Autor Wątek: WH40k SpaceWolves Army [1800]  (Przeczytany 9714 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« dnia: Styczeń 20, 2005, 08:57:34 am »
SpaceWolves Army [1800]

[HQ] RPriest: MCrafted FrBlade, BPistol, frag, Wolfpelt, Belt of Russ - 145
[EL] WGuard Leader: LClaws, Wolfpelt, frag - 54
[TR] BClaws (11) 2x pfist, 1x pweapon - 186
[HS] LandRaider Crusaider - 265

[HQ] WolPriest: MCrafted THammer, Wolfpelt, SMBike - 178
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

[HQ] VDreadnought: AssCannon, HFlamer, EA, SL - 173

[EL] Dreadnought: AssCannon, StBolter, EA, SL - 113

[EL] WScouts (4) Meltagun, Meltaboimbs - 82

[TR] GHunters (6): Meltagun, PFist, 5x Bolter - 132
Rhino: EA, SL - 58

[EL] WGuard Leader: PFist, BPistol, SMBike - 66
[FA] BClaws bikers (5) 2x PFist - 174

PTS: 1800
MODELA: 39

Tac: Wszystko do przodu i skauci na plecy - LRC w chmurce za rhino, bike boostują na flankach, wspomagający ogień dreadów człapiących do hth no i  scouci mający zamieszać coś na plecach przeciwnika.  Jak dojedzie LRC to chłopaki szarżuja w chmurce.

opcja: wywalić oba dready, scotów i WGLeadera na biku a dodać 2 predatory ze sponsonami na laskach (lub Vindy ale zabraknie pts na spirytus maszynowy do nich :(  ) i WGBattle leadres na biku z FrBladem jako 3ie HQ

Wszelkie uwagi mile widziane.  :D
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline chrobry

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2005, 01:02:54 pm »
Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach

Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.

Dalej HQ

HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  

A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2005, 09:18:28 am »
Cytat: "chrobry"
Ostatnio mam ogolnie problem co by trzeba wystawic w Wilkach
Jedno jest pewne - 6-7 Grey hunterow z 2 fistami w rinosie/droppodzie z bolterami/b.p.


jak ich pchasz w droppodzie to daj im coś do strzelania, przecie se nie zaszarżują po wylądowaniu, 2 fisty to IMHO zadużo i nieopłacalne, to ma raczej spowodowac by przeciwnik się zastanowił, czy warto na nich szarżować, ewentualnie by oni mogli zaszarżować - wystarczy 1

Cytat: "chrobry"

Dalej HQ
HQ za 660pkt ktory liczy ze doleci - troche niezbyt. To juz jezeli musisz tego Crusadera wystawiac to by bez HQ ten sklad tez daje rade (oczywiscie z tego co ja sie orientuje nie mozesz miec 2 fistow i p.weponki na skladzie, zostaw 2 fisty + {fist + wolf tooth neclace} na sierzancie)  


Spróbuj odstrzelić Radka w chmurce (działa jak smokelauchers, ale możesz rzucać co turę) dodatkowo osłanianego przez rhino (pewnie tylko w pierwszej turze  :badgrin: ). Jest to napewno znacznie utrudnione .
Niewiem, czy zwróciłes uwage ale squad w LRC to BClawsi, a oni moga mieć 1 pweapon na każdych pięciu w oddziale, tam jes 11 więc moga już mieć 3 :badgrin: . Pozatym, oddział prowadzony przez RPrista i WGLeadera szarżując w chmurce uderza jako pierwszy (z wyjatkiem fistów) więc powinien być wstanie wyciąć każdy oddział przeciwnika  (oby).

Cytat: "chrobry"

A HQ na motorach w roznych konfiguracjach

o co chodzi ??

Cytat: "chrobry"

Scouty spoks (ew . sierzant z fistem zamiast metla bomb - jeszcze w kombacie sa upierdliwi)

sam pomysł może i dobry, ale to kosztuje... dodatkowe 76 pts

Cytat: "chrobry"

Motorki - na sierancie fist i Wolf Tooth Neclace

uparłes się na te naszyjniki... moze i sa dobre, ale mi punktów nie starcza
chyba, zę wywale drugiego dreada

Cytat: "chrobry"

Dready w tej konfiguracji - jak dla mnie obowiazkowo w drop podach

spodki tu to może i całkiem niezły pomysł...   :idea:  ale dodatkowe 60 pts
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline chrobry

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2005, 09:53:35 am »
1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy


2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.


3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

Ogolnie wiadomo o co chodzi. Powodzenia

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 21, 2005, 10:28:33 am »
Cytat: "chrobry"
1) GreyHunterzy:
2 fisty na 6-7 kolesiach jak dla mnie to idealna konfiguracja. Dlaczego - bo jeden wpadajacy HQ zabija maks 5 modeli po czym ginie, a taki oddzial jest tani. Mozna dac melte ew - to wsio. Nie wierze i sprawdzalem w 5 kolesi z bolterami - zabija marinsa po czym zejda. Lepiej niech sie chowaja za dropem, i szarzuja - a byle czym i tak nikt nie podejdzie. A to tylko jeden sklad. W tym samym czasie wyladuje pewnie jeszcze 1-2 dropy

jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował

Cytat: "chrobry"

2) Radek i HQ

Sprawdzalem i jak masz jeden czolg to zawsze schodzi. Sprawdzalem go tez na lidze na 1000pkt i tam tez zawsze schodzil. Przeciwnicy wiedza co tam jedzie. A rhinosem nie zaslonisz Radka ;)

Ten sklad co zlozyles w HQ to dla mnie totalny overkill. Warty mega punkty, zaszarzuje na sklad nie wiem czego (np. rangerow za 57pkt, albo minimax za 120), zamorduje, zrobi konsolidacje 3,5 cala i dostaje w czapke ze wszystkiego.

Radek w drugiej turze dojedzie do HTH, jak nie to pech....
Rhiniacz ma dać cober, czy obsured jak to sie teraz nazywa i w efekcie glana zamiast penetracji (gdyby chmurka zawiodła)

Cytat: "chrobry"

3) A HQ na motorach w roznych konfiguracjach - chodzilo mi o to, ze duzo przydatniejesze sa HQ na motorach/ew. packach w roznych konfiguracjach (tzn runa + fist, LC/FB + Artificierka) - ciezko ich zastrzelic, szybcy i moga byc tam gdzie sa potrzebni

nad artificerką się zastanawiam.  dla mnie radek z HQ i BC to jedyna sensowna opcja wykorzystania 2 slotu Troops, obowiązkowego zresztą (może zmienię zdanie po kilku grach).

Cytat: "chrobry"

4) sierzant z fistem + scouci z melta - 112 (30 wiecej). Moim zdaniem masz uniewersalniejszy oddzial, rozpycznasz szybciej konretny kombat a o to chodzi w tej armii przeciez, coby jak najmniej na twarz przyjac

scouci mają generalnie zdejmować czołgi i pojazdy , ewentualnie z czymś powalczyć w hth. na pojazdy napewno lepiej zadziałają bomby

Cytat: "chrobry"

5) Naszyjniki to stara prawda - to tak jak na aspiring championie mutacja w skladzie do kombatu. Bez tego nie wychodzic z domu  

z WS 4 przeważnie trafiasz 2 ataki z 4ech, z naszyjnikiem około 2,6 ataku
statystycznie różnica jest, a w praktyce i tak decyduje losowość, ponieważ za mało masz modeli z necklace i za mało ataków generują, żeby miało to  jakieś znaczenie - tak przynajmniej ja uważam.
Pzdr!
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline chrobry

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 21, 2005, 10:47:50 am »
jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował
no chyba ze spadniesz cal od nich

A sprawdz taka rozpiske:

1 x Grey hunterzy 7 z metla i 2 fisty w dropie
5 x 8 BloodClaws + 2 fisty w dropach
Lord z runa, shieldem na bajku z hamerem, + ew. WTN
Runepriest z shieldem, frostem, artificierka na bajku, chooser of the slain
Wolfpriest z fistem artificierka, bajk + ew. WTN
1 Scouci j.w.
3 x 1 Tornada

57 modeli, 15 fistow (w tym 13 niewyciagalnych), szybkie

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 21, 2005, 03:05:03 pm »
Cytat: "chrobry"
jak schowasz ich za dropem to każdy w miare rozgarnięty przeciwnik cofnie oddziały, abyś isię nie doszrżował
no chyba ze spadniesz cal od nich

A sprawdz taka rozpiske:

1 x Grey hunterzy 7 z metla i 2 fisty w dropie
5 x 8 BloodClaws + 2 fisty w dropach
Lord z runa, shieldem na bajku z hamerem, + ew. WTN
Runepriest z shieldem, frostem, artificierka na bajku, chooser of the slain
Wolfpries, bajk + ew. WTNt z fistem artificierka
1 Scouci j.w.
3 x 1 Tornada

57 modeli, 15 fistow (w tym 13 niewyciagalnych), szybkie


Sorry, choć pomysł faktycznie cekawy to armia z zerową mobilnością. Jak wylądują to juz na piwechotę będa musili ganiać, a nie wszystko dogonią

 BloodClaws MUSZA mieć jakiegoś dowódcę, czy to HQ, czy chociaż WGuard Leadera, bo inaczej HEADSTRONG ich zmusi do szarżowania na wszystko co się rusza ;) doadanie takich 5ciu Panów to

HQ - nie dawaj shieldów tylko druga broń do HTH,  
WolfPriest ma poweweapon i inva więc dołóż mu młotek lub PFista (jak chcesz)
WolfLord z frostbladem i belt of Russ + bpisto, meltabombs i fragi(albo młotek jak chcesz miec wiekszego powera :) )
RunePriest może mieć shielda frostblade i swojego kruka, będzie dobrze działać (nie wpadłem na to sam :D ) no i fragi oraz meltabombs

i na Imperatorea, nie dawaj im Naszyjników!!!! Mają %WS i wiekzość czasu tłuka na 3+ więc lepiej wrzuć im master crafted weapon, napewno znacznie bardziej się opłaci

Nie masz nic do wyjmowania  pancernych pojazdówy (1 melta), nie do wszystkiego doszarżujesz, a AssCannony nie rozwalą wszystkiego. Pomijając już fakt, że odstrzelą ci je max w 2 turze.  A zanim nie zlecą Twoim marini na spodkach, to już i HQ może nie być jakby się ktoś za nie poważnie zabrał
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline Wosho

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 22, 2005, 09:43:35 am »
ja tam na wilkach sie nie znam za bardzo ale mam jedno małe ale...
Weź pod uwage opierając swoje przeżycie w dużej mierze na chmurce że teraz większość armii SM ma librariana który ma psychicchooda..Więc możesz sie przeliczyć...

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 23, 2005, 03:20:24 pm »
niestety ale masz rację ...
zauważyłem  :(
Ale myślę, że armie z librarianem to bedą głównie armie HtH, więc słabe w strzelaniu, i raczej bez dużej liczby ciężkich broni... :/
musze wrescie potestowac tą rozpę
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline Wosho

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2005, 06:53:23 am »
Hmm...Potestowac na pewno...
Ale myslę że Librarian jest też niezły do kontry dla defensu...
Przykładowo z mocą fear of darkness może zmuszać do ucieczki oddziały co defensowi sie niejako przydaje a w combacie jest naprawdę niezły...

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2005, 08:25:15 am »
Nie wiem co będzie istotniejsze: 10 Ld u szefa czy kontra z ksiięgarzem
takie coś też się pewnikiem pojawi.
Nie da rady na wszystko się nastawić, ale chyba powinienem dodać jeszcze smokeLauchers na LRC (bo chyba nie ma w standardzie  :o )

Z drugiej strony, SW tylko na bikach, bez piechoty i dreadnoughtów jakos mi się nie widzą... więc trzeba kombinować.
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline Wosho

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2005, 08:31:22 am »
SL koniecznie:)On z urzędu ma EA ...
Pamietaj że zawsze może wziąć dwóch do kontry:)
Wypakuje Epistolariusza a Dowódca bedzie tylko do LD :)

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2005, 04:04:25 pm »
wiesz, taki porządnie do HtH złożony librarian to jest ok 180 pkt. Nie wykluczam, że ktoś go wrzuci do armii, ale nie spodziewałbym się tego az tak nagminnie...
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.

Offline Wosho

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2005, 04:12:42 pm »
180 to optymistyczna wersja :)
Na Twoim miejscu bym sie spodziewał :)

Offline Cisza

WH40k SpaceWolves Army [1800]
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 25, 2005, 08:19:53 am »
No, masz rację. Prędzej będzie to 200-220 pkt, + szmoce
a swoja drogą, to nie wliczają się one w 100 pkt limit wargeru przypadkiem (nic jakos o tym nie widziałem, ale gdyby tak, to mogłoby troche ograniczyć librarianów  :roll: )
rey and silent as death, it stood watching him. It was lean and powerful, tall as his shoulder and its grinning jaws and lolling tongue revealed row upone row of fangs the size of fighting knives.