Dział pomocy z Techlandu dał mi radę:
Proszę usunąć "ręcznie" wszystkie pliki gry z lokacji w której zostały zainstalowane a następnie usunąć klucz "Windchaser" z rejestru systemowego.
1.Start -> Uruchom wpisać "regedit"
2. Odnaleźć klucz ...HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Windchaser (w przypadku systemów 64bit klucz Windchaser powinien znajdować się w HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Windchaser)
3.Kliknąć na nim prawym
przyciskiem myszy i wybrać opcję Usuń (Uwaga! proszę tylko usunąć klucz "Windchaser" jeśli go nie ma proszę przejść do następnego punktu, usunięcie innego klucza może doprowadzić do uszkodzenia systemu)
Po usunięciu klucza instalator powinien się ponownie uruchomić, podczas instalacji na trzeciej stronie proszę pozostawić opcję domyślą "Zainstaluj dla wszystkich użytkowników tego komputera" na kolejnej stronie domyślna lokacja powinna być "C:\Program Files\Techland". Wszystkie operację proszę wykonywać na koncie z uprawieniami administratora.
no i się udało



Diabol - > czy Twój komp spełnia wymagania?