Jeśli zaczynasz, rozpisz po prostu dokładnie fabułę i zrób grę decyzyjną, z jednością czasu, miejsca i przestrzeni. Niech gracze muszą podjąć jakąś decyzję, niech będzie to narada wojenna lub dyplomatyczne negocjacje. Każdemu z graczy przygotuj dokładnie, co ma osiągnąć w grze i czego nie może ujawnić, a co może. Jeśli grasz ze swoimi starymi graczami dopilnuj, żeby wiedzieli, co mogą powiedzieć, a co nie.
Rekwizyty to po prostu odpowiednie ubrania, najlepiej z zabawy w rycerstwo. Do tego jakieś dzbany, kielichy, świece na świecznikach. Żadnych komórek, widocznych zegarków czy tym podobnych rzeczy.
Kiedy już wprowadzisz (krótko i treściwie) w scenę, usuń się i tylko udzielaj informacji, jeśli ktoś zapyta - od tej pory oni muszą grać sami.
Pozdrawiam
Kret