trawa

Autor Wątek: Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni  (Przeczytany 45538 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciek Paraszczak

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« dnia: Sierpień 24, 2005, 09:26:53 pm »
Zapraszamy na Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 września
 
Regulamin
•   Wartość armii: 1450 pkt (min. 1400)
•   Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.) - wyjątek: Southland z armii Lizardmenów
•   Można używać armii z kampanii Storm of Chaos
•   City Garnisson jest dopuszczony z ograniczeniem max. 3 Bolt Throwers
•   Nie można wystawiać specjalnych bohaterów
•   Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare
•   Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera
•   Wood Elfami można grać zarówno na podstawie starych zasad jak i nowego kodeksu
•   Gramy 3 bitwy w sobotę (po 2 godziny 30 minut lub 6 tur każda) i 2 w niedzielę
•   Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 4 poziomów (każdy bound spell liczymy jako 1 poziom, Liche Priest jest liczony jako 2 poziomy, Tomb Prince jako 1 poziom, Casket jest liczony jako 1 poziom, Runesmith jako 1,5 poziomu :P)
•   Gramy z ograniczeniem magicznych przedmiotów na bohaterach do 35 pkt. (nie dotyczy sztandarowego armii)
 
Sobota       
    Zapisy   8.00 - 9.50
    Odprawa   9.50 - 10.00
    I bitwa   10.00 - 12.40
    II bitwa   13.00 - 15.30
    Przerwa obiadowa   15.30 - 16.30
    III bitwa    16.30 - 19.00
Niedziela       
    IV bitwa   9.00 - 11.30
    V bitwa   11.50 - 14.20
    ogłoszenie wyników i rozdanie nagród   15.00
•   
 
•   Rozpiski (z imieniem i nazwiskiem, dokładnym adresem i telefonem kontaktowym) należy wysyłać pod legion@paraszczak.com o dnia 21.09.2005
•   Za wysłanie rozpiski gracz otrzymuje dodatkowe 3 punkty do klasyfikacji generalnej, nie zwalnia to jednak z obowiązku przyniesienia na turniej zrobionej przez siebie rozpiski
•   Osoby, które dokonały przedpłat mają obowiązek okazania dowodu wpłaty przy rejestracji.
•   Istnieje możliwość zapisania się w dniu turnieju pod warunkiem, że będą wolne miejsca.
•   Wszystkie  chętne do wzięcia udziału w turnieju osoby proszone są do dostarczenia podpisanej, czytelnej i zrozumiałej rozpiski swojej armii  pozwalającej na:
- jednoznaczną identyfikację:
 * wszystkich regimentów różniących się między sobą dodatkami (różne magiczne sztandary, fanatycy, itd.),
 * charakterów
 * maszyn z runami
- pozwala na wpisanie, w każdej bitwie, magom wylosowanych przez nich czarów
- pozwala na jasne określenie ilość zużywanych i przez którego maga (także w każdej bitwie), power stones, dispel scrolls, spellbreaking runes itp przedmiotów jednorazowego użytku
- opatrzonej kontaktowym numerem telefonu, w podanym terminie (21 wrzesień) zgłaszania rozpisek, na adres: legion@paraszczak.com
•   Osoby, które wyślą zgłoszenie, a z przyczyn losowych nie będą mogły wziąć udziału w turnieju proszone są o zgłoszenie tego faktu pod adres legion@paraszczak.com lub telefonicznie  606 230 410

 
Regulamin szczegółowy:

1.   Osoby spóźnione mogą zostać przyjęte na turniej, ale pauzują pierwszą bitwę lub grają ją między sobą. Warunkiem przyjęcia spóźnionych na turniej jest utrzymanie parzystej liczby graczy oraz wystarczająca liczba stołów do gry.  Takie bitwy będą przerwane jeśli nie zakończą się w czasie podanym w harmonogramie niezależnie od tego czy będzie to 2,3 czy 5ta tura.

2.   Za błędy w rozpisce przyniesionej na turniej sędziowie techniczni przyznawać będą punkty karne według następującego klucza:
- do 5 pkt karnych za źle policzoną wartość rozpiski;
- do 5 pkt karnych za niedozwoloną kompozycję (np. niewystarczająca ilość oddziałów typu Core, przekroczenie dopuszczalnej ilości oddziałów typu Special i Rare, przekroczenie dopuszczalnej ilości Postaci);  
- 1 pkt karny za każde rozpoczęte 5 punktów przekroczenia limitu lub poniżej punktowego armii.
O błędzie gracz zostanie poinformowany natychmiast i musi go poprawić.
Do turnieju nie zostaną dopuszczone błędne rozpiski ani gracze nie posiadający ze sobą rozpiski.

3.   Punkty karne mogą zostać przyznane także za celowe przedłużanie rozgrywki, niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, i utrudnianie gry przeciwnikowi (do 10 na bitwę), nieterminowe oddanie wyników bitew (1 za każde 5 minut spóźnienia).
Nieoddanie wyników do czasu rozpoczęcia następnej bitwy powoduje uzyskanie przez obu graczy 0 pkt.
W przypadku wyjątkowo niewłaściwego zachowania gracza, sędzia główny może podjąć decyzję o skreśleniu z listy uczestników turnieju, przyznając jednocześnie MASAKRA wszystkim dotychczasowym przeciwnikom gracza skreślonego.

4.   Radzimy zacząć liczenie punktów na 10 minut przed planowym zakończeniem bitwy. Do graczy należy obowiązek pilnowania tego żeby rozegrać taką samą ilość tur.
Jeżeli rozgrywka nie zakończy się w wyznaczonym czasie, sędzia decyduje o momencie jej przerwania i zarządza liczenie punktów niezależnie od tego która jest tura.  
Jeśli to nie poskutkuje - obaj gracze otrzymują 0 punktów za daną bitwę.
Osoby, które zrezygnują z turnieju przed planowanym zakończeniem proszone są o zgłoszenie tego faktu sędziemu technicznemu.
Za nie zgłoszenie tego faktu gracz otrzymuje 20 pkt. Karnych.

5.   Biorący udział w turnieju MUSI posiadać ze sobą:
- zatwierdzoną przez sędziego rozpiskę;
- Rulebook'a (przynajmniej 1 na 4 osoby z waszej grupy),
- podręcznik swojej armii Army Book lub odpowiednie strony z Ravenning Hordes albo White Dwarf, Annual, Chronicles 2003, w zależności od tego, według jakich zasad wystawia się armię, lub inną oficjalną publikację, w celu udokumentowania zasad, na które się powołuje w trakcie gry;  
- kostki do gry,
- miarki calowe;
- używane przez siebie wzorniki;
- adekwatne figurki,
- klej (na wszelki wypadek)
- sugerujemy też zaopatrzenie się w tacki do "transportu" figurek pomiędzy kolejnymi bitwami Organizatorzy nie zapewniają przedstawionych powyżej pomocy. W razie ich braku, sędzia może rozstrzygnąć na niekorzyść gracza, który nie posiada wymaganej pomocy lub powołuje się naprzepis, którego nie może przedstawić w jednym z wymienionych powyżej źródeł.

6.   Obowiązujące erraty GW:
- Nowe magie life, heavens i beast z White Dwarf nr 269
- Obowiązują wszystkie erraty i zasady które ukazały się do dnia 20.VIII.2005. Można je ściągnąć z działu pliki.
- sędziowskie uściślenia przepisów

7.    Graczy obowiązuje znajomość zasad z Rulebook'a podręcznika własnej armii oraz wyżej wymienionych FAQ' ów. Sędziowie będą rozstrzygać jedynie problemy nie objęte zasadami i problematyczne sytuacje podczas bitew (np.: niejasne pościgi  itp.). Nie będą odpowiadać na pytania, na które można bez trudu znaleźć odpowiedź w podręczniku lub danej księdze armii (takie jak co to jest 3 na Miscast, czy w promieniu ilu cali testuje się panikę) od tego są stosowne podręczniki, które należy ze sobą posiadać. Gracze notorycznie zadający pytania świadczące o tym że nie znają podstawowych zasad, lub nie stosują się do specyficznych zasad swoich armii mogą zostać ukarani przez sędziego punktami karnymi - nie więcej niż 10 na bitwę.

8.   Wszystkie jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (Żadnych proxów).
Figurki muszą być posklejane.
Należy posiadać ze sobą figurki zastępcze dla postaci dosiadających Potwory, rydwany lub Maszyny, gdyż w sytuacji, gdy Postać ma pozostać sama (np. śmierć dosiadanego potwora, zniszczenie rydwanu, itp.) w przypadku braku takiej figurki, traktuje się ją jako poległą.  

9.   Gry odbywają się na wyznaczonych i wskazanych przez sędziego stołach.  Gry będą obywały się na stołach 60/48 cali.
Elementy terenu na stołach zostaną rozstawione przez sędziów przed rozpoczęciem bitew. Nie można modyfikować ustawień terenu poza wyjątkami związanymi ze specjalnymi zasadami. Każdy stół będzie miał specjalne znaczniki z ułożeniem terenów.  

10.   Gramy na jawne rozpiski

11.   Po wystawieniu należy przedstawić przeciwnikowi:
 - zasady specjalne własnych jednostek - zwłaszcza zwrócić uwagę, które mają takie zasady jak animozje, stupidity, itp.
 - wyposażenie oddziałów i bohaterów
- omówić z przeciwnikiem problematyczne kwestie np. czy mierzycie zasięgi od movement trays czy od podstawek, czyimi kostkami gracie itd..

12.   Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.  

13.   Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według schematu:
 
Różnica w Victory Points   Wynik   Punkty turniejowe
0 – 249   Remis   10 / 10
250 – 499   Mała Wygrana   13 / 7
500 – 749   Duża wygrana   15 / 5
750-999   Zdecydowana wygrana   17/3
1000+   Masakra   20 / 0

14.   Po rozegraniu ostatniej bitwy w turnieju, każdy jego uczestnik może oddać swój głos Worst Play (WP) odpowiednio na jednego ze swoich przeciwników po konsultacji z sędzią głównym lub technicznym.
Za każdy głos WP gracz otrzymuje punkty karne wg poniższej tabeli
 
 
Liczba głosów WP   
Punkty karne
 
1-1
2-10
3-30
4-60
5-dyskwalifikacja

Przyznawanie punktów WP nie jest obowiązkowe.
Sędziowie nie będą przypominać o możliwości dania tych punktów.
Uzasadnienia w stylu "daję punkt WP ponieważ miał rzeźnicką armię i mnie zmasakrował", lub "nie chciał ze mną grać bo spóźniłem się na bitwę" nie będą przyjmowane.

1.   Na turnieju przyznane zostaną następujące wyróżnienia:
I, II, III miejsce w klasyfikacji generalnej - suma wszystkich punktów
I miejsce w kategorii najlepszy generał - tylko punkty z bitew
I miejsce w kategorii najlepszy hobbysta - malowanie + test
Wyróżnienia nie otrzyma gracz który:
*otrzymał więcej niż 1 głos WP,
*otrzymał punkty karne za przedłużanie rozgrywki, niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, i utrudnianie gry przeciwnikowi,

2.   Decyzje w kwestiach nieobjętych regulaminem podejmuje koordynator turnieju.

3.   Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień. We wszystkich bitwach obowiązuje następująca procedura rozpoczęcia gry:
Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej wybiera czy wybiera stronę czy zaczyna !

Bitwy

1.PITCHED BATTLE:
Zasady jak w Rulebooku, z wyjątkiem rozpoczęcia: Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej wybiera czy wybiera stronę czy zaczyna. Obowiązują zasady leśnych elfów. Przed bitwą gracze dostaną kopertę z dodatkowym zadaniem do wykonania. Dodatkowe zadanie będzie tajne aż do zakończenia 3 tury. Wtedy gracze mają obowiązek odkryć swoje zadania przeciwnikowi. Przykładowe dodatkowe zadanie: "Zniszcz najwięcej warty oddział wroga za 300 VP"
2.   SCENARIUSZ SPECJALNY LEGIONU
Zasady scenariusza zostaną rozdane na turnieju.  
3.   PITCHED BATTLE:
Zasady jak w Rulebooku, z wyjątkiem rozpoczęcia: Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej wybiera czy wybiera stronę czy zaczyna. Obowiązują zasady leśnych elfów. Przed bitwą gracze dostaną kopertę z dodatkowym zadaniem do wykonania. Dodatkowe zadanie będzie tajne aż do zakończenia 3 tury. Wtedy gracze mają obowiązek odkryć swoje zadania przeciwnikowi. Przykładowe dodatkowe zadanie: "Zniszcz najwięcej warty oddział wroga za 200 VP"
4. OBJECTIVE
Na środku stołu znajduje się skarb. Armia której jednostka w liczbie minimum 10 US (ale nie może być to pojedynczy model) znajdzie się
najbliżej skarbu pod koniec bitwy (ale nie dalej niż 3 cale od niego) otrzymuje +250 VP do wyniku bitwy - jednostki uciekające nie liczą się,
Jeśli jednostki obu armii, o US 10+ każda, są w porównywalnej odległości pod koniec bitwy (do pół cala różnicy), wtedy VP za skarb otrzymuje liczebniejsza jednostka (ta która ma większy US). W scenariuszu tym nie ma VP za ćwiartki oraz nie obowiązują zasady z leśnych elfów dotyczące bitwy pitched battle (oczywiście chodzi o „stare” Leśne Elfy).
5. PITCHED BATTLE:
Zasady jak w Rulebooku, z wyjątkiem rozpoczęcia: Przed wystawianiem jednostek obaj gracze rzucają kostką. Gracz który rzuci więcej wybiera czy wybiera stronę czy zaczyna. Obowiązują zasady leśnych elfów. Przed bitwą gracze dostaną kopertę z dodatkowym zadaniem do wykonania. Dodatkowe zadanie będzie tajne aż do zakończenia 3 tury. Wtedy gracze mają obowiązek odkryć swoje zadania przeciwnikowi. Przykładowe dodatkowe zadanie: "Zniszcz najwięcej warty oddział wroga za 20 VP"
Kilka uwag:
•   odkładajcie poległe figurki w miejsce gdzie nie stoją żadne jednostki
•   rzucajcie kostkami tak, żeby było wyraźnie widać wynik, nie w miejsce gdzie jest kupa niepotrzebnych kostek
•   nie ma próbnych rzutów
•   mówcie wyraźnie który mag rzuca w danej chwili dany czar, która maszyna strzela na dany zasięg
•   jeśli macie wątpliwości co do danej zasady np. co to jest 4 na monster reaction sprawdźcie w rulebooku, lub odpowiedniej publikacji, w końcu po to jest
•   nie ma ruszania jednostek "na oko", przeciwnik musi widzieć że ruszyłeś się tyle ile mogłeś,
•   jeśli nie możesz zdecydować się ile się ruszyć, połóż w miejsce danej figurki znacznik
•   zamawiajcie Pizze na pół godziny przed przerwą obiadową

POMALOWANIE I CHARAKTER ARMII
 
0-3 Pomalowanie:
To oznacza, że modele muszą być pomalowane co najmniej 3* kolorami.
     1.  50-75%  figurek armii spełnia kryterium
     2.  75%+ figurek armii spełnia kryterium, ale przynajmniej jedna nie spełnia
     3. Wszystkie figurki spełniają kryterium
    *Wyjątkiem są istoty eteryczne (duchy, banshee), które mogą być pomalowane 2 kolorami

0-6 Detale:
modele w armii są dokładnie i szczegółowo pomalowane. Figurki cieniowane, rozjaśniane lub wyraźnie widać zastosowanie różnych technik malowania.
      2.  50-75%  figurek armii spełnia kryterium, a reszta spełnia wymóg pomalowania "średnio"
      4.  75%+ figurek spełnia kryterium, ale przynajmniej jedna nie spełnia lecz spełnia wymóg pomalowania "średnio"
      6. Wszystkie figurki spełniają kryterium

0-3 Podstawki:
Podstawki są pomalowane + posypka (dopuszczamy czarne krawędzie).
Samo pomalowanie podstawki na zielono nie wystarczy.
      1.  50%+  figurek armii spełnia kryterium, ale przynajmniej jedna nie spełnia
      2.  Wszystkie figurki spełniają kryterium
      3. Wszystkie figurki spełniają kryterium, wszystkie podstawki pomalowane  są w jednakowych schemacie.
Dopuszcza się inny schemat podstawek u jednostek Dwarf Miners, Tunneling Teams, "They come from below" jednak wszystkie tego typu jednostki w armii muszą mieć taki sam schemat.
0-3 Sztandary & Oznaczenia:
Jednostki, które mają wykupione sztandary, posiadają sztandary w kształcie flag, totemów lub proporców. Sposób pomalowania figurek wskazuje że są z tego samego oddziału.
0-7 Wow:
 
Subiektywna ocena sędziego określająca, czy armia wzbudza zachwyt sędziego dobrą jakością pomalowania, czy ma zachowany swój "styl", "klimat" (w sensie wyglądu, a nie kompozycji oczywiście), czy też sprawia wrażenie naprędce zebranych od kolegów figurek (choćby najładniej pomalowanych, ale...nie pasujących do siebie, i wyglądjących jak zbieranina). Postaramy się, aby wszystkie armie oceniane były przez jednego sędziego (lub komisje), w celu wyeliminowania czynnika "mniej surowy, bardziej surowy". Postaramy się też o bezstronność sędziego.
 
0-2 Dodatki:
+ 1 movement trays pod regimenty (oprócz skirmisher'ów, lataczy, pojedynczych modeli, maszyn, fast cavalry, regimentów strzelców) utrzymane w schemacie podstawek
+1 dodatki do podstawek np. grzybki, nagrobki, kwiatki, itp. z zachowaniem jednolitego schematu z innymi podstawkami. Minimum 5 takich podstawek. Pozostałe podstawki muszą być wszystkie pomalowane.
 
0-7 Rozpiska:
+4. Gracz przygotował pełną i czytelną rozpiskę, która:
   - jest bezbłędna,
   - jest podpisana przez gracza imieniem i nazwiskiem,
   - jest czytelna,
   - uwzględnia statystyki, uzbrojenie i zdolności jednostek,  
   - pozwala na jednoznaczną identyfikację:
    * wszystkich regimentów różniących się między sobą dodatkami (różne magiczne sztandary, fanatycy, itd.),
    * charakterów,  
    * maszyn z runami    
   - pozwala na wpisanie  w każdej bitwie magom wylosowanych przez nich czarów  
   - pozwala na jasne określenie ilości zużywanych i przez którego maga (także w każdej bitwie), power stones, dispell scrolls, spellbreaking runes itp. przedmiotów jednorazowego użytku

UWAGA Niespełnienie jakiegokolwiek kryterium powoduje przyznanie 0 pkt.
 
+3 Bezbłędna rozpiska zgłoszona do 21 września, niezmieniona tuż przed turniejem
 
0-6 WYSIWYG: "What You See Is What You Get"
Wygląd modeli jest całkowicie zgodny z listą armii.
  Uzbrojenie podane w rozpisce zgadza się z przedstawionym na figurce, z dopuszczanym wyjątkiem:
    - uzbrojenia sztandarowego regimentalnego, championa i muzyka,
    - magicznych broni na bohaterach z wyjątkiem magicznych broni strzeleckich,
    - Talizmanów, Enchanted i Arcane Item'ów.
    - na bohaterach dodatków typu Sea Dragon Cloak, Lion Pelt, Full Plate Armour*, Dragon Armour*, Gromlil Armour*
    *w tych przypadkach wystarczy aby figurka bohatera miała na sobie jakąkolwiek zbroję
    - uzbrojenia które figurka ma na sobie, ale nie może go wykupić z dostępnych jej opcji,
+4 jeśli wszystkie figurki regimentów spełniają kryterium
+2 jeśli wszyscy bohaterowie spełniają kryterium
0-4 Unikalny wygląd:
Co najmniej jeden model  jest mocno skonwertowany lub dodaje unikalnego wyglądu jego armii.
   1. pojedynczy model i jest to jedyna konwersja w armii.
   2. modeli skonwertowanych jest co najmniej kilka - minimum 5 modeli ma pozmieniane drobne, ale dobrze widoczne elementy a jedna z nich jest to konwersją złożoną z kilku części,
   3. konwersji w armii jest kilka, a przy tym co najmniej jeden model jest nieprzeciętnie skonwertowany.
   4. Większość armii jest bardzo mocno skonwertowana
 
TERENY
•   Jednopoziomowe wzgórza są równej wysokości. Z poziomu ziemi nie widać, co jest za wzgórzem. Ze wzgórza widać za innym wzgórzem. Duże cele są widoczne za takimi wzgórzami i same widzą. Duże cele są nie widoczne za wielopoziomowymi wzgórzami i one także zza nich nie widzą. Oddziały na wzgórzu zasłaniają widok dużym celom za wzgórze.
•   Ze wzgórz nie widać, co jest za lasami. Nad lasami można latać, chyba, że ruch ten zmusiłby jednostkę latającą do lądowania.
•   Bagna traktujemy jako trudny teren (połowa ruchu, nie można maszerować - nie dotyczy aquatic), nie blokują line of sight
•   Zabudowania zasłaniają normalne regimenty, łącznie z dużymi celami, nie są wykonane z drewna ani kamienia na potrzeby magii.
Z górki widać nie za domek, oddziały na górce nie są widoczne dla oddziałów za domkiem.
Nie można wchodzić do zabudowań ani się w nich wystawiać. Zabudowania są niezniszczalne, kula ani warplighting cannon nie przebija się przez zabudowania.
•   Murki dają hard cover, są traktowane jako przeszkody terenowe (trudny teren), nie są wykonane z kamienia i nie blokują line of sight. Rydwany nie mogą przekraczać murków.
•   Żywopłoty dają soft cover, są traktowane jako przeszkody terenowe (trudny teren), nie są wykonane z drewna i nie blokują line of sight. Rydwany nie mogą przekraczać żywopłotów.
•   Nie wolno rozstawiać rydwanów i podobnych im jednostek na terenach nie przekraczalnych lub zadających im obrażenia w wyniku ruchu.
•   Lawa traktowana jest jako impassable terrain, nie blokuje line of sight
espiciens post te, hominem memento te; cave, ne cadas

Offline Maciek Paraszczak

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2005, 09:32:17 pm »
Strona turnieju (podstrona Legionu) ruszy na początku września. O ewentualnych korektach regulaminu będziemy informowac na bierząco. Serdecznie zapraszamy

(prosze o przyklejenie tego tematu)
espiciens post te, hominem memento te; cave, ne cadas

Offline Piotr 'Szmaja' Szmajewski

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2005, 09:35:40 pm »
yoyoyoy!


Bede napewno .. wraz z wesola ekipa dresiarzy z Gorzowa :D
url=http://www.rogaty-szczur.prv.pl]
www.rogaty-szczur.prv.pl[/url]

Offline mlepkows

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2005, 09:44:27 pm »
Cytuj
• Gramy z ograniczeniem magicznych przedmiotów na bohaterach do 35 pkt. (nie dotyczy sztandarowego armii)

Czy należy to traktować dosłownie czy jako "możecie dać mu drogi sztandar".

Cytuj
Wood Elfami można grać zarówno na podstawie starych zasad jak i nowego kodeksu


Suuuper!! J :x jeszcze jeden turniej na którym zobaczymy armie-bełty (i nie chodzi o wartość wizualną).

Maciek
igmar, Kaiser und Averland!

Offline Gotrek

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2005, 09:56:44 pm »
Zabrońcie tych WE... :x
lach Baal Quich!!

TAK! - zasadom szarżowania na skirmish po prostej :)

Dawno dawno temu, aby zobaczyć pupe dziewczyny trzeba było rozchylić bielizne.
Teraz aby zobaczyc bielizne trzeba rozchylić pupe...

Jankiel

  • Gość
Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 24, 2005, 10:15:57 pm »
Cytuj
Wood Elfami można grać zarówno na podstawie starych zasad jak i nowego kodeksu  

A czy DE tez mogę wziąć z ravening hordes? A co z bretonnia? Też ją opisali w WD...
A powaznie, to jakis absurd. Kodeks wychodzi w sierpniu, albo juz nawet wyszedl. Z jakiego powodu mozna grac na starych zasadach pod koniec wrzesnia? Czy na Krakonie tez bedzie wybor? Sorry, ze sie tak czepiam, ale przesadziliscie z tymi WE.

Offline Demonstenes

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 24, 2005, 10:46:03 pm »
Popieram przedmowcow - AB do WE juz od miesiaca jest dostepny, wiec 2 miesieczny okres przejsciowy to duza przesada....
PZDR

Offline trojek84

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 24, 2005, 11:06:34 pm »
Tez sie zgadzam to jakas pomylka.... to ja moze wezme V edycyjne gobliny na pajakach??


A pozatym amm pytanie, to ze bound spell sie liczy jako poziom oznacza ze jak dam go magowi 2lvl to bedzie wtedy liczony na potrzeby turnieju jako 3lvl??
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Chory

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 24, 2005, 11:21:12 pm »
Jak sie ma poziom magi do inzyniera sakvenskiego.Goly(z warp bladem) ma 1 poziom?.Danie pozostałych rzeczy powoduje ze liczy sie jako 2 poziom?( z akumulatorem  i  condenserem ).

Jankiel

  • Gość
Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 25, 2005, 07:11:34 am »
Tak poza tym, to nie wydaje Wam się, ze masakra od 1000 pts to trochę za mało? 1200 to imo minimum.

Offline StoryTeller

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 25, 2005, 08:01:18 am »
ROzumiem ze to kolejny turniej(male pkt) na ktorym moge wystawic Asarnila  :badgrin:

Czemu nie przyklejony temat ?? ;)
i][...]można przeczytać, że w Raju Krat, tj. przepraszam,
w Kraju Rad ludzie żyją dłużej,
albowiem ich zdrowiu sprzyja świeże powietrze wolności;
[...][/i]

Offline pingus

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 25, 2005, 08:20:20 am »
Mój ulubiony format.. mam nadzieję że uda mi się pojawić!!
Tylko te WE... i brak możliwości wzięcia 2DS.

Ograniczenie do 35 pkt to na jednego bohatera? Czy na całą armię?
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline StoryTeller

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 25, 2005, 08:25:24 am »
Macku a pozwolisz na specjalne przedmioty DoW ze strony wloskiego AB??  ;)  Nie sa dobre a dzieki nim armia staje sie grywalna chocby z powodu glupiego warda na 5+. WIec jak Macku?
i][...]można przeczytać, że w Raju Krat, tj. przepraszam,
w Kraju Rad ludzie żyją dłużej,
albowiem ich zdrowiu sprzyja świeże powietrze wolności;
[...][/i]

Offline Balcer

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 25, 2005, 08:28:10 am »
To ja chce mutacje , Kurcze to jest master i nie wyglupiajmy sie w jakies
domowe wynalazki...
zemu kobiety maja tyle pracy w domu?...
Bo spią w nocy i im sie zbiera!!

Offline Furion

Turniej Master "ARENA" 2005 - Kraków 24-25 wrześni
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 25, 2005, 08:47:38 am »
jak bede mial mozliwosc to z wielka checia przyjade!

a co do WE... to zaczynam miec watpliwosc czy stare WE kiedykolwiek wyjda z mody ;)
ozdro
poćwicz

 

anything