Autor Wątek: Zbuntowane Imperium vs Obrońcy Ulthuanu... (2000)  (Przeczytany 3097 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Luthor Huss

Zbuntowane Imperium vs Obrońcy Ulthuanu... (2000)
« dnia: Listopad 26, 2007, 02:47:47 pm »
(...) Czasy pokoju między elfami a ludźmi Sigmara dobiegły końcu... Wielki kapłan po wojnie domowej wtrącił Karla Franz'a do lochu, samemu przejmując władze oraz podając się za wysłannika samego boga Sigmara by zjednać wszystkich jego woli. Czuł się prorokiem i namiestnikiem ludzi. Pierwszymi którzy mieli ulec jego potędze miały być elfy szlachetnego rodu. Arcykapłan wystąpił z propozycją, by elfy oddały cześć boskiemu przwódcy zesłanemu na ziemię oraz część swych ziem na wyspie a wówczas nie dojdzie do jakichkolwiek starć zbrojnych. Elfy wzgardziły i przeklnęły samego lektora. Podenerwowany takim obrotem spraw, szalony kapłan wyruszył z flotą na przylądek elfickich prowincji, miedzy innymi wioząc na jednej łodzi ogromny czołg parowy. W całym imperium znane były słowa proroka; "kto stanie przeciw mnie, ten nie doczeka świtu słońca, lecz jego zachodu". Będąc świetnym demagogiem, całkowicie podporządkował sobie całe Imperium ciągle mówiąc o jego wyższości ponad wszystkim. Zaczęła się nowa era Imperium....

To tak na wstępie, pomysł scenariusza opiera się moze poniekąd jak ktoś zauważyl na filmie "300" ;) przechodząc jednak do konkretów:


1 Arcykapłan Sigmara (Ciężki Pancerz, Tarcza) 134 pkt

1 Kapitan Imperium na Pegazie (Pełna Zbroja Płytowa, Tarcza, Lanca) 114 pkt

1 Czarodziej Bitewny poziom 2 (2* Zwój Rozproszenia) 150 pkt

1 Czarodziej Bitewny na Koniu Bojowym z Kropieżem poziom 2 (Zbroja Tarnusa) 149 pkt


20 Halabardników (chorąży, muzyk, sierżant) 120 pkt

20 Szermierzy (chorąży, muzyk, fechmistrz) 145 pkt

10 Muszkieterów (muzyk) 85 pkt

10 Muszkieterów (muzyk) 85 pkt


19 Wielkich Mieczy (chorąży, muzyk, czempion hrabiego) 220 pkt

5 Rajtarów 90 pkt

6 Rycerzy Wewnętrznego Kręgu (chorąży, muzyk, seneszal) 196 pkt

1 Wielkie Działo 100 pkt


1 Piekielnik 110 pkt

1 Czołg Parowy 300 pkt


Rozpiska dość ciekawa podchodząca niejako pod scenariusz, nasz szalony arcykapłan siedzi w oddziale gwardzistów, bez przedmiotów musi sobie radzic sam z uleczaniem i walką. Dwóch magow do wsparcia, jeden na koniku siedzi w helce, w razie wybuchu co mi sie często zdarza ucieka na koniku, ma pancerz a wiec i save na 4+ i ward na 5+ oznacza ze byle lucznicy w niego trafiajac niekoniecznie sa w stanie mu cos zrobic. Drugi siedzi w cannonie juz na odpowiedniej odległości od całej reszty strzelających. Całą piechotą mam zamiar iść choćby na śmierć sprawdzić czy nowe HE faktycznie tak się biją jak wszyscy powiadają ;) ewentualnie troche choc ich osłabiając strzelaniem. To samo robi czołg, kapitan na pegazie do wsparcia szarżą oraz kawaleria także naprzód.

Rozpa jest złożona głównie pod klimat, wszędzie pełne grupy dowodzenia oraz udziwnienia typu mag na koniu ze zbroją dla urozmaicenia. Mam nadzieje ze bez względu na wszystko jakos to będzie funkcjonowało. Ostatnim czasem sporo pracy uniemożliwiło granie, wiec trzeba sie wyzyc i ruszyc ostro pod ostrze przeciwnika :] juz wkrótce zobaczymy...