Autor Wątek: Tomb Kings  (Przeczytany 11910 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 18, 2003, 07:08:26 pm »
Ja się zdajsie spotkam  piątek prawda Iberales : )

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline shizo

Tomb Kings
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 18, 2003, 07:09:41 pm »
Iberales - z tego co widze, to Ty tez sie bawisz tomb kings.
Jakiej rozpiski uzywasz? Defens? Ofens?
oszulki Nowej Gilidii już dostępne. Zobacz tutaj!

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 18, 2003, 07:13:10 pm »
Cytuj
I wlasnie od tego sa skorpiony i swarmy... powinny dostarczyc nieco zabawy orczym szamanom...



Ble!
Nie mówimy chyba o obrzydliwym goblińskim defensie??? :x

Ja mam na mysli klasyczną i arcychamską orczą ofensywę w której miast lorda wyvernowca występują shamani!

Wyobraźcie sobie Savage orc Big Unz Boar Boyzów (sześciu) wjeżdżających w dowolną rozsądną jednostkę khemri i odpalających najpierw małe Waaagh aby wjechać do walki a potem 'Ere We Go aby uderzyć z pełną ilościa ataków przed turą magii (taki scroll of smiting - tylko lepiej).
Przeliczyliście?
W sumie około 44 ataków z siłą pięć (io trafiających przwie wszystko w khemri na 3+).

I może ktoś mi powie, że im później wydana armia tym lepsza...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 18, 2003, 07:17:59 pm »
Cytat: "wste"
Ja się zdajsie spotkam  piątek prawda Iberales : )


Raczej nie interesuje mnie Twoje zycie pzywatne z poszczególnymi dniami tygodnia i srednio rozumiem co ja mam z tym wspólnego... :D

Jeśli chodzi ci o to czym zagram w piątek to nie jestem jescze taką świnią aby wystawić to o czym mówiłem przed chwilą...
To będzie klasyczna ofensywa z wyvernem (czterema bolcami i dwoma Diverami... :twisted: ).
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 18, 2003, 07:24:44 pm »
Cytat: "shizo"
Iberales - z tego co widze, to Ty tez sie bawisz tomb kings.
Jakiej rozpiski uzywasz? Defens? Ofens?


Bawić to raczej średnio - staram się kombinować przekręty z każdą nową armią aby bgyc przygotowanym na chore pomysły ewentualnych oponentów.
Nie grałem jeszcze TK ani z TK ale wiem czego się po nich spodziewać...

Jakbym grał wystawiłbym (power gamer!):
High priesta dwóch mniejszych i princa z cloak of the dunes (największa wada charakteów Khemri to to, że nie mogą być na kunikach).
jako cory swarma (jednego, góra dwa - służą do zupełnie czegoś innego niz normalne swarmy), dwa kloce po szesnastu kawalerzystów (ranki i outnumber) i może jakieś wspomaganie.
Jako special wziąłbym dwa scorpy, carriony (40' szarży!!!) i Ushabti (jedyni którzy mogą coś zrobić kawalerii).
Jako rare kaszkiet i screaming skull katapultę.

Armia ma ogromne kłopoty z Wampirami nastawionymi na BK.
Wszystko inne płynie łatwiej lub trudniej...


(MWAHAHAHA! ZNOWU JESTEM KAWALEREM!!! :twisted: )
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 19, 2003, 03:51:35 pm »
NO niezła ta rozpiska ale cariiony sa na prawdę słąbe. co z tego że maja 40' szarży skoro mają siłę 4
Nie wiem czy o tym wiesz ale możęsz użyć tylko jednej popychaczki na jeden regiment w ciągu tury...
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 19, 2003, 04:48:38 pm »
Mają siłe 4 ale to bez różnicy jak w 1 turze wpadają w armate czy Warplightning cannona ew. w jakiś mały oddział strzelcow albo samotnego maga. Wtedy siła 4 jest wystarczająca do celów w jakich chesz ich użyć.

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 19, 2003, 05:39:49 pm »
Z całym dla kolegów szacunkiem - carriony mają cztery T a nie S...

A jednostka może byc poruszona przez tylko jedną popychaczką na turę - ale rzucać mogę ich tyle ile chcę na te jednostkę - i właśnie tu der hund ist pogrzebany...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline shizo

Tomb Kings
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 19, 2003, 07:04:00 pm »
A moze zmniejszyc jeden z oddzialow jazdy. Drugi zlikwidowac, i za ta kwote kupic klocki szkieletow ze spearami?
Moim zdaniem ta "ciezka" kawaleria nawet od klocka orkowej piechoty sie odbije, i na pewno utrzymie sie krocej od duuuzej jednostki szkieletow (ktora przytrzymie wroga tak dlugo, az nie zjawi sie ciezka jazda szarzujaca z boku)...
oszulki Nowej Gilidii już dostępne. Zobacz tutaj!

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 19, 2003, 08:09:53 pm »
Brawo - w moim prywatnym rankingu jesteś czwartą osoba która dała się zwieść nazwa tej jednostki - goście służą nie do walki wręcz a raczej do dostarczania ranków i outnumbera tam gdzie ich będę potrzebował - z potencjalnym ruchem 24 nadaja się doo tego w odróznieniu od duuuużych klocków piechoty...

To jest armia która ma jakiekolwiek szanse dojechac kiedyś do oponenta a nie tylko patrzeć zaaferowana jak ten wywala ja turze strzelania w kosmos.

Poza tym: duuuuuża jednostka szkieletów kosztuje duuuużo i taktycznie nadaje się do gry jak, nie przymierzajac, kawałek terenu, zaś podstwową zaletą Khemri jest ich zwrotność i mozliwość niespotykanych jak dotąd koncentracji ataków
(klocek orkowej piechoty? doskonale... wjazd konnych od przodu i princa na piechotkę z Cloakiem, misie położa dwóch orków, bohatyr też dwóch - odda dwóch + sześciu - dziewięć ataków, sześć trafień, trzy woundy, jeden save na 4+. CR Rany: 4:2, Ranki: 3:3, Outnumber: 1:0, sztandar 1:1. Wynik: Fear outnumber... - udało się ale powtarzam, Oni służą do czegoś zupełnie innego niż walka tak sobie, od przodu!).
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline shizo

Tomb Kings
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 19, 2003, 09:14:12 pm »
Trudno nie przyznac Ci racji, tylko zastanawia mnie, jak chcesz manewrowac oddzialem 16 konnych tak, by mogl on sluzyc do czegos innego, niz do frontalnego ataku?
Poza tym z princem tez nie jest tak milo - mimo, ze moze latac, to szarzowac musi uzywajac swojego normalnego movementu...
Wiem, wiem... od czego sa inkantacje?
Ale jesli przeciwnik zdispeluje?
Wtedy sytuacja nie przedstawia sie juz tak milo - regiment piechoty wdeptuje w glebe princa, i z sadystycznym usmiechem wpada z overruna w Twoja jazde...

PS Ale przyzanc musze, ze rozpiska jest bardzo silna. Niestety nie chce mi sie zmiescic w 2000 punktow (chyba, ze bohaterowie maja bardzo ograniczone ilosci magicznych przedmiotow).
Jaki zakladales prog punktowy dla takiej armii?
oszulki Nowej Gilidii już dostępne. Zobacz tutaj!

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 20, 2003, 03:14:20 pm »
Cytat: "shizo"
Niestety nie chce mi sie zmiescic w 2000 punktow


To jest z grubsza 2000 - wchodzi jak się ograniczy kloce jazdy do 12 ale to bezsens.
Nie chciałem szlifowac tej rozpiski bo jej na razie nie potrzebuję...

Cytat: "shizo"
tylko zastanawia mnie, jak chcesz manewrowac oddzialem 16 konnych tak, by mogl on sluzyc do czegos innego, niz do frontalnego ataku?


Frontalnego - to znaczy od przodu - tak.
Frontalnego - to jest kokodżambo i do przodu kompletnie bez wsparcia - nie.
W ogóle khemri nie maja dobrego flankera (i dobrze - byli by zdecydowanie zbyt przepakowani)...
Zreszta tak prawdę mówiąc to czas stoi po stronie trupów - oponent nie będzie mógł sobie pozwolić na defensywę jak wyskoczą mu carriony i trzech tunellerów a coś konkretniejszego będzie zaliczać po dwie paniki na turę od SSCatapulty.
Nie jest źle...

Cytat: "shizo"
Ale jesli przeciwnik zdispeluje?


Dispelowanie inkantacji jest bardzo trudne - pokaż mi armię poza Khornem i full magiciem (ten nawiasem mówiąc ściga się po lasach z tunnelerami, więc ma co innego do roboty) która jest w stanie masowo dispelować te popychaczki a przy okazji zatrzymać kaszkiet w n-tej turze (prawdopodobnie trzeciej)...

Cytat: "shizo"
Ale przyzanc musze, ze rozpiska jest bardzo silna


Dziękuję, tak mi się kliklo w AB... :)
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]

Offline daysleeper

Tomb Kings
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 20, 2003, 03:21:28 pm »
NO rzeczywiście orpziska wydaje się dość mocna ale sporo zależy od prowadzenia tkiej armii. Khemri jest kolejną armią która wymaga myślania od jej generała... TO mi się podoba...
...nawet sam Mesjasz był na sprzedaż..."

Offline wste

Tomb Kings
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 20, 2003, 06:14:57 pm »
Cóż jest to niewątpliwie ciekawa armia, będąca pewnym wyzwanie dla gracza i posiadająca specyficzny, nie koniecznie każdemu odpowiadający klimat. Ja jednak wole Wampiry : )

wste
edwo słoneczko uderzy
W okno złocistym promykiem,
Budzę się hoży i świeży
Z antypaństwowym okrzykiem.
(...)
Niech się ciężarem tym ze mną
Podzieli któryś z rodaków!
Mój Boże ile tam siedzi
Głupich endeckich pismaków.

Tuwim

Offline Iberales

Tomb Kings
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 20, 2003, 06:50:08 pm »
ja też :wink:
ale wampirami gra pół polski...
i]Pamiętajcie wy o mnie co sił! Co sił!
Choć przemknąłem przed wami jak cień!
Palcie w łaźni, aż kamień się zmienia w pył
Przecież wrócę, gdy zacznie się dzień[/i]