Autor Wątek: Parę pytań :P  (Przeczytany 3817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Legolas z leginsami

Parę pytań :P
« dnia: Grudzień 31, 2005, 05:44:22 pm »
Mam kilka pytań pozostawiających bez odpowiedzi... Byłbym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu ich   :)

Pierwsze dośc banalane.. (a jednak)
 :arrow: Jak to jest z tymi Power pointami.. powiedzmy że mam ich na początku 6, 2 od początku i 4 za dwoch 2lvl magów.. i nasówa się pytanie. Czy jeżeli zurzyję 5 kości, to ile będe miał w mojej przyszłej turze?

Drugie
:arrow: Mam sztandar borrows na BK, trafiam zawsze na 3+, szarżuje na odział DE, ze sztandarem który wymaga 6 - stek na trafienie.. w końcu trafiam na 3+, na 6 czy się niwelują trafiam normalnie...

i Ostatnie (uff)
:arrow: Czy jeżeli odział gnoblarów zaszarżował po banshee, to mimo iż jej nie zadają woundów, to czy w Combat resolution liczy się ich przewaga liczena i punkty z ranki? (straciłem przez to ją  :x )

Z góry dzięki  :)  ;)
img]http://s50.photobucket.com/albums/f340/Matusz91/Inne/th_72303771843ce7cefbc1f9.png[/img]

Offline MariuszGGG

Parę pytań :P
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 31, 2005, 05:55:06 pm »
1. Zawsze na początku fazy magii generujesz kości poweru i dispellu od nowo
2. Rzucasz, który przedmiot w tej turze działa. I albo trafiasz na 3+ albo na 6+
3. Tak. Banshee sypię się tak samo jak każdy inny oddział undeadów.
na jest czernią i bielą
Ona jest miłością i nadzieją
Ona jest ostatnią bogów wybranką
Moją kochanką...

a kwadrat + b kwadrat = sex

JJ

  • Gość
Parę pytań :P
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2005, 06:07:34 pm »
Cytat: "MariuszGGG"

2. Rzucasz, który przedmiot w tej turze działa. I albo trafiasz na 3+ albo na 6+


Gram już dwa late DE i jeszcze nie spotkałem sztandaru który powoduje, że trafia się na 6+.
Zapewne Legolasowi chodzi o Rap Standard, który ppowoduje, że WS akakującego zmniejsza się o połowę,.. W takim wypadku - BK trafiają na 3+ (niezależnie od modyfukatorów - jest w opisie ich sztandaru ).

Offline MariuszGGG

Parę pytań :P
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2005, 06:15:06 pm »
Czyli Nurglowa chmara much nie powoduje pogorszenie trafiania BK??
na jest czernią i bielą
Ona jest miłością i nadzieją
Ona jest ostatnią bogów wybranką
Moją kochanką...

a kwadrat + b kwadrat = sex

Offline Katylina

Parę pytań :P
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2005, 06:37:22 pm »
2. Musiscie rzucać kością. Oba sztandary są magiczne i ich moce się biją.

A to jest magiczne? bo jeżeli nie to nie ma bata i nadal mają 3+.

Offline Kensiorek

Parę pytań :P
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2005, 08:03:42 pm »
Cytat: "MariuszGGG"
Czyli Nurglowa chmara much nie powoduje pogorszenie trafiania BK??
tam gdzie wyraznie napisali ze jest to trafienie niemodyfikowane ( w tym sztandarze tak jest chyba ) trafiasz zawsze na 3+ . W przypatku np flame sworda z fire trafiasz bazowo na 2+ ale jest on juz modyfinowane np przez booka muchy itd
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Legolas z leginsami

Parę pytań :P
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 01, 2006, 12:33:50 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"
Cytat: "MariuszGGG"

2. Rzucasz, który przedmiot w tej turze działa. I albo trafiasz na 3+ albo na 6+


Gram już dwa late DE i jeszcze nie spotkałem sztandaru który powoduje, że trafia się na 6+.
Zapewne Legolasowi chodzi o Rap Standard, który ppowoduje, że WS akakującego zmniejsza się o połowę,.. W takim wypadku - BK trafiają na 3+ (niezależnie od modyfukatorów - jest w opisie ich sztandaru ).


ja się tam nie znam to mi kumpel powiedzial ale chodziło mi o wszystkie podobne przypadki ;)
img]http://s50.photobucket.com/albums/f340/Matusz91/Inne/th_72303771843ce7cefbc1f9.png[/img]

Offline M.T.

Parę pytań :P
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 01, 2006, 05:42:05 am »
Może DE stały za przeszkodą?
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline war2bone

Parę pytań :P
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2006, 10:22:49 am »
Cytat: "Legolas z leginsami"


ja się tam nie znam to mi kumpel powiedzial ale chodziło mi o wszystkie podobne przypadki ;)



w chronicles 2004 jest adnotacja co do always strike first - czasami pisze ze jezeli przeciwnik tez to ma to albo rzucamy koscia kto zaczyna atakowac albo idziemy za inicjatywa - i teraz padlo tam pytanie co jezeli spotkaja sie 2 herosow ktorzy maja innaczej to roztrzygniete

odpowiedz byla ze w swojej turze urzywamy swojej adnotacji a w przeciwnika tej co ma przeciwnik

mysle ze w podobny sposob mozna wiele roztrzygnac podobnych przypadkow
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

JJ

  • Gość
Parę pytań :P
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 01, 2006, 10:36:06 am »
Cytat: "war2bone"


w chronicles 2004 jest adnotacja co do always strike first - czasami pisze ze jezeli przeciwnik tez to ma to albo rzucamy koscia kto zaczyna atakowac albo idziemy za inicjatywa - i teraz padlo tam pytanie co jezeli spotkaja sie 2 herosow ktorzy maja innaczej to roztrzygniete

odpowiedz byla ze w swojej turze urzywamy swojej adnotacji a w przeciwnika tej co ma przeciwnik

mysle ze w podobny sposob mozna wiele roztrzygnac podobnych przypadkow


To prawda, ale nie ten.
Tu niemodyfikowalne 3+ przeważa nad (minus coś tam do hit...)
Przyppomnijcie sobie... Waszych BK z Banner of Barrows nigdy nie zaatakował Lord na Zombie Dragon (-1 do hit) z cursed bookiem? (-1 do hit)... No ile go trafialiście? Bo ja na 3+... :badgrin:
Co innego gdyby w tym "pociągu" był Wight Lord a wyzwał go na pojedynek WE ze spritem  trafiania na "6" ....
Wtedy pytanie miałoby sens...

Offline Katylina

Parę pytań :P
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 01, 2006, 10:41:53 am »
Cytat: "Legolas z leginsami"


ja się tam nie znam to mi kumpel powiedzial ale chodziło mi o wszystkie podobne przypadki ;)


Aha, rozumiem. Banner of Barrows czyli trafienie na 3+ i Banner of Antibarrows z trafieniem na 6 jako przykład.

Jeżeli dwie jednostki ktore mają ten sztandar w sobie zetkną się w walce to odpowiedź jest prosta - oba są w pełni magiczne więc należy rzucić kością i rzuca ten ktory pierwszy w danej turze atakuje. Wtedy na 4+ jego sztandar działa i jest używany do końca tury. Wydaje mi się że należałoby co turę rzucać.

Zdarviam'

Offline war2bone

Parę pytań :P
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 01, 2006, 10:45:15 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"

To prawda, ale nie ten.


to juz nie bylo do BK bo tu sprawa jest oczywista ze trafiaja na +3, wkoncu jak sam napisales trafiaja na niemodyfikowanym, czyli zadne modyfikatory -1,-2,+1 nie dzialaja i juz

Cytat: "Fanatyk"


Aha, rozumiem. Banner of Barrows czyli trafienie na 3+ i Banner of Antibarrows z trafieniem na 6 jako przykład.



a jest jakis baner dajacy trafianie na 6 ? bo ja nie przypominam sobie takiego - skoro go nie ma to nie rozwazajmy jego przypadku
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Katylina

Parę pytań :P
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 01, 2006, 10:54:00 am »
Cytat: "JaceK Jedynak"

To prawda, ale nie ten.
Tu niemodyfikowalne 3+ przeważa nad (minus coś tam do hit...)
Przyppomnijcie sobie... Waszych BK z Banner of Barrows nigdy nie zaatakował Lord na Zombie Dragon (-1 do hit) z cursed bookiem? (-1 do hit)... No ile go trafialiście? Bo ja na 3+... :badgrin:
Co innego gdyby w tym "pociągu" był Wight Lord a wyzwał go na pojedynek WE ze spritem  trafiania na "6" ....
Wtedy pytanie miałoby sens...


A nie jest tak że jeżeli dwa przedmioty magiczne są skonfrontowane to wtedy zależy od rzutu kością na przykładzie jaki opisałem powyżej? Dla mnie to już jest trochę naginanie zasad. To że nie jest modyfikowane trafienie na hit nie oznacza że w ogóle nie można go zmodyfikować. Dla mnie jest w pełni logiczne że magiczne przedmioty zbijają sobie cechy poniektóre i nie widzę problemu dlaczego nie miałoby być modyfikowane przez magiczne przedmioty. Przecież w Warhammerze istnieje pare składników które modyfikują trafienie np. z powodu much jak u Nurgla albo Mroźnej Aury jak u Yetii. Wtedy nie można modyfikować z prostej przyczyny - wyższości mocy.

Nie wiem czy takowy jest. Została poruszona kwestia i równie dobrze może to być jakaś zdolność bohatera że na 6+ się trafia. Opisywanie przypadki są czysto teoretyczne i może takowy banner być wprowadzony przez GW.

Pozdrawiam

Offline war2bone

Parę pytań :P
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 01, 2006, 11:02:26 am »
Q. What happens when you have a Vampire Counts unit with the
Banner of the Barrows (Wights always hit on 3+) in a combat
vs. an enemy unit which require sixes to hit it (e.g. an enemy
unit defending an obstacle, Dryads, etc.)?

A. This is a case of an "irresistible force" vs. an "immovable
object". In other words, roll a D6 each close combat round to see
whether the Wights hit on a 3+ or need sixes to hit.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team

direwolf

przyznam ze rozwiazanie zaskakuje mnie i jest niekosekwentne do innych podobnych przypadkow tego typu ale coz GW
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Katylina

Parę pytań :P
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 01, 2006, 11:09:29 am »
Cóż. nie mam army booka do WE wiec nie wiem jak driady modyfikują hity a przynajmniej miałem rację ;)

 

anything