Autor Wątek: NOwy czołg kontra stary dzwonek  (Przeczytany 10102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szafa@poznań

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« dnia: Styczeń 03, 2007, 10:53:26 am »
Cytuj
"Empire steam tanks and all buildings suffer d6 points of structural damage"


Jak ten efekt zadziała na nowy czołg?

Offline thurion

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2007, 10:58:39 am »
pewnie nijak, steam tank ma T6

Offline trojek84

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2007, 11:16:37 am »
A jak dziaa ta bombka co zadaje steam tankowi 3D6 HP???
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

szafa@poznań

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2007, 11:32:07 am »
thurionie, T6 rany nijak sie ma sie do rzeczy.

Dzwonienie działa na:

- modele z t7, zadając im k3 rany
- czołgi i elementy zamku, zadając im k6 "czegoś".

wiec czolg dostaje bęcki, bez względu na toughness.

ALe ile? k6 ran? :P

Zreszta, normalnie sie rzuca sejvy, więc czolgowi to wiele nie zrobi - chyba ze ktos kula jedynki seriami :)

Offline thurion

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2007, 11:35:03 am »
a ja mysle ze GW coraz bardziej mnie wk*** do 40k byli w stanie wypuscic dosc obszerne erraty korygujace, a do WFB juz banda patafianow nie potrafi...

to taki off top ;)

Barbarossa

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 03, 2007, 04:26:54 pm »
Moim zdaniem steam tank nie ma ani hull pointów, ani structural czegośtam, i po prostu to na niego nie działa.

Steam tank ma woundy i dopóki leniwe buractwo piszące zasady się nie wypowie, nie ma podstaw do interpretowania structural cośtam czy hull pointów jako woundów.

Offline Bachmat

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 03, 2007, 04:40:20 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Moim zdaniem steam tank nie ma ani hull pointów, ani structural czegośtam, i po prostu to na niego nie działa.


Ale spójrz na to z drugiej strony - jest bezpośredni zapis, że dana rzecz DZIAŁA na czołg. Stwierdzić, że nie działa, też nie jest do końca fair...
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

JJ

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 03, 2007, 04:46:27 pm »
Cytat: "Bachmat"
Cytat: "Barbarossa"
Moim zdaniem steam tank nie ma ani hull pointów, ani structural czegośtam, i po prostu to na niego nie działa.


Ale spójrz na to z drugiej strony - jest bezpośredni zapis, że dana rzecz DZIAŁA na czołg. Stwierdzić, że nie działa, też nie jest do końca fair...


Jasne - może mu zabrać nawet 18 Hull pointów - nie ma sprawy.

To tak dodatkowo - poza tymi uszkodzeniami które dostaje coś co ma T6 i AS 1+.

Jak już pisał Barb - nie możemy wyręczać leniwych buraków we wzystkim. Niech zapracują na swoje wypłaty.

Offline Kołata

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 03, 2007, 05:46:43 pm »
Hahahahahaha!

A GW zrobi imperialistom psikusa, tak jak chaosiarzom. Nie zdjęli przeterminowanego opisu frenzy z marku khorne'a, który jest teraz durnym wyjątkiem od reguły. Wcale się nie zdziwię, jak sie okaże że równie przestarzały zapis przy dzwonie będzie kolejnym "wyjątkiem" i czołgi mimo T6 będą się sypać od dzwonka :D


Uwaga!!!
Konkurs na "hasło"/"motto" dla Games Workshopu :!:   Oczywiście musi się ono odnosić do wspaniałych zasad jakie nam nasza ulubiona firma serwuje :)
Pomysłów mam wiele, ale zacznę od jednego (odnośnie ścisłości zasad):

GW - Pewna jest tylko niepewność.

I może jeszcze jedno:

Jeśli twierdzisz, że nic Cię już w życiu nie zaskoczy, to znaczy że nigdy nie grałeś w gry GW.


Zapodawajcie swoje pomysły :) Jeśli będzie zabawnie, to może jakąś nagrodę % na najbliższym turnieju ufunduję ;)
Pozdr!
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

Offline BOGINS

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 03, 2007, 05:57:31 pm »
Taki mały off top: pocisk z kowadła działa normalnie na czołg no nie?:P połowa ruchu i próba ranienia?
laanesh!!! The time has come! Fear me mortals.

Shino

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 03, 2007, 08:33:26 pm »
na czolg na dal nie dzialaja polowy ruchu pit of shadesy itd. tylko czry zadajace damage.. tu dzialanie kowadelka podpial bym pod czar.. wiec tylko hity...

JJ

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 03, 2007, 09:06:27 pm »
Cytat: "Shino"
na czolg na dal nie dzialaja polowy ruchu pit of shadesy itd. tylko czry zadajace damage.. tu dzialanie kowadelka podpial bym pod czar.. wiec tylko hity...


Równie dobrze można podpiąć pod strzelanie - wtedy jak Szejk spowalnia.

Szczerze? Nie wiem. Pewnie tak jak pisze Shino. Ale to patykiem na wodzie.

Offline Saladyn

NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 03, 2007, 09:46:45 pm »
Cytuj

Konkurs na "hasło"/"motto" dla Games Workshopu

"Lotto - PRAWIE jak Games Workshop"
A ja mam na avatarku Mangekyou Sharingana którego osiągnął Itachi"

Jestem cyckami Genesisa P-Orridga

Barbarossa

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 03, 2007, 09:54:14 pm »
Ale jak kowadło jest strzelaniem, to działa nań rain lord czy shake.

Wracamy do kwadratury koła. Czy nie trzeba byłoby uściślić, czym jest atak kowadła, żeby te kwestie rozwiązać?

JJ

  • Gość
NOwy czołg kontra stary dzwonek
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 03, 2007, 10:01:25 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Ale jak kowadło jest strzelaniem, to działa nań rain lord czy shake.

Wracamy do kwadratury koła. Czy nie trzeba byłoby uściślić, czym jest atak kowadła, żeby te kwestie rozwiązać?


Nawet nie wiesz jakie to śmieszne.
Na jednym z UKGT dano werdykt, że kowadło jest strzelaniem.
Śmiechom i radości nie było końca.

Lepiej spuśćmy na to Miłosierdną Zasłonę Milczenia.