one traktowane jak zapis na turniej z, dajmy na to, 80% pewnościa.
pozdrawiam
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 06:50:27 pm
no wlasnie glownie z powodu poczatku roku akademickiego i tego ze na chwile przed wracam a taka kumulacja powoduje hardkorowosc-trze sie o plan zajeci i ew zapisy dowiedziec a pozniej sie zapisac, podreczniki z biblioteki wziac coby ich pozniej nie zabraklo itd. Ale rozpiske przesle, tym bardziej ze swiezo wysmazona zielenina jest i postaram sie przyjechac
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 07:13:19 pm
czekam niecierpliwie na rozpiski :twisted:  :twisted:
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: goobos w Lipiec 06, 2004, 07:34:28 pm
moze byc plik z AB??
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 06, 2004, 07:45:26 pm
hm... czy ja nie pisałem wyzej ze przyjmuje pliki z AB?  
oczywiscie ze moze
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Lipiec 06, 2004, 09:52:44 pm
ehh jak dla mnie termin wybitnie hardcore'owy, jeszcze się zobaczy.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Lipiec 07, 2004, 10:52:20 pm
Poczytaj sobie opisy dzielnic na Gildii może jakies pomysły Ci wpadną do głowy!!! Jak dobro vs zło to tutaj napewno musiał swoje łapska/macki maczać shadowlord :twisted:
Tytuł: Komorów
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Lipiec 07, 2004, 11:01:50 pm
Wy z komorowa to tylko o tym shadowlord-ie. :)  :)  :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: the_one w Lipiec 08, 2004, 08:44:28 am
no wiesz stary wałkoniu za dużo czasu spedzamy na ulicach mordheim :), (mamy z shadowlordem bliski kontakt emailowy)
a tak pozatym to się gdzieś doczytałem, że shadowlord dostał bęcki w mordheim i sie z tamtąd wyniósł w końcu, czy ktoś myślał nad statami dla Be'lakora bo przydało by się go ukatrupić :O)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 08, 2004, 03:45:56 pm
wyniósł sie dopiero w Storm of Chaos (ha, przydaje sie wiedziec co sie dzieje w swiecie wfb), a to jakies 300kilka lat później... wiec Shadowlord, nadal tkwi na miejscu...
a ze paluchy w tym maczał, to oczywiste :D
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 30, 2004, 10:07:34 am
mam nadzieje ze moderatorzy mnie nie zjedza za przyklejenie tego tematu...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Lipiec 30, 2004, 02:12:49 pm
Czemu Shadow Warriorsi są zbanowani? to czym ja będe grał.....
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Lipiec 31, 2004, 07:30:57 am
nie są zbannowani, są nie mile widziani :)
a powodem jest tego to ze rozgrywka z nimi jest dosyć nudna, z tego prostego względu ze nie ma za wiele makiet na turniej, a to tworzy nie miłą koniunkture - raj dla strzelczych, jakimi są SW. a w dodatku są IMHO (i chyba nie tylko IMO) lekko przegięci.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Sierpień 06, 2004, 06:27:04 pm
Przegięci???

Tojest jedna z najgorszych band jaka wyszła dotychczas.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Sierpień 06, 2004, 09:15:14 pm
no cóz... polemizowałbym. Co nie zmienia faktu ze SW dla mnie są przegięci i nudni.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Sierpień 06, 2004, 09:48:39 pm
Przegięte to są dwarfy z tym + 1 do wyrdstona, kuszą z siłą 4, schodzeniem na 6tkach, ochroną przed pałkami i jeszcze paroma innymi rzeczami (jak chociażby 4T)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Sierpień 07, 2004, 08:47:36 am
czy ja wiem... jak na moje jednak SW z tym swoim BS4 i wyzej są przegieci, a pozatym nudni, bo co ciekawego moze byc w strzelaniu z jakiegos budynku? nic
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Sierpień 07, 2004, 09:27:58 am
A co może być ciekawego w waleniu głupiego orka po łbie pałką? nic
:) A tak na serio bs4 a bs3 > mała różnica
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: nahar w Sierpień 07, 2004, 10:35:26 am
Duża.
16,66...% podczas rzutu na trafienie.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Sierpień 07, 2004, 11:02:31 am
przy krótkim zasięgu i braku przeszkód :) a dwa popatrz kusza ma siłe 4 na T3 czyli na 3kach a siła 3 na T4 to jest piątka, Krasnoludy trafiają na 4kach, ranią na 3kach, outują na 5tkach, elfy trafiają na 3kach ranią na piątkuach i outują na 6tkach, co nam daje 1/9 szans na wyautowanie elfa i 1/27 na wyautowanie krasnala, więc nie narzekaj na strzelające elfy bo jak widać z czystej matematyki wychodzi że krasnale strzelają 3 razy lepiej od elfów :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Sierpień 07, 2004, 02:56:26 pm
Herudaio - mam dla Ciebie propozycje, przyjedz na turniej i wygraj go krasnalami. Wtedy udowodnisz mi ze są najlepsze...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Sierpień 07, 2004, 08:44:34 pm
Ale Krasnali nie mam :P i nie lubie, ale jeślibym się zjawił co niestety raczej nie będzie możliwe to postarałbym się je załatwić i byś zobaczył :evil:
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Sierpień 07, 2004, 09:00:37 pm
"byś zobaczył" nie jest dla mnie argumentem w  dyskusji  :P   ;)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Sierpień 14, 2004, 10:50:07 pm
póki co zglosiły sie tylko 2 osoby do turnieju... jesli tak dalej pójdzie, to niestety turniej sie nie odbedzie... :(
byłbym wdzieczny za nadsyłanie zgłoszen jesli są jacys chetni - do konca bieracego miesiaca
byłbym tez wdzieczny za umieszczenie linku do tego posta na stronie gildi.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Wrzesień 19, 2004, 01:32:37 pm
nadal tylko dwie osoby, wiec, sorry chłopaki, ale turnieju nie bedzie...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Wercyngetoryks w Wrzesień 19, 2004, 01:54:41 pm
Cytat: "ghost666"
Herudaio - mam dla Ciebie propozycje, przyjedz na turniej i wygraj go krasnalami. Wtedy udowodnisz mi ze są najlepsze...


Żaden problem, Misio wygrał kampanie Krasnoludami,a Kamil był drugi na Goblikonie.
Wiesz, to nie krasnale z WFB które zadnych tuniejów nie wygrywaja tylko Mordheimowe :)  Czyli jedna z bardziej przgietych band, a SW to jedna z najsłabszych band do Mordki, więc lepiej by już zabrzmaiło przyjedź Elfami i wygraj :lol:

Poza tym brak konkretnego regulaminu, scenariuszy, dopuszczenie wszystkich, nie zawsze dobrze wyważonych band,a co za tym idzie nie koniecznie tylko oficjalnych zasada raczej na turniej nie przyciaga... w wręcz przeciwnie sprawai wrażenie braku organizacji i gry w stylku wolna amerykanka. :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: MiSiO w Wrzesień 19, 2004, 02:02:05 pm
SW to byla jedna z najlepszych band!!! ale trzeba wiedziec jak grac!!!

serio!!!


a dwarfy sa fajne... maja swoje plusy ale i maja swoje minusy... :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 19, 2004, 03:53:14 pm
wyjątkowo ;) zgodzę się z MiSiEm SW rzezają o wiele bardziej niż krasnale.
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Wrzesień 19, 2004, 07:45:19 pm
Też się podpiszę pod zdaniem kolegów. SW są przegieci. I d a się nimi wygrywać. Choć nie jest to przyjemna ani ładna gra.
Wymaga sporego "elfienia" ( krakowscy gracze wiedzą o cco chodzi ). :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Wrzesień 19, 2004, 09:33:49 pm
Po dłuższym graniu stwierdzam że SW nie są słabą bandą, są słabi ale w pierwszej bitwie, jeśli im się uda przeelfić pierwszą bitwę to sie robią rzeźniccy, tak samo jak każda inna banda (krasnale też :))
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Wrzesień 24, 2004, 05:33:05 am
Mimo iż turnieju nie bedzie zapraszam do grania. Bedą makiety wiec bedzie mozna sobie zagrać, przyjechawszy na konwent.
Co do braku regulaminów - podstawy napisałem, a reszte tj, tło fabularne, scenariusze etc chciałem napisac dopiero w oparciu o to jakimi bandami dysponuje...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 24, 2004, 08:59:41 am
Ghost nie wymiękaj na robocie, Arena się skończy i pewnie sporo osób by się na ten turniej zwaliło!!! Od nas pare osób miało w planach wpaść na ten turniej, a że nikt nie przysłał rozpisek to jeszcze nic nie znaczy!!! Najwyżej będzie bez kampani i jakiś fajnych motywów, a Ty zyskasz doświadczenie do wykorzystania ich next time! Pozdro i trzymamy kciuki!
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Wrzesień 24, 2004, 10:23:38 pm
Przyjedzcie, jak bedziecie to... to zagramy kampanie i jakos punktacje stworze :). A potem mozemy isc na piwo/sok porzeczkowy :)
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 26, 2004, 11:11:26 am
Przyjechać to chętnie przyjedziemy ale mam kilka pytań żeby nie wybrać się tak jak  na Arene ;)
1. Ktoś wogóle Ci się zapowiadał i jak tam z trenami? Oczywiście coś swojego byśmy też przywieźli!
2. Jak trzeba będzie płacić wjazd to rozumiem że i jakaś nagroda się znajdzie?!!!?
3.W Toruniu są jacyś mordheimowicze czy wszyscy będa w battla katować?
Napisz  Ghost generalnie jak najwięcej jak sytuacja wyglada na dzien dzisiejszy to się pomyśli...
Tytuł: Mordheim na Zahcon 2004
Wiadomość wysłana przez: ghost666 w Wrzesień 26, 2004, 11:41:14 am
z nagrodą moze być problem szczerze mówiac, bo nie bedzie to turniej sensu stricte - dotychczas zgłosiły sie dwie osoby, wiec powiedziałem ze turnieju z nagrodą nie bedzie. Co do wejscia, to tak, niestety jest płatne, ale dostanie sie za to nie tylko mozliwosc pogrania w mordha, ale tez wiele ciekawych prelekcji, mozliwosc uczestniczenia w larpach i zagrania wielu ciekawych sesji :).
Nie wiem kto z mordheimowców z Torunia tam bedzie - ja napewno. Bede miał ze soba makiety (dosyc duzo) + plansze wiec wyglada to imo bardzo dobrze. Jesli Wy też cos przywieziecie, to juz bedzie dostatecznie duzo na 2 stoły :). No albo jeden bardzo gesty, w sam raz dla 4 graczy :)