gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => Mordheim => Wątek zaczęty przez: Dwalthrim w Wrzesień 13, 2004, 10:46:30 pm

Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 13, 2004, 10:46:30 pm
Co powiecie na najemnego Kapłana Sigmara:


Koszt wynajmu – 50 zk
Koszt utrzymania – datek świątynny, 30 zk, co grę
Poziom bandy +25   

Kapłan Sigmara: M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 LD8

Broń/Zbroja: Sztylet ,młot, tarcza, pistolet strzałkowy, wisior z symbolem Młota, Święta Relikwia, Woda Święcona

Umiejętności: Walka, Siłowe i Akademickie lub nowa modlitwa.

Zasady Specjalne:

Modlitwy Sigmara: Może recytować modlitwy Sigmara. Zaczyna z 2-ma wybranymi losowo.

Krasnoludzcy Bracia: Żeby zaszarżować krasnoluda lub użyć przeciw niemu magii kapłan musi przejść pomyślnie test LD. Nie musi go wykonywać jeśli sam został najpierw zaatakowany przez brodaczy.

Śmierć wrogom Sigmara: Kapłan Nienawidzi wszystkich modeli wchodzących w skład band jakichkolwiek zielonoskórych, opętanych i zwierzoludzi.

Sigmar mą tarczą i światłością: Wisior z symbolem młota działa jak Talizman Szczęścia (Lucky Charm).

Modlitwy jak w podręczniku.

Kapłan Solkana: Wynajem i Staty J.W

>>>>Magia Światła by Donato Ranzato zprzeznaczeniem dla wszelkich inkwizytorów, kapłanów solkana i tym podobnym personom-tak pisał w arcie na stronie A.Pestiliens. Nie było żadncyh charakterystyk tylko sama magia ze wstępem.

Broń/Zbroja/Przedmioty: Jest uzbrojony w „Miecz Prawości”, kuszę pistoletową ze srebrnymi bełtami (jak srebrne kule), laskę z symbolem Boga, procę, święconą wodę i czosnek.

„Miecz Prawości”- Używając tego miecza kapłan Solkana nie wykonuje testów Samemu Ciężej, może też powtórzyć nie udany rzut gdy testuje swą odporność na strach. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny i gracz musi go zaakceptować.
 
Listy umiejętności: Akademickie, Szybkościowe

Symbol: Znakiem kultu jest płomień. Kapłani noszą czarne szaty ze zdobieniami koloru ognia, czyli np. czerwonym, pomarańczowym lub żółtym, na szyi zaś zawieszone mają czarne amulety wykonane z żelaza z umieszczonym w jego środku ognistym opalem.

Zasady Specjalne:

PRECZ Z CHAOSEM: Kapłan nienawidzi wszystkich złych – chaotycznych band. Wzbudza strach w wyznawcach wszelkich mrocznych potęg.

WSPÓLNY CEL UŚWIĘCA ŚRODKI: Kapłan zgodzi się współpracować z kapłanami Morra i Sigmara gdy wynajmują go Łowcy Czarownic bądź Wampirów. W jedności siła więc wspólnymi mocami kapłani spalą na stosach wszystkie pomioty chaosu. Nie umarłych odprawią zaś w zaświaty i niebyt...

ARIANKO GDZIE JESTEŚ: Kapłan Solkana po bitwie poszukuje wśród katakumb i ruin Miasta Przeklętych zaginionej Bogini Prawości – Arianki. Czasem znajduje coś innego lub jakieś ciekawe miejsca. Po rzutach na eksplorację możesz przerzucić kostkę z najniższym wynikiem.

MAGIA ŚWIATŁA (Donato Ranzato): Korzysta z Magii Światła Bogów Prawości. Zaczyna z 2-ma wylosowanymi czarami.

Magia Światła Bogów Prawa i Porządku:

1.   Aura Ognia: Kapłan ignoruje każde zranienie na 4+. W walce wręcz każda wybroniona rana oznacza że aura odbiła cios w przeciwnika powodując trafienie z S=3 za każdą zadaną ranę. Żeby podtrzymywać aurę Kapłan musi co turę testować LD. Trudność: 9 Zasięg: Osobisty

2-3. Święte Oczyszczenie: Wybierz wrogiego maga będącego w zasięgu. Wrogi czarodziej rzuca D3 i dodaje do wyniku swój LD. Kapłan rzuca 2D3 i dodaje do wyniku swój LD. Jeśli wynik wrogiego maga jest mniejszy otrzymuje jedną ranę za każdy punkt różnicy wyników testu. Natomiast jeżeli przeciwnik miał wynik większy Kapłan otrzymuje D6 ran od wrogiego czarodzieja. Trudność: 7 Zasięg: 12”

4. Karzące ramię Sprawiedliwości: Wybierz w prostej linii najbliższą wrogą postać będącą w zasięgu. Ofiara otrzymuje D3 świetliste trafienia z S=4 i musi zdać test LD lub będzie ogłuszona do następnej fazy strzeleckiej. Demony i Opętani otrzymują D3 trafienia z S=8, a nie 4. Trudność: 8 Zasięg: 24”

5. Aura Pomyślności: Kapłan i przyjazne modele będące w zasięgu aury mają LD podwyższone do 10 tak długo jak aura będzie utrzymana. Wszystkie postacie będące pod ochroną aury maja dodatkowo rzut obronny przeciw magicznym atakom na 4+. Żeby podtrzymywać aurę Kapłan musi co turę testować LD. Trudność: 7 Zasięg: 9”

6. Oczyszczające Płomienie: Każda żywa istota w zasięgu działania czaru otrzymuje trafienie z S=4. Po obliczeniu zadanych obrażeń Kapłan musi zdać test LD, aby zatrzymać szalejące płomienie. Jeśli test się nie powiedzie lub Kapłan postanowi kontynuować ogniowy huragan  sam otrzymuje jedno trafienie – płomienie zaczynają ogarniać i trawić jego ciało! W następnej fazie strzeleckiej wszystkie żywe istoty dostają ponowne trafienie. Natomiast jeśli Kapłanowi nie wyjdą dwa następne testy LD to jego ciało zostanie spalone na popiół. Cóż do trzech razy sztuka... Podsumowując: „Oczyszczające Płomienie” są trudnym do opanowania czarem ale jego potęga i moc użyte we właściwym czasie mogą się przyczynić do Twej wygranej. Kapłan wyzwalający Płomienie nie może się ruszać, strzelać  i robić czegokolwiek innego dopóki nie opanuje ognia lub nie wywoła go ponownie. Trudność: 10 Zasięg: 9”

Jaka figurka?! – Najlepsza byłaby figurka Maxymilliana Hasburga towarzysza Johana van Halla z Dogs of War (GW), lub tez jakaś z Reapera.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Wrzesień 13, 2004, 11:20:51 pm
Jak dla mnie są duże różnice w mozliwościach obydwu kapłanów.
Byłbym za zmniejszeniem kosztów utrzymania dla kapłana Sigmara.
Jest "nieco" gorszy od swojego przyjaciela.
Za to przyjaciel posiada moc magi bardziej już zbliżoną do battla niż do mordki. :)
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 14, 2004, 01:48:43 am
Magie ściągnąłem z A.Pestiliens: http://hem.passagen.se/pestilen/index.htm  autorem jej jest Donato Ranzato, który coś tam do mordki już spłodził...
Co do kosztów wynajmu to bym akurat zostawił bo mają skille, a wynajem kapłana Ulryka z wilkiem kosztuje chyba z 80zk!!!
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Wrzesień 14, 2004, 12:33:02 pm
Kapłan Sigmara jaet ok choć mnie osobiście nie pasuje pistolet strzałkowy, a zamiast młota dałbym mu korbacz i tarczę.
Pisze tak gdyż nader często zadarza się, że jeśli najemnik (HS) jest uzbrojony w tarczę, miecz i sztylet to grający twierdzi że tarczę ma on na plecach a w łapsku trzyma kozik i nim dźga. O ile przy poziomie A 1 nie ma z tym problemu to gdy w schemacie jest A 2 (jak np Pit fighter) robi się trochę nieprzyjemnie. Za 15 gc co bitwę otrzymujemy jakąś maszynę do mordowania wrógów (vide Pit fighter).

Tak jest np z Twoim Staszek Templariuszem Myrmidi. Ma 2 A i sztylet - czyli tarcza na plecy i hajda na wroga z włócznią i mieczem.
Moim zdaniem jest to bez sensu.
No tylko nie wiem jak to zrobić żeby zabronić takich praktyk - oprócz dawania jednej broni.

A Twojego kapłana uchroni przed walką młotem i sztyletem własnie korbacz.

Poza tym ok.

Solkana nie czytałem - ale zrobię to ten bóg to moj konik
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 14, 2004, 06:28:41 pm
pistolet strzałkowy to niezbyt trafny pomysł, to nie łowca czarownic tylko kapłan i jesli chodzi o sigmarytę to IMO powinien być uzbrojony w młot i basta.
Jeśli natomiast chodzi o walkę dwoma brońmi to niczego na to nie poradzimy bez ingerencji w mechanikę gry, która taki styl promuje.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Wrzesień 14, 2004, 07:12:39 pm
HOLA HOLA!
Jaki młot!
Polecam WW dodatek do WFRP - zakon młota ma tam w rozpisce umiejętność walki korbaczem. Moim zdaniem jest wystarczający powód aby kolo miał korbacz. Ale młot też jest ok.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 14, 2004, 09:15:06 pm
ale nie każdy kapłan musi od razu należec do złotego młota nieprawdarz?
ale może mieć do wyboru mlot i korbacz w czym problem?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 14, 2004, 09:41:06 pm
Co do wywalenia strzałkowca mnie przekonaliście! Natomiast wędrowni kapłani sigmara naogół wywodzą sie z zakonu srebrnego młota wiec młot sie nasuwa sam przez się albo zrobi się tak młot/korbacz - do wyboru przez gracza!

Co do Templariusza Myrmidii jakoś nie widzę go bez tarczy która jest jednym z symboli jego bogini!!! Co do broni wszystkich templariuszy wzorowałem na sigmaryckim autorstwa Eda Hastingsa, gdzie koleś ma tarcze sztylet i święty mieczyk!
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Wrzesień 15, 2004, 12:17:07 am
Racja Srebrny Młot to zakon wędrownych kapłanów Sigmara - i mają oni w rozpisce możliwość wyboru broni: Korbacz.
Ale najlepiej jak dostanie młot i kobracz bez sztyletu to wiadomo że bedzie z tarczą chodził bo inaczej się nie da.
A templar Myrmidii jak najbardziej z TARCZĄ!! Własnie o to chodzi żeby gość biegał z włócznią i tarczą lub z mieczem i tarczą, natomiast tak jak jest to każdy "normalny" gracz powie: no tarcza na plecki włócznia i mieczyk w łapki save od strzał 4+ bez kary do M, save w HtH 5+, i jeszcze te 2/3 A włócznią i mieczem - MIODZIO.
Więc sugeruje żeby kolo miał TYLKO włócznię i tarczę, bez miecza za 2 A. I basta.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 15, 2004, 10:19:10 am
rany, ale macie problemy, skoro ma mieć tarcze to jego opcje uzbrojenia to miecz i tarcza LUB wlócznia i tarcza, proste nie?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 15, 2004, 10:24:44 am
Też tak mi sie wydaje, gracz powinien zdecydować czym walczyw HtH albo mieczem albo włócznią!!!
Miało być o kapłanach a zeszło na templariuszy :P
A co z tym kapłąnem Solkana jak go widzicie może tak zostać?!
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 24, 2004, 09:38:03 am
Jako że nikt się nie wypowiada o kapłanach pozwole sobie zaprezentować dramatisa dla chaosytów, beastmanów i inszego plugastwa:

Hans Mordorf – postać specjalna do Mordheim:

Hans Mordorf  był potajemnym wyznawcą Kheina Pana Mordu gdy był gladiatorem w Amfiteatrze Ruperchta Von Endona zwanym również Złotym Globem lub Teatrem Krwi. Jego mistrzem i guru był sam Khardun Chwalebny. Gdy Pit-King Khardun przeobraził się w Shadowlorda mianując się nowym władcą Mordheim po upadku komety Hans poczuł nieodpartą chęć zobaczenia krateru. Na Hansa przekleństwo Shadowlorda podziałało niczym odległe wezwanie i rozkaz. Szedł więc w stronę miejsca upadku komety poprzez zagładę, zniszczenie, ruinę i pożogę dzielnicy południowo-wschodniej. Wszędzie na około odbywały się dantejskie sceny okrutnych orgii mordu rozjaśniane łunami bijącymi z pożarów, a przede wszystkim znad krateru. Wpływ oraz opary Wyrdstona wzmocniły Hansa i zamieniły w jeszcze bardziej nieczułą maszynę do mordowania. Jego pancerz zrósł się z ciałem, a z głowy wyrosły mu rogi. Drogę do krateru urozmaicał sobie pokonując kolejnych przeciwników bez względu na to czy był to ocalały z katastrofy człowiek czy też mutant lub jeszcze gorsza bestia. Wszyscy ginęli pod ciosami jego topora. Gdy dotarł do olbrzymiej, gorejącej jamy bez ceregieli  zagłębił się w jej gorące trzewia ...
Pan Cieni nie zapomniał swego najwierniejszego ucznia i sługi. W przypadku Hansa nie należy mówić o przekleństwie tylko o błogosławieństwu Shadowlorda ponieważ został jego prawą ręką i posłańcem. Podobno przemierza czasem ulice Miasta Potępionych wypełniając tajemnicze i podstępne, a na pewno krwawe misje dla swego złego Pana. Kaptuje bandy o nienajlepszej reputacji, aby służyły Panu Cienia nierzadko prowadząc je przeciw praworządnym wrogom swego mrocznego patrona. Jeśli któraś banda w jakiś sposób narazi się Shadowlordowi lub jej interesy zaczną kolidować z planami Pana Cieni Hans może zwabić delikwentów do krateru lub w jakąś misterną pułapkę. Tak czy siak gdy narażą się Panu Cienia ich los będzie już przesądzony. Pośród tych którzy przetrwali już w Mordheim trochę czasu krążą o nim legendy. Jedni nazywają go Krwawym Mordorfem inni z kolei  Mrocznym Posłańcem. Na pewno nikt nie marzy o tym żeby się z nim spotkać oko w oko.

Postać Dramatu: Należy szukać go po bitwie - tak jak napisano w podręczniku.
Mogą go wynająć: Wszystkie bandy "złe" i „chaotyczne” .
Cena wynajmu: 90 zk / ew. 2 kawałki wyrdstona
 Koszt utrzymania: 60 zk
Wskaźnik bandy: + 75

"Ludzie z Mordheim, Jam jest waszym nowym panem, wszyscy ci którzy ujrzeli Shadowlorda wiedzą, że są przeklęci na wieczność."
                                                                    - przekleństwo Shadowlorda

charakterystyka Hansa Mordorfa: M4, WS5, BS3, S4, T4, W3, I5, A2, LD9, SAVE 3+

Broń i Zbroja: sztylet pokryty Mrocznym Jadem, Zbroja Chaosu (save 4+), tarcza, Topór – „Pożeracz Dusz”(+1 do trafienia, +1 do S, +1 do krytyków).

Znane Umiejętności:

Przerażający: Wzbudza strach we wszystkich żywych istotach samemu będąc nań odpornym.

Agresywny: Wojownik może dodać +1 do WS, jeżeli szarżuje.

Mistrz Walki: Jeżeli wojownik walczy z kilkoma przeciwnikami naraz, zyskuje +1 Atak, w każdej fazie walki wręcz (tak długo aż walczy z minimum dwoma wrogami). Dodatkowo nie wykonuje testu Samemu Ciężej.

Gladiator: Jeżeli wojownik walczy wewnątrz budynków lub wśród ruin może dodać +1 do WS i zyskuje 1Atak.


Zasady Specjalne:

Gniew Shadowlorda: Po każdej bitwie którą Hans przeżył  należy sprawdzić jaka jest wola Pana Cieni. Rzuć D6:

1 -2   Shadowlord wyznaczył swemu posłańcowi kolejne mroczne zadanie. Musi on natychmiast opuścić bandę!
3 -5   Hans może kontynuować „krucjatę zła” wraz z wynajmująca go bandą jeśli mocodawców nadal stać na opłacenie jego usług. Dodatkowo Shadowlord podpowiedział Mordorfowi pewne informacje dzięki, którym wynajmująca go drużyna może dodać D3 do wyniku eksploracji.
6   Interesy i działania drużyny wynajmującej Hansa przeszkadzają planom Shadow Lorda czym narażają się na jego GNIEW!!! Hans nie walczy – wprowadziwszy drużynę w zasadzkę potajemnie znika. Pojawia się dopiero przed następną potyczką. Natychmiast rzuć D6 żeby sprawdzić kogo Pan Cieni posłał żeby zrobić porządek z niewiernymi sługami. Pokonawszy posłańców Shadow Lorda drużyna dostaje normalnie Exp-y, może również zszabrować broń poległych stworów.

                                                 
1    Bandę atakuje Itsy – Beatsy Spider lub Chaos Spawn. Wylosuj sobie...
2 -3   Zza najbliższego rogu na bandę wyskakuje D3 beastmanów. Każdy z bronią ręczną i sztyletem
4 -5   Na bandę napada dwóch mutantów. Wylosuj z jakimi mutacjami - D2 dla każdego + broń.
6   Bandę szarżuje Opętany (possesd)

I jak  :bite: może być :twisted: ?!!!?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 24, 2004, 01:03:27 pm
Wiesz co, jeśli chodzi o awatarów i championów Be'Lakora - Najwyższego Księcia Demonów znanego jako Pan Cienia to są nimi tzw 'Dark Emmiasry' ich opis można znaleźć w dodatku Abilon do mordheim i na ich podstawie można by tworzyć dramatisów tego typu.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Wrzesień 24, 2004, 05:07:13 pm
Osobiście uważam że masz niezłego bzika napunkcie Shadowlorda i innych palantów w śród bogów mordki. Powiem tak Moich midenheim i kossack ci panowie nie wzruszaja i jak trzeba będzie to im solidnie skopią tyłki. :bite:
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Wrzesień 25, 2004, 11:59:16 pm
Nie mam bzika na punkcie Pana Cieni, on jest solą tego przeklętego miasta jak by nato nie patrzeć , a niektórzy raczą nader często o tym zapominać! Bzika to może i mam ale na punkcie Warmłotka jakotakiego min. oczywiście :)
A jakie ci darkemisarzy mają bonusy?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Wrzesień 26, 2004, 09:18:39 am
http://www.specialist-games.com/mordheim/assets/pdf/unofficial/MordAlbion.pdf

swoją drogą 'fajne' wychodzi porównanie z Truthslayerami, niecierpię, gdy się tak dołuje zło, zwłaszcza, że dark emiasry to byli truthslayerzy, którym shadowlord pokazał prawdziwą drogę... ehh
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: skolo w Wrzesień 28, 2004, 10:24:02 am
prawdziwa i "jedynie sluszna"  :bite:
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Styczeń 03, 2005, 09:31:57 pm
Oto konwersja Johanna van Hala (Regiment of Renown) do naszego systemu Mordheim:
Proszę o lekturę i uwagi. Szczególnie miło widziane będą te tyczące się sposobu najmowania tego pana.

Witch Hunter General Johann van Hal

Koszt wynajęcia: SPEC.

Gdy Twoja banda spotka się w następnej bitwie z bandą nieumarłych to mozesz spóbować zdobyć pomoc Johanna. Trzeba go odnaleźć na normalnych zasadach. Potem wykonać rzut k6 wynik 5+ oznacza że Johann przyłączył sie do Twej bandy w jej starciu z Undeadami. Po walce odchodzi.

Można też spróbować zdobyć pomoc Johanna gdy banda poniosła ciężką stratę - czytaj zginął Ci kapitan.
Wtedy po normalnej procedurze poszukiwania rzuć k6 wynik 4+ ozancza że Johann dołaczył do Twej bandy. Zajmuje jeden SLOT herosa, oczywiście zostaje doówdcą (skill Leader), a także pobiera normalny upkeep (25 gc).

Koszt utrzymania: 25 ZK.

Mogą go wynająć: Łowcy czarownic.

Wskaźnik bandy: Johann van Hal podnosi wskaźnik bandy o +60 Pkt.

M 4 WS 5 BS 5 S 4 T 4 W 2 I 4 A 3 Ld 9

Broń / Zbroja: Johann van Hal jest uzbrojony w miecz i parę pistoletów.  
Miecz jest poświęcony w światyni Sigmara i jest traktowany jak bróń magiczna. Johann ma również worek srebrnych kul, więc strzały z jego pistoletów też liczone są jak obrażniea zadawane bronią magiczną. Posiada na piersi świętą relkiwię (holy relic).
Poza tym posiada kołek.

Umiejętności: Combat Master, Step Aside, Pistolier, Eagle Eyes.

Zasady specjalne:

Respekt i sława: Johann zawsze przejmuje dowodzenie bandą.

Aura ochrony: Dzięki modlitwą Wilhelma Johann posiada aurę zabezpieczającą go przed czarami. Każdy czar rzucony na Johanna nie działa na 4+.

Nieustraszony: Johann jest odporny na zasady psychologii.

Kołek Zagłady: Johann dzierży potężny artefakt - kołek osikowy pobłogosławiony przez samego Wielkigo Teogonistę, który służy do niszczenia wampirów. W walce wręcz zamiast wykonywania swoich 3 A
Johann może spróbować zakołkować wampira z którym walczy. Wykonuje pojedyńczy atak, jeśli trafi (nie musi zadać rany!!!) to wampir zostaje zdjęty z placu boju. Do ataku kołkiem stosują się wszelkie zasady walki wręcz (można go parować i step asidować).
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 03, 2005, 10:22:07 pm
Widze że poprwiłeś Pawle siłę kołka.
Jak dla mnie ten specjalny bochater ma przyszłość i jest naprawę ekstra (KLIMATYCZNY!)
Najmowanie terz jest w porządku.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Styczeń 03, 2005, 11:37:01 pm
hmm fajny dramatis, podoba mi się, ale czy nie ciekawiej by było dac mu takie zasady wynajmu (albo zblizone) jak ma Bertha?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Nazroth w Styczeń 04, 2005, 09:27:37 am
Naharze, Kamilu...  myślę, że dramatisów wynajmuje się zaraz po bitwie... i wtedy nie wiadomo, czy walczymy z Undeadami czy nie - ale patrząc na wynajem berty to jednak można tę teze obalić i wynając porzed bitwą... ale tu też jest haczyk... panowie... Łowcy czarownic nie poluja tylko na undeadów... zaokrąglił bym to do "złych" band... bandy uznawane jako "złe" podane sa na strike-to-stun... i najlepiej by się było do tego zastosować... (w końcu nawet w opisie kapitana witch hunterów... mamy jasno powiedziane, ze na każdy objaw zła zasadza się taki typ...)
Ponadto upkeep jest trochę za niski dla bohatera o tych statsach! Myślę, że powinieneś Naharze obniżyć mu ataki do 2, oraz T do 3, zwłaszcza, ze zdobywa typ xp i na pewno się rozwinie...
Do tego pomysł z zastąpieniem leadera jest bardzo ciekawy, ale jakże niesprawiedliwy!! Po pierwsze tylko jedna banda może miec takiego kapitana, po drugie przecież to darmowy bohater!! Kurde... żadna inna banda nie dostaje dramatisa tak za free!! jest to trochę przegięte... nawet bardzo!

Mam ciekawy pomysł... zrobić z niego dramatisa... zostawić mu stare statsy... ale zlikwidowac upkeep i koszt wynajmu. Zrobić zasadę Wanderer... jak w przypadku aenura - bo to pakerny koleś też. A jako upkeep/koszt wynaujmu ciekawostkę... po bitwie rzucasz na liderkę swouich chenhmenów... wszystkich z osobna, jak któryś nie zda to odchodzi z tym typkiem... wiesz "respekt, sława"... Johan ma na pewno więcej zajęć - tropi coś wielkiego, ratuje imperium i nie zabawi non stop z wasdzą bandą... ale kilku chłopców może przekonac do przyłączenia się do niego... proponował bym zelotów i HS, bo flagglanci i psy się nie dadzą przekonac:)...

I kłopot z wynajmem mamy z gowy a pomysł zyskuje orginalnośc:D...

Przemyśl to Naharze... wiem, ze pomysł może nie na rękę bo kto by nie chciał miec bandy dowodzonej przez bohatera imperium;]?

TO chyba jedyne uwagi... bohater jest niezły, nie przepowerzony... ma klimat... ogólnie jest ok i pasuje do podobnych sobie na gildii...
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Dwalthrim w Styczeń 04, 2005, 10:37:14 am
Nahar napisał cytat:
Cytuj
Aura ochrony: Dzięki modlitwą Wilhelma Johann posiada aurę zabezpieczającą go przed czarami. Każdy czar rzucony na Johanna nie działa na 4+.[
Czy wynika z tego, że z Johanem kręci się Willhelm? To gdzie staty tego pana?
Ogólnie wporzo dramatis tylko małe to utrzymanie za takiego wymiatacza!
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Styczeń 04, 2005, 10:55:56 am
Cytuj

owcy czarownic nie poluja tylko na undeadów... zaokrąglił bym to do "złych" band... bandy uznawane jako "złe" podane sa na strike-to-stun...


ale ta postać jest specem od nieumarłych i właśnie na nich poluje

pozatym bardzo pakerna, jak na upkeep, to się zgadza
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Styczeń 04, 2005, 12:16:19 pm
Dzięki.

Odpowiem wszystkim:

Cytuj
NAZ:Ponadto upkeep jest trochę za niski dla bohatera o tych statsach! Myślę, że powinieneś Naharze obniżyć mu ataki do 2, oraz T do 3, zwłaszcza, ze zdobywa typ xp i na pewno się rozwinie...


Chodzi o to że zastępuje kapitana, ale NIE zdobywa xp!!! Tu jest haczyk. Masz super kapitana....który się nie rozwija. Jest dowódcą na podobnej zasadzie jak Bertha, jednak nadal jest też Dramatisem. Dodatkowo zabiera slot na herosa.


Cytuj
NAZ:  Łowcy czarownic nie poluja tylko na undeadów... zaokrąglił bym to do "złych" band... bandy uznawane jako "złe" podane sa na strike-to-stun... i najlepiej by się było do tego zastosować... (w końcu nawet w opisie kapitana witch hunterów... mamy jasno powiedziane, ze na każdy objaw zła zasadza się taki typ...)


No masz rację, ale ten akurat bardzo nie lubi wampirów. Wymyślę jakąś historię do tego i będzie ok. Chodzi o to żena tych zasadach wynajmu co są byłby za łatwy do przyłaczenia. Nie będzie przecież brał kasy za to ze pomoga członkom Zakonu. Tu można było by dać to co zaproponwałeś - że w zamian za wynajęcie odchodzi z nim jeden losowych henchman (z wyjątkiem psów) zelot lub flagellant. Wtedy zrównoważyło by to jego dostępność (czyli: jak grasz z "złymi" to możesz poszukać Johanna, ale za pomoc zabiera on jednego henchmana).

Cytuj
Dwalthrim: Czy wynika z tego, że z Johanem kręci się Willhelm? To gdzie staty tego pana?
Ogólnie wporzo dramatis tylko małe to utrzymanie za takiego wymiatacza!


Wilhelm będzie niebawem - mam z nim spory problem (podzielę się wątpliwościami w innym poście).
A co do utrzymania - zwiększenie do 30 gc chyba załawia sprawę - Veskit na 35, nożownik 30, Uli i M. też 30. A jak wiadomo najlepszym na swiecie co wszyscy wiecie jest Johanik z Kozikami. W związku z tym upkeep van Hala rośnie do 30 i szlus.



Cytuj
Drachu: hmm fajny dramatis, podoba mi się, ale czy nie ciekawiej by było dac mu takie zasady wynajmu (albo zblizone) jak ma Bertha?


Nie bo jak wiadomo zasady Berty się niesprawdzają - grałeś kiedyś z nią na stole??? Ja raz w scenariusz Krwawe porachunki (tam grdzie masz Dramatusa za free).

Zmienię co trza i na NG.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 04, 2005, 04:20:29 pm
A oto mój najemnik:

Fanatyk broni prochowych:

M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 Cp8

Broń /uzbrojenie: rapier, nóz, skurzna kórtka (jak skórzan zbroja) para duelingów, rusznica (garłacz jak kto wloli)

upceep 40/20
Opcjoalnie można go nając za porcję super prochu.

Zdolności specjalne: Eagle aye, pistolier, fanatyk prochu
Fanatyk prochu:zawsze wszystkie zarobone pieniądze wydaje na super proch, dlatego w każdej bitwie ma nabite nim wszystkie bronie.

Zdolności do rozwinięcia:
rusznikarz- dopracowywując do perfekcji swoje bronie przedłurza ich zasięg o 3 cale ( np.rusznica 19 cali!)
strzał w biegu- może wykonać pełen ruch i oddać strzał ( bez modyfikatorów)

Pozostawiam waszej ocennie :)
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: SKAV w Styczeń 04, 2005, 04:32:39 pm
dlamnie ok  :D
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Nazroth w Styczeń 04, 2005, 06:35:04 pm
Naharze... no spoko upkeep 30 już wbrew pozorom coś zmienia... ogólnie fakt, ze typ nie dostaje xp (co musiałem przeoczyć) powoduje, ze tak... jest nie najlepszy...tzn dalej kafar, ale już nie tak przegięty...jest fajny jednym słowem:)

Kamilu: Fanatyk prochów:P... jest hmm... niexle uzbrojony - zwłaszcza rusznica... tzn... moim zdaniem 40 wynajem i 20 upkeep byłby najlepszy - jak imperial assassin... mo ma podobną ilośc dobrego uzbrojenia... ponadto I4... i z takim upkeepem jest git...czyli jest ogólnie spoko - Eagle eye bym mu zabrał... to fanatyk broni prochowych...wiesz pistolety o krótkim zasięgu i rusznica na bliskie starcia - raczej mu ten skill nie pasuje pod klimat ...

Aaaa... i dopisz kto może go wynajmować:)... oraz o ile podnosi rating... bo to ważne info rating o 22 proponuję... a minimum 16... ale to mało trochę jak na typa tak uzbrojonego...
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 04, 2005, 07:10:27 pm
Cytuj
Kamilu: Fanatyk prochów:P... jest hmm... niexle uzbrojony - zwłaszcza rusznica... tzn... moim zdaniem 40 wynajem i 20 upkeep byłby najlepszy - jak imperial assassin... mo ma podobną ilośc dobrego uzbrojenia... ponadto I4... i z takim upkeepem jest git


Ależ on ma takiego upceep-a! Skilla mu nie odbiorę poniewarz stałby się zbyt słaby :( Pozatym on o dziecka bawił sie pistoletami (min. modyfikując je) i dlatego trafia na tak duża odległość.
Imperial assasin jest bardziej uniwersalny i ma lepsze staty!! Za to ten pan ma swoją kochaną rusznicę i to jest powód dla którego przyrównałem ich upceep.
reating będzie podnosił o 16..
A mogą bandy:
Wszystkie ludzkie, krasie,elfy ( ale za wyszym upceep 30/50)-nie ma do nich zaufania.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Styczeń 05, 2005, 09:57:38 pm
bij elfa :/
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 21, 2005, 08:32:39 pm
I znów kolejny najemnik mojego pomysłu

Szpieg 30/15 gc

M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 Ld7

Ekwipunk: nóż

Zasady specjalne:
Fałszywy przyjacielMożesz go wystawic w strefie przeciwnika razem z jego bandą.. Do czasu ujawnienia się (patrz zdradliwe pchnięcie) jest nietykalny tak jak by był po stronie Twojego przeciwnika.
Czcza gadanina Możesz spróbować zagadać przeciwnika.. Zdolnośc  można użyć na dowolny model w zasięgu 4 cali (na poczatku tury przeciwnika). Rzuc 2k6 i jeśli wynik jest większy bądz równy niż Ld wybranego modelu to udało Ci się go zagadac. Zagadna postac nie może wykonywać żadnych akcji aż do następnej swojej tury ( lecz zaatakowany normalnie walczy).. Zdolności nie można zucac na postacie zaangażowane w walce.
Zdradliwe pchnięcie Możesz zaatakować dowolnego wroga ( procedura zwykłej walki). Dzieki zaskoczeniu nie musisz rzucac na trafienie odrazu wound-ujesz. Lecz po wykonaniu tego ataku jesteś zdemaskowany i stajesz się wrogiem. Od tej pory banda którą zaatakowałeś może normalnie z tobą walczyć.

Dostępne Skile:
Akademickie i szybkościowe.


Najemnik dający duże mozliwości taktyczne.. W dobrych rękach wydaje mi się być niezmiernie uzytecznym.
Czekam na wasze opinie
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Musley w Styczeń 23, 2005, 02:59:25 pm
Możnaby dodać jakieś zasady, które umożliwiałyby wykrycie takiego szpiega, oprócz Zdradliwego pchnięcia. Np. w wyniku nieudanego zagadania. Ale szpieg faktycznie może namieszać.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Styczeń 23, 2005, 06:18:43 pm
Według mnie jest ciekawy
Bardzo taktyczny, IMO minimalnie za drogi.. ale rzędu upkeepa 12 za bitwe, bo to mimo wszystko jest jeden atak z ws3 s3
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 23, 2005, 06:38:32 pm
Cytuj
Według mnie jest ciekawy
Bardzo taktyczny, IMO minimalnie za drogi.. ale rzędu upkeepa 12 za bitwe, bo to mimo wszystko jest jeden atak z ws3 s3


Wtedy znowu byłby za tani.. Ten pan ma niezłe mozliwości. W decydującym momencie zagada jakiegoś wroga i cały układ szarż szlak trafi.. Pozatym jeśli dzięki swojemu attakowi np. wyeliminuje takiego bear treiner to i misiek staje się bez użyteczny ( a to juz jest ok. 200 gc w plecy).[/quote]
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Styczeń 23, 2005, 07:48:10 pm
ws3? s3? atak z noża? zero krytyków i jeszcze +1 do save'a? zwłaszcza że pamiętaj że przeciwnik najnormalniej w świecie może zastawić Ci droge gdzieś na początku, po za tym nie napisałeś jakie umiejętności może brać a to jest kluczowe w wycenie według mnie
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 23, 2005, 10:33:29 pm
Heru przeczytaj jeszcze raz dobrze opis tego najemnika!!!
Jest tam jasno napisane że dostępne dla niego skille są z kategori szybkościowych i akademickich!!!
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Musley w Styczeń 24, 2005, 12:28:42 pm
Trochę dziwne wydaje mi się tylko to, że banda przeciwnika nie zauważyłaby, że łazi za nimi jakiś obcy gość, który wku**ia wszystkich w trakcie bitwy itp. W końcu po Mordheim plączą się bandy małe liczebnie.
Można by wprowadzić zasadę, że jeżeli szpieg zostanie wykryty, to nie można go wystawić w następnej turze, a banda, która padła jego ofiarą nie może w następnej turze wynająć najemnika (stają się nieufni). Myślę, że dodało by to kolorytu postaci  :D .
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Styczeń 24, 2005, 04:14:41 pm
Dodało by pewnie kolorytu... Lecz właśnie o to chodzi że banda wroga jest święcie przekonana że to onna najeła np.  zwiadowcę. A zagadywane postacie są przekonnane że słyszą najlepsze dorady w swoim życiu :)
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Herudaio w Styczeń 24, 2005, 08:23:44 pm
Sorka, w takim razie uważam że jest całkiem fajny :]
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 21, 2005, 03:50:37 pm
Aktalizując ten temat mam kolejna propozycje..

BARBARZYŃCA 50gc upceep +2Ogc

M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A2 Ld10

Uzbrojenie: Szeroki topór bitewny (może parować) maczuga, topór do rzucania.

Zasady spec.
1.Nigdy nie zdaje Allone test.
2.Może zamiast  własnych ataków wykonac Miażdzące udeżenie. Jest to jeden atak wykonywany w normalnej proceduże walki ale z siłą dwukrotnie większą niż siła bazowa (S8!)
3. prwawdziwy twardziel- w momencie kiedy zostanie w walce wręcz zabity (a.o.a) może wykonać test własnej wytrzymałości żucając k6. jeśli wynik rzutu jest mniejszy lub równy niż cecha wytrzymałości to barbarzńca przerzywa i kontynułuje walkę w sposób normalny.. Uwaga po każdym udanym takim tescie T barbarzyncy spada o jeden. (modyfikator ten nie jest stału i w nastepnej bitwie nieobowiazuje!)

Skille: Barbarzynca może wybierać zdolnosci z pośród: walki i Siłowych.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Kwiecień 21, 2005, 03:57:06 pm
ciekawe,

z uwag technicznych to IMO wysokie WS, 3 by wystarczyło
z pozostałych uwag to skąd taki koleś w młotku?
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Musley w Kwiecień 21, 2005, 04:09:38 pm
Cytat: "drachenfels"
z pozostałych uwag to skąd taki koleś w młotku?

O to to! Właśnie? :) Chociaż te topory do rzucania... może z Norski? Umiejętności ma ciekawe nie powiem. Koszt chyba też dobrze dostosowany (z resztą, co ja się tam znam... ;) ).
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 21, 2005, 04:46:22 pm
Cytuj
z uwag technicznych to IMO wysokie WS, 3 by wystarczyło
z pozostałych uwag to skąd taki koleś w młotku?


Przyznam sie e też nad tym sie zastanawiałem (ws3) ale doszedłem do wniosku ze jednak barbarzyńcy potrafili się świetnie posługiwać bronią i Ws 3 byłby krzywdzący..

Odpowiedz jest jasna to samo robi co w każdym rpg czy Quescie ( figórki )
SZYKA PRZYGÓD..

Cytuj
Umiejętności ma ciekawe nie powiem. Koszt chyba też dobrze dostosowany (z resztą, co ja się tam znam...  ).


Dziekuję.. choć przez chwilę się zastanawiałenm nad upceep równym 25 gc.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Kwiecień 21, 2005, 05:09:29 pm
Cytuj

Odpowiedz jest jasna to samo robi co w każdym rpg czy Quescie ( figórki )
SZYKA PRZYGÓD..


chodziło mi o to, że klasyczna postać fantasy-barbarzyńcy nie istnieje w świecie warhammera.
Trochę podobni są kultyści chałasu z północnych pustkowi, ale to zupełnie inna bajka
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 21, 2005, 06:23:27 pm
A teraz propozycja dla tych którzy umiłowali sobie Undead

Wraith  Najem i upceep specj.

M4 Ws3 Bs0 S4 T4 W1 I4 A2 LD8

Uzbrojenie: Magiczna Kosa (przeciwnik nie ma armor save)- klasa broni drzewcowa.

Zasady specj.
1. Wzbudza terror- działa jak strach a pozatym wszystkie modele które znajdą sie w odległości 6 cali od niego ( i go widzą) raz na gre musza przejść test Ld w przeciwnym wypadku uciekają od niego na 2k6 cali i w nastepnych rundach sa traktowane jako modele uciekajace.
2. Eteryczność- Postać ta jest eteryczna co odznacza sie tym ze każdy pierwszy hit w danej rundzie ( czy to w fazie strzelania czy to w walce wręcz) jest negowany. Dodatkowo wright nie bierze pod uwage w fazie swojego ruchu żadnych przeszkód (poprostu przez nie przechodzi) lecz nie może zakończyc swojego ruchu w przeszkodzie. Nieoznacza to jednak ze widzi przez przeszkody!!
3.Nie jest zainteresowany dobrami materialnymi dlatego za swoje usługi każe sobie placic shardami ( potrzebne mu są jako żrudło siły witalnej) i tak; na poczatku trzeba mu zaplacic 3 kawałkami a w nastepnych walkach 2.
4.Ignoruje w stosunku do siebie takie wyniki jak stunded lub knock down..
5.podatny tylko na zelazo: bronie takie jak mloty maczugi bron drzewcowa strzaly itd- jednym slowem nie wykonane w pelni z zelaza ( np. miecz, topór) majaa dodatkowy ujemny modyfikator do trafienia ( np. zamiast na 4+ trafiamy go na 5+)
6. Jako zjawa nigdy sie nie rozwija.. nie uzyskuje exp.
7. mogą go nająć jedynie undead


Reating: Wright podnosi reatin undead o 50 exp


Ps. Wracając do barbarzyńxcy podnosi on reating o 22 exp
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Kwiecień 21, 2005, 10:15:44 pm
Fajny barbarzyńca. Tez miałem pomysł na podobnego, ale nie tak rozpakowanego jak twój. Właściwie to moj był barbarzyncą z bandy poszukiwaczy przygód.

A teraz moja propozycja.

Konny Kozak.

M4 WS3 BS4 S3 T3 W1 I3 A1 Ld7

Koń zwykły (staty jak z ksiazki)

Spear, shield, łuk, light armor.

Specjalne zdolności:
Mikrus Jest małym celem nawet jadąc na koniu, ze względu znakomite umiejętności jazdy konnej oraz to że konie kozaków są małe w porównaniu do bojowych rumaków Imperium/Bretonii lub koni pociagowych.
ZręcznyNie ma kary do strzelania po ruchu.

Nienawidzi wszelkich odmian chaosu. (jak kozacy z Kislevu).

Skille: Combat, Shooting, Mounted.

Koszty wynajęcia 40
Upkeep 20
 
RT +19

No i jak???



[/i]
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Kwiecień 22, 2005, 08:07:59 am
małym celem, czy aby nie przesadzasz?
może chodziło ci o to, że nie jest dużym celem, jak zwykły jeździec?
Pozatym tarcza, jakoś niewiem nie pasuje mi, popraw jeśli się mylę, ale oni nie używali tarcz.
A zamiast włócznie szabla ;)
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 22, 2005, 08:16:03 am
Cytuj
małym celem, czy aby nie przesadzasz?
może chodziło ci o to, że nie jest dużym celem, jak zwykły jeździec?


Tak pawłowi zapewne chodziło o to że nie jest duzym celem!

Najemnik mi sie bardzo podoba choć ja bym zmienił upceep na 30/15 albo przynajmniej 40/15.. ma on zbyt mały potencjał aby go tak wysoko cenić:P
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Nazroth w Kwiecień 22, 2005, 12:08:43 pm
zbyt mały potencjał?... bs 4 i strzela po ruchu - bez modyfikatora... gośc jest cacy... pierwsza tura "strzał"!! a potem cham może nas okrązyć... blokuje nam ruch... zajebisty najemnik!! (tzn moze nei jakiś emga paker...ale bardzo fajnie nim można pooperować),...

Mi sie najbardziej kozak podoba:) zdecydowanie:)...

wraith jest praktycznie cienki... testowanie strachu "raz na grę" (tzn wiem, zęto nei zwykły strach i trochę inaczej to tam brzmi)... jest śmieszne - ponieważ mamy pamiętać kto już testował a kto nie?... zasady robi się tak, aby były ŁATWE i przystępne... proponuję terror zrobić normalnie = strach ale dodatkowo każdy wrogi model do 6 cali od wraitha ma -1 ld:)... (nawet wrogi rout ma -1, gdy wraith trzma się blisko leadera wroga)...

co jeszcze... skoro jest eteryczny to proponował bym zrobić tak: (bo znw nieprzemyślana zasada... każdy "pierwszy hit"... czy to w walce strzeoeckiej, czy ww... no spoko - ale mi sie to mało podoba.. przekombinowane) po prostu aby drania zranić trzeba rzucić "5,6" na kości i tyle... albo alternatywą jest niemożliwośc zadania mu krytyka (to duch... jaki krytyk?... trafienie w oko:P?...

Wynajem;/.... Kamilu - puknij sie w skroń;/... 3, a potem 2 kawąłki?! i kto go wynajmie:P?... ja bym za takiego frajera nie dął tylu wyrdstoneów...to juz wole johana nożownika poszukac;].,..tańszy i lepszy:P... proponuje 2 kawąłki wynajem, 1 upkeep - to i tak wiele...

"5" po prostu nazwij tą zasadę FEEL NO PAIN i po kłopocie... (nie leży na turę... na dwie już bym dał... poniewaz ktoś może go pżądnie przetarmosić... wiesz..można to sobei tłumaczyć)

"6"No brain (nie dostaje xp.... to jest duch..sterowany jakąś tam mocą... i ma pewnei z 500lat, więc x już nei zdobędzie po prostu zabijając:P...owszem...

7 - jeśłi juz bawimy się w nieoficjalnych najemników - powinienes wypisac pozostałe "giga undeadzko złe" bandy ze strony gildii... na pewno są tam blood dragoni (vc) albo coś innego tego typu./.. choćby strigoie

Pozdrawiam...
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Kwiecień 22, 2005, 01:17:04 pm
Drachu - ten najemniki jest wzorowany na "pancernym" z polskiej jazdy XVII wiecznej.

Moim zdaniem koszt jest ok. Moze jedynie upkeep powinien być 15.
Mały cel - tak jak Kamil, chodzi o to ze NIE jest duzym celem.


Oto drugi pomysł (średnio oryginalny...)

Long Drong Pirate Slayer.

M3 WS4 BS4 S3 T4 W1 I2 A1 Ld9

Szabla (miecz)
Sporo pistoletów. (strzelających na 6")

Nienawiśc do zielonych.
Odporny na psychologię.

Zasady krasnoludów (łącznie z dodatkowymi skillami).
Zasady Slayerów (łącznie z dodatkowymi skillami).

Lot of pistols - w kazej rundzie moze strzelić, gdyż ma kilka sztuk pistoletów. Ignoruje zasady ładowania. Dotyczy to również walki wręcz - w pierwszej rundzie i następnych strzela z 1 pistoletu rzut oczywiscie na WS. W drugiej ręce ma miecz.

Grad kul - raz na bitwę, moze zasypać wrógów gradem kul. Kazdy model w zasięgu pistoletów dostaje wounda gdy na k6 wypadnie 6.

Lub dostaje hita z siłą 4 ale po tym wyczynie nie moze juz krasnal strzelac do konca bitwy.

Nie wiem co wybrać.

Skille:
Combat, Shooting, Dwarf, Slayer (w sumie nie potrzebne, ale co tam).
No i koszty 30/15
RT powiedzmy ze 16

Czekam na opinie szczególnie co z tym gradem kul.

No i nieługo kolejny pomysł.
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: drachenfeles w Kwiecień 22, 2005, 01:26:33 pm
Cytuj

Drachu - ten najemniki jest wzorowany na "pancernym" z polskiej jazdy XVII wiecznej.


no tak, ja go kojażyłem bardziej z tatarami, jak ci się nazywali... lipki?

Cytuj

Czekam na opinie szczególnie co z tym gradem kul.


wersja no 1
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 22, 2005, 03:28:06 pm
Cytuj
Czekam na opinie szczególnie co z tym gradem kul.


Tez jestem za pierwszym rozwiązaniem..

Cytuj

wraith jest praktycznie cienki... testowanie strachu "raz na grę" (tzn wiem, zęto nei zwykły strach i trochę inaczej to tam brzmi)... jest śmieszne


Czytaj uważnie!! Działa jak strach ( czyli normalnie wzbudza fear) a oprucz tego jak w battlu kązdy model który znajdzie sie od niego na 6 cali raz na bitwę musi przejśc test!!

A najem za jednego sharda jest poprostu śmieszny.. Wiem bo najmowałem tak nicodemusa!

A Tatar czy tam pancerny ( jak to woli ) jest wystarczająco łatwy do odstrzelenia że juz o walce-wręcz nie wspomne!!!

A jesli mam byc szczery to on mi pasuje na lisowczyka!! a pancerni mieli kolczugi ( dokładnie koszulki kolcze)
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: nahar w Kwiecień 22, 2005, 07:05:34 pm
Kamil - ale on ma Light armor - czyli kolczuge!!!!

Grad kul jak rzekliście.

No to następny pomysł:

Birdmen of Cattarazza.

M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I4 A1 Ld8

Lekka kusza (jak łuk), 24" S3
Miecz
Sztylet

Zasady

LOT - 20 cali.

Kazdy atak z wysokosci co najmniej 2 cali to Diving charge, któy wychodzi automatycznie.
Gdy szarzuje na osobę która wzbudza Fear nie pali szarży jak normalnie a wchodzi do combatu z trafieniem na 6.
Shoot on the Wing.
Strzela w locie bez kar za ruch. Moze strzelać po przeleceniu pełnych 20 cali.

Skille:
Shooting, plus za Speed: Lighting Relfex, Dogde.

Koszt 30/15

RT 20

Dodatkowo to bym jeszcze coś w kwestii ran wymyślił - bo jak wygląda znokautowany lotnik???
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Mistrz wałków :) w Kwiecień 22, 2005, 07:39:44 pm
W battlu latamy na 20 cali :))
Tytuł: Własni Najemnicy - projekty maści wszelakiej!!!
Wiadomość wysłana przez: Nazroth w Maj 04, 2005, 08:25:15 pm
A ja tu wyskoczę z nietypowym pomysłem, bo nie zamierzam robić "nowego" najemnika, a jednocześnie tak właśnie jest... po prostu mam pomysł dla wszystkich miłośników tego "prawdziwego i jedynego" klimatu mordheim... ni epiaszczystych pustyni Khemri, mokrych bagien Lustrii, czy zielonych równin i lasów Imperium z EiF... mówię tu o zruinowanych zabódowaniach naszego ukochanego MIASTA POEPIONYCH!!

Nikt nie lubi Arabusa... zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę jego zasrany dywan... i karnację:P... hahaha - ale, ale, ale... możemy wystawić świetną postać jaką jest KUPIEC - bo on nie nazywa się "Arabskim kupcem", lecz po prostu "HANDLARZEM"... zamiast brać ciemnoskurego arabusa w turbanie, zero klimatu... do tego śmieszne buty;]...i krzykliwe kolorki... możemy po prostu wykombinować, kupić, zrobić - zwykłego kupca...obładowanego sakwami... nadętego grubasa o miłej twarzy - użeknie on nas uśmiechem i wy***cha zaplecami!, bądź wrednego chudzielca o sępim pysku, który wydusi ostatni grosik!

Ja np. do swoich łowców czarownic robię w tym momencie "Tasc collector"! tak... wredny, chudy, o sępim pysku...macha sakwami, krzyczy na chłopów i zbiera daninę... podatki dla kogokolwiek tam:P... dla bandy:)... hehehe... super klimat! POLECAM... PRECZ Z ARABUSAMI!! WALIC ICH W TURBANY - ZRÓBCIE DOBRYCH, BIAŁYCH i MORDHEIMOWYCH KUPCÓW!

Pozdrawiam,...