Krzysztofie, alez ona juz jest dawno ustalona.
Zasady sa nastepujace
23 VII 2005 - Warszawa
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Start: 10:00 (przewidywane zakończenie 18:00)
Wejściówka: 10 zł
Format: 150pkt (max przekroczenie równe połowie najtańszego modelu, ale nie więcej niż 15 pkt), 5 bitew
Obowiązują wymogi rankingowe (
http://www.mythos.pl/rank_zasady.php)
Zasady turnieju:
=> Jeżeli przeciwnikowi (wrogiemu sojuszowi) na koniec bitwy nie zostanie na stole ani jedna figurka, to zwycięzcy bitwy dostają +0,5 dużego punktu na koniec
=> Zwycięstwo daje 3 duże punkty, a remis 1. Do osiągnięcia zwycięstwa potrzebna jest na koniec przewaga 50 małych punktów.
=>W każdym scenariuszu limit tur wynosi 8 a limit czasu 90 minut
=> Na koniec turnieju w przypadku 2 par ex equo na 1szym miejscu decyduje wynik bezpośredniego starcia (jeśli takie się odbyło) lub małe punkty.
=> Maksymalnie 1/3 modeli (modeli a nie pkt!!) może być uzbrojona w jakąkolwiek broń strzelecką.
=> zakaz wystawiania modeli 3 i 4 rangi
Obowiązuje zakaz wystawiania jakichkolwiek sojuszników
Scenariusze :
I Pojedynek
Na początku bitwy przed rozstawieniem gracz odklada na bok zakryta karte modelu, który weźmie udział w pojedynku.Potem obaj w 1 momencie odslaniaja karty Pojedynek rozgrywa się na środku stołu i trwa, aż do śmierci jednego z walczących. Wojownicy rozpoczynają walkę stykając się podstawkami (czyli w hth). Zwycięzca pojedynku dostaje do końca bitwy +1 do Att, Ini i Def. Ponadto jego armia dostaje bonus +1 do rzutu taktycznego na początku każdej tury (ale 1 jest nadal porażką). Zwycięzca pojedynku rozpoczyna grę w miejscu gdzie skończył walkęi w stanie, w jakim ją skończył .
II Jaskinie
Na stole znajdują się 3 karty reprezentujące wejścia do jaskiń.
Zasady jaskiń:
Model kończący ruch na karcie jaskini może do niej wejść. Jest usuwany z gry i na początku każdej następnej tury (po rzucie taktycznym) rzuca się za niego D6:
1 - model nie wychodzi w tej turze
2- model wychodzi w jaskini wybranej przez przeciwnika
3-5 - model wystawiany jest na karcie jaskini oznaczonej odpowiednim numerem
6 - model wystawiany jest na karcie jaskini wybranej przez gracza
Gracz po rzucie może zdecydować, że model pozostaje w jaskini zamiast z niej wyjść. Gracze rzucają za figurki w jaskiniach na przemian, zaczynając od gracza, który przegrał rzut taktyczny.
Model znajdujący się w jaskini jest traktowany jak usunięty z gry. Nie odzyskuje gemów, nie wykonuje testów Regeneracji, nie jest liczony do liczby modeli do zdolności Mutagen/X i Toxic/X.
III Capture The Flag
Na środku strefy rozstawienia każdego graczy leży znacznik-flaga. Za trzymanie na koniec bitwy flagi przeciwnika 25 pkt. Nie można podnosić własnej flagi. Jeżeli model ja niosący zostaje zabity to kładziemy znacznik w miejscu gdzie polegl. Jeżeli wejdzie na niego figurka pierwotnego właściciela to model wraca na miejsce gdzie byl na początku bitwy. Jeżeli natomiast wejdzie gracz przeciwny to może on nieść flagę dalej. Jeżeli model niosący flagę zginie będąc w kontakcie z wrogiem to flaga automatycznie wraca na początkowe miejsce
IV Sojusznik
Każda armia dostaje na początku bitwy jednego sojusznika (każda armia takiego samego). Za jego zabicie przeciwnik dostaje ilość punktów równą dwukrotnej wartości owego modelu. Cóż to będzie za figurka dowiecie się w dniu turnieju ;]
V Obozowiska
Standardowe obozowiska. Swoje jest warte 15 pkt na koniec bitwy, przeciwnika 30. Liczy się ilość modeli stojących w obrębie obozowiska na koniec bitwy.
Jeśli coś się zmieni to powiadomie
Pzdr