gildia.pl

Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) => WFB => Kwestia zasad - WFB => Wątek zaczęty przez: Krawat ze Wsi w Listopad 17, 2006, 01:17:56 pm

Tytuł: Dark emissary i Truthsayer razem ??
Wiadomość wysłana przez: Krawat ze Wsi w Listopad 17, 2006, 01:17:56 pm
Witam

Czy można obu panów z tytułu wystawić razem w armii DoW. W czasie kampanii Albion nie było to możliwe ale po jej zakończeniu tego nie wiem. Według Kronik do WFB ten temat w ogóle nie jest poruszany.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Rafał vel Krawat
Tytuł: Dark emissary i Truthsayer razem ??
Wiadomość wysłana przez: b_sk w Listopad 17, 2006, 01:33:36 pm
Q. Can you have a Dark Emissary and a Truthsayer in the same army?

A. Certainly not!
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team (Online Q&A
on the Games Workshop Warhammer Forum)